eitaa logo
الحقنی بالصالحین«یرتجی»
2.6هزار دنبال‌کننده
17.7هزار عکس
7.6هزار ویدیو
227 فایل
انس با شهداء برای همنشینی با امام زمان«ع» ومرافقةالشهداء من خلصائک السلام علیک یا من بزیارته ثواب زیارت سیدالشهداء یرتجی
مشاهده در ایتا
دانلود
مرحوم عقیلی تا این اواخر مطب و خانه شخصی نداشت و نگاه این مرحوم به زندگی و دنیا، مانند نگاه امام خمینی (ره) بود. اما در این اواخر به‌گونه‌ای که گویی از ماجرای رحلت خود از این دنیا اطلاع داشت، برای همسر خود خانه تهیه کرده بود.
مرحوم دکتر حمید عقیلی از شهادت و مرگ خود اطلاع داشت، چرا که قبل از اعزام از منزل به بیمارستان برای بستری شدن به من گفت تا گوشی خود را بیاورم و وصیت وی را ضبط کنم و همچنین گفت که دیگر به خانه برنمی‌گردم. شهید عقیلی در زمان وصیت گفت: نماز و روزه قضا ندارم و قرضی نیز بر گردنم نیست. حتی به پرستار خود گفته بود که از آی سی یو زنده بیرون نخواهم آمد. محسن عقیلی فرزند شهید حمید عقیلی در رابطه با محل دفن پدر خود نیز گفت: شهید عقیلی در بهشت رضا و در قطعه اصحاب شهدا به خاک سپرده شد.
دکتر عقیلی پس از بازنشستگی در دارالشفا (ع) امام رضا علیه السلام نیز فعالیت داشت و خدمت خود را به صورت کشیک انجام می‌داد. همچنین در درمانگاهی در شهرستان چناران بصورت رایگان خدمت می‌کرد و در اواخر عمر نیز در بیمارستانی در مشهد مشغول طبابت بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
4_5891201233112271057.mp3
6.79M
▪️یابن‌الحسن بگو کجایی...😭 ▪️تنــگه دلم ازین جدایی...💔
📣📢📣📢 جمعه ها: مخصوص بانوان ساعت ۱۶/۳۰ شرح دعای سمات، استاد نیلچی زاده آدرس کارگاه در اسکای روم https://online.lmskaran.com/ch/tadabborclasses
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
غافلگیر شدن از حضور مادرش در برنامه تلویزیونی ◾️ سلطان مربیها 🔺اینقد مادری بود که روز مادر رفت رضوان الهی بر او💔
السلام علیک یا صاحب الزمان(عج).... من از اشکی که می‌ریزد زِ چشم یار می‌ترسم از آن روزی که مولایم شود بیمار می‌ترسم! همه ماندیم در جهلی شبیه عهد دقیانوس من از خوابیدنِ مهدی درون غار می‌ترسم! رها کن صحبت یعقوب و کوری و غم فرزند من از گرداندنِ یوسف سَرِ بازار می‌ترسم! همه گویند این جمعه بیا اما درنگی کن.... از اینکه باز عاشورا شود تکرار می‌ترسم! سحر شد آمده خورشید اما آسمان ابری‌ست من از بی‌مِهری این ابرهای تار می‌ترسم! تمام عمر خود را نوکر این خاندان خواندم از آن روزی که این مَنصب کنم اِنکار می‌ترسم! طبیبم داده پیغامم بیا دارویت آماده است از آن شرمی که دارم از رُخِ عطار می‌ترسم! شنیدم روز و شب از دیده‌ات خون جگر ریزد من از بیماری آن دیده خونبار می‌ترسم! به وقت ترس و تنهاییْ تو هستی تکیه‌‌گاه من مرا تنها میان قبر خود نگذار، می‌ترسم! دلت بشکسته از من، لکن ای دلدار رحمی کن که از نِفرین و عاق والدین بسیار می‌ترسم! هزاران بار من رفتم، ولی شرمنده برگشتم ز هجرانت نترسیدم ولی این بار می‌ترسم! (دعا بفرمایید)
🌹 حضرٺِ صادق(ع) چہ زيبا عشق را تفسير ڪرد💗 گفٺ : بر ساداٺ نہ بر شيعيــان هـم مادرے🍃🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📝بزرگترین درس حضرت زهرا (س) ... چرا امام زمان فرمودن الگوی من حضرت زهرا (س) است؟
اختیاری،تاجرانه.mp3
2.58M
🔸ذکاوت این است که بین دو مرگ اختیاری و اجباری انسان بتواند خودش داوطلبانه آن مرگ اختیاری را انتخاب کند 💖
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
لینک کانال الحقنی بالصالحین«چله ی شهدا»👇👇 مخصوص خانم هاست ایتا👈 http://eitaa.com/joinchat/870907916Cd8412d1e23
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ بعداز اذان صبح 👈 تلاوت سوره فجر از طرف شهید آنروز هدیه به روح مطهر امام خمینی (رحمت الله علیه ) و صلوات خاصه حضرت زهرا سلام الله علیها ✅ بعداز اذان ظهر 👈خواندن دعای نور حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها ✅ بعداز اذان مغرب👈 تلاوت سوره حجرات از طرف ائمه روز هدیه به امام زمان عج و روز جمعه از طرف بقیه الله الاعظم عج هدیه شود به به روح مطهر پیامبر ختمی مرتبه ✅ مناجات مسجد کوفه امیرالمؤمنین علیه السلام در هر ساعت از شبانه روزکه می توانید. # مراقبت _ عملی👇 ✅ تبیین بخش هایی از توحید مفضل
هفتمین روز از 🌟💫چله ( بیست و هشتم ) 🌟💫 مهمان سفره پزشک شهید🌷سید یحیی بحرانی قیری 🌷 هستیم.
سید یحیی بحرانی قیری در سال 1335 در فیروزآباد فارس متولد شد. از همان دوران کودکی از نبوغ سرشاری برخوردار بود که این نبوغ در کیفیت تحصیل وی نمودار بود. در همین دوران بود که در حادثه‌ی زلزله‌ی فیروز آباد، بسیاری از نزدیکان از جمله پنج برادر و یک خواهرش را از دست داد و سپس به همراه پدر و مادرش به مشهد مهاجرت کرد و به تحصیلات خود ادامه داد. پس از اخذ مدرک دیپلم، در رشته‌ی پزشکی پذیرفته شد و به دانشگاه راه پیدا کرد. با شروع جنگ تحمیلی، به جبهه‌های نبرد علیه دشمن اعزام شد و به کمک رزمندگان مجروح و مصدوم شتافت. سرانجام در سال 1361 در عملیات بیت المقدس به درجه‌ی رفیع شهادت نائل گشت.