eitaa logo
شیخ غلامعلي بدرلو
1.2هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.6هزار ویدیو
294 فایل
یاهو زَكَاةُ الْعِلْمِ بَذْلُهُ لِمُسْتَحِقِّهِ وَ إِجْهَادُ النَّفْسِ فِي الْعَمَلِ بِهِ تصنیف غررالحکم، حدیث ۱۳۲ http://eitaa.com/Arshiv_Gholam ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/Sheikh_Gholamali
مشاهده در ایتا
دانلود
اگر یکی از مسئولان، دارای ثروتی باشد، مال و منالی داشته باشد، خانه ی آن چنانی داشته باشد، وضعیّت آن چنانی داشته باشد، این یک امر منفی است. نائب المهدی امام خامنه ای کتاب عدالت، 56 @Arshiv_Gholam
عَلِيُّ بْنُ إِبْرَاهِيمَ عَنْ أَبِيهِ عَنِ ابْنِ أَبِي عُمَيْرٍ عَنْ هِشَامِ بْنِ الْحَكَمِ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ (علیه السّلام) قَالَ: مِنْ أَحَبِّ الْأَعْمَالِ إِلَى اللَّهِ (عَزَّ وَ جَلَّ) إِدْخَالُ السُّرُورِ عَلَى الْمُؤْمِنِ إِشْبَاعُ جَوْعَتِهِ أَوْ تَنْفِيسُ كُرْبَتِهِ أَوْ قَضَاءُ دَيْنِهِ. الكافي، ج‏2، ص 192 @Arshiv_Gholam
از آن جایی که راویان حدیث پس از شیخ کلینی و شیخ صدوق، عالمان والا مقام و متّقی و عادل هستند، اگر در سند روایاتی نیز واقع شده باشند نیازی به بررسی حالات آنان نیست. بنابراین فهرست رازی معالم العلماء ابن شهر آشوب مازندرانی، در مباحث رجالی کاربردی ندارند. استاد اکبر ترابی شهرضایی پژوهشی در علم رجال، ص 131 و 132 @Arshiv_Gholam
هیچ تعریفی استدلال پذیر نیست. تعریف را نه می توان از راه برهان به دست آورد و نه حتّی از راه استقراء. به همین دلیل ملاک و معیار روایی تعاریف نیز صدق و کذب نیست، و همچنین هیچ تعریفی را نمی توان اثبات یا ابطال کرد. صرفاً می توان آن را پذیرفت یا نپذیرفت. دکتر احمد حسین شریفی روش شناسی علوم انسانی اسلامی، ص 148 @Arshiv_Gholam
Sib Sorkhi Milade Emam Zaman.MP3
5.53M
🎙امسال اگه خدا بخواد سال ظهوره🎙 "کربلایی حسین سیب سرخی" @Arshiv_Gholam
sib sorkhi (24).mp3
2.2M
🎙شاه مردان علی خسرو یزدان علی🎙 "کربلایی حسین سیب سرخی" @Arshiv_Gholam
این فیلمنامه پیرامون نگهداری و حفظ کتاب اسرار آل محمّد (صلّی اللّه علیه و آله) توسّط شخصیّت سلیم بن قیس (رحمه اللّه) است. ورود و خروج این کتاب و جلوگیری از نابودی آن در این اثر شرح داده شده است. ✍ أثری از سیّد مهدی شجاعی 📚 انتشارات کتاب نیستان @Arshiv_Gholam
sib sorkhi (9).mp3
4.45M
🎙ذکرش ذکر هر شبم من مجنون زینبم🎙 "کربلایی حسین سیب سرخی" @Arshiv_Gholam
sib sorkhi (26).mp3
4.72M
🎙دلداگیم از قدیمه مرتضی علی امیره🎙 "کربلایی حسین سیب سرخی" @Arshiv_Gholam
یکی دیگر از ویژگی های روش شناختی تعریف این است که باید جامع و مانع باشد؛ یعنی به گونه ای باشد که بتواند اختصاصات مفهوم مورد نظر را بیان کند و آن را از مفاهیم همگن جدا سازد. البته منظور، تمایز مصداقی نیست؛ بلکه تمایز مفهومی مورد نظر است. دکتر احمد حسین شریفی روش شناسی علوم انسانی اسلامی، 149 @Arshiv_Gholam
مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ عِيسَى عَنِ الْحَسَنِ بْنِ عَلِيٍّ عَنْ بَكَّارِ بْنِ كَرْدَمٍ عَنِ الْمُفَضَّلِ عَنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ (علیه السّلام) قَالَ: قَالَ لِي يَا مُفَضَّلُ اسْمَعْ مَا أَقُولُ لَكَ وَ اعْلَمْ أَنَّهُ الْحَقُّ وَ افْعَلْهُ وَ أَخْبِرْ بِهِ عِلْيَةَ إِخْوَانِكَ، قُلْتُ جُعِلْتُ فِدَاكَ وَ مَا عِلْيَةُ إِخْوَانِي؟ قَالَ الرَّاغِبُونَ فِي قَضَاءِ حَوَائِجِ إِخْوَانِهِمْ، قَالَ ثُمَّ قَالَ وَ مَنْ قَضَى لِأَخِيهِ الْمُؤْمِنِ حَاجَةً قَضَى اللَّهُ (عَزَّ وَ جَلَّ) لَهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ مِائَةَ أَلْفِ حَاجَةٍ مِنْ ذَلِكَ أَوَّلُهَا الْجَنَّةُ وَ مِنْ ذَلِكَ أَنْ يُدْخِلَ قَرَابَتَهُ وَ مَعَارِفَهُ وَ إِخْوَانَهُ الْجَنَّةَ بَعْدَ أَنْ لَا يَكُونُوا نُصَّاباً؛ وَ كَانَ الْمُفَضَّلُ إِذَا سَأَلَ الْحَاجَةَ أَخاً مِنْ إِخْوَانِهِ قَالَ لَهُ أَ مَا تَشْتَهِي أَنْ تَكُونَ مِنْ عِلْيَةِ الْإِخْوَانِ. الكافي، ج‏2، ص 192 @Arshiv_Gholam