eitaa logo
کانال بسوی سلامتی
1.9هزار دنبال‌کننده
25.7هزار عکس
4.9هزار ویدیو
20 فایل
🌴 کانال "بسوی سلامتی روشها وترفندها" از قرارگاه بسوی ظهور آیدی ادمین: @GAFKTH ارتباط بامدیر : Sydmusavi@ https://eitaa.com/joinchat/2497380370Cda5946c4c8
مشاهده در ایتا
دانلود
🌿 مصرف آبلیمو،آبغوره بعد از غذا برای بریدن چربی و کاهش اثرش یک باور غلط است 🟩 تنهامصرف آبلیمو یا آبغوره قبل ازغذا به هضم غذا کمک میکند زیرا باعث افزایش ترشح بزاق وشیره‌ گوارشی میشود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔲 تصاویری از آماده شدن 🌷 امام خمینی(ره)🌷 در بیمارستان برای 🟩✨ اقامه نماز
💊💊💊 ام اس ✍️ بهترین و مهمترین غذا برای درمان بیماری ام اس ارده کنجد با شیره انگور است. 🔹↫ در غذاها می توان به فسنجان و بخصوص فسنجان بادام اشاره کرد و کسانی که گرمیشان بیشتر است در فسنجان از رب انار استفاده کنند. 🔹↫ زیتون بادام و انجیر روزی هرکدام ۷ عدد صبح ظهر و شب به ترتیب میل شود. 🔹↫ روغن گرم خاتم را در اندام تحتانی و مفاصلشان و زانو هایشان بمالند. 🔹↫ معجون شفا خاتم هر هشت ساعت یک قاشق مرباخوری مصرف کنند. 🔹↫ استشمام عطریات به طور مداوم داشته باشند به خصوص عطر ملایم مثل عطر محمدی مثل یاس و گل نرگس. 🔹↫ در مواقع نگرانی هایشان سردی اصلاَ نخورند. 🔹↫ شبها به هیچ وجه ماهی نخورند حتی در روز هم با گرمی های شدید بخورند بخصوص با خرما یا شکم پر با مجموعه ادویه تند بخورند. ♻️ درمان بیماری ام اس: بایستی غذاهای گرم مزاج که کمی رطوبت بخش هستند را مصرف کرد، و از غذاهای سرد دوری جست. از بهترین غذاهای گرم مزاج با یا خرما می‌باشد، که توصیه می‌شود حداقل هفته ای ۳ وعده میل شود. همچنین غذاهای گرم بویایی و گرم خوراکی، توان مقابله با مشکلات و غصه‌ها را افزایش می‌دهند؛ و به همین دلیل است که در مراسم ترحیم گلاب و خرما پخش می‌کنند. ذکر این نکته ضروری است که با استمرار مصرف غذاهای گرم، ممکن است بدن انسان واکنش نشان دهد. در این شرایط بایستی یک جاذبه یا شوک سرد به گوارش داده شود؛ تا بتواند گرما را به خوبی جذب تن کند. و از آنجا که این سردی نه می‌تواند آب سرد، ترشی و یا حتی گوجه فرنگی و… باشد، چرا که این سردی در بدن رسوب کرده و به عمق بدن نفوذ می‌کند. پس بهترین جاذبه سرد، می‌باشد، که شرایط مناسبی برای جذب غذای گرم را فراهم می‌کند. ولی از طرفی چون تن فرد بیمار، سرد است. تحمل هوای سرد را ندارد. پس بهترین روش آن استفاده از می‌باشد. تا پاهای فرد در زیر کرسی گرم شود و بلغم اندام انتهایی توسط حرارت کرسی استخراج شود و با تنفس هوای سرد زمینه جذب.
بزرگترین تشییع جنازه تاریخ به روایت کتاب گینس به نوشته‌ گینس، ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر که حدود یک ششم کل جمعیت ایران بود در مراسم تشییع امام (ره) شرکت کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
، 🖤🇮🇷🖤🇮🇷🖤 🌍🌴سالگرد رحلت امام‌خميني‌قدس‌سره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را به تمام عاشقان امام تسلیت عرض مینمایم.
       👇تقویم نجومی یکشنبه👇      👇👇👇کانال عمومی👇👇👇                (تقویم همسران) ⬅️ اولین و پرطرفدارترین مجموعه کانال های تقویم نجومی ، اسلامی. ✴️ یکشنبه 👈 14 خرداد/جوزا 1402 👈15ذی القعده 1444👈 4ژوئن 2023 🏛 مناسبت های دینی و اسلامی. ⭐️ احکام دینی و اسلامی . ❇️ روز مبارک و شایسته ای برای امور زیر است : ✅ مسافرت رفتن. ✅ داد و ستد و تجارت. ✅معاملات. ✅آغاز نویسندگی و نگارش کتاب و مقاله و پایان نامه و... ✅دیدار با علماء و اشراف و بزرگان. ✅و درخواست از روساء و مسولین خوب است. 👼 مناسب زایمان نیست. ✈️ مسافرت:مسافرت خوب و مفید است. 🔭 احکام نجوم. 🌓 امروز :قمر در برج قوس است و از نظر نجومی برای امور زیر نیک است : ✳️ رفتن به خانه نو. ✳️جابجایی و نقل و انتقال. ✳️جهیزیه بردن. ✳️خواستگاری و عقد ازدواج. ✳️شروع به کار و آغاز شغل. ✳️و شراکت و امور مشارکتی خوب است. ⚫️ طبق روایات ، (سر و صورت) در این روز از ماه قمری ، باعث سرور و شادی میشود. 💉🌡حجامت خون دادن فصد و زالو انداختن یا #زالو انداختن در این روز، از ماه قمری،سلامت آفرین است. 😴😴تعبیر خواب. خوابی که شب " دوشنبه " دیده شود طبق آیه ی 16 سوره مبارکه " نحل " است. و علامات و بالنجم هم یهتدون... و چنین استفاده میشود که برای خواب بیننده حالتی غیر از آن حالتی که داشت روی دهد و از جانب شخص خوب و بزرگی به عظمت و بزرگی برسد. ان شاءالله. و به این صورت مطلب خود رو قیاس کنید. 💅 ناخن گرفتن یکشنبه برای ، روز مبارک و مناسبی نیست و طبق روایات ممکن است موجب بی برکتی در زندگی گردد. 👕👚 دوخت و دوز یکشنبه برای بریدن و دوختن روز مناسبی نیست . طبق روایات موجب غم واندوه و حزن شده و برای شخص، مبارک نخواهد بود‌( این حکم شامل خرید لباس نیست) ✴️️ وقت در روز یکشنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ و بعداز ساعت ۱۶ عصر تا مغرب. ❇️️ ذکر روز یکشنبه : یا ذالجلال والاکرام  ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۴۸۹ مرتبه که موجب فتح و نصرت یافتن میگردد . 💠 ️روز یکشنبه طبق روایات متعلق است به و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟨 میدونستید سانسوریا گیاهیه که هوا رو پاکسازی میکنه !! اینجوری تکثیرش کنید 👌
برای درمان پوست چرب نعنا بخورید نعنا مسئول کاهش ترشح بیش از اندازه ی سبوم در پوست‌های چرب است. مصرف نعنا باعث کاهش حالت برق زدن پوست شده و ترشح سبوم را کاهش دهد..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🟩🌿 نحوه ی تمیز کردن جرم شیرآلات به کمک جوش شیرین ،سرکه و مسواک کهنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🥀گل رفت و شمیم خوشش 🕊اینجاسـت هنوز 🥀بلبل به هوا ی گل 🕊چه شیداست هنوز 🥀رفتی ز جهان اگر چه ای روح خدا 🕊لیکن علم مهر تو بر پاست هنوز 🥀ســالـــروز رحــلــت 🕊امام خمینی(ره) و قیام 🥀15خــرداد تسلیت بـاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💜🌹🍀 برمدارعشق 🍀🌹💜 💟 الهــی ای پنـاه بی پنـاهـان ❇️ طبیب مهـربـان درد منـدان 💟 خطابخش و کریم وحیّ دانا  ❇️ حکیم وقادرو بی مثل وهمتا 💟 منم مجرم تو غفار الذنوبی  ❇️ منم عاصی توستار العیوبی 💟 الهی حرمت پیغمبرانت   ❇️ ببخشاجرم یک یک بندگانت 💚🍃 الهی 🍃💚 💖🍃امروز از تو میخواهیم ❤️🍃همه مریض ها را 💖🍃شفای خير عنایات کنی ❤️🍃مخصوصاً بیماران ناامید 💖🍃بیماران صعب‌ العلاج را ❤️🍃برای شفای همه بیماران 💖🍃وگرفتـاران پنـج مرتبـه ❤️🍃امـن یجیب رابخـوانیم 🦋🍃 اَمّن یجیبُ المُضطّراِذا 🦋🍃 دعـاهُ و یَکشِفُ السـوء 💟 آمیـن یـا ذَالجَلالِ و الاِکـرام 💟 ای صاحب جلال وبزرگواری
🍏 هر شب یک کاسه ﻣﺎﺳﺖ ﻭ ﮐﺪﻭﯼ ﺭﻧﺪﻩ ﺷﺪﻩ ﺑﺨﻮﺭید . ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺎﻫﺶ ﭼﺮﺑﯽ ﻫﺎﯼ ﺷﮑﻢ ﻭ ﺩﻭﺭ ﺷﮑﻢ ﻋﺎﻟیه ﻣیتونید ﺑﻬﺶ ﻧﻌﻨﺎ ﯾﺎ ﺷﻮید ﻫﻢ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐنید، ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻓﻊ ﺳﺮﺩﯼ !
🌀 طناب زدن جزء ورزش های هوازی است که به سوزاندن کالری بسیار کمک می کند و با بالابردن متابولیسم بدن باعث می شود که حتی بعد از تمرین نیز روند چربی سوزی ادامه یابد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🖤🖤🖤 سالگردرحلت امام خميني رحمت الله علیه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران رابه تمام عاشقان امام تسلیت عرض مینمایم .🏴🏴🏴 باذکر ۳صلوات بر روح و روان پاکش
کدام ظروف سرطان زا هستند؟ ▫️👈ظروف استیل سرب در داخل غذا می‌نماید که سرطان زا میباشد ▫️👈ظروف تفلون بدلیل تخریب لایه های تفلون نیز سرطان زاست ▫️👈ظروف آلومینیم موجب کم خونی، آلزایمر، ضعف اعصاب و لرزش دست می‌شوند ▫️👈ظروف لعابدار حاوی ترکیب سرب بوده و سرطان زا هستند ▫️👈ظروف زودپز، تند پز، ماکروویو و دستگاههای داغ کننده برقی همگی مضرند. (بخاطر اشعه) ▫️👈بهترین ظروف: شیشه‌ایی ،سنگی، چینی، مسی قلع‌اندود شده، برنجی و چدن اصل می‌باشند.
چرا چاقي موجب پير شدن مغز مي شود؟ چاقی سبب پیری زودرس مغز شده و مغز افراد چاق نسبت به هم سن و سالان لاغر۱۰ سال پیرتر است چاقی همچنین موجب دیابت، مرگ زودرس و کاهش عمر میشود.
اگر کمر درد، درد عضلانی یا رماتیسم دارید هر وقت چای دم میکنید یا لای برنج یک دانه «هل» درسته قرار دهید. هل سالم‌ترین دیکلوفناک و عضله باز کن و مسکن دنیاست 👌 جالبه بدونید هل ضد سرفه است، همچنین کبد و کلیه رو تقویت میکنه و یک مولتی ویتامین طبیعیه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
گذاشتن خیار با پلاستیک تو یخچال اشتباهه چون زود پلاسیده میشن❌ حتما یه دستمال کاغذی بذارید داخل پلاستیک تا مدت زیادی خیارها سالم بمونن✅ . ⭕دستمال کاغذی بخار آبی که توی پلاستیک جمع میشه رو به خودش جذب میکنه و مانع گندیدگی خیار میشه.
برای رفع آفت دهانﭘﯿﺎﺯ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺷﮑﻞ ﺧﺎﻡ ﺑﺨﻮﺭﯾﺪ 🔹️ﻣﯽﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻏﺬﺍ ﻭ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﭼﺎﺷﻨﯽ ﺍﺯ ﺁﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﻨﯿﺪ. 🔹️ﭘﯿﺎﺯ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﺳﻮﻟﻔﻮﺭ ﺩﺭ ﺩﺭﻣﺎﻥ ﺁﻓﺖ ﺩﻫﺎﻥ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻣﺆﺛﺮ ﺍﺳﺖ.
🔘 گردش و مسافرت 🌺 گردش و مسافرت خانوادگی، زندگی را از حالت یکنواختی و روزمرگی بیرون می‌آورد و روحی تازه در کالبد گرم خانواده می‌دماند. 🔸 استفاده از نعمت‌های زیبای الهی در طبیعت، استفاده از منظره‌ها، سبزه‌ها، باغ‌ها، رودخانه‌ها و آب و هوای پاک، در طراوت روح و جان خانوده‌ها و ایجاد صمیمت، همراهی و همدلی بین آن‌ها نقش بسزایی دارد. 🔹سفارش به این گردش‌ها، نه تنها در قرآن کریم، بلکه در سیره گفتاری و رفتاری پیامبر و ائمه علیهم‌السلام نیز مورد تأکید قرار گرفته است و به وفور قابل مشاهده است؛ چنان‌که پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله در سفری فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها، امام حسن و حسین علیهماالسلام را به گردش برده، برای آن‌ها گوسفندی ذبح کردند، پختند و به آن‌ها دادند. 📚تفسیر قمی، ج2، ص355.