eitaa logo
« مهارت افزایی طلاب ناب»
1.7هزار دنبال‌کننده
16.1هزار عکس
9.9هزار ویدیو
1.8هزار فایل
کانال پشتیبان گروه نخبگان (طلاب ناب)استان اصفهان 📪ارتباط با خادم کانال 👈👈 📩 📨 @Shahideh_kanize_Hazrate_Yas —------------------------------------ کانال معنویت افزایی طلاب ناب👇👇 https://eitaa.com/TollabeNabe_EmameZaman
مشاهده در ایتا
دانلود
♦️اگر صدای بچه ها داخل مسجد نیست از نسل آینده بترسید @tanzist
💢دقت کردین اینا هرکی رو میگن بره بدتر میمونه 🔹اون از جمهوری اسلامی، اون از پوتین اون از اسد، حالا هم حماس 🔹نکنه خدا رو اینا شرط بسته تا بگن فلانی میره سفت و سخت نگهش می داره😂
ˏˋ°•*⁀➷ •❥ عرض سلام و احترام و وقت بخیر خدمت همه ی بزرگواران ✨ •❥ امیدوارم همگی در صحت و عافیت به سر ببرید که نعمت سلامتی نعمتی فرای دیگر نعمتهاست.🩺💊 ❁ همونطور که در 👈 این پست قول داده بودم از امشب کارگاه عنوان سازی رو شروع می کنیم. ❁ البته سعی می کنم در سه چهار جلسه این بحث مهم رو به صورت مفید و مختصر به سرانجام برسونم تا افرادی که تعجیل دارند، زودتر به مقصد و مطلوب شون برسن. ؛༄᭄✿ حالا چرا تصمیم گرفتم این کارگاه رو برگزار کنم!؟ ❁ بدین خاطر که از طلبه ی سطح دو و دانشجوی کارشناسی گرفته تا دانشجوی دکتری و سطح چهار به من پیام می دهند که در انتخاب موضوع با مشکل مواجه هستند! 😬😤 ❁ یا افرادی هستند که تصمیم دارند در همایش ها و فراخوان های مقالات شرکت کنند لیکن نمی دونند چطور عنوان خودشون رو انتخاب کنند.😖 ❁ حتی معاونین پژوهش یا اساتید راهنمایی هستند که در این بحث مشکل دارند و علی قول خودشون، نمی تونند به درستی مراجعین رو هدایت و راهنمایی کنند.🧐 📌ادامه دارد ... با ما همراه باشید... @pajohesh_esfahan ⊰᯽⊱┈──♡♡╌──⊰᯽⊱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
ˏˋ°•*⁀➷ خوووب ❁ قبل از ورود به مبحث اول اون گل زیبای بالا رو تقدیم می کنم به اعضای کانال، خصوصا افراد تازه واردی که به جمع ما پیوسته اند 🌼 ❁ دوم اینکه: باید به یه نکته ی بسیار مهم اشاره کنم و اون اینکه:👇 💯 عنوان با موضوع فرق داره! ❁ شاید خیلی بزرگواران این فرق رو بدونند ولی خیلی از دوستان هم این مطلب رو نمی دونند! ❁ موضوع یعنی مجموعه ای از کلماتی که برگرفته از مسأله یا سؤال اولیه تحقیق ماست و دارای یکسری ویژگی ها هست: 💯موضوع کلی و وسیع هست. 💯موضوع زمینه ی تحقیق پژوهشگر هست و ابعاد مختلفی رو در بر می گیره: مثل تفکر انتقادی. 💯موضوع مقدمه ی ورود به بحث و جست و جو و به عبارتی درگاه جست وجوی تحقیق ما هست. اما عنوان: ❁ عنوان، اخص از موضوع هست و شامل کلماتی میشه که محدوده ی پژوهش رو کاملا مشخص می کنه که اون هم دارای ویژگی های زیر هست: 💯 عنوان جزئی شده ی موضوع ماست و بر یک مبنایی انتخاب شده: مثل نقش تفکر انتقادی در خلاقیت 💯در ضمن در عنوان متغیرها و کلمات کلیدی و یکسری ویژگی های تحقیق مثل جامعه ی آماری یا حوزه ی پژوهشی ظهور پیدا می کنه. پس... ❁ ما عنوان رو از موضوع مون اخذ می کنیم: 👈 موضوع ما "تفکر انتقادی" هست و ما عنوان "نقش تفکر انتقادی در خلاقیت" رو بر مبنای اون تنظیم می کنیم! با این حساب... ❁ در ابتدای کار متوجه شدیم برای انتخاب عنوان، باید اول یه موضوع رو انتخاب کنیم تا بعد بهش رنگ و لعاب و شرایط بدیم و اون رو تبدیل به عنوان کنیم. ❁ دقیقا مثل یک سیم مفتولی ساده که می تونیم با پردازش و زیباسازی و کادر سازی اش، خیلی وسایل باهاش درست کنیم: از گلدان گرفته تا قاب و سبد و کلی وسایل تزئینی! با این مقدمات... 💯 تا فردا شب فکر کنید می خواهید راجع به چه موضوعی کار کنید و براش عنوان بسازید؟! نماز؟ تفکر انتقادی؟ خلاقیت؟ فضای مجازی؟ تربیت اعتقادی؟ استرس؟ اعتیاد؟ و ... 📌 ادامه دارد ... همراه ما باشید... @pajohesh_esfahan ⊰᯽⊱┈──♡♡╌──⊰᯽⊱
‌ ˏˋ°•*⁀➷ خووووب 🏷قبل از ورود به بحث، خدمت تون بگم: اگر یه جستجویی در کانال خودتون انجام داده باشید؛ حتما مشاهده کرده اید که من قبل از بحث کارگاه عنوان سازی؛ 19 پست با هشتگ در کانال قرار داده ام! 🏷که به نظرم اگر فردی بخواد یک عنوان خوب از موضوعش استخراج کنه با مطالعه ی اون پست ها به راحتی می تونه مسیر راهش رو پیدا کنه.👌 🏷ولی من الان در این پست می خوام فارغ از همه ی اون نکات و خصوصا نوع رویکرد تحقیقات👈 مثل مسئله محوری، موضوع محوری، متن محوری، کاربردی بودن، بنیادی بودن و یا توسعه ای بودن👉 با توجه به یک موضوع، عنوان سازی کنیم. 🏷خاطرتون هست در 👈 این پست موضوع تفکر انتقادی رو مثال زدم؟ و بعد گفتم عنوان‌ش میشه: نقش تفکر انتقادی در خلاقیت؟! 🔖 باید خدمت تون بگم: عنوان بالا صحیح نیست! 🤨🙄 چرا؟! چون ناقص هست!!☠️😳 🏷ما قلمرو و حصار و محدوده می خواهیم برای عنوان مون!👌 🏷یعنی چی!؟ یعنی برای عنوان مون: یا 👈 جامعه ی آماری یا حوزه ی پژوهشی یا 👈 قلمرو زمانی یا قلمرو مکانی یا قلمرو علمی و ... احتیاج داریم! 🏷یعنی ما تحقیق و پژوهش مون رو در چه زمانی؟ در چه محیط و مکانی؟ از دیدگاه چه شخصیت یا کتابی؟ و ... می خواهیم مورد بررسی قرار بدیم؟! توی خلأ یا فضا که نمی خواهیم و نمی تونیم انجام بدیم!؟👻 🏷لذا ما باید دقیقا مشخص کنیم که می خواهیم موضوع مون رو در چه حصاری و با چه محدوده ای کار کنیم؟! 🏷خاطرتون باشه در یک پست گفتم: 👈 هرچه حصار محدودتر، آبادی زمین بیشتر و راحت‌تر؟! 🔖خوب یا علی💪 دور این زمین (نقش تفکر انتقادی در خلاقیت) یک حصار بکشید! 🏷این حصار شما می تونه با توجه به علاقه مندی تون، هر چیزی باشه! زمان! مکان! محیط! اشخاص! کتب! ⚠️ پس به این محدوده و حصار و قلمرو فکر کنید؛ تا فردا شب با هم دیگه عنوان رو استانداردسازی و تکمیل کنیم. ⚠️ 🔖 پ.ن: شما بر روی موضوع مورد علاقه ی خودتون تمرکز داشته باشین لطفا😊👌 📌 ادامه دارد ... همراه ما باشید... @pajohesh_esfahan ⊰᯽⊱┈──♡♡╌──⊰᯽⊱
ˏˋ°•*⁀➷ عرض سلام و احترام✨ شب تون بخیر و نیکی باشه ان شاالله🌱🌻🌱 🔸اگر موافق باشین بریم سر وقت جلسه ی سوم کارگاه 🔸در 👈 این پست یاد گرفتیم که عنوان با موضوع فرق داره و ما باید موضوع مورد علاقه و دغدغه مون رو تبدیل به عنوان کنیم تا مثل سردری زیبا و شکیل بالای تحقیق مون قرار بگیره و راهنمای راه ما باشه. 👌 🔸و در 👈 این پست گفتم ما برای عنوان سازی نیاز به قلمروسازی و حصارکشی داریم تا در انبوهی از مطالب گم نشیم و دقیقا بدونیم می خواهیم چکار کنیم و چه زمینی رو آباد کنیم! 🔸و حالا می خوام در این پست چند مثال بزنم براتون تا دیدتون نسبت به این بحث باز و وسیع بشه: 🔸قبل از ارائه ی موضوعات خدمت تون بگم: موضوع پیشنهادی ما "رابطه ی تفکر انتقادی با خلاقیت" بود و الان من می خوام چندین عنوان در اختیارتون قرار بدهم که ببینید چطور میشه با یک موضوع خام، یک سری عناوین جذاب و کاربردی و نو ایجاد کرد. 🔖 این شما و این عناوین دست ساز یا پیشنهادی من 😉 🖇رابطه بین مهارتهای تفکر انتقادی با خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی قم 🖇نقش خلاقیت در پیشرفت و توسعه تفکر انتقادی دانش آموزان مقطع ابتدایی 🖇نقش خلاقیت و تفکر انتقادی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه 🖇اثربخشی آموزش تفکر انتقادی بر خلاقیت هیجانی و خود مدیریتی دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول 🖇مولفه های مهارت خلاقیت و تاثیر آن بر تفکر انتقادی دانش آموزان دوره ابتدایی 🖇بررسی اثربخشی آموزش مهارت‌های تفکر انتقادی بر بهبود خلاقیت دانش آموزان شهر اهواز 🖇نقش واسطه ‏ای تفکر انتقادی با ویژگی‌های شخصیتی و خلاقیت و عملکرد تحصیلی دانشجویان 🖇بررسی اثربخشی آموزش گروهی ابراز وجود، بر تفکر انتقادی و خلاقیت دانش آموزان متوسطه 🖇رابطه خلاقیت و تفکر انتقادی با قدرت حل مسئله دانش آموزان تیزهوش 🖇مقایسه تأثیر آموزش از طریق بازی‌های آموزشی رایانه‌ای بر مهارت‌های تفکر انتقادی و خلاقیت 🖇تاثیر روش تدریس با تفکر انتقادی بر خلاقیت دانش آموزان دوران متوسطه ی اول 🖇بررسی ارتباط تفکر انتقادی با خلاقیت، باورهای خودکارآمدی و عملکرد تحصیلی دانشجو‌معلمان دانشگاه فرهنگیان شهر سنندج 🖇بررسي مقایسه و رابطه خلاقیت و تفكر انتقادي با قدرت حل مسئله در دانش آموزان دختر و پسر تیز هوش مقطع متوسطه در سال 1401 📌 ادامه دارد ... همراه ما باشید... @pajohesh_esfahan ⊰᯽⊱┈──♡♡╌──⊰᯽⊱
با سلام و احترام ◈◈◈ جعلنا الله من خیر انصار ولیه فی غیبته و حضرته ◇◇◇ تلاوت آیات ۱ سوره شعراء تا ۱۱۰ سوره شعراء برنامه قرآنی امروز است ان شاءالله ◇◇◇ نیت ختم قرآن در پست زیر https://eitaa.com/TollabeNabe_EmameZaman/32600
🔸 ساخت سریال «شهید نادر مهدوی» در دستور کار قرار گرفت 🔹 رئیس رسانه ملی: خوشبختانه تولید مجموعه نمایشی شهید نادر مهدوی سردار مبارزه با آمریکا در خلیج فارس در دستور کار صداوسیما قرار گرفته شده است. 🔹 در دور جدید فعالیت‌های صداوسیما بر اساس منویات مقام معظم رهبری به ۲ عنوان هویت و عدالت مزین شده است و  آنچه امروز بیش از گذشته به آن نیاز است یادآوری و بازخوانی هویت ملی، تاریخی، فرهنگی، هنری و جهانی ایران است. 🆔 @YjcNewsChannel
🔻از پوپولیسم تا کارآمدی 🔹دولت سیزدهم چگونه ۲۵۰ هزار میلیارد تومان مالیات را از بدهکاران بزرگ دریافت کرد ☫ مــرکز ارتـبــاطات دولـت و روحـــانیــت 🆔 @ertebatatehowzavi
✅ مرکز تربیت مدرس صدیقه کبری علیهاسلام در راستای ارتقاء کیفی مهارت تدریس و با رویکرد شیوه‌های نوین برگزار می کند: 🔰"کارگاه راهبردهای نوین تدریس" 🎙 با ارائه دکتر گوهری با سابقه برنامه‌ریزی و برگزاری کارگاه‌های ملی روش تدریس 🗓 زمان: صبح و عصر پنج شنبه ۱۶ آذر ⏱ساعت ۸ تا ۱۷ 🔻در این کارگاه با این موارد و کاربرد اجرایی و عملی آنها بیشتر آشنا می شویم: 🔹تدریس فعال و مسأله محور (مبانی، طرح درس و نکات کاربردی اجرای ) 🔹نظریه یادگیری ارتباط گرایی و به کارگیری راهبردهای ارتباط مؤثر در تدریس اساتید 🗓 مهلت ثبت‌نام: دوشنبه ۱۳ آذر 📞جهت ثبت نام با شماره ذیل تماس حاصل فرمایند: ۰۲۵۳۱۲۸۵۳۱۰ - ۳۱۲ ‼️با توجه به محدودیت ظرفیت شرکت حضوری، اولویت با اساتیدی است که زودتر ثبت نام نمایند. 🌸کانال رسمی حوزه‌های علمیه خواهران 🆔 @kowsarnews 🌐 news.whc.ir
« مهارت افزایی طلاب ناب»
#اطلاعیه ✅ مرکز تربیت مدرس صدیقه کبری علیهاسلام در راستای ارتقاء کیفی مهارت تدریس و با رویکرد شیوه‌
با عرض سلام و ادب و احترام مجدد این "کارگاه راهبردهای نوین تدریس" صرفا حضوری است و برای استان قم است
هدایت شده از موسسه مصاف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هشدار افسر اسرائیلی به مقامات رژیم صهیونیستی؛ در این درگیری، اسرائیل قلمرو خود را از دست خواهد داد؛ نمی‌خواهم نابودی شما را ببینم! 👤 «دیازی جدعون»، افسر اسرائیلی: 🔺مردم اسرائیل ناراحت و عصبانی‌اند، چراکه دختران و پسرانشان در تابوت به خانه بازمی‌گردند! 🔺مردم، در حال ترک اسرائیل هستند و پشت‌سرشان را هم نگاه نمی‌کنند! 🔺رسانه‌های جریان اصلی این مسائل را هرگز پوشش نمی‌دهند! 🔺شما نمی‌توانید از دست قدرت زیرزمین (حماس) خلاص شوید! 🆔 @Masaf
قسمت[پنجم] ✨ ۵- از کاربرد جمله های دراز پرهیز کنیم: اگر جمله ای با کوتاه ترین کلمه ها مفهوم می شود آن را بی علت بلند نکنیم. دانش جوی خوب تمام سعی و کوشش و همّ و غمّ خود را مصرف آن می سازد که برای کشوری که در آن زندگی می کند و همه ی افراد جامعه و انسان ها مثمر ثمر و مفید فایده باشد چنان که همه از او سود و فایده و بهره بگیرند. این جمله ی بلند را می توان خیلی کوتاه نیز بیان کرد: دانش جوی خوب می کوشد برای جامعه سودمند باشد. ✨ ٦- کوشش کنیم چند جمله را با یک فعل به هم عطف نکنیم: هر چه شمار فعل هاو جمله ها بیش تر باشد، جمله ها کوتاه تر و قابل دریافت تر می شوند: پدرش عبدالله از مردم بلخ در روزگار نوح پسر منصور سامانی که در آن عهد از شهرهای بزرگ بود، کار دیوانی در روستای خرمیثن در نزدیکی روستای افشنه پیشه و با دختری به نام ستاره ازدواج کرد. این جمله بلند و نامفهوم را می توان به چند جمله ی کوچک تر تبدیل کرد: پدرش عبدالله نام داشت. وی از مردم بلخ بود و در روزگار نوح پسر منصور سامانی می زیست. بلخ در آن عهد از شهرهای بزرگ بود. وی کار دیوانی را در روستای خرمیثن پیشه کرد. این روستا در نزدیکی افشنه بود. عبدالله در روستای افشنه با دختری به نام ستاره ازدواج کرد... @elmikowsar
❇️ وزیر ارشاد: جمعه جشن خودکفایی کاغذ در مازندران برگزار می‌شود 🔹از ۵ هزار تن کاغذ در سال ۱۴۰۰، امروز به ۸۰ هزار تن رسیده‌ایم و تمام کتب درسی با کاغذ کشور تولید شده است. @hajarpub_ir وبسایت https://hajarpub.ir📚📚
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 وحیدی: اگر کسی مانع فعالیت آمران به معروف و ناهیان از منکر شود، مجازات خواهد شد 🔺 وحیدی، وزیر کشور: طبق قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، اگر کسی مانع انجام فعالیت آن‌ها شود مجازات می‌شود. 🔺 یکی می‌آید در مترو می‌خواهد گل بدهد، یکی می‌خواهد تذکر زبانی بدهد، این‌ها در چارچوب‌های قابل قبول است؛ این ‌ها اساساً مجوز نیاز ندارند. ☫ مــرکز ارتـبــاطات دولـت و روحـــانیــت 🆔 @ertebatatehowzavi