ممنون که بودید
ممنون که هستید 😍💜
شبتون آروم و شیرین✨
#شاخه_نبآت
پ.ن: پیامها به درخواست مکرر دوستان پاک نمیشه 🚶🏻♀️
گفتم چگونه میکُشی و زنده میکنی؟
با یک نگاه کُشت و نگاه دگر نکرد...
- #امیرخسرو_دهلوی
#آسو
🌿. @Mava_a