هدایت شده از سواد امنیتی
14.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚡️⚡️هیچ وقت روی روغن آتش گرفته آب نریزید !
😳
#معرفی_کتاب
📙راه کارهای عملی آموزش اخلاق و مهارت های اخلاقی
🖊احمد ابراهیمی
کتابی مناسب برای مربیان برای اداره کلاسهای هدفمند و مفید است. راهکارهایی که قوه خلاقیت مخاطبان را بارور میکند تا عملی در زندگی استفاده کنند.
قدم به قدم با کاربرگ های مورد نیاز و نحوه ارائه موضوعات.
موضوعاتی مانند اعتماد بنفس، کم رویی، شادزیستی، ثبات شخصیت، وسواس، واقع بینی،....
✍ ″آینده″، با مروری بر آنچه در نمایشگاه کتاب ″گذشت″
💠 اینبار تجربهی حضوری متفاوت در نمایشگاه بین المللی کتاب، حال خوبتری داشت؛ همیشه خریدار بودم و اینبار اما نه فروشنده، که #مبلّغ بودم...
🔹 حضور در غرفهی لیلة القدر یک فرصت تبلیغی بسیار متفاوت بود، با تنوع بسیار زیادی از مراجعهکنندهها؛ از پسران و دختران طلبه، دختران محجبه و پسران بسیجیِ دانشگاههای مختلف، تا پسرانی فراری از حکومت و دخترانی بدون روسری!
دخترانی بدون روسری که کتاب #حجاب_و_آزادی_روابط را میخواندند و میخریدند؛ و حتی دختران کمحجابی –به تعبیر رایج– که کتابهای #علامه_صفایی_حائری را به همراهان محجبهٔ خود، معرفی میکردند.
آنجا به راحتی میشد اهل دین و ایمان بودن این تیپهای گوناگون را دید...
✅ اجتماع این تیپهای گسترده در این غرفه، فقط میتوانست دو دلیل داشته باشد:
1⃣ مواجهه با #حرف_های_نو از دین، از زبان و قلم یک عالم دین
2⃣ نبودِ سایهی دستهبندیهای سیاسی و ... بر سر نویسندهی این کتابها؛ که این یک فرصت طلایی و ظرفیتی کمنظیر است.
🔆 از اینها گذشته، معلمهای جوانی -پسر و دختر- آمده بودند که بیشتر، مراجعهشان برای تهیهی کتابهای #تربیتی ایشان بود،
و نیز جوانان دغدغهمندی که بر کار تربیتی و فرهنگی همّت کرده و به دنبال #روش_هایش به این غرفه آمده بودند،
و نیز بسیجیهای دانشگاههای مختلف که برای برنامههایشان در دانشگاه، به سراغ این #تفکر آمده بودند.
✔️ اگر سال گذشته و پس از نمایشگاه کتاب، «خوراک فکری» را نوشتم، حالا اما بسیار امیدوارتر، از «آینده» مینویسم که تا ۲۰ سال دیگر، این تفکر را در کف خیابان خواهید دید؛ دانشآموزان امروز و دانشجویان و جوانان و طلاب...
إن شآءالله.
سید. م
۷/خرداد/۱۴۰۲
🌿 @ehya_amr
امام سجاد سلام الله علیه فرمودند:
وَ أَمّا حَقّ أَبِيكَ فَتَعْلَمُ أَنّهُ أَصْلُكَ وَ أَنّكَ فَرْعُهُ وَ أَنّكَ لَوْلَاهُ لَمْ تَكُنْ فَمَهْمَا رَأَيْتَ فِي نَفْسِكَ مِمّا يُعْجِبُكَ فَاعْلَمْ أَنّ أَبَاكَ أَصْلُ النّعْمَةِ عَلَيْكَ فِيهِ وَ احْمَدِ اللّهَ وَ اشْكُرْهُ عَلَى قَدْرِ ذَلِكَ.
حق پدرت این است که بدانی او ریشه تو و تو شاخه او هستی و بدان که اگر او نبود، تو نیز نبودی؛ پس هرگاه در خودت نعمتی یافتی که شادمانت میکند، بدان که پدرت برای تو ریشه آن نعمت است و حمد خدا به جای آور و به اندازه آن نعمت از او شکرگزار باش.
تحف العقول ص٢۶٣
مفاتیح الحیاة ص ٢٢۵
ویژگی های عمومی دورۀ نوجوانی دکتر جانبزرگی.pdf
506.1K
🎁ویژگی های عمومی دورۀ نوجوانی دکتر جانبزرگی
آموزش والدین و توانمندسازی خانواده در بلوغ و نوجوانی.pdf
657.3K
🎁📕آموزش والدین و توانمندسازی خانواده در بلوغ و نوجوانی
هدایت شده از سعداء/حجت الاسلام راجی
کتاب #سایه_روشن منتشرشد
📚 این کتاب که #۱۰۰داستان_کوتاه از حاکمان و رهبران ۱۰۰ساله ایران است، به ۲۵تفاوت آشکار بین #پادشاهان_پهلوی و #امامین_انقلاب پرداخته که برای جوانان و نوجوانان بسیار مفید است...
🔰 این کتاب علاوه بر نسخه مکتوب، به صورت فایل نمایشگاهی نیز موجود است
🔴 جهت دریافت به فروشگاه اینترنتی اندیشکده راهبردی سعداء به نشانی زیر مراجعه فرمایید👇👇
🌐 www.soada.ir/shop
💠 اندیشکده راهبردی #سعداء
🆔 @soada_ir
هدایت شده از فارس پلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امام رضا(ع) نبود ما دین نداشتیم
#منبر
@Fars_plus
مباحث درسی در یک مدرسه حیوانات
بحث داغ برنامه ریزی موضوعات آموزشی در مدرسه حیوانات در جریان بود. خرگوش اصرار داشت که دویدن جزء برنامه درسی باشد. پرنده معتقد بود که باید پرواز نیز گنجانده شود. ماهی هم به آموزش شنا معتقد بود و سنجاب اصرار داشت که بالا رفتن از درخت نیز باید در زمره آموزشهای مدرسه قرار بگیرد.
شورای مدرسه با رعایت همه پیشنهادات دفترچه راهنمای تحصیلی مدرسه را تهیه نمود و بعد قرار شد که همه حیوانات درسها را یاد بگیرند.
خرگوش در دویدن نمره بیست گرفت، اما بالا رفتن از درخت برایش دشوار بود، مرتب از پشت به زمین میخورد. دیری نگذشت که در اثر یکی از این سقوطها مغزش آسیب دید و قدرت دویدن را هم از دست داد. حالا به جای نمره بیست، نمره ده میگرفت و در بالا رفتن از درخت هم نمره اش از حد صفر بالاتر نمیرفت.
پرنده در پرواز عالی بود اما نوبت به دویدن روی زمین که میرسید نمره خوبی نمیگرفت، مرتب صفر میگرفت. صعود عمودی از تنه و شاخه و برگ درختها هم برایش سخت بود.
جالب اینجاست که تنها مارماهی کند ذهن و عقب افتاده بود که میتوانست درسهای مدرسه را تا حدودی انجام دهد و با نمره ضعیف بالا رود. اما مسئولان مدرسه از این خوشحال بودند که همه دانش آموزان همه دروس را میخوانند.
.
.
و چقدر این داستان آشناست...