eitaa logo
مختاررحیمی (راهبرآموزشی)
3.7هزار دنبال‌کننده
20هزار عکس
9.7هزار ویدیو
13.4هزار فایل
فعالیت کانال: 🔹مسائل آموزشی و پرورشی و اداری و بخشنامه ها 🔹فیلم تدریس، درسنامه ها 🔹️ ارزشیابی 🔹️انواع روش‌های تدریس 🔹️چک لیست ها، جشنواره ها 🔹️اخبار استخدام و آموزش وپرورش 🔹️ روانشناسی و مشاوره 🔹️آیدی تبلیغات وارتباط بامدیرکانال @MRAHIMI72
مشاهده در ایتا
دانلود
️🔴نکتـــــــــــــه دانش آموزان برای یادگیری مطالب به چهار دسته تقسیم می شوند.👨‍🎓👩‍🎓 1️⃣ دسته ی اوّل؛ دانش آموزان کلامی:👇🙋 💢 یادگیری در این گروه از دانش آموزان, از راه شنیداری است. یادگیری از جزء به کل است. با تکرار از درس؛ آموزش در آن ها صورت می گیرد. 💢 نوع تکلیف در این گروه؛ از طریق بازگو کردن مطالب و تحقیق کردن است. 💢 بچّه های کلامی؛ از کلام به مرحله ی مجرّد می رسند. 2️⃣ دسته ی دوم: دانش آموزان دیداری:👇👀 💢 یادگیری در این گروه از دانش آموزان؛ از راه دیدار است. یادگیری از کل به جزء است. 💢 این گروه از دانش آموزان باید در کلاس آموزش را از طریق عکس های داخل کتاب و یا چارت تصویری و فیلم ببینند. ✳️ این دسته از دانش آموزان در یادگیری درس دایره بسیار موفّق هستند. 💢 دانش آموزان تصویری از تصویر به مجرّد می رسند. 3️⃣ دسته سوّم: دانش آموزان دست ورز👇🙌 💢 یادگیری در این دسته از طریق لمس کردن است. مثل انجام آزمایش یادگیری در این گروه هم از کل به جزء است و هم از جزء به کل. 💢 نوع تکلیف برای این دانش آموزان: ساختن ماکت و مدل است. بریدن تصویر و چسباندن آن برای پوشه ی کار است. 💢 دانش آموزان دست ورز؛ دروس سه بعدی را بهتر می آموزند. دانش آموزان دست ورز از ملموس به مجرّد می رسند. 4️⃣دسته ی چهارم؛ دانش آموزان شنیداری👇👂 💢این دانش آموزان بیشتر با دقت وتوجه کردن روی گوششون که دقت شنیداری بالایی دارند و سریعتر مطالب، رو یادمی گیرند. معمولا دانش آموزان پسر ترجیح میدند که بیشتر با شنیدن و درک کردن مطالب، مطلب درسی رو یادبگیرند بالعکس دختران بیشتر با استفاده از دقت دیداری و هوش، کلامی مطالب، رو بهتر یادمی گیرند. 🔴نکته: اکثر دانش آموزان ،از ترکیبی از چهار سبک یادگیری فوق استفاده میکنند،منتها در برخی موارد، از سبک خاصی بیشتر و ملموس تر استفاده میکنند. مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
🌱هر روز خود را با بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيمِ آغاز کنید 🔹امام باقر(ع): چون روز اول شوّال فرا می‌رسد منادیی ندا می‏کند: ای مومنان در این صبحگاه بشتابید برای جوایزتان که به پاداش عبادات رمضان می‏دهند. ⏳امروز شنبه ۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ ۱ شوال ۱۴۴۴ ۲۲ ‌‌اوریل ۲۰۲۳ مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
رگبار پراکنده در برخی نقاط کشور 🌦 در ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، برخی نقاط کرمانشاه، یزد و کرمان رگبار پراکنده و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. ⛈ روز دوشنبه سامانه بارشی وارد کشور می‌شود. مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عید سعید فطر مبارک سدنا صادق پور کلاس اول خانم معلم خانم اذری خانم مدیر خانم نصرت خواه مدرسه بنت الهدی شهرستان سلماس مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
riazi5-term2-22.pdf
1.17M
آزمون ریاضی نوبت دوم با جواب پایه پنجم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
riazi5-term2-18.pdf
719.5K
آزمون ریاضی نوبت دوم با جواب پایه پنجم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
riazi5-term2-4.pdf
1.18M
آزمون ریاضی نوبت دوم با جواب پایه پنجم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
riazi5-term2-17.pdf
1.05M
آزمون ریاضی نوبت دوم با جواب پایه پنجم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
riazi5-term2-21.pdf
2.41M
آزمون ریاضی نوبت دوم با جواب پایه پنجم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
riazi5-term2-19.pdf
1.28M
آزمون ریاضی نوبت دوم با جواب پایه پنجم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
riazi5-term2-14.pdf
1.45M
آزمون ریاضی نوبت دوم با جواب پایه پنجم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
riazi5-term2-5.pdf
956.3K
آزمون ریاضی نوبت دوم با جواب پایه پنجم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
riazi5-term2-15.pdf
1.04M
آزمون ریاضی نوبت دوم با جواب پایه پنجم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
riazi5-term2-13.pdf
703K
آزمون ریاضی نوبت دوم با جواب پایه پنجم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
آزمون_انشالله_نوبت_دوم_خرداد_۱۴۰۱_شهرستان_سمنان_با_پاسخنامه.pdf
188.9K
انشا نوبت دوم ۱۴۰۱ سمنان پاسخنامه دارد. پایه ششم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
آزمون_علوم_نوبت_دوم_خرداد_۱۴۰۱_سمنان.pdf
248.4K
علوم نوبت دوم ۱۴۰۱ سمنان پاسخنامه دارد. پایه ششم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
1_5494883306262495245.pdf
1.8M
ریاضی اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اهواز پاسخنامه دارد. پایه ششم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
1_5487793453423132690.pdf
382.3K
آزمون علوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اهواز پاسخنامه دارد. پایه ششم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
4_6044211530386377575.pdf
1.07M
ریاضی نوبت دوم با پاسخ پایه ششم مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
آزمون رزمندگان مرحله 4.pdf
893.5K
🔹آزمون جامع رزمندگان پایه ششم (۴) مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
آزمون رزمندگان مرحله 5.pdf
440.4K
🔹آزمون جامع رزمندگان پایه ششم (۵) مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
44943964135096.pdf
395.1K
کاربرگ نشانه ث مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
35 کاربرگ ث.pdf
1.45M
پیک نشانه ث نره مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: کرم آسکاریس هدف: آشنایی دانش آموزان با انواع کرم ها(شناختی) دانش آموز کرم نوع مبتلا شدن به این نوع کرم را بداند(درک وفهم) دانش آموز به چرخه ی زندگی کرم در بدن انسان آشنا شود(شناختی _دانشی) دانش آموز به اهمیت بهداشت در زندگی پی ببرد(کاربردی) دانش آموز علاقه مند به تحقیق در مورد کرم ها(نگرشی، عاطفی) دانش آموز روش تبدیل تخم به کرم را در دستگاه گوارش به خوبی درک کند(تشخیص) مکان: کلاس درس روش یاددهی و یادگیری: فعال (دانش آموز محوری) وسایل مورد نیاز: پروژکتور مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: چهار ضلعی ها هدف: آشنایی دانش آموزان با چهار ضلعی ها(شناختی) دانش بتواند ویژگی های چهار ضلعی ها را بیان کند(دانشی) دانش آموز با نشان دادن شکل ها مشخصات هر یک را به خوبی درک کند(درک وفهم) با ویژگی های چهار ضلعی آنها را بتواند در زندگی روزمره به کار ببرد(کاربردی) علاقه مند به رسم چهار ضلعی (حرکتی، عاطفی) تفاوت چهار ضلعی را ازهم تشخیص دهد(تشخیصی) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه مکان: کلاس درس وسایل مورد نیاز: دست ورزی های درست شده از کاغذ رنگی، پروژکتور روش یاددهی و یادگیری: فعال (دانش آموز محوری) مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
موضوع: جانوران بی مهره و مهره دار هدف: آشنایی دانش آموزان با انواع حیوانات(شناختی) دانش آموز جانوران بی مهره و مهره دار را از هم تشخیص دهد(تشخیصی) دانش آموز ویژگی های آنها را بیان کند(نگرشی) علاقه مند به تحقیق در مورد انواع جانوران(عاطفی) با ویژگی ها وکاربرد آنها در زندگی آشنا میشود (کاربردی) به فایده و ضرر آنها پی می برد(درک و فهم) بر اساس ساخت تعلیم و تربیت علمی و فناورانه مکان: کلاس درس روش یاددهی و یادگیری: گروهی، پرسش و پاسخ، نمایشی وسایل مورد نیاز: نمونه هایی از جانداران بی مهره و مهره دار، پروژکتور مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: بند پایان هدف: آشنایی دانش آموزان با گروه بند پایان (شناختی) دانش آموزان گروه ها را از هم تشخیص دهند(تشخیصی) دانش آموز شباهت وتفاوت گروه ها را بداند(درک وفهم) دانش آموز علاقه مند به تحقیق در مورد بندپایان(نگرشی، عاطفی) دانش آموز بتواند هر گروه را تعریف کند(دانشی) دانش آموز به اهمیت آنها در زندگی پی ببرد(کاربردی) دانش آموز هر کدام از جانوران را با تشخیص در گروه خود قرار دهد(تجزیه وتحلیل) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه مکان: کلاس درس وسایل مورد نیاز: پروژکتور و عکس هایی از جانوران روش یاددهی و یادگیری: فعال (دانش آموز محوری) مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
29.96M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موضوع: درس هفدهم (خانم بهاری وآقای بهاری) کنفرانس درس هفدهم هدف: آشنایی دانش آموزان با مقام بزرگ معلم(دانشی، شناختی) دانش آموز درک کند که معلم چه شغل بزرگی است(درک و فهم) آشنایی دانش آموزان با ضرورت و شیوه های احترام به معلم(دانشی _نگرشی) احساس قدر دانی و تشکر از زحمات معلم(عاطفی) آشنایی با پیام های قرآنی(دانشی) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت،اعتقادی عبادی واخلاقی مکان: کلاس درس روش یاددهی و یادگیری: فعال(دانش آموز محوری) وسایل مورد نیاز: پروژکتور مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
موضوع: چهار ضلعی ها هدف: آشنایی دانش آموزان با چهار ضلعی ها(شناختی) دانش آموزان بتوانند ویژگی های چهار ضلعی را بیان کنند(دانشی) دانش آموزان با نشان دادن شکل ها مشخصات هر یک را به خوبی درک کند(درک و فهم) دانش آموزان با ویژگی های چهار ضلعی و کاربرد آنها در زندگی روزمره (کاربردی) دانش آموزان علاقه مند به رسم چهار ضلعی (عاطفی) دانش آموزان تفاوت چهار ضلعی را ازهم تشخیص دهند(تشخیص) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه وسایل مورد نیاز: دست ورزی روش یاددهی و یادگیری: نمایشی مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موضوع: وسایل اندازه گیری باران وبرف هدف: آشنایی دانش آموزان با وسایل اندازه گیری(شناختی) دانش آموز بتواند به خوبی (باران سنج) را توضیح دهد(دانشی) دانش آموز علاقه مند به تحقیق در مورد باران سنج(عاطفی) دانش آموز با دیدن به خوبی اندازه گیری را متوجه می شود(درک وفهم) بر اساس ساخت تعلیم وتربیت علمی و فناورانه مکان: کلاس درس روش یاددهی و یادگیری: فعال (دانش آموز محوری) وسایل مورد نیاز: باران سنج، خط کش اندازه گیری مختاررحیمی(راهبرآموزشی) 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷 https://eitaa.com/Rahimi98