36.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#مطالعات اجتماعی
#ساخت پرچم مقدس کشورعزیزمان ایران
#اجرای سرود ملی گروهی
#نشانه های ملی
#هدف و روش :در درس ۲۰ ببا پرچم کشورمون ،با سرود ملی ، که از نشانه های مهم ملی کشور ایران هست اشناشدیم دانش اموزانم در زنگ هنر پرچم کشورمان را ساختند و سپس هر کدام پرچم خود را بدست گرفتند و یکصدا سرود ملی را بلند خواندن،خواندن سرود ملی یعنی بیعت دوباره با ارمان های انقلاب و شهدا ،یعنی عهد بستن تا زنده هستند برای حفظ ارمان های کشور تلاش کنند.
#طبق ساحت :علمی اموزشی و اخلاقی و عبادی
#دبستان پسرانه مکتب النبی (ص)ارومیه
#پایه چهارم
#اموزگار:پورهاشم
#مدارس_الگوی_صالح_استان_اذربایجانعربی_ارومیه
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
#نقل_و_انتقالات
💢طبق آخرین ابلاغیه آموزش و پرورش سال گذشته
🔹در خصوص زمان نقل و انتقالات درون استانی و برون استانی فرهنگیان 1402 - 1403متقاضیان می توانند از 17 اردیبهشت لغایت 16 خرداد ماه برای ثبت درخواست انتقالی درون استانی یا برون استانی خود اقدام کنند.
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
💢بر اساس اعلام صندوق ذخیره فرهنگیان، مهلت ثبت کد بورسی برای شاغلین و بازنشستگان تا آخر اردیبهشت ۱۴۰۲ تمدید شده است
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
اعلام مبلغ فطریه امسال از سوی رهبر انقلاب
🔹مکلف باید برای خودش و کسانی که نانخور او هستند، هر نفری یک صاع (تقریباً ۳ کیلو) گندم یا جو یا خرما یا کشمش یا برنج یا ذرت و مانند اینها به مستحق بدهد و اگر پول یکی از اینها را هم بدهد کافی است.
🔹مبلغ زکات فطره امسال به قیمت گندم برای هر نفر «۶۰ هزار تومان» اعلام شده است.
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
تقاضای افزایش فوقالعاده ویژه فرهنگیان
🔹چندین دستگاه در ماه های اخیر با طی روال قانونی فوق العاده ویژه خود را تا ۵۰٪ افزایش دادند و هیات دولت هم مجوز افزایش را برای ۲۷ دستگاه، تا ۵۰٪ تصویب کرد که فقط آموزش و پرورش جا مانده است.
🔹توضیح اینکه طبق بند (۱۰) ماده (۶۸) قانون مدیریت خدمات کشوری: "فوق العاده ویژه در موارد خاص با توجه به عواملی از قبیل بازارکار داخلی و بین المللی، ریسک پذیری، تأثیر اقتصادی فعالیت ها در درآمد ملی، انجام فعالیت و وظایف تخصصی و ستادی و تحقیقاتی و حساسیت کار با پیشنهاد سازمان و تصویب هیأت وزیران امتیاز ویژه ای برای حداکثر (25) از مشاغل، در برخی از دستگاه های اجرایی تا (50) سقف امتیاز حقوق ثابت و فوق العاده های مستمر مذکور در این فصل در نظر گرفته خواهد شد."
🔹در این مدت چندین دستگاه فوق العاده ویژه را برای مشاغل عمومی ۳۵٪ و برای مشاغل تخصصی ۵۰٪ تصویب و اجرا کرده اند.
🔹شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به استناد مواد ۷۰ و ۱۱۶ قانون مدیریت خدمات کشوری مشاغل تخصصی را تعیین کرده که شغل معلمی در مشاغل تخصصی تعریف شده و لذا فوق العاده ویژه معلمان ۵۰٪ است.
✍️تقاضای جامعه فرهنگی، اجرای فوقالعاده ویژه برای این قشر خدوم جامعه است.
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
تعداد موارد قابل بارگذاری برای رتبه بندی
═✧❁🌸❁✧═
https://eitaa.com/joinchat/376111423C34e4dfb3eb
آئین نامه مرخصی های استعلاجی
با سلام و احترام
پیرو بخشنامه شماره 2700/94317/710 مورخ 1395/07/26 و 2700/87371/710 مورخ 1395/04/09 موضوع قوانین مرخصی استعلاجی، مواد قانونی نحوه استفاده از مرخصی استعلاجی كاركنان جهت اطلاع ارسال می گردد.
ماده 17: هرگاه مستخدام شاغل بیمار شود و آن بیماری مانع از خدمت او باشد باید مراتب را در كوتاه ترین مدت ممكن به اداره متبوع اطلاع دهد.
ماده 18: اداره مربوطه مكلف است گواهی پزشك معالج مستخدم را برای اظهار نظر نزد پزشك معتمد یا شورای پزشكی وزارتخانه یا موسسه دولتی متبوع ارسال دارند و در صورتی كه مفاد گواهی مورد تائید قرار گیرد، حكم مرخصی استعلاجی را صادر نماید.
تبصره: اگر مستخدم به نظر دستگاه ذیربط معترض باشد موضوع به كمیسیون پزشكی ارجاع می شود و نظر این كمیسیون قطعی خواهد بود.
ماده 21: گواهی پزشك معالج تا سه روز مورد تایید اداره می باشد، در صورتیكه مدت بیماری از سه روز تجاوز نماید، بیمار با در دست داشتن گواهی پزشك معالج و معرفی نامه از محل خدمت یا اداره مربوطه به پزشك معتمد شهرستان كه قبلا مشخص و اعلام گردیده، مراجعه نماید. پزشك معتمد حق دارد گواهی های معذوریت تا سه هفته را رسیدگی و اظهارنظر نماید و گواهی بیش از 21 روز را برای طرح در شورای پزشكی ارسال نماید.
تبصره1: چنانچه كارمند بیمار برابر نظریه پزشك معالج مطلقا قادر به حركت نباشد متقاضی موظف است در اسرع وقت و در خلال مدت مراتب بیماری را به واحد مربوطه اطلاع دهد تا از آن طریق به وسیله اداره مربوطه توسط پزشك معتمد پس از بررسی مدارك ارائه شده و تائید نظریه پزشك معالج دال بر عدم توانایی حركت عیادت و اظهارنظر شود.
تبصره 2: چنانچه گواهی پزشك معالج مورد تائید پزشك معتمد قرار نگیرد و بیمار معترض باشد، پزشك معتمد به منظور اخذ تصمیم نهایی متقاضی را با كلیه مدارك بیماری به شورای پزشكی معرفی و رای شورا در این مورد قاطع خواهد بود.
ماده 22: تشخیص ابتلاء به بیماری صعب العلاج كاركنان بیمار و تعیین مدت معذوریت آنها به عهده شورای پزشكی دانشگاه علوم پزشكی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی می باشد و حداكثر مرخصی معذوریت مذكور در هر نوبت شش ماه و قابل تمدید خواهد بود.
ماده 26: كارمندان دستگاه های اجرائی طبق گواهی و تائید كمیسیون پزشكی، حداكثر از چهار ماه مرخصی استعلاجی در سال استفاده خواهند نمود و مازاد بر آن و بیماری های صعب العلاج به تشخیص و تائید شورای پزشكی دانشگاه های علوم پزشكی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی از محدودیت زمانی مذكور مستثنی می باشد.
ماده 27: مرخصی زایمان برای هر بار وضع حمل (یك قلو نه ماه) و بر اساس قانون جوانی جمعیت برای فرزندان دوقلو یك سال و برای وضع حمل سه قلو و بیشتر یكسال با استفاده از حقوق و فوق العاده های مربوطه خواهد بود.
بند 4 ماده 32 فصل سوم آئین نامه مرخصی ها: مستخدم پس از استفاده از چهار ماه مرخصی استعلاجی سالانه به سبب ادامه همان بیماری یا ابتلای به بیماری دیگر قادر به خدمت نباشد و بیماری او صعب العلاج تشخیص داده نشود، می بایست از مرخصی بدون حقوق استفاده نماید.
ضمنا در اجرای نامه شماره 400/8496د مورخ 1395/03/18 مدیر كل محترم دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی آراء صادره از كمیسیون های پزشكی صرف نظر از محل تشكیل در موارد مرخصی استعلاجی قاطع می باشد. به عبارت دیگر در مورد مرخصی استعلاجی كمیسیون بدوی و تجدید نظر مفهومی ندارد.
رعایت كلیه موارد و تبصره های فوق الزامی می باشد. مدیران محترم ترتیبی اتخاذ نمایند بخشنامه به نحو مقتضی به اطلاع كلیه همكاران شاغل در واحد های آموزشی رسانده شود.
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
#کاربرگ_تمرینی
#کلاس_اولی_با_ما_باش
#فوروارد_یادت_نره
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
🔷🔶 اگر میخواهید دانشآموزان جهت خواندن آمادگی پیدا کنند یا پیشرفت نمایند، ۱۸ روش عملی زیر را پیشنهاد میکنیم.👇
۱👈کلمه ها و سپس جمله هایی به وی گفته شود تا او بلا فاصله و عینا تکرار کند . (تقویت حافظه شنيداری )
۲👈صداهای مختلفی از قبیل صدای حیوانات ــ باد و غیره را ضبط نمائید و از وی بخوا هید تا مثل آنها تقلید کند .
۳👈جمله های ناقص را بگویید تا وی ادامه آن را بطور مناسب کامل کند .
۴👈تعداد کلمه ها را به او بگوئید تا صدای مورد نظر را اگر در همان کلمه ها شنید دست بلند کند .
۵👈تعدادی دستورالعمل را به او بگوئید تا آنها را اجرا نماید . مثال، در را باز کن ، بخواب و ...
۶👈چند کلمه را بگوئید و از وی بخواهید تا آنها را برعکس کند و برای شما بازگو کند.
۷👈تمریناتی کتبی به او بدهید تا بخواند و آنها را انجام دهد .
۸👈تعدادی تصویر در اختیار وی قرار دهید سپس بخواهید تا شکل یا شکل های مورد نظر شما را از بین آنها پیدا کند
۹👈تعدادی تصاویر ناقص را در اختیار وی قرار دهید و بخواهید تا آنهارا از روی نمونهی کامل شده ، کامل کند .
۱۰👈تعدادی شکل یا تصویر را که رویدادی را نشان بدهد بطور نامنظم در اختیارش قرار دهید و بخواهید آنهارا بر اساس نظم منطقی ، شماره گذاری کند . (اگر بصورت پازل باشد مرتب کند .)
۱۱👈تعدادی ماز را در اختیار او قرار دهید تا راه مناسب را نشان دهد . ( هر تمرین برای یک روز )
۱۲👈از بین حروف یا کلمه های داده شده پیدا کند.مثلا حروف یا کلمه های سمت راست را پیدا کن و به من بگو.
۱۳👈تعدادی کلمهی ساده را روی کارت بنویسید و آنها را روی زمین بچینید ، سپس بخواهید تا فلان کلمه را پیدا کند .
۱۴👈تعدادی شماره را روی کاغذ یا وایتبرد بطور پراکنده بنویسید و هر بار از کودک بخواهید تا شماره مورد نظر شمارا پیدا کند .
۱۵👈چنانچه احساس می کنید کودک در هنگام خواندن سرش گیج میرود یا سوزش چشم دارد همچنین چشمش را نزدیک به کتاب می گیرد ، لازم است او را به چشم پزشک هدایت کنید .
۱۶👈چنانچه یک چشم وی تنبل است ،چشم سالم و برتر او را تا مدتی ببندید تا از چشم تنبل استفاده کند تا به این وسیله از حالت تنبلی خارج شود .
۱۷👈مدادی را جلوی چشمان وی قرار دهید (در فاصله 50 سانتی ) و بخواهید بدون حرکت دادن سر ، مسیر حرکت آنرا با چشم تعقیب نما ید.
۱۸👈چند مثلث و دایره بکشید و از او بخواهید مانند نمونه وبا توجه به حرکت فلش ها یک بار از سمت راست به چپ و بار دیگر از چپ به راست روی هوا با انگشت آن شکل را رسم نمایید.
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98
🔷🔶 توانایی کودک در ردیابی یک خط یا مسیر مستقیما با تکالیف درسی او در ارتباط است و نقص در ردیابی دیداری، منجر به بروز مشکلات خواندن و ریاضی و نوشتن خواهد شد🎈
♦️به محض اینکه کودک خواندن را می آموزد، باید بتواند چشم های خود را به طریقی جهشی از راست به چپ حرکت دهد.
♦️اگر کودک در هنگام خواندن کلمات، سر خود را حرکت دهد موجب رشد یک خرده مهارت ناسوده می گردد که خود نوعی بد_آموزی است.
💥تمرینات پیشنهادی بهبود و تقویت ردیابی دیداری:👇👇
☘راه رفتن روی خطوط حاشیه فرش
☘راه رفتن روی خطوط عابرپیاده
☘راه رفتن روی جدول
☘راه رفتن روی پتویی که لوله شده است.
☘ردیابی خطوط روی دیوار با انگشت( از راست به چپ)
☘ردیابی خطوط روی دیوار با چشم( از راست به چپ)
☘رد یابی نور چراغ قوه (اتاق تاریک).
☘حرکت دادن نور چراغ قوه روی خطوط حاشیه فرش یا دیوار
☘ردیابی یک شکل هندسی مثل فرش یا میز.
☘ردیابی حاشیه دفتر با چشم
☘ردیابی اشکال مختلف هندسی کشیده شده
☘ردیابی حروف و اعداد روی صفحه
☘دنبال کردن خطوط در هم و رسیدن به مقصد( خرگوش به هویج)
☘پیداکردن یک شکل هندسی خاص در بین اشکال هندسی
☘پیداکردن یک حرف خاص و خط کشیدن دور آنها در بین حروف مانند👇
ج ب ح ث ع ت ب
ب ت پ ب ث ب
ت د پ ب ث پ
ب ت ب پ ث ب
☘پیداکردن یک حرف و خط کشیدن دور آن در روزنامه
مختاررحیمی(راهبرآموزشی)
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
https://eitaa.com/Rahimi98