eitaa logo
بر پا
6.8هزار دنبال‌کننده
643 عکس
375 ویدیو
74 فایل
یادداشتهای علی مهدیان طلبه عصر انقلاب قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی.... https://zil.ink/alimahdiyan ارتباط با ادمین @admin_barpa
مشاهده در ایتا
دانلود
بر پا
🔴 خبر ، روایت و گزارش های (( کاروان ایستادگی)) به مرور در کانال خانه طلاب جوان منتشر می گردد....🌿
60.pdf
6.98M
🔰 دانلود نشریه #عهد_60 منتشر شد 🖊 #رشد_معنویت و #چهل_سالگی_انقلاب 🔴چرا اینها را نمی بینیم؟ ⭕️معنویت چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران ♨️حضور اجتماعی، مسیر معنویت را هموارتر می کند 💠سلوک انقلابی #نشریه_عهد #عهد_60 ✴️✳️خانه طلاب جوان🔰🔰 @KhaneTolab
🔴بازتاب خبری کاروان ایستادگی(روز اول): (حرم مطهر امام، مجموعه راه و کارگردان عابدان کهنز)🔰🔰🔰 🔈خبرگزاری راه دانا🔰🔰🔰 http://dana.ir/1456827 🎙خبرگزاری حوزه🔰🔰🔰 http://hawzahnews.com/detail/News/479754
مرقد امام - حجةالاسلام مهدیان.mp3
3.34M
🔆 #کاروان_ایستادگی 🔆 🔈منزل اول: #مرقد_امام #استاد_مهدیان ✴️ #جنگ_روایتها کار رسانه دشمن ✳️ #گفتمان_مقاومت 🔆 دیدن دارایی ها 💢 #خیزش_روایتگری 🔆🔆خانه طلاب جوان🔰🔰 @khaneTolab
🔴🔈روایت های کاروان ایستادگی🔴🔈 📢 روایت ایستادگی(۱) : ... 🚉 قطار انقلاب به خود نزدیک می شود. خفاشان کوردل کورباطن توان دیدن این قطار را ندارند. لذا شروع به سنگ انداختن به سمت این قطار نمودند. اما زهی خیال باطل که لکوموتیوش از تغذیه می کند و ایستادگی آنان مانع توقف آن گشته. 🌿🌿🌿🌿🌿🌿 و بلند می شوند تا گوشه ای از این مردم را ببینند و کنند. تا را به دیدگان خود و دیگران نشان دهند. چشمها را باید شست، جور دیگر باید دید. 🔆🔆🔆🔆🔆🔆 📣 روایت ایستادگی(۲): حرکت از مزار مدرسه معصومیه قم، آنان که بر کناره ازلی و ابدی وجود بر نشسته اند و قرار است دستی برآرند و این را از این منجلاب بیرون کشند. با بدرقه بزرگان و طلاب دیگر. 🏵🏵🏵🏵🏵 🔈 روایت ایستادگی (۳): کاروان به می رسد. گویا هنوز از این روح خدا، ارتزاق می کند. پس باید مدد گرفت و دائما کالبد انقلاب را تحت اشراف این روح قرار داد. 🌿🌿🌿🌿🌿 🎙روایت ایستادگی (۴): (نهضت روایتگری) در صحنه درگیری با شیطان، بیشتر از قدرت او، اوست که تاثیر می گذارد. جلوه می دهد. می کند. می کند. از کاه، کوه می سازد. فقط هم یک هدف دارد: طرف مقابل را از کار بیندازد. تا کف روی آب را بجای آب گوارا غالب کند. پس هیاهو می کند و آب را پنهان می کند. تا تشنگان را کند. در این بین باید کف روبی کرد و آب گوارا را نوشید. و گرنه تشنه در کنار دریا جان داده ای. ، با این توضیحات، طرح و این حماسه های فراوان را مطرح می کند تا بتوانیم در این جو رسانه ای، راه را گم نکنیم و اراده مان تضعیف نشود. و فریادهای بلند دشمن را اصل نگیریم. کار او ایجاد و است، تا تو این همه و داشته ات را نبینی و و نقصهایت دائما جلوه گری کند تا را بگیرد. پس باید راه بیفتد و این همه گل که از خون این مردم جوانه زده و شکوفه داده است را ببینیم. و اطراف ما زیاد است از این دست گلها، فقط باید دید و نشان داد. دشمن می خواهد اینها دیده نشوند. چون می داند که این گلها سریع تکثیر می شوند و فضا را معطر می کنند. باید ماسک دشمن را از مشاممان برداریم و درست صحنه را ببینیم و تنفس کنیم. آن وقت است که حتی نقصها و موانع را می توان بهتر دید و بهتر از بین برد. با امید و با ایستادگی. با اعتماد به این همه سرمایه. از میان این هرزه ها باید سربرافراشت و درخت تنومند را دید و با تبر اراده، این علفها را قطع کرد. 🔆🔆🔆🔆🔆 🔈 روایت ایستادگی (۵): (حرکت خودجوش مردمی) بعد فتنه در سال ۸۹ و در سالروز ۹ دی، تعدادی فیلم در مورد فتنه ساخته شده بود اما تلویزیون حاضر به پخش آنها نشد. باید این فیلمها به دست مخاطب می رسید. اینجا بود که حلقه ای از جوانان و نخبگان انقلابی و دغدغه مند به فکر افتادند که حالا که از رسانه ملی امکان پخش فیلمها و مستندها نیست بیاییم اکران های مردمی را راه بیندازیم و این شد که فیلمها به صورت به دست گروه های می رسید و هر کس با سلیقه خود و با امکانات خود شروع به پخش آنها می کرد. یکی در پارک و دیگری در مسجد، معلمی سر کلاس و دیگری در مهمانی خانوادگی. حتی در زمین فوتبال بچه ها را دو هم جمع کرده و مستندها را نمایش می دادند. در شهرهای کوچک و بزرگ و حتی روستاها و حتی مناطق محروم بشاگرد هم دست به دست مستندها به نمایش در می آمد. اینها را از زبان می شنیدیم، . 🌿🌿🌿🌿🌿 📢 روایت ایستادگی (۶): (مجموعه راه) اما این شروع کار بود. کم کم تصمیم گرفته شد، این کار گسترده شود. حتی سالهای بعد به صورت گسترده تر، این مستندها و کارهای مردمی رونمایی می شد. نقطه هدفگیری هم بودند که تازه کار بودند و به راحتی نمی توانستند به چشم مسئولین و متخصصین بیایند.لذا یا حذف می شدند یا نا امید و سرگردان لذا به جوانان دادند. از کار اولیها استقبال کردند. از آنها درخواست تهیه مستندهای انقلابی کردند. این شد که شکل گرفت. ، از مسئولین ، از جوشش و خروش این حرکت سخن گفت. 🏵🏵🏵🏵🏵🏵 👈ادامه دارد... 🔈🔈🔈🔈کانال خانه طلاب جوان🔰🔰🔰🔰 @khaneTolab
شاهرگ حمیدرضا ❤️ نمیخواست شهید بشه. میگفت میخوام کمک بدم. میخوام خدمت کنم. آرزوی شهادت ندارم. نمیخواست شهید بشه تا اینکه نمیدونم چطور نظرش عوض شد. یک روز گفت یه چیز جدید یاد گرفتم. فهمیدم کسی که شهید میشه دستش برای کمک به انقلاب بازتر میشه. حالا آرزو میکنم شهید بشم.... ❤️من این رو بلد بودم ولی وقتی این خاطره رو از رفقای شهید اسداللهی شنیدم تازه معنی این جمله آقا رو فهمیدم که شهدا مظهر قدرت انقلابند. ❤️باباش میگفت خوابشو دیدم وسط صحن حضرت زینب که کنار حرم امام حسین دارند میسازند ایستاده بود با اشاره دستهاش جرثقیلها کار میکردند. وقتی دید من نگران کار ها هستم اومد کنارم نشست و با لبخند همیشگیش گفت بابا سخت نگیر ..... این جمله رو که گفت با صدای اذان صبح بیدار شدم. ❤️ حمیدرضا اسداللهی همون که بچه های جهادی خوب میشناسندش. همون که به رفقاش میگفت فاطمیه بریم تو روستاهایی که کسی نیست مراسم بگیره اونجا برای مردم روضه بگیریم. حمیدرضا اسداللهی که عشقش این بود موکب برای زائرای اربعین بزنه. حالا شما نمیبینیدش ولی چشمهایی که میبینند و هوشهایی که میفهمند میدونن امروز دستش بازتر از قبله و داره برای انقلاب کار میکنه.... ❤️مادرش میگفت نمیتونم براش گریه کنم. دلم میخواد برای روضه گریه کنم. میگفت وقتی اومد از من اجازه بگیره برای رفتن به سوریه اسم خانم حضرت زینب رو که برد دلم شاد شد چون چند روز قبلش جلوی تلویزیون آرزو کرده بودم که کاش من مرد بودم و برای دفاع از حرم زینب سلام الله علیها سوریه میرفتم. ❤️ حمیدرضا به اسم حضرت زهرا سلام الله علیها حساس بود میگفت هر کس یکی از اهل بیت رو دوست داره و من . ❤️حمیدرضا اسداللهی نماز اول وقتش ترک نمیشد. روز عملیات تیمم کرد و به نماز ایستاد تکبیره الاحرام گفت و یک ترکش به شاهرگش نشست. و اینطور شد که دستش باز شد تا بیشتر مدد بده. تا تفسیر کنه فصل لربک و انحر را تا تفسیر کنه ان شانئک هو الابتر را .... پ ن1: شب شهادت حضرت زهرا س مهمان خانه شهید اسداللهی بودیم به همراه پ ن 2: کاروان روایت ایستادگی کاروانی از طلاب جوان است که برای به چشم آوردن و روایت قهرمانان جوان دهه نود به تهران آمده است. @ali_mahdiyan
به بهانه نقد به فیلم 🔸 در گفتگوی با اشکالاتی به فیلم مطرح شد که به نظرم مساله های مهمی برای اندیشیدن را طرح میکند. 🔸دخانچی میگوید این فیلم توجه به تقابل اندیشه اسلام ناب امام با اسلام التقاطی ندارد. مثل همه فیلمهایی که یک جریان خرابکار با دولت مرکزی درگیر میشود این فیلم صرفا یک داستان امنیتی صرف است. چه بسا اگر دو تا کارتل با هم درگیر میشدند نیز همین سبک فیلم ساخته میشد. چه بسا اگر انقلاب اسلامی ما جای آن جریان خرابکار بود و دولت مرکزی آنها بودند نیز همین فیلم با همین سبک ساخته میشد. لذا فیلم، اصل تقابل را که تقابل دو دستگاه معرفتی است رها کرده است. اگر مجاهدین خلق کف خیابان با ما مباحثه میکردند و دست به اسلحه نمیبردند ما باز هم با آنها بحث میکردیم. مشکل ما معرفتی است. 🔸به نظرم خارج از نقدهای درست یا غلط ایشان به فیلم مهدویان اشکالاتی به اندیشه دخانچی وارد است که نمیتوان از کنار آن به آسانی عبور کرد. 🔺اول اینکه آیا واقعا سبک انقلاب اسلامی در تقابل با حکومت مرکزی شبیه سبک منافقین است؟ این همان اشتباهی است که پیش از انقلاب باعث شده بود خیلی ها نماد مبارزات انقلابی را رفتارهای مجاهدین بدانند. یعنی سبک امنیتی و نظامی. حال آنکه روش امام در انقلاب خیزش عمومی مردم است. و تا این واقعه کلان رخ نمیدهد روش امام همان است که در انتهای کتاب "حکومت اسلامی" خود میگوید یعنی تبلیغات و تعلیمات_ به تعبیر خودش_. 🔺مساله دوم این که آیا اساسا مبارزه و اختلاف ما با جریان مجاهدین در ساحت اندیشه است؟ قطعا اینطور نیست. اگر این حرف را بپذیریم باید همان تعامل را با جریانهای لیبرال داخلی هم داشته باشیم. جریانهای التقاطی وقتی کار فکری و حتی وقتی تلاش برای دستیابی به قدرت دارند در داخل تحمل میشوند. بسیاری از دولتهای پس از انقلاب توسط کسانی اداره شده که اندیشه های آنها تمایز آشکار با اندیشه انقلاب و رهبران آن داشته. مساله ما با این جریانات وقتی است که قاعده بازی را به هم میزنند و تلاش میکنند استبدادگرایانه اندیشه قبیله ای خود را به زور حاکم کنند و دست به اسلحه میبرند یا قانون و نظام را با روشی خارج از قانون به چالش میکشند. رفتاری که در خوارج وقتی شکل گرفت باعث تقابل با آنها شد. روح این سبک اقدام استبداد است. درست ترین اندیشه ها نیز حق استبداد ندارند. 🔺بی توجهی جناب دخانچی به این نکته باعث شده که ایشان امروز گاهی جریانهای ساختارشکن و در تقابل با قانون را با همه وجود تایید کند. این سبک مبارزه خاصی را در داخل باعث میشود که در برخی از جریانهای آرمانجوی عدالتخواه میبینیم. 🔺اساسا جدا کردن ساحت اندیشه از سبک اقدام همان بیماری است که اسلام مارکسیستی مجاهدین خلق را باعث شده. وقتی میگویید ممکن است ما جای آنها باشیم معنای حرفتان این است که متوجه نیستید اندیشه ناب سبک تعاملش با حکومتهای مرکزی کاملا متفاوت است و این یعنی نمیدانید چطور اندیشه خود را در سبک مبارزه جاری میکند و این همان مسلخی است که مجاهدین خلق هم اندیشه ناب انقلاب را در آنجا سر بریدند. 🔺به نظرم خوب است یک بار برای همیشه این پرسش را رفقای عزیز ما برای خود حل کنند که بروز اسلام ناب در ساحت مبارزه و جامعه سازی و همینطور تصفیه حکومتها و ویرایش قانون چگونه است. این سوال مهم اگر پاسخی در خور پیدا نکند سخنان مقدس خواهیم گفت لکن در عمل به سبک مجاهدین خلق نسخه خواهیم پیچید. @ali_mahdiyan
معنای یوم الله ☀️ علامه طباطبایی در توضیح "تلک الایام نداولها بین الناس" میگوید. یوم به اعتبار مظروفش تغییر میکند. یعنی آنچه در جان مردم محقق است. ☀️استاد جوادی میگوید یوم الله روزی است که بروز قدرت و نعمت الهی در آن رخ میدهد. ☀️وقتی اراده مردم حق را نشان میدهد یوم رخ داده است و یوم الله ها همه مراتبی از ظهور نهایی حقند که در "یوم الدین" رخ میدهد. علامه طباطبایی یوم ظهور و یوم رجعت و یوم قیامت را سه مرتبه از یک حقیقت میداند. ☀️هر جا اراده الهی مردم بروز میکند یوم الله است. با این حساب 22 بهمن هر سال یادآور یوم الله 57 نیست بلکه خودش یک یوم الله است. ☀️ هر سال در 22 بهمن این خود انقلاب است که در کشور بروز میکند. از روستاهای دورافتاده هرمزگان بگیر تا شهرهای کوچکی که به چشم نمیآیند تا تهران و اصفهان و غیره و غیره. ☀️حالا صبر کنید یوم الله ها در پیش است. روزی که اراده مردم، مسوولین متکبر و پنهان کار و غرب گرای بالاشهر نشین را کنار بزند و صدای خناسهای رسانه ای شان را خفه کند آن روز یوم الله دیگری خواهد بود برای جبهه حق بلکه برای کل بشریت. ☀️آن روز نیز مرتبه ای از بروز و تجلی آیه "الیوم یئس الذین کفروا" خواهد شد. بنشینید و تماشا کنید... @ali_mahdiyn
انقلاب خامنه ای بر بستر انقلاب خمینی ⚡️گفتمان ناامیدی در کشور به زبان های مختلف در حال بروز و ظهور بود. شکست های مکرر دولت در اهداف داخلی و خارجی اش فضا را برای بروز این گفتمان مهیا میکرد. بهاریها با اسم انقلاب و آرمانهایش، نظام را دچار انسداد و شکست میدیدند و عدالتجویان با نقدهای خاله زنکی از این و آن فراگیر شدن اشرافیت و دنیا زدگی مسوولین را یعنی فساد فراگیر مسوولین را نشان میدادند. سبزی ها مدتها بود که به فکر عبور از روحانی افتاده بودند و با اینکه برخی از وزرای کلیدی روحانی از طایفه شان بودند اما به مرور طبق معمول زیر بازی زدند و شروع به نقد ساختار نظام کردند. ⚡️خلاصه همه گفتگوهای نخبگانی طعم تلخ ناامیدی داشت. دقیقا در چنین شرایطی رهبر انقلاب آغاز دوران تاریخی جدیدی را اعلام کرد. پیام رهبر نه یک پیام سیاسی و نه امنیتی و نه اقتصادی و امثالهم بود بلکه یک پیام در ساحت حرکت تاریخی و تمدنی جبهه اسلام بود. ⚡️در یک کلام میتوان گفت دوران انقلاب دیگری آغاز شد. انقلاب بر بستر استقامت. در حالیکه همه نگاه ها به گذشته بود این نگاه آینده را هدف گرفته بود. در حالیکه خیلی ها به فکر دفاع بودند این پیام حمله و حماسه را آغاز میکرد. ⚡️الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا ماجرای حرکت چهل ساله جبهه حق است. شاید تنها اتفاقی که در این بستر این چنین سخن از امید میگفت حرکت اعتقادی مردم در جشن 22 بهمن بود. مردم و نه تحلیلگران تحت تاثیر دشمن این پیام را با حضورشان داده بودند و امام و رهبر ترجمه این رخداد معنوی را در ساحت جریان تاریخی و تمدنی انقلاب ارائه کرد. تتنزل علیهم ملائکه یعنی همه قوای عالم در خدمت این جامعه اند الاتخافوا و لاتحزنوا روح پیام رهبری است که ترجمه این پیام الهی ملائکه به مردم است که نترسید و ناامید نباشید و ابشروا بالجنه یعنی سخن از یک بشارت و گشایش جدید. ⚡️و انقلابی این بار با طعم خامنه ای آغاز شد. مخاطب پیام جوانان هستند آماده ترین قشر برای قیام و انقلاب چرا که دستهایشان به ملکوت ساده تر و نزدیک تر میرسد. کسانی که محل بروز آینده اند در جان یک ملت. کسانی که برای اشاره به هویت فردای انقلاب بهترین نشانه اند. ⚡️انقلاب 97 با انقلاب 57 فرق هایی دارد. این انقلاب بر بستر استقامت مردم سوار است و آن انقلاب در بستر گم گشتگی و بی هدفی. این انقلاب با نظام انقلابی شکل یافته پیش میرود و آن انقلاب نظام ها را شکست و استبداد را تبدیل به مردمسالاری کرد. این انقلاب آغاز یک نهضت علمی را فریاد میکشد و آن انقلاب آغاز یک نهضت سیاسی . این نهضت ظرفیتهایی را میبیند که استفاده نکردیم و آن قیام ظرفیتهایی را میبیند که میبردند و میدزدیدند و در اختیار استکبار میگذاشتیم. این قیام رسما مقابل آمریکا در مبارزه است با همه بازوهایش و آن قیام بعد از زدن یک بازوی آمریکا در ایران تازه بعد از دو سال در داستان لانه جاسوسی به نحو فراگیر نشان داد که دریافته است که دشمن اصلی آمریکا است. این انقلاب بنا است عدالت را بر پیشانی انقلاب بنشاند و آن انقلاب به رفع ظلمی که بر پیشانی جامعه نشسته بود میاندیشید. ⚡️انقلاب در انقلاب. قیامی بر بستر استقامت و مقاومت چهل ساله. نور علی نور. اگر مختصات حقیقی دوران خود را میخواهیم بدانیم خوب است پیام رهبری را دوباره و دوباره مرور کنیم و به خاطر بسپاریم و تدریس کنیم. یک رسالت تاریخی جدید متناسب با دوران تاریخی جدید بر گرده امت قرار داده شده. همه ماموریتهای ما باید در این چارچوب ترسیم شود. @ali_mahdiyan
نتایج پیام گام دوم در اجرا 🔸یادم میاید در انتخابات ریاست جمهوری دو دوره قبل وقتی مصاحبه گر تلویزیون از علی لاریجانی پرسش کرد که نظرش درباره انتخابات را بگوید او گفت خوب است که انسانهای با تجربه انتخاب شوند اینجا اکابر نیست که تازه طرف بخواهد کار یاد بگیرد. 🔸فارغ از اینکه جناب لاریجانی در آن بیان خود چه کسی را داشت تبلیغ میکرد و تلاش میکرد چه کسی رای نیاورد، اما اساسا اینکه این استدلال در جامعه مطرح میشود معنایش وجود فرهنگ خاصی در بین مسوولین است. 🔸نکته ای که باعث شده خیلی ها اینگونه داوری کنند که حلقه مدیریت در کشور یک حلقه بسته است که بین چند نفر دست به دست میشود. 🔸پیام رهبری آغاز یک دوران تاریخی جدید را اعلام میکرد و البته مهمترین راهبرد این پیام آن بود که همه مشکلات این کشور به دست جریان انقلابی جوان قابل حل است. آن هم نه صرفا به معنای حرکتهای خودجوش و آتش به اختیار که این تا امروز هم بوده بلکه به معنای سپردن مهمترین ارکان اداره کشور به این نسل. 🔸روشن است که معنای این راهبرد این است که حلقه مدیریت کشور باید به صورت محسوسی تغییر کند. 🔸حدس میزنم بدون این اتفاق میزان مشارکت مردم در انتخابات بعدی کاهش جدی پیدا کند. این خطر بزرگی است برای کشوری که موتور تغییر درش اراده مردم است. 🔸این اتفاق در عزل و نصبهای رهبری به مرور در حال مشاهده است اما مهمترین جایی که باید این واقعه رخ بدهد در انتخابهای مستقیم مردمی است. اولا همه احزاب و جریانها باید حقیقتا نیروهای جوان خود را معرفی کنند. میگویم حقیقتا تا اتفاق نمایشی تهران رخ ندهد. احزاب و جریانها اگر خودشان به نیروهای جوان خود اعتماد نداشته باشند و به جای معرفی مدیر اهل فکر و مستقل یکسری نیرو به پشتیبانی پول و این و آن روی کار بیاورند ، شرایط فرقی نخواهد کرد. 🔸اتفاق دیگری که باید رخ دهد در سبک تصمیم گیری شورای نگهبان است. قواعد و سبک تشخیص صلاحیت در شورای نگهبان باید خود را با این اصل راهبردی هماهنگ کند. 🔸نکته دیگر اتفاق گفتمانی است که باید در کشور رخ دهد. باید نسل جوان انقلابی به مردم معرفی شوند. مردم با دیدن و و پر انگیزه انقلابی احساس آرامش و امید میکنند. باید مردم احساس کنند میتوانند کار را به دست جوانان انقلابی بسپارند. شاید این اتفاق از همه موارد قبلی حیاتی تر باشد. 🔸شاید دشمن در مقاطع مختلف طوری القا کند که بدون مدیران قدیمی یا کار پیش نخواهد رفت. با هر طرحی که به این راهبرد رهبری خلل وارد کند باید مبارزه کرد و رسوایش نمود. @ali_mahdiyan
در این یادداشت تلاش کرده ام به جایگاه جوانان در پیام گام دوم رهبری بپردازم. عنوان یادداشت: ماجرای پیر و جوان http://farsi.khamenei.ir/others-note?id=41696 @ali_mahdiyan
دو جریان عدالتخواهی تا 🔸وحید جلیلی میگوید به این جمع بندی رسیده ام که بیشتر به بیان نقاط قوت و دارایی های کشور بپردازم. او را با تولید آثار مکتوب و مستند و غیره و غیره از انقلابیون ناشناخته و انقلابی گری مغفول هدف گرفته است. در برنامه به عزیز اشکال میکند که تو چرا اسم چند قاضی پاک دست در فلان پرونده و فلان ماجرا را در ذهن نداری؟ و یامین پور این اشکال را میپذیرد. جلیلی این را نشانه ضعف نیروهای حزب اللهی میداند. 🔸در مقابل، جریانی که صدرالساداتی نماد بارزی از آن میباشد معتقدند باید فسادهای ریز و درشت در کشور را به چشم آورد. این جریان با استفاده از شبکه های مختلف پیام رسان رفتارهای تبخترآمیز مسوولین و اطرافیان و منسوبین آنها را درشت میکند. خانه های کاخ وار و پست هایی که بین فک و فامیل تقسیم میشود و.... 🔸 روش صدر الساداتی جذابتر است. جگر خیلی ها خنک میشود و نفرتشان را از مسوولین ظالم و فاسد بیشتر میکند. روش جلیلی اما حال خوش و امید بیشتری ایجاد میکند و نیروهای جوان و عرصه های خدمت بیشتری را معرفی میکند. 🔸 رهبری تاکیدش بر روی کار آمدن جوانان در منصبهای دولتی و حاکمیتی است. و راه اصلاح فساد را این نکته معرفی میکند. خوب است بند4 از توصیه های رهبری در بیانیه رجوع کنیم. اما این راهبرد لوازمی دارد: 🔺اولا مردم امید اصلاح با نظام و ساختارهای قانونی آن را داشته باشند. 🔺ثانیا مردم جوانان پاک دستی که بنا است جایگزین شوند را بشناسند. 🔺ثالثا بنای تغییر مدیران فاسد را داشته باشند. 🔸با توجه به راهبرد رهبری به نظر میرسد روش جلیلی در دوران امروز موثر تر از صدرالساداتی است. چون قابلیت دارد با تغییر نگرش مردم و امید و معرفی جوانان زمینه را برای تغییر فراهم تر کند. 🔸خیلی ها این اشکال را به روش صدرالساداتی میکنند که احتمال بالای خطا در آن به دلیل عدم روشن بودن همه جوانب باعث بی حرمتی و ریختن آبروی این و آن میشود. آبرو ریزی و بی احترامی به بزرگانی مثل یکی از آن موارد بود. این اشکال البته قابل رفع است. 🔸خیلی ها این اشکال را به روش صدرالساداتی دارند که این روش در این دوران تکمیل کننده پازل دشمن است. راهبرد دشمن فاصله انداختن بین مردم انقلابی و است. چون گرفتن انقلاب و شعارهای آن از مردم ایران تقریبا نشدنی است اما با بی اعتمادی مردم به نظام انقلابی که اصلی ترین عامل حفظ انقلاب در مردم است میتوان گام به گام جلو آمد. 🔸فضای عمومی رسانه ای که در دست طاغوت است و مسلط است بنایش بر بی اعتمادی به نظام است. این را اضافه کنید به این نکته که بسیاری از عوام تحلیلشان نه بر اساس نگاه کلان و عمیق به نظام بلکه بر اساس تجمیع شواهد موردی است، با این حساب روش صدرالساداتی ها کمک به رسانه های طاغوت است. ولو البته دلسوزی خودشان ستودنی باشد. اما خروجی این رفتار تکمیل خواست دشمن است. به نظر میرسد این روش فاقد هماهنگی های لازم با رویکرد راهبردی انقلابی است. @ali_mahdiyan