eitaa logo
پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
541 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
264 ویدیو
630 فایل
مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام خیابان کوی نصر نبش فاضل شرقی تلفن۸۸۲۶۱۳۸۵ سایت www.znac.ir @Alim_5 کانال آموزش @alzahranasr_amoozesh کانال دانش آموختگان @alzahranasr_da کانال فرهنگی @alzahranasr_farhangi کانال کتابخانه @alzahranasr_lib
مشاهده در ایتا
دانلود
🌑چه گذشت. 🌙محرم الحرام پنجم محرم الحرام ۶۱ ه.ق 🔰اعزام شبث بن ربعی به کربلا در این روز عبیداللّه بن زیاد، شخصی بنام «شبث بن ربعی»[۱]را به همراه یک هزار نفر به طرف کربلا گسیل داد.[۲] مرد هزار چهره کوفه کیست؟ شبث بن ربعی،مردی هزار چهره و متلون بود؛ لذا باید اين شيطان هزار چهره را در تمام قيافه هايش شناخت.[۳] 📜روز عاشورا امام حسین (علیه السلام) در اولین خطبۀ مفصل خویش خطاب به کوفیان از او نام برد و فرمود: «يا شَبَثَ بْنَ رَبَعي ، وَ يا حَجَّارَ بْنَ أَبْجَرٍ، وَ يا قَيْسَ بْنَ الْأَشْعَثِ، وَ يا يَزيدَ بْنَ الْحارِثِ، أَلَمْ تَكْتُبُوا الَىَّ: «أَنْ قَدْ أَيْنَعَتِ الثِّمَارُ وَ اخْضَرَّ الْجَنابُ، وَ طَمَّتِ الْجِمامُ وَ إِنَّما تُقْدِمُ عَلى جُنْدٍ لَكَ مُجَنَّدٌ، فَاقْبِلْ؟!؛ اى شبث بن ربعى! اى حجّار بن ابجر! اى قيس بن اشعث! اى يزيد بن حارث! آيا شما براى من نامه ننوشتيد كه درختان ما ثمر داده است و باغها سرسبز شده و چاه ها پرآب گشته و تو در سرزمينى پا مى گذارى كه لشكرى آراسته و انبوه در خدمت تو است، پس به سوى ما بيا!».[۴] 📜آنان از جمله شبث بن ربعى در پاسخ گفتند: ما چنين نامه اى ننوشتيم! امام فرمود: «سُبْحانَ اللَّهِ! بَلى وَاللَّهِ لَقَدْ فَعَلْتُمْ ؛ سبحان اللَّه! آرى به خدا سوگند! شما اين نامه را نوشتيد».[۵] شبث بن ربعى از جمله كسانى است که در کنار أشعث بن قيس، عبيدالله بن عباس، شريح قاضى، شمربن ذى الجوشن و عمر سعد بدعاقبت شدند.[۶] 🔰ورود حُصَين بن نُمَير به كربلا در این روز حصین بن نمیر(حصین بن تمیم) به دستور عبیدالله بن زیاد با چهار هزار سواره وارد کربلا شد؛ «حُصَين بن تميم »[۷]  يكى از فرماندهان سپاه يزيداست که[۸]،[۹] در روز عاشورا هنگامى كه امام براى اقامه نماز ظهر درخواست آتش بس موقت داد با صداى بلند گفت: نماز شما قبول نيست!! حبيب در پاسخ گفت: «زَعَمْتَ أَنَّها لاتُقْبَلُ مِنْ آلِ الرَّسُولِ وَتُقْبَلُ مِنْكَ يَا حِمارُ؟؛ گمان مى كنى كه نماز از آل رسول قبول نيست ولى نماز تو قبول است، اى حيوان!».[۱۰] در این حین حصين بن تميم به او حمله كرد، حبيب نيز به طرف او حمله نمود. از دو طرف سپاه، تعدادى به اين درگيرى كشيده شدند و و در نهایت آن پیر میدان دار حبيب بن مظاهر، علیرغم رشادت های فراوان، به شهادت رسيد.[۱۱] 🔰پنجم محرم؛ ممانعت ابن‌زیاد از پیوستن افراد به امام حسین(علیه السلام) عبیداللّه بن زیاد همچنین در این روز دستور داد تا شخصی بنام «زحر بن قیس» بر سر راه صحرای کربلا بایستد و هر کسی را که قصد یاری امام حسین علیه‌ السلام داشته و بخواهد به سپاه آن حضرت ملحق شود، به قتل برساند، لذا کوفیان، اين گروه سست و ناتوان و نادان و بى اراده، همين كه با نخستين مشكل يعنى تهديدهاى ابن زياد و روبه رو شدند، همه چيز را به فراموشى سپردند؛ نه تنها پيمان ها را شكستند و دست از يارى امام عليه السلام برداشتند، بلكه شمشيرى كه براى يارى او آماده كرده بودند به روى او كشيدند و آن را به خون او آغشته كردند![۱۲] آنکه به دنبال جایزه بود! گفتنی است نام «زحر بن قیس» در منابع تاریخی زجر [۱۴] و زفر[۱۴] نیز ثبت شده است. ردپای منحوس این فرد جنایتکار را می توان درکلام «ابراهيم بن سعيد» (يكى از همراهان زهير در سفر حج) جستجو کرد که  نقل مى كند: «هنگامى كه زهير نزد امام حسين عليه السلام رفت: امام عليه السلام به او فرمود: «من در كربلا كشته خواهم شد و سرم را «زحر بن قيس » به اميد گرفتن جايزه نزد يزيد خواهد برد ولى يزيد چيزى به او نخواهد داد».[۱۵]،[۱۶] [۱] «از جنایتکاران کربلا و فرمانده پیاده نظام ابن سعد»،( عاشورا ريشه ها، انگيزه ها، رويدادها، پيامدها، ص ۶۸۲). [۲] همان. [۳] خطوط اقتصاد اسلامى ؛ ص: ۶ [۴] عاشورا ريشه ها، انگيزه ها، رويدادها، پيامدها ؛ ص: ۴۱۸ [۵] همان. [۶] گفتار معصومين(علیهم السلام) ؛ ج: ۱، ص: ۱۹۶ [۷] در بحارالانوار به نام« حُصين بن نُمير» ثبت شده است.( ج: ۴۵، ص: ۲۱ [۸] تاريخ طبرى، ج: ۴، ص: ۳۳۴ بحارالانوار، ج: ۴۵، ص: ۲۱ [۹] عاشورا ريشه ها، انگيزه ها، رويدادها، پيامدها ؛ ص: ۴۷۲ [۱۰] همان، ص: ۴۵۵ [۱۱] همان. [۱۲] همان، ص: ۵۱۵ [۱۳] ابن قتیبه، الامامه و السیاسیه، ج: ۱ ص: ۱۲۷. ابن کثیر، البدایه و النهایه، ج: ۱۵، ص: ۱۲۹. ابن اعثم، الفتوح، ج: ۵، ص: ۱۲۶. ج: ۶، ص: ۲۹۵. مقرم، مقتل الحسین، ص: ۲۰۵ [۱۴] ابن قتیبه، الامامه و السیاسیه، ج: ۱، ص: ۱۱۰. طبری، تاریخ، ج: ۴، ص: ۵۴۲. ابن جوزی، المنتظم، ج: ۵، ص: ۳۴۱. [۱۵] اثبات الهداة، ج: ۲، ص: ۵۸۸ دلائل الإمامة، ص: ۱۸۲ [۱۶] عاشورا ريشه ها، انگيزه ها، رويدادها، پيامدها ؛ ص: ۴۴۷ 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
علامه محمدتقی جعفری (ره) 📜عهدی بزرگ و وفایی جاودانه  ای حسین، ای فرزند شریف‌ترین انسان، ای معشوق جان‌های شیفته‌ حق و ای حقیقت امید پاکان اولاد آدم، داستان خونین تو در دشت سوزان نینوا، قرن‌ها پیش از آنکه چشم به این دنیا باز کنیم، به وقوع پیوسته است، چنین بود که ما گروهی از کاروانیان گذرگاه حیات پرمعنی، به‌حکم جریان نظم زندگی در جویبار زمان، از دیدار جمال زیبای ربانی تو و یاران بی‌نظیرت محروم گشتیم، آن یاران با وفایی که با شکوفایی درخشان‌ترین سعادت انسانی، چهره برافروختند و با آن بال و پری که از اعماق وجودشان روییده بود، در چند لحظه از تنگنای عالم خاک به اوج عالم پاک به پرواز درآمدند. افسوس که از تقدیم جان در آن طبق اخلاص که در  آن روز خون‌بار جان ۷۲ تن انسان کامل را به پیشگاه الهی عرضه کرد محروم ماندیم........ 🔰مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام http://www.znac.ir/index.aspx?&siteid=1&pageid=127&newsview=486 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
﷽؛ کارگاه انتخاب موضوع مقالات پایانی همراه با تبیین نکات آئین نامه نگارش مقالات پایانی ویژه طلاب 🗓تاریخ: ۱۴۰۰/۵/۲۴ 🕰ساعت: ۱۰ صبح لینک حضور در جلسه https://ac.whc.ir/ruzztpra6bnb/? @pajoohesh_esfahan 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
CamScanner 08-15-2021 19.15.pdf
968.7K
♦️مقتل الحسین علیه السلام 📖مقتل خوانی 📕مقتل اللهوف علی قتلی الطفوف تالیف: سید ابن طاووس ترجمه: سید احمد فهری زنجانی 📖فی وصف حال القتال و مایقرب من تلک الحال در توصیف حال جنگ و آنچه نزدیک به حال جنگ بود. بخش چهارم 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
🌑چه گذشت. 🌙محرم الحرام ششم محرم الحرام ۶۱ ه.ق 📜دعوت «حبیب‌بن‌ مظاهر» از قبیله بنی‌اسد در روز ششم محرم حبيب بن مظاهر از صحابه پيامبر صلى الله عليه و آله بود و پس از آن در جمع ياران باوفاى اميرمؤمنان عليه السلام از[۱]خواص اصحاب آن حضرت شد.[۲] زمانى كه مسلم بن عقيل به كوفه آمد، حبیب و دوست صميمى اش مسلم بن عوسجه به يارى مسلم بن عقيل شتافتند، ولى پس از ورود عبيداللَّه بن زياد به كوفه و شهادت مسلم بن عقيل، آنها توسط مردان قبيله خودشان مدتى پنهان گشتند.[۳] تا آنكه در كربلا به محضر امام خويش شرفياب شدند. و چون غربت و تنهايى امام را به چشم خود ديدند بسيار متأثر گشتند. [۴] در این بین «حبيب» به امام عرض كرد: «در اين منطقه تيره اى از بنى اسد زندگى مى كنند، اگر اجازه مى دهى با آنان صحبت كنم كه براى يارى تو به كربلا بيايند».[۵] امام موافقت فرمود؛ حبيب نيمه شب خود را به آنان رساند، آنان به گرمى از حبيب استقبال كردند. حبيب گفت: «شما را به شرافت و بزرگى كه در روز قيامت خواهيد داشت مى خوانم، پسر دختر پيامبرتان در بيابان كربلا، تنها و مظلوم، محاصره شده است. مردم كوفه او را دعوت كردند تا يارى اش كنند، حال كه به سوى آنان آمده است او را رها كرده و آماده پيكار با او شده اند. به خدا سوگند، هر يك از شما در كنار حسين عليه السلام كشته شود در برترين جايگاه ها در بهشت، دوست و هم نشين محمد صلى الله عليه و آله خواهد بود».[۶] «عبداللَّه بن بشر» از ميان جمع برخاست و گفت: من اين پيشنهاد را مى پذيرم و خواند:[۷] قَدْ عَلِمَ الْقَوْمُ إذا تَواكَلُوا وَأَحْجَمَ الْفُرْسَانُ إذْ تَناصَلوا إنّي شُجَاعٌ بَطَلٌ مُقاتِلٌ كَأَنَّني لَيْثٌ عَرينٌ بَاسِلٌ [۸] «آنان كه كناره گرفتند خواهند دانست كه هيبت آن جنگاوران در نبرد خواهد شكست، من دلاورى هستم، قهرمان ميدان جنگ همانند شيرى غرنده و تيز چنگ».[۹] 📜بنی اسد و سستی در یاری امام حسین (علیه السلام) كلمات حماسى اين مرد باعث شد تا ديگران نيز اعلام آمادگى كنند. هفتاد نفر آماده شدند ولى در آن ميان، يكى از جاسوسان عبيداللَّه بن زياد، خبر را به ابن سعد رساند و او «ازرق بن حرث» را در رأس يك گروه چهارصد نفره فرستاد تا از ورود قوم بنى اسد به كربلا ممانعت به عمل آورد.[۱۰] در نزديكى فرات، در آن شب دو گروه به يكديگر رسيدند و جنگ سختى در گرفت، تعدادى از قوم بنى اسد كشته شدند و بقيه متوارى گشتند و حبيب به سوى كربلا آمد و گزارش آن واقعه را به عرض امام رساند و امام عليه السلام فرمود: «الْحَمْدُلِلَّهِ كَثِيراً وَلَا حَوْلَ وَ لَاقُوَّةَ إلّا بِاللَّهِ ».[۱۱]،[۱۳] 📜روز ششم؛ نامه امام (علیه السلام) از کربلا به برادرش محمد بن حنفیه و بنی هاشم امام در روز ششم محرم الحرام سال ۶۱ نامه‌ای از کربلا به برادرش محمد‌ بن حنفیه و بنی‌هاشم فرستادند بدین مضمون: «...فَکَاَنّ الدّنیا لَم تَکُن وَکَاَنّ الاخِرَةَ لَم تَزَل...[۱۳]؛..مثل این که دنیا اصلاً وجود نداشته (اینگونه دنیا بی‌ارزش و نابود شدنی است) و آخرت همیشگی و دائم بوده و هست».[۱۴] در این زمینه امام باقر (علیه السلام) فرمودند: امام حسین (علیه السلام) از کربلا نامه اى براى محمد بن حنفیه فرستاد که متن آن چنین بود: «بسم الله الرحمن الرحیم؛ من الحسین بن على الى محمد بن على و من قبله من بنى هاشم، اما بعد فکان الدنیا لم تکن و کان الاخره لم تزل و السلام؛ «نامه اى است از حسین بن على به محمد بن على و دیگر بنى هاشم. اما بعد، مثل این که دنیا اصلا وجود نداشته و آخرت همیشگى و دائم بوده و هست».[۱۵] [۱] عاشورا ريشه ها، انگيزه ها، رويدادها، پيامدها ؛ ص: ۴۵۱ [۲] همان؛ ص: ۴۵۲ [۳] همان؛ ص: ۴۵۳ [۴] همان. [۵] همان. [۶] همان. [۷] همان. [۸] همان. [۹] همان. [۱۰] همان؛ ص: ۴۵۴ [۱۱] فتوح ابن اعثم؛ ج: ۵، ص: ۹۱_۹۲ مقتل الحسين خوارزمى؛ ج: ۱ ص: ۲۴۳_۲۴۴ انساب الاشراف؛ ج: ۳، ص: ۳۸۸ [۱۳] عاشورا ريشه ها، انگيزه ها، رويدادها، پيامدها ؛ ص: ۴۵۴ [۱۳]کامل الزیارات؛ ۷۵ [۱۴] بیانات حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی؛ درس اخلاق. [۱۵]همان. 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📕یاران پایدار امام حسین(علیه السلام) ✍نویسنده: محمد هادی امینی کتاب «یاران پایدار حسین علیه السلام» توسط فرزند علامه امینی تالیف شده است. ایشان در ابتدای کتاب انگیزه خود را از نگاشتن این کتاب، پوشیده بودن احوال و زندگانی یاران و اصحاب امام بیان میکنند، ابر مردانی که در این قیام تاریخ ساز در رکاب امام بوده اند. همچنین، تصور نادرست عده ای در مورد اصحاب امام که آنها را از قشر ضعیف جامعه و اعرابی میدانستند، سبب شده نویسنده به نگاشتن کتاب اهتمام ورزد. نویسنده در این کتاب تنها احوال و زندگانی اصحابی که ارباب مقاتل و مورخین تصریح بر شهادت آنها در کربلا نموده اند، را به اختصار بیان میکند. همچنین به جهت تسهیل خواننده در پیدا کردن نام شهدا، اسامی در این کتاب به ترتیب حروف الفبا ذکر شده است . نویسنده ضمن بیان نسب و قبیله هر یک از شهدا، به اختصار نحوه ی شهادت ایشان را بیان کرده و در پایان منابع و مآخذ را با ذکر صفحه ذکر ثبت کرده است. 📚📚📚کتابخانه مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_lib 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
روایت کربلا اوج مصیبت در کربلا شهادت طفل شش ماهه است. ‌‌ به نظر من اوج مصیبت در کربلا، شهادت علی اصغر علیه السلام و این طفل شش ماهه در آغوش پدر است. معمولاً از روز هفتم محرّم تشنگی اصحاب سیّدالشّهدا علیه السلام و خاندان پیغمبر را مطرح میکنند اما عطش آدم بزرگ با عطش بچّه‌ی کوچک، آن هم بچّه‌ی شیرخوار، قابل مقایسه نیست. من وقتی در ذهن خودم ترسیم میکنم آن حالتی را که در خیمه‌های حسین بن علی علیه السلام در حدود عصر عاشورا بود، که این بچّه‌ی شش ماهه به شهادت رسید؛ آن هیجان را، آن نگرانی را، آن ناراحتی را که به خاطر عطش این بچّه پیش آمده بود، واقعاً برایم قابل تحمّل نیست و طاقت نمی‌آورم. ۱۳۶۵/۶/۲۱ 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰فراخوان پژوهشگر 📚فراخوان پذیرش هفتمین دوره پژوهشگری معارف انقلاب اسلامی با استعانت از درگاه خداوند متعال و درود به روان پاک شهدا و امام شهیدان، مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار رهبری (حفظه‌الله) به منظور تربیت پژوهشگر معارف انقلاب اسلامی با اتکا به تجربه برگزاری شش دوره، برای سال ۱۴۰۰ با گرامیداشت یاد و نام دانشمند شهید محسن فخری‌ زاده از بین برادران و خواهران داوطلب و علاقه‌مند دانشجو یا دانش آموخته دوره دکتری و طلبه سطح چهار حوزه علمیه، از طریق آزمون و مصاحبه برای یک دوره آموزشی و پژوهشی دو ساله در شهرهای تهران، قم و مشهد پژوهشگر می­‌پذیرد. 🗓ثبت نام از تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۲۴ تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۲۵ از طریق پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبری (حفظه‌الله) به آدرس KHAMENEI.IR انجام خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر به این‌جا مراجعه شود. 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📚استفاده از آثار دیگران در نگارش اثر جدید نقل قول مستقیم و غیرمستقیم 📗حالت‌های نقل قول مستقیم نخست لازم است بدانیم، براساس سبک‌های استنادی زمانی که تعداد کلماتی که از دیگران عیناً نقل می‌کنیم، بیشتر یا کمتر از حد معینی برسد، با دو حالت نقل قول روبه‌رو می‌شوی 🔸نقل قول کوتاه هنگامی که تعداد کلماتی که عیناً از آثار دیگران نقل می‌کنیم کمتر از حد تعیین‌ شده از سوی سبک‌های استنادی باشد، باید از قانون استفاده از نقل قول کوتاه تبعیت کنیم. در این حالت علاوه بر استناد دهی دقیق باید در فارسی از گیومه «» و در متون انگلیسی از کوتیشن " " استفاده کنیم و استناد هم هرگز نباید فراموش شود. 🔸نقل قول طولانی زمانی که تعداد کلماتی که عیناً از آثار دیگران نقل می‌کنیم بیشتر از مقدار تعیین‌ شده از سوی سبک استنادی باشد، از قوانین نقل قول طولانی (که در جدول فوق، آورده شده است) استفاده می کنیم.معمولاً در صورتی که ناگزیر به نقل مستقیم بیش از ۴ سطر از یک متن هستیم یا به نظر عده‌ای اگر تعداد کلمات بیشتر از مقدار مشخصی کلمه باشد، باید علاوه بر استناد دهی دقیق، از تو رفتگی استفاده کنیم و دیگر نیازی به علامت نقل‌قول نیست؛ البته، امروزه که سامانه‌های مشابه‌ یاب در حوزۀ نگارش و پژوهش وارد شده‌اند، باید علاوه بر تغییر شکل و اندازه نقل قول، از علامت نقل قول هم استفاده کنیم. عباسیان، زهره (۱۳۹۷). استفاده از آثار دیگران در نگارش اثر جدید: نقل قول مستقیم و نقل قول غیر مستقیم. @pajoohesh_esfahan 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
CamScanner 08-16-2021 13.44.pdf
992.9K
♦️مقتل الحسین علیه السلام 📖مقتل خوانی 📕مقتل اللهوف علی قتلی الطفوف تالیف: سید ابن طاووس ترجمه: سید احمد فهری زنجانی 📖فی وصف حال القتال و مایقرب من تلک الحال در توصیف حال جنگ و آنچه نزدیک به حال جنگ بود. 📖فی الامور المتاخر عن قتله صلوات الله علیه و هی تمام ما اشرنا الیه در کارهایی که پس از شهادت حضرت انجام گرفت. بخش پنجم 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
🏴ملت امام حسین علیه السلام سلسله نشست های روایان مکتب حسینی با حضور علما و اندیشمندان ◼️سخنرانی مجازی نخبگان تبلیغی ◾️جایگاه مردم در اسلام ◾️اهمیت مجالس امام حسین در سیره اهل بیت علیهم السلام ◾️ایام محرم فرصتی برای کمال معنوی ◾️فلسفه قیام نهضت عاشورا ◾️جلوه های عملی واقعه عاشورا در زندگی ◾️امام هدایتگران ◾️راز ماندگاری نهضت کربلا ◾️ویژگی های ممتاز امام حسین علیه السلام 🗓۲۰ مرداد ماه الی ۲۹ مرداد ماه 🕰هر شب از ساعت ۲۱ الی ۲۳ همراه با ترافیک رایگان اینترنت www.heyatonline.ir/heyat/3320 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
نشست مجازی بررسی شبهات پیرامون وقایع عاشورا 📕براساس کتاب حماسه حسینی شهید مرتضی مطهری با حضور استاد حوزه و دانشگاه سرکارخانم زهرا حقیری 🗓زمان: سه شنبه ۱۴٠٠/٠۵/۲۶ 🕰ساعت ۱٠ صبح علاقه مندان از طریق لینک زیر دعوت ما را پذیرا باشند. https://www.skyroom.online/ch/tehranplir/qods 🔸قرارگاه فرهنگی نماز جمعه شهرستان قدس 🔸اداره کتابخانه عمومی شهرستان قدس 🔸حوزه علمیه حضرت باقرالعلوم 🔸کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی شهرستان قدس 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فراخوان دومین همایش بین المللی بازنمایی گفتمان انقلاب اسلامی ◽️محورهای همایش ▫بازنمایی ماهیت و ویژگی های انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم ▫بازنمایی دستاوردهای خارجی انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ▫بازنمایی دستاوردهای داخلی انقلاب اسلامی مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ▫بازنمایی زمینه‏ های نظری تحقق تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنافداه) ▫بازنمایی زمینه‏ های عملی تحقق تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنافداه) 🗓مهلت ارسال مقالات: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ 🗓زمان برگزاری: هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۰ 🏢 مکان: تهران- موزه ملی انقلاب اسلامی دفاع مقدس- مرکز همایش‌های بین المللی http://drd.iranhdm.ir 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
امر به معروف- شماره اول.pdf
1.43M
📜ویژه نامه شیوه های امر به معروف و نهی از منکر 📚دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh