🔰نرم افزار
🔰تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای
📚ارائه متن ۵۳ عنوان کتاب های مرجع
📚مجموعه مقالات برگزیده ی
◽️همایش ها
◽️نشریه علمی _ تخصصی
◽️ویژه نامه دبیرخانه دائمی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای
📔اندیشه های دفاعی امام خامنه ای در حوزه جنگ نرم
📔دیپلماسی دفاعی در اندیشه های امام خامنه ای
📔دفاع هوشمند در اندیشه امام خامنه ای
📔سرمایه های فکری معنوی و انسانی در اندیشه دفاعی امام خامنه ای
📔مبانی نظری در اندیشه دفاعی امام خامنه ای
📔دفاع دانش بنیان در اندیشه دفاعی امام خامنه ای
📔نفوذ و مقابله با آن در اندیشه دفاعی امام خامنه ای
📔اندیشه های راهبردی امام خامنه ای در حوزه نفوإ
📔دفاع در عمق راهبردی در اندیشه دفاعی امام خامنه ای
📔دفاع آینده نگر در اندیشه دفاعی امام خامنه ای
📔تلخیص کتاب جنگ نرم در اندیشه دفاعی امام خامنه ای
📔تلخیص کتاب دیپلماسی دفاعی در اندیشه دفاعی امام خامنه ای
📔و.......
💠 دانلود رایگان نرم افزار
https://b2n.ir/n55722
#اندیشه_دفاعی
#امام_خامنه_ای
🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
✦؛﷽✦
🔰امام هادی علیه السلام شیعه را به استقلال در عصر غیبت تجهیز کردند.
◽️استاد حکیم
◽️محقق تاریخ
ویژگى بزرگ عصر امامهادى علیه السلام نزدیکى زمان آن حضرت به زمان غیبت امام زمان(عج) بود مسئلهای که همه مسلمانان انتظار آن را میکشیدند. بنابراین ضرورى بود تا ایشان گروه یاران صالح و شیعیان خود را براى استقبال از این عصر جدید که تا آن زمان سابقه نداشت، آماده کنند.
نقش امامهادى علیهالسلام در این عرصه، علیرغم همه تصریحاتى که در میان همه مسلمانان به صورت عامّ و به خصوص در میان شیعه رایج و متداول بوده و مسأله غیبت دوازدهمین پیشوا را از ائمّه اهل بیت(ع) یعنى همان مهدى منتظَرى که خداوند متعال همه امّتها را به آمدنش وعده داده است مطرح کرد، بسیار مهم، بنیادین و مشکل بوده است.
📔ادامه مطلب کلیک نمایید
https://b2n.ir/b28072
#امام_هادی_ع
🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
1556012905-9614-24-5.pdf
370.8K
📔زیارت غدیریه از منظر روش تفسیری مصداق یابی
◽️میثم خلیلی
◽️عبدالله اصفهانی
◽️ فاطمه حسینی
#مقاله
#زیارت_غدیریه
🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
🔰شرح زیارت جامعه کبیره
🔰آیت الله سید محمد ضیاءآبادی
«السَّلاَمُ عَلَى الْأَئِمَّةِ الدُّعَاةِ»
«سلام بر امامان دعوت كننده به سوی حقّ...»
📔 «ائمّه» جمع امام و «دعاة» جمع «داعی» است.
امام داعی یعني امامی كه دعوت كننده است.
قبلاً هم ضمن جملات گذشته شبيه اين جمله را داشتيم:
«اَلسَّلامُ عَلَي الدُّعاة اِلَي اللهِ»
«سلام بر كساني كه دعوت كنندگان به سوي خدا هستند».
منتهی اين جمله با آن جمله فرقی دارد؛ در آنجا كلمهی ائمّه نبود و در ضمن، اينجا دعوت، متفرّع بر امامت شده است:
«اَلسَّلامُ عَلَي الْاَئِمَّة الدُّعاة»
سلام بر اماماني كه از شؤونشان دعوت كردن است. ديگر اينكه، آنجا قيد «اِلَي اللهِ» بود، دعوت كنندگان به سوي خدا؛ امّا در اينجا قيد «اِلَي اللهِ» نيست، به طور مطلق است. حال، احتمال دارد «دعاة» كه دنبال «الْاَئِمَّة» آمده، بيانگر اين باشد كه ما به امامت شما قائليم، همان امامتی كه نظير نبوّت است و نبوّت ارتباط خاصّ معنوی است كه نبی با عالم ربوبی دارد؛ امامت نيز چنين است؛ منتهي، آن ارتباط نبی را تعبير به «وحی» می كنيم و از ارتباط امام تعبير به «الهام» می كنيم و اگر هر دو هم وحی باشد، وحی نبی وحی تشريع است و وحی امام وحی تبيين؛ يعني نبی شريعت را از طريق وحی مي گيرد و به بشر ابلاغ می كند و امام آن شريعت را از طريق وحی براي مردم تبيين می كند و هر دو مصون از خطا و معصومند. حال، ما خطاب به امامان (علیهم السلام) می گوييم :
ما اعتقاد به امامت شما داريم؛ يعنی آن ارتباط معنوی با عالم قدس ربوبی را درباره ی شما قائليم كه بر اثر آن ارتباط، الهامات غيبی مصون از هر گونه خطا از جانب خدا به شما می رسد. بعد مي گوييم: اين امامت كه عبارت از ارتباط با عالم قدس ربوبی است،قهراً از شؤونش دعوت به سوی حقّ است.چون امام حقّ را آن چنان كه هست می بيند و بشر را به سوی آن دعوت مي كند.
متفرّع بودن:
در فرع نسبت به اصل قرار گرفتن.
#امام_هادی_ع
#زیارت_جامعه_کبیره
#وحی_امام_وحی_تبیین
🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
آموزش نگارش چکیده، مقدمه، نتیجه.pdf
77.7K
🔰آموزش نگارش
📜چکیده
📜مقدمه
📜نتیجه
#آموزش_چکیده
🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
1203076.pdf
745.4K
🔰مقاله
🔰معنا شناسی «کان»
🔰و بررسی آن در آیات قرآن کریم
🔰 منتخب دوازدهمین
🔰جشنواره علامه حلی (ره)
◽️محقق:
◽️محمد مهدی هوشیاری
#مقاله
#جشنواره_علامه_حلی_ره
🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh