eitaa logo
پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام
522 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
270 ویدیو
636 فایل
مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام خیابان کوی نصر نبش فاضل شرقی تلفن۸۸۲۶۱۳۸۵ سایت www.znac.ir @Alim_5 کانال آموزش @alzahranasr_amoozesh کانال دانش آموختگان @alzahranasr_da کانال فرهنگی @alzahranasr_farhangi کانال کتابخانه @alzahranasr_lib
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰نرم افزار 🔰تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای 📚ارائه متن ۵۳ عنوان کتاب های مرجع 📚مجموعه مقالات برگزیده ی ◽️همایش ها ◽️نشریه علمی _ تخصصی ◽️ویژه نامه دبیرخانه دائمی تبیین اندیشه دفاعی امام خامنه ای 📔اندیشه های دفاعی امام خامنه ای در حوزه جنگ نرم 📔دیپلماسی دفاعی در اندیشه های امام خامنه ای 📔دفاع هوشمند در اندیشه امام خامنه ای 📔سرمایه های فکری معنوی و انسانی در اندیشه دفاعی امام خامنه ای 📔مبانی نظری در اندیشه دفاعی امام خامنه ای 📔دفاع دانش بنیان در اندیشه دفاعی امام خامنه ای 📔نفوذ و مقابله با آن در اندیشه دفاعی امام خامنه ای 📔اندیشه های راهبردی امام خامنه ای در حوزه نفوإ 📔دفاع در عمق راهبردی در اندیشه دفاعی امام خامنه ای 📔دفاع آینده نگر در اندیشه دفاعی امام خامنه ای 📔تلخیص کتاب جنگ نرم در اندیشه دفاعی امام خامنه ای 📔تلخیص کتاب دیپلماسی دفاعی در اندیشه دفاعی امام خامنه ای 📔و....... 💠 دانلود رایگان نرم افزار https://b2n.ir/n55722 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✦؛﷽✦ 🔰امام هادی علیه السلام شیعه را به استقلال در عصر غیبت تجهیز کردند. ◽️استاد حکیم ◽️محقق تاریخ ویژگى بزرگ عصر امام‌هادى علیه السلام نزدیکى زمان آن حضرت به زمان غیبت امام زمان(عج) بود مسئله‌ای که همه مسلمانان انتظار آن را‌ می‌کشیدند. بنابراین ضرورى بود تا ایشان گروه یاران صالح و شیعیان خود را براى استقبال از این عصر جدید که تا آن زمان سابقه نداشت، آماده کنند. نقش امام‌هادى علیه‌السلام در این عرصه، علیرغم همه تصریحاتى که در میان همه مسلمانان به صورت عامّ و به خصوص در میان شیعه رایج و متداول بوده و مسأله غیبت دوازدهمین پیشوا را از ائمّه اهل بیت(ع) یعنى همان مهدى منتظَرى که خداوند متعال همه امّت‌ها را به آمدنش وعده داده است مطرح کرد، بسیار مهم، بنیادین و مشکل بوده است. 📔ادامه مطلب کلیک نمایید https://b2n.ir/b28072 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
1556012905-9614-24-5.pdf
370.8K
📔زیارت غدیریه از منظر روش تفسیری مصداق یابی ◽️میثم خلیلی ◽️عبدالله اصفهانی ◽️ فاطمه حسینی 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰شرح زیارت جامعه کبیره 🔰آیت الله سید محمد ضیاءآبادی «السَّلاَمُ عَلَى الْأَئِمَّةِ الدُّعَاةِ» «سلام بر امامان دعوت كننده به سوی حقّ...» 📔 «ائمّه» جمع امام و «دعاة» جمع «داعی» است. امام داعی یعني امامی كه دعوت كننده است. قبلاً هم ضمن جملات گذشته شبيه اين جمله را داشتيم: «اَلسَّلامُ عَلَي الدُّعاة اِلَي اللهِ» «سلام بر كساني كه دعوت كنندگان به سوي خدا هستند». منتهی اين جمله با آن جمله فرقی دارد؛ در آنجا كلمه‌ی ائمّه نبود و در ضمن، اينجا دعوت، متفرّع بر امامت شده است: «اَلسَّلامُ عَلَي الْاَئِمَّة الدُّعاة» سلام بر اماماني كه از شؤونشان دعوت كردن است. ديگر اين‌كه، آنجا قيد «اِلَي اللهِ» بود، دعوت كنندگان به سوي خدا؛ امّا در اينجا قيد «اِلَي اللهِ» نيست، به طور مطلق است. حال، احتمال دارد «دعاة» كه دنبال «الْاَئِمَّة» آمده، بيانگر اين باشد كه ما به امامت شما قائليم، همان امامتی كه نظير نبوّت است و نبوّت ارتباط خاصّ معنوی است كه نبی با عالم ربوبی دارد؛ امامت نيز چنين است؛ منتهي، آن ارتباط نبی را تعبير به «وحی» می ‌كنيم و از ارتباط امام تعبير به «الهام» می ‌كنيم و اگر هر دو هم وحی باشد، وحی نبی وحی تشريع است و وحی امام وحی تبيين؛ يعني نبی شريعت را از طريق وحی مي ‌گيرد و به بشر ابلاغ می ‌كند و امام آن شريعت را از طريق وحی براي مردم تبيين می ‌كند و هر دو مصون از خطا و معصومند. حال، ما خطاب به امامان (علیهم السلام) می ‌‌گوييم : ما اعتقاد به امامت شما داريم؛ يعنی آن ارتباط معنوی با عالم قدس ربوبی را درباره‌ ی شما قائليم كه بر اثر آن ارتباط، الهامات غيبی مصون از هر گونه خطا از جانب خدا به شما می رسد. بعد مي ‌گوييم: اين امامت كه عبارت از ارتباط با عالم قدس ربوبی است،قهراً از شؤونش دعوت به سوی حقّ است.چون امام حقّ را آن چنان كه هست می ‌بيند و بشر را به سوی آن دعوت مي ‌كند. متفرّع بودن: در فرع نسبت به اصل قرار گرفتن. 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آموزش نگارش چکیده، مقدمه، نتیجه.pdf
77.7K
🔰آموزش نگارش 📜چکیده 📜مقدمه 📜نتیجه 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1203076.pdf
745.4K
🔰مقاله 🔰معنا شناسی «کان» 🔰و بررسی آن در آیات قرآن کریم 🔰 منتخب دوازدهمین 🔰جشنواره علامه حلی (ره) ◽️محقق: ◽️محمد مهدی هوشیاری 🔰پژوهش مدرسه علمیه الزهرا علیها السلام https://eitaa.com/alzahranasr_pajohesh