eitaa logo
🎤موسسه امیربیان یزد🎤
1.6هزار دنبال‌کننده
4.8هزار عکس
2.2هزار ویدیو
1.3هزار فایل
#ایتا https://eitaa.com/amirbayanyazd #سایت_امیربیان_یزد www.amirbayan.com #اینستاگرام https://www.instagram.com/amirbayanyazd فروشگاه:+989139514833 ادمین: @a_m_i_r_1_1_0 کانون فرهنگی تبلیغی امیربیان پایگاه شهیدشریف قنوتی گروه تبلیغی شهیدصدوقی(ره)
مشاهده در ایتا
دانلود
#آموزش دوره آموزشی موسسه #امیربیان_یزد درمورخ ۳اسفندماه۹۷ باحضوردوره دوم وسوم برگزار شد. دوره دوم = آخرین جلسه سرفصل ذکرمصیبت دوره سوم = کارگاه اقناع اندیشه 🎤موسسه تخصصی خطابه #امیربیان_یزد🎤 @amirbayanyazd
تاییدی بر سخنان امام جمعه محترم پردیسانِ قم حضرت حجت الاسلام سید صمصام الدین قوامی امام جمعه انقلابی پردیسان قم به تحرکات و گفته های جریان حوزوی غیر انقلابی در خطبه های نماز جمعه 3 اسفند 1397واکنش نشان دادند و بیان کردند: «همین الان حوزه انقلابی در تهدید است، عده ای کورس گرفته اند مرجع بشوند، یک زمانی(علما) از مرجعیت می گریختند.....چه خبر شده؟ فرهنگ عوض شده؟این ها می خواهند حوزه علمیه را از انقلاب تهی کنند، 19دی خدمت امام خامنه ای بودیم، فرمودند که: «یک انگیزه های وجود دارد که حوزه انقلابی نباشد». منظور و مصداق سخنان امام جمعه محترم پردیسان قم در مورد سکولارهای حوزوی؛ همان سران نشست دوره ای اساتید هستند که اکثریت قریب به اتفاق اساتیدِ آن تشکل سکولار هستند. چرا که از قوانین و الزامات آن تشکلِ سکولار، کناره گیری روحانیون و طلاب، از سیاست و امور اجتماعی است. و همچنین ایشان در مورد آقایانی مثل محمدجواد فاضل لنکرانی است که نسبت به نظام ساز بودن اسلام اظهار نظر عجیبی کرده بودند، می گوید: «حالا میگویند اسلام نظام ندارد، عجیبه!!! تنبل نمی تواند اجتهاد کند می گوید اسلام نظام ندارد؛ حرکت کن، اجتهاد کن!». این تشکل (نشست دوره ای اساتید حوزه علمیه قم مخصصوصاً علوی بروجردی و هادوی تهرانی) و افرادی همچون محمد جواد فاضل لنکرانی باید از مرحوم آیت‌الله مومن یاد بگیرند؛ ایشان از لحاظ فقاهت و عدالت و دنیاگریزی همه‌ی شرایط مرجعیت را داشت؛ اما خصوصیت بارز ایشان این بود که انقلابی بود و هوای نفس نداشت و به احترام امامین انقلاب، به سراغ رساله و مقلد پروری نرفت تا خود را مطرح کند. کاش عده ای از آقایانی که ادعای مرجعیت دارند از چنین علمایی آداب طلبگی و معرفتی را یاد می گرفتند و به خاطر دو روز دنیا، به بهایی کم خود را نمی فروختند. شدیدترین غصه ها از دست دادن فرصت است! کاش عده ای فرصت را غنیمت بشمارند و به راه انقلاب برگردند و ای کاش عده ای عبرت بگیرند. 🎤موسسه تخصصی خطابه 🎤 @amirbayanyazd
زمان: حجم: 499.3K
🔮در فضای مجازی چه باید کرد❓ (با توجه به" بیانیه گام دوم انقلاب") 🇮🇷 بیان دستاوردهای انقلاب
زمان: حجم: 291.3K
🔮در فضای مجازی چه باید کرد❓ (با توجه به" بیانیه گام دوم انقلاب") 👊 شکستن انحصار تبلیغاتی دشمن✅
زمان: حجم: 575.7K
🔮در فضای مجازی چه باید کرد❓ (با توجه به" بیانیه گام دوم انقلاب") 📈 مساله عدالت
زمان: حجم: 278.8K
درفضای مجازی چه باید کرد❓ تقسیم کلان وظایف بر اساس بیانیه #گام_دوم_انقلاب
زمان: حجم: 631.1K
🔮در فضای مجازی چه باید کرد❓ (با توجه به" بیانیه گام دوم انقلاب") 🔰 چالش های اقتصادی و راهکار مدیریت جهادی
زمان: حجم: 273.4K
🔮در فضای مجازی چه باید کرد❓ (با توجه به" بیانیه گام دوم انقلاب") 🔆 تجربه از گذشته
زمان: حجم: 473.9K
🔮در فضای مجازی چه باید کرد❓ (با توجه به" بیانیه گام دوم انقلاب") 🔵 ضرورت امیدافزایی👌
#شبکه_استانی #مصاحبه #امام_خامنه_ای : تأثير عامل معنوي، در کسب موفقيتها، بسيار زياد است و در امر ورزش نيز نبايد خود را از اين عامل مهم محروم کنيم. جمهوري اسلامي، 25/6/74 #مهمان_ویژه امشب ساعت ۲۱/۳۰شب مصاحبه باورزشکارروحانی ودانش پژوه #امیربیان_یزد #حجه_الاسلام_افکاری (مربی کنگ فو کار) 🎤موسسه تخصصی خطابه #امیربیان_یزد🎤 @amirbayanyazd
base.apk
حجم: 20.78M
🌼 #نرم_افزار 🌼 📚 کتابخانه دیجیتال #نور 💠 کاری از مرکز تحقیقات نور 💠 مجموعه کتب مختلف بیش از هزاران کتاب کد ۱۰۶۷ 🙌 #کلیپ ✅ @tabliq_alemaneh 👈💝 #یازهرا 🌾
🔴 حوزه علمیه چه وظایفی در قبال انقلاب دارد؟ «آن حقيقت اول كه گفتيم نظام مستظهر به است، به خاطر اين است كه سياسى و نظريه‌پردازى در همه‌ جريان‌هاى اداره‌ يك ملت و يك كشور در به عهده‌ علماى دين است. آن كسانى مي‌توانند در باب نظام اقتصادى، در باب مديريت، در باب مسائل جنگ و صلح، در باب مسائل تربيتى و مسائل فراوان ديگر نظر اسلام را ارائه بدهند كه متخصص دينى باشند و دين را بشناسند. اگر جاى اين نظريه‌پردازى پر نشد، اگر علماى دين اين كار را نكردند، نظريه‌هاى غربى، نظريه‌هاى غيردينى، نظريه‌هاى مادى جاى آنها را پر خواهد كرد. هيچ نظامى، هيچ مجموعه‌اى در خلأ نمي‌تواند مديريت كند؛ يك نظام مديريتى ديگرى، يك نظام اقتصادى ديگرى، يك نظام سياسى ديگرى كه ساخته و پرداخته‌ اذهان مادى است، مى‌آيد جايگزين مي‌شود؛ همچنان كه در آن مواردى كه اين خلأها محسوس شد و وجود داشت، اين اتفاق افتاد.» «اينكه بنده درباره‌ علوم انسانى در دانشگاه‌ها و خطر اين دانش‌هاى ذاتاً مسموم هشدار دادم - هم به دانشگاه‌ها، هم به مسئولان - به خاطر همين است. اين علوم انسانى‌اى كه امروز رائج است، محتواهائى دارد كه ماهيتاً معارض و مخالف با حركت اسلامى و نظام اسلامى است؛ متكى بر جهان‌بينى ديگرى است؛ حرف ديگرى دارد، هدف ديگرى دارد. وقتى اين‌ها رائج شد، مديران بر اساس آن‌ها تربيت مي‌شوند؛ همين مديران مى‌آيند در رأس دانشگاه، در رأس اقتصاد كشور، در رأس مسائل سياسى داخلى، خارجى، امنيت، غيره و غيره قرار مي‌گيرند. حوزه‌هاى علميه و علماى دين پشتوانه‌هائى هستند كه موظفند نظريات اسلامى را در اين زمينه از متون الهى بيرون بكشند، مشخص كنند، آنها را در اختيار بگذارند، براى برنامه‌ريزى، براى زمينه‌سازى‌هاى گوناگون. پس نظام اسلامى پشتوانه‌اش علماى دين و علماى صاحب‌نظر و نظريات اسلامى است؛ لذا نظام موظف به حمايت از حوزه‌هاى علميه است، چون تكيه‌گاه اوست.» بيانات رهبر فرزانه انقلاب در ديدار طلاب، فضلا و اساتيد حوزه علميه قم 89/7/29 🎤موسسه تخصصی خطابه 🎤 @amirbayanyazd