eitaa logo
مرکز تخصصی آموزش حفظ قرآن کریم
9.6هزار دنبال‌کننده
3.9هزار عکس
586 ویدیو
384 فایل
این کانال باهدف دانش افزایی درزمینه فنون و روشهای حفظ قرآن کریم باحضور اساتید برجسته کشور طراحی شده است. مجری طرح آموزشی ۱۱ ساله حفظ غیرحضوری در کشور و۱۳ کشورخارجی بابیش از۴۰۰۰شرکت کننده و تربیت ۱۶۰ حافظ کل ⛔تبادل وتبلیغات مشاور:👇 @moshaver_hefz_quran
مشاهده در ایتا
دانلود
‍ 🌺🍃〰 🏴 السلامُ عَلی المُغَسَّلِ بِدَمِ الجِراح 💠 سلام برآنکه با خونِ زخم هایش شست و شو داده شد. 🏴 السلام عَلی المَقطوعِ الوَتین 💠 سلام بر آنکه شاهرگش بریده شد. 🏴 السلامُ علی الشَّیبِ الخَضیبِ 💠 سلام بر آن محاسن بخون خضاب شد. 🏴 السلامُ عَلَی الخَدِّ التَّریب 💠 سلام بر آن گونه خاک آلوده. 🏴 السلامُ عَلی مَن اَریقَ بِالظَّلمِ دَمُهُ 💠 سلام برآن کسی که خونش به ظلم ریخته شد. 🔹مركزتخصصى آموزش حفظ قران كريم @amozesh_hefzequranekarim
🌺🍃〰 🔹حافظ ارجمند ⛔️هیچ کاری را بدون دانستن راه و روش استاندارد شروع نکن. روش استاندارد = اطمینان + صرفه جویی در وقت و انرژی 🔹🔹🔹 💠مرڪزتخصصے آموزش حفظ قران ڪریم https://eitaa.com/ginjkod ┗━🍃🌺━━━━━━━━┛
🔷 دانش آموزان کم رو و انزوا طلب : 🌼 از نظر متخصصان بهداشت و سلامت روان کم رویی و انزوا طلبی یکی از جدی ترین مشکلات کودکان است، هرچند ممکن است از نظر معلمان و گاه والدین چندان مشکل نیاید. 🌸 کودک کم رو هرچند برای معلم هیچ گونه ناراحتی ایجاد نمی کند، ولی ممکن است یکی از ناشادترین کودکان باشد و در نتیجه پیوسته به دنیای درون خودش پناه ببرد. 🌺 تلاش معلمان در اجتماعی کردن هر چه بیشتر کودکان کم رو از اهمیت زیادی برخوردار است. 🌹 معلم آگاه باید توجه داشته باشد که کودکان کم رو نیز دارای توانایی ها و شایستگی های ویژه ای هستند که با راهنمایی و تشویق و به کار گیری آنها در فعالیت های گروهی تا حد زیادی می توان اعتماد به نفس آنها را افزایش داد. 🔶راهکارهایی برای کمک به کودکان انزوا طلب : 🔻 1⃣- بوجود آوردن اعتماد به نفس در او. 2⃣- القای احساس امنیت با ایجاد تجارب موفق برای وی. 3⃣- آموزش صحیح در ایجاد و گسترش احساس شایستگی. ... 🔹🔸🔹 @amozesh_hefzequranekarim‌
4_6012587243804296122.mp3
زمان: حجم: 12.58M
💠 استاد #معتز_آقایی 📚 #جزء_بیست_و_چهارم قرآن کریم 📝 #نكات_مهم_صفحه (۴۶۴) 📌‌ آيات ( 48 تا 56 #زمر ) #آموزش_حفظ_و_وقف_و_ابتدا 💠💠💠 @amozesh_hefzequranekarim
🌺🍃〰 1⃣ : مواردی که در نام سوره هایش حرف () مشترک است. (انعام، اعراف، رعد) 🔻 🔹قل اندعوا من دون الله 👈 ما لا ینفعنا ولا یضرنا.....(۷۱ ) 🔹قل لا املک لنفسی 👈 نفعا و لا ضرا...(۱۸۸ ) 🔹....لا یملکون‌ لانفسهم 👈 نفعا و لا ضرا... (۱۶ ) #ب : سوره 🔻 ....ما لا ینفعکم شیئا ولا یضرکم (۶۶) #ج : سوره 🔻 فالیوم‌ لا یملک بعضکم لبعض ⬅️ نفعا و لا ضرا.... (۴۲) ┄┄┄┄┄❅✾❅┄┄┄┄┄ 2⃣- : مواردی که حرف آخر نام سوره هایش حرف هاء و تای گرد ( ه و ة ) است. (بقرة، مائدة، طه) 🔶.... و یتعلمون ⬅️ ما یضرهم‌ ولا ینفعهم .... (۱۰۲ ) 🔶.... مالا یملک لکم ⬅️ ضرا و لا نفعا ....(۷۶ ) 🔶.... ولا یملک لهم ⬅️ ضرا و لا نفعا.. (۸۹ ) #ب : باقی سوره هایی که ضر قبل از نفع آمده🔻 🌼 یدعوا من دون الله 👈 مالا یضره و ما لا ینفعه...(۱۲ ) 🌼 یدعوا لمن ضره اقرب من نفعه... (۱۳ ) 🌸....ان اراد بکم ضرا او اراد بکم‌ نفعا...(۱۱ ) ┄┄┄┄┄❅✾❅┄┄┄┄┄ 3⃣ یعنی هم (نفع قبل از ضر) و هم (ضر قبل از نفع) در آنها آمده است. : سوره 🔰 ☝️در سوره در آیه (۱۰۶) نفع قبل از ضر آمده و‌‌در آیات (۱۸ و ۴۹) برعکس هست یعنی ضر قبل نفع آمده🔻 ♦️🔸ویعبدون من دون الله ◀️ مالا یضرهم و لا ینفعهم.....(۱۸) ♦️🔸قل لا املک لنفسی ◀️ ضرا و لا نفعا الا ماشاء الله....(۴۹) ♦️🔹 ولا تدع من دون الله 👈 مالا ینفعک ولا یضرک... (۱۰۶ ) #ب : سوره 🔰 ☝️در سوره در آیه (۳) ضر قبل از نفع آمده و‌‌در آیه (۵۵) برعکس هست یعنی نفع قبل ضر آمده🔻 🌹🍃 ... ولا یملکون‌ لانفسهم ⬅️ ضرا ولا نفعا...(۳ ) 🌹🍂 ویعبدون من دون الله ⬅️ مالا ینفعهم ولا یضرهم.... (۵۵ ) 💠💠💠 🏅مركزتخصصى آموزش حفظ قران كريم @amozesh_hefzequranekarim ┗━ 🍃🌺 ━━━━━━━━┛‍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️ای شام،کربلای تو یا زین العابدین ▪️دل بزم ابتلای تو یا زین العابدین ▪️یک عمر درفراق جوانان هاشمی ▪️شد خون دل غذای تو یا زین العابدین 🏴 شهادت امام سجاد ع بر شیعیان جهان تسلیت باد. @amozesh_hefzequranekarim ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
ای داغدار آینۀ کربلا سلام معنای صبر و داغ و سجود و دعا سلام سجاد، ای صحیفۀ تو مصحف شهود سجادۀ گشوده به سمت خدا سلام 🏴 شهادت جانسوز امام سجاد علیه السلام تسلیت باد. @amozesh_hefzequranekarim
🌺🍃〰 🌺 وَ نُنَزِّلُ مِنَ الْقُرْانِ مَا هُوَ شِفاءُ وَ رَحْمَةٌ لِلْمُؤْمِنینَ 🌺 ❓آيا قران براي همه مردم شفا است؟ ✍امام سجاد ( ع) در دعاي ٤٢صحيفه سجاديه به هنگام ختم قران فرمودند: 📌خدايا تو قران راشفا قراردادي اما نه براي همه مردم ✔️🔹قران شفاست براي كسي كه: ١- سكوت كند ٢-نسبت صدق به قران بدهد. ٣-قران را بفهمد. 💠 مركزتخصصى آموزش حفظ قران كريم @amozesh_hefzequranekarim ●➼‌┅═❧═┅┅───┄
4_6012587243804296123.mp3
زمان: حجم: 10.83M
💠 استاد #معتز_آقایی 📚 #جزء_بیست_و_چهارم قرآن کریم 📝 #نكات_مهم_صفحه (۴۶۵) 📌‌ آيات ( ۵۷ تا ۶۷ #زمر ) #آموزش_حفظ_و_وقف_و_ابتدا 💠💠💠 @amozesh_hefzequranekarim
✔️ 2 🔺اما باید چکار کنیم تا مارا به عنوان یک معلم مقتدر بشناسند؟ 🔰 قبل از هرچیز شما باید خودتان را به شاگردان اثبات کنید. یعنی  آنها بپذیرند که کار شما کار خاصی است و از عهده ی هر کسی برنمی آید. اگر شما بتوانید خودتان را اثبات کنید، شاگردان شما را قبول خواهند کرد و به عنوان یک معلم مقتدر شناخته میشوید.  1⃣ بیشتر از مخاطبتان بدانید و این را به او نشان دهید. 👈 دانش و مهارت های معلم همیشه باید در سطحی بالاتر از شاگردانش باشد. 💠 می توانید در همان ابتدای درس سوالاتی بپرسید، سوال هایی که شاگردان را به چالش بکشد. 🔶 سوال ها را از آسان به سخت تدارک ببینید . با این کار شاگردان متوجه می شوند که کسی در مقابل آنهاست که بیشتر از آنها می داند. 2⃣ خود و توانمندی ها و مهارت هایتان را معرفی کنید. 🔷 خودستایی نکنید اما بهتر است شاگردان از سوابق شما آگاه باشند. اگر مهارت ویژه ای دارید تألیف دارید در مسابقات رتبه دارید یا... بدون افراط، هر از گاهی با اشاره ای آن را معرفی کنید و به کار بگیرید تا شاگردانتان وجوه موفق شخصیت شما را بدانند و ببینند. .... 🔹🔸🔹 @amozesh_hefzequranekarim‌