فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸 نماهنگ | ویژه #مبعث رسول اکرم(ص)
🎥 شب بارون و قرآن، شب #مبعث رسیده
🎙با نوای: #حاجمیثممطیعی
@andisheengelabi
🔴 #تله_سرگرمی
⏪حواستان به آن پشت باشد
✍️معصومه نصیری ـ مدرس رسانه
🔹امروز شیوه های تغییر نگرش در مخاطبان تغییر کرده است. مهندسی ذهن مخاطب در مواقعی که هیچ دروازه بانی ذهنی صورت نمی گیرد، بهترین مدل جهت دهی به افکار عمومی یک جامعه است؛ کجا بهتر از حوزه #سرگرمی؛ از فیلم و سریال و موسیقی گرفته تا همین کانال های طنز، لطیفه و زرد شبکه های اجتماعی. همینجاست که برای تمسخر ایران و ایرانی لطیفه ساخته می شود، ذائقه مخاطب تغییر یافته، ناامیدی در قالب طنز به مردم تزریق و قبح شکنی صورت می گیرد.
🔹البته این صفحات در بزنگاه ها از قالب طنز خارج شده و در قامت یک کانال سیاسی خاص وارد میدان می شوند. همین کانال ها ضمن جذب مخاطب در شرایط عادی با تهیه محتواهای سرگرم کننده، مخاطب را در تله #شادباش و #خوش_بگذران نگه می دارند و ضمن تاثیرات جدی فرهنگی، به موقع آنچه مدنظر دارند را القا می کنند. در واقع این کانال ها با #گروگان گیری و #فریب مخاطبان ضمن استحاله فرهنگی، در نهایت با نگاهی کالایی، آنها را معامله می کنند.
🔹مساله مهم عدم نظارت کافی بر این صفحات است. ناظران یا خواب هستند یا خودشان را به خواب زده اند که هر دو یعنی خیانت به فرهنگ اسلامی ـ ایرانی و پذیرش اینکه ما قورباغه های آب پزی شده ایم.
🔹عصبهای پای قورباغه بسیار حساس هستند وقتی در آب با دمای صد درجه یک قورباغه را بیندازیم یک دفعه بیرون میپرد چون خیلی داغ است، اما وقتی یک قورباغه را در آب خنک بیندازی و کم کم آب جوش بیاید، قورباغه با اینکه گرمش است و میخواهد بیرون بپرد اما دیگه توانی برای بیرون پریدن ندارد چون همزمان بیرمق شده است و...
🔹کاری که این صفحات با فرهنگ میکنند دقیقا همینگونه است. به قدری آرام رخ میدهد که اصلا متوجهش نمیشویم و این یعنی #فاجعه.
@andisheengelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 #تکنیک_خلق_اعتبار
🔴 در حالی که کلیپی تهیه شده از تبریک نوروز مردم اسرائیل به مردم ایران این خود یعنی اسرائیل یک کشور در نظر گرفته شده است و از طرفی میخواهند در تفکرات جا بیندازند که مردم اسرائیل با شما دوست هستند و این دشمنی فقط از طرف حکومت شماست ...
🔻 این در حالی هست که همین اسرائیلی ها جشن پوریم (خوشحالی در کشته شدن ایرانیان ) بر پا میکنند ...
🔺 لطفا در گوگل کلمه #جشن_پوریم را سرچ بفرمایید
⚠️ مواظب غذای رسانه ها باشید هر چیزی را نخورید.
@andisheengelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مقایسه جالب #ایران و #آمریکا توسط گزارشگر آمریکایی!
▪️#قدرت_آمریکا، #هالیوودی_است و علیرغم نداشتن هیچ تحریمی از پس تهدیدها برنمیآید!
@andisheengelabi
39.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#آمریکاشناسی
🔴مستند آمریکای زیبا
⭕️این همان آمریکایی است که ثروتمندانش روز به روز غنی و فُقرائش روز به روز فقیرتر
می شود...!
@andisheengelabi
کرونا و مقایسه #فرهنگ_غنی_ایرانی_اسلامی با #فرهنگ_وحشت_زده و ضعیف غربی
▪️جنیفر گرین روزنامه نگار امریکایی با همسر ایرانیش برای دیدن اقوام به ایران رفتند. او با مشاهده رفتار ایرانیان در بحران کرونا تحت تاثیر قرار میگیرد و مینویسد:
🔻مردم با متانت صف میکشند تا نیازهای خودرا خریداری کنند. دعوا و جر و بحث وجود ندارند.
مردم به یکدیگر ماسک، دستکش، و الکل هدیه میدهند.
بسیاری از صاحب خانهها اعلام کرده اند که دو ماه اجاره را دریافت نخواهند کرد.
میکروبیولژیستها داوطلبانه روی کرونا تحقیق میکنند.
🔻گروهی از مردم داوطلبانه برای پزشکان و پرستاران لباسهای محافظتی میدوزند.
مردم به آنهایی که کار خودرا از دست داده اند کمک مالی میکنند.
شیرینی فروشها برای پرستاران و دکترها شیرینی مجانی میبرند و به آنها میگویند، "سپاسگزاریم جنگندههای ما."
همه به هم توصیه میکنند که حیوانات خیابانی را تغذیه کنند.
@andisheengelabi
♦️تحولات عصر #کرونا و سبک زندگی کرونایی
🔹️با اپیدمی و جهانی شدن شیوع بیماری کرونا،انتشار اخبار مرگ و میر و اطلاعات انبوهی درباره کرونا به مجموعه ای از نگرانیها و دستور العملهایی منجر شده که سبک زندگی متفاوتی را ایجاد کرده است.
🔹️سبکهای زندگی از حدود ۱۹۶۰ و جنبش های آن دوره به دنبال هویتخواهی بوده است تا حفظ بقا.
🔹️ارزشهای حفظ بقا انتخابهای اندکی در سبک زندگی در مقابل انسان قرار داد به همین خاطر مساله سبک زندگی مطرح نبود. ولی جنبشهای هویت خواهی سلسله ارزشها و انتخابهای متفاوتی را ایجاد کرد.
🔹️ارزشهای کرونایی،مجموعه دستورالعمل های مقابله با کروناست. این ارزشها از #دانش_پزشکی اعتبارش را میگیرد و مبتنی بر تجارب عینی است. این ارزشها از جنس ارزشهای #حفظ_بقاست، به این خاطر پشتیبان یک نوع سبک زندگی خواهد بود.
🔶این #سبک_زندگی دارای مولفه هایی است:
🔹️باید در خانه بمانیم. خانه،محور میشود. و خانواده در خانه جمع میشوند. همه اعضا تمام وقت حضور دارند. تحصیل در خانه بوسیله ابزارهای ارتباط دیجیتال انجام میشود. کار در خانه و #دور_کاری برای بخش زیادی فراهم میشود. بار دیگر تولید کار خانگی احیا میشود. به همین خاطر تقسیم کاری که ناشی از کار در بیرون خانه بود ازبین میرود. #تقسیم_کار،کار در بیرون خانه، بسیاری از کارهای خانگی مثل آشپزی،بچهداری،پرستاری سالمند، رختشویی و اتوکشی،سبزی خرد کنی و و .. را ایجاد کرده بود که این شغل ها در حال نابودیند. البته باید در آینده دید که چه نیازهای شغلی جدیدی ایجاد خواهد شد.
🔹️از بین رفتن تماس های حضوری نا آشنا. آنچه گفته میشد به دلایل جامعه متحرک، خانواده سنتی نیازمند بازاندیشی میشد و #آلترناتیوهای خانواده مثل ازدواج سفید، موقت و دیگر اشکال ازدواج طرح می شد، با توجه به سبک زندگی کرونایی این اشکال جدید #روابط_جنسی_خطرآفرین و غیر منطقی خواهد بود. به این خاطر الگوی روابط با ثبات غالب خواهد شد. البته باید دید آیا فضای مجازی میتواند جایگزین هایی را مسلط کند و آیا این جایگزینها خطرناک تر از کرونا نخواهند بود؟
🔹️آنچه مربوط به مدیریت بدن بود و مبتنی بر ارزشهای #هویتخواهی، با توجه به خطر ابتلا از طریق کلینیکهای زیبایی فعلا ملغی است. #صنعت_مدیریت_بدن را اصل "در خانه بمانیم" دوچندان تهدید میکند.
🔹️#تحول_مفهوم_کار. تحول مفهوم کار, از کار یدی و کارخانه ای به کار اطلاعاتی و مبتنی بر بستر دیجیتال که از ویژگی های دوره جدید بود در دوران کرونایی سرعت بیشتری می یابد. اقتصاد, آموزش, حکمرانی, فرهنگ و ارتباطات اجتماعی دیجیتال در مدت یک ماهه اخیر در جهان اهمیت فزاینده ای پیدا کرده و بنظر می رسد که با طولانی شدن خطر این بیماری و احتمال شیوع بیماری های مشابه, این تحول سرعت بیشتری داشته باشد. مثلا تحصیل, درمان و معاینه, خرید, تعمیرات, سفر و گردشگری, پول و تولید سرمایه وو..همگی از این تحولات متاثر و انتظار می رود بر #بستر_دیجیتال باز تعریف شود.
🔹️با اضمحلال حیات اجتماعی بیرون خانه،عملا #مصرف_تظاهری و مصرف گرایی کاهش می یابد و رکود اقتصادی ناشی از تحولات کرونایی یک زندگی قناعت گونه را به ارمغان خواهد آورد.
🔹️برای کاهش شیوع، تحولاتی در مناسک و آیین های جمعی دینی اتفاق افتاده و سبک زندگی دینی تغییراتی را تجربه می کند.
🔹️خطر شیوع "#سیاست_خیابانی" در جنبش های اجتماعی را غیر عملی میکند. همچنین بنا بر سیاست های دول مختلف،بسیاری از آزادیها محدود و جهان حکمرانی اقتدارگرا،مسئول و غیر دمکراتیک را تجربه خواهد کرد.
🔹️نیاز به #حکمرانی_جهانی،قابل اعتماد،صالح و عادل بیش از پیش برای کنترل خطرات مشابه جهانی،درک میشود. جهان نه فقط آرزویش را دارد بلکه این حکمران را میسازد.
🔹️تغییرات بسیار زیاد فرهنگی و اجتماعی کرونایی، #اقتصاد را دچار بحرانهایی میکند. در پی آن تحولات دیگری رقم خواهد خورد که قابل تصور نیست و باید منتظر ماند.
🔹️به نظر نمیرسد، این تحولات محدود به دوره عمر کرونا باشد، زیرا که با کاهش فاصله زمانی اپیدمیها،بشر برای بقا نیازمند سبک زندگی کرونایی است.
✍🏻نویسنده؛محمدرضا زهرائی(دانشجوی دکتری جامعه شناسی,مسائل اجتماعی ایران)
@andisheengelabi
26.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تحلیلی بر #قهرمان و #ضدقهرمان در فیلم و سینمای ایران و آمریکا...
آنتاگونیسم و پروتاگونیسم ؟
#سینمای_حکومتی در آمریکا بنام #هالیوود و تمام ستاره ها و ضدقهرمان هایش...
#استادحسن_عباسی
@andisheengelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #کلیپ_تصویری_مهم
🔴 ویروس « FUNVAX »
☣️ پروژه فان وکس یا #ایمان_زدایی به روش #بیوتروریسم
♻️ FUNVAX که خلاصه شده fundamentalist vaccine
✡️ به معنای واکسن #ضد_بنیاد گرایی دینی یا اسلامی است
❇️ پروژه ای است در #وزارت_دفاع_آمریکا که 15 سال قبل شروع شده در این پروژه هدف کاهش ایمان مذهبی با استفاده از ویروس دستکاری شده ژنتیکی از #خانواده_ویروس_های_تنفسی است که در آن از یک ژن خاص بنام VMAT2 که مخفف The vesicular monoamine transporter 2 (VMAT2) است که در مغز سبب فعالیت های خاصی می شود با وارد شدن این ویرس به بدن بعنوان مهار کننده فعالیت این ژن مدعی هستند که سبب #کاهش_انگیزه_دینی و ایمان می شود.
@andisheengelabi
🔹پیشنهاد فیلم|شیوع
دانلود فیلم سینمایی #شیوع با لینک مستقیم+تحلیل
این فیلم سال ۲۰۱۱ ساخته شده است.
https://plink.ir/z7P4H
#مکث
@andisheengelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹سبک جدید زندگی در ایام کرونایی.
قسمت اول خانواده
#کرونا_را_شکست_میدهیم
ستاد بسیج ملی مبارزه با کرونا
@andisheengelabi
منشأ ویروس کرونای جدید کجاست؟ ۱۰ سوال از آمریکا
1️⃣ از آنجا که «رئیس مرکز کنترل بیماریهای» آمریکا در نشستی در کنگره اعتراف کرد که تست ابتلای کرونا برای برخی از افراد فوتشده به دلیل آنفولانزا مثبت بوده است آیا میتوان این نتیجه را گرفت که برخی از ین افراد بر اثر ابتلا به ویروس کرونای جدید جان باختهاند؟
2️⃣مایک پنس، معاون رئیسجمهور آمریکا خواسته بود همه اطلاعرسانیها درباره کرونا با هماهنگی او انجام شود. چرا کاخ سفید دنبال کنترل اطلاعسانی در این باره بود؟ آیا کاخ سفید میخواست چیزی را پنهان کند؟
3️⃣دلیل خروج آمریکا از «معاهده سلاحهای سمی و بیولوژیک» در سال ۲۰۰۱ چه بود؟ چرا آمریکا به دنبال آن بود که از فعالیت یک نهاد نظارتی برای اجرای این معاهده جلوگیری کند؟ آیا این نهاد نظارتی قرار بود سد راه آمریکا برای ساخت یک سلاح بیولوژیک شود؟
4️⃣«مرکز تحقیقات امراض عفونی ارتش آمریکا» واقع در ایالت مریلند جولای سال ۲۰۱۹ تعطیل شد. آیا علت آن حادثهای مربوط به نشت یروس بود؟ تنها یک ماه بعد، شیوع آنفولانزا در سراسر آمریکاشروع شد. آیا این دو مسئله ارتباطی به هم نداشتند؟
5️⃣در هفتمین دوره بازیهای جهانی ارتشهای دنیا که از ۱۸ تا ۲۷ اکتبر در شهر ووهان برگزار شد چرا تیم آمریکا با ۳۶۹ عضو برنده هیچ مدال طلایی نشد؟ آیا در میان اعضای این تیم کسی به آنفولانزا مبتلا بود؟ آیا ممکن است که اعضای این تیم ناقل ویروس کرونای جدید بودند؟
6️⃣چرا آمریکا اکتبر ۲۰۱۹ مانوری به نام «Event 201» برای آمادگی در برابر همهگیریهای جهانی برگزار کرد؟ چرا معاون سیا در این مانور شرکت داشت؟ آیا به خاطر این بود که آمریکا پیشبینی میکرد یک ویروس عفونی قرار است همهگیری جهانی ایجاد کند؟
7️⃣ژاپن، کره جنوبی، ایتالیا و ایران همه گزارش دادهاند اولین مورد ابتلا به کووید-۱۹ در کشورهای آنها در معرض چین قرار نداشتهاند، اما ارتباطهایی بین ویروسهای آنها با آمریکا وجود دارد.
8️⃣آمریکا نمیتواند انکار کند که همهگیری آنفولانزای سال ۱۹۱۸ از داخل این کشور آغاز شد اما یک قرن است که اسپانیا را بابت آن مقصر میکند. آیا آمریکا دوباره به همان ترفند قدیمی روی آورده و در تلاش است اسم ویروس کرونای جدید را به «ویروس چینی» تغییر دهد؟
9️⃣همهگیری آنفولانزا در سال ۱۹۱۸ باعث مرگ بین ۱۷ تا ۵۰ میلیون نفر در سراسر دنیا شد. این بیماری طبق شواهد از آمریکا آغاز شد اما آمریکا از دنیا هرگز عذرخواهی نکرده است. تا اینجای کار منشأ ویروس کرونای جدید مشخص نیست اما ایالات متحده از چین خواسته که عذرخواهی کند. چرا آمریکا عذرخواهی نمیکند؟
🔟در فیلمها آمریکا نقش ناجی دنیا را باز میکند. تصویر «کاپیتان آمریکا» یکی از نمادهایی است که تبلیغ میشود. اکنون که در عالم واقعیت دنیا با فاجعه کووید-۱۹ دست و پنجه نرم میکند «کاپیتان آمریکا» کجاست؟
@andisheengelabi
#یک_پیغام_تمدنی
طلاب جهادی: حاضریم سالمندان کرونایی در اروپا را پرستاری کنیم
🔹خانه طلاب جوان با اشاره به وضعیت بغرنج سالمندان در کشورهای اروپایی طی نامهای به ظریف اعلام آمادگی کردند که حاضرند از #سالمندان_کرونایی_اروپایی پرستاری کنند.
✅برای #ظهور امام غایب حاضر، #تفاوت را رقم می زنیم.
@andisheengelabi
⚡️ وقتی بهجای #تجربهکردن_زندگی از آن #عکس میگیریم، چه چیزی را از دست میدهیم؟
📌 دیگر دیدنِ جاذبههای طبیعی مشهور یا آثار تاریخی پرشکوه تقریباً ناممکن شده است، چون هر وقت که برسید، هزاران نفر پیش از شما آنجا هستند و دارند پی در پی از خودشان عکس میگیرند. هر قدمی که برمیدارید باید مواظب باشید که عکس بقیه را خراب نکنید یا ناخواسته عکستان ثبت نشود. این عکسگرفتنها در حال #تغییر تجربۀ ما از زندگیاند. اما در برابر صفحۀ #اینستاگرامِ پربینندهمان چه چیزی را داریم از دست میدهیم؟
📎 tarjomaan.com/neveshtar/9244/
@andisheengelabi
⭕️کرونا هراسی، پروپاگانداي سياه بر ضد ایران اسلامی
✍سید علیرضا آل داود؛ پژوهشگر فضای مجازی و رسانه
🔴مفهوم پروپاگاندا در حوزه نظريه هاي مرتبط به تبلیغات و اقناع رسانه ای از اهميت بسیاری برخوردار است. لارسول در سال 1937 تبليغات را اين گونه تعريف کرده است: تبليغات در كليترين معني، فن اثر گذاري بر عمل انساني از راه دستكاري نمودگرها است كه ممكن است گفتاري، نوشتاري، تصويري يا موسيقايي باشد.
🔴در چنین شرایطی و در این دنیای رسانه ای شده پس از سرقت BIGDATA (کلان داده ها) و سپس با تجزیه و تحلیل این داده ها، پروپاگانداهای رسانه ای خاکستری و سیاه توسط دشمنان توسط همان سکوها(شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها، اعلان های ابزارهای هوشمند و ...) در سطح #افکار_عمومی مانند یک ویروس شیوع خواهد یافت و نخستین ثمره اش نیز تولید اخبار جعلی و انتشار گسترده آن، ایجاد #ناامنی_روانی و برهم خوردن نظم اجتماعی و ایجاد خسارات فراوان به سرمایه اجتماعی در سطح یک کشور است.
🔴در پروپاگاندای سیاه پیام ها داراي منبعي كذب و دروغين و اطلاعات ارائه شده نادرست، #ساختگي و نيرنگ آميز است. منابع پروپاگانداي سياه خود را خودي و دوست جلوه ميدهند در حالي كه از طرف دشمن اداره ميشوند.
🔴نمونه این نوع #پروپاگاندا را در موضوع شیوع ویروس کرونا که از سمت #آلبانی نشینان و مرکز اعتدال #عربستان و برخی جریانات نفوذی داخل کشور در حال اجرا شدن است را به وضوح می بینیم.
🔴امروزه تعداد زیادی اکانت در توییتر، صفحه در اینستاگرام و کانال و گروه در تلگرام که توسط منافقین و دشمنان اداره می شوند در حال یک عملیات شناختی ادراکی ترکیبی بر روی افکار عمومی ما در #فضای_مجازی_رها_شده، بی ضابطه و بی قانون هستند که متاسفانه هزینه های کشور را در مقابله با این ویروس افزایش داده اند.
ادامه مطلب 👇
🌐 https://basirat.ir/fa/print/321411
@andisheengelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#زندگی_به_سبک_آخرالزمان
در این کلیپ، خواهید دید:👇
✅ فلسفه سرگرمی در نگاه رییس جمهور وقت آمریکا...
✅ نسبت #سرگرمی و #دیپلماسی
✅ شهروند یا #مصرف_کننده، مساله این است
✅ادوارد برنایز یهودی که بود؟
✅ مصرف بقدر #نیاز یا بقدر #تمایل؟
✅چاپ عکس کالاها کنار شخصیت های محبوب و #سلبریتی چرا؟
✅ وام، نتیجه یک سبک زندگی خاص و علت غرق شدن بیشتر در #جنگ_تمایلات...
....
@andisheengelabi
⚠️ #سلبریتی_الگوی_مصرف_پست_مدرن
به تعبیر یک نویسنده جامعه شناس، در جامعه معاصر سلبریتی بودن لزوما به این معنی نیست که یک فرد در مقایسه با میانگین افراد آن جامعه از استعداد و مهارت بیشتری برخوردار است، بلکه صرفا به این معنی است که یک نفر بهتر از دیگران توانسته #کالایی را که مردم می خواهند، به خوردشان بدهد. مهم این است که مردم با دیدن آن بتوانند رویایی از آن چه را ندارند، در سر بپرورانند.
به همین خاطر است که با بررسی سلبریتی های هر جامعه می توان به #فرهنگ_توده_ای و شکاف های اصلی آن جامعه در یک دوره مشخص پی برد. چرا که #فرهنگ_شهرت چیزی فراتر از علاقه به آدم های مشهور، انعکاسی از ارزش های جمعی و نمایش رابطه پیچیده میان انتظارات اجتماعی و واقعیت های اجتماعی ـ اقتصادی است.
#تفاوت_سلبریتی_های الان با الگوها و اسوه های سنتی را می توان در خلقیات و روحیات و رفتارهای ارزشی و انسانی و اجتماعی آنها دانست. در دوران ماقبل پست مدرن، کسی که ویژگی های متفاوت تری بلحاظ پهلوانی یا اندیشه ای یا جوانمردی و ایثارگری یا مدیریت و راهبری دینی و اجتماعی و سیاسی و یا مولد بودن در امور اقتصادی و... را داشت، تبدیل به شخصیتی مرجع و معروف می شد و تاثیر رسانه ها حداقلی محض بود ولی الان ویژگی های ظاهری و #سبک_مصرفی و پوششی خاص با حضور حداکثری در مقابل ارباب رسانه و تبدیل شدن به سوژه مصرف رسانه ای باعث شهرت و معروفیت شخص می شود.
📝علیرضا محمدلو
📍تبیین بیشتر مطلب در لینک زیر👇
http://vasael.ir/fa/news/13493/سلبریتی-الگوی-مصرف-پست-مدرن
@andisheengelabi
⭕️عصر الگوریتم ها
🔻 امروزه صدها میلیون نفر از مردم دنیا به الگوریتمهای گوگل اعتماد داند تا به آنها بگوید چه چیزی درست است؛ به الگوریتمهای آمازون اعتماد دارند تا به آنها بگوید چه چیزی بخرند و به الگوریتمهای نتفلیکس اعتماد دارند تا به آنها بگوید چه چیزی ببینند.
🔻در آینده نهچنداندور، ما به الگوریتمهای مشابه اعتماد خواهیم کرد تا به ما بگویند کجا کار کنیم، کجا سفر برویم، به چه کسی رای بدهیم و با چه کسی ازدواج کنیم.”
🔻 #دنیای_الگوریتمها، هم «جذاب» و هم «ترسناک» است! توصیه ما یادگیری سواد رسانه و فضای مجازی است، تا بیشتر با ماهیتِ این «خوف و رجا» تکنولوژی عصر جدید، #هوش_مصنوعی ،الگوریتم و تکنولوژی های جدید بعد آشنا و در برابر آن واکسینه بشویم.
@andisheengelabi
در #جنگ_رسانه_ای دشمن یکبار با بردن مخاطب به ما ضربه میزند یکبار هم وقتی ما برای برگرداندن مخاطب مجبوریم از اصول و فرهنگمان کوتاه بیاییم.
در جنگ رسانهای عقبگرد یعنی شکست.
✍معصومه نصیری
@andisheengelabi
جهان پسا کرونا.pdf
679.5K
#آینده_پژوهی
ویژگی های #جهان_پسا_کرونا
با دیدگاه 9 کارشناس برجسته بین المللی در این باره آشنا شویم...
کوتاه و قابل تامل🤔
@andisheengelabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▫️روانشناسی #فست_فودی چیه؟!
▫️محوریت سرعت در زندگی به #سبک_مدرنیته چه بر سر #خودشناسی و خودسازی آورده است؟!
▫️مدیریت یک دقیقه ای
▫️هفت تکنیک موفقیت در ازدواج
▫️مدیر یک دقیقه ای
چرا اینهمه #سرعت؟
به کجا چنین شتابان؟
چرا سرعت اینهمه #مشتری دارد؟
🎞 @andisheengelabi