▪️عبادت، معرفت و نفی صفات▪️
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📜قَالَ أَبوالْحَسَنِ اَلرِّضَا عَلَيْهِ السَّلاَمُ:
أَوَّلُ عِبَادَةِ اَللَّهِ مَعْرِفَتُهُ وَ أَصْلُ مَعْرِفَةِ اَللَّهِ تَوْحِيدُهُ وَ نِظَامُ تَوْحِيدِ اَللَّهِ نَفْيُ اَلصِّفَاتِ عَنْهُ
📄امام رضا علیه السلام می فرمایند:
اول عبادت و بندگى خداى تعالى معرفت و شناخت او است و بنياد معرفت خداوند توحيد و اقرار به يگانگى او است و رشته توحيدش نيستى صفات زائده بر اصل ذات از او است.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📚 توحید صدوق ج ۱، ص ۳۴
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫
🔰کارویژه اسرائیل برای بهاییها «مبارزه نرم» بود
🔺«حمیدرضا اسماعیلی» کارشناس حوزه بهائیت:
🔹بهاییت نهتنها قبل از انقلاب بلکه بعد از انقلاب هم سوگلی غرب و اسراییل بود، مبارزه سخت به گروههای دیگر رسید و مبارزه نرم به بهاییت.
🔹در بسیاری از عملیاتهای سخت و تروریستی بهاییانی حضور داشته و در جمعآوری اطلاعات و طراحی عملیات نقش داشتهاند اما اجرا به گروههای دیگری چون مجاهدین خلق و کومله واگذار شده است.
🔹یکی از مهمترین پروندههای بهاییت در طول این چند دهه فعالیت و نفوذ در حوزه محیط زیست است که در این باره سازمانهای غیردولتی متعددی را راهاندازی کردهاند.
🔹 نمونه این موارد مؤسسه میراث پارسیان با مدیریت افرادی چون «کاووس سیدامامی» و «مراد طاهباز» بود.
#بهائیت
#اسرائیل
🚫@bahaiyat🚫
🕸۱. زندگی نامه میرزا حسین علی نوری (بهاءالله)
الف) تولد
میرزا حسین علی نوری، ملقب به ب-هاءالله که بهاییان شهرت خود را وی گرفته اند و او را پیامبر آیین خود می شمارند، در دوم محرم سال ۱۲۳۳ه- .ق/ ۱۸۱۷م. در خانه میرزا عباس نوری، از منشیان دربار قاجار در تهران به دنیا آمد.
ب) تحصیلات
وی آموزش های مقدماتی ادب فارسی و عربی را زیر نظر پدر و مربیان خود گذراند، گرچه خود مدعی است هرگز تحصیلاتی نداشته است و در نامه ای به ناصرالدین شاه می نویسد:
من تحصیل علم نکرده ام و در مدارس وارد نشده ام. می توانید از [مردم] شهری که در آن ساکن بوده ام، سؤال کنید.(۱)
📗۱)- نک: مقاله شخصی سیاح، ص ۶۲.
📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۶۱
#تحلیل_نقد_بهائیت
#میرزا_حسین_علی_نوری
🚫@bahaiyat🚫
🕸پ) انكار بابيت
ميرزا جانى كاشانى مىنويسد: «آقا محمد مهدى بن مرحوم حاجى كلباسى و ميرزا حسن بن مرحوم ملا على نورى حضور داشتند. هر يك مسئلهاى سؤال نمودند در علم توحيد و حكمت... جواب شافى و كافى دادند. (١) در حالى كه عباس افندى تصريح نمىكند كه على محمد شيرازى در برابر پاسخهاى دو حكيم مذكور، جواب شافى و كافى دادهاند. آنچه كه ايشان در كتاب مقالۀ شخصى سياح آوردهاند اين است كه: «مجلس به سؤال بعضى مسائل از فن اصول و توضيح و تشريح اقوال ملاصدرا منتهى شد و چون نتيجهاى از اين مجلس به جهة حاكم حاصل نشد... (٢)» بر اين اساس اگر جواب سؤالات كافى و شافى بود، مجلس بى نتيجه نمىماند.
اتفاقاً آواره تصريح كرده است كه مناظرۀ آقا محمد مهدى كلباسى و آقا ميرزا حسن نورى من غير رسم بود. (٣) و آنچه كه در اين مذاكره من غير رسم مطرح شده است به نقل از «اعتضاد السلطنه» وقايع نگار ايام ناصرى، چنين بوده است:
«باب به مجلس در آمده اول مرتبه آقا محمد مهدى آغاز سخن كرد و باب را گفت كه؛ آن مردم كه طريق شريعت سپرند، بيرون از دو فرقه نباشند، يا مسائل شرعيه خويش را از اخبار و احاديث استخراج و استنباط فرمايند و اگر نه، مقلد مجتهدى باشند.»
باب در جواب گفت: «كه من تقليد كسى نكردهام و نيز هر كس باظنّ خويش عمل كند حرام دانم.»
«آقا محمد مهدى گفت: امروز باب علم مسدود است و حجت خداى غائب باشد.
بى آنكه امام وقت حاضر شود و مسائل حقه را از زبان وى بشنوى چگونه به مطلبى به گروى و به راستى عمل نمائى؟ با من بگوى اين علم از كجا اندوختى و اين يقين از كه آموختى؟»
«باب در جواب گفت: «تو متعلم و كودك ابجد خوانى. مرا مقام ذكر و فؤاد است. ترا نرسد كه با من محاجه نمائى.»
«چون مناقشه ايشان به اين جا رسيد، آقا محمد مهدى خاموش شد و ميرزا حسن كه در فنون حكمت خاصه در مؤلفات ملا صدرا مسلط بود به سخن درآمده به وى گفت:
«بدين سخن كه گفتى تأمل كن. ما در اصطلاح خويش از براى ذكر و فؤاد مقامى نهادهايم كه هر كس بدانجا رسد به تمام اشياء همراه باشد و هيچ شيئى از وى غائب نماند و هيچ نباشد كه نداند. آيا تو نيز مقام ذكر و فؤاد را چنين شناختهاى و احاطت وجود شما بر اشياء چنين است؟ ميرزا على محمد بى لغزش خاطر و لكنت زبان گفت: چنين است، مىخواهى بپرس.»
📗١) . نقطة الكاف، ص١١٧
📗٢) . مقاله شخصى سياح، ص١۵
📗٣) . كواكب الدريه، ج١، ص٧٣
📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،صص ۱۸۴-۱۸۵
#بهائیت
#انکار_بابیت
🚫@bahaiyat🚫
📗معرفی کتاب
📚 کتاب خاطرات انحطاط و سقوط
📖جلد سخت وزیری ,۴۹۶ص
✍️ نویسنده : فضل الله مهتدی
💢نمونه های برگزیده از متن دو اثر «کتاب صبحی» و «پیام پدر» در مجموعه حاضر نشان دهندۀ اعمال و اخلاق رهبران مسلک بهائیت و بنابر ادعای خودشان پدران روحانی! بهائیان می باشد. که با مطالعۀ آنها وضع اخلاقی و معنوی افراد وابسته به این حزب کاملا استعماری برایتان روشن خواهد شد💢
#معرفی_کتاب
🚫@bahaiyat🚫
▪️وای بر دشمنان او...▪️
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📜 عَنْ أَبيجَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلاَم:
فَيَا طُوبَى لِمَنْ أَدْرَكَهُ وَ كَانَ مِنْ أَنْصَارِهِ وَ اَلْوَيْلُ كُلُّ اَلْوَيْلِ لِمَنْ خَالَفَهُ وَ خَالَفَ أَمْرَهُ وَ كَانَ مِنْ أَعْدَائِهِ
📄 امام باقر علیه السلام می فرمایند:
خوشا به حال آنكه او را در مىيابد و از ياران اوست،واى و تمامى واى كسى را كه با او مخالفت ورزد و از فرمانش سرباز زند و از دشمنان او باشد.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📚 غيبت نعمانی ج ۱، ص ۲۳۴
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫
ج) فعالیت های مذهبی و اجتماعی
وی پس از ادعای بابیت سید علی محمد شیرازی، به واسطه ملاحسین بشرویه ای و میرزا محمد، معلم خود، در شمار نخستین گروندگان به باب درآمد (۱)و از فعال ترین افراد بابی شد که بابی گری را به ویژه در نور و مازندران ترویج می کرد. برخی از برادرانش، از جمله برادر کوچک ترش، میرزا یحیی معروف به «صبح ازل» نیز بر اثر تبلیغ او به این مکتب پیوستند. (۲)
بهاءالله به دلیل تلاش برای رهایی قرهالعین، تنها زن عضو «حروف حی» از زندان، که به اتهام قتل عمویش ملامحمد برغانی قزوینی در زندان به سر می برد و نیز تأمین مخارج اجتماع بدشت (۳)که در محلی به همین نام گرد هم آمده بودند،(۴) جایگاهی معتبر نزد اجتماع کنندگان یافت.
پس از اعدام سید علی محمد باب، امیرکبیر برای فرونشاندن قیام ها و شورش بابیان، از برخی آنها از جمله میرزا حسین علی خواست ایران را ترک کند و به کربلا برود. او در شعبان ۱۲۶۷ ه- .ق به کربلا رفت،(۵) ولی چند ماه بعد، پس از برکناری و قتل امیرکبیر در ربیع الاول ۱۲۶۸ه- .ق و به وزارت رسیدن میرزا آقاخان نوری، به دعوت وی به تهران بازگشت. در تیراندازی بابیان به ناصرالدین شاه در شوال ۱۲۶۸ه- .ق بار دیگر - و البته بسیار شدیدتر - دستگیری و اعدام بابی ها آغاز شد. (۶)
حکومت مرکزی بر اساس شواهدی که نشان می داد میرزا حسین علی نوری در طراحی این سوء قصد شرکت داشته است، او را دستگیر کرد.(۷) بهاءالله در لوح شیخ نجفی، خود را از دخالت در ماجرای ترور ناصرالدین شاه تبرئه می کند،(۸) ولی منابع بابی مخالف بهاءالله، از جمله خواهر او این مشارکت را تأیید می کنند. (۹)
📗۱)- نک: ح.م. بالیوزی، بهاءالله شمس حقیقت، ترجمه از انگلیسی: مینو ثابت، صص۴۸ - ۵۱، George Roland Publisher.1980.
📗۲- نک: همان، صص ۸۵ - ۹۱
📗۳- نک: همان، صص ۲۵۹ و ۲۶۰.
📗۴- نک: نقطه الکاف، صص ۲۴۰ و ۲۴۱.
📗۵- نک: مطالع الانوار، صص ۵۸۰، ۵۸۴و ۵۸۵.
📗۶- . نک: همان، صص ۵۹۰ - ۵۹۲
📗۷- . زعیم الدوله تبریزی، مفتاح باب الابواب، ص ۱۹۵. . نک: لوح شیخ نجفی، ص۱۵
📗۸- نک: عزیه خانم نوری، تنبیه النائمین، (رساله عمه)، منتشره از سوی مؤمنین به بیان، صص ۵ و ۶.
📗۹- نک: شوقی افندی، قرن بدیع، ج ۱، ص ۳۱۸.
📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، صص۶۲-۶۳
#تحلیل_نقد_بهائیت
#میرزا_حسین_علی_نوری
🚫@bahaiyat🚫
🕸پ) انكار بابيت
«ميرزا حسن گفت: از معجزات انبيا و ائمه هدى يكى طى الارض است. بگوى تا بدانيم كه زمين چگونه در نوردد. مثلاً حضرت جواد عليه السلام قدم از مدينه برداشت و در طوس گذاشت. مسافتى كه از طوس تا مدينه بود به كجا شد؟ آيا زمين ميان اين دو شهر فرو رفت يا مدينه به طوس متصل گرديد؟ چون امام عليه السلام به طوس رفت ديگر باره زمين بر آمد و اين نتواند بود. چه بسيار شهرها از مدينه تا طوس باشد، پس همه بايد خسف شود و جانداران همه تباه شوند و اگر گوئى زمينها با هم متراكم شدند و تداخل كردند اين نيز ممكن نخواهد شد. چه بسيار شهرها بايد محو شود و مدينه به طوس منتقل شود و حال آنكه هيچ قطعهاى از زمين دگرگون نشده و از جاى خود جنبش نكرد
و اگر گوئى: امام طيران نموده و از مدينه تا طوس با جسم بشرى رفت. اين نيز با براهين محكم راست نيايد و همچنان بگوى كه چگونه امير المؤمنين على عليه السلام در يك شب و يك حين در چهل خانه مهمان شد؟ اگر گوئى على نبود و صورتى نمود نپذيرم. زيرا كه خداى و رسول دروغ نگويند. على عليه السلام شعبده نكند. و اگر به راستى او بود چگونه بود؟ و همچنان در خبر است كه آسمانها در زمان سلطان جابر به سرعت ساير باشد و در روزگار ائمه هدى بطىء سير دارد. اول آنكه از براى آسمان دو سير چگونه تواند بود؟ ديگر آنكه سلاطين بنى اميه و بنى عباس با ائمه معاصر بودند. پس بايد آسمان را بطىء سير و سرعت سير در يك زمان باشد. اين سر را نيز مكشوف دار.
باب در جواب گفت: اگر خواهى اين مشكلات را شفاهاً بگويم و اگر نه بنويسم.
ميرزا حسن گفت: مختار هستيد. باب قلم و كاغذ برداشت به نوشتن مشغول شد. در آن هنگام شام حاضر كردند. او سطرى چند بنگاشت، ميرزا حسن برداشته و نگاه كرد و گفت: گويا خطبهاى عنوان كردهاى و حمدى و وردى آوردهاى و مناجات به درگاه قاضى الحاجات نمودهاى و به مطلب، خود را هيچ آشنا نكردهاى. سخن در اينجا ناتمام مانده هر يك از دايره جمع به جايى رفتند.» (١)انجام چنين مذاكره و مهمانى را هم از زبان عباس افندى خوانديم و دانستيم كه:
«نتيجهاى از اين مجلس به جهة حاكم حاصل نشد. حكم شديد و فتواى قوى علماى اعلام را مجرى نگشت». (٢) علماى اصفهان، از حمايت روزافزون معتمدالدوله و اعمال ونيات وى كه مىخواست به وسيله على محمد شيرازى يك سرى اقدامات ضد شيعى و ضد علماى اصفهان به راه اندازد. و در اين راه على محمد شيرازى از هر نوع همكارى دريغ نداشت، نامهاى به حاجى ميرزا آقاسى صدراعظم وقت نگاشته خواستار رفع توطئهاى شدند كه زير پوشش اسلام، گاهى بابيت، زمانى توبه و انكار دعوى بابيت در حال نضج گرفتن بود.
📗۱) . فتنه باب، ص١٨
📗٢) . مقالۀ شخصى سياح، ص١۵ در همين ايام ملا محمد هراتى كه از مريدان باب بود، رساله فروغ عدليه على محمد شيرازى را از عربى به فارسى ترجمه مىكرد و اين به اجازه على محمد شيرازى بود. ولى كار خود را به انجام نرسانيده خوف شديد بر او مستولى گشت و از على محمد شيرازى كناره گرفت، زيرا احساس كرد كه على محمد شيرازى كاملاً بر خلاف اسلام طى طريق مىكند. تلخيص تاريخ نبيل زرندى، ص١٩٢
📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،صص ۱۸۴-۱۸۵
#بهائیت
#انکار_بابیت
🚫@bahaiyat🚫
🔘 برخی از خیانت ها و جنایت های محمدرضاشاه در ایران
1️⃣ حضور ۶۰ هزار مستشار نظامی و اداری امریکا در ایران که بر همه ارگان های کشورمان سلطه داشتند و کسی بدون اجازه آنها آب نمی خورد.
2️⃣ اعطای حق مصونیت قضائی (کاپیتولاسیون) به مستشاران امریکایی در سال ۱۳۴۳و تبعید امام (ر حمه الله علیه) به علت مخالفت با فروش استقلال کشور
3️⃣ اعطای جزیره بحرین (استان چهاردهم ایران) و جزایر زیبای اطراف آن به اربابان انگلیسی و عرب های وهابی توسط شاه آریایی!، (۱۳۴۹) به عربهایی که هنوز که هنوز است خون شیعیان بحرین را در شیشه کرده اند.
4️⃣ غرق بودن شاه، خواهرانش، همسرش فرح و بقیه اعضای خانواده اش در انواع فسادهای اخلاقی به نحوی که در خاطرات هر کدامشان، به روابط افسارگسیخته دیگری اذعان کرده اند. حتی نحوه آشنایی شاه با فرح، زمانی است که فرح بعلت رفع مشکل مالی به نزد اردشیر زاهدی (کارچاق کن شاه در این مسائل) می رود و سپس ملکه و شهبانوی! ایران می شود!
(ظهور و سقوط سلطنت پهلوي، خاطرات ارتشبد سابق حسين فردوست، ص ۲۱۱)
5️⃣ هفتاد درصد جمعیت کشور بیسواد در سال ۵۷ دستاورد فرهنگی شاهنشاه در ایران بود!
6️⃣ تنها ۱۵۷ هزار دانشجو از جمعیت ۳۵ میلیونی ایران در سال ۵۷ وضعیت سواد دانشگاهیان زمان شاهنشاه! ۳۸% وزرا فراماسون، ۲۴% عضو سیا و ۲۱% عضو ساواک!
(پرهام، انقلاب ایران و مبانی رهبری امام خمینی، ص ۲۶)
7️⃣ تبدیل ایران به بازار کالاهای بنجل وارداتی غرب و فقدان کارخانه ها و زیرساخت های اقتصادی خودکفا در کشور
8️⃣ تورم شدید با نرخ سالانه ۴۰ تا ۵۰ درصد به همراه فساد و ارتشای سراسری و دزدی بلندپایگان و نابرابری در توزیع درامدها
9️⃣ سن امید به زندگی ۵۰ سال در دوره شاهنشاه و بیش از ۷۳ سال در ایران کنونی.
🔟 ۷۵ درصدنخبگان سیاسی کشور تنها از ۴۰ خانواده نیرومند و کوتاهی دست توده های مردم و نخبگان غیروابسته از مناصب سیاسی و اقتصادی کشور
1️⃣1️⃣ وجود ترسناک ترین و خطرناک ترین سازمان جاسوسی دنیا در دوره شاه (ساواک) و شکنجه و کشتار هزاران بیگناه و یا با کوچکترین مخالفت و یکی از پلیسی ترین حکومت های جهان علیه حقوق بشر
2️⃣1️⃣ حضور بیش از ۲۰۰ بهائی در بین مقامات ارشد کشور (بطوریکه از کابینه ۱۲ نفری هویدا ۹ نفربهائی بودند: از جمله : خود هویدا،صنیعی وزیرجنگ، خسروانی وزیر کار، شاهقلی وزیر بهداری، روحانی وزیر کشاورزی، پارسای وزیر اموزش و پرورش،) عبدالکریم ایادی پزشک مخصوص شاه، ثابتی معاون ساواک...
3️⃣1️⃣ تبدیل ۸۰۰ هزار کشاورز ایران به خرده مالکان بی زمین و وارد کننده کالاهای غربی به ایران با اصلاحات ارضی و سایر سیاست های اقتصادی غربی در کشور و تبدیل ایران از کشور صادرکننده گندم به یکی از بزرگترین واردکننده های گندم در جهان
4️⃣1️⃣ شکل گیری اولین حلبی نشین های ایران در شهرهای بزرگ بخصوص تهران از دهه ۱۳۴۰ به بعد و ایجاد اولین کارتن خوابها در تاریخ ایران
5️⃣1️⃣ ایجاد ۳۰۰۰فاحشه خانه و کاباره در ایران و ده ها محله فاحشه نشین
6️⃣1️⃣ کشتار بیش از ۳۰۰۰شهید از مردم بیگناه ایران در جریان انقلاب
7️⃣1️⃣ حمایت بی چون و چرا از رژیم غاصب صهیونیستی (و همچنین رژیم منفور آپارتاید افریقای جنوبی). تامین ۶۵% نفت مورد نیاز اسرائیل و حمایت مالی، نظامی و تسلیحاتی از این رژیم در جنگهای مختلف علیه فلسطینیان
8️⃣1️⃣ با وجود فروش بالای نفت در عوض ساخت زیرساخت ها کشور و توجه به مناطق محرومی همچون مرز نشینان، این پولها را برای نوکری به صورت وام های بلاعوض به دیگر کشورها داده شد . همچون انگلیس برای تامین آب شرب لندن یا ونیز برای زیر آب نرفتن آن!
✅ بله. هیچ گاه دهن کجی شاه و فرحش به ارزش های اسلامی مردم ایران از جمله شرابخواری و رقص علنی آن دو با کارتر رئیس جمهور امریکا و همسرش در محرم سال ۵۶ و جشن های ۲۵۰۰ساله را فراموش نخواهیم کرد.
✅ بله هیچ گاه فراموش نخواهیم کرد که آنقدر عقب مانده بودیم که از هندوستان و بنگلادش برایمان پزشک می آوردند!
#پهلوی
🚫@bahaiyat🚫
مدیر امنیتی در آیین اختتامیه جشنواره کتاب سال فرق ادیان اقوام و مذاهب:
🔹پیشرفت های امروز و وضعیت کنونی ما در مبارزه با فرقه ها قابل مقایسه با قبل نیست و البته در مقابل جریان های انحرافی هم رشد چشمگیری داشتند.
🔻بعد از کرونا رشد چشمگیر جریان های انحرافی را شاهد بودیم.
🔻فقط در مورد یک کتاب که کاملا ساختار فرقه ای دارد شاهد نوبت چاپ ۱۲۴ آن چه قانونی و چه غیرقانونی بودیم.
🔻در کتابفروشی ها و حتی کتابفروشی های نزدیک به اماکن مذهبی قم بعضا کتب فرق و نحله های انحرافی دیده و ترویج می شود.
🔻حوزه و قالب مکتوب منشا اثر از صدر اسلام تا امروز بوده و هرکجا انحراف و یا هدایتی صورت پذیرفته با ابزار مکتوب بوده است و لذا این بخش مکتوب باید مورد توجه قرار گیرد.
🔻در بازرسی از داروخانه های تحت اختیار فرق ضاله داروهای غیرمجاز مانند قرص سقط جنین و... پیدا کردیم.
#فرقه_ضاله_بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
💢میرزا ابوالقاسم مجتهد زنجانی؛ شاگرد حاجی کلباسی و سیّد شفتی بود و علاوه بر ترکی، فارسی و عربی، به زبان فرانسوی و عبری نیز تسلّط داشت. وی چند اثر به زبان عبری در نقد تورات دارد.
نیز ۵ ردّیه بر علیمحمّد باب (به نامهای: ردّ الباب، تخریب الباب، سدّ الباب، قلع الباب، قمع الباب) نگاشته است. به نظر محیط طباطبایی، ردّیههای میرزا ابوالقاسم جزو نخستین مواجهات علمای شیعه در مقابل فتنهی باب و در زمان حیات خودِ باب نوشته شده بود.
میرزا ابوالقاسم سه پسر خود را با نام و کنیه و لقبِ سه تن از فقهای قدیم شیعه نامگذاری کرده بود. شرح این نامگذاری بهترتیب چنین است: عزّالدین محمّد ابوالمکارم، فخرالدین محمّد ابوطالب، شمسالدین محمّد ابوعبدالله. هر سه محمّد از عالمان دین و شاگردان سیّد حسین کوهکمری بودند.
گویا منظور از این نامگذاریها اشاره به سیّدِ ابنزهره، فخرالمحقّقین حلّی پسر علّامه، و شهید اوّل باشد
👤میرزا ابوالقاسم #مجتهد_زنجانی
🚫@bahaiyat🚫
✨منزلت امیرالمؤمنین علیه السلام✨
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📜 قَالَ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّى اَللَّهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ :
يَاعَلِيُّ أَنْتَ أَخِي وَ وَزِيرِي وَ صَاحِبُ لِوَائِي فِي اَلدُّنْيَا وَ اَلْآخِرَةِ وَ أَنْتَ صَاحِبُ حَوْضِي مَنْ أَحَبَّكَ أَحَبَّنِي وَ مَنْ أَبْغَضَكَ أَبْغَضَنِي.
📄 رسول الله صلّى اللّه عليه و آله می فرمایند:
یاعلى! تو برادر و وزير و صاحب پرچم من در دنيا و آخرت هستى و نيز تو صاحب حوض من هستی. هركه تو را دوست داشته باشد،مرا دوست داشته و هركه تو را دشمن بدارد،مرا دشمن داشته است.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📚 امالی شیخ صدوق ج ۱، ص ۶۱
#حدیث_روز
🚫@bahaiyat🚫
💢شادمانی بهشتی و بهائیان از آزادی دو متهم آشوب طلــــــــــــــــــب
🔹«وحید بهشتی» دبیر رسانه معاند «دُرتی وی» و عضو شبکه درویشی «مصطفی آزمایش»، ۲۵ دی ماه پس از آزادی موقت «نیلوفر حامدی» و «الهه محمدی» خبرنگاران ِمتهم به همکاری با سرویسهای خارجی، پیام تبریکی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
🔸وی آزادی این دو نفر را کار تبلیغاتی نظام دانست و آن را مقدمهای برای کشاندن مردم پای صندوقهای رأی خواند.
🔺تعداد زیادی از بهائیان نیز با انتشار پست های مختلف در بستر ایکس (توئیتر) ضمن ابراز شادمانی از آزادی این دو متهم، به دروغپردازی و نفرتپراکنی علیه کشور پرداختند.
🔻شایان ذکر است دادگاه انقلاب پس از رسیدگی به پرونده این دو متهم، با توجه به طولانی شدن مسیر تحقیقات و تکمیل این پرونده و نیز با توجه به اصل رأفت اسلامی، تا نهائی شدن رأی دادگاه تجدید نظر و صدور حکم قطعی، این دو متهم را مشروط به تأمین قرار وثیقه، آزاد کرده است
#بهائیت
🚫@bahaiyat🚫
30.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌همایشی ضد ایرانی آزادی ادیان و عقیده در واشینگتـــــــــــــــــن
🔹این همایش با هدف ترویج اتهام «مدرن کردن سیستم تبعیض و ظلم علیه اقلیتهای مذهبی در ایران» برگزار شده است.
♦️این همایش با سخنرانی نازیلا قانع بهائی گزارشگر ویژه سازمان ملل در آزادی عقیده یا مذهب، و پیام اخوان، بهائی، وکیل، عضو دیوان داوری لاهه و از مؤسسین مرکز اسناد حقوق بشر ایران و حضور تعدادی از بهائیان بیشتر به دروغ پردازی درباره وضعیت بهائیان ایران پرداخت.
🔸نسلکشی، نفرتپراکنی، تخلفات شنیع، مدرنیته کردن تبعیض و آزار و اذیت و... نسبت به اقلیتهای مذهبی خصوصاً بهائیان، از جمله دروغها و اتهاماتی است که در این نشست نسبت به ایران زده شد.
🔺در حاشیه این همایش نازیلا قانع در مصاحبه با اینترنشنال از گزارشی ضد ایران درباره تبعیض علیه اقلیتهای مذهبی در ایران سخن گفت که به زودی منتشر میکند.
🔻برگزاری چنین جلسات و تکرار اتهامات فوق به صورت مداوم و حداکثری از جمله برنامههای فرقه ضاله بهائیت جهت پرونده سازی علیه ایران در محاکم بینالمللی است.
📍تحریک اقلیتهای مذهبی و قومی در ایران همیشه در دستور کار معاندین کشور قرار داشته است که توجه به آن از سوی فرقه گمراه بهائیت و دیگر مخالفان کشور در این روزها بیشتر شده است.
#بهائیت
#ضد_ایران
🚫@bahaiyat🚫