⭕️تمرکز بهائیت بر تبلیغ میان کودکان و نوجوانان در امــــــــــــــــارات
🔹منابع بهائی در امارات از طراحی و اجرای برنامههای متنوع برای جذب کودکان و نوجوانان در این کشور خبر دادهاند.
🔸یکی از طرحهای اصلی فرقه ضاله بهائیت در این زمینه، اجرای برنامههای محیط زیستی با مشارکت فعال کودکان و نوجوانان است که به عنوان ابزاری برای نفوذ در این گروههای سنی مختلف استفاده میشود.
♦️شرکت نمایندگان فرقه ضاله بهائیت در ششمین مجمع شبکه جهانی ادیان برای کودکان که در امارات برگزار شده، به عنوان چراغ سبزی از سوی حاکمیت این کشور برای فعالیتهای آزادانه این فرقه تلقی میشود.
🔺دفتر امور عمومی پیروان فرقه ضاله بهائیت در امارات هدف این مجمع را «محافظت از کودکان در برابر چالشهای پیش رو» عنوان و مطرح کرده است.
🔻این اقدامات در حالی صورت میگیرد که حاکمیت امارات متحده عربی با اجازه فعالیت آزادانه به بهائیت، ضمن رسمیت بخشیدن به این فرقه، ذهن و روح کودکان این کشور را در اختیار مربیان و مبلغین بهائی قرار داده است. این موضوع نگرانیهائی درباره تأثیرگذاری بر نسل آینده در امارات ایجاد کرده است.
🚫@bahaiyat🚫
🔹فصل چهارم: من يظهره اللَّه
ب) نقض نص و كشف خدائع
بر اين اساس و آنچه كه مسلم است ميرزا حسينعلى پس از بازگشت به بغداد و گذشت حدود سه الى چهار سال از مراجعت، كتاب ايقان را در اثبات دعاوى على محمد شيرازى نگاشته است و اين كتاب به خوبى نشان مى دهد كه تا سال ۱۲۷۸ ه ق [۱] كه سال اتمام تأليف كتاب ايقان است. ظاهراً خود را مطيع و زيردست صبح ازل مى دانسته است،
چنانچه در كتاب مذكور چنين مى نويسد:
«بارى اميدواريم كه اهل بيان تربيت شوند و در هواى روح طيران نمايند و در فضاى روح ساكن شوند حق را از غير حق تميز دهند و تلبيس باطل را به ديده بصيرت بشناسند. اگر چه در اين ايام رايحه حسدى وزيده كه قسم به مربى وجود از غيب و شهود كه از اول بناى وجود عالم با اينكه آن را اولى نه تا حال چنين غل و حسد و بغضائى ظاهر نشده و نخواهد شد؛ چنانچه جمعى كه رايحه انصاف را نشنيده اند رايات نفاق برافراخته اند و بر مخالفت اين عبد اتفاق نموده اند و از هر جهت رمحى آشكار و از هر سمت تيرى طيار با اينكه به احدى در امرى افتخار ننمودم و به نفسى برترى نجستم مع هر نفسى مصاحبى بودم در نهايت مهربان و رفيقى به غايت بردبار و رايگان با فقرا مثل فقرا بودم و با علما و عظما در كمال تسليم و رضا مع ذلك فواللَّه الذى لااله الا هو كه آن همه ابتلا و بأساء و ضراء كه از اعداء و اولى الكتاب وارد شد نزد آنچه از احبا وارد شد معدوم صرف است و مفقود بحت بارى چه اظهار نمايم كه امكان را اگر انصاف باشيد طاقت اين بيان نه و اين عبد در اول ورود اين ارض چون فى الجمله بر امورات محدثه بعد اطلاع يافتم از قبل مهاجرت اختيارنمودم و سر در بيابان هاى فراق نهادم و دو سال وحده در صحراهاى هجر بسر بردم و از عيونم عيون جارى بود و از قلبم بحور دم ظاهر چه ليالى كه قوت دست نداد و چه ايام كه جسد راحت نيافت و با اين بلاياى نازله و رزاياى متواتره فوالذى نفسى بيده كمال سرور موجود بود و نهايت فرح مشهود زيرا كه از ضرر و نفع و صحت و سقم نفسى اطلاع نبود به خود مشغول بودم و از ما سوى غافل و غافل از اينكه كمند قضاى الهى اوسع از خيال است و تير تقدير او مقدس از تدبير سر را از كمندش نجات نه و اراده اش را جز رضا چاره نه قسم به خدا كه اين مهاجرتم را خيال مراجعت نبود و مسافرتم را اميد مواصلت نه و مقصود جز اين نبود كه محل اختلاف احباب نشوم و مصدر انقلاب اصحاب نگردم...
----------
[۱]: ميرزا حسينعلى در كتاب: ايقان خود در اين خصوص گويد: «و بارى هزار و دويست و هفتاد و هشت سنه از ظهور نقطه فرقان گذشت و جميع اين همج رعاع در هر صباح تلاوت فرقان نموده اند و هنوز به حرفى از مقصود فايز نشده اند» و دليل قطعى بر اينكه مقصود از تاريخ مذكور ۱۲۷۸ سال از هجرت است نه از بعثت يعنى ۱۲۶۸ هجرى به عادت بابيه كه غالباً از بعثت تاريخ مى گذارند و بعثت را به زعم خود ده سال قبل از هجرت فرض مى كند علاوه بر آنكه خود بودن بهاء اللَّه در بغداد كه در سنه ۱۲۶۹ هجرى بدانجا رفت بالبداهه مبطل اين احتمال است. اين فقره ديگر از كتاب ايقان است «و ليكن اين انوار مقدسه هجده سنه مى گذرد كه بلايا از جميع جهات مثل باران بر آنها باريد و به عشق و حب و محبت و ذوق كه جام رايگان در سبيل سبحان انفاق نمودند» و چون ظهور باب در سنه ۱۳۶۰ هجرى بود پس ضرورتاً هيجده سال بعد از آن مى شود ۱۲۷۸ هجرى. مراجعه شود به كتاب: نقطة الكاف.
📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۳۰۵
#بهائیت
#من_یظهرالله
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻صهیونیستا، لخت شدنِ دختر ایرانی رو تشویق میکنند؛ در صورتی که تو اسرائیل با شلوارک پوشیدن یک مرد چنین برخوردی میکنن!
برهنگی افتخار نیست
🚫@bahaiyat🚫
🌹از امام جواد(علیهالسلام)سؤال شد:
✨مرگ چيست؟حضرت در پاسخ فرمودند: مرگ همان خواب است كه هرشب سراغ شما مى آيد جز آن كه مدت خواب مرگ طولانى است وآدمى از آن خواب بيدار نمى شود، جز روز قيامت.
🚫@bahaiyat🚫
🔹فصل چهارم: من يظهره اللَّه
ب) نقض نص و كشف خدائع
و سبب ضر احدى نشوم و علت حزن قلبى نگردم غير از آنچه ذكر شد خيالى نبود و امرى منظور نه اگر چه هر نفسى محملى بست و به هواى خود خيالى نمود، بارى تا آنكه از مصدر امر حكم رجوع صادر شد و لابد تسليم نمودم و راجع شدم، ديگر قلم عاجز است از ذكر آنچه بعد از رجوع ملاحظه
شد حال دو سنه مى گذرد كه اعداد را اهلاك اين عبد فانى به نهايت سعى و اهتمام دارند چنانچه جميع مطلع شده اند. مع ذالك نفسى از احباب نصرت ننموده و به هيچ وجه اعانتى منظور نداشته بلكه از عوض نصر حزنها كه متوالى و متواتر قولا و فعلًا مثل غيث هاطل وارد مى شود واين عبد در كمال رضا جان بركف حاضرم كه شايد از عنايت الهى و فضل سبحانى اين حرف مذكور مشهور در سبيل نقطه و كلمه مستور فدا شود و جان دربازد و اگر اين خيال نبود فوالذى نطق الروح بأمره آنى در اين بلد توقف مى نمود و كفى باللَّه شهيداً و اختم القول و لاقوة الا باللَّه و اناللَّه و انااليه راجعون انتهى»
به استثناى بيان مذكور در كتاب ايقان مدارك و اسناد فراوانى در دست اطرافيان صبح ازل موجود است كه حسينعلى ميرزا پس از اعدام على محمد شيرازى در همه جا ايران وعراق، تا سالهاى (۱۲۸۱- ۱۲۸۳) ه ق به جانشينى بحق صبح ازل پس از على محمد شيرازى اذعان و اعتراف داشته خود را مانند همه بابيان مطيع بى قيد و شرط صبح ازل مى خوانده است... چنانچه اشاره اش گذشت.
📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۳۰۶
#بهائیت
#من_یظهرالله
🚫@bahaiyat🚫
📌 آیت الله شیخ مرتضی انصاری
🔹مرتضی انصاری دزفولی، معروف به «شیخ انصاری»، در سال ۱۲۱۴ق در دزفول به دنیا آمد. او از نوآوران علم اصول و فقه بود که با تألیف کتابهای رسائل و مکاسب این علوم را وارد مرحلهای جدید کرد.
🔸تحصیلات ابتدایی خود را نزد پسرعمویش آغاز کرد و سپس در کربلا، کاشان و نجف نزد اساتیدی همچون ملا احمد نراقی، سید محمد مجاهد و موسی کاشفالغطاء علمآموزی کرد. او در جوانی به درجه اجتهاد رسید و پس از رحلت صاحب جواهر در سال ۱۲۶۶ق، به عنوان مرجع بزرگ شیعه شناخته شد.
🔹 از شاگردان برجسته او میتوان به سید محمدحسن شیرازی (صاحب فتوای تحریم تنباکو)، ملا حسینقلی همدانی و محمدکاظم خراسانی اشاره کرد. همچنین، بسیاری از اصول فقهی و فقه سیاسی او، از جمله نظریاتش درباره ولایت فقیه، تأثیر عمیقی بر حوزههای علمیه شیعه گذاشت.
🔸 شیخ انصاری زندگی بسیار سادهای داشت و درآمد خود را در امور خیریه صرف میکرد. او در ۱۸ جمادی الثانی سال ۱۲۸۱ق در نجف درگذشت و در حرم امام علی (ع) به خاک سپرده شد. آثار و خدمات او همچنان در حوزههای علمیه و میان پژوهشگران فقهی مورد توجه است.
#تقویم_تاریخ
#جمادی_الثانی_۱۸
#شیخ_مرتضی_انصاری
🚫@bahaiyat🚫
📣 دشمنان قبلی یمن، تجربه جنگشان را به اسرائیل گفتند:
💡 نمیتوانید برای یمنیها بازدارندگی ایجاد کنید
🔘 یدیعوت آحارانوت:
▫️ همپیمانانی که پیشتر علیه یمنیها جنگیدند، به اسرائیل هشدار دادهاند که اصطلاح «بازدارندگی» در فرهنگ لغت یمنی جایی ندارد.
▫️ مشکل این است که ارتش اسرائیل پس از ماهها جنگ در شمال، در شرایط خوبی برای جنگیدن در منطقهای بسیار دورتر از لبنان قرار ندارد.
🏷 #یمن #مقاومت #غزه
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍بغض مجری برنامه تو پخش زنده
وقتی کمی از تاریخ ایران شنید🥲
🌀این روزها #جهاد_تبیین همان همراهی مسلم در زمان امام حسین(علیه السلام) است.مسلم زمانه ات را بشناس و همراهی کن
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥آیا بهائی ها نجس هستن
🔺بهائیا میگن که مراجع تقلید تو ایران، حکم به نجس بودن ما دادن و با همین کار، علیه ما نفرتپراکنی کردن.
〽️اما در پاسخ به مظلومنمایی بهائیا باید گفت:
🔹اول اینکه بر اساس عقاید اسلامی، اعضای بهائیت با انکار ضروریات توحیدی و اسلامی، مصداق بارز نجاستیه که قرآنِ پروردگار به ما تذکر داده.
🔸دوم اینکه اگه حکم به کفر و نجاست، مساوی با نفرتپراکنی علیه مخالفین هست، پس چرا در فرقه بهائیت، حکم به کُفر و ممنوعیت ارتباط با مخالفین شده؟
📎 #بهائیت
📎 #مظلوم_نمایی
🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅 آفتابِ شبِ یلدای همه...
🚫@bahaiyat🚫
📗کتاب مبلغ بهایی در محضر آیت الله آقای شیخ محمد خالصی زاده
و رياست و عضويت بزرگترين مؤسسات را مانند جمعيت شير و خورشيد سرخ و غيره دارا هستند و خانم آقاي امام جمعه از مبرزات بي حجاب هاي تهران است با اينكه خود امام جمعه پيش نماز و از آقايان طرفدار حجاب مي باشد و رئيس مدرسه سپهسالار كه مربي طلاب علوم ديني است دست زن بي حجاب خود را گرفته به آرايشگاه براي [صفحه 46] توالت مي برد و بيشتر علماء تهران در محراب ها براي پيش نمازي مي روند در صورتي كه زنان و دختران ايشان به شكل زنان فرنگي در خيابان ها و سينماها مي گردند و روزنامه هاي زنانه منتشر مي شود و دانشگاه هاي حقوق و غيره پر از زن بي حجاب است و مؤسسات فحشاء در انحاء ايران آشكار و رسميت دارد نمي دانم منظور اين ديوانه ها از جلوگيري از ورود زنان بي حجاب به بازار و مساجد چيست و چه نتيجه مي خواهند بگيرند اين اختلاف و تفرقه كلمه و تباين اخلاق و افعال كه در ايران به حد انتها رسيده ايران را به چه گودال عميق هلاكت خواهد كشيد به جز اينكه اهل بازار را از خريد و فروش زنان محروم بكنند و ثروت آن ها را به كسبه ارمني و يهودي در خيابان لاله زار و غيره اختصاص بدهند و ساير مسلمان ها را از آن ها محروم كنند چيز ديگري نيست و اگر اتفاقا زني كلمه و يا حرفي يا مسئله شرعي در مسجد بشنود از آن هم محروم باشد. تهران به دو قسم منقسم مي شود جنوب كثيف متعفن شهر مختص دين داران جاهل مطلق و شمال زيبا و پرثروت شهر مختص بي دينان و جاهل مركب و باثروت تهران بازار كثيف متعفن نصيب دسته اول
📗کتاب مبلغ بهایی در محضر آیت الله آقای شیخ محمد خالصی زاده، ص۵۳
#مبلغ_بهایی
🚫@bahaiyat🚫