▪️علم خداوند▪️
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📜 عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ:
إِنَّ لِلَّهِ لَعِلْماً لاَ يَعْلَمُهُ غَيْرُهُ وَ عِلْماً يَعْلَمُهُ مَلاَئِكَتُهُ اَلْمُقَرَّبُونَ وَ أَنْبِيَاؤُهُ اَلْمُرْسَلُونَ وَ نَحْنُ نَعْلَمُهُ.
📄 امام باقر عليه السّلام فرمودند:
خداوند داراى علمى است كه كسى جز او از آن آگاه نيست و علمى كه فرشتگان مقرّب و پيامبران مرسلش آن را مىدانند وما نيز آن را مىدانيم.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📚 توحید صدوق ج ۱، ص ۱۳۸
#حدیث_روز
💀@bahaiyat💀
🕸 حملات بهائیت علیه حجاب اسلامی
🔹در ادامه مخالفت بهائیت علیه اسلام و احکام اسلامی خصوصا موضوع حجاب، سایت «آسو» ده تیر مقاله «زنان پیشگام مخالف حجاب؛ مبارزه برای بازپسگیریِ صدا و چهرهی زنانه» را منتشر کرد که ابتدا به معرفی کوتاهی از «طاهره قرةالعین» بابی پرداخته سپس هنجارشکنی وی را آغازی برجنبش زنان معرفی میکند.
🔹نویسنده در ادامه با ذکر نام چند زن که با سوءاستفاده از موقعیت اجتماعی، موسیقی، خوانندگی یا حوادث اجتماعی نظیر مشروطه با احکام اسلامی و حجاب مخالفت کردند، مختصری از فعالیت آنها در این زمینه را بَزَک شده بیان میکند.
🔹جنبش زنان در جامعه ایران تنها با پشتوانه اسلامی، فرهنگ غنی ملی و نیازهای واقعی جامعه رشد و بالندگی داشته و سبب شکوفایی استعداد دختران این سرزمین میشود که نتایجی عالی را درپی خواهد داشت و داشته است امّا بهائیت با مبارزه علیه حجاب در ایران به دنبال سلب حیا و عفت از زنان ایران و نهایت بهرهبرادری از فضای آن است.
برخی از اهداف تشکیلات بهائیت در تکرار موضوع حجاب و مسائل زنان موارد ذیل است:
🔹مبارزه با عقاید و نمادهای اسلامی
🔹حذف سنتهای قومی و تاریخی
🔹تهی کردن جامعه از فرهنگ ناب اسلامی
🔹ایجاد درگیریهای مذهبی و عقیدتی
🔹ممانعت از پیشرفت واقعی زنان در کشور
🔹ایجاد فضا جهت پذیرش باورهای غلط بهائی
🔹جذب بخش کوچک جامعه که با مسائل اسلامی مشکل دارند
✍#میرجعفری
#بهائیت_علیه_حجاب_اسلامی
💀@bahaiyat💀
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
سلام.چرا یک هفته است عکسها باز نمیشه؟
عکسهای تبلیغاتی باز میشه ولی بقیه نه
بکبار هم گروهو ترک کردم و دوباره عضو شدم ولی فایده نداشته
✍️سلام
اعضای محترم کانال حتما از طریق بازار، مایکت یا سایت ایتا نسخه خود را بروزرسانی کنید تا مشکل حل شود.
🛎🛎🛎🛎🛎🛎🛎🛎🛎🛎🛎
📗معرفی کتاب
📗رمان تقسیم
کتابی از محمد رضا #حدادپور_جهرمی
🔺دو ماه آخر منتهی به مرگ مهسا چه اتفاقی افتاد که دشمن را به هم ریخت و اینقدر عصبانی شد⁉️
(کمتر کسی درباره آن دو ماه و ضربه شصت دستگاههای امنیتی ایران به منافقین و سلطنتها اطلاع داره و همه معمولا از بعد از مرگ مهسا درجریانند)
🔺چرا حامی اصلی جنبش زن زندگی آزادی، برخی شبکههای خانگی بودند⁉️
دشمن از کی دست به کار شد⁉️
چرا بهترین و نزدیک ترین راه برای مقصودش را سینما و شبکههای خانگی دانست و انتخاب کرد⁉️
🔺 نقش خاندان پهلوی و سلطنت طلبان در این ماجرا چه بود⁉️
موساد اسرائیل چرا نوردخت پهلوی را برای رهبری ارتش زنان آزاد ایران انتخاب کرد⁉️
🔺 دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی ایران از کی متوجه شدند⁉️
چگونه توانستند کاری کنند که سلطنت طلبان و منافقین و دیگر گروهکهای تجزیه طلب، هیچ وقت به وحدت و اتفاق نظر نرسند⁉️
🔺 زهر چشم اساسی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران از سلطنت طلبان و منافقین چه بود⁉️
چرا منافقین مخصوصا کومله تصمیم گرفت دوزِ خشونت ها را به طرز بیسابقهای بالا ببرد⁉️
و از همه مهمتر 👈 بهائیت کجای ماجرا بود⁉️ و چرا هر وقت سخن از مسائل ضدفرهنگی و ابتذال و آشوب در فضای حقیقی و مجازی کشور به میان میآید، نام نحس بهائیت شنیده میشود⁉️
#معرفی_کتاب
#بهائیت
💀@bahaiyat💀
⛔️⛔️ بهائیان و رواج ابتذال با الگوسازی فرقه ای
🔻 در پندار بی اساس فرقه ضاله بهائیت، دوره پایبندی به احکام اسلام مانند پرهیز از معاملات ربوی یا رعایت حجاب طی شده و از این رو مقابله با اصول و فروع دین در دستور کار آنان قرار دارد. مهره های بهائی برای رسیدن به هدف شوم خویش، طریق الگوسازی فرقه ای را در پیش گرفته اند و در صدد هستند تا افراد زندیقی چون طاهره قره العین را به عنوان سرمشق معرفی کنند.
🔻 حال طاهره قره العین که الگوی زنان بهائی است و آنان سعی دارند تا وی را به عنوان عمومی مدلی عمومی معرفی کنند همان کسی است که علی رغم داشتن سه فرزند، شوهر و اطفال خود را رها می کند و به فرقه بابیه می پیوندد. او به همراه بابی ها که روی تکفیری ها و داعشی ها را در کشتار سفید کرده بودند، در منطقه بدشت اردو می زند و همانجا با این انحراف شنیع که دیگر نیازی به رعایت احکام اسلام نیست، حجاب از سر خویش برداشت و با آرایش زننده در میان مردان حاضر شد.
🔻 برخی از مورخان حال و روز او را چنان عنوان کرده اند که در ادامه این انحراف به اقسام فساد و فحشا مبتلا شد و در واقع این نتیجه خروجی بود که از اسلام داشت. حال تشکیلات و مهره های بهائی می کوشند طاهره را که طبق اذعان خودشان الگوی زنان این فرقه است، به عنوان الگوی زنان معرفی نمایند. با این وصف، بهائیان به دنبال مدل سازی سرکردگان فرقه خود هستند و این درحالی است که آنان جز در زمینه تباهی و فساد نمی توانند الگو باشند.
#بهائیت
#نقد_بهائیت
💀@bahaiyat💀
🔴🔵 یلدای منتظران چیز دیگری است!
🔹 میگویند که یلدا، برگرفته از واژه سریانی بهمعنای زایش،تولد و میلاد است(فرهنگ معین و دهخدا) که به آخرین شب ماه آذر گفته میشود.
🌕 اما نکته مهمی که باعث جشن ایرانیان قدیم شده و اکنون به آن توجه نمیشود آن است که این شب، پایان طولانیترین تاریکی سال و آغاز افول آن و بلند شدن روشنایی است به گونهای که از فردای آن روز، هر روز به طول زمان روز افزوده میشود. به همین جهت ابوریحان بیرونی آن را میلاد خورشید دانسته است
(جشنها و گردهماییها، ص ۴۷)
🔺 در یلدای منتظران، همه خوشحالند که زمان تاریکی غیبت خورشید امامت به نهایت خود رسیده و از این پس، خورشید امام عصر، روز به روز اشعه روشنگر خود را بر مردم بیشتر میتاباند. این امید، انگیزه را برای نبرد با تاریکی جهالت، مضاعف و قدرت اراده را برای درک ظهور خورشید مهدوی دوچندان خواهد کرد.
🌷 یلداتون مهدوی
🎙 استاد#ملایی
#یلدای_مهدوی
#امام_زمان عجل الله تعالی فرجه
💀@bahaiyat💀
🏝حق و باطل!
✨حضرت مهدی عجّل الله تعالی فرجه الشّریف میفرمایند:
همانا حق با ما و در بین ما اهل بیت است. هرکس به جز ما چنین سخنی را بگوید، دروغگوی افترازننده است و هیچ کس غیر ما آن را ادعا نمیکند، مگر این که فرد گمراه و منحرفی باشد.
📚 کمال الدین ج۲، ص۵۱۱
آقا ببخشید!
نفهمیدیم فرج ما در ظهور شماست،
سالها طی شد،
بهارهای عمرمان یکی پس از دیگری رفت ...
و زمستانش رسید ...
امّا یک بار از سر معرفت نخواندیم
اللّهم عجل لولیک الفرج!!
آقا!
نادانی ما را به بزرگیتان ببخشید!
#اَللّهُمَّعَجِّللِوَلیِّکَالفَرَجَوَالْعافِیَةوَالنَّصْرَ
#امام_زمان عجل الله تعالی فرجه
💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❇️ده علت برای اثبات تحقق زودهنگام تمدن نوین در جهان!
🎤استاد#شجاعی
#اللّٰهم_عجّل_لولیّک_الفرج
#تمدن_نوین
💀@bahaiyat💀
⛔️ انتشار مستند زندگی قرهالعین؛ حمایت از جنبش های زنانه
🔸کانال تلگرامی «طلوع کرمل» وابسته به تشکیلات بهائیت، ۱۷ فروردین، بخش اوّل مستند زندگی «طاهره قرةالعین» با نام «خاک شکوفه آتش» ساخته «شبنم طلوعی» بهائی را منتشر کرد.
🔻این مستند قرهالعین را «زنی ادیب» و «نامی ممنوعه در ایران» معرفی کرده که سرگذشتش در هالهای از ابهام است. طلوعی سعی کرده تا پیوندی میان اقدام به کشف حجاب قرهالعین و جنبشهای زنانه و ترویج فساد در مقابله با آرمانهای دینی، برقرار کند.
🔻تشکیلات بهائیت همواره از هر ابزاری برای تحریک و تقویت اغتشاشات در ایران استفاده کرد و انتشار این مستند که محصول کار چند روز هم نیست، در پی حمایت موذیانه این تشکیلات از فتنه کشف حجاب برخی افراد در ایران است.
🔻فرقه سراسر بدعت بهائی که کینه دیرینه از شیعه و مردم ایران دارد، با همدستی آمریکا و اسرائیل و دیگر معاندین نظام، در التهابات کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم نقشآفرینی کرد، که بازداشت تعدادی از بهائیان توسط دستگاههای امنیتی این مساله را به وضوح ثابت کرد.
🔻«فاطمه برغانی قزوینی» ملقب به «زرّینتاج» و مشهور به «قُرَّةُالعَین» از مریدان شیخی مسلک «سید علیمحمد باب» و از رهبران جنبش بابیه بودهاست. وی از متهمین قتل فجیع عمویش شهید «شیخ محمدتقی برغانی قزوینی» معروف به «شهید ثالث» و از سردمداران «واقعه بدشت» بود.
#بهائیت
📣 پندار «يحْسَبُونَ أَنَّهُمْ مُهْتَدُونَ»
💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕸نفوذیهودیان در شاهرگهای اقتصادی ایران
سخنان ناصر اولیایی رئیس صنف قماش چی (پارچه فروش های) ایران پیش از انقلاب در جمع یهودیان ایرانی مقیم آمریکا حاوی نکات بسیار مهمی است
این شبکه پیچیده و مسلط بر اقتصاد ایران پس از انقلاب چه شد؟
آیا یهودیان مخفی موسوم به آنوسیها و شبکه بهائیان مخفی هنوز هم فعالند؟
#یهودیان_مخفی
#نفوذ
#بهائیت
💀@bahaiyat💀
❇️آشنایی با برخی از بابیان و بهائیانِ نادم و مستبصر(۸)
تأخیر و تعلّل ابوالفضل گلپایگانی در اتمام کتاب کشف الغطاء، که عاقبت هم توسط دیگر نویسندگان بهائی (پس از مرگ ابوالفضل، و با استفاده از یادداشت های وی) تکمیل شد، نکته ای سؤال انگیز، و قرینه ای در خور توجه در تأیید شایعات موجود مبنی بر دلسردی و ندامت گلپایگانی از بهائیت است. می دانیم که پس از انتشار نقطه الکاف (از تواریخ کهن بابیه) توسط ادوارد براون در ۱۳۲۸ق/۱۹۱۰م، و ضربه ای که بدین وسیله بر بهائیان (به سود ازلیان) وارد شد، عباس افندی به ابوالفضل گلپایگانی دستور داد نقدی بر این کتاب و مقدمه ی براون در ابتدای آن، بنویسد و گلپایگانی نیز این کار را شروع کرد. انتشار نقطه الکاف از سوی براون- که رهبری بهائیت را سریعاً به واکنش در برابر آن، و نوشتن ردیه بر ضد آن، واداشت در ۱۳۲۸ق صورت گرفت و مرگ گلپایگانی نیز در ۱۳۳۲ق رخ داد، و این، یعنی این که گلپایگانی برای نگارش ردیه بر نقطه الکاف (که همان کتاب کشف الغطاء باشد) سال ها فرصت داشت، و این در حالی بود که اولاً او (به سهم خود) نویسنده ی توانایی بود و فی المثل کتاب قطور حجج البهیه در استدلال بر حقاینت بهائیت را، که بالغ بر ۲۰۰۰صفحه شده و حاوی مباحث غامض فلسفی و تفسیری بود، در مدتی کمتر از یک سال، آن هم در خلال سفر پر مشغله ی اروپا و امریکا نگاشت.(۱)ثانیاً نگارش ردیه بر نقطه الکاف، و موهون ساختن و بی اعتبار جلوه دادن این کتاب، برای عباس افندی و دستگاهش جنبه ی به اصطلاح «حیثیتی» یافته بود و به همین دلیل نیز همواره بر لزوم تألیف این ردیه، و تسریع در انجام آن، تأکید و سفارش می کرد.(۲) مع الوصف کار نگارش کشف الغطاء از سوی ابوالفضل گلپایگانی مدتی مدید به طول انجامید (در واقع، گلپایگانی تألیف آن را در نیمه ی راه متوقف کرد) و سرانجام نیز بدون آن که نگارش آن کتاب را به پایان برد از جهان درگذشت و عباس افندی مجبور شد برای تکمیل آن کتاب، از دیگر مبلغان و نویسندگان مشهور فرقه (نظیر سید مهدی گلپایگانی و میرزا نعیم اصفهانی و قائنی)کمک بگیرد و با حفظ مطالبی که ابوالفضل گلپایگانی در کشف الغطاء نوشته بود (و با استفاده از یادداشت های باقی مانده ی وی) نگارش کتاب کشف الغطاء را به پایان رساند…افزون بر آن چه گفتیم، سستی و تعلل ابوالفضل گلپایگانی در اواخر عمر در امر نگارش به سود فرقه، از خلال منابع بهائی نیز استشمام می شود و در این زمینه می توان به اظهارات دکتر حبیب مؤید، از سران و مبلغان فرقه و دستیاران عباس افندی، که در آن سال ها با ابوالفضل گلپایگانی مکاتبه داشته است، اشاره کرد.
📗(۱)علیقلی خان نبیل الدوله، مترجم میرزا ابوالفضل در سفر امریکا می نویسد: «جناب ابوالفضائل از من خواهش کرد که این عبارت را در مقدمه ی ترجمه ی خود بنویسم و آن این که این کتاب (حجج البهیه) بنا به امر… حضرت عبدالبهاء… تألیف شده و در تحریر آن اگر نه مساعی خستگی ناپذیر گوهر پر بها ورقه طبیه نَوراء مسیس بارنی بود، یک صفحه از این کتاب در طی این سفر پر مشقت صورت تألیف نمی یافت. چه این امر برای نفوسی که اهل قلم و تألیفند واضح است که برای کسی چون من در کام کهولت و ضعف نقاهت که در مدتی کمتر از یک سال از مصر به سوریه و از آن جا به اروپا و آمریکا رفته و پیوسته از شهری به شهری و از نقطه ای به نقطه ای در حرکت باشد و در عرض هر هفته دو الی سه بار در مجامع بزرگ صحبت نماید و در جلسات خصوصی دائماً با مردمان مختلف از دانا و نادان و متعصب و منصف مذاکره کند قادر نخواهد بود که در حدود دو هزار صفحه مطالب فلسفی شامل غامض ترین و مشکل ترین مسائل و استدلالات و تفسیر آیات الهی مرقوم دارد».
📗(۲)شرح احوال جناب میرزا ابوالفضائل گلپایگانی، روح الله مهر ابخانی، صص ۳۸۴-۳۸۵
#بهائیت
#مستبصرین
💀@bahaiyat💀
🔹نقدى از نظرگاه تشيع(۳)
براى توجه بيشتر و تأييد مطلبی که قبلاً ذکر شد، نگاه مجددى به مطالب مندرج در آثار شيخيه كه مذكور افتاد مىاندازيم؛ تا نمونههائى از اين تضاد را در نظرات شيخيه بشناسانيم.
«سركار آقا ابوالقاسم خان ابراهيمى» تصريح مىكند: «و به على بن محمد اجازه نفرمودند كه نص بر نايبى نمايد. و امر على الظاهر راجع به علما و فقهاء شيعه است كه رجوع به ايشان بايد بكنيم». (١) «...تا به على بن محمد سمرى رسيد كه نايب چهارم آن حضرت بود. توقيع به نام او صادر شد كه تا شش روز ديگر از دنيا مىروى، وصيت به سوى احدى مكن» (٢) : «و در توقيع ديگر در جواب شيعيان نوشت:
«أمّا الحوادث الواقعة فارجعوا فيها إلى رواة حديثنا، و امر راجع به روات اخبار شد». (٣) و «حاجى محمد كريمخان كرمانى» تصريح مىكند:
«من امروز بابى مخصوص ميان «امام» و «خلق» نمىدانم و از دين من نيست. و مدعى را كذاب و مفترى مىدانم. و مرجع در زمان غيبت همين علما هستند و در اخبار نديدهام واحدى از علما روايت نكرده است كه بابى در زمان غيبت خواهد آمد». (۴) «ادعاى نيابت خاصه در زمان غيبت امام عليه السلام خلاف طريقه و سيرت شيعه است. ابداً در آثار اهل بيت يافت نشده است كه نايب خاصى در زمان غيبت خواهد آمد.». (۵) «ابداً» در آثار اهلبيت ديدهنشده است كه درزمان غيبتنايب خاصى خواهد آمد». (۶) تا جائى كه «حاج محمد كريم خان» صريحاً مىنويسد: «ابداً در آثار اهل بيت ديده نشده است كه در زمان غيبت نايب خاصى خواهد آمد». (٧) پس از اين بيان، سخن آقا» را چگونه بايد فهميد كه مىنويسد: «خلاصه مطلب ايشان (مشايخ و علماى شيخيه) اثبات وجود چنين كسى در هر زمان فرمودهاند. و براى حضرت امام زمان عجل اللّٰه فرجه الشريف توجه يك همچو نوكر مقربى كه تمام امر و اراده و قدرت خود را در جميع آنچه كه خداوند محول به او فرموده، به وسيلۀ آن نوكر اجراء مىفرمايند». (۸) ولى «حاج محمد كريم خان كرمانى» در رد ادعاى بابيت على محمد باب مىنويسد: «اگر جاهلى بگويد كه اين نايب خاص است و اين را امام به جهاد فرستادهاند، اولاً كه نايب خاص نص خاص مىخواهد... اما طريق بخصوص براى اينكه اين مرد نايب است كه در زمان غيبت ممكن نيست؛ به جهت اينكه هيچ كس به خدمت امام نمىرسد». (۹) و در عين حال مشايخ مىنويسند و تأكيد مىكنند: «ابواب و نواب تشريف دارند» (۱۰) «امام بىنايب نمىشود. و خانه بدون باب معنى ندارد»(۱۱) «محال است زمين از وجود آنها (ابواب و نواب) خالى شود» (۱۲) «بلى اگر عللى صاحب علم و عمل و كمال و صاحب تصرف در ملك باشد و همان صفاتى كه براى نايت خاص امام فرمودهاند يك وقتى در كسى ديديم و ادعا هم كرد و شكى بر ما باقى نماند البته از او قبول مىكنيم و چرا نبايد قبول كنيم». (۱۳) و «حاج عبد الرضا ابراهيمى» تصريح مىكند:
«اين بود آنچه كه در اين اوراق از حالات نواب خاصه امام عليه السلام كه معروف و مشهور بودند، خواستم براى مزيد بصيرت شما بنويسم و هميشه امثال اين بزرگواران تا ظهور حضرت قائم عجل اللّٰه فرجه در ميانۀ خلق هستند». (۱۴)
📗(١)(۲)(۳)«فهرست»، ص١١٠، ۱۱۷
📗(۴)«رسالۀ سى فصل»، ص٣٧
📗(۵)(۶)(۷)«تير شهاب در راندن باب خسران مآب»، ص ١٩۵،ص ۹۵
📗(۸) «فهرست»،ص ١٢٨.
📗(۹) «تير شهاب در راندن باب خسران مآب»،ص ١٩۶.
📗(۱۰) (۱۱)(۱۲) (۱۳) «فهرست»،ص ١١٧،ص۱۳۸
📗(۱۴)«تكريم الأولياء» ص ١٣٩.
📗بهائیان، نجفی، محمد باقر،صص۱۴۳-۱۴۴
#نقدی_از_نظرگاه_تشیع
#نقد_بهائیت
💀@bahaiyat💀
32.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕸بهائیت از دو زاویه (۸)
ادامه دارد....
#بهائیت_از_دو_زاویه
💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شــــــــب
انتهای زیباییست
برای امتداد فردایی دیگر
تا زمانی که سلطان دلت
"خداست"
کسی نمی تواند دلخوشیهایت را
ویران کند!
⭐شبتون آرام و خوش
در پناه خالق هستی
💀@bahaiyat💀
▪️علم خداوند قبل و بعد خلقت▪️
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📜 عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ:
كَانَ اَللَّهُ وَ لاَ شَيْءَ غَيْرُهُ وَ لَمْ يَزَلْ عَالِماً بِمَا كَوَّنَ فَعِلْمُهُ بِهِ قَبْلَ كَوْنِهِ كَعِلْمِهِ بِهِ بَعْدَ مَا كَوَّنَهُ.
📄 امام باقر عليه السّلام فرمودند:
خدا بود و هيچچيز جز او نبود و هميشه به آنچه هستى داده آگاه بود. پس علم او به آن، پيش از بودنش همچون علمش به آن، بعد از آنکه آن را هستى داده، مىباشد.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📚 توحید صدوق ج ۱، ص ۱۴۵
#حدیث_روز
💀@bahaiyat💀