فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕸نفوذیهودیان در شاهرگهای اقتصادی ایران
سخنان ناصر اولیایی رئیس صنف قماش چی (پارچه فروش های) ایران پیش از انقلاب در جمع یهودیان ایرانی مقیم آمریکا حاوی نکات بسیار مهمی است
این شبکه پیچیده و مسلط بر اقتصاد ایران پس از انقلاب چه شد؟
آیا یهودیان مخفی موسوم به آنوسیها و شبکه بهائیان مخفی هنوز هم فعالند؟
#یهودیان_مخفی
#نفوذ
#بهائیت
💀@bahaiyat💀
❇️آشنایی با برخی از بابیان و بهائیانِ نادم و مستبصر(۸)
تأخیر و تعلّل ابوالفضل گلپایگانی در اتمام کتاب کشف الغطاء، که عاقبت هم توسط دیگر نویسندگان بهائی (پس از مرگ ابوالفضل، و با استفاده از یادداشت های وی) تکمیل شد، نکته ای سؤال انگیز، و قرینه ای در خور توجه در تأیید شایعات موجود مبنی بر دلسردی و ندامت گلپایگانی از بهائیت است. می دانیم که پس از انتشار نقطه الکاف (از تواریخ کهن بابیه) توسط ادوارد براون در ۱۳۲۸ق/۱۹۱۰م، و ضربه ای که بدین وسیله بر بهائیان (به سود ازلیان) وارد شد، عباس افندی به ابوالفضل گلپایگانی دستور داد نقدی بر این کتاب و مقدمه ی براون در ابتدای آن، بنویسد و گلپایگانی نیز این کار را شروع کرد. انتشار نقطه الکاف از سوی براون- که رهبری بهائیت را سریعاً به واکنش در برابر آن، و نوشتن ردیه بر ضد آن، واداشت در ۱۳۲۸ق صورت گرفت و مرگ گلپایگانی نیز در ۱۳۳۲ق رخ داد، و این، یعنی این که گلپایگانی برای نگارش ردیه بر نقطه الکاف (که همان کتاب کشف الغطاء باشد) سال ها فرصت داشت، و این در حالی بود که اولاً او (به سهم خود) نویسنده ی توانایی بود و فی المثل کتاب قطور حجج البهیه در استدلال بر حقاینت بهائیت را، که بالغ بر ۲۰۰۰صفحه شده و حاوی مباحث غامض فلسفی و تفسیری بود، در مدتی کمتر از یک سال، آن هم در خلال سفر پر مشغله ی اروپا و امریکا نگاشت.(۱)ثانیاً نگارش ردیه بر نقطه الکاف، و موهون ساختن و بی اعتبار جلوه دادن این کتاب، برای عباس افندی و دستگاهش جنبه ی به اصطلاح «حیثیتی» یافته بود و به همین دلیل نیز همواره بر لزوم تألیف این ردیه، و تسریع در انجام آن، تأکید و سفارش می کرد.(۲) مع الوصف کار نگارش کشف الغطاء از سوی ابوالفضل گلپایگانی مدتی مدید به طول انجامید (در واقع، گلپایگانی تألیف آن را در نیمه ی راه متوقف کرد) و سرانجام نیز بدون آن که نگارش آن کتاب را به پایان برد از جهان درگذشت و عباس افندی مجبور شد برای تکمیل آن کتاب، از دیگر مبلغان و نویسندگان مشهور فرقه (نظیر سید مهدی گلپایگانی و میرزا نعیم اصفهانی و قائنی)کمک بگیرد و با حفظ مطالبی که ابوالفضل گلپایگانی در کشف الغطاء نوشته بود (و با استفاده از یادداشت های باقی مانده ی وی) نگارش کتاب کشف الغطاء را به پایان رساند…افزون بر آن چه گفتیم، سستی و تعلل ابوالفضل گلپایگانی در اواخر عمر در امر نگارش به سود فرقه، از خلال منابع بهائی نیز استشمام می شود و در این زمینه می توان به اظهارات دکتر حبیب مؤید، از سران و مبلغان فرقه و دستیاران عباس افندی، که در آن سال ها با ابوالفضل گلپایگانی مکاتبه داشته است، اشاره کرد.
📗(۱)علیقلی خان نبیل الدوله، مترجم میرزا ابوالفضل در سفر امریکا می نویسد: «جناب ابوالفضائل از من خواهش کرد که این عبارت را در مقدمه ی ترجمه ی خود بنویسم و آن این که این کتاب (حجج البهیه) بنا به امر… حضرت عبدالبهاء… تألیف شده و در تحریر آن اگر نه مساعی خستگی ناپذیر گوهر پر بها ورقه طبیه نَوراء مسیس بارنی بود، یک صفحه از این کتاب در طی این سفر پر مشقت صورت تألیف نمی یافت. چه این امر برای نفوسی که اهل قلم و تألیفند واضح است که برای کسی چون من در کام کهولت و ضعف نقاهت که در مدتی کمتر از یک سال از مصر به سوریه و از آن جا به اروپا و آمریکا رفته و پیوسته از شهری به شهری و از نقطه ای به نقطه ای در حرکت باشد و در عرض هر هفته دو الی سه بار در مجامع بزرگ صحبت نماید و در جلسات خصوصی دائماً با مردمان مختلف از دانا و نادان و متعصب و منصف مذاکره کند قادر نخواهد بود که در حدود دو هزار صفحه مطالب فلسفی شامل غامض ترین و مشکل ترین مسائل و استدلالات و تفسیر آیات الهی مرقوم دارد».
📗(۲)شرح احوال جناب میرزا ابوالفضائل گلپایگانی، روح الله مهر ابخانی، صص ۳۸۴-۳۸۵
#بهائیت
#مستبصرین
💀@bahaiyat💀
🔹نقدى از نظرگاه تشيع(۳)
براى توجه بيشتر و تأييد مطلبی که قبلاً ذکر شد، نگاه مجددى به مطالب مندرج در آثار شيخيه كه مذكور افتاد مىاندازيم؛ تا نمونههائى از اين تضاد را در نظرات شيخيه بشناسانيم.
«سركار آقا ابوالقاسم خان ابراهيمى» تصريح مىكند: «و به على بن محمد اجازه نفرمودند كه نص بر نايبى نمايد. و امر على الظاهر راجع به علما و فقهاء شيعه است كه رجوع به ايشان بايد بكنيم». (١) «...تا به على بن محمد سمرى رسيد كه نايب چهارم آن حضرت بود. توقيع به نام او صادر شد كه تا شش روز ديگر از دنيا مىروى، وصيت به سوى احدى مكن» (٢) : «و در توقيع ديگر در جواب شيعيان نوشت:
«أمّا الحوادث الواقعة فارجعوا فيها إلى رواة حديثنا، و امر راجع به روات اخبار شد». (٣) و «حاجى محمد كريمخان كرمانى» تصريح مىكند:
«من امروز بابى مخصوص ميان «امام» و «خلق» نمىدانم و از دين من نيست. و مدعى را كذاب و مفترى مىدانم. و مرجع در زمان غيبت همين علما هستند و در اخبار نديدهام واحدى از علما روايت نكرده است كه بابى در زمان غيبت خواهد آمد». (۴) «ادعاى نيابت خاصه در زمان غيبت امام عليه السلام خلاف طريقه و سيرت شيعه است. ابداً در آثار اهل بيت يافت نشده است كه نايب خاصى در زمان غيبت خواهد آمد.». (۵) «ابداً» در آثار اهلبيت ديدهنشده است كه درزمان غيبتنايب خاصى خواهد آمد». (۶) تا جائى كه «حاج محمد كريم خان» صريحاً مىنويسد: «ابداً در آثار اهل بيت ديده نشده است كه در زمان غيبت نايب خاصى خواهد آمد». (٧) پس از اين بيان، سخن آقا» را چگونه بايد فهميد كه مىنويسد: «خلاصه مطلب ايشان (مشايخ و علماى شيخيه) اثبات وجود چنين كسى در هر زمان فرمودهاند. و براى حضرت امام زمان عجل اللّٰه فرجه الشريف توجه يك همچو نوكر مقربى كه تمام امر و اراده و قدرت خود را در جميع آنچه كه خداوند محول به او فرموده، به وسيلۀ آن نوكر اجراء مىفرمايند». (۸) ولى «حاج محمد كريم خان كرمانى» در رد ادعاى بابيت على محمد باب مىنويسد: «اگر جاهلى بگويد كه اين نايب خاص است و اين را امام به جهاد فرستادهاند، اولاً كه نايب خاص نص خاص مىخواهد... اما طريق بخصوص براى اينكه اين مرد نايب است كه در زمان غيبت ممكن نيست؛ به جهت اينكه هيچ كس به خدمت امام نمىرسد». (۹) و در عين حال مشايخ مىنويسند و تأكيد مىكنند: «ابواب و نواب تشريف دارند» (۱۰) «امام بىنايب نمىشود. و خانه بدون باب معنى ندارد»(۱۱) «محال است زمين از وجود آنها (ابواب و نواب) خالى شود» (۱۲) «بلى اگر عللى صاحب علم و عمل و كمال و صاحب تصرف در ملك باشد و همان صفاتى كه براى نايت خاص امام فرمودهاند يك وقتى در كسى ديديم و ادعا هم كرد و شكى بر ما باقى نماند البته از او قبول مىكنيم و چرا نبايد قبول كنيم». (۱۳) و «حاج عبد الرضا ابراهيمى» تصريح مىكند:
«اين بود آنچه كه در اين اوراق از حالات نواب خاصه امام عليه السلام كه معروف و مشهور بودند، خواستم براى مزيد بصيرت شما بنويسم و هميشه امثال اين بزرگواران تا ظهور حضرت قائم عجل اللّٰه فرجه در ميانۀ خلق هستند». (۱۴)
📗(١)(۲)(۳)«فهرست»، ص١١٠، ۱۱۷
📗(۴)«رسالۀ سى فصل»، ص٣٧
📗(۵)(۶)(۷)«تير شهاب در راندن باب خسران مآب»، ص ١٩۵،ص ۹۵
📗(۸) «فهرست»،ص ١٢٨.
📗(۹) «تير شهاب در راندن باب خسران مآب»،ص ١٩۶.
📗(۱۰) (۱۱)(۱۲) (۱۳) «فهرست»،ص ١١٧،ص۱۳۸
📗(۱۴)«تكريم الأولياء» ص ١٣٩.
📗بهائیان، نجفی، محمد باقر،صص۱۴۳-۱۴۴
#نقدی_از_نظرگاه_تشیع
#نقد_بهائیت
💀@bahaiyat💀
32.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕸بهائیت از دو زاویه (۸)
ادامه دارد....
#بهائیت_از_دو_زاویه
💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شــــــــب
انتهای زیباییست
برای امتداد فردایی دیگر
تا زمانی که سلطان دلت
"خداست"
کسی نمی تواند دلخوشیهایت را
ویران کند!
⭐شبتون آرام و خوش
در پناه خالق هستی
💀@bahaiyat💀
▪️علم خداوند قبل و بعد خلقت▪️
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📜 عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ اَلسَّلاَمُ:
كَانَ اَللَّهُ وَ لاَ شَيْءَ غَيْرُهُ وَ لَمْ يَزَلْ عَالِماً بِمَا كَوَّنَ فَعِلْمُهُ بِهِ قَبْلَ كَوْنِهِ كَعِلْمِهِ بِهِ بَعْدَ مَا كَوَّنَهُ.
📄 امام باقر عليه السّلام فرمودند:
خدا بود و هيچچيز جز او نبود و هميشه به آنچه هستى داده آگاه بود. پس علم او به آن، پيش از بودنش همچون علمش به آن، بعد از آنکه آن را هستى داده، مىباشد.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📚 توحید صدوق ج ۱، ص ۱۴۵
#حدیث_روز
💀@bahaiyat💀
🕸 بهائیت آموزه های ادیان را پوسیده می داند و خود در ادعاهایش از فرق های پیش از خود الگو می گیرد
بهائيت، آموزه خاتميت را ابداع علماي اديان ميداند و چنين مينمايد که هر ديني تاريخ مصرفي دارد که پس از گذشت آن تاريخ، اين ديانت نه تنها سودمند نيست، بلکه همچون داروي تاريخ مصرف گذشته، بيماريزا و خطرآفرين است؛ بنابراين ميبايست بر اساس مقتضاي زمان، دگرگون شود.
عباس افندي درباره بديع بودن بهائيت ميگويد: «اين عصر، عصر حقيقت است افکار پوسيده هزاران ساله منفور عاقلان با هوش و عالمان پر جوش و خروش. در اين قرن عظيم جميع اصول قديمه پوسيده به کلّي متروک شده در هر خصوص افکار جديده به ميان آمده...»(مكاتيب، ج۳، ۳۳۴-۳۳۱)
بر اين اساس آنان آموزههاي اديان و مذاهب گذشته را پوسيده و منفور ميشمارند و تعاليم عليمحمد شيرازي و حسينعلي نوري را جديد، تازه و نو معرفي ميکنند.
اين در حالي است كه بهائيان در ادعاهاي پي در پي بابيت، مهدويت، نسخ اسلام، نبوت، مظهريت و الوهيت از فرقهاي پيش از خود، از جمله اسماعيليه، نصيريه، حروفيه و نقطويه بهره گرفته و در نگاه باطني به قيامت از اسماعيليه، حروفيه و نقطويه الگوبرداشته است.
#نقد_بهائیت
#خاتمیت
#قیامت
💀@bahaiyat💀
سلام دوست گرامی این پیام رو توی گروه گذاشتید خواستم ازتون خواهش کنم آدرسی که اون کاربر داده بود رو به منم بدید من توی خانواده ای ازدواج کردم که چند عضو بهایی داره و حتی فکر میکنم که فعالیت هم دارن ..
✍️سلام لطفا آیدی یا شماره خود را در همین پیام بگذارید
💠 بهائیت از ابتدای شکلگیری، در میان همۀ مسلمانان به عنوان یک انحراف اعتقادی و فرقۀ ضالّه شناخته شد
📜 متن پیام حضرت آیت اللّه سبحانی به نشستی درباره بهائیت
🔹تاریخ بشر در کنار ظهور ادیان الهی و پیامبران راستین، شاهد پیدایش مذاهب و فرقه های باطل نیز بودهاست و کتابهای ملل و نِحَل مشحون است از سرگذشت جریانهای گمراه کننده به نام دین، بدیهی است شناخت ریشه های این مذاهبِ ناروا برای کسانی که در جستجوی حقیقت اند سودمند و حتی ضروری است.
🔹کسانی که با تاریخ فرهنگی و سیاسی دو قرن اخیر ایران اندک آشنایی دارند، از چگونگی شکلگیری فرقهای که امروزه با عنوان بهائیت فعالیت میکند، باخبرند. زمینههایی اجتماعی و دینی پیدایش این فرقه و رویدادهای سیاسی مرتبط با آن و مداخلات جانبدارانۀ حکومتهای استعماری از سران و گردانندگان آن و نیز مجموعۀ باورها و مدَّعیاتشان، در کتابها و مقالات و رسالههای پرشمار تحقیقی دانشمندان و علمای بصیر، بررسی و نقادی شدهاست.
🔗 مشروح پیام
🎤حضرت آیت اللّه #سبحانی
#بهائیت
💀@bahaiyat💀
🕸بهائیه پس ازبهاءاالله
پس از مرگ میرزاحسـینعلی، پسـر ارشـداو عباس افندي(۱۳۴۰-۱۲۶۰ق. ) ملقب به عبـدالبهاءجانشـین وي گردیـد. البته
میـان او و برادرش محمـدعلی بر سـر جانشـینی پـدر مناقشـاتی رخداد کـه منشـاء آن صـدور ((لـوح عهـدي)) ازسـوي میرزا
حسینعلی بودکه در آن جانشین خود را عباس افندي و بعداز او محمدعلی افندي معین کرده بود. در ابتداي کار اکثر بهائیان
از محمدعلی پیروي کردنداما در نهایت عباس افندي غالب شد. عبدالبهاء ادعایی جز پیروي از پدر و نشـر تعالیم او نداشـت
و به منظور جلب رضـایت مقامـات عثمـانی، رسـما و بـا التزام تمام ، در مراسم دینی از جمله نمازجمعه شـرکت می کرد و به
بهائیان نیز سـفارش کرده بود که در آن دیار به کلی از سخن گفتن درباره آیین جدید بپرهیزند. در اواخر جنگ جهانی اول،
در شـرایطی که عثمانیهـا درگیر جنـگ با انگلیسـیها بودنـد و آرتورجیمز بالفور ، وزیرخارجه انگلیس در صـفر /۱۳۳۶ نوامبر
۱۹۱۷ اعلاـمیه مشـهورخود مبنی بر تشـکیل وطن ملی یهود در فلسـطین را صـادر کرده بود ، مسائلی رويداد که جمال پاشا ،
فرمانده کل قواي عثمانی، عزم قطعی بر اعدام عبدالبهاء و هدم مراکز بهائی در عکا وحیفا گرفت . برخی مورخان، منشاء این
تصـمیم را روابط پنهان عبدالبهاء با قشون انگلیس که تازه در فلسطین مستقر شده بود ، میدانند. لرد بالفور بلافاصله بهسالار
سپاه انگلیس در فلسطین دستور داد تا با تمام
قوا در حفظ عبـدالبهاء و بهائیان بکوشـد. پس از تسـلط سـپاه انگلیس بر حیفا ، عبدالبهاء براي امپراتور انگلیس، ژرژ پنجم،
دعاکرد و از اینکه سـرا پرده عدل در سراسر سرزمین فلسطین گسترده شده به درگاه خدا شکر گزارد. پس از استقرار انگلیسی
ها در فلسطین، عبدالبهاء درسال۱۳۴۰ق. درگذشت و در حیفا به خاك سپرده شد. در مراسم خاکسپاري او نمایندگانی از
دولت انگلیس حضور داشـتند و چرچیـل، وزیر مسـتعمرات بریتانیا ، با ارسال پیامی مراتب تسـلیت پادشاه انگلیس را به جامعه
بهائی ابلاغ کرد .
از مهمترین رویدادهاي زندگی عبدالبهاء ،سـفر او به اروپا و امریکا بود . این سـفر نقطه عطفی در ماهیت آیین بهایی محسوب
میگردد. پیش از این مرحله، آیین بهایی بیشتر به عنوان یک انشـعاب از اسـلام یا تشـیع و یاشاخه اي از متصوفه شناخته می
شـد و رهبران بهـائیه براي اثبات حقانیت خود از قرآن وحـدیث به جسـتجوي دلیل می پرداختنـد و این دلایل را براي حقانیت
خویش به مسلمانان و بویژه شیعیان ارائه می کردند. مهمترین متن احکام آنان نیز از حیث صورت با متون فقهی اسلامی تشابه
داشت. امـا فاصـله گرفتن رهبران بهائی از ایران و مهاجرات به اسـتانبول و بغـداد و فلسـطین و در نهایت ارتباط با غرب، عملا
سمت وسوي این آیین را تغییر داد و آن را ازصورت آشناي دینهاي شناخته شده، بویژه اسلام ، دور کرد.
📗فرق و مذاهب، برنجکار، ص۲۲۵
#بهابیت
#تاریخچه_بهائیت
💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙آیت الله العظمی جوادی آملی
فرمود: هيچ خيری نيست مگر اينكه كليدش در اسلام است و تاريكی با هيچ چيز برطرف نمیشود و روشن نمیشود مگر به چراغ اسلام؛ «لا تُفْتَحُ الخيراتُ الاّ بمفاتيحِهِ و لا تُكْشَفُ الظلماتُ الاّ بمصابيحِهِ»چنين چيزی را وجود مبارك حضرت امير (سلام الله عليه) به عنوان باران رحمت میداند [و] فرمود كه شما را ذات اقدس الهی به اين اختصاص داده است خب قدرش را بدانيد...
آیت الله العظمی #جوادی_آملی
#اسلام_دین_ماندگار
💀@bahaiyat💀
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
سلام لطفا نشانه ها و آثار یک شخص بهائی رو بدهید به چند مورد مشکوکم
✍️سلام لزومی به تجسس نیست اگر خودشان اعترافی در این زمینه ندارند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
☠عبدالبهاء و وحدت عالم انسانی
🎤استاد حجت الاسلام والمسلمین علیرضا#روزبهانی
#وحدت_عالم_انسانی
#بهائیت
#عبدالبهاء
💀@bahaiyat💀
🔹خانم مهناز رئوفی، نویسنده کتاب سایه شوم
کتابهایی که مطالعه کردم ...
#مستبصرین
👤#مهناز_رئوفی
💀@bahaiyat💀
▪️علم خداوند به سرّ و اخفی▪️
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📜 عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ مُسْلِمٍ قَالَ: سَأَلْتُ أَبَا عَبْدِ اَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ عَنْ قَوْلِ اَللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ «يَعْلَمُ اَلسِّرَّ وَ أَخْفىٰ» قَالَ: اَلسِّرُّ مَا كَتَمْتَهُ فِي نَفْسِكَ وَ أَخْفَى مَا خَطَرَ بِبَالِكَ ثُمَّ أُنْسِيتَهُ.
📄 محمّد بن مسلم گويد: از امام صادق عليه السلام درباره قول خداوند عزّوجلّ: «همانا او بر نهان و بر مخفىترين امور جهان كاملا آگاه است» پرسيدم. فرمودند: «سرّ» آن چيزى است كه به اختيار خود در ضميرت پنهان مىدارى و «اخفى» آن است كه زمانى در خاطرهات بوده و بعد آن را از ياد بردهاى.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📚 معانی الأخبار ج ۱، ص ۱۴۳
#حدیث_روز
💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔅اگر به امام زمان عجل الله تعالی فرجه توسل پیدا کنید هر آدم بدی باشید خدا دستتان را به برکت این توسل میگیرد
🤲اللهم عجل لولیک الفرج
🎙 مرحوم حجتالاسلام والمسلمین #کافی رحمهالله علیه
#امام_زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
💀@bahaiyat💀
⛔️⛔️ تلاش تشکیلات بهائیت برای ارائه تصویری وارونه از جاسوسان بهائی
✍️ عناصر بهائی که سال ها پیش به دلیل تخلف، جاسوسی و قانون شکنی محاکمه شده اند به حدی ضدایرانی بوده اند که حتی در صورت عدم برخورد قانونی با آن ها به ظن قوی توده مردم خود وارد عمل می شدند و با آن ها برخورد می کردند. حال تشکیلات فرقه ضاله بهائیت سعی دارد تا تصویری وارونه از عناصر جاسوسی خود ارائه دهد و حافظه تاریخی جامعه را منحرف نماید.
🔻 عادت رایج در تشکیلات فرقه ضاله بهائیت این است که به هنگام شانتاژ رسانه ای ضد انقلاب، فرایند موج سواری خبری را آغاز کند و در صدد برآید تا از آب گل آلود ماهی بگیرد. در واقع، بهائیان و تشکیلات شوم آن ها همواره سعی می کنند تا در شانتاژ های رسانه ای به گونه ای عمل کنند که مظلوم به نظر برسند. در همین راستا، اخیرا تشکیلات بهائیت با دامن زدن به برخوردهایی که در گذشته با عناصر فرقه شده قصد دارد تا وقایع را مصادره به مطلوب نماید.
⚠️ نکته قابل توجه اینجاست، عناصر بهائی که سال ها پیش به دلیل تخلف، جاسوسی و قانون شکنی محاکمه شده اند به حدی ضدایرانی بوده اند که حتی در صورت عدم برخورد قانونی با آن ها به ظن قوی توده مردم خود وارد عمل می شدند و با آن ها برخورد می کردند. حال تشکیلات فرقه ضاله بهائیت سعی دارد تا تصویری وارونه از عناصر جاسوسی خود ارائه دهد و حافظه تاریخی جامعه را منحرف نماید.
🔻 تشکیلات صهیونیستی بیت العدل که حتی یک زن حق عضویت در آن را ندارد امروزه پیگیر احوال زنان مجرم و قانون ستیز فرقه شده تا با استفاده ابزاری از آن ها موج خبری ضد انقلاب را تشدید نماید. مهره های بهائی که امروزه مورد توجه تشکیلات بهائیت قرار گرفته اند همان افرادی هستند که با رژیم غاصب صهیونیستی ارتباط داشته و اغلب سفرهای هدفمندی نیز به مناطق فلسطین اشغالی را در سابقه داشته اند. جالب است به یکی از احکام رایج و باورهای پذیرفته شده در بهائیت بپردازیم که در آن مجازات سارق بیان شده است.
⚠️ بهاء خدای خودخوانده بهائیان در این خصوص می نویسد: «قد کتب علی السارق النفی و الحبس و فی الثالث فاجعلوا فی جبینه علامة یعرف بها لئلّا تقبله مدن الله و دیاره ایّاکم ان تاخذکم الرأفة فی دین الله اعملوا ما امرتم به من لدن مشفق رحیم» نوشته شده است برای سارق در مرتبه اول تبعید کردن، و در مرتبه دوم زندانی نمودن، و در مرتبه سوم لازم است در پیشانی او علامتی گذاشت، تا همه بشناسند و شهر های خدا او را نپذیرند، و مبادا به حال او رأفت و رقت نمائید، و آنچه را که مأموریّت دارید، انجام بدهید.( اقدس، صفحه ۱۴، سطر ۷)
📌 حال امروزه بهائیان چنان در خصوص مباحث حقوقی سخن می گویند که گویی از مبانی فرقه خویش بی خبر هستند و نمی دانند سرکردگان شان چه احکامی از خویش ساخته و به اسم حکم الهی بر مشتی خلق جاهل ابلاغ کرده اند. خوب است بهائیان این دست از احکام خود را نیز به هنگام دم زن از حقوق بشر مطرح کنند تا مشخص شود باور مهره های هلاک شده فرقه نیز چه بوده است.
#بهائیت
#نقد_بهائیت
💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 گزارش ضدایرانی عفو بینالملل به روایت رها بحرینی
🔻 رها بحرینی، پژوهشگر سازمان عفو بینالملل در حوزه ایران، ۱۵ آذر در گفتگو با شبکههای معاندی چون اینترنشنال، صدای آمریکا و بیبیسی از گزارش ۱۲۰ صفحهای عفو بینالملل و ادعای تجاوز نیروهای امنیتی ایران به اغتشاشگران سخن گفت.
🔻 بهائیت در ادامه تلاش جهت تخریب وجهه جمهوری اسلامی، میکوشد با پروندهسازی در نهادهای حقوقی سازمان ملل، شکست خود را در ایجاد آشوب در ایران جبران کند.
🔻 در همین راستا نفوذی این تشکیلات در نهاد حقوق بشر سازمان ملل گزارشی ۱۲۰ صفحه علیه کشور تهیه و در آن مدعی شده است نیروهای انتظامی و امنیتی جمهوری اسلامی سال گذشته علیه اغتشاشگران مرتکب خشونت جنسی شدهاند.
#بهائیت_ضد_ایران_و_ایرانی
#بهائیان_دروغگو
💀@bahaiyat💀
❌تلاش بهائیت برای ایجاد اختلال در امور زندان های ایـــــــــــــــــــــــران
🔹سایت آسو وابسته به بنیاد بهائی تسلیمی ۲۴ آذر مطلبی را با عنوان: «اعتصاب غذا در طلب دنیائی بهتر» منتشر کرد.
🔸نوشته منتشر شده بخشی از مقاله «نایان شاه» استاد تاریخ دانشگاه کالیفرنیای جنوبی است که توسط عرفان ثابتی، تئوریسین و مبلغ بهائی، ترجمه شده است.
🔺در ابتدای این نوشتار اعتصاب غذا به عنوان بهترین روش اعتراضی در زندان معرفی شده و در ادامه از تاریخ و پیامدهای آن سخن گفته شده است.
🔻با توجه به خبرسازی گذشته رسانههای همسو با بهائیت درباره اعتصاب غذای سه روزه دو مجرم بهائی به نامهای فریبا کمالآبادی و مهوش ثابت و فعال اپوزیسیون نرگس محمدی، انتشار ترجمه این مقاله در سایت آسو میتواند نشانهای از برنامه فرقه ضاله بهائیت برای ایجاد اختلال در نظم زندانهای کشور و دادن راهکارهائی به زندانیان جهت ایجاد آشوب باشد.
#بهائیت_و_اختلال_در_زندان_های_ایران
💀@bahaiyat💀
⭕️تنفس مصنوعی به غائله قبرستانهای بهائـــــــــــــــــــی
🔹شبکه سعودی ایران اینترنشنال ۲۶ آذر خبری را با عنوان: «جلوگیری اماکن از پذیرائی در مراسم یادبود درگذشتگان بهائی در ساری» منتشر کرد.
🔸خبرسازی و شایعه درباره ممانعت از دفن اموات، تخریب قبور، گرفتن هزینه نامتعارف، دفن اجارهای و... درباره اموات بهائیان ایران مدتهاست در دستور کار فرقه ضاله بهائیت قرار دارد.
♦️انتشار خبر ممانعت از ارائه خدمات پذیرائی به مراسم یادبود درگذشتگان بهائی از سوی رسانه صهیونیستی ایران اینترنشال به جهت دمیدن تنفس مصنوعی در پیکر این موضوع بیجان است.
#نقد_بهائیت
#بهائیت
💀@bahaiyat💀