eitaa logo
فرقه های بابیت و بهائیت
18.2هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.1هزار ویدیو
34 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
📩 ایستادگی مقابل استکبار ⚠️ نگاه کنید ... 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸امام علی علیه السلام: پسرم! تو را به ترس از خدا سفارش می‌کنم که پیوسته در فرمان او باشی، و دلت را با یاد او زنده کنی، و به ریسمان او چنگ زنی، چه وسیله ای مطمئن تر از رابطه تو با خداست؟ اگر سر رشته آن را در دست گیری. دلت را با اندرز نیکو زنده کن، هوای نفس را با بی اعتنائی به حرام بمیران، جان را با یقین نیرومند کن. 📚 نهج‌البلاغه/نامه۳۱ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با سلام درود خیلی خلاصه عقیده بهائیت ب چ اصول می باشد ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ سلام علیکم بهائیت فرقه‌ای سیاسی است که با همکاری و مساعدت آشکار و پنهان دول استعمارگر در میانه قرن سیزدهم شمسی در پی ادعای میرزا حسینعلی نوری ملقب به بهاء و گرویدن جمعی از پیروان علی‌محمد شیرازی مؤسس فرقه «بابیه» پدید آمد. عقاید بهائیت در واقع ترکیبی از ادعای بی بنیاد علی محمد باب و میرزابها و عناصری از تصوف و عرفان‌واره های غیراسلامی است. میرزا حسینعلى بهاء در کتاب‏هایش ادعا کرده است که با ظهور "على محمد باب"، شریعت اسلام ملغى و دوره‏ى رسالت پیامبر اسلام(صلوات الله علیه وآله) سپرى شده است، و دین برساخته باب ناسخ دیانت اسلام است حسینعلی بها که پیشتر با قبول بابیت و سپس قائمیت "باب" او را پیشوای خود میدانست چهارده سال پس از اعدام باب، ادعا کرد که "او" «من یظهره اللَّه» است یعنی همان کسى است که باب وعده‏ى ظهورش را در کتاب بیان داده است البته بنا بر نص صریح بیان بنا بود «من یظهره اللَّه» اولا زمانی که اکثر شاهان عالم به دین بیان گرویده باشند ظهور کند و ثانیا آغاز کارش از مسجدالحرام باشد و ثالثا از نزول بیان ۶۶۲ سال یا ۱۵۱۱ سال یا ۲۰۰۱ سال گذشته باشد اما حسینعلی نوری هر کدام از این نشانه ها را بگونه تأویل کرد و بر ادعای پوشالی خود پای فشرد حسینعلی سلسله پیامبران را تمام شده خواند و مقام خود را فراتر از نبوت جمال قِدَم یعنی رخساره و چهره زمینی خداوند معرفی کرد اما در راستاى ارائه شریعت جدید، تا آنجا ناکام بود که حتی تکلیف حکم ازدواج با دختر و خواهر و سایر اقارب نامشخص و مبهم ماند و از سویی دیگر رباخواری را حلال و طیب و طاهر نانید و همه نجاسات حتی خبائثی مانند ادرار، مدفوع، سگ، خوک و... را پاک اعلام نمود و... . او مهم ترین رسالت خود را توسعه صلح و محبت بیان کرد اما تاریخ حیات او و فرزندانش حکایت از فضایی آکنده از نفرت و خشونت در خانواده او دارد پس از حسینعلی پسر بزرگش عباس که خود را عبدالبها نامیده بود بر کرسی ریاست مریدان تکیه زد عباس افندی پس از پدر تغییراتی جدی در محتوا و شکل و ساختار بهائیت ایجاد کرد و نقشی محوری در اشغال فلسطین داشت و به پاس زحماتش از نماینده جرج پنجم ژنرال آلنبی مدال نایت هود و لقب SIR گرفت پس از عباس هم شوقی ربانی پسر دخترش به عنوان ولی امر انتخاب شد و به ریاست بهائیان رسید جالب آنکه عباس مدعی بود در بهائیت زن و مرد مساوی هستند اما چون فرزند پسر نداشت با وجود داشتن دختر، نوه مذکر را برای ریاست ترجیح داد شوقی هم بهائیت را از یک عقیده به یک تشکیلات درهم پیچیده مخوف تغییر داد شوقی در شصت سالگی مرد در حالی که فرزندی نداشت تا به عنوان ولی امر بر بهائیان حکومت کند و پس از وی هیئت ۹ نفره موسوم به بیت العدل بر بهائیت حکمرانی می‌کنند در یک کلام بهائیت مجموعه ای از خشونت و خرافه و خیانت است 🚫@bahaiyat🚫
🕸ث) انكار دعاوى اذعان به اين مسئله كه ظهور حوادثى ناشى از انتشار عقايد على محمد شيرازى انگيزه اصلى صدور فرمانى مبنى بر مذاكره و ملاقات علماى اسلام با على محمد شيرازى، از جانب محمد شاه قاجار گرديده است، نسبتاً مورد قبول همه محققان است. مرحوم حسن نيكو در كتاب فلسفه نيكو به اين مسئله چنين اشاره مى كند: «چندانكه در توده ملت و عوام ازدحامى پديدار شد و جنبش و قيامى نمودار گشت، كه كرسى حكومت و اريكه سلطنت را تكان داد. از اين رو حكومت را مجبور نمود كه باب ملايمت را به روى باب بگشايد و چهره تفحص و مسالمت را به سوى او بنمايد و مجلس بزرگى بيارايد وى را با رئوس علماى اسلام جمع كند... [۱] » ---------- 📗[۱]: ج ۳، ص ۱۵۳ 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۱۹ 🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل پنجم: آموزه‌های دوازده گانه بهاییت ۳. تشکیل دادگاه بین المللی از جمله اصول عبدالبهاء، تشکیل انجمنی از نمایندگان سرتاسر دنیا به منظور حل مسائل جهانی است. اگر مقصود جناب بهاء از این دادگاه، چیزی شبیه سازمان ملل کنونی است که نمی تواند نماینده ملت‌ها باشد؛ زیرا نمایندگان آن را دولت‌ها برمی گزینند. پس این سازمان و مانند آن با هر نامی، بیشتر برای حل اختلاف دولت‌ها با یکدیگر است و این با رسالت ادیان که باید اداره کننده امور ملت‌ها باشند، سازگار نیست. اگر مقصود دیگری است، که از پیروان و رهبران این فرقه جز شعار، هیچ راهکار مناسبی دیده و شنیده نشده است. مقصود نهایی عبدالبهاء در این جمله است: در تشکیل اتحادیه آینده ملل، یک نوع حکومت مافوق حکومت‌ها باید تدریجاً به وجود آید که دارای تأسیسات و تشکیلات وسیعه است. [۱] و حتماً آن حکومتی بهایی است. ---------- [۱]: جامعه عمومی دنیا، انتشارات لجنه جوانان بهایی، تهران، ۱۳۳۸، ص ۱۸. 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۱۰۱ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷 فرعون کوچک 🌺 چه کسی به درد امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) می‌خورد؟ 🌸 حجت‌الاسلام عجل الله تعالی فرجه الشریف 🚫@bahaiyat🚫
🌍 متفکر مصری: بهائیت حامی صهیونیسم و به دنبال جنگ علیه اسلام است 🔹«احمد راسم النفیس» اندیشمند بزرگ اسلامی و نویسنده مصری در گفت‌وگو با فارس: در فتوای دارالافتاء الازهر مصر آمده که بهائیت فرقه انحرافی است که از اسلام مرتد شده است. اعتقاد و پیوستن به آن و اجازه تأسیس انجمن یا مؤسسه‌ای مرتبط با آن جایز نیست. 🔹 هدف بهائی‌ها حمایت از جنبش صهیونیسم و به راه انداختن جنگی علیه اسلام است.هدف بهائی‌ها حمایت از جنبش صهیونیسم و به راه انداختن جنگی علیه اسلام است. 🚫@bahaiyat🚫
1.94M
🌍 موضوع کنفرانس : دشمنی رژیم صهیونیستی با مردم ایران از ابتدا تا کنون ؛ با نگاه به حوادث فلسطین و غزه _ ۱۰/آذر/۱۴۰۲ 🔺سوال اول ... لطفا بفرمایید آیا پیدایش بهائیت در کشورمان که از عصر قاجار بروز و ظهور پیدا کردند با هدف ضدیت با آموزه های شیعه و اسلام ناب در راستای اهداف دشمنی رژیم یهودی اسراییل ارزیابی می‌کنید 🎙 سخنران : : جناب آقای استاد حسین (مدیریت تحول _ تحلیلگر سیاسی) 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠مَرَّ برسولِ اللّه‏ِ صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله رجُلٌ و هو في أصْحابِهِ، فقالَ بعضُ القَومِ: مَجْنونٌ! فقالَ النّبيٌّ صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله: بَلْ هذا رجُلٌ مُصابٌ، إنّما المَجْنونُ عَبدٌ أو أمَةٌ أبْلَيا شَبابَهُما في غَيرِ طاعةِ اللّه‏ِ. 🌹پيامبر خدا صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله با اصحاب‏ خود بود كه مردى به آنان برخورد. يكى از اصحاب گفت: اين مرد ديوانه است. پيامبر صلى‏ الله‏ عليه‏ و‏ آله فرمود: نه، او آسيب ديده است. ديوانه آن مرد يا زنى است كه جوانى‏ اش را در راهى جز طاعت خدا صرف كرده باشد. 📚مشكاة الأنوار، ۲۹۴ / ۸۹۸ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕸ث) انكار دعاوى اتخاذ چنين تدبيرى كاملًا منطقى و اصولى بود و حتى بعدها به گفته مرحوم اعتضاد السلطنه: «وقتى كه ميرزا تقى خان اميرنظام، به خاطر دفع فتنه هاى بابيه، به عرض ناصرالدين شاه قاجار رسانيد كه بايدعلى محمد شيرازى اعدام گردد، پادشاه وقت صريحاً اذعان داشته بود كه اين خطا از حاجى ميرزا آقاسى افتاد كه حكم داد او را بى آنكه به دارالخلافه آورند بدون تحقيق به چهريق فرستاده محبوس بداشت، مردم عامه گمان كردند كه او را علمى و كرامتى بوده، اگر ميرزا على محمد باب را رها ساخته بود تا به دارالخلافه آمده با مردم محاورت و مجالست نمايد، بر همه كس مكشوف مى گشت كه او را هيچ كرامتى نيست. [۱] » ---------- 📗[۱]: فتنه باب، ص ۲۹. 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۲۰ 🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل پنجم: آموزه‌های دوازده گانه بهاییت 🔹۴. پرهیز از دخالت در امور سیاسی مجله اخبار امری وابسته به ارگان رسمی تشکیلات بهاییت در ایران، به منظور اجرای فرمان‌های رهبران خود با بیان جمله ای از عبدالبهاء، بهاییان را از دخالت در سیاست بازمی دارد و می‌نویسد: میزان بهایی بودن و نبودن این است که هر کس در امور سیاسیه مداخله کند و خارج از وظیفه خویش حرفی زند و یا حرکتی نماید، همین برهان کافی است که بهایی نیست. دلیل دیگر نمی خواهد. [۱] اهل بهاء به نصوص قاطعه الهیه از مداخله به امور سیاسیه ولو به شق شقه ممنوعند و از دخول به احزاب متخاصمه به صریح بیان مبارک معذور... بر کل، واضح و مبرهن گشته است که بهاییان از منازعات و مشاجرات احزاب سیاسیه دور و برکنارند و به هیچ وجه من الوجوه در امری که از آن رایحه سیاست استشمام شود، مداخلتی ندارند. [۲] ---------- 📗[۱]: مجله اخبار امری، ارگان رسمی بهاییان، ایران، ش ۵ (دی ۱۳۲۵). 📗[۲]: همان، ش ۹ (دی ۱۳۲۴). 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۱۰۲ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️افشاء نقش فرقه ضاله بهائیت بر حوثی‌ها در یمــــــــــــــن 🔹نمایندگی تشکیلات بهایی در سازمان ملل ۱۵ اردیبهشت فیلمی از جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه حاکمیت مردمی یمن منتشر کرده و از دولت غیرقانونی این کشور به جهت فشار بر حوثی‌ها به بهانه دفاع از حقوق بهائیان تشکر کرد. نمایندگی تشکیلات بهائی همچنین از برخی کشورها برای حمایت مستمر از بهائیان در شورای حقوق بشر تشکر کرد. یمن یکی از اضلاع جبهه مقاومت علیه جنایات رژیم صهیونیستی است و اقدامات مفیدی را جهت توقف وحشیگری رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد. نهاد حقوق بشر سازمان ملل به بهانه وضعیت بهائیان یمن بر جبهه مقاومت در این کشور فشار می‌آورد. توجه به این رویدادها و ارتباط نزدیک بهائیت با رژیم اشغالگر اسرائیل نشان می‌دهد که بهائیت به اهرم فشاری برای جانیان کودک کش تبدیل شده تا عملیات حوثی‌ها علیه این رژیم کم شود. 🚫@bahaiyat🚫
🔴نشست مشترک فرقه ضاله بهائیت با دیدبان حقوق بشـــــــــــــــــــــــــر 🔹دفتر نمایندگی تشکیلات بهائی در سازمان ملل ۱۳ اردیبهشت از برگزاری جلسه مشترک "دیدبان حقوق بشر" و "نمایندگی تشکیلات فرقه ضاله بهائیت" برای بررسی گزارش "چکمه روی گردنم" خبر داد. 🔸گزارش "چکمه روی گردنم" ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ در ۴۲ صفحه از سوی دیدبان حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران منتشر شده و درحالی‌ که مردم جهان به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه معترض بودند، ایران را متهم به جنایت علیه بهائیان کرد. ♦️دیدبان حقوق بشر اینک پس از یک ماه از گزارش فوق و درحالی‌ که دانشگاه‌های ایالات‌ متحده و بسیاری از کشورها به صحنه اعتراضات گسترده علیه جنایات صهیونیست ها تبدیل شده در اقدامی عجیب به بررسی دروغ‌های بهائیت علیه ایران می‌پردازد. 🔺چنین رویکردی از سوی سازمان ملل نشان‌ دهنده آن است که این نهاد بین‌ المللی به ابزاری در دست صهیونیسم و غرب تبدیل شده که با استفاده از بهائیت و دروغ‌های آن تلاش دارد تا با طرح چنین مسائلی علیه ایران و دیگر کشورها افکار عمومی را از جنایات علیه مردم فلسطین منحرف کند 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این اسلام نیست❌ ♨️اسلام با این مشخصات، نه اسلام است و نه رحمانی! 🚫@bahaiyat🚫
📡 افزایش تحرکات فرقه ضاله بهائیت در بحرین صفحه رسمی تشکیلات فرقه ضاله بهائیت بحرین در اینستاگرام برگزاری جلسه‌ای مشترک با غیر بهائیان بحرین با عنوان "دعا برای وحدت و صلح" در ۳ می خبر داد. منبع مذکور همچنین از برگزاری جلسات دعای ماهانه مشترک بین پیروان میرزا حسینعلی بهاء و دیگران در این کشور خبر داده است. آزادی فرقه گمراه بهائیت در بحرین دست این فرقه را در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های آن در انتشار آموزه‌های باطل فرقه ضاله بهائیت و اجرای دسیسه‌های تشکیلات بهائی باز گذاشته است. برگزاری جلسات مشترک با غیر بهائیان که در آن دعا و سایر مطالب با روکش بهائی به خورد شرکت‌کنندگان داده می‌شود یکی از طرح‌های این فرقه ضاله در بحرین است که به‌ صورت ماهانه و مناسبتی برگزار می‌شود. همچنین تشکیلات فرقه گمراه بهائیت در بحرین از برگزاری جلساتی برای کودکان (۱۱ تا ۱۵ ساله) با عنوان "برنامه جوانان نوظهور" در فروردین ماه خبر داد. این برنامه در راستای اجرای طرح ۲۵ ساله و برای آمادگی کودکان جهت استفاده از آنها در جذب همسالان و خانواده‌های مسلمان آنها اجرا می‌شود. 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹امام علی(علیه السلام): 🌥در دوره‌ ی غیبت بسياری از مردم گمان خواهند كرد كه حجت الهی از دنیا رفته و امامت پايان پذيرفته است. ولی سوگند به خدا، در چنين دوره‌ای حجت خدا در بين مردم است و در كوچه و بازار و در ميان آنان رفت و آمد می ‌كند، در منزل و كاخ‌های مردم آمد و شد دارد، غرب و شرق زمين را درمی نوردد، حرف‌ های مردم را می ‌شنود، به مردم سلام می ‌كند، آنان تا زمان معينی كه خداوند مقرر كرده است قادر به دیدن آن حضرت نخواهد بود. 📚بحارالانوار، ج۲۸، ص۷۰ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕸ث) انكار دعاوى بدين روال، مسلم و معلوم مى شود كه حكومت در دارالخلافه پس از شيوع اقرارها و انكارها متمسك به شيوه مرضيه گرديده و خطاب به ناصرالدين شاه كه در آن ايام بر منصب مقام ولايت عهدى بسر مى برد، دستور برپائى مجلس گفتگوى روحانيون با على محمد شيرازى را در سال ۱۲۶۴ ه ق، صادر كرد. متن اين امريه، كه ميرزا آقاسى صدراعظم به صورت عريضه اى به وليعهد وقت نوشته است، مرحوم ميرزا محمد تقى لسان الملك در كتاب: ناسخ التواريخ، چنين آورده است: «... بعضى از مردم نادان كه نيك را از بد و پنجاه را از صد ندانند و بر زيادت ازين هر مرد را كه مال نباشد و به كار حرفت و صناعت نيز همت نبندد و در راه دين تحصيل يقين نكرده بود در طلب فتنه و غوغا باشد و همى خواهد كه كار دين و دنيا ديگرگون شود بلكه در ميانه به نوائى برسد و از اين گونه مردم از دور و نزديك فريفته ميرزا على محمد باب شده اند و ابواب اغوا و ضلالت بازداشته اند هم اكنون بفرماى تا او را از چهريق به درگاه آرند و علماى آن بلده را انجمن كن تا سخن او را اصغا فرمايند و مكنون خاطر او را بازدانند». [۱] ---------- 📗[۱]: ج ۳، ص ۱۲۶. 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،صص۲۲۰-۲۲۱ 🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل پنجم: آموزه‌های دوازده گانه بهاییت 🔹۴. پرهیز از دخالت در امور سیاسی احمد یزدانی، در کتاب نظر اجمالی در دیانت بهایی می‌نویسد: اهل بهاء... در امور سیاسیه که مخصوص مقامات رسمی مملکتی است و نیز در امور احزاب و فرق سیاسی به هیچ وجه ادنی مداخله ای ننمایند.... حضرت ولی امر الله می‌فرماید: از امور سیاسیه و مخاصمات احزاب و دول باید قلباً و ظاهراً و لساناً و باطناً به کلی کنار و از این گونه افکار فارغ و آزاد باشی. [۱] در این آموزه، نکته ظریفی نهفته و آن این است که در حقیقت، این دستور، نه آموزه ای دینی، بلکه تاکتیکی کاملاً سیاسی از سوی تشکیلات رهبری فرقه است برای جلب همراهی حاکمان و دولت مردان دیکتاتور که از دخالت توده‌های مردم در سیاست بیم دارند و آن را تهدیدی برای حاکمیت خود می‌دانند. بیشتر رژیم‌های معاصر دوره شکل-گیری بهاییت، از این دست بوده اند و امروزه هم شاهد حکومت‌هایی استبدادی هستیم که از این گونه دستورهای ستم پرور استقبال می‌کنند. [۲] پژوهشگر گران قدر، سید محمدباقر نجفی این آموزه را چنین تحلیل می‌کند: اگر به حسن نظر و بر اساس ظواهر [به] تصریحات مذکور بنگریم، بهاییان طبق دستورهای مکرر زعمایشان، در هر کشوری که سکونت گزیدند و یا از اهل هر مملکتی که باشند، بی تفاوت ترین مردم نسبت به سرنوشت و مصالح ملی آن کشورند؛ زیرا با توجه به مسائل مورد بررسی تحت عنوان عدم مداخله در امور سیاسی، و این بیان خاص عباس افندی [که]: «بهاییان نه با اهل سیاست همراز و نه با حریت طلبان دمساز... نه در فکر حکومت، نه مشغول به ذم احدی از ملت... یاران باید بر مسلک خویش (بهاییت) برقرار باشند و از علو و استکبار بیگانگان، تغییر و تبدیل در روش و سلوک ندهند و در هیچ امری مداخله نکنند و به هیچ مسئله ای از مسائل سیاسیه نپردازند... این است روش و تکلیف بهاییان... ع ع»، [۳] بی تفاوتی و بی علاقگی آشکار بهاییان را به مصالح و استقلال و تمامیت ارضی مملکت نشان داده، طبق دستور زعمایشان حاضر به هیچ نوع مساعدت و مشارکت با ملت ایران و دیگر ملت‌ها در راه مبارزه با بیگانگان و متجاوزان و جنبش‌های استقلال طلب و آزادی خواه و ضد استعماری نیستند. 📗[۱]: احمد یزدانی، نظر اجمالی در دیانت بهایی، ص۴۹. 📗[۲]: نک: «کاش همه بهایی می‌شدند»، ویژه نامه ایام (جام جم)، ش ۳۹، شهریور ۱۳۸۶، ص ۴۰. 📗[۳]: مجله اخبار امری، ش ۹، (دی ۱۳۲۸). 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، صص۱۰۲-۱۰۳ 🚫@bahaiyat🚫