eitaa logo
فرقه های بابیت و بهائیت
17.9هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
34 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
تلاش فرقه ضاله بهائیت در تاثیرگذاری بر حاشیه مجمع اکوســـــــــــــــــــــاک 🔹نمایندگی تشکیلات بهائی ۳۰ فروردین از برگزاری جلسه‌ای در حاشیه جلسات مجمع شورای اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل (ECOSOC) توسط "سیسیلیا شرمایستر" نماینده فرقه ضاله بهائیت در سازمان ملل متحد خبر داد. 🔸منبع رسمی بهائی رویداد مذکور را "بررسی توانایی جوانان جهت ایجاد تغییرات دگرگون‌ کننده جهان در حال پیشرفت" عنوان کرده، از حضور تعدادی از چهره‌های جهانی در این جلسه خبر داد و به بزرگ‌ نمائی درباره آن پرداخت. ♦️جدا از بزرگ‌ نمائی‌ هائی که تشکیلات بهائی از جلسات مربوط به خود در سطح جهانی و بین‌ المللی دارد، تلاش این فرقه گمراه جهت استفاده از ظرفیت جوانان و زنان در جلسات و موضوعات مختلف قابل‌ توجه و بررسی است. 🚫@bahaiyat🚫
📡 خبر | گسترش روز افزون دین | ۸۴ درصد جمعیت جهان دیندار هستند! ▫️گرایش به دین روز به روز در حال افزایش است و بر اساس آمار رسمی بین‌المللی هم اکنون ۸۴ درصد جمعیت دنیا با یک دینی شناخته می‌شوند. ▫️“گاردین” با بازنشر مقاله‌ای در زمینه جمعیت‌شناسی مردم دنیا به قلم “هریت شروود” با عنوان “چرا دین روز به روز محبوب‌تر می‌شود؟” به گسترش سریع دین و آینده دین در بین جمعیت جهان پرداخته است. ▫️نگاهی اجمالی به حقایق مربوط به دین و دین گرایی این گفته که ” در عصر تازه تعقل کنونی دین جایی در زندگی بشر ندارد” را رد می‌کند. ▫️تحقیقات تازه در زمینه جمعیت شناسی دنیا نشان می دهد، گرایش به دین در بین مردم جهان در حال افزایش است و هشتاد و چهار درصد جمعیت جهان خود را به یک گروه دینی متعلق می‌دانند. ▫️براساس مقاله مذکور در زمینه جمعیت شناسی بیشتر پیروان ادیان مختلف جوانان هستند و در مقایسه با افراد بی دین فرزندآوری بیشتری دارند. بنابراین علی‌رغم تغییرات جغرافیایی عمده، دنیا در حال دیندارتر شدن است... ادامه مطلب 🚫@bahaiyat🚫
⭕️ادعای قائمیت مدعی بابیـــــــــــــــــــــت 🔹پس از ۱۰ ماه حضور علی محمد باب در زندان چهریق، علمای شیخی مذهب تبریز در جلسه ای که در ۲۱ فروردین ۱۲۲۷ ش ترتیب داده اند، از وی خواستند تا حقیقت ماجرا را بیان نماید. 🔸در این جلسه که ناصرالدین میرزا ولیعهد محمد شاه قاجار نیز حضور داشت، علی محمد باب پس از چهار سال ادعای بابیت به یک باره خود را همان قائم موعود شیعیان معرفی نموده است. ♦️مورخ بهائی در این باره می نویسد: «حضرت أعلی در جواب او (ملامحمود نظام العلما) با کمال صراحت فرمودند: منم آن قائمی که مدت هزار سال است منتظر ظهور او می باشید و به شنیدن اسمش قیام نموده مشتاق زیارت و لقای او بوده اید. منم نقطه مشیت أولیه و محل نزول آیات و بینات إلهیه». 📗حضرت نقطه أولی،ص۲۹۰ 🚫@bahaiyat🚫
📗معرفی کتاب 📗 بهائیت در ایران مؤلف: سیدسعید زاهدزاهدانی ناشر: مرکز اسناد انقلاب اسلامی زبان: فارسی 🚫@bahaiyat🚫
فرقه های بابیت و بهائیت
📗معرفی کتاب 📗 بهائیت در ایران مؤلف: سیدسعید زاهدزاهدانی ناشر: مرکز اسناد انقلاب اسلامی زبان: فار
📗توضیح کتاب: در کتاب حاضر، ایدئولوژی و زمینه‌های پیدایش و رشد هر یک از فرقه‌های بهائیت فرقه‌های بابیه، شیخیه، ازلیه و بهائیه از عصر قاجاریه تا پایان دوران پهلوی دوم بررسی شده است .کتاب با مبحثی کوتاه در باب بهایی‌گری پس از پیروزی انقلاب اسلامی به پایان می‌رسد .در مقدمه کتاب آمده است" :محقق در این کتاب روشن می‌کند که این فرقه (بهائیت) به عنوان حرکتی بر ضد سنت‌های دینی و اجتماعی ملت ایران با پشتیبانی حکومت‌های استعماری به وجود آمدند و درصدد از بین بردن نفوذ تشیع و روحانیت شیعه در ایران بوده‌اند ;که بررسی ایدئولوژی مذهبی آنها و سیر تحولات و تغییرات در این مسلک حاکی از نیت واقعی آنها مبنی بر بی اعتمادی مردم و سست شدن اعتقاد آنها نسبت به اصول مذهبی مورد قبول خود می‌باشد .چرا که اعتقاد به اصول عقایدی تغییرناپذیر مانع نفوذ استعمار در ایران شده بود و اصول مذهبی مورد قبول مردم آنها به تحرک علیه منافع استعماری وادار کرده بود و با تغییر نقطه‌ای در اصول اعتقادی مردم، امکان تکرار جنبش‌های مذهبی از بین می‌رفت .در این راستا، بهائیت مهم‌ترین اصول اعتقادی تشیع را هدف قرار داده بود که با زیر سوال رفتن آن، هر گونه تحرک مذهبی سیاسی غیر ممکن می‌شد و دقیقا به همین خاطر بود که در عصر پهلوی دوم رژیم شاه دست بهائیان را در تمامی زمینه‌ها در ایران باز گذاشته بود ;زیرا که گسترش تفکر بهایی هر گونه تفکر مبارزات مذهبی را که امام خمینی (رحمه‌الله علیه) سمبل آن شناخته شده بود زیر سوال می‌برد. 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️مجوس این امت▪️ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📜عَنْ أَمِيرِ اَلْمُؤْمِنِينَ عَلَيْهِ السَّلاَمُ: لِكُلِّ أُمَّةٍ مَجُوسٌ وَ مَجُوسُ هَذِهِ اَلْأُمَّةِ اَلَّذِينَ يَقُولُونَ بِالْقَدَرِ. 📄 امیرالمؤمنین عليه السّلام فرمودند: هر امّتى را مجوسى باشد و مجوس اين امّت كسانى هستند كه معتقد به تقدیر نیستند. (قدرت انسان در افعال خويش و نفى تقدیر الهى) ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📚 ثواب الأعمال ج ۱، ص ۲۱۳ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕸دوم. فعالیت کنونى بهائیت در رابطه با ایران‏  الف. خارج از کشور: ۲. کارشکنى در روند پرونده هسته‏ اى ایران در آژانس بین‏ المللى انرژى اتمى، در شرایطى که ملت مسلمان ایران راه خود را براى کسب علم و پیشرفت در علوم جدید و مخصوصاً انرژى هسته ‏اى هموار ساخته، کارشکنى و گسترش تبلیغات بهائیان، فشارهاى بین‏ المللى را براى تسلیم و دست کشیدن از این تکنولوژى مضاعف نموده است. بدیهى است چنین خیانت‏هایى از قبل طراحى و برنامه ریزى شده و بیت‏ العدل نیز بار دیگر به وظیفه وجودى خود عمل نماید. جوابیه مردمى کانون فرهنگى رهپویان وصال شیراز به نامه سرگشاده جامعه بهائى ایران به رئیس جمهور، واحد فرق انحرافى. ۳. نفوذ تشکیلات بهائیت در سازمان ملل بعنوان عضو رسمى سازمان غیردولتى ملل متّحد و ارتباط با اپوزیسیون خارج از کشور که از این طریق جهت اعمال اهداف خود در کشورها، بهره مى ‏برد. 🚫@bahaiyat🚫
📗چرا از بهائیت برگشتم 🕸️قسمت(۵) 🚫@bahaiyat🚫
تلاش فرقه ضاله بهائیت برای ایجاد یکپارچگی در میان جریان برانـــــــــــــــداز 🔹وبسایت وابسته به بنیاد بهائی ۱۰ اسفند مطلبی با عنوان: «اپوزیسیون علیه جنبش، آسیب‌ شناسی یک بیماری سیاسی» منتشر کرد. 🔸یادداشت مذکور تلاش دارد فتنه زن، زندگی، آزادی را احیا کرده و اختلافات اعضای اپوزیسیون خارج نشین را بررسی و حل و فصل کند. 🔺گرچه بهائیت در روزهای منتهی به انتخابات ایران، واکنش هائی جزئی توسط افراد و گروه‌های سطح پائین خود نشان داد اما به سبب اطلاع از عدم وجود جایگاه مردمی در کشور، سرمایه‌گذاری چندانی برای آن انجام نداد. 🔻با این حال این فرقه مظله و باطله گمان می‌کند همچنان میان معاندین جمهوری اسلامی ایران دارای جایگاه است و تلاش می کند با روش‌های مختلف اوضاع نابسامان اپوزیسیون را سر و سامان داد دهد. 🔹تشکیلات بهائی قصد دارد از فروپاشی اوضاع نابسامان اپوزیسیون جلوگیری نموده، با تجدید شعارهای "زن، زندگی، آزادی" و راه‌اندازی جنبش‌های زنانه، ناهنجاری‌های اجتماعی را در کشور به وجود آورد. 🚫@bahaiyat🚫
تلاش فرقه ضاله بهائیت برای تأثیرگذاری بر ساختارهای سازمان ملـــــــــــــــــــــل 🔹دفتر نمایندگی تشکیلات بهائیت ۱۶ اسفند خبری را با عنوان: «نقش محیط‌ زیست در آینده حکومت جهانی» منتشر کرد. خبر مذکور تشریحی بر فعالیت بهائیت در ششمین مجمع محیط‌ زیست سازمان ملل در نایروبی کنیا است. 🔸بنابر خبر منتشر شده از این نشست توسط دفتر نمایندگی بهائی، دانیل پرل نماینده تشکیلات بهائی در سازمان ملل و از سخنرانان این نشست، بحران آب‌ و هوا را فرصتی برای بهبود حکومت جهانی دانسته و از حاضران درخواست کرده تا در این زمینه اقداماتی انجام دهند. ♦️هیئت دفتر نمایندگی تشکیلات بهائیت همچنین میزبان دو رویداد در حاشیه این نشست با تمرکز بر «نقش محیط‌ زیست در اجلاس سران آینده سازمان ملل» بود. 🔺ششمین نشست مجمع محیط‌ زیست سازمان ملل متحد (UNEA-6) از ۷ اسفند تا ۱۱ اسفند (۲۶ فوریه تا ۱ مارس ۲۰۲۴) در مقر برنامه محیط‌ زیست سازمان ملل متحد (UNEP) در نایروبی، کنیا برگزار شد. 🔻برنامه‌ریزی‌های تشکیلات بهائی جهت ایجاد تغییر در ساختار سازمان ملل و معرفی طرح‌هائی جهت ارائه در نشست سران مدتی است به‌ صورت آشکار و پنهان ادامه دارد و با هر بهانه‌ای آن را مطرح می‌کند. 🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل پنجم: آموزه‌های دوازده گانه بهاییت 🔸اشاره عبدالبهاء در سفر تبلیغی خود به اروپا و امریکا، در گردهم آیی ها، کلیساها و کنیسه-های گوناگون سخنرانی کرد و در مقام جانشین بهاءالله و ترویج کننده افکار و آثار او، اصولی را در دوازده سرفصل به عنوان آموزه‌های بهاییت معرفی کرد. برخی از این آموزه‌ها نه تنها بر اساس اندیشه‌های بهاءالله نبود، بلکه حتی در مواردی مثل برابری حقوق زن و مرد، مخالف تفکر وی نیز بود. برخی دیگر هم در دوره‌های پیش از بهاءالله وجود داشته و بسیار علمی تر و منطقی تر از آنچه عبدالبهاء در سخنانش ادعا می‌کرد، درباره آنها بحث شده است. این اصول بعدها به اصول دوازده گانه بهاییت شهرت یافت. این آموزه‌ها را در فصل اعتقادات نیز می‌شد بررسی کرد، ولی از آنجا که بهاییت برای این آموزه‌ها تبلیغات گسترده ای به راه انداخته، به گونه ای که گویا تنها راه رسیدن به زندگی سعادتمندانه، عمل به این آموزه هاست، برای کندوکاو در اهمیت، اصالت و قابلیت اجرایی این اصول، فصلی جداگانه را به آنها اختصاص دادیم. 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۹۵ 🚫@bahaiyat🚫
🕸پ) دعوى قائميت قائم آل محمد او است! و حسينعلى ميرزا وعباس افندى به اين حقيقت دستيابى پيدا كردند كه چنانچه شخص على محمد شيرازى در «باب السّابع من الواحد الثانى» كتاب: «بيان فارسى» اظهار و اعتراف كرده بود؛ از همان شب پنجم جمادى الاولى ۱۲۶۰ ه ق به مقام نبوت و رسالت نايل و سرآغاز نسخ قرآن و اسلام بوده. دعاوى بابيت و قائميت از همان سال نخست دعوى بابيت، بى اساس و دروغ بوده است و اساساً به زعمشان ابواب و نواب و قائميت در تشيّع معلول روايات كذب و نوابى كاذب بوده است! با اين همه بهائيت به طى سريع چنين مدارجى اكتفاء نكرد و تصريحات على محمد شيرازى را كه در كتاب: «لوح هيكل الدين» [۱] مبنى بر ادعاى خدائى على محمد شيرازى با اين بيان «إن على قبل نبيل ذات اللَّه وكينونيه» را مورد تأييد قرار داد. ميرزا حسينعلى بهاء در كتاب: بديع الوهيت على محمد شيرازى را چنين تأييد و تصويب كرد: «اينكه نوشته همان حضرت باب كه شما او را رب اعلى مى دانيد از اين كلمه معلوم مى شود كه شما رب اعلى نمى دانيد و يا تقيه نموده ايد مثل مرشدين شما كه در بعضى از مواضع انكار مى نمايند و تبرّى مى جويند و به اطراف پشته پشته كتب مجعوله در اثبات حقيقت خود مى فرستند و شما و كل من فى السموات و الارض جميعاً بدانند. ---------- [۱]: ص ۵، ضميمه كتاب بيان عربى، همچنين مراجعه شود به «رساله للثّمرة»، ص ۱۵، على محمد شيرازى در آغاز اين رساله خطاب به صبح ازل چنين مى نويسد: للثمرة بسم اللَّه الازل الازل انّنى انا اللَّه لااله الا انا الوحاد الوحيد اننى انا اللَّه لااله الا انا الاحاد الاحيد اننى انا اللَّه لااله الا انا الصماد الصميد اننى انا اللَّه لا اله إلا انا الفراد الفريد اننى انا اللَّه لا اله الا انا السراج السريج اننى انا اللَّه لا اله الا انا الجذاب الجذيب اللَّه اكبر تكبيراً كبيراً هذا كتاب من عند اللَّه المهيمن القيوم الى اللَّه المهيمن القيوم، اللَّه اقدس بسم اللَّه الرحمن الرحيم بسم اللَّه الاله ذى الالهين قل اللهم انك انت سبحانك السموات و الارض و بينها.... بسم اللَّه الا منع الاقدس سبحانك اللهمّ يا الهى لاشهدنك و كل شي ء على انك انت اللَّه لا اله الا انت! 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۱۵ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️بوزینه و خوک محشور می شوند▪️ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📜قَالَ أَبوجَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ: يُحْشَرُ اَلْمُكَذِّبُونَ بِقَدَرِ اَللَّهِ مِنْ قُبُورِهِمْ قَدْ مُسِخُوا قِرَدَةً وَ خَنَازِيرَ. 📄 امام باقر عليه السّلام فرمودند: كسانى كه تقدیرالهی را تكذيب كنند در گورشان مسخ گشته و بصورت بوزينه و خوک محشور خواهند شد. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📚 ثواب الأعمال ج ۱، ص ۲۱۲ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
48.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 نقش پارلمان جهانی ادیان در گسترش بهائیت 🎙استاد: دکتر جهانی 🚫@bahaiyat🚫
🔴عصبانیت شبکه بهایی من و تو از سریال مشاور!! ▪️سریال مشاور با استفاده از مفاهیم اسلامی و با حضور یک طلبه در نقش مشاور به حل مشکلات و مسائل مربوط به خانواده و جوانان را دنبال میکند، باعث شده شبکه معاند و بهایی من وتو درصدد تخریب این سریال بربیاید. ▪️این شبکه که همواره درصدد تخریب مفاهیم دینی و اخلاقی در جامعه اسلامی ایران است با تمسخر سریال مشاور شبکه دو، بار دیگر ضدیت خود را با مفاهیم اسلامی و اخلاقی نشان داد. 🚫@bahaiyat🚫
🔴گفتمان‌ سازی بهائیت به‌ نفع زنان اخلال گر در نظم امنیتی ایران 🔹سایت وابسته به بنیاد بهائی ۱۹ اسفند از انتشار کتابی با عنوان: «زنان فراموش‌ شده، قصة زندانیان بند نسوان» خبر داد. 🔸این رسانه بهائی در تشریح کتاب مذکور نوشت: این مجموعه، روایتی از زندگی زندانیان زن عادی و غیرسیاسی است که جز صفحه حوادث روزنامه‌ها، کمتر جائی ردی از آنها دیده می‌شود. ♦️نویسنده در این کتاب قصد دارد وضعیت زندان زنان در ایران را بسیار اسفناک تصویرسازی کرده، در سه بخش نظام را عامل ایجاد چنین وضعیتی معرفی کند. 🔻زنان و بحث‌های مربوط به آن همیشه از موضوعات قابل‌ توجه برای مخاطب در عرصه تألیفات بوده است. در میان این موضوعات بحث زندان زنان و داستان‌سازی درباره آن تأثیرات خاصی در مباحث حقوق بشری داشته مخاطبین بیشتری به خود جذب می‌کند از همین رو رسانه بهائی تلاش دارد با استفاده از آن به اهداف خود در ایران دست یابد. 🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل پنجم: آموزه‌های دوازده گانه بهاییت 🔹۱. تحری حقیقت تحری حقیقت، به معنای آزادسازی حقیقت است؛ یعنی انسان باید آزادانه عقیده اش را انتخاب کند. آزادی در انتخاب عقیده در تمام ملل و ادیان، اصلی پذیرفته شده است و امتیاز بشر، در همین مسئله است. قرآن نیز به عنوان منشور هدایت و آخرین کتاب آسمانی، بر این مورد تأکید بسیار کرده و تقلید کورکورانه از پدران، پیروی از بزرگان منحرف قوم و پذیرفتن آنچه را اکثریت می‌گویند، نکوهش کرده است. نمونه‌هایی از آیات قرآن را در این زمینه می‌آوریم: ● و چون به ایشان گفته شود به سوی فرستاده الهی و پیامبر بیایید، می‌گویند: آنچه نیاکانمان را برآن یافته ایم برای ما کافی است. حتی اگر نیاکانشان چیزی ندانسته باشند. (مائده: ۱۰۴) ● بلکه گویند ما پدرانمان را بر عقیده ای یافته ایم و با پیروی از آنان، هدایت شده ایم و بدین سان پیش از تو در هیچ آبادی، هشدار دهنده ای نفرستادیم مگر آنکه نازپروردگان آن قریه گفتند: ما پدرانمان را بر عقیده ای یافتیم و ما دنباله رو آنان هستیم. بگو حتی اگر برای شما راهنما تر از آنچه پدرانتان را پیرو آن یافتید، بیاوریم؟ گفتند: ما رسالت شما را منکریم. پس از ایشان انتقام گرفتیم. پس بنگر که عاقبت منکران چه بوده است. (زخرف: ۲۲ و ۲۳) 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۹۶ 🚫@bahaiyat🚫
🕸تشکیلات بهائیت و جواز توهین به مقدسات سردمداران فرقه ضاله بهائیت از همان بدو فعالیت، جمیع منتقدان و مخالفان را با طعن و ناسزا مخاطب قرار می دادند و می کوشیدند تا با این رویه بحث را از مسیر منطقی آن منحرف کنند. برای نمونه، بها، خدای خود خوانده بهائیان بر سر مسند ریاست فرقه، اقسام توهین ها را نثار برادر خویش کرد و تا آنجا پیش رفت که با صراحت تمام، حرام زادگی صبح ازل را اعلام داشت.( مائده آسمانی، جزء اول، ص ۴۰) بها نه تنها منتقدان، بلکه همه کسانی که حاضر نشده اند تابع مدعیات و زیاده خواهی های او شوند را به شدت دشنام می دهد و آنان را نفوس خبیثه می نامد. وی در این خصوص می نویسد: : بر هر نفسی الیوم لازم که از انفس خبیثه مشرکه اجتناب نماید».(حسینعلی نوری، بدیع (در جواب اسئله قاضی)، چاپ سنگی از روی نسخه خطی، کاتب: حرف الزاء، ربیع الاول، ص ۳۵۰) بها در ادامه نزاع و پرخاشی که با مخالفان دارد چنین می گوید، هرکس از بهائیان که برای منتقدان وی شانی انسانی قائل شود، خود نیز دیگر از مرتبه انسانی افول کرده مورد بایکوت فرقه ای قرار می گیرد. بها در این خصوص می نویسد: «برای اثبات مظهر احدیة الیوم هر نفسی بر احدی از معرضین من، اعلاهم أو ادناهم (بزرگ و کوچکشان)، ذکر انسانیت نماید، از جمیع فیوضات رحمانی محروم است، تا چه رسد که بخواهد از برای آن نفوس، رتبه و مقام نماید».(حسینعلی نوری، بدیع (در جواب اسئله قاضی)، چاپ سنگی از روی نسخه خطی، کاتب: حرف الزاء، ربیع الاول، ص ۱۴۰) رویه سرکردگان بهائیت، زیاده روی در توهین و هتاکی به منتقدان بوده و از این رو اغلب بحث را از حالت فردی خارج و تا اهانت به تیره و نژاد مخاطب پیش می بردند. در هیمن راستا، بها وقتی از حکومت عثمانی رنجید، در حکمی سفیهانه به ترک و ترک زبانان اهانت کرد و با بی شرمی تمام گفت: «اُترُکُوا التُرُوک و لَو کانَ اَبُوک، اِن احِبُّوک اکلُوک و اِن ابغضُوک قَتَلُوک؛ از تُرک زبان‌ها دوری کن و فاصله بگیر، اگرچه پدرت باشد. چرا که اگر دوستت بدارد، خواهَدَت خورد و اگر دشمن بدارد خواهَدَت کشت»(اسدالله فاضل مازندرانی، اسرالآثار خصوصی، بی‌جا: مؤسسه‌ی ملّی مطبوعات امری، ۱۲۴ بدیع، ج ۲، ص ۱۵۴.) عبدبها، فرزند بها و دومین سرکرده بهائیان نیز به شیوه پدر با مخالفان و جمیع ابناء بشر طی طریق می کرد و آن ها را با اقسام دشنام ها می خواند. برای نمونه، وی در نوشته های خود، مردم آفریقا را پَست‌تر از حیوان دانسته و می نویسد: “مثلاً چه فرق است میان سیاهان افریک و سیاهان امریک؟! این‌ها (سیاهان آفریقایی) خلق الله البقر علی صورة البشرند. ‏آنان (سیاهان آمریکایی) متمدن و با هوش و فرهنگ ” با این وصف، هتاکی و اهانت چیزی ریشه دار در فرقه ضاله بهائیت است و امروزه نیز مهره های این جریان جاسوسی مکرر با توهین و اتهام زنی در صدد کتمان خیانت های خویش می باشند. حال، جالب است مهره های رسانه ای بهائیت مکرر پیام هایی را به نقل از نهادهای حقوق بشری بازنشر می کنند که در آن از مردم ایران خواسته شده نسبت به توهینی که به مقدسات شان می شود بی تفاوت باشند. در یکی از پیام ها چنین آمده: ما از مقامات ایرانی می‌خواهیم که توهین به مقدسات را جرم زدایی کنند و گام‌های معناداری برای تضمین حق آزادی مذهب یا عقیده و آزادی عقیده و بیان بدون تبعیض بردارند. حال افرادی که چنین خواسته ای دارند ابتدا از فرقه ضاله بهائیت آغاز کنند و از آن ها بخواهند تا در برابر نقدها و برخوردها خویشتن دار باشند چراکه آنان نیز مانند سردمداران شان در کمال وقاحت، به اتهام و اهانت مخالفان مشغول هستند. در حقیقت، تمام جهد نهادهای به ظاهر حقوق بشری برای این است که عملکرد ضدایرانی و ضداسلامی فرقه ضاله بهائیت را موجه سازی نمایند و از این رو از ملت ایران می خواهند راه بی غیرتی را در خصوص کشور و مذهب شان در پیش گیرند. 🚫@bahaiyat🚫
⭕️تلاش بهائیت در حوزه اقتصادی و نقش زنان در آفریقــــــــــــــــــــا 🔹دفتر تشکیلات بهائی با انتشار اطلاعیه‌ای در ۳ اردیبهشت از افراد و سازمان‌های مختلف دعوت کرد تا ۶ اردیبهشت در میزگردی مجازی با عنوان «توافقنامه منطقه آزاد تجاری قاره آفریقا (AfCFTA) و نقش حیاتی زنان در توسعه جامعه» شرکت کنند. 🔸نمایندگی تشکیلات فرقه ضالا بهائیت هدف این رویداد را "کشف پتانسیل زنان در آفریقا برای بهره‌مندی از AfCFTA و کمک به توسعه جامعه" بیان کرد. 🔺تشکیلات بهائیت مدتهاست برنامه‌های خاصی برای گسترش این فرقه ضاله در قاره آفریقا اجرا کرده و از شرائط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی این منطقه جهت پیشبرد مقاصد خویش نهایت استفاده را می‌برد. 🔹کشورهای غربی و اتحادیه اروپا نیز که با هدف توسعه استعمارگری نوین خویش به کشورهای آفریقائی توجه دارند برنامه‌ها و طرح‌های تشکیلات بهائیت در این قاره را همسو با اهداف خود دانسته در اجرای آنها به این فرقه گمراه کمک می‌کنند. 🔻سوء استفاده بهائیت و اتحادیه اروپا از روزنه‌های اقتصادی، فرهنگی و امنیتی کشورهای آفریقائی با هدف نفوذ هر بیشتر در این مناطق صورت‌ گرفته استحاله فرهنگی به نفع بهائیت و وابستگی کامل اقتصادی آنها به غرب را به دنبال دارد. 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️شباهت به یهودیت و مسیحیت▪️ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📜عَنْ أَبِي جَعْفَرٍ عَلَيْهِ السَّلاَمُ: مَا اَللَّيْلُ بِاللَّيْلِ وَ لاَ اَلنَّهَارُ بِالنَّهَارِ أَشْبَهَ مِنَ اَلْمُرْجِئَةِ بِالْيَهُودِ وَ لاَ مِنَ اَلْقَدَرِيَّةِ بِالنَّصْرَانِيَّةِ. 📄 امام باقر عليه السّلام فرمودند: شب نسبت به شب و روز نسبت به روز شبيه‌تر از مرجئه به يهود و قدريّه به مسيحيت نيست. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📚 ثواب الأعمال ج ۱، ص ۲۱۳ 🚫@bahaiyat🚫
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕸پ) دعوى قائميت انا كنا موقناً معترفاً مذعناً ناطقاً ذاكراً قائلًا منادياً مضجاً مصرخاً مصيحاً متكلماً مبلغاً معجاً باعلى الصوت بانه هورب الاعلى و سدرة المنتهى و ملكوت العلى و جبروت العلياء ولاهوت البقاء و روح البهاء و سرالاعظم و كلمة الاتم و مظهر القدم و هيكل الاكرم و رمز المنمنم و رب الامم و البحر المعظم و مطلع الصمدية لولاه ماظهر الوجود و ماعرف المقصود و ما برز جمال المعبود تاللَّه باسمه قد خلقت السماء و مافيها و الارض وما عليها و به موجت البحار و جرت الانهار و اثمرت الاشجار و به حققت الاديان و ظهر جمال الرحمن فواللَّه لويصفه الى آخر الذى لاآخر له لن يسكن فؤادى من عطش حب ذكر أسمائه و صفاته فكيف نفسه المقدس العزيز الجميل». و عباس افندى در كتاب: تاريخ صدر الصدور [۱] مقام على محمد شيرازى را طبق سياق جمله ذيل: «الوهيت شهودى» خواند: «مقام حضرت اعلى الوهيت شهودى.... و رتبه اين عبد عبوديت حقيقى و هيچ تفسير و تأويل ندارد. » و از اين روى بر همه تصريحات بابيت و بهائيت كه على محمد شيرازى: باب، قائم، پيامبر بوده است خط بطلان كشيد. چنين راهى كه بابيت و بهائيت طى كرد، كاملًا با عقيده تشيع و عقل سليم و فطرت پاك منطبق است كه بنا به اعتقاد با بيان و بهائيان على محمد شيرازى نه «باب» بود نه «قائم» و نه «پيامبر» و «صاحب شريعت». ولى در مورد خدائى او نظرى ندارد. زيرا جهت معرفى خصوصيات روحى وخبط دماغ على محمد شيرازى و عفت قلم بابيان و بهائيان ادعاى نهائى، مبنى بر خدائى على محمد شيرازى را مى پذيرد!... ---------- 📗[۱]: ص ۲۰۷ 📗 بهائیان، نجفی، محمد باقر،ص۲۱۵ 🚫@bahaiyat🚫
🕸فصل پنجم: آموزه‌های دوازده گانه بهاییت 🔹۱. تحری حقیقت روزی که چهره هاشان در آتش جهنم دگرگون می‌شود، می‌گویند: ای کاش از خداوند و رسول اطاعت کرده بودیم و گویند: پروردگارا! ما از پیشوایانمان اطاعت کردیم، آن گاه آنان ما را به گمراهی کشاندند. پروردگارا! به آنان دو چندان سهم از عذاب بده و لعنتشان کن، بزرگ ترین لعنت ها. (احزاب: ۶۶ - ۶۸) نکته مهم در این زمینه آن است که تحری حقیقت در بهاییت، شعار و پنداری بیش نیست؛ زیرا از یک سو ادعا می‌شود هر کس باید با توکل بر خداوند، با گوش خود بشنود و با چشم خود ببیند و بخواند و با عقل خود بیندیشد. از سوی دیگر، بهاءالله، خود، این ادعاها را به کناری می‌گذارد و می‌گوید: فهم کلمات الهیه و درک بیانات حمامات معنویه، هیچ دخلی به علم ظاهری ندارد. این منوط به صفای قلب و تزکیه نفوس و فراغت روح است. [۱] بنابراین، وقتی شنیدن با گوش و دیدن با چشم و اندیشیدن با عقل که اسباب علم ظاهری اند، تأثیری در فهم کلمات الهیه ندارند، تحری حقیقت نیز ادعایی بیش نخواهد بود. همچنین مطالعه سرگذشت کسانی که از بهاییت کناره گرفته اند، گویای نبودن آزادی عقیده و اندیشه، در این جماعتِ مدعی تحری حقیقت است. [۲] 📗[۱]:ایقان، ص ۱۶۳. 📗[۲]:نک: مهناز رئوفی، سایه شوم، انتشارات مؤسسه کیهان. 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، ص۹۷ 🚫@bahaiyat🚫
🔴تلاش بهائیت برای احیاء کمپین مجازی داستان ما یکیســــــــــــــــــــــت 🔹دفتر بروکسل تشکیلات فرقه ضاله بهائیت از لئوپولدو لوپز گیل نماینده پارلمان اروپا بابت میزبانی کنسرت لوک اسلات و یاس جهت احیای کمپین داستان ما یکیست و تهیه مقدمات مراسمی به بهانه چهلمین سالگرد ده زن بهایی تشکر کرد. 🔸کمپین مذکور اقدام شکست‌ خورده پیروان فرقه ضاله بهائیت با هدف توجه هنجارشکنان داخل کشور به این فرقه بود که پایان آن مراسم یادبودی برای ده زن بهائی در خرداد ۱۴۰۳ اعلام شد. 🔺تشکیلات بهائیت می‌کوشد تا شکست خود در کمپین را با برگزار کردن مراسمی در خرداد ماه و بازتاب تبلیغاتی آن کمی جبران کند؛ لذا با تهیه برنامه‌هائی تلاش دارد توجه افراد و گروه‌های مختلف را به آن جلب کرده واکنش‌های آنها در این زمینه را رسانه‌ای کند. 🔻این‌ گونه اقدامات پیروان میرزا حسینعلی بهاء در جهت بزرگ‌ نمائی فرقه گمراه از پوچی و تهی بودن آن از اصول اعتقادی صحیح و باورپذیر حکایت دارد. 🚫@bahaiyat🚫