eitaa logo
فرقه های بابیت و بهائیت
18.2هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
1.1هزار ویدیو
34 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🛑 خبر فوری 🔰 رژیم گوساله پرست سامری ، در حال جمع کردن گوساله های خود است... 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
طبق این فیلم چند ثانیه قبل برخورد ،‌چند ضدموشک پدافندی شلیک شدن برای زدن . اما موشک ما مثل از کنارشون رد شد و خورد به هدف ! وَمَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَلَٰکِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👌 آمریکا به قهقهرا رفت....😂😂 💀@bahaiyat💀
🔰 خواهر قشنگم برادران سپاهی ات ، انتقامت را گرفتند... از بهشت برای ما لبخند بزن 💀@bahaiyat💀
🔺 نقش جریانات بهائی در آشوب های سابق دانشگاه‌های تهران 👈برخی مراکزی که در حاشیه دانشگاه‌های تهران قرار داشته و وابسته به جریانات بهائی هستند در سازماندهی آشوب‌های سابق نقش فعال داشتند. ‌ 🔰 علل آشوب‌های سابق در دانشگاه‌های تهران و همچنین نحوه تجمع و سازماندهی میدانی بیانگر این است که حدود ۳۵۰ کافه و اغلب آرایشگاه‌های زنانه مستقر در حاشیه این دانشگاه‌ها به محلی برای هماهنگی و سازماندهی تجمعات تبدیل‌شده بودند. ‌ ✖️نکته قابل تامل این است که برخی از این اماکن که فاقد هرگونه نظارت و بعضا مجوز‌های لازم قانونی است توسط اعضاء فعال فرقه ضاله بهائیت مدیریت می‌شدند. ‌ ✴️در جریان اغتشاشات در کشور بهائیان نقش اصلی داشته و وارد درگیری‌های میدانی شده بودند. مطابق برخی گزارشات در استان‌هایی مانند مازندران عمده جمعیت اغتشاشگران وابسته و سازماندهی شده توسط عناصر بهائی بودند. 💀@bahaiyat💀 ‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سوگند خوردیم که آرام نخواهیم نشست 🔹 إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنْتَقِمُونَ 💀@bahaiyat💀
ز) محاکمه و مناظره باب در مجلس ولی عهد در آخرین روزهای سلطنت محمد شاه، سید علی محمد باب را از قلعه چهریق به تبریز بردند و مجلسی با حضور ناصرالدین میرزا (که در آن وقت، ولی عهد بود) و چند تن از عالمان برای محاکمه یا مناظره با باب تشکیل دادند؛ زیرا وی مدعی دریافت وحی و اعجاز شده بود. از وی سؤال شد: از معجزه و کرامت چه داری؟ گفت: اعجاز من این است که برای عصای خود آیه نازل می کنم و خواندن این فقره را آغاز کرد: «بسم الله الرحمن الرحیم، سبحان الله القدوس السبوح الذی خلق السموات و الارض کما خلق هذه العصا آیه من آیاته!» و اعراب کلمات را به قاعده نحو غلط خواند؛ زیرا تاء را در «السموات» مفتوح قرائت کرد و چون گفتند: مکسور بخوان، ضاد را در «الأرض» مکسور خواند! امیر اصلان خان که در مجلس حضور داشت، گفت: «اگر این قبیل فقرات از جمله آیات شمرده شود، من هم می توانم تلفیق کنم و گفت: «الحمد لله الذی خلق العصا کما خلق الصباح و المسا!» (۱) 📗۱)- تاریخ ظهور الحق، ج ۳. 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، صص ۳۲_۳۳ 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
▪️ذات بی شروع و پایان▪️ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📜سُئِلَ أَبوعَبْدِاَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ عَنْ قَوْلِهِ عَزَّ وَ جَلَّ «هُوَ اَلْأَوَّلُ وَ اَلْآخِرُ» فَقَالَ عَلَيْهِ السَّلاَمُ: اَلْأَوَّلُ لاَ عَنْ أَوَّلٍ كَانَ قَبْلَهُ وَ لاَ عَنْ بَدْءٍ سَبَقَهُ وَ اَلْآخِرُ لاَ عَنْ نِهَايَةٍ كَمَا يُعْقَلُ مِنْ صِفَةِ اَلْمَخْلُوقِينَ وَ لَكِنْ قَدِيمٌ أَوَّلٌ آخِرٌ لَمْ يَزَلْ وَ لاَ يَزَالُ بِلاَ بَدْءٍ وَ لاَ نِهَايَةٍ لاَ يَقَعُ عَلَيْهِ اَلْحُدُوثُ وَ لاَ يُحَوَّلُ مِنْ حَالٍ إِلَى حَالٍ خٰالِقُ كُلِّ شَيْءٍ . 📄 از امام صادق عليه السّلام در مورد معناى قول خداوند «او اوّل و آخر است» پرسيدند. ایشان فرمودند: خداوند اوّل است نه از اوّلى كه پيش از او بوده باشد و نه از پديدآورنده‌اى كه بر او پيشى گرفته باشد و آخر است بى‌آنكه پايانى داشته باشد چنانكه صفت آفريدگان اینگونه است. او ازلی است اوّل و آخرى كه هميشه بوده و هميشه خواهد بود، بى‌ابتدا و انتها. پديده‌ها بر وى عارض نمى‌شود و از حالى به حالى نمى‌گردد، آفرينندۀ هرچيزى است. ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ 📚 توحید صدوق ج ۱، ص ۳۱۳ 💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🕸تناقض بهائیت در عصمت بیت العدل بهائيت جريان تشكيلاتي است كه بر دو ركن استوار است؛ يكي بيت العدل كه وظيفه تشريع و وضع احكام غيرمنصوص در آثار بهائي را بر عهده دارد و ديگري ولايت امر كه موظف به تبيين آن‌ها است.(۱) سران بهائيت، بيت العدل را به دليل قانون‌گذاري احكام، معصوم از خطا مي‌دانند و درباره مصونيت و محفوظ بودن اين نهاد قانون‌گذاري تأكيد‌هاي بسياري در آثار خود دارند كه به برخي از آن‌ها اشاره مي‌شود: الف. حسين علي نوري (معروف به بهاءالله، سركرده بهائيت) درباره ملهم بودن بيت العدل به الهام الهي مي‌نويسد: «آنچه از حدودات در کتاب بر حسب ظاهر نازل نشده بايد اُمناى بيت عدل مشورت نمايند آنچه را پسنديدند مجرى دارند انّه يلهمهم ما يشاء و هُو المدبّر العليم».(۲) ب. عباس افندي (معروف به عبدالبهاء، مبين و دومين سركرده بهائيت) در اين‌باره مي‌نويسد: «مثلاً بيت‌العدل عمومي،‌ اگر به شرايط لازمه، يعني انتخاب جميع ملت، تشكيل شود، آن عدل در تحت عصمت و حمايت حق است؛ آن‌چه منصوص كتابْ نه، و بيت‌العدل به اتفاق آراء يا اكثريت، در آن قراري دهد، آن قرار و حكم محفوظ از خطاست … هيأت بيت عدل در تحت حمايت و عصمت حق است».(۳) ج. اشراق خاوري (از مبلغان و نويسندگان آثار بهائيت) نيز در باره عصمت بيت العدل مي‌نويسد: «بيت عدل الذي جعله الله مصدر كلّ خير و مصوناً من كل خطاء».(۴)
از سوي ديگر، عباس افندي از احتمال تباين و اختلاف دستورات بيت العدل با آيات (نوشته‌هاي) حسين‌علي نوري سخن مي‌گويد و در اين موارد به او دستور سرپيچي از قانون صادر شده از سوي بيت العدل را مي‌دهد: «ولي امر، رئيس لاينعزل اين مجلس فخيم (بیت عدل) است، … هر گاه تصميمي‌ را وجداناً مباين با روح آيات منزله تشخيص دهد، بايد ابرام و تأكيد در تجديد نظر آن نمايد».(۵) اين دستور عباس افندي مفهوم مهمي دارد و آن احتمال خطاي بيت العدل و به وجود آمدن تناقض ميان قانون صادر شده از سوي بيت العدل با قوانين منصوص قبلي توسط حسين علي نوري است. اينجا پرسشي رخ مي‌دهد: «چطور مي‌شود بيت العدل ملهم به الهام الهي و داراي عصمت باشد؛ ولي حكم و تصميمش با روح آيات حسينعلي نوري (بها) همخواني نداشته باشد؟!!» به هنگام رخ دادن اين تناقض، روشن است كه هر دو نمي‌توانند الهي باشند؛ بنابراين يا آياتي كه حسينعلي آورده، الهي نيست و به دروغ به خداي سبحان نسبت داده شده يا بيت العدل ملهم به الهام الهي نيست و عصمت ندارد!! به هر حال، هر دو طرف تناقض از سوي حسينعلي نوري صادر شده و روشن می‌سازند که نه حسينعلي نوري مي‌تواند پيامبر الهي باشد و نه مسلك بهائيت مي‌تواند يك دين يا آيين الهي باشد، چون خود حسينعلي نوري به تقليد از قرآن كريم كه وجود اختلاف را دليل بر غير الهي بودن مي‌داند،(نساء: ۸۲) در كتاب بديع خود وجود تناقض را دليل بر غير الهي بودن مي‌نويسد: «تناقض را در ساحت اقدس مظاهر الهيه راه نبوده و نخواهد بود».(۶) به اميد روزي كه حق‌جويان و باطل‌ستيزان با ترك تقليد كوركورانه و برداشتن عينك تعصب جاهلانه، با چشم خود ببينند و حقيقت را از باطل بازشناسند… 📚منابع 📗۱. دور بهائي، ص ۸۲. 📕۲. پیشین، ص ۸۱. 📙۳. مفاوضات، ص ۱۲۲. 📘۴. گنجينه حدود و احکام، ص ۲۱۶. 📔۵. دور بهايي، ص ۸۳. 📓۶. بديع، ص ۱۲۶. 💀@bahaiyat💀
💬 | متن پیام: سلام عليكم آيا امكان دارد يك دوره براي طلاب كشورهاي مختلف به مدت 15ساعت طراحي كنيد!؟ ✍️سلام علیکم شماره خود را در همین پیام ارسال کنید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸بعضی از فعالین مهدوی، خودشان مانع ظهور هستند! 🎤استاد عجل الله تعالی فرجه الشریف 💀@bahaiyat💀
⛔️ انتشار بخش اوّل مستند زندگی «طاهره قرةالعین» با نام «خاک شکوفه آتش» ساخته بازیگر فراری «شبنم طلوعی» 🔻تشکیلات بهائیت همواره از هر ابزاری برای تحریک و تقویت اغتشاشات در ایران استفاده کرده و انتشار این مستند که محصول کار چند روز هم نیست، در پی حمایت موذیانه این تشکیلات از بحران اجتماعی کشف حجاب در ایران است. 🔻فرقه سراسر بدعت بهائی که کینه دیرینه از شیعه و مردم ایران دارد، با همدستی آمریکا و اسرائیل و دیگر معاندین نظام، در التهابات اخیر کشور به صورت مستقیم و غیرمستقیم نقش‌‌آفرینی کرد، که بازداشت تعدادی از بهائیان توسط دستگاه‌های امنیتی این مساله را به وضوح ثابت کرد. 🔻« زرّین‌تاج برغانی قزوینی» ملقب و مشهور به «قُرَّةُالعَین» از مریدان شیخی مسلک علی‌محمد باب و از رهبران جنبش بابیه بوده‌است. و متهم ردیف اول قتل فجیع عمویش شهید «شیخ محمدتقی برغانی قزوینی» معروف به «شهید ثالث» و از سردمداران «واقعه بدشت» بود. 💀@bahaiyat💀
ح) توبه نامه کتبی پس از آشکار شدن ناتوانی سید علی محمد در اثبات ادعای خود، وی را تنبیه کردند و او برای دومین بار به طور رسمی از ادعاهای خویش دوری جست و اظهار پشیمانی کرد. او این بار به صورت کتبی و خطاب به ولی عهد، توبه نامه رسمی نوشت. میرزا ابوالفضائل گلپایگانی، بزرگ ترین مبلّغ بهایی در کتاب کشف الغطاء عین توبه نامه باب را آورده است: «فداک روحی، الحمد لله کما هو أهله و مستحقه» که ظهورات فضل و رحمت خود را در هر حال بر کافه عباد خود شامل گردانیده. «فحمداً له ثم. حمداً» که مثل آن حضرت را ینبوع رأفت و رحمت خود فرموده که به ظهور عطوفتش عفو از بندگان و ستر بر مجرمان و ترحم به داعیان فرموده. «أشهدالله و من عنده» که این بنده ضعیف را قصدی نیست که خلاف رضای خداوند عالم و اهل ولایت او باشد. اگرچه بنفسه، وجودم ذنب صرف است، ولی چون قلبم موقن به توحید خداوند جل ذکره و به نبوت رسول او و ولایت اهل ولایت اوست و لسانم مقر بر «کل ما نزل من عند الله است»، امید رحمت او را دارم و مطلقاً خلاف رضای حق را نخواسته ام و اگر کلماتی که خلاف رضای او بود از قلم جاری شده، غرضم عصیان نبوده و در هر حال مستغفر و تائبم حضرت او را. و این بنده را مطلق علمی نیست که منوط به ادعای باشد و «استغفرالله ربی و اتوب الیه من أن ینسب علی أمری» (و استغفار و توبه می کنم از امری که به من نسبت داده شده است). و بعضی مناجات و کلمات که از لسان جاری شده، دلیل بر هیچ امری نیست و مدعی نیابت خاصه حضرت حجه الله علیه السلام را محض ادعا مبطل است و این بنده را چنین ادعایی نبوده و نه ادعای دیگر. مستدعی از الطاف حضرت شاهنشاهی و آن حضرت چنان است که این دعاگو را به الطاف و عنایات سلطانی و رأفت و رحمت خود، سرفراز فرمایند و السلام. (۱) 📗۱)- میرزا ابوالفضل و سیدمهدی گلپایگانی، کشف الغطاء، صص ۲۰۴ و ۲۰۵. 📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، صص ۳۳_۳۴ 💀@bahaiyat💀
💠اعمال لیلة الرغایب بدان‏که اولین شب جمعه ماه رجب را «لیلة الرغاب» (یعنى شب دلدادگان) مى‏ گویند و براى آن عملى با فضیلت‏ بسیار از حضرت رسول صلى الله علیه و آله وارد شده که آن را سیّد در کتاب «اقبال» و علامه حلى در «اجازه بنى زهره» نقل کرده ‏اند، بعضى از فضیلت آن اینکه به سبب انجام آن گناهان بسیار آمرزیده مى‏ شود، و نیز نمازى در آن وارد شده که هرکه آن را به جاى‏ آورد هنگام شب اوّل قبرش حق تعالى ثواب آن را به نیکو‌ترین صورت و با روى گشاده و درخشان و زبانى گویا به سوى‏ او مى‏ فرستد، پس به او مى‏ گوید: اى حبیب من تو را بشارت باد که از هر شدّت و سختى نجات یافتى، بنده مى‏ گوید تو کیستى؟ به خدا سوگند من چهره ‏اى زیبا‌تر از چهره تو ندیدم، و سخنى شیرین‏‌ تر از سخن تو نشنیدم، و بویى بهتر از بوى‏ تو نبوییدم!! پاسخ می‌دهد: من ثواب آن نمازم که در فلان شب، از فلان ماه، از فلان سال به جاى آوردى‏ امشب نزد تو آمدم تا حقّت را ادا کنم، و مونس تنهایى تو باشم، و هراس را از تو برگیرم و هنگامى‏ که در صور (شیپور قیامت) دمیده شود، در عرصه قیامت سایه ‏اى بر سرت خواهم افکند، پس خوشحال باش که خیر هرگز از تو جدا نخواهد شد. کیفیت‏ این نماز چنین است: اولین پنجشنبه ماه رجب را روزه مى ‏دارى، چون شب جمعه داخل شود، ما بین نماز مغرب و عشا، دوازده رکعت نماز بجاى مى ‏آورى، هر دو رکعت با یک سلام به این ترتیب که در هر رکعت یک مرتبه سوره «حمد» و سه مرتبه «سوره قدر» و دوازده‏ مرتبه «سوره توحید» مى‏ خوانى و هنگامى که از نماز فارغ شدى هفتادمرتبه مى‏ گویى: اللهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ النَّبِیِّ الْأُمِّیِّ وَ عَلَى آلِهِ [وَ آلِ مُحَمَّدٍ]. خدایا! بر محمّد پیامبر درس ناخوانده و خاندانش درود فرست سپس به سجده مى ‏روى و هفتادمرتبه می‌گویى: سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَ الرُّوحِ پاک و منزّه است پروردگار فرشتگان و روح آنگاه سر از سجده بر مى ‏دارى و هفتادمرتبه مى‏ گویى: رَبِّ اغْفِرْ وَ ارْحَمْ وَ تَجَاوَزْ عَمَّا تَعْلَمُ إِنَّکَ أَنْتَ الْعَلِیُّ الْأَعْظَمُ پروردگارا! مرا بیامرز و بر من مهرورز و از آنچه از من مى ‏دانى بگذر، تو خداى بر‌تر و بزرگترى دوباره به سجده مى ‏روى و هفتادمرتبه مى‏ گویى: سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلائِکَةِ وَ الرُّوحِ پاک و منزّه است پروردگار فرشتگان و روح سپس حاجت خود را مى ‏طلبى که به خواست خدا برآورده خواهد شد. آگاه باش زیارت حضرت رضا علیه السّلام در ماه رجب مستحب است، و انجام آن در این ماه امتیاز خاصى دارد، همانگونه که انجام عمره در ماه رجب فضیلت دارد تا جایى که روایت شده انجام آن در این ماه، در فضیلت همتاى حج است و نیز نقل شده: حضرت سجاد علیه السّلام در ماه رجب به عمره مشرّف شده بود، و شب‏ و روز نزد کعبه نماز مى‏ خواند، و در حالى که پیوسته در سجده بود این ذکر از زبان ایشان شنیده مى‏ شد: عَظُمَ الذَّنْبُ مِنْ عَبْدِکَ فَلْیَحْسُنِ الْعَفْوُ مِنْ عِنْدِکَ گناه از بنده‏ ات بزرگ شده، پس بگذر گذشت از سوى تو زیبا باشد 📗 مفاتیح الجنان 💀@bahaiyat💀