❌رپورتاژ تبلیغاتی رسانههای داخلی برای کارگردان بهائــــــــــــــــــــــی
🔹تعدادی از خبرگزاریها و رسانههای داخلی ۵ و ۶ دی در سالروز تولد بهرام بیضائی، کارگردان بهائی، مطلبی بعنوان: «پس از چندین سال سکوت، بهرام بیضائی: دلم میخواست در ایران باشم»
را منتشر کردند.
🔸مطلب منتشر شده بخشی از گفتگوی این کارگردان بهائی در کتاب «موزاییک استعارها، گفتگو با بهرام بیضایی» است که میکوشد با تبرئه بیضائی وی را آشنا و عاشق فرهنگ ایران و دلتنگ برای کشور نشان دهد.
♦️عنوان مطالب منتشر شده پس از چندین سال سکوت است؛ در حالی که بیضائی هیچگاه سکوت اختیار نکرده و همیشه نسبت به فرهنگ، سینما، اجتماع و مسائل داخلی کشور در رسانههای معاند سخن گفته و سال گذشته برای تشویق آشوبگران شعر سروده است.
🔺در روز تولد بهرام بیضائی در حالی که بعضی خبرگزاریهای داخلی کوشیدند وی را تبرئه کنند، رسانههای معاندی چون «توانا» با انتشار شعر او چهره واقعی او را نمایان کردند.
🔻بهرام بیضائی یک بهائی است که خود و خانواده او پس از خروج از ایران بارها با ساخت نمایش، مصاحبه با رسانههای معاند و... افکار واقعی خویش را نسبت به اسلام و ایران نشان دادهاند.
#بهائیت_کذاب
#بهرام_بیضائی
💀@bahaiyat💀
19.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴مدعیان دروغین امام زمان را بشناسید‼️‼️
🔰 راه شناخت مدعیان دروغین
✳️ بررسی چند ادعا از مدعیان
🎤 کارشناس :استاد#عبادی از اساتید مهدوی
#علی_محمد_باب_مدعی_دروغین
#بابیت
💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تصاویری جدید و زیبا از حال و هوای پیادهروی زائران در مسیرهای منتهی به سامرا و همچنین پذیرایی مواکب بمناسبت #شهادت_امام_هادی علیه السلام
#امام_هادی_علیه_السلام
💀@bahaiyat💀
🔹«نشست مجازی»
پرویز ثابتی، تندیس رذالت
پرده برداری از چهره کریه پرویز ثابتی عنصر خبیث ساواک،
👤ارائه کننده: استاد شاداب عسگری
پژوهشگر، نویسنده و محقق تاریخ انقلاب
🗓چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۲۷
🕑ساعت: 9 الی 11
🌐 مشاهده از طریق مجازی
📽B2n.ir/s90095
#مجمع_فرق_ادیان_اقوام_مذاهب
#دفتر_تبلیغات_اسلامی
#موسسه_معراج
#فرقه_ضاله_بهائیت
#ساواک
#پرویز_ثابتی
#صهیونیسم
🖇@mafam1392
🔴 خبری که دیده نشد
🔺در تاریخ ۱۶تیر ۱۴۰۱ هماهنگی فرقۀ ضالۀ بهائیت با متا (واتساپ، اینستاگرام، فیسبوک) برای حذف و محدود کردن گروه و افرادی که علیه این فرقه روشنگری میکنند.
🔺قبل از اینکه ما به فکر تبلیغ در متاورس باشیم، آنها قوانین جلوگیری از تبلیغات مذهبیاسلامی و خصوصاً شیعی را نوشتهاند و در حال اعمال آن هستند.
بهائیت فرقه پلیدی که تلاش دارد چهره واقعی خود را با مظلوم نمایی و جلوگیری از انتشار حقیقت بهائیت پنهان کند.
#بهائیت
#ضد_شیعه
💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕸«سایه تاریکی» غرفهای مفهومی برای نقد بهائیت
▫️به همت گروه علمی نقد بهائیت موسسه راهبردی حقپژوهی غرفه «سایه تاریکی» با ارائه حجتالاسلام امیرحسین کامل نواب در نمایشگاه آب و سراب یزد شروع به فعالیت کرد.
▫️در ابتدا مخاطبین این غرفه با برخی نمادها و کتابها و جزوات تبلیغی این فرقه ضاله آشنا میشوند.
▫️در ادامه استاد کامل نواب با اشاره به تعالیم دوازدهگانه این فرقه به تناقضات موجود در بهائیت میپردازند.
▫️شیوههای جذب، ابزارهای تبلیغاتی و فعالیتهای این فرقه در زمان کنونی موضوع دیگری است که توسط این محقق و پژوهشگر نقد بهائیت به آن اشاره میشود.
▫️لازم به ذکر است این نمایشگاه تا پنجشنبه ۲۸ دیماه در مجتمع باقرالعلوم (علیه السلام) یزد دایر میباشد.
#نقد_بهائیت
#مجتمع_باقرالعلوم علیه السلام
💀@bahaiyat💀
🔺 نقش جریانات بهائی در آشوب های سابق دانشگاههای تهران
👈برخی مراکزی که در حاشیه دانشگاههای تهران قرار داشته و وابسته به جریانات بهائی هستند در سازماندهی آشوبهای سابق نقش فعال داشتند.
🔰 علل آشوبهای سابق در دانشگاههای تهران و همچنین نحوه تجمع و سازماندهی میدانی بیانگر این است که حدود ۳۵۰ کافه و اغلب آرایشگاههای زنانه مستقر در حاشیه این دانشگاهها به محلی برای هماهنگی و سازماندهی تجمعات تبدیلشده بودند.
✖️نکته قابل تامل این است که برخی از این اماکن که فاقد هرگونه نظارت و بعضا مجوزهای لازم قانونی است توسط اعضاء فعال فرقه ضاله بهائیت مدیریت میشدند.
✴️در جریان اغتشاشات در کشور بهائیان نقش اصلی داشته و وارد درگیریهای میدانی شده بودند. مطابق برخی گزارشات در استانهایی مانند مازندران عمده جمعیت اغتشاشگران وابسته و سازماندهی شده توسط عناصر بهائی بودند.
#بهائیت
#اغتشاشات
💀@bahaiyat💀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
13.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🕸بهائیت از دو زاویه (۱۵)
ادامه دارد....
#بهائیت_از_دو_زاویه
💀@bahaiyat💀
ز) محاکمه و مناظره باب در مجلس ولی عهد
در آخرین روزهای سلطنت محمد شاه، سید علی محمد باب را از قلعه چهریق به تبریز بردند و مجلسی با حضور ناصرالدین میرزا (که در آن وقت، ولی عهد بود) و چند تن از عالمان برای محاکمه یا مناظره با باب تشکیل دادند؛ زیرا وی مدعی دریافت وحی و اعجاز شده بود. از وی سؤال شد: از معجزه و کرامت چه داری؟ گفت: اعجاز من این است که برای عصای خود آیه نازل می کنم و خواندن این فقره را آغاز کرد: «بسم الله الرحمن الرحیم، سبحان الله القدوس السبوح الذی خلق السموات و الارض کما خلق هذه العصا آیه من آیاته!» و اعراب کلمات را به قاعده نحو غلط خواند؛ زیرا تاء را در «السموات» مفتوح قرائت کرد و چون گفتند: مکسور بخوان، ضاد را در «الأرض» مکسور خواند!
امیر اصلان خان که در مجلس حضور داشت، گفت: «اگر این قبیل فقرات از جمله آیات شمرده شود، من هم می توانم تلفیق کنم و گفت: «الحمد لله الذی خلق العصا کما خلق الصباح و المسا!» (۱)
📗۱)- تاریخ ظهور الحق، ج ۳.
📗تحلیل و نقد بهائیت، علیرضا روزبهانی، صص ۳۲_۳۳
#تحلیل_نقد_بهائیت
#ادعاهای_باب
💀@bahaiyat💀
▪️ذات بی شروع و پایان▪️
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📜سُئِلَ أَبوعَبْدِاَللَّهِ عَلَيْهِ السَّلاَمُ عَنْ قَوْلِهِ عَزَّ وَ جَلَّ «هُوَ اَلْأَوَّلُ وَ اَلْآخِرُ» فَقَالَ عَلَيْهِ السَّلاَمُ: اَلْأَوَّلُ لاَ عَنْ أَوَّلٍ كَانَ قَبْلَهُ وَ لاَ عَنْ بَدْءٍ سَبَقَهُ وَ اَلْآخِرُ لاَ عَنْ نِهَايَةٍ كَمَا يُعْقَلُ مِنْ صِفَةِ اَلْمَخْلُوقِينَ وَ لَكِنْ قَدِيمٌ أَوَّلٌ آخِرٌ لَمْ يَزَلْ وَ لاَ يَزَالُ بِلاَ بَدْءٍ وَ لاَ نِهَايَةٍ لاَ يَقَعُ عَلَيْهِ اَلْحُدُوثُ وَ لاَ يُحَوَّلُ مِنْ حَالٍ إِلَى حَالٍ خٰالِقُ كُلِّ شَيْءٍ .
📄 از امام صادق عليه السّلام در مورد معناى قول خداوند «او اوّل و آخر است» پرسيدند. ایشان فرمودند: خداوند اوّل است نه از اوّلى كه پيش از او بوده باشد و نه از پديدآورندهاى كه بر او پيشى گرفته باشد و آخر است بىآنكه پايانى داشته باشد چنانكه صفت آفريدگان اینگونه است. او ازلی است اوّل و آخرى كه هميشه بوده و هميشه خواهد بود، بىابتدا و انتها. پديدهها بر وى عارض نمىشود و از حالى به حالى نمىگردد، آفرينندۀ هرچيزى است.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
📚 توحید صدوق ج ۱، ص ۳۱۳
#حدیث_روز
💀@bahaiyat💀
🕸تناقض بهائیت در عصمت بیت العدل
بهائيت جريان تشكيلاتي است كه بر دو ركن استوار است؛ يكي بيت العدل كه وظيفه تشريع و وضع احكام غيرمنصوص در آثار بهائي را بر عهده دارد و ديگري ولايت امر كه موظف به تبيين آنها است.(۱)
سران بهائيت، بيت العدل را به دليل قانونگذاري احكام، معصوم از خطا ميدانند و درباره مصونيت و محفوظ بودن اين نهاد قانونگذاري تأكيدهاي بسياري در آثار خود دارند كه به برخي از آنها اشاره ميشود:
الف. حسين علي نوري (معروف به بهاءالله، سركرده بهائيت) درباره ملهم بودن بيت العدل به الهام الهي مينويسد: «آنچه از حدودات در کتاب بر حسب ظاهر نازل نشده بايد اُمناى بيت عدل مشورت نمايند آنچه را پسنديدند مجرى دارند انّه يلهمهم ما يشاء و هُو المدبّر العليم».(۲)
ب. عباس افندي (معروف به عبدالبهاء، مبين و دومين سركرده بهائيت) در اينباره مينويسد: «مثلاً بيتالعدل عمومي، اگر به شرايط لازمه، يعني انتخاب جميع ملت، تشكيل شود، آن عدل در تحت عصمت و حمايت حق است؛ آنچه منصوص كتابْ نه، و بيتالعدل به اتفاق آراء يا اكثريت، در آن قراري دهد، آن قرار و حكم محفوظ از خطاست … هيأت بيت عدل در تحت حمايت و عصمت حق است».(۳)
ج. اشراق خاوري (از مبلغان و نويسندگان آثار بهائيت) نيز در باره عصمت بيت العدل مينويسد: «بيت عدل الذي جعله الله مصدر كلّ خير و مصوناً من كل خطاء».(۴)
از سوي ديگر، عباس افندي از احتمال تباين و اختلاف دستورات بيت العدل با آيات (نوشتههاي) حسينعلي نوري سخن ميگويد و در اين موارد به او دستور سرپيچي از قانون صادر شده از سوي بيت العدل را ميدهد: «ولي امر، رئيس لاينعزل اين مجلس فخيم (بیت عدل) است، … هر گاه تصميمي را وجداناً مباين با روح آيات منزله تشخيص دهد، بايد ابرام و تأكيد در تجديد نظر آن نمايد».(۵)
اين دستور عباس افندي مفهوم مهمي دارد و آن احتمال خطاي بيت العدل و به وجود آمدن تناقض ميان قانون صادر شده از سوي بيت العدل با قوانين منصوص قبلي توسط حسين علي نوري است.
اينجا پرسشي رخ ميدهد: «چطور ميشود بيت العدل ملهم به الهام الهي و داراي عصمت باشد؛ ولي حكم و تصميمش با روح آيات حسينعلي نوري (بها) همخواني نداشته باشد؟!!»
به هنگام رخ دادن اين تناقض، روشن است كه هر دو نميتوانند الهي باشند؛ بنابراين يا آياتي كه حسينعلي آورده، الهي نيست و به دروغ به خداي سبحان نسبت داده شده يا بيت العدل ملهم به الهام الهي نيست و عصمت ندارد!!
به هر حال، هر دو طرف تناقض از سوي حسينعلي نوري صادر شده و روشن میسازند که نه حسينعلي نوري ميتواند پيامبر الهي باشد و نه مسلك بهائيت ميتواند يك دين يا آيين الهي باشد، چون خود حسينعلي نوري به تقليد از قرآن كريم كه وجود اختلاف را دليل بر غير الهي بودن ميداند،(نساء: ۸۲) در كتاب بديع خود وجود تناقض را دليل بر غير الهي بودن مينويسد: «تناقض را در ساحت اقدس مظاهر الهيه راه نبوده و نخواهد بود».(۶)
به اميد روزي كه حقجويان و باطلستيزان با ترك تقليد كوركورانه و برداشتن عينك تعصب جاهلانه، با چشم خود ببينند و حقيقت را از باطل بازشناسند…
📚منابع
📗۱. دور بهائي، ص ۸۲.
📕۲. پیشین، ص ۸۱.
📙۳. مفاوضات، ص ۱۲۲.
📘۴. گنجينه حدود و احکام، ص ۲۱۶.
📔۵. دور بهايي، ص ۸۳.
📓۶. بديع، ص ۱۲۶.
#تناقض_بهائیت
💀@bahaiyat💀