🎶دوره آنلاین ناگفتههای موسیقی🎶
🔥بررسی متفاوت مسئله موسیقی
از زاویه منطقی و عقلی
❌بدون در نظر گرفتن احکام اسلامی
از سلسله وبینارهای چالشی #ناگفتهها
🧕🏻 #ویژه_بانوان 👌🏻💟
📆 18 و 19 بهمن ماه
👨🏻💻استاد علیرضا خوشمنظر
⭕️برخی عناوین دوره:
🔹پشت پرده صنعت موسیقی
🔹تاثیر موسیقی بر جسم
🔹موسیقی و قدرت فکر
🔹موسیقی و اراده
🔹موسیقی و روح
⛔️ #ظرفیت_محدود
✅ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر با ارسال #عدد1 به:
🆔 @Nagofteha_Admin
خدا میدونه-هلالی.mp3
3.62M
خدا میدونه باور منه...
همیشه زهرا مادر منه
@banooyeab
351.mp3
1.26M
🇮🇷🦋🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸🇮🇷
#قرآن_کریم
#با_نیت...
#با_ترجمه
#صفحه351
#استاد_پرهیزکار
🇮🇷🦋🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸🇮🇷
به #بانوی_آب 💧بپیوندید:
https://eitaa.com/joinchat/1242038283C53201e044e
#جرعه_ای_تفکر
#قرآن_کریم
🇮🇷🦋🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸🇮🇷
در صفحه تلاوت قرآن کریم امروز:
🌿 إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ وَ اللَّهُ يَعْلَمُ وَ أَنْتُمْ لا تَعْلَمُونَ «19»
همانا براى كسانى كه دوست دارند زشتىها در ميان اهل ايمان شايع گردد، در دنيا و آخرت عذاب دردناكى است، و خداوند مى داند و شما نمى دانيد. 🌿
🔸 نكته ها:
✳️ اشاعه ى فحشا، گاهى با زبان و قلم است كه عمل زشت مردم را افشا كند و گاهى با تشويق ديگران به گناه و قرار دادن امكانات گناه در اختيار آنان.
❇️ امام صادق عليه السلام فرمود: كسى كه آن چه را درباره ى مؤمنى بشنود، براى ديگران بازگو كند، جزء مصاديق اين آيه است. در حديث مى خوانيم: كسى كه كار زشتى را شايع كند، مانند كسى است كه آن را مرتكب شده است.
🇮🇷🦋🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸🇮🇷
به #بانوی_آب 💧بپیوندید:
https://eitaa.com/joinchat/1242038283C53201e044e
#دهه_فجر 🇮🇷🌷
[تو
قلبها را
فتح کردی
قبل از آنکہ
انقلاب کنی...♥️🌱]
#بانوی_آب 💧بپیوندید:
https://eitaa.com/joinchat/1242038283C53201e044e
«تبیین
اندیشه راهبردی مکتب امام خمینی(ره)
و
بیانیه گام دوم انقلاب
برای
تعیین وظیفه ما در قبال انقلاب »
✅استاد: حجتالاسلام والمسلمین مجتبی عرب
✅زمان: شنبه ۱۸ بهمن ساعت ۱۸:۳۰
✅مکان: آپارات و اینستاگرام
در آپارات:
http://Aparat.com/baraye_kari_hastam/live
در سامانه تکیه:
https://tekye.net/live/2700
و اینستاگرام:
@_baraye_kari_hastam
@baraye_kari_hastam
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 مداحی انتقادی روز گذشته نسبت به وضع معیشت مردم در حضور رهبرانقلاب
سلام
اللهم صل علی محمد و آل محمد
گروه جهادی بانوی آب، برای پیگیری و سرکشی در مناطق محروم، نیاز به همکاری خواهران دارد.
لطفا افرادیکه مایلند کمک کنند
🔹مجازی
🔹 محتوایی
🔹مالی
🔹معرفی سرگروه های مادرانه
به بنده پیام بدهند.
6273817010064438
شماره حساب گروه جهادی بانوی آب
بانک انصار
@mahjobm
#کوچه_های_گرم_انقلاب
سلام
امسال اگر از راهپیمایی گرم ۲۲بهمن محروم شدیم، می تونیم به هم کمک کنیم برای نصب پرچم ایران، درب منزل.
جمع کردن کمک مالی
تقسیم کار نیروی انسانی جهت نصب پرچم درب منازل داوطلبان
انشالله هیچ کوچه ای بدون پرچم نمونه😊
@banooyeab
#بانوی_منتظر
✨بیست و هفتمین روز قرار عاشقی✨
🤲🏻دعای عهد
💐به نیابت از:
حضرت خدیجه ام المومنین(سلام الله علیها)
هر روز به چشمِ خود شاهدیم که صعود و فرودِ خورشید، مایل به سوی کوی توست...
و آسمان هنوز به رسمِ ادب پیشِ پای تو ایستاده است!
و بادِ وزنده، همواره حیرانِ همراهی با توست...
و می شنویم نامِ زیبایت را که نُقلِ مجلسِ پرندگانِ خوشالحانست.
و یادِ تو خواب را از چشمانِ شبتاب ها گرفته...
و داغِ غم های بیشمارت رعد را به خروش آوردهست!
یا خلیفةاللّه!
وحوش و جماد و نبات دغدغهمندِ تو اند!
سستی و خمودگیِ ما را در ثنا و اعزازت ببخش ❤️
#یالثارات_الحسین
به #بانوی_آب 💧بپیوندید:
https://eitaa.com/joinchat/1242038283C53201e044e
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#صفات_ابرار
#حضور_قلب_در_نماز
+ بیانات استاد تحریری ✨⭐️
به #بانوی_آب 💧بپیوندید:
https://eitaa.com/joinchat/1242038283C53201e044e
#نعمت_مادری ❤️
♡ همه منافع کشور ما از دامن شما مادرها تأمین می شود.♡
#ره_بر
💧به بانوی آب بپیوندید👇
https://eitaa.com/joinchat/1242038283C53201e044e
352.mp3
1.17M
🇮🇷🦋🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸🇮🇷
#قرآن_کریم
#با_نیت...
#با_ترجمه
#صفحه352
#استاد_پرهیزگار
🇮🇷🦋🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸🇮🇷
به #بانوی_آب 💧بپیوندید:
https://eitaa.com/joinchat/1242038283C53201e044e
#جرعه_ای_تفکر
#قرآن_کریم
🇮🇷🦋🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸🇮🇷
در صفحه تلاوت قرآن کریم امروز:
🌿إِنَّ الَّذِينَ يَرْمُونَ الْمُحْصَناتِ الْغافِلاتِ الْمُؤْمِناتِ لُعِنُوا فِي الدُّنْيا وَ الْآخِرَةِ وَ لَهُمْ عَذابٌ عَظِيمٌ «23»
همانا كسانى كه به زنان پاكدامن و با ايمان و بىخبر (از هرگونه آلودگى) و نسبت بد مىدهند، در دنيا و آخرت از رحمت الهى دورند و برايشان عذاب بزرگى است.🌿
🔹پيام ها:
1⃣ آسيب پذيرى زن بيشتر است، بايد به افراد آسيب رسان هشدار داد. «يَرْمُونَ الْمُحْصَناتِ»
2⃣ كسى كه پاك تر است تهمت به او خطرناكتر است. «الْمُحْصَناتِ الْغافِلاتِ الْمُؤْمِناتِ»
3⃣ تهمت، علاوه بر عذاب آخرت، در دنيا نيز كيفر دارد. «لُعِنُوا فِي الدُّنْيا» (شايدنمونه لعنت در دنيا، اجراى حدّ و ردّ گواهى او به عنوان فاسق باشد.)
4⃣ حمايت از حقوق زنان پاكدامن، از برنامههاى قرآنى است. يَرْمُونَ الْمُحْصَناتِ ...
🇮🇷🦋🌸🦋🌸🦋🌸🦋🌸🇮🇷
به #بانوی_آب 💧بپیوندید:
https://eitaa.com/joinchat/1242038283C53201e044e
🌺سبک زندگی ما تابع تفسیرمان از زندگی و ایمان ماست
رفتار اجتماعی و سبک زندگی، تابع تفسیر ما از زندگی است:
⁉️هدف زندگی چیست؟
هر هدفی که ما برای زندگی معین کنیم، برای خودمان ترسیم کنیم،👈به طور طبیعی، متناسب با خود، یک سبک زندگی به ما پیشنهاد میشود.
⬅️یک نقطهی اصلی وجود دارد و آن، ایمان است.👉
یک هدفی را باید ترسیم کنیم - هدف زندگی را - به آن ایمان پیدا کنیم. بدون ایمان، پیشرفت در این بخشها امکانپذیر نیست؛ کارِ درست انجام نمیگیرد.
حالا آن چیزی که به آن ایمان داریم، میتواند لیبرالیسم باشد، میتواند کاپیتالیسم باشد، میتواند کمونیسم باشد، میتواند فاشیسم باشد، 🌸میتواند هم توحید ناب باشد؛🌸
✅بالاخره به یک چیزی باید ایمان داشت، اعتقاد داشت، به دنبال این ایمان و اعتقاد پیش رفت. مسئلهی ایمان، مهم است.
✅ایمان به یک اصل، ایمان به یک لنگرگاه اصلی اعتقاد؛ یک چنین ایمانی باید وجود داشته باشد. بر اساس این ایمان، سبک زندگی انتخاب خواهد شد.
بیانات در دیدار جوانان استان خراسان شمالی ۱۳۹۱/۰۷/۲۳
#سبک_زندگی
#ره_بر
به #بانوی_آب 💧بپیوندید:
https://eitaa.com/joinchat/1242038283C53201e044e
#دهه_فجر 🌷🇮🇷
بھ دنبال امام خمینے
دࢪ گلزار شهدا بگردید!^^
لا به لاے همان مزارهایے ڪھ
بر روے سنگ هایشان نوشته شدھ :)
شهیدگمنام فرزند روحﷲ 🌷
به #بانوی_آب 💧بپیوندید:
https://eitaa.com/joinchat/1242038283C53201e044e
بسم الله الرحمن الرحیم
📄 خلاصه جلسه مشترک ششمین هفته از #محفل_صمیمی_طلاب_تهران
👤 حجت الاسلام مجتبی عرب
🔴 *نقش حلقههای میانی در اقامه دین و تحقق تمدن اسلامی*
✍ به قلم برادر *مرتضی رضایی* (طلبه سطح١ حوزه علمیه صدر)
❓اهل علم چه کارهاند؟ حوزه برای چه هدفی ایجاد شده است؟ اهل بیت علیهم السلام ناظر به چه کارویژهای نهاد علمی این چنینی را بنا نهاده اند؟ این هویت باید بررسی شود. چرا نامش را #حوزه_علمیه گذاشتهاند؟
🔸وقتی بررسی میکنیم تقریبا به این نتیجه میرسیم که این حوزه، علمیه هست اما کار علمی هدف نهایی آن نیست. ائمه علیهم السلام و بعد از ایشان علماء بزرگ اسلام بحث علمی را برای بحث علمی دنبال نمی کردند، هدف دیگری داشتهاند.
❓برگردیم به همان سوال اول: #هویت اصلی حوزه چیست؟ تا اینجا گفتیم که هویتش صرفا علمی نبوده است.
🔸مشابه این حوزه در #غرب هم هست. دانشگاه یعنی همان حوزه علمیه، محل دانش است. در تمدن شیطانی غرب نیز دانشگاه و نهاد علم کارکردش فقط بحث علمی نیست. هدف و غایت کارکرد #عملی آنها در جامعه است. محل پرورش کسانی است که #راهبری_تحولات_اجتماعی در عرصههای گوناگون را به عهده میگیرند.
حالا با این نگاه شما ببینید که امام صادق علیه السلام از مدینه چطور جامعه تشیع را اداره میکردند؟ درحالی که محل تجمع شیعیان کوفه بوده است. زراره و دیگر اصحاب در شهرهای مختلف چه میکردند؟ چرا باید فقیه میشدند؟ با توجه به اینکه غایت نهایی تحول جامعه است باید تحلیل کنیم.
💡بر این اساس یکی از لوازمی که برای #راهبری_تحولات_اجتماعی لازم است #علم است.
❓سوال مهم: کدام علم؟ کدام #علم است که برای تحول و اداره جامعه لازم است؟ علماء مسئلهگو بودند؟ مفتی بودند؟ برای مسئله گویی من لایحضره الفقیه نوشتند یا به غرض اینکه "برای تحول جامعه نیاز است مردم به احکام عمل کنند و برخی فقیه نمیبینند"؟ توجه کنید، این کتابی که ما به عنوان کتاب حدیثی مهمی به آن نگاه میکنیم کتاب توضیح المسائل مردم آن زمان بوده برای اداره زندگی شان.
❓باز همان سوال ها را تکرار کنم. #حوزه چیست؟ دنبال کدام علم است؟ اگر هدفش راهبری و ایجاد تحولات اجتماعی است، کدام علم به دردش میخورد؟
🔸 نکته مهم دیگر اینکه #مردم باید حرکت کنند. مردم برای این حرکت، #رسل داشتند. به همراه رسل #کتاب هایی بوده است. این رسالت برای این بوده که مردم تغییر کنند. «لیقوم الناس بالقسط». خود مردم باید حرکت کنند و این تغییر را رقم بزنند. به تعبیر استاد عابدینی انسان ده هزار ساله یعنی همه انبیاء و اوصیا و اولیاء برای حرکت مردم تلاش میکردهاند. و علما ورثه انبیا هستند. کار انبیا چه بود؟ در نهایت کار همه تحول اجتماعی بود. عاشورا هم برای همین تحول اجتماعی بوده است.
❓این علمی که برایش حوزه زده ایم، کدام علم است؟ اجتهاد در کدام علم مهم است؟
امام خمینی ره در منشور روحانیت خطر اصلی حوزه علمیه را #تحجر می دانند. تحجر در یک کلام: حالتی است که باعث میشود کار اصلی را که تحول اجتماعی بود کنار بگذاری و حوزه تبدیل بشود به #آکادمی. این که نفهمی برای چه تعلم میکنی.
❓حضرت آقا حوزه علمیه قم را مادر انقلاب میداند. اما چرا در بیانیه #گام_دوم یک کلمه از حوزه حرف نزده اند؟ چرا در چهار پنج سال اخیر دو سه بار با طلاب، آن هم با طلاب تهران دیدار میکنند؟ باید برگردیم و ببینیم چه عنصری میتواند مردم و جوانان کنونی را به سوی اهداف الهی حرکت دهد؟
🔸حضرت علامه جوادی آملی میفرمودند: «ما با نهج البلاغه انقلاب کردیم اما میخواهیم با رساله عملیه انقلاب را ادامه دهیم و این نمیشود.» حوزه دارد میشود مثل واتیکان و این خطر بزرگی است.
🔸آقا در دیدار دانشجوها در ٩٨ از #حلقههای_میانی حرف میزنند. چند مسئله نام میبرند که این حلقه ها انجام دهند. یکی از این حلقه های میانی را هم همین تشکلهای دانشجویی می دانند. آقا میفرمایند راهکار رسیدن به #دولت_اسلامی این است که افراد در جایی توانایی خود را نشان دهند تا به صورت طبیعی با اعتمادی که مردم به اینها پیدا می کنند در مناصب حکومتی قرار بگیرند.
❓حالا شمای طلبه جوان کجای این نظام ایستادی؟ فقط در موسم های تبلیغ وظیفه داری؟
🔸ما باید به آن #هویت برگردیم. در این #محفل ها باید به ساخت آن زیرساخت های هویتی برگردیم. حوزه امروز برای اقامه دین لوازمی نیاز دارد. خوب درس خواندن لازم است، اما کافی نیست. مقدمات اقامه هم #خوب_درس_خواندن است، هم #صحنه_شناسی است، هم #شبکه_سازی است و هم بسیاری لوازم دیگر مورد نیاز است. غرب هم که میبینید تمدنش را چند قرن نگه داشته زحمت کشیده است، ما هم بدون زحمت نمیتوانیم کاری کنیم.
🔸اگر #طلاب کار خود را انجام ندهند دانشجویان کار میکنند، اما با ارتکازات انقلابی خود کار میکنند و ممکن است خطا کنند.
🆔 @jonbesh_alam