فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#سوال
🔴 بیژن عبدالکریمی
من مرگ این انقلاب (۵۷) را اعلام میکنم.
انقلاب به پایان رسید.
جمهوری اسلامی به پایان رسید.
🔴 لطفاً پاسخ سخنان بی ربط
این فرد را که خود را فیلسوف میداند و در فضای مجازی منتشرشده بدهید
سلام و احترام.
باید در قبال استماع چنین سخنانی خدا را شاکر بود که نقابها بتدریج از چهره برداشته میشود و واقعیت های درون بروز داده میشود.
♦️اگر در دین اسلام حمایت مردم، رای مردم، نظر مردم و حضور مردم تاکید شده است علت آن ارزشی هست که خدا به انسانها (مسلمانان) عنایت فرمود.
ورنه،
1️⃣شهدای عزیز هرگز با تکیه به مردم و حمایت مردمی خطر نکردند و تمام خود را فی الله هدیه ننمودند.
2️⃣ مردم شریف هم برای کشته شدن جوانان تحریک انگیزی نکردند و حمایت عامه فقط یک دلیل داشت که این تحصیل کرده ی نادان از آن بی خبر است.
شهدا و مردم مسلمان، با توکل به خدا و توسل به ذوات مقدسه، فقط برای دفاع از ارزشهای الهی قیام کردند یا دفاع.
همین ولاغیر.
❌️ موارد دیگر هم که مطرح شده است قائده ی عقلی(از نوع سالم) را ندارد ضمن اینکه هر انسان برای رسیدن به هدف خود ملزم به تلاش است و هم پرداخت هزینه.
نمیشود ۲۰ سال کنج خانه بنشینی و متوقع باشی (مثلا) در ورزش کشتی در مسابقات جهانی بر پله ی قهرمانی گام نهی.
❌️پایان نظام جمهوری اسلامی را شهدا اعلام کردند و آنهم زمان ظهور منجی عالم می باشد که نظام مبدل به حکومت عدل در جهان خواهد شد.
#یازینب
الاقل...محسن خاکزاد
#جهادتبیین
ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهاتمذهبی وسیاسی روز در ایتاء 👇
http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521
کانال《 براهین 》👈 @barahin
10.68M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#سوال
سلام علیکم
چرا کسی پاسخ این شبهات اقتصادی را نمیدهد ؟! این ادعاها حقیقت دارد یا دروغ است چرا ؟!!
#پاسخ
در دلسوزی و تخصص دکتر راغفر شکی نیست،آنکه مربوط به مشکلات بانکهای کشور است شکی نیست،درآمد ۸۰ میلیارد دلاری کشور صحیح نیست خصوصا از سال ۹۷ بسیار بسیار پائین تر از این عدد است در خصوص آنچه مربوط به طلا و اقدامات دولت احمدی نژاد است را بایستی خود یا دولتمردانش پاسخگو باشند که اصل خبر صحت دارد یا نه؟و اگر صحت دارد در مورد چرایی اش توضیح دهند.اما مطلب آخر وظیفه همه ما امیدآفرینی همراه با منطق و استدلال و بر اساس ظرفیتهای مادی و معنوی کشور است بغض دکتر راغفر از سر دلسوزی و دغدغه است اما به اصل جهاد امیدآفرینی خدشه وارد میسازد
سلام و احترام.
ضمن احترام به تمام نقد ها و هم گاهی ظاهر شدن حقد ها، چند نکته هم جا مانده در افاضات بالا که باید موردتوجه قرار بگیرد.
1️⃣شما که از ابتدا تریبون در اختیار داشته اید چرا زمان احمدی نژاد نطقی نکردید که(مثلا) به اجرا گذاشتن یارانه ی نقدی بدون تعریف اقتصادی و توجیه و نظارت بر یارانه بگیران، در جهان امری غیر منطقی است و در زمان بحران یارانه ها باید یا بصورت کالا برگ و یا نیازمندیهای حیاتی تحت نظر یک سازمان بدست مردم برسد؟
2️⃣ شماها در ابتدای دولت احمدی نژاد، هر چه ما فریاد زدیم، گفتین ایشان راه عدالت پیش گرفته و همواره تصدیق کردید و حتی بارها تقدیر نمودید.
3️⃣امروز که میبینی حاصل سیل دیروز نبوده و نیست بلکه از اثنای دولت سازندگی تا دولت تدبیر، چندپایگاه عظیم نفاق در ایجاد اخلال در چرخه ی اقتصادی مشغول به کار بودند.
4️⃣وامهای کلان را چه کسی دریافت کرده است؟
مردم عادی یا زیاده خواهانی که در دو حزب معروف کشور که آنهم برای پیشبرد اهداف حزبی خود بود و هم کمک به دشمنان.
(البته نه همه ی اعضاء و طرفداران این دوحزب).
5️⃣دولت فعلی همین قدر که بتواند غده های بدخیم اصلاحات و بی بند و باری های اقتصادی و زایش فساد را درمان کند، باید خدا را شاکر بود.
♦️یادمان نرود که این کشور صاحب دارد و ولی.
اگر افق نگاه را با ولایت متوازن سازیم بسادگی از مشکلات رها خواهیم شد.
#یازینب
الاقل...محسن خاکزاد
#جهادتبیین
ابرگروه( براهین )پاسخگویی به شبهاتمذهبی وسیاسی روز در ایتاء 👇
http://eitaa.com/joinchat/925368339Ca1732dd521
کانال《 براهین 》👈 @barahin
9.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا عمربن خطاب با ام کلثوم دختر حضرت زهرا(س) ازدواج کرده؟ #ام_کلثوم #عمر #عمر_بن_خطاب #حضرت_زهرا #امام_علی #مرتضی_کهرمی #ازدواج
آدرس ما در ایتا،تلگرام،اینستاگرام،آپارات و...
↘️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️↙️
➡️ @pasokhgooha_ir⬅️
↗️⬆️⬆️⬆️⬆️⬆️↖️⬆️⬆️
.
#پاسخ_مرتبط👇
فرق تجربه و استقرا
🔰قبل از آن که در باره ی سیر از کلی به جزیی یا قیاس منطقی سخن بگوییم، جا دارد که درباره ی تفاوت تجربه و استقرا، بحثی داشته باشیم; چرا که ممکن است کسی توهم کند که اینها با یکدیگر فرقی ندارند. حال آن که علمای منطق میان آنها فرق می گذارند. آنان معتقدند که استقرا اگر غیر تام باشد افاده ی ظن و گمان می کند; ولی تجربه هر چند فراگیر و تام نباشد مفید یقین است.
❓راز این تفاوت چیست؟
🔷شیخ الرئیس می گوید: «واما التجربة فانها غیر الاستقراء» (1) تجربه غیر از استقراست.
آنگاه به توضیح و ذکر مثال پرداخته و گفته است: تجربه مانند حکم ماست به این که سقمونیا مسهل صفراست. چرا که هرگاه این تجربه چند بار تکرار شود، احتمال اتفاقی بودن آن، زایل می گردد. به خاطر تکرار و از میان رفتن احتمال اتفاقی بودن است که ذهن حکم می کند که خاصیت سقمونیا ازاله ی صفراست. (2)
از دو حال بیرون نیست: یا ازاله صفرا عرض لازم و ذاتی سقمونیاست و یا عرض مفارق و غریب آن. در صورت اول، لزومی ندارد که همواره پاسخ تجربه مثبت باشد. بلکه گاهی پاسخ، مثبت و گاهی منفی است. در این صورت، معلوم می شود که سقمونیا سبت به ازاله صفرا، اقتضای ذاتی ندارد. بلکه اقتضای ذاتی از آن چیز دیگری بوده که هرگاه با سقمونیا همراه شده، صفرا را زایل کرده و هرگاه همراه نشده، اثر هم پدید نیامده است. اما در صورت دوم، همواره پاسخ، مثبت است و اگر احیانا پاسخ منفی باشد، قصور از ناحیه ی سقمونیا نیست. بلکه سقمونیا همواره نسبت به ازاله صفرا ذاتا مقتضی است. گیرم تاثیر آن، منوط است به عدم مانع و ما می دانیم که تا مقتضی، موجود و مانع، مفقود نباشد، هیچ پدیده ای تحقق نمی یابد.
بنابر این، در موارد نادری که پدیده تحقق نیافته است، معلوم می شود مانعی بر سر راه بروز و ظهور آن، خودنمایی کرده است.
ادامه پاسخ کامل در آدرس زیر 👇
https://noo.rs/4EjR6
.
#جهادگرتبیین