eitaa logo
قرارگاه رسانه ای استان تهران
790 دنبال‌کننده
27.4هزار عکس
12.6هزار ویدیو
193 فایل
افسران جنگ نرم گوش به فرمان سید علی ... رسانه و فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی برای تحققش تلاش کنیم ، باید قوی شویم #جنگ_رسانه #جنگ_شناختی •┈┈••✾••┈┈• ارتباط با ادمین ، انتقادات و پیشنهادات و ارسال مطالب ارزشمند 👇👇 https://eitaa.com/M2711313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
✅ به مناسبت تاکید مجدد رهبری معظم انقلاب بر مسئله «مدیریت فضای مجازی» 📙گزارش سریع شماره ۸ حکمرانی کشورهای جهان: «آلمان» 💡 دریافت گزارش👇🏻 👉🏻 yun.ir/feep24
8.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ افشای خیانتی دیگر از مسئولین فضای مجازی ایران توسط استاد
7.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹آیت‌الله محسن اراکی: قدرت اول است برخلاف گذشته که قدرت نظامی حرف اول را می‌زد؛ رسانه به جامعه جهت می‌دهد. رسانه آراء عمومی را می‌سازد و می‌تواند به سمتی ببرد که برخلاف باشد. 🔸 نظام سیاسی
📲چند آمار قابل تامل از حضور مردم در دنیای مجازی پس از کرونا‌: ‌در روزهای پس از ، در جهان شاهد چه خواهیم بود؟ رسانه‌ها و تعامل مردم در این دنیای تازه چه سروشکلی به خود خواهند گرفت؟ به نظر می رسد که در پس تمام تغییرات و تحولات یک سال اخیر، ضریب نفوذ رسانه‌های نوین در دل و جان ساکنان زمین بیشتر شده است. حداقل آمارها به ما خبر می‌دهند که انسان سال 2021 در آستانه ورود به دنیای جدیدی از تعامل و قرار دارد. آمارهایی که می‌خوانید، از پژوهشی با عنوان «وضعیت‌شناسی‌ » از مجموعه تحقیقات دفتر مطالعات رسانه‌های نوین استخراج شده است. 🔹تعداد کاربران منحصربه‌فرد در ایران: 127میلیون نفر‌ 🔹ضریب نفوذ موبایل در : 152درصد‌ 🔹تعداد کاربران در ایران: 58میلیون و 420هزار‌ 🔹ضریب نفوذ اینترنت در ایران: 70درصد‌ 🔹تعداد کاربران فعال رسانه اجتماعی در ایران: 33میلیون و 400هزار کاربر ‌ 🔹ضریب نفوذ رسانه‌های اجتماعی در ایران: 40درصد 🔹سهم بازار در ایران در سال 2020: بیش از 87 درصد‌ 🔹سهم بازار آی‌اواس در ایران حدود 12 درصدی ‌ 🔻ضریب نفوذ اینترنت در جهان: 59.5 درصد 🔻کاربر فعال رسانه‌های اجتماعی در جهان: 4 میلیارد و 200 میلیون نفر 🔻ضریب نفوذ در جهان: 53.6 درصد‌ ‌🔻کاربران اینترنت در سال 2021 در جهان: 316 میلیون نفر ‌ 🔻کاربران فعال رسانه اجتماعی در سال 2021 در جهان: 490 میلیون نفر ‌ ‌ 🔹بیش از 98 درصد کاربران حداقل از یک پیام‌رسان ماهانه استفاده می‌کنند‌ ‌ 🔹میانگین تعداد حساب‌های کاربری هر کاربر در رسانه‌های اجتماعی مختلف: بیش از 8 حساب 🔹میانگین مصرف روزانه کاربران از رسانه‌های اجتماعی: 2 ساعت و 25 دقیقه‌ ‌ 🔹درصد تعداد کاربرانی که از رسانه‌های اجتماعی با اهداف شغلی استفاده می‌کنند: 4.40 درصد‌ ‌ 🔻بیشترین مصرف رسانه‌ای پس از کرونا:‌ استفاده از ‌گوشی‌های هوشمند: 70 درصد‌ استفاده از لپ‌تاپ: رشد 47 درصدی‌ استفاده از رایانه شخصی: رشد 33 درصدی‌ استفاده از تبلت: رشد 23 درصدی‌ استفاده از تلویزیون‌های هوشمند یا بسترهای استریمینگ رسانه: رشد 32 درصدی‌ استفاده از کنسول‌های : رشد 18 درصدی ‌ ‌ 🔹برترین پیام‌رسان در جهان به ترتیب: ، فیس‌بوک مسنجر، وایبر و ایمو‌ گزارش را اینجا بخوانید: http://fdn.ir/52796
: 📚"رسانه‌ها و دین: از رسانه های سنتی اسلامی تا تلویزیون" تالیف دکتر ناصر باهنر ناشر: مرکز تحقیقات صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران 🔹کتاب"رسانه ها و دین: از رسانه‌های سنتی اسلامی تا تلویزیون" دارای پیشگفتار، مقدمه و پنج فصل با عناوین زیر است: فصل اول: دین و ‌ها در جریان نوگرایی فصل دوم: رسانه‌های سنتی دینی در ایران: تحولات، عناصر و کارکردهای ارتباطی فصل سوم: و دین در ایران فصل چهارم: مسیحیت و تلویزیون در غرب فصل پنجم: الگویی برای آموزش دین از تلویزیون 🔹دکتر باهنر عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع) در مقدمه کتاب خود با یادآوری این مطلب که این کتاب برگزیده‌ای از رساله دکتری وی در رشته در دانشگاه امام صادق (ع) است پرسش‌هایی که این پژوهش درصدد پاسخگویی به آن است را چنین بیان کرده است: 1- دیدگاه نظری مطلوب برای تبیین فرایند ارتباطات دینی در عصر نوگرایی چیست؟ 2- تلویزیون جمهوری اسلامی ایران از چه جایگاه ارتباطی در میان رسانه‌های سنتی و مدرن کشور برخوردار است؟ 3- امکان مطلوب آموزش از طریق نوین (با تاکید بر تلویزیون جمهوری اسلامی ایران ) با چه اصولی تبین می‌شود؟ دریافت فایل کتاب: https://basirat.ir/files/fa/news/1399/1/28/71980_988.pdf
7.17M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رهبر انقلاب: جوانان در فضای مجازی امیدآفرینی کنند 🔹دشمنان حقایق عالم را به دروغ وارونه نشان می‌دهند. وقتی امیدها و جرأت‌ها کم شد و اراده‌ها ضعیف شد،‌ قهراً‌ هدف‌های عالی و متعالی کم‌رنگ می‌شود و به دست فراموشی سپرده می‌شود که این افسران یعنی جوانان نباید اجازه دهند چنین اتفاقی رخ دهد. 🔹جوان‌های عزیز اینطور از استفاده کنید برای امیدآفرینی و توصیه به حق و بصیرت‌آفرینی و توصیه به تنبلی نکردن.
: 📚کتاب «فرهنگ لغات و اصطلاحات سواد رسانه‌ای» منتشر شد. 🔹سیده سارا میرقاسمی، ایده‌پرداز اصلی کتاب فرهنگ لغات و اصطلاحات درباره اهمیت انتشار این کتاب گفت: نیاز ادبیات واحد با ساختار علمی مشخص در حوزه تدریس سواد رسانه‌ای، علت اصلی شکل‌گیری ایده اولیه انتشار کتاب مرجع فرهنگ لغات و اصطلاحات سوادرسانه‌ای بود. وی با بیان اینکه اغلب واژگانی که برای تدریس مهارت‌های سواد رسانه‌ای در کشور استفاده می‌شوند و به کتاب‌ها و مقاله‌های این حوزه راه یافته‌اند ریشه علمی و بین‌المللی ندارند افزود: چندگانگی و اعمال سلیقه شخصی در واژه‌پردازی علوم مختلف و خلق و به کاربردن واژگانی که ریشه علمی ندارند، متخصصان هر حوزه علمی را به خصوص در هنگام پژوهش با مشکلات بزرگ روبرو می‌کند. برای مثال واژه متداول معادلی در زبان اصلی ندارد و همین امر باعث ایجاد مشکلات عمیقی برای پژوهشگران در روند تحقیقات علمی آنان می‌شود. میرقاسمی با تاکید بر استقبال اساتید برجسته علوم ارتباطات از انتشار این کتاب، اظهارامیدواری کرد با انتشار کتاب فرهنگ لغات و اصطلاحات سوادرسانه‌ای از این پس شاهد استانداردسازی در ادبیات سواد رسانه‌ای در کشور باشیم. کتاب مرجع فرهنگ لغات و اصطلاحات سوادرسانه‌ای به قلم محمد سلطانی‌فر، سیده‌سارا میرقاسمی، سیما میربخش، ناصر اسدی و نوید احمدزاده از متخصصان رشته علوم ارتباطات نگاشته شده است. این کتاب را انتشارات پشتیبان، مرجع نشر کتاب‌های سواد رسانه‌ای در کشور بهمن ماه امسال در ۲۲۵ صفحه و قطع رقعی منتشر کرده است.