بسم الله الرحمن الرحیم
📢📢📢📢 کلاس های بینش مطهر که فردا در شهرستان پیشوا برگزار خواهد شد:
✳️ دوره تربیت معلم
ساعت ۸:۳۰ تا ۱۰
پایگاه علمی پژوهشی بنی فاطمه
مقرری سوم کتاب آزادی انسان
✳️دوره تربیت مدرس برادران
ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰
پایگاه بسیج صحن
مقرری اول کتاب سیره معصومین
تحویل پاسخنامه امتحانات کتب امر به معروف و نهی از منکر و نهضت حسینی
✳️دوره تربیت مدرس خواهران
ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۳
پایگاه بسیج صحن
مقرری اول کتاب سیره معصومین
تحویل پاسخنامه امتحانات کتب امر به معروف و نهی از منکر و نهضت حسینی
بینش مطهر شهرستانهایتهران
بسم الله الرحمن الرحیم 📢📢📢📢 کلاس های بینش مطهر که فردا در شهرستان پیشوا برگزار خواهد شد: ✳️ دوره تر
🔔🔔🔔
با عنایت به درخواست اکثریت اندیشه جویان شرکت کننده در کلاس ساعت ۸:۳۰ دوره تربیت معلم و مربی در پایگاه بنی فاطمه درخصوص تغییر ساعت کلاس در هفته هایی که کلاس در ورامین تشکیل می شود، ساعت کلاس مذکور به صورت قطعی ساعت ۸:۳۰ روزهای جمعه قرار داده شد.
البته همچنان کلاس به صورت یک هفته در میان در ورامین و پیشوا برگزار خواهد شد.
هدایت شده از ثاقب۱۱_ کادر شعب و انتقال تجربه و وضعیت شعبه
دانشگاه فرهنگیان در نظر دارد نسبت به تامین بخشی از نیروی انسانی مدرس خود از طریق خدمات آموزشی (حق التدریس) با طی مراحل علمی اقدام نماید. برای این منظور از کلیه افراد واجد شرایط، تقاضا می شود نسبت به تکمیل فرم ذیل با ارائه مستندات مورد نیاز اقدام نمایند.
☢نکات بسیار مهم:
1- کلیه افرادی که مأمور آموزشی نیز می باشند، باید این فرم را تکمیل نمایند.(صرفا جهت تکمیل بانک اطلاعاتی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی)
2- تکمیل این فرم، هیچ گونه تعهدی برای فرد ایجاد نمی کند.
3- همکاران دارای مدرک دکترای تخصصی شاغل در آموزش و پرورش محدودیت سنی ندارند.
1- دارا بودن مدرک دکتری از دانشگاه های معتبر یا دانشجویان دکتری که آزمون جامع را گذرانده اند.
2- حداکثر سن، 43 سال
3- انجام پژوهش های مرتبط با آموزش (مقاله، کتاب، طرح پژوهشی)
4- دارا بودن سوابق آموزشی در دانشگاه و موسسات آموزش عالی
رشته های مورد تقاضا
علوم تربیتی (کلیه گرایشها)، علوم اجتماعی (کلیه گرایشها)، ریاضی، فیزیک، شیمی، زیست شناسی، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عرب، زبان و ادبیات انگلیسی، روانشناسی، مشاوره، تربیت بدنی، جغرافیا، الهیات و معارف اسلامی، هنر، فلسفه، منطق، تاریخ
فرم ثبت نام
http://te.cfu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=2307
هدایت شده از ثاقب۱۱_ کادر شعب و انتقال تجربه و وضعیت شعبه
سلام
به کسانی که مدرک دکترا یا دانشجوی دکترا بوده و آزمون جامع را سپری کرده اند در رشته های مرتبط گفته شده
اطلاع رسانی شود تا در سامانه متمرکز ثبت نام اساتید حق التدریس دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنند
همچنین جهت اطلاع بیشتر به معاونت آموزشی پردیس ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان استان خود مراجعه یا تماس حاصل نمایند
هدایت شده از مدرسه سیاست بینش مطهر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷🔹 فقدان #آزادیهایاجتماعی در غرب مدرن
@SyasatMotahar
🍀 #اولیندورهتربیتمدرسعلومسیاسی برمبناینظامفکریاستادمطهری
🔸پیوست #کتابآزادیانسان
🔸آزادیاجتماعی بدونآزادیمعنویممکننیست
هدایت شده از مدرسه سیاست بینش مطهر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نبود #آزادیاجتماعیحداقلی برای طبقاتمتوسط و #آزادیاجتماعیمطلق برای #خاندانسلطنتیانگلیس
♦️شماآزادیدتاآنجاکهقدرتتانمیرسدآزادیدیگرانرامحدودکنید!
@SyasatMotahar
هدایت شده از مدرسه سیاست بینش مطهر
♻️ کلیپ های دنباله دار #نمی_خواهند_تو_بدانی در آپارات #خارجبدونفیلتر
https://www.aparat.com/v/T9E1v
هدایت شده از مدرسه سیاست بینش مطهر
🌺ادعای دروغین #آزادیغرب (بازنشر)
#علامه_طباطبایی(ره)
#صاحبالمیزان
« ... و به جان خودم #سوگند كه اگر تاريخ #زندگىاجتماعىغربيها را از روزى كه نهضت اخير آنان آغاز شد، مورد مطالعه دقيق قرار مى دادند و رفتارى را كه با ساير امتهاى ضعيف و بينوا كردند مورد بررسى قرار مى دادند،
بدون كمترين درنگى، حكم به #توحش آنان مى كردند و مى فهميدند كه:
تمام #ادعاهايى كه مى كنند و خود را مردمى بشر دوست و خير خواه و فداكار بشر معرفى نموده
و #وانمود مى كنند كه در راه #خدمت به بشريت از جان و مال خود مايه مى گذارند،
تا به بشر #حريت داده،
ستمديدگان را از ظلم و بردگان را از #بردگى و اسيرى نجات بخشند،
همه اش #دروغ و نيرنگ است
و جز #بهبندكشيدن ملل ضعيف هدفى ندارند،
و تمام همشان اين است كه از هر راه كه بتوانند بر آنها #حكومت كنند،
يك روز از راه #قشونكشى و مداخله نظامى،
روز ديگر از راه #استعمار،
روزى با #ادعاىمالكيت نسبت به سرزمين آنان،
روزى با دعوى #قيمومت،
روزى به عنوان #حفظمنافعمشترك،
روزى به عنوان #كمكدرحفظاستقلال آنان،
روزى تحت عنوان #حفظصلح و جلوگيرى از تجاوزات ديگران،
روزى به عنوان #دفاعازحقوق طبقات محروم و بيچاره،
روزى ... و روزى ...
هيچ انسانى كه #سلامتفطرتش را از دست نداده، هرگز به خود #اجازهنمىدهد كه چنين جوامعى را #صالح بخواند و يا آن را #سعادتمند بپندارد، هر چند كه دين نداشته باشد و به حكم وحى و نبوت و بدانچه از نظر دين سعادت شمرده شده، آشنا نباشند.
چگونه ممكن است طبيعت #انسانيت (كه همه افرادش، اعم از اروپايى و آفريقائيش يا آسيايى و امريكائيش و ... به طور #مساوى مجهز به قوا و اعضايى يكسان مى باشند) رضايت دهد كه:
يك طايفه بنام #متمدن و تافته جدا بافته، بر سر ديگران #بتازند،
و مايملك آنان را #تاراج نموده،
خونشان را #مباح و عرض و مالشان را به #يغما ببرند،
و راه #بهبازىگرفتن همه #شؤون وجود و حيات آنان را براى اين طايفه هموار سازند،
تا جايى كه حتى درك و #شعور و #فرهنگ آنان را دست بيندازند،
و بلائى بر سر آنان بياورند كه حتى انسانهاى #قروناوليه نيز آن را نچشيده بودند.
#سند ما در همه اين مطالب، تاريخ زندگى اين امتها و #مقايسه آن با #جناياتى است كه ملتهاى ضعيف امروز از دست اين به اصطلاح #متمدنها مى بينند،
و از همه جناياتشان شرم آورتر اين جنايات است كه با منطق #زورگويى و افسار گسيختگى، #جنايات خود را #اصلاح ناميده، به عنوان #سعادت! به خورد ملل ضعيف مى دهند.»
🌺ترجمه #تفسير_الميزان، ج4، ص۱۶۸،۱۶۹
🍀 #اولیندورهتربیتمدرسعلومسیاسی
#برمبناینظامفکریاستادمطهری
♦️پیوستکتاب #آزادیانسان
🔸 #مقررینخست:
🔸«آزادی اجتماعی بدون #آزادیمعنوی ممکن نیست.»
@SyasatMotahar
هدایت شده از مدرسه سیاست بینش مطهر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍀 اولینانتخاب: #شرافتانسانی یا #رفاهحیوانی؟
🔹ابتدا مبنای سبکزندگیتان را تعیین کنید! #خود_عالی یا #خود_دانی؟
@SyasatMotahar
🔸 #اولیندورهتربیتمدرسعلومسیاسی
🔸 #برمبناینظامفکریاستادمطهری
هدایت شده از مدرسه سیاست بینش مطهر
8.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌿 #آمریکاییهایآزاده سیاستهای آمریکا را #غیرانسانیوحیوانی میدانند!
🔸 #غربزدگانوابسته تصویر غیرواقعی از آمریکا را #بزک میکنند
🔸 #پذیرشسیاستحیوانی= #بردگیواقعیانسان
🍀 @SyasatMotahar
هدایت شده از مدرسه سیاست بینش مطهر
بنابراین:
آنچه دیگران #آزادیاجتماعی در غرب تصور می کنند چیزی جز تأمین #منافع و در نتیجه گسترش #سلطه غرب نیست!
اینها مصداق #آزادی قرار نمی گیرد!
مصادیقی مانند: پوشش، اختلاط زن و مرد، هرزگی، توریسم، و ... .
چنانکه اساتید محترم نیز تبیین نمودند:
زمانی که یک فعل در جهت:
1⃣ #اشتراکمنافع: مواردی که فعل یک طرف تأمینکننده منافع دیگری باشد، انجام آن، مصداق آزادی قرار نمی گیرد. به عنوان مثال: جواز مصرف مشروبات از سوی مالک کارخانه شراب که افزایش مصرف آن موجب سود بیشتر اوست
یا: جواز بی بند و باری از سوی مالک مراکز فحشا که سود حاصله به نفع اوست.
2⃣ #اشتراکعقاید: مواردی که بین دو طرف، وحدت عقیده برقرار است، اجازه دادن انجام یک فعل، مصداق #آزادی محسوب نمی شود. چون هر دو به درستی آن اعتقاد دارند و خلاف آن را نادرست می شمارند.
3⃣ #توازنقوا: مواردی که بین دو طرف تساوی و توازن قدرت برقرار است و هیچ یک از طرفین امکان محدود کردن دیگری را ندارد، مجوز دادن به فعل دیگری از مصادیق #آزادیاجتماعی شمرده نمی شود.
مشاهد می کنیم که نظام حاکمیتی غرب و مکتب #لیبرالیسم، که زیربنای آن بنیان #سودگرایی (یوتیلیتاریسم) و منفعتگرایی است، چنانچه #مجوزی نسبت به فعل و رفتاری به افراد جامعه داده است، یکی از موارد #سهگانه فوق است و اینها مصداق #آزادیاجتماعی نیست.
بله، البته ممکن است افرادی با دارا بودن #ارزش هایانسانی و توحیدی (خودعالی) در جامعه لیبرالیستی غرب حضور داشته باشند که در آن صورت به دلیل رهایی از #سودگراییلیبرالیستی آزادی افراد دیگری را محترم بشمارند. در این صورت، باز هم نظریه استاد مطهری اثبات می شود که:
🔶 #آزادیاجتماعی بدون #آزادیمعنوی ممکن نیست!
لکن آنچه روشن است، #نظاملیبرالیستی آزادیاجتماعی به افراد نمیدهد بلکه آنها را به بردگی کامل درونی (منفعتطلبی شخصی) و بیرونی (منافع سرمایه داری) در می آورد در جهت #عقاید و #منافع بی حد و حصر لیبرال دموکراسی!
🍀 @SyasatMotahar
♦️اولیندوره #تربیتمدرسعلومسیاسی
🔸برمبنای نظامفکری #استادمطهری
🔸پیوستمقرریاول/کتاب #آزادیانسان