eitaa logo
شـب آبی ‌
28.2هزار دنبال‌کننده
207 عکس
13 ویدیو
1 فایل
﷽ سرآغاز { 1401/7/10 } سرگشته و حیران در میان کوچه‌ها به دنبال تو می‌گردم؛ فقط می‌خواهم مثل آن شب‌آبی در آغوش تو آرام گیرم! ‌• کپی؟ به جز #آیهان_نویس که نویسنده‌ی خودمون می‌نویسه مانعی نیست☕️ • تبلیغات🌱 @tb_bluenight • صندوق پستی📬 @BluePostman
مشاهده در ایتا
دانلود
. به نجابت باران قسم، دوستت دارم! - احمد شاملو 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
طاهر قریشی 1_3109481701.mp3
زمان: حجم: 3.8M
دلم تنگه پرتقالِ من گلپرِ سبزِ قلبِ زارِ من بودنت هنوز مثلِ بارونه مثلِ قدیما پاک و رَوونه از پشت این دیوارِ بی‌رحمی که بین‌مونه آهای زمونه... . .🍊🤍!
. عارفی بر سر یک پیچش مو کافر شد من رند و سه وجب زلف پر از فر، چه شود - حسین ساعدی 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
. تنهاییِ آدم‌ها بزرگه، خیلی بزرگ، شایدم به وسعت یک دریا است؛ اما برای پُر کردنش، یک لیوان محبت کافی‌ست. –صد سال تنهایی– 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
. همچون پسری خسته که دنبال معافی‌ست هر قدر دویدم پی چشمان تو، کافی‌ست این پاشنه‌ها بی تو برای چه بلند است؟ این حلقه که در دست چپم هست، اضافی‌ست در چشم تو اردو زده یک لشگر یاغی با این من بی اسلحه، آخر چه مصافی ست؟! عاشق نشدی حال مرا خوب بفهمی در مذهب تو عشق خودش کار خلافی‌ست پایان خوشی نیست برای دل در بند مثل غزلی خسته که پابند قوافی ست - فائزه محمودی 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
. هرکه خود داند و خدای خودش که چه دردیست در کجای دلش - اخوان ثالث 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
. آدما اشتباه می‌کنن. ‏منم اشتباه کردم؛ ‏فکر کردم شوخیه وقتی می‌گی دوسم نداری، داری شوخی می‌کنی. فکر کردم اگه تلاش کنم درست می‌شه... اشتباه کردم؛ ‏باید می‌فهمیدم با من خوشحال نیستی! دیگه تلاش بی‌خود داشتم می‌کردم. –مادری– 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
. ‏رفت روی تخت و خوابید. غمش هم جای دیگری نداشت برود، کنارش دراز کشید! -هاروکی موراکی 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
. انتخاب همسر، انتخاب کسی نیست که همیشه شما را شاد کند بلکه انتخاب کسی است که میخواهید حتی زمانی که بدجور اعصاب‌تان را بهم می‌ریزد هم با او باشید. –عشق کافی نیست– 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉
شـب آبی ‌
#بی‌کلام 🎧🎶
حس عجیبی داره؛ شاید بشه گفت یه جورایی مثل سقوط آزاده ولی سنگینش. چشمامو باز نگه داشتم. تلالو نور از بین موج‌های زیر آب واقعا تماشایی بود. حباب‌ها! حباب‌ها دستامو نوازش می‌کردن و به سطح آب می‌رفتن، جوری که انگار می‌خواستن بقیه رو برای نجات من خبر کنن. اون لحظه همه چیز از همیشه‌ی خودش قشنگ‌تر بود! شاید باورت نشه، بعد مدت‌ها چهره‌تو دوباره دیدم که بهم لبخند زدی؛ صداتو شنیدم که بهم می‌گفتی: "دوست دارم شاد زندگی کنی." واقعا همیشه همینو می‌خواستی؟! هرچی که بود اون لحظه منو وادار کرد گره‌ی طنابی که یک سرش رو به سنگ و سر دیگه‌شو به پاهام بسته بودم باز کنم. هنوزم نمی‌تونم دقیق بگم چه‌طور تصمیم به انجامش گرفتم و چی باعث شد ادامه‌ش ندم اما مطمئنم تو توی اول و آخرش نقش پررنگی داشتی. بگذریم... یادمه گل مریم دوست داشتی... 𝒷𝓁𝓊𝑒𝓃𝒾𝑔𝒽𝓉