eitaa logo
در محضر استاد بروجردي
1.9هزار دنبال‌کننده
9.2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
156 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 *کلامکم نور* ۲۹ ✨ *السلام علیک یا مولای یا صاحب الزمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه* 🔆 «فَإِنَّ اَلدُّنْیا قَدْ دَنَا فَنَاؤُهَا وَ زَوَالُهَا، وَ آذَنَتْ بِالْوَدَاعِ، وَ إِنِّی أَدْعُوکمْ إِلَی اَللَّهِ وَ إِلَی رَسُولِهِ صَلَّی اَللَّهُ عَلَیهِ وَ سَلَّمَ، وَ اَلْعَمَلِ بِکتَابِهِ، وَ إِمَاتَةِ اَلْبَاطِلِ، وَ إِحْیاءِ سُنَّتِهِ.» 🔆 *دنیا رو به نابودی و زوالش نزدیک گردیده و در حال وداع است، و من شما را به سوی خدا و پیامبرش که درود خدا بر او و آلش باد و عمل به قرآنش و میراندن باطل و زنده کردن سنّت، دعوت می‌کنم.* 📗 التشریف بالمنن ج ۱، ص ۱۳۷ 🌐 emamraoof.com
السلام عليك يا مولاي يا صاحب الامر والعصر والزمان وبا سلام ودرود بر همه منتظران يابن الحسن! جهان بر ابروي عيد از هلال وسمه كشيد/ هلال عيد در ابروي يار بايد ديد/ استاد بروجردي پيام روز جمعه روز موعود كانال در محضر استاد بروجردي را در پيام رسانهاي زير دنبال كنيد واتساپ ١٩ https://chat.whatsapp.com/KYQlDXg3lyp7GPPZ5ywADF پيام رسان سروش پلاس ‏sapp.ir/darmahzareostadbroujerdi پيام رسان بله https://ble.im/boroojerdi پيام رسان گپ https://gap.im/darmahzar پيام رسان ايتا https://eitaa.com/darmahzareostadbroujerdi تلگرام @darmahzar لينك سايت حوزه علميه السلطان علي بن موسي الرضا(ع)👇 http://bit.ly/2WTptgK
٤٨ 🔆 *«حَتَّىٰ قَتَلَ النَّاكِثِينَ وَالْقاسِطِينَ وَالْمارِقِينَ، وَلَمَّا قَضىٰ نَحْبَهُ وَقَتَلَهُ أَشْقَى الْآخِرِينَ يَتْبَعُ أَشْقَى الْأَوَّلِين»* 🔆 *«پس دشمنی او را در نهاد خود جا دادند و به جنگ با او رو آوردند تا پیمان‌شکنان و جفاپیشگان و خارج‌شدگان از دایره دین را کشت و هنگامی‌که درگذشت و او را بدبخت‌ترین پسینیان‌ که از بدبخت‌ترین پیشینیان کرد، به قتل رساند.»* 💢 جنگ‌ها به زمان حيات رسول خدا خاتمه نيافت. پس از بدر و حنين، اين قوم آن چنان بغض على عليه‌السلام را به سينه پروراندند كه در زمان حكومت پنج ساله حضرت، در طي سه جنگ، به ظاهر مسلمانان تيغ مقابل حضرت كشيدند. 🔺 *ناكثين*: اشاره به جنگ جمل و افرادي چون طلحه، زبير و عايشه دارد كه در مقابل حضرت قدم علم كردند. 🔺 *قاسطين*: معاويه و هم‌پيمانان او بودند كه در عرصه ظلم در حق اميرالمؤمنين عليه السلام هيچ كوتاهى نكردند. 🔺 *مارقين*: عده‌ای بودند كه از ولايت خروج كردند در مقابل حضرت ايستادند. ⁉️ چرا در صبحگاه روز جمعه منتظران حضرت وليعصر اين چنين تاريخ را مرور می‌كنند؟ ↩️ در پاسخ مى‌گوييم: لازمه انتظار حضرت وليعصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشريف آن است كه انسان علی‌الدوام خود را با ميزانِ ولايت بسنجد تا هرگز چنان عدّه‌اى كه در برابر امام ايستادند، در هنگام ظهور مرتكب چنين خطايى نشود. 🔸 در طول تاريخ برخی افراد به سبب پيش‌روى در مقدسات، جلوتر از امام گام برداشتند و پس از جدايى از ولايت، در برابر امام معصوم تيغ دشمنى كشيدند! ✅ *شايسته است انسان با توجه به تاريخ، توجه داشته باشد؛ عدّه‌اى بودند كه با ادّعاى اسلام و تدين از امام جدا شدند و عاقبت سوئى را براى خود ساختند. تا خداى ناكرده او دچار چنين خطايى نشود و بر مسير ولايت ثابت قدم باقى ماند.* 📚«برگرفته از بيانات استاد زهره بروجردى» ‏🌐 emamraoof.com
ا🕋✨🕋✨🕋✨🕋 ا🕋✨🕋✨🕋 ا🕋✨🕋 ا🕋 🖊(۳۰) نام مبارک⚜ *المُنتَصَر* ⚜ ✨أَشْهَدُ أَ نَّک َ قَدْ أَقَمْتَ الصَّلوةَ...و تَحُوطُ الْهُدى وَ تَنْصُرُهُ.... گواهى میدهم که تو نماز رابپاداشتى...و (طریقِ) هدایت را حفظ و یارى  می نمودى... 📗 فرازی از زیارت ناحیه مقدسه 🧷📌"المُنتَصَر" به معنای *فاتح و پیروز* است. 📖✨وَ أُخْرى تُحِبُّونَها نَصْرٌ مِنَ اللهِ وَ فَتْحٌ قَريبٌ وَ بَشِّرِ الْمُؤْمِنينَ و [موهبت] ديگرى( *که ظهور قائم آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف است* ) كه آن را دوست داريد [به شما مى‌بخشد،] و آن يارىِ خداوند و پيروزى نزديك است؛و مؤمنان را [به اين پيروزى بزرگ] بشارت ده! 📗سوره مبارکه صف آیه۱۳ 📜🟢حضرت امام باقر (علیه السلام) درباره قول خداوند میفرمایند: ✨وَ أُخْرى تُحِبُّونَها نَصْرٌ مِنَ اللهِ وَ فَتْحٌ قَريبٌ يَعْنِي فِي الدُّنْيَا بِفَتْحِ اَلْقَائِمِ (علیه السلام) *یعنی فتح قائم آل محمد در دنیا* 📚الزام الناصب، ج۱، ص۴۳۲\بحارالانوار، ج۵۱، ص۴۹ ✨ *آن که فاتح قلبهاست، نه با شمشیر که با حُسن احمدی اش بر اهل عالم حکومت میکند* .... 🕋 🕋✨🕋 🕋✨🕋✨🕋 🕋✨🕋✨🕋✨🕋
۵۴ 🕊️ *ادب باعافیت* 🍃 چندین سال پیش، توفیق زیارت امام رضا علیه‌السلام هر دو هفته یک بار و یا هفته‌ای یک بار به من داده می‌شد؛ بلیط تهیه نمی‌کردم؛ به فرودگاه می‌رفتم و زمان پرواز، بلیط می‌خریدم. 🍃 در یکی از زیارات که وارد حرم شدم عرض کردم: «آقاجان! این بار بلیطم را به کسی می‌دهم که چند سال است زیارت مشرف نشده.» با این حرف گمان كردم که خیلی ایثار و از خودگذشتگی کرده‌ام. 🍃 تقریبا با این خواسته نابجا توفیق زیارت امام رضا علیه‌السلام را تا دو سال از دست دادم و حسرتِ پابوسی حضرت را داشتم؛ هر چه برنامه‌ریزی می‌کردم امکان زیارت میسر نمی‌شد. 🍃 فراق و دوری حضرت به من آموخت که در محضر سلطان، ادب را رعایت کنم و از هر گونه پیشنهاد نابجایی خودداری کنم و سر رشته کار را به دست مبارک خودشان بسپارم بايد باور كرد زیارت، عنایت است و بس. اگر به دلایلی در یک مقطع زمانی، توفیقاتی نصیب كسی می‌شود، باید شاکر آن توفیقات باشد و قدر آن نعمات را بداند و نهایت استفاده را بکند. ✨ *گرچه دوریم از بساط قرب، همت دور نیست* ✨ *بنـده شاه شماییـم و ثنـاخوان شـما* 📚 📚 بخشی از کتاب «جرعه نوشان» ـ جلد اول 🌐 emamraoof.com
۵٣ 💠 *راهى بينهايت* ✳️ راه شناخت حضرت ولى عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه، به عنوان انسان كامل و آيينه‌ى تمام نماى حق، مسيرى بينهايت است. ✍️ اما بر اين باوريم كه: ✨ *آب دريا را اگر نتوان كشيد* ✨ *هم به قدر تشنگى بايد چشيد* 🔆 «ما لا يُدرك كلُّه ، لا يُترك كُلَّه» 💠 گر چه نور آغاز صبح با روشنايى هنگام ظهر تفاوت زيادى دارد، اما نور وسيع و شديد ظهر ادامه‌ى همان روشنايى ملايم ابتداى روز است. 🔹 معارفى كه نسبت به امام عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه كسب مى‌كنيم اينگونه‌اند، در عين اندك بودن، ارزشمند و قابل افزايش هستند. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com
☝️دعاي جوشن كبير فراز ٩٨ تا ١٠٠
١٧ 🔆 «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ إِنَّمَا الْخَمْرُ وَالْمَيْسِرُ وَالأَنصَابُ وَالأَزْلاَمُ رِجْسٌ مِّنْ عَمَلِ الشَّيْطَانِ فَاجْتَنِبُوهُ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ» 🔆 «اى كسانى كه ايمان آورده‏ايد شراب و قمار و بتها و تيرهاى قرعه پليدند [و] از عمل شيطانند پس از آنها دورى گزينيد باشد كه رستگار شويد» ✳️ یکی از تکریم‌های خداوند نسبت به بنده منع کردن او از محرمات الهی است. این منع بدان معنی است که امور ممنوعه از آنرو كه پلیدی و آلودگی است متناسب با شأن بندگي نیست بلكه عملی شیطانی است. 💠 *خداوند سبحان بنده را طیب و طاهر خلق كرده است به جهت این طهارت او را از هر آلودگی منع می‌کند و امر به اجتناب می‌نماید زیرا آلوده مجذوب امور آلوده می‌شود و طیب مجذوب طیب.* 📔 قرآن این امر را در ارتباط با روابط افراد با یکدیگر چنين عنوان می‌کند و می‌فرماید: 🔆 «الْخَبِيثَاتُ لِلْخَبِيثِينَ وَالْخَبِيثُونَ لِلْخَبِيثَاتِ وَالطَّيِّبَاتُ لِلطَّيِّبِينَ وَالطَّيِّبُونَ لِلطَّيِّبَاتِ أُولَٰئِكَ مُبَرَّءُونَ مِمَّا يَقُولُونَ لَهُم مَّغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ» 🔆 «زنان ناپاک از آن مردان ناپاکند، و مردان ناپاک نیز به زنان ناپاک تعلّق دارند؛ و زنان پاک از آن مردان پاک، و مردان پاک از آن زنان پاکند! اینان از نسبت‌های ناروایی که (ناپاکان) به آنان می‌دهند مبرّا هستند؛ و برای آنان آمرزش (الهی) و روزی پرارزشی است!»   📔 سوره مبارکه نور، آیه ۲۶ 🔹 جهت طولانی نشدن مطلب ،محرمات و برخی از امور ممنوعه چون الْخَمْرُ، الْمَيْسِرُو ...كه در آيه آمده در پيام‌های بعدی دنبال خواهيم كرد. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com
۱۳۶ 🔆 *«أَشْهَدُ أَنَّ النَّشْرَ حَقٌّ وَ الْبَعْثَ حَقٌّ»* 💠 *انسان در شعاع نور امام حقیقت‌شناس می‌شود.* ✳️ در این فراز گواهی و شهادت فرد در مورد نشر و زنده شدن مردگان مطرح می‌شود. امری که ثابت و لا یتغیر است. 🔸 نشر به معنای احیاء مردگان، پخش کردن، زنده شدن و پراکنده کردن به‌کار می‌رود. 🔹 حرف تأکید «أنَّ» نشان می‌دهد كه زندگی انسان بر مبنا و محوریت حق تحقق یافته و اساس ادامه حیات بر همين محور است. 🔸 نشر و احیاي روحاني افراد در این عالم با دمیدن نَفَس مسیحایی امام زمان عج صورت می‌گیرد،زيرا آنكس كه در دنيا گرفتار جهالت ومعصيت وغفلت شده و يا به عبارتی گرفتار دنيای مادی گشته است گويا مرده است وبا نفس ولي خدا مي تواند به حيات معنوي خويش بازگردد. ✳️ انسان با جهالت، غفلت و معصیت حیات روحانی خود را از ميان می‌برد و به بُعد حیوانی هبوط می‌کند اما چنانچه او قصد رهايی از اين اسارت را داشته باشد فقط ولی الله نجات بخش اوست و او را از اين مرگ مي رهاند. 💢 *در این فراز زائر اعتراف مي كند که منشور اعمال همه مردم در مقابل نگاه امام قرار دارد و عملكرد هيچ كس ‌ از امام مخفی نیست.* 🔹 قیامت ادامه دنیا است کتاب اعمال انسان در آن پخش و عیان است وهركس با منشور اعمال خود وارد قیامت می‌شود.  🔹 وجود انسان در قیامت بسته و به‌هم‌پیچیده نیست بلکه منتشر می‌گردد. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com
💠 كلامكم نور ۳۰ ✳️ *بهترین ارث* ☘️ پیامبر اکرم صلی‌الله‌علیه‌وآله می‌فرمایند: 🔆 «ما وَرَّثَ والِدٌ وَلَدَهُ أفضَلَ مِن أدَبٍ.» 🔆 *«هیچ پدری، میراثی برتر از ادب به فرزندش نداده است.»* 📗 کنز العمّال، ج ۱۶، ص ۴۶۰، ح ۴۵۴۳۵ 🌐 emamraoof.com
٢٣٢ ادامه بحث آداب تسميه امام خميني مي فرمايند: اگر انساني از خواب غفلت بيدار شود و به مجرد بيداري به حق پناهنده شود و به آثار پناهندگي كه پاكي است، دست يابد از آلودگي شيطان رها شده و در اين حال وارد مرحله بسم الله شده و داغ الهي مي خورد و به اندازه ايكه پاك شود آينه ايست كه خدا در او جلوه گر مي شود و هر چه نورانيت بيشتر، مرائيت بيشتر و جلوه حق هم مضاعف به نمايش گذاشته مي شود و علامات شيطاني نه تنها از ظاهر او جدا شده بلكه آرام آرام از باطن او هم جدا مي گردد. مثلا زبان كه دروغ نمي گويد ، شيطان در مرحله ظاهر از او جدا شده و وقتي عُجب بر او عارض نمي شود، شيطان در مرحله باطن هم از او جدا شده است و هنگاميكه از خود بيني و خود خواهي هم جدا شود در واقع از باطن ِباطن هم تطهير شده است . پاك شدن از اين مراحل مزين شدن به داغ بندگي است كه باطن انسان خداخواه و خدا بين مي شود و شياطين جني و انسي از مملكت وجود او كناره مي گيرند. در اين مرحله كه همه وجود بنده علامت شد ، خودش مُهر خدا مي شود و اگر اين بنده كسي را تأييد كند در واقع خدا او را تأييد كرده است. ادامه دارد استاد بروجردي كلاس شرح آداب الصلوه ٨١/٢/٩ كانال در محضر استاد بروجردي را در پيام رسانهاي زير دنبال كنيد واتساپ ١٩ https://chat.whatsapp.com/KYQlDXg3lyp7GPPZ5ywADF پيام رسان سروش پلاس ‏sapp.ir/darmahzareostadbroujerdi پيام رسان بله https://ble.im/boroojerdi پيام رسان گپ https://gap.im/darmahzar پيام رسان ايتا https://eitaa.com/darmahzareostadbroujerdi تلگرام @darmahzar لينك سايت حوزه علميه السلطان علي بن موسي الرضا(ع)👇 http://bit.ly/2WTptgK
👇👇👇 🍃🌺 سوال: 👈 - در صورتی که را به غیر نیازمندان داده باشیم چیست ؟ 🍁 پاســـــــــــخ: ✍ آیت الله خامنه ای: اگر انسان به خيال اين كه كسى فقير است به او فطره بدهد و بعد بفهمد فقير نبوده چنانچه مالى را كه به او داده از بين نرفته باشد، مى‏ تواند پس بگيرد و به مستحق بدهد و اگر نتواند بگيرد بايد از مال خودش فطره را بدهد و اگر از بين رفته باشد، در صورتى كه گيرنده فطره مى‏ دانسته يا احتمال مى ‏داده آنچه را گرفته فطره است، بايد عوض آن را بدهد و الّا دادن عوض بر او واجب نيست و انسان بايد دوباره فطره را بدهد. ✍ آیت الله مکارم شیرازی: در صورتی که فطریه را به غیر نیازمندان داده باید تمام آنها را اعاده کند. ✍ آیت الله سیستانی: به احتیاط باید دوباره بدهید. ✍ آیت الله وحید خراسانی: در فرض سؤال فطریه پرداخت نشده و شخصی که واسطه شده و آن را به غیرِ فقیر داده اگر کوتاهی کرده شرعاً ضامن است که از مال خودش به همان مقدار بدهد و ذمّه ی کسانی که فطره را به او داده اند از تکلیفِ فطره ،فارغ نشده است یعنی فطره نداده اند. ✍ آیت الله شبیری زنجانی: چنانچه آن مال قبلا به عنوان فطریه کنار گذاشته شده، در صورتی که عین آن باقی است و می تواند بدون حرج آن را پس بگیرد، باید آن مال را بگیرد و به مصرف صحیح برساند، واگر نتواند پس بگیرد، چنانچه آن مال را با حجّت شرعى داده باشد چیزى به گردن او نیست و اگر بدون حجّت شرعى داده، ضامن است و باید دوباره زکات خود و آن دو خانواده را بپردازد. ✍ آیت الله فاضل لنکرانی: اگر بعد از دادن فطریه، بفهمد که کسی که فطریه را گرفته فقیر نبوده، باید زکات فطریه را از او پس بگیرد و به کسی که فقیر است بدهد و اگر مصرف کرده باشد عوضش را بگیرد و به فقیر بدهد.
در محضر استاد بروجردي
اصلاحيه اَلٰلهُمَّ صحيح است فَاِنَّكَ صحبح است
۴۸ 🔆 «فَبِمَا رَحْمَةٍ مِّنَ اللَّهِ لِنتَ لَهُمْ وَلَوْ كُنتَ فَظًّا غَلِيظَ الْقَلْبِ لَانفَضُّوا مِنْ حَوْلِكَ فَاعْفُ عَنْهُمْ وَاسْتَغْفِرْ لَهُمْ وَشَاوِرْهُمْ فِي الْأَمْرِ فَإِذَا عَزَمْتَ فَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ يُحِبُّ الْمُتَوَكِّلِينَ» 🔆 «پس به بركت رحمت الهي بر آنان نرمخو و مهربان شدی و اگر تند خو و سخت دل بودی قطعا از پيرامون تو پراكنده می‌شدند پس از آنان در گذر و برای آنها طلب مغفرت كن و در كارها با آنها مشورت كن و چون تصميم گرفتی بر خدا توكل كن زيرا خداوند توكل كنندگان را دوست می‌دارد.» 📔 سوره آل‌عمران، آیه ۱۵۹ 💠 *عفو نبوی* 🔸 در این آيه خداوند سبحان دو صفت نرمخویی و عفو را موهبتی از جانب خود معرفی می‌کند و از حضرت ميخواهد به واسطه اين صفات، پيروان خود را مورد عفو قرار دهد. (فاعف) عفو به معنی «محو» است. 🔸 در جريان فتح مكه، صلح حديبيه و بسياری موارد ديگر پيامبر متحمل صدمات فراوانی از ناحيه افراد مختلف شدند. اما دستور الهی بر ناديده گرفتن اين خطاها بود. ☘️ ايشان از سر مهربانی، خود عذرخواهی را به افراد القا می‌کردند. 💠 *طلب غفران* 🔹 همچنین در اين آيه از حضرت خواسته می‌شود: اكنون كه عيوب آنها را ناديده گرفتی، آنها را دعا كن، غفر به معنی ستر است. بدی‌ها و گناهان گويی انسان را برهنه مي‌کند و طلب استغفار در واقع در خواست پوششی مجدد بر اين عريانی است. 🍃 مانند كودكی كه مادر با صبر تمام لباس‌های آلوده او را در می‌آورد و لباسی طاهر بر تن او می‌کند و بار ديگر با محبت او را می‌آرايد . 💠 كلمه «استغر لهم» بيان گر اين است كه با هر خطای ما، پيامبر از جانب ما عذر خواهی می‌كند و به جای ما از محضر حق طلب بخشش می‌كند. مانند كودكی كه هنوز نمی‌داند چه خطايی كرده كه بابت آن از بزرگتری پوزش بطلبد، ايشان به عنوان يك سر پرست، در برابر اعمال نادرست امت خود، از خداوند متعال طلب بخشش می‌کنند. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com
۱۲۶ # سوره_نحل، آیه ۳۴ 🔆 «فَأَصابَهُمْ سَيِّئاتُ ما عَمِلُوا وَ حاقَ بِهِمْ ما كانُوا بِهِ يَسْتَهْزِؤُنَ» 🔆 «و سرانجام بدی‌های اعمالشان به آنها رسید؛ و آنچه را (از وعده‌های عذاب) استهزا می‌کردند، بر آنان وارد شد.» 🔹 زمانی که افراد در شمار «ظالمي انفسهم» جای گرفتند آثار سوء افعال آنان به خودشان بازگشت و آنچه را آنان دائم مسخره می‌کردند بر آنها مسلّط شد. 🔆 «فَأَصابَهُمْ سَيِّئاتُ ما عَمِلُوا»: 🔹 آیه فوق بيان می‌دارد: فاصله گرفتن از قرآن و عترت، سیئه است و جزای آن به سرعت به انسان باز می‌گردد. 🍃فاء در کلمة «فَأَصابَهُمْ» نشان از همين سرعت دارد. 💢 جزای بدی هر کس فوراً به خود او باز می‌گرددو چنين نیست که جزای بدی به دیگری اصابت کند یا آنکه با پرداخت صدقه اثر آن بدي كاملا مرتفع گردد. ✳️ *از مصادیق رحمت الهی آن است که جزای بدی هرکس به خود او اصابت ‌كند تا نسبت به بدی و اشتباه خود متنبّه گردد.* 🔸 حاق از سه حروف اصلی (حَ یَ قَ ) تشكيل شده اين عبارت در عربی برای سلطه شرور و عذاب بکار می‌رود. ⁉️ سؤال: مراد از «سَيِّئاتُ ما عَمِلُوا» يا عملکرد بد چیست؟ ✅ پاسخ: مفسرین می‌فرمایند: 🔹 *منظور از عملکرد بد، همان جدایی از قرآن و عترت است که در آیه سابق بیان شد و صرفاً گناهان کبیره نیست؛ بلکه غفلت، بطالت، هدردادن زمان و بيهودگی عُمر نیز از مصادیق ظلم به نفس و عملكرد بداست.* ☘️ از نظر اهل دل اگر جوانی چندین ساعت از زمان خود را به بازی يا تماشای بازی خاص صرف كند وقت و عُمر خود را هدر داده است يا آنكس كه استعداد فوق العاده و تحصیلات خاص دارد چنانچه هیچ کار مفیدی انجام ندهد وقت خويش را هدر داده و عمر خودرا تلف کرده است. در واقع هر دو غفلت كرده‌اند اما سطح غفلت شان متفاوت است هر دو گرفتار خسران می‌شوند اما ثمره بعضی از خسران ها ابدی است. 📚 «برگرفته از بیانات استاد زهره بروجردی» ‏🌐 emamraoof.com