eitaa logo
اسلام سیاسی | مومنی
2.5هزار دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
1.3هزار ویدیو
510 فایل
https://eitaa.com/eslamesyasi 🔸 در خدمتم 👇 @momeni1366
مشاهده در ایتا
دانلود
تنها کشوری که میتونه همزمان هم آمریکا رو خوار و خفیف کنه، هم انگلیس را روباه پیر هم با پان‌ترکها بجنگه و هم با پان‌کردها و هم با یه مشت سلبریتی احمق و هم با اپوزیسيون دلقک هم با اصلاح‌طلبان خائن و هم با اصولگرایان منفعت طلب هم با بهایی‌های منحرف و هم با وهابی‌ها هم با داعش و هم با الاحوازیه و هم با جیش الظلم هم با منافقین و هم با کومله و هم با دشمنان اسلام و شیعه و انقلاب و ایران فقط جمهوری اسلامی ایرانه🇮🇷🇮🇷🇮🇷 https://eitaa.com/eslamesyasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 کلیپ "رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) : ما در قضیّه‌ی رسانه و تبلیغ و ترسیم واقعیّات کوتاهی داریم. " 🔺️🔺️خیلی از جوانهای ما و شما قضایای بیست سال قبل را نمیدانند، قضایای منافقین را نمیدانند. ✅️حالا شما جوانها که اینجا هستید، هر کدامتان که در کار هنر، در کار رسانه، در کار تبلیغ، در کار نگارش دستی دارید، یادتان باشد که اینها جزو وظایف حتمی ما است. https://eitaa.com/eslamesyasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سکانسی از فیلم سینمایی W 2008 به کارگردانی الیور استون 🔹ببینید تا براتون جا بیفته چرا تمام غرب مقابل جبهه مقاومت و بالاخص ایران قد علم کرده و یه لحظه راحتمون نمیذاره ... تسلط بر ایران یعنی تسلط بر جهان ... ایران با هیچ کشوری در جهان قابل قیاس نیست. https://eitaa.com/eslamesyasi
⚠️زن و آزادی، از عصر مدرن تا فروشنده 🔻چارلی چاپلین در فیلم عصر مدرن(the modern time)، به ظاهر غرب سرمایه داری را به چالش می‌کشد. او در این فیلم معروف، از حقوق کارگران دفاع و البته با زیرکی تمام، بر حقوق زنان نیز تأکید می‌کند. نقش مکمل چارلی چاپلین در این اثر سینمایی را دختری جوان بر عهده دارد. دختری که از طبقه فرودستان است به طوری که از شدت گرسنگی مجبور به دزدیدن نان از نانوایی شده و چارلی چاپلین تلاش می‌کند تا او به زندان نرود. با این حال، در انتهای فیلم او در کنار چارلی چاپلین می‌رقصد، مشروب می‌نوشد، لباس‌های شیک به تن می‌کند و به می رسد! ۱. غرب با استفاده از ابزار هنر، برداشت خود از مفهوم آزادی را به دنیا صادر کرد. از منظر تمدن غرب، آزادی برابر است با «اباحی‌گری»، انسان موجودی آزاد است و هیچ چارچوبی نمی‌تواند او را محدود کند. انسان آزاد است تا هر کار که می‌خواهد بکند، هر جور که دوست دارد لباس بپوشد، با هر فردی که تمایل دارد رابطه داشته باشد و هیچ کس حق مخالفت با او را ندارد! ۲. شعار آزادی به معنای غربی آن، از زمان وارد ایران شد. در آن مقطع، روشنفکران غرب زده، مخالفین آزادی را، مستبد می‌نامیدند! بنابراین هر کس با شعار آزادی مخالف بود، از نظر آنها فردی عقب مانده، متحجر و حتی مستبد بود. ۳. نمیدانم چرا اما حداقل در صد سال اخیر، چه در ایران و چه در غرب، همیشه اینگونه بوده که هر جا شعار آزادی سر داده شده، کنار آن مفهوم "زن" نیز بکار رفته است! شاید بگویید از سر اتفاق بوده اما بعید به نظر می‌رسد که این حد از باهم بودن شعار «آزادی و زن» اتفاقی بوده باشد. ۴. وقتی برای اولین بار سینما به ایران آمد، رضا شاه شخصاً به سینما رفت تا اولین فیلم سینمایی را در کنار مردم ببیند، فیلم سینمایی «دختر لُر» که از قضا ماجرای زنی را به تصویر میکشید که در انتهای فیلم به می‌رسید! زنی که از جامعه سنتی به سمت جامعه مدرن با محوریت آزادی به پیش می‌رفت و در این مسیر هیچ چیز جلودارش نبود! ۵. با نگاهی گذرا به سینمای قبل از انقلاب و حتی -با کمال تأسف- سینمای بعد از انقلاب، شاهد این هستیم که مفهوم زن در دایره پرگار آزادی قرار گرفته، گویی مراد از آزادی چیزی جز آزادی زن و یا بهتر بگویم، آزادی دسترسی به زن نمی‌باشد! قطعا سینمای منحط قبل از انقلاب را نمی‌توان با سینمای ارزشی بعد از انقلاب مقایسه کرد اما اگر بخواهیم قدری با عینک واقع بینی نگاه کنیم، باید بگوییم که رد پای جریان روشنفکری غرب‌گرا همچنان در آثار سینمایی بعد از انقلاب نیز دیده میشود. تقریبا در عمده آثار سینمایی چند دهه اخیر، ظلم به زن، احیای حقوق زنان، آزادی زنان و موضوعاتی از این دست، محور کار فیلم سازان بوده است. ۶. نسل نوجوان و جوان کنونی که بخشی از آنها حاصل تربیت اشتباه رسانه و ولنگاری شبکه‌های اجتماعی در دو دهه اخیر هستند، متاسفانه در آشوب ها و اغتشاشات اخیر نیز حضوری پر رنگ داشتند. اگر بپذیریم که رسانه و شبکه‌های اجتماعی صرفاً زمینه و بستری هستند برای انتقال پیام، بنابراین منشأ و محل پیدایش مفاهیم و شعارهایی همچون «آزادی و زن» را باید در جایی دیگر جستجو کرد، جایی که با استفاده از ابزار هنر و رسانه، برای مخاطب خود می‌کند و تصویری نوین از زن و آزادی خلق می‌کند و آن چیزی نیست جز . ۷. سینما -که متأسفانه همچنان از اهمیت آن غافل هستیم- نقش بسیار مهمی در تولید محتوا، تولید ادبیات و خلق رفتار دارد. سینما قدرت این را دارد که ذهن را مسخ کند و با انس و تکرار و تلقین، برای مخاطبش ذهنیت، زاویه نگاه و در نهایت، تصمیم و رفتار خلق کند. ۸. متأسفانه تصویری که امروز بوسیله سینما از جایگاه زن در جامعه کنونی ایران به دنیا منتقل می‌شود، تصویری سرد و تاریک و بعضاً همراه با لودگی و تمسخر است، از فیلمی مانند فروشنده، که اساساً بر همین مبنا ساخته شده، تا فیلم هایی مانند هزارپا، آنتن و ده ها فیلم دیگر. آیا براستی مقام و منزلت زن در ایران امروز، اینگونه است؟ ✍‌محسن مومنی https://eitaa.com/eslamesyasi
فهرست نمایش سال ۵۲ هفته است و بر همین اساس بیش از ۵۲ مستندِ سیاسی-تاریخی فهرست و تقدیم شده است. ناگفته پیداست که اگر فیلم‌های سینمایی سیاسی-تاریخی نظیر سیانور، ماجرای نیمروز۱و۲، موقعیت مهدی، آن ۲۳ نفر، ایستاده در غبار، چِ، یتیم خانه ایران، به وقت شام و نیز مستندهای خارجی دوبله شده را به این فهرست اضافه نماییم، محتوای به مراتب بیشتری برای نمایش در اختیار خواهید داشت. مستند ۴۲۰۰ داستان اتم هنر تحریم روایت رهبری جمهور صراط غیررسمی ۱، ۲، ۳، ۴، ۵ فروشنده ۱، ۲، ۳ قائم مقام تهران دمشق آقای نخست وزیر خارج از دید ۱، ۲ سازمان ادواردو لاتاری در بیروت پرزیدنت آکتور سینما ارثیه پدری شورش علیه سازندگی هویدا هاشمی زنده است دربرابر طوفان روزهای خرداد چرا سوریه یک روز بخصوص نیمه شب ۲۴ آوریل پدر طالقانی گزارش اقلیت مصاف ساعت ۶ به وقت واشنگتن من تکنوکرات هستم کابوس در بیداری یزدان تفنگ ندارد ایکسونامی انقلاب جنسی ۱، ۲ مردی با آرزوهای دوربرد آسوده بخواب کوروش ریتالین شب نامه نفر سوم قمار چهار گزینه‌ای دیوار کشی عقلا غرب دور شرق نزدیک خون ریزی طراحی کووید عملیات دماوند دموکتاتور گزارش آشوب بر باد رفته کابوس نیمه شب در میانه آتش ملاقات با تاریخ روزهای انگلیسی دست‌های خالی سربازی فَاستَقِم کابوس نیمه شب میراث آلبرتا ۱، ۲، ۳ استعمار دلار اختاپوس رؤیای آمریکایی کارخانه جهان هسته‌ای پشت دیوار اشرف گرگ‌ها زیر پوست اشرف به نام خلق برای دخترم سمیه دفاع مقدس اتاق جنگ پرواز ۱:۲۰ ۷۲ ساعت برجام و... ۱. aparat.com/movies/documentary ۲. filimo.com/tag/documentary ۳. plus.telewebion.com/s/Documentary ۴. ammaryar.ir ۵. safirfilm.ir/sproduct_category/all-sproducts ۶. 1film.ir/movies ۷. filmgardi.com/s/Documentary ۸. www.sorayatv.ir/content/documentry/ https://eitaa.com/eslamesyasi
کتاب شناخت استعمار.pdf
2.57M
📗 شناخت استعمار؛ نویسنده: مصطفی اسکندری 🔹 این کتاب از معدود کتابهایی است که نگاهی منظومه وار به ابعاد مختلف استعمار دارد و استعمار را تا زمان پیدایش اینترنت توضیح داده است. 🆔https://eitaa.com/eslamesyasi
سیدعلیِ‌حسینی‌خامنه‌‌ای،😍 درنگاهِ‌سیاست‌مدارانِ‌دنیا 🥀‌https://eitaa.com/eslamesyasi
14091-fa-sazman-mojaheden-khalegh-koli.pdf
20.23M
📗 سازمان مجاهدین خلق از پیدایی تا فرجام انتشارات موسسه مطالعات و پژوهش های سیاسی منبع بسیار خوبی برای آشنایی با این سازمان مخوف است. خیلی هم زیاد نیست فقط سه هزار صفحه 😁 🆔 https://eitaa.com/eslamesyasi
هدایت شده از خبرگزاری رسا
⚠️زن و آزادی، از عصر مدرن تا فروشنده 🔻چارلی چاپلین در فیلم عصر مدرن(the modern time)، به ظاهر غرب سرمایه داری را به چالش می‌کشد. او در این فیلم معروف، از حقوق کارگران دفاع و البته با زیرکی تمام، بر حقوق زنان نیز تأکید می‌کند. نقش مکمل چارلی چاپلین در این اثر سینمایی را دختری جوان بر عهده دارد. دختری که از طبقه فرودستان است به طوری که از شدت گرسنگی مجبور به دزدیدن نان از نانوایی شده و چارلی چاپلین تلاش می‌کند تا او به زندان نرود. با این حال، در انتهای فیلم او در کنار چارلی چاپلین می‌رقصد، مشروب می‌نوشد، لباس‌های شیک به تن می‌کند و به می رسد! ۱. غرب با استفاده از ابزار هنر، برداشت خود از مفهوم آزادی را به دنیا صادر کرد. از منظر تمدن غرب، آزادی برابر است با «اباحی‌گری»، انسان موجودی آزاد است و هیچ چارچوبی نمی‌تواند او را محدود کند. انسان آزاد است تا هر کار که می‌خواهد بکند، هر جور که دوست دارد لباس بپوشد، با هر فردی که تمایل دارد رابطه داشته باشد و هیچ کس حق مخالفت با او را ندارد! ۲. شعار آزادی به معنای غربی آن، از زمان وارد ایران شد. در آن مقطع، روشنفکران غرب زده، مخالفین آزادی را، مستبد می‌نامیدند! بنابراین هر کس با شعار آزادی مخالف بود، از نظر آنها فردی عقب مانده، متحجر و حتی مستبد بود. ۳. نمیدانم چرا اما حداقل در صد سال اخیر، چه در ایران و چه در غرب، همیشه اینگونه بوده که هر جا شعار آزادی سر داده شده، کنار آن مفهوم "زن" نیز بکار رفته است! شاید بگویید از سر اتفاق بوده اما بعید به نظر می‌رسد که این حد از باهم بودن شعار «آزادی و زن» اتفاقی بوده باشد. ۴. وقتی برای اولین بار سینما به ایران آمد، رضا شاه شخصاً به سینما رفت تا اولین فیلم سینمایی را در کنار مردم ببیند، فیلم سینمایی «دختر لُر» که از قضا ماجرای زنی را به تصویر میکشید که در انتهای فیلم به می‌رسید! زنی که از جامعه سنتی به سمت جامعه مدرن با محوریت آزادی به پیش می‌رفت و در این مسیر هیچ چیز جلودارش نبود! ۵. با نگاهی گذرا به سینمای قبل از انقلاب و حتی -با کمال تأسف- سینمای بعد از انقلاب، شاهد این هستیم که مفهوم زن در دایره پرگار آزادی قرار گرفته، گویی مراد از آزادی چیزی جز آزادی زن و یا بهتر بگویم، آزادی دسترسی به زن نمی‌باشد! قطعا سینمای منحط قبل از انقلاب را نمی‌توان با سینمای ارزشی بعد از انقلاب مقایسه کرد اما اگر بخواهیم قدری با عینک واقع بینی نگاه کنیم، باید بگوییم که رد پای جریان روشنفکری غرب‌گرا همچنان در آثار سینمایی بعد از انقلاب نیز دیده میشود. تقریبا در عمده آثار سینمایی چند دهه اخیر، ظلم به زن، احیای حقوق زنان، آزادی زنان و موضوعاتی از این دست، محور کار فیلم سازان بوده است. ۶. نسل نوجوان و جوان کنونی که بخشی از آنها حاصل تربیت اشتباه رسانه و ولنگاری شبکه‌های اجتماعی در دو دهه اخیر هستند، متاسفانه در آشوب ها و اغتشاشات اخیر نیز حضوری پر رنگ داشتند. اگر بپذیریم که رسانه و شبکه‌های اجتماعی صرفاً زمینه و بستری هستند برای انتقال پیام، بنابراین منشأ و محل پیدایش مفاهیم و شعارهایی همچون «آزادی و زن» را باید در جایی دیگر جستجو کرد، جایی که با استفاده از ابزار هنر و رسانه، برای مخاطب خود می‌کند و تصویری نوین از زن و آزادی خلق می‌کند و آن چیزی نیست جز . ۷. سینما -که متأسفانه همچنان از اهمیت آن غافل هستیم- نقش بسیار مهمی در تولید محتوا، تولید ادبیات و خلق رفتار دارد. سینما قدرت این را دارد که ذهن را مسخ کند و با انس و تکرار و تلقین، برای مخاطبش ذهنیت، زاویه نگاه و در نهایت، تصمیم و رفتار خلق کند. ۸. متأسفانه تصویری که امروز بوسیله سینما از جایگاه زن در جامعه کنونی ایران به دنیا منتقل می‌شود، تصویری سرد و تاریک و بعضاً همراه با لودگی و تمسخر است، از فیلمی مانند فروشنده، که اساساً بر همین مبنا ساخته شده، تا فیلم هایی مانند هزارپا، آنتن و ده ها فیلم دیگر. آیا براستی مقام و منزلت زن در ایران امروز، اینگونه است؟ ✍‌محسن مومنی 🆔 @rasanewsagency
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یادداشت «زن و آزادی، از عصر مدرن تا فروشنده» نوشته محسن مومنی را در مطالعه کنید.🔻 https://hawzahnews.com/xc2Mb https://eitaa.com/eslamesyasi
هدایت شده از احوال حوزه
🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁 💻 دوره جامع رسانه ای ( روایت آشوب) 🔍 بررسی تحولات اخیر کشور از دیدگاه رسانه و علوم شناختی 📜 همراه با اعطاء گواهی پایان دوره به پذیرفته شدگان در آزمون نهایی 👤مدرس: حجت الاسلام دکتر محسن مومنی 🗓 زمان برگزاری کلاس: شنبه و یکشنبه ۳و۴ دی ماه ⏰ساعت برگزاری: ۱۶(۴عصر) 📲کلاسها به صورت برخط در اسکای روم لینک ورود به کلاس در فضای اسکای روم: https://www.skyroom.online/ch/ieks/course-1 ☎️تلفن تماس ۰۷۱۳۲۲۸۱۱۷۴ داخلی ۱۱۱ 🖊کانون علمی رسانه موسسه آموزش عالی حوزوی امام خمینی(ره) استان فارس @azadieks 🖊موسسه فرهنگی مرآت @meratedu 🖊مرکز آموزش های مهارتی کاربردی صبا وابسته به نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز @sabastc_ir 🖌معاونت پژوهش موسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) فارس @Researchassistantshirazlmam 🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁
3.10.1401.MP3
19.04M
صوت جلسه امروز، سوم دی‌ماه، با موضوع «تحلیل جنگ ترکیبی شناخت مبنا» 🎙محسن مومنی https://eitaa.com/eslamesyasi
جنگ ترکیبی.pdf
3.11M
پاورپوینت جلسه امروز، سوم دی‌ماه، با موضوع «تحلیل جنگ ترکیبی شناخت مبنا» ✍محسن مومنی https://eitaa.com/eslamesyasi
4دی1401 جنگ ترکیبی2.MP3
22.02M
صوت جلسه امروز، چهارم دی‌ماه، با موضوع «تحلیل جنگ ترکیبی شناخت مبنا» 🎙محسن مومنی https://eitaa.com/eslamesyasi
1_1662991774.pdf
682.2K
📚تلخیص کتاب صعود چهل ساله در ۶صفحه قابل استفاده برای مبلغین https://eitaa.com/eslamesyasi
پهلوی به روایت تاریخ 1.pdf
10.6M
💠 پهلوی از زبان روزنامه‌های پهلوی👌 📄 ۷۵ فکت مستند از روزنامه‌های دوره پهلوی 📜 کاری با ارزش و مستند در جهت نمایاندن حقیقت تاریخ 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
یک ون شبه.pdf
33.36M
🔰 مجموعه پوستر نمایشگاهی کتاب «یک وَن شُبهه» ⁉️ چرا در ایران مانند کشورهای غربی متمدن وجود ندارد؟ ⁉️چرا باید باشد؟ ‼️ظلم جمهوری اسلامی به زنان! ⭕️ چرا نظام خود را به نمی‌گذارد؟ ⁉️چرا رهبری به هیچ ارگانی پاسخگو نیست؟! ⁉️ چرا اختیارات رهبری هیچ حد و مرزی ندارد! 💠 اندیشکده راهبردی 🆔 @soada_ir
🔻بخشی از کتاب «آمریکای جهان سوم» دیوید پلوف، مدیر تبلیغات اوباما، به من گفت: «ما یک هدف را جلوی رویمان قرار دادیم و بر اساس آن، پیش رفتیم. در راهمان خطاهایی داشتیم، اما همیشه این را به خاطر داشتیم که دلیل تلاش‌هایمان، به قول باراک، این است که رؤیای چندصدساله‌مان در حال محوشدن است. رؤیایی که قرن‌ها برایش جنگیده‌اند.» خب، این روزها باید تلسکوپی بسیار قوی داشته باشید تا هدف را ببینید. پلوف گفت که اوباما و تیمش تصمیم گرفتند در انتخابات شرکت کنند؛ چون معتقد بودند که «رهبران اصلی فاسد شده‌اند» و «مردم تحت فشار قرار دارند.» اما فشاری که مردم و طبقهٔ متوسط تحمل می‌کنند، زمانی به چشم می‌آید که کمک مالی ناچیز مین‌استریت را با کمک مالی تمام‌عیار و انبوه وال‌استریت مقایسه کنیم. به یاد داشته باشید که بحران اقتصادی طبقهٔ متوسط در درازمدت، تهدید جدی‌تری برای ثبات کشورمان است، جدی‌تر از تهدیدی که باعث شد میلیاردها دلار از مالیات‌دهندگان گرفته شود و به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم، به جیب وال‌استریت حواله شود. طبقهٔ متوسط همان قدری در شرف نابودی است که ای.آی.جی در سال ۲۰۰۹ بود و این‌بار، فقط یک شرکت و همکاران بانکی‌اش در خطر نیستند، بلکه ده‌هامیلیون آمریکایی سخت‌کوش و قانونمند در خطرند. طبقهٔ متوسط به سرنوشت بانک لیمن برادرز دچار خواهد شد و جلوی چشمانمان از بین خواهد رفت. سراشیبی ملایمی که چند دههٔ پیش شروع شد، اکنون به سقوط آزاد تبدیل شده است. الیزابت وارن، رئیس هیئت نظارتی کنگره برای برنامهٔ کمک به دارایی‌های مشکل‌دار، وخامت اوضاع را این‌طور خلاصه کرد: از هر پنج آمریکایی، یک نفر بیکار یا کم‌کار است. از هر نُه خانواده، یک خانواده نمی‌تواند بدهی‌های اعتباری‌اش را بپردازد. از هر هشت آمریکایی، یک نفر با کوپن غذا زنده است. هر ماه، ۱۲۰ هزار خانواده اعلام ورشکستگی می‌کند. بحران اقتصادی پنج‌تریلیون دلار از حقوق‌های بازنشستگی و پس‌اندازها کم کرده است. افراد اوباما و بوش به بانک‌های بزرگ کمک مالی کردند؛ چون حس کردند احتمال فروپاشی اقتصادی زیاد است. اگر نگاه دقیقی به طبقهٔ متوسط آمریکا بیندازیم، می‌بینیم که نه‌تنها فروپاشی‌اش ممکن است، بلکه بدون اقدامی جدی، گریزناپذیر خواهد بود. https://eitaa.com/eslamesyasi