13.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 چهار نوع افکار عمومی
📎 دکتر احمد باصری، #دوره رسانه و #جنگ_شناختی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
قیف کلپ.mp3
3.21M
🎙قیف کلپ چیست؟
📎 دکتر محمد حسنی، #دوره رسانه و جنگ شناختی
#فضای_مجازی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💡بازنمایی جهان ناپیدا از دیگر عوامل جذابیت انیمیشن
🔦 انیمیشنها با بهرهگیری از قوه خیال، بخشی از جهان را به نمایش میگذارند که بهطور معمول از دید انسان پنهان است. این اکتشافی بودن، پاسخی به کنجکاوی انسان برای شناخت ناشناخته هاست و از این رو برای مخاطب جذابیت دارد.
🔦 انیمیشنها انواع و گونههای مختلف و متعددی از جهان ناپیدا را بازنمایی میکنند: بازنمایی فرشتگان، هیولاها، گرگینهها، اجنه و شیاطین، ارواح و.... از این جمله است.
🔦 موجودات ذیشعور غیرانسانی با نیروهای خارق العاده در گونههای متعدد در انیمیشنها حاضرند. کوتولههای سپید برفی، هیولاهای ترسناک، اما بیخطر هالووین در انیمیشن کابوس پیش از کریسمس، غول سبز رنگ شرک، کوتولههای سنگی در فروزن، کاراکترهای کارخانه هیولاها، نمونه کوچکی از این موجودات در انیمیشنها هستند.
📓دین، انیمیشن و سبک زندگی، صفحه ۱۳۹
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💡منحصر بهفرد بودن از عوامل جذابیت انیمیشن
🔦 عامل دیگر جذابیت انیمیشنها منحصر به فرد بودن آنهاست. کاراکترهای انیمیشنی از دو حیث بر ستارههای سینمایی برتری مییابند:«کامل بودگی» و «صدق».
🔦 از حیث اول باید گفت کاراکترها، مخلوق دنیای ذهن هستند؛ لذا میتوانند بر هر محدودیتی چیره شوند. آنها ساکن دنیای خیالاند که محدودیتهای دنیای مادی را ندارد و بنابراین، قادر به انجام هر کاری هستند.
🔦 هرچند شخصیتهای سینمایی نیز تا حدودی این قدرت را دارند، اما آنها با استفاده از واسطههایی چون جلوههای ویژه یا انیمیشن، میتوانند شخصیت نامحدود را بازنمایی کنند. همانطور که میدانیم، انتخاب بازیگر مؤلفه بسیار مهمی در تولیدات سینمایی است؛ زیرا هر بازیگری نمیتواند بر هر شخصیتی منطبق شود و نقش آن را بازی کند.
🔦 حيث دوم برتری کاراکترهای انیمیشنی «صدق» است. کاراکتر انیمیشنی، نیاز به مخفی ساختن چیزی از مخاطب ندارد. پنهانکاری که بارها در عالم سینما رخ داده، نشان دهنده فریب دادن مخاطب و عدم صداقت شخصیت رسانهای با وی است و بنابراین، عامل فروریختن محبوبیت ستاره یا شخصیت نزد مخاطب خواهد شد؛ در صورتی که کاراکتر انیمیشنی، همان است که مینماید و نیازی برای اثبات خود ندارد.
📓دین، انیمیشن و سبک زندگی،صفحه ۱۳۵ و ۱۳۶
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬چگونه کار رسانهای اثرگذار میشود؟
👤حاج حسین یکتا
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔻روش جذب مخاطب در انیمیشنها
📌امروزه دستاوردهای علم روانشناسی در حوزههای، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و هنری، به رغم انتقادهایی که به پارادایمها و روشهای تجربی این علم وارد است، کاربرد فراوان دارد و سازندگان انیمیشن از آن برای اثرگذاری، جذب و تغییر افکار و عقاید تماشاگران به بهترین نحو استفاده کردهاند. میزان بهرهمندی از اصول #روان_شناسی با میزان جذب مخاطبان رابطهای تنگاتنگ دارد.
📕ایندیک، سینما و روح بشر: تحلیل روانکاوانه فیلم، صفحه ۵
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
یک نفر پا نشد!.mp3
1.36M
🎙#بنشوید| یک نفر پا نشد!
👤استاد فرج نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💡اصول کلی اندیشه سیاسی هرتزل
🖇 #صهیونیسم، جنبشی سیاسی، نژاد پرست و افراطی با هدف تشکیل دولت یهود در فلسطین است تا از آن طریق برجهان حکومت کند. این جنبش مربوط به یک یهودی اتریشیالاصل به نام #هرتزل است؛ اولین مبلغ و بنیانگذار اندیشه صهیونیسم جدید و معاصر، که جنبش صهیونیسم برپایه اندیشههای وی بنا گذاشته شد. اصول کلی اندیشه سیاسی هرتزل چنین است:
🔦۱. یهودیان سراسر دنیا، در هر کشوری که باشند، مجموعاً یک قوم را تشکیل میدهند.
🔦۲. یهودیان قابل جذب و ادغام در ملتهایی که در بین آنان زندگی میکنند، نیستند و در آنان تحلیل نمیروند.
🔦۳. یهودیان همه وقت و همهجا تحت آزار و ظلم بودهاند.
👈 از دو اصل اول ویژگی «نژادپرستی» و از اصل آخر، ویژگی «اشغالگری» و «تجاوز» صهیونیسم پدید آمده است.
📓 دکتر اسدالله افشار، مقاله «هرتزل، نژاد پرست صهیونیسم»
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
14.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #ببینید| محورهای اصلی تعریف یک پدیده بحرانی
👤دکتر حسین ظفری، دوره رسانه و جنگ شناختی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💬مطالبهی برخی کاربران توییتر جهت تجدید چاپ کتابهای استاد فرج نژاد
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرجنژاد
🎥 #ببینید| محورهای اصلی تعریف یک پدیده بحرانی 👤دکتر حسین ظفری، دوره رسانه و جنگ شناختی 🆔 eitaa.com
17.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #ببینید| تعریف لحظهی بحرانی
👤دکتر حسین ظفری، دوره رسانه و جنگ شناختی
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 aparat.com/Faraj_Nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
💡 سونی پیکچرز انیمیشن
🔦 این شرکتِ زیرمجموعه سونی پیکچرز، در سال 2002 تأسیس شد و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیاست. نخستین محصول این شرکت، انیمیشن «فصل شکار» بود که در سال 2006 با هزینه 85 میلیون دلار ساخته شد.
🔦 در سال 2011، انیمیشن «اسمورف ها» با بودجه حدوداً 110 میلیون دلاری ساخته شده و 563 میلیون دلار فروش داشت که بیشترین میزان درآمد کمپانی سونی در پخش انیمیشن است.
📓دین، انیمیشن و سبک زندگی، صفحه 78
#پاراکتاب
🆔 eitaa.com/farajnezhad110
🆔 rubika.ir/faraj_nejad
🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad