eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
15.4هزار دنبال‌کننده
3.7هزار عکس
1.4هزار ویدیو
65 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 | نشست «جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران» با حضور استاد امیر ایوب امروز در مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد برگزار شد. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
مصاحبه در یک دقیقه.mp3
1.49M
🎙 | آیا در 1 دقیقه، می شود مصاحبه گرفت؟ 👈گوشه ای از کلاس روش مصاحبه استاد روح الله رفیعی در دوره مستندسازی با موبایل 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
✅ آخرین فرصت ثبت نام در دوره رسانه و جنگ شناختی ساعت 20 امشب است. برای ثبت نام و دریافت لوکیشن محل ب
🔻 فردا سومین روز از دوره رسانه و جنگ شناختی است که راس ساعت 8 صبح در موسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد برگزار می‌شود و از ساعت 7:30 میزبان شما هستیم تا بتوانیم برنامه را دقیق و منظم برگزار کنیم. سرفصل‌های روز سوم دوره: 1️⃣ صبح: افکار عمومی با تدریس استاد احمد باصری 2️⃣ عصر: تکنیک‌های اقناع با تدریس آقای سیاحت سرفصل‌های روز چهارم دوره: 1️⃣ صبح: مدیریت بحران در رسانه با تدریس استاد حسین ظفری 2️⃣ عصر: تکنیک‌های اقناع + جمع بندی دوره با تدریس آقای سیاحت 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸 | هفتمین جلسه از دوره آموزشی نرم افزار فتوشاپ با تدریس استاد محمد پورخان امروز در مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد برگزار شد. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
◾️تبعید شبتای‌زوی به دلیل فساد جنسی ▫️بی‌بند و باری جنسی شبتای و پیروانش، تا بدانجا بود که برای بار
◾️چه کسانی با تاثر از قبالا در فلسفه غرب تاثیر گذاشته اند؟ ▫️جان اسکوتوس اریجنا: او یکی از راهبان دیری ایرلندی بود که به یونانی مسلط بود. وی مترجم آثار «دیونوسیوس مجعول/ دروغین» از یونانی به لاتین بود. جان اسکوتوس،واژه تجلی در موضوع فلسفه نوافلاطونی را در کتاب مهمش «دربارن تقسیمات طبیعت» به کلام مسیحی برگردانده است. ▫️ دو تفسیر از وی و این کتابش موجود است: دسته‌ای از متفکران وی را ارتودوکس مسیحی می‌دانند و دسته‌ای او را پیش درآمد عقل‌گرایی هگلی می‌دانند و تاثیرگذاری‌اش بر اسپینوزا را قطعی می‌شمارند. ▫️وی به دلیل تقابل با یکتاپرستی، محکوم به بدعت‌انگیزی شده بود. در استدلال برخی، به نظر نمی‌رسد اریجنا کاملا همه خداگرا باشد، چرا که وی به همه جنبه‌های طبیعت به‌عنوان بخشی از خدا، به یک روش و یک درجه، نپرداخته است. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۲۲، محمدحسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 | تمدن پارادوکسیکال - بخش اول 👈برشی از نشست «شورش‌های آخرالزمانی، غرب و ایران اکنون، همراه با بررسی فیلم جوکر» با حضور استاد محمد حسنی فیلم کامل در آپارات: 🌐 aparat.com/v/PAp8n 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
✨مؤسسه رسانه‌ای مرحوم استاد محمدحسین فرج‌نژاد 📔با موضوعات: ، دین در سینما، دشمن شناسی، ، نقد فیلم، نقد انیمیشن، جنگ هیبریدی، ، جنگ سایبری، جنگ اقتصادی، غرب شناسی و... 📝برای بهره‌گیری از فایل‌های آموزشی و دوره‌های علمی روی لینک زیر کلیک کنید: https://eitaa.com/joinchat/1842479109C6a0ba6652b
📸 هم‌اکنون| دومین هفته از دوره رسانه و جنگ شناختی با حضور دکتر احمد باصری با موضوع افکار عمومی در موسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد در حال برگزاری است. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸 تعریف افکار عمومی 💬افلاطون: افکار عمومی، صدای مردم است. 💬مونتی: یک جمع نیرومند، جسور و تخمین ناپذیر. 💬آلفرد سووی: افکار عمومی ضمیر باطنی یک ملت است، قدرت گمنام یک نیروی سیاسی است.‌ نیرویی است که در هیچ قانون اساسی پیش‌بینی نشده است. 💬تونیس: افکار عمومی مظهر اخلاقیات جامعه است و در سطحی عالیتر از دولت قرار دارد. 💬مهر آرا: افکار عمومی به صورت تأیید یا مخالفت با یک عمل، نظر، شخص و واقعه یا خواسته، مطالبه، پیشنهاد و توصیه تجلی می‌یابد. 👈کلاس افکار عمومی، دوره رسانه و جنگ شناختی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸 مدل شکل گیری افکار عمومی 👈کلاس افکار عمومی، دوره رسانه و جنگ شناختی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
مصاحبه با آقای وکیل پور.mp3
2.81M
📻 | سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین وکیل پور، رئیس مؤسسه امیربیان در مورد مرحوم استاد فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸 هم‌اکنون؛ در آخرین روز از دوره رسانه و جنگ شناختی، کلاس دکتر حسین ظفری با موضوع مدیریت بحران در رسانه در موسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد در حال برگزاری است. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
صوت خانم در دشتی.mp3
19.72M
🎙 | نشست «نافرمانی مدنی زنان در شبکه‌های اجتماعی» 👤مهندس فاطمه کریمی دردشتی 📅21 آبان 1401 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📸دومین هفته از دوره رسانه و جنگ شناختی با حضور دکتر حسین ظفری با موضوع مدیریت بحران در رسانه، استاد علی اصغر سیاحت هویدا با موضوع فنون اقناع و دکتر احمد باصری با موضوع افکار عمومی، در مؤسسه رسانه ای استاد فرج نژاد برگزار شد. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
◾️چه کسانی با تاثر از قبالا در فلسفه غرب تاثیر گذاشته اند؟ ▫️جان اسکوتوس اریجنا: او یکی از راهبان د
◾️ اندیشه‌های اریجنا ▫️ در نظر وی، واژه «طبیعت» نه‌تنها به معنای جهان طبیعت، بلکه به معنای خدا و قلمرو فوق طبیعی نیز هست، یعنی دلالت بر کل واقعیت دارد. بر اساس نظریه اریجنا، طبیعت، از چهار گونه وجودی تشکیل می‌شود: آنچه خلق می‌کند ولی خلق نشده است، آنچه خلق شده و خلق می‌کند، آنچه خلق شده و خلق نمی‌کند و آنچه خلق نشده و خلق هم نمی‌کند. ▫️ اولین گونه، خداست به‌عنوان خالق؛ آخری، یعنی خدا که همه موجودات مخلوق به او باز می‌گردند. دومین و سومین گونه، جهان مخلوق است که در جریان گذر از خدا در اولین شکل خود به سوی خدا در شکل نهایی است. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۲۲، محمدحسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
صوت آقای ایوب.mp3
29.85M
🎙 | نشست «جنگ جهانی چهارم با نگاهی به سریال تهران» 👤استاد امیر ایوب 📅24 آبان 1401 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
◾️ اندیشه‌های اریجنا ▫️ در نظر وی، واژه «طبیعت» نه‌تنها به معنای جهان طبیعت، بلکه به معنای خدا و ق
◾️ انسان‌گرایی، نوافلاطون گرایی و طبیعت‌گرایی رنسانس (قسمت اول) ▫️ در هر مورد قرون وسطایی پس از جان اسکوتوس، اتهام پانتئیسم، در بهترین حالت نیز، غیر قاطع است. برخی نوشته‌اند: «فقط از قرن شانزدهم بود که پانتئیسم، به‌طور جدی تبدیل به یک مسئله اروپایی شد.» ▫️اما به‌نوشته کاپلستون، در ابتدای رنسانس، یعنی از اوایل قرن چهاردهم میلادی، دو اندیشه مهمی که بر پیشبرد نظریه پانتئیسم علت وجود طبیعت گرایانه نه تجلی گرایانه، تاثیر جدی داشته‌اند، به‌ترتیب، نوع افلاطون گرایی رنسانس و فلسفه طبیعت بودند. ▫️ نوافلاطون گرایان رنسانس، در فضای مخالفت با فلسفه مدرسی و انسان گرایی ابتدای رنسانس رشد کردند و شامل افرادی چون: «گئور که گمیستوس پلتون»، «کوزیمو دِ مدیچی»، «یوهانس آرگیروپولوس»، «لئو هبرایوس»، «یوهانس بساریون تربیزوندی/ طرابوزانی» و «مارسیلیوس فیکینوس» و بالاخره «جووانّی پیکو دلا میراندولا» بودند. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۲۳ و ۱۲۴، محمدحسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
طرح کلی جنبش نرم افزاری.mp3
45.48M
🎙 | طرح کلی جنبش نرم افزاری 📎تاریخ تحول علم 📎جهت داری علوم 📎روش های دستیابی به علوم 📎چیستی جنبش نرم افزاری 📎تاریخ ورود جهل بین بشر 📎تاریخ را مثل فوتبال بهش نگاه نکنید 📎انبیاء، شأن انسان را بالا بردند 📎مسیحیت یهودی شده 📎تحولی که اسلام در علم ایجاد کرد 📎تاریخ تحول مکاتب در غرب 📎شروع عصر معنویت با انقلاب اسلامی 📎بازگشت بشر به عصر علم و معرفت 📎نفی علیت در نظریه کوآنتوم 👤مرحوم استاد محمد حسین فرج نژاد 📅بهمن 1387 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥| دنبال چی هستیم؟ ◾️قرآن بالاتر از پایان نامه‌های علوم استراتژیک حرف برای گفتن دارد... 👤مرحوم استاد فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
◾️ انسان‌گرایی، نوافلاطون گرایی و طبیعت‌گرایی رنسانس (قسمت اول) ▫️ در هر مورد قرون وسطایی پس از جان
◾️ انسان‌گرایی، نوافلاطون گرایی و طبیعت‌گرایی رنسانس (قسمت دوم) ▫️ طبیعت‌گرایان نیز افرادی بودند که مدعی بودند طبیعت وحدتی قائم به خود دارد و نظامی است که نیروهای همداستان، جاذب و پرنفوذ به آن وحدت بخشیده، نفس جهانی آن را جاندار ساخته است نه اینکه به قول «نیکوس کوزایی» تجلی خدا باشد. ▫️بر پایه رای اینان، طبیعت عملا همچون موجود زنده‌ای تلقی می‌شد و در این خصوص تمایز قاطع میان زنده و غیرزنده، روح و ماده، که از ویژگی‌های اندیشه قرون وسطایی بود، معنا و کاربرد خود را از دست داد. ▫️ این نوع فلسفه‌ها، به‌طور طبیعی مایلند که وحدت وجودی باشند و از جهاتی با جنبه‌هایی از نوافلاطون‌گرایی رنسانس قرابت‌هایی داشتند، با این تفاوت که افلاطونیان بر فراطبیعت و عروج نفس به سوی خدا تاکید می‌کردند. ▫️ولی طبیعت‌گرایان بیشتر بر خود طبیعت به‌مثابه نظامی قائم به خود تاکید می‌ورزیدند. البته همه طبیعت‌گرایان الهیات مسیحی را رها نکردند، بلکه تلاش می‌کردند پیوندهایی که طبیعت و فراطبیعت را به هم وصل می‌کرد، بگسلند. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۲۴ و ۱۲۵، محمدحسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad