eitaa logo
قرارگاه رهروان ولایت🇵🇸
328 دنبال‌کننده
897 عکس
455 ویدیو
8.6هزار فایل
.پل ارتباطی با خادم کانال @Sardarhajizadeh313
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 🌈 رنگین کمان هنر 🌈
#ایده_کلاژ کلاژ ترکیبی با دکمه و مقوا 🎈🐰🐰🎈 @rkhonar
هدایت شده از 🌈 رنگین کمان هنر 🌈
#ایده_جامدادی ساخت جامدادی باقوطی های خالی که با نمد روکش کردین وطرح های کودکانه که بافوم های ضخیم ساده واکلیلی روی اون میچسبونین یه جامدادی زیبای رومیزی بسازین ✏️ ✒️ ✏️ @rkhonar
هدایت شده از 🌈 رنگین کمان هنر 🌈
#ایده_کاردستی با دور ریختنی ها با بشقاب یکبار مصرف که از وسط برش خورده و تزئین شده ✂️ 🎀 ✂️ @rkhonar
هدایت شده از 🌈 رنگین کمان هنر 🌈
#ایده_کاردستی ساخت جامدادی آویز مناسب اتاق کودک و کلاس ✏️🐸🐸✏️ @rkhonar
هدایت شده از 🌈 رنگین کمان هنر 🌈
#ایده_گل_نمدی با پارچه نمدی و ساقه یک دایره نمدی رو با قیچی دالبر برش بزنین و رول کنین تا این گل رز زیبا رو بسازین 🌹 ✂️ 🌹 @rkhonar
هدایت شده از 🌈 رنگین کمان هنر 🌈
#ایده_تزئین قابل ساخت با مقوا، نمد، فوم برای تزئین اتاق کودک ، در ورودی کلاس و استفاده در طرحهای مختلف کلاسی 🌸 🐝 🌸 @rkhonar
salehin kodak 96.pdf
13.84M
کتاب سال صالحین 96 ویژه کودکان 50طرح درس مناسبتهای مختلف
هدایت شده از تبلیغ
روانشناسی-جذب-دانش-آموزا-ن-به-مساجد.pdf
2.89M
#آموزش_روش_تبلیغ 💯 موضوع: جزوه روانشناسی جذب دانش آموزان به مسجد ✅ محلی برای #تخصصی شدن تبلیغ شما...💯 👇👇👇👇👇👇 🆔 @tabligh_pajooh
هدایت شده از عمو روحانی
1396_153_ahkam_rize_mize_min.pdf
9.23M
، احکام ریزه میزه بخش ها: تقلید سلام محرم و نامحرم لباس پوشیدن احترام به آیات قرآنی تلفن همراه روزه احترام به امام وضو کار خیر غیبت و... 🌸بانک محتوایی ویژه مربیان🌸 www.amoorohani.com 👇👇👇 http://sapp.ir/amoorohani 👇👇👇 http://eitaa.com/joinchat/409141249Cbd93b95dbc
✅این اشعارراحتمابه فرزندانمان یاددهیم 👌بیان امامت به فرزندان دلبندمان در قالب اشعار بشنو تو از امامت ، تنها راه سعادت آمده بعد از نبی ، امام اول علی دوم حسن فرزند او ، صاحب اخلاق نکو سوم حسین شهید دین چهارم زین العابدین ، صحیفه اش زینت دین ای یار خوب و نیکو ، امام پنجم بگو از طاهران ، طاهرست ، محمد باقر است ششم جعفر صادق ، هفتم موسای کاظم رضا امام هشتمین ، حجت برای مسلمین نهم محمد تقی ، دهم علی النقی یازدهم عسکری ، ز عیب و نقصان ، بری مهدی امام آخر ، بر همه خوبان سرور ظاهر شود زمانی ، روشن کند جهانی @amooakhavan یه شکل دیگه اش : ای یار با شهامت بگو تو از امامت امامت خوش لقا دارد دوازده پیشوا اول ایشان علی ، آمده بعد از نبی دوم امام حسن ، سوم امام حسین چهارم زین العابدین پنجم محمد باقر است ، در طاهران طاهر است ششم جعفر صادق ، هفتم موسی کاظم هشتم امام رضا ، رضا به حکم قضا نهم محمد تقی ، دهم علی النقی یازدهم عسگری ، از عیب و نقصان بری دوازدهم غایب است ، زنده ولی حاضر است مهدی صاحب زمان ، اوست خدا را نشان ظهور کند زمانی ، روشن کند جهانی 🔷گروه تبلیغی علمدار👇 @amooakhavan
4_342117879115684914.docx
97K
صداقت وراستگویی 🔷گروه تبلیغی علمدار👇 @amooakhavan
هدایت شده از نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی
4_6028525090050671295.pdf
724.1K
درسنامه چهارم: رهبر اطاعت از رهبر۱ سطح۱(۹تا۱۱سال) مربی محور؛ یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
هدایت شده از نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی
4_6028525090050671334.pdf
468.3K
درسنامه چهارم: محبوب و موفق راه های محبوبیت و موفقیت سطح۲(۱۲تا۱۵سال) مربی محور؛ یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
هدایت شده از نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی
4_6028525090050671345.pdf
574.6K
درسنامه چهارم: همرنگی آفات همرنگی سطح۳(۱۶تا۱۸ سال) مربی محور؛ یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
هدایت شده از نونگاهی اصیل به فرهنگ و تربیت دینی
4_383846673262051814.pdf
567.5K
گفتارهای تربیتی نگاهی که اسلام به تربیت دارد مربی محور، نونگاهی اصیل به تربیت دینی @morabi_masjed
هدایت شده از تفکرقرانی
🕊🍄🕊 🍄 🕊 🌸درجات ده گانه ایمان عبدالعزيز قراطيسی می‌گويد: امام صادق عليه السلام به من فرمود: ای عبدالعزی! ايمان ده درجه دارد، مانند نردبان که ده پله دارد و همانند نردبان بايد پله پله از آن بالا رفت. کسی که در درجه دوم است، نبايد از کسی که در درجه اول می‌باشد، انتقاد کند و بگويد: تو ايمان نداری. و آدمی که در درجه اول ايمان است، بايد به روش خود ادامه دهد تا برسد به آن کس که در درجه دهم است. ای عبدالعزی! کسی که ايمانش در مرتبه پايين تر از توست او را بی ايمان ندا! تا کسی که ايمانش بالاتر از توست، تو را بی ايمان نداند. وقتی که ديدی کسی پايين تر از توست او را با مهر و محبت به درجه خود برسان و چيزی را که تاب و تحمل آن را ندارد، بر او تحميل مکن! تا او را بشکنی و اين کار خوب نيست. زيرا هر کس دل مؤمنی را بشکند بر او واجب است شکستگی دل او را جبران کند. آنگاه فرمود: مقداد در درجه هشتم و ابوذر در درجه نهم و سلمان در درجه دهم ايمان (که بالاترين درجات ايمان است) قرار داشت. 📚داستان های بحارالانوار تفکرقرانی http://eitaa.com/joinchat/965345283Cbefda2c502 🕊 🍄 🕊🍄🕊
هدایت شده از دنیای قصه
💠روش آموزش مفهوم به : ---~~❅ೋ❅♣❅ೋ❅~~--- 🆔 @raviyanhadis ---~~❅ೋ❅♣❅ೋ❅~~--- ✅در حدود سه- چهار سالگی بچه‌ها نام خداوند را یاد می‌گیرند. اگر رفتار افراد خانواده جنبه مذهبی داشته باشند، کودک مذهب و رفتار مذهبی را می‌آموزد. کودک در ابتدا به دنبال قوی‌ترین فرد است. چون از مادر نیازهایش را رفع نموده، می‌پندارد مادر محکم ترین تکیه‌گاه است؛ ولی به زودی می‌فهمد از خیلی چیزها می‌ترسد. چون پدر از آن ها نمی‌ترسد، را تکیه‌گاه و قوی‌ترین آدم می‌یابد، ولی پدر هم از بعضی چیزها می‌ترسد. در این زمان است که از ما می‌پرسد: کی قوی‌ترین است؟ به او می‌گوییم: «خدا». این خدا کجاست؟ به او می‌گوییم: بزرگ تر که شدی، برایت می‌گویم چون کودک سه- چهار ساله در مرحله تفکر ابتدائی است. فقط آنچه را می‌بیند، قبول دارد، نمی‌توان به او گفت: خدا نادیدنی است و همه جا هست. ✅کودک ۶ ساله : عاشق خدا به تدریج که بزرگ تر شد، خدا را به او چنان معرفی می‌کنیم که بچّه‌ها از او خوش شان آید. از لطف و کرم خدا، مهربانی و قدرت خدا و زیبا دوستی او می‌گوییم. درباره بهشتی که به نیکوکاران وعده داده ، سخن می‌گوییم. در این سال‌ها هرگز از قهرخدا و جهنم گناهکاران چیزی نگویید. کودک ۶ ساله به موضوعات مذهبی علاقمند می‌شود. عاشق دعا، نماز و نیایش می‌شود. دوست دارد برای او داستان‌هایی درباره خداوند بگوئید. دوست دارد درباره پیامبران و امامان حرف بزنید و از آن ها برای شان داستان‌هایی تعریف کنید. ✅کودک ۷ ساله : اثبات وجود خدا امّا بعد نوبت به کنجکاوی می‌رسد. هفت ساله‌ها از خداوند می‌پرسند. در مقایسه با شش ساله‌ها بیش تر خواهان اثبات وجود خدا می‌شوند. کودک هفت ساله بر خلاف یک سال قبل سوالاتی را در مورد دیدن خدا، شکل خدا و غیره می‌پرسد. سوالات آن ها نباید به حساب سرکشی یا تمایلات ضد مذهبی قلمداد شود، بر عکس سوالات آن ها بیش تر نشانه علاقه آن ها به موضوع است. به کودکان می‌گوییم همه موجودات در مورد خدا و خالق خویش فکر می‌کنند .هر موجودی تصور می‌کند خدا شکل اوست. ما هم که انسانیم ،فکر می‌کنیم شاید خدا مثل ما دو دست و پا و به صورت ما باشد، ولی نه تصور آن ها درست است و نه فکر ما . برای همین هیچ‌کس نمی‌داند خدا چه شکلی است. اگر خدا موجودی بود که شکلی داشت و می‌شد او را دید، همه جا نبود. اگر پیش ما بود، دیگر پیش پدرت و یا بقیه‌ مردم که جاهای دور هستند، نبود و می‌دانیم که خدا همه جا هست. برای همین خدا دیده نمی‌شود. 🔰در مورد مسائل مذهبی هرگز اعمال فشار نکنید. دیکتاتوری و زور پاسخ معکوس می‌دهد. بچه‌ها اگر شان را می‌خوانند، آن ها را تشویق کنید. سعی کنید از دین و مسائل دینی جز خاطرات خوش در ذهن شان چیزی باقی نماند. زمانی که از کودکی به فرزندان خود درک درستی از خدا بیاموزیم، در زندگی هرگز احساس تنهائی نمی‌کند، چون به یقین می‌دانند خدا حامی آن هاست و در سخت‌ترین لحظات با آن هاست. 📎بی‌اعتقادی به خدا احساس تنهائی به وجود می‌آورد که خود سرچشمه اختلالات روانپزشکی است. ---~~❅ೋ❅♣❅ೋ❅~~--- 🆔 @raviyanhadis ---~~❅ೋ❅♣❅ೋ❅~~---
هدایت شده از هم قلم
🌀 مهم‌ترین ویژگی تبلیغی، امام خمینی (ره) ✅ | ⭕️ بخش اول: اصول مربوط به «پیام‌دهنده و مبلغ» | 5⃣در قلب مبلغ، باید آرمان حاکمیت دین باشد. 🔻«مبلغ» باید «منتظر اقامه حق و دین» باشد. مبلغ باید بی‌قرار «حکومت مهدوی» باشد. مبلغ باید عاشق حکومت اسلامی باشد. اگر موفقیتی یا حرکتی مثبت در نظام اسلامی اتفاق بیافتد نظیر پل‌سازی و ... لذت ببرد. اگر کمی یا کاستی در نظام اسلامی دید بی‌تاب شود. 🔻مبلغی که درباره گناه فردی دغدغه دارد اما درباره گناه و ظلم اجتماعی بی‌تفاوت است نمی‌تواند به‌درستی رسالت خودش را انجام دهد. مثلاً می‌بینید برای بی‌حجابی دغدغه دارد ولی یک‌بار مرگ بر انگلیس نمی‌گوید که تولید و توزیع‌کننده بی‌حجابی در جامعه است. 🔻می‌بینید مبلغی که حب المساکین دارد ولی مرگ بر آمریکا نمی گوید و با نظام سرمایه‌داری زالوصفت و تولیدکننده فقر و مسکین است کاری ندارد؟! مبلغ نمی‌تواند آرمان حاکمیت دین نداشته باشد اما آرمان دین داشته باشد؟! 🔻امام خمینی (ره) عاشق حکومت اسلامی بود. مبنای علاقه امام به حکومت اسلامی، آرمان حاکمیتی امام زمان (عج) و دین بود. فرمود: «هُوَ الَّذي أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدى وَ دينِ الْحَقِّ لِيُظْهِرَهُ عَلَى الدِّينِ كُلِّهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْمُشْرِكُونَ»(توبة،33). فرجام اجتماعی هدایت، تحقق حکومت دینی است. 👤 علیرضا پناهیان «کانال تخصصی» 🆔https://eitaa.com/Daneshetabliqedin
هدایت شده از کودک و نوجوان
دروغگویی.pdf
327.1K
ستارگان هدایت موضوع :بررسی صفت دروغ گویی مخاطب :نوجوان(راهنمایی)
هدایت شده از کودک و نوجوان
راه رسیدن به خدا.pdf
310.7K
درسنامه: به رنگ خدا موضوع :راه رسیدن به خدا مخاطب :نوجوان(راهنمایی)
هدایت شده از کودک و نوجوان
نشاط و شیوه های صحیح آن.pdf
393.4K
درسنامه ز نیرو بود مرد را راستی موضوع : نشاط و شیوه های صحیح آن مخاطب : نوجوان (راهنمایی)
هدایت شده از کودک و نوجوان
روش کلاسداری.pdf
580K
✅روش کلاسداری کودک ونوجوان برگفته ازمطالب استادراستگو
هدایت شده از کودک و نوجوان
🌈🌟🌈🌟🌈🌟🌈🌟🌈🌟🌈🌟 كودك خوب وخنده رو بیا جلو كنار من رسیده نوبت وضو نگاه بكن به كار من اول با مشت دست راست آب رابریز بالای رو تمام صورتت را خوب از بالا تا پایین بشو حالا با مشت دست چپ آب رو آرنج راست بریز تا نوك انگشت های آن دست رابكش خوب وتمیز حالا با مشت دست راست آب رو آرنج چپ بریز تا نوك انگشت های آن دست را بكش خوب و تمیز 🌸🌸🌸 مسح حالا آهسته دست راست قرار بده روی سرت كمی بكش سمت پایین تا تر شود موی سرت آهسته دست راست را باز بذار رو پای راست حالا از سر انگشت های آن مسح می كنی تا مچ پا آهسته دست چپ را هم بذار روی پای چپ شما 🌹🍃🌹🍃🌹 از سر انگشت های خود مسح می كنی تا مچ پا حالا شدی شبیه گل ناز وقشنگ وبا صفا پس از وضو وقت چیه ؟ وقت عبادت خدا 🌼🍃🌼🍃🌼 عطر اذان پچیده است وقت خوش نماز شده پنجره های آسمان مثل همیشه باز شده 1- ابتدا صورت را از بالا، يعني جايي كه محل روييدن مو است، تا پايين چانه مي شوييم. 2-دست راست را بوسيله ي دست چپ از بالاي آرنج تا سر انگشتان مي شوييم. 3-دست چپ را بوسيله ي دست راست از بالاي آرنج تا سر انگشتان می شوییم. 4- در اين مرحله با، خیسی دست راست از آب وضو ، قسمتي از جلوي سر را با دست مي كشيم. 🌼🍃🌼🍃🌼🍃🌼 5-با دست راست كه همچنان خیس است، از سر انگشتان تا برآمدگي پاي راست را مسح مي كشيم. 6-با دست چپ كه از آب وضو همچنان خیس است، از سر انگشتان تا برآمدگي پاي چپ را مسح مي كشيم.
هدایت شده از کودک و نوجوان
گل، گل، گل وضو سلام، سلام، ای بچه ها! سلامی از یك آشنا سلامی گرم و با صفا به روی خندان شما دسته گلی آورده ام گلی به رنگ سفید، به رنگ زندگانی گلی به رنگ آبی، به رنگ مهربانی گلی به رنگ قرمز، به رنگ شادمانی گلم كه از باغ خداست شبیه آب چشمه هاست روشنی چشم شماست چه خوشگل و چه با صفاست دسته گلم را بو كنید مثل گلی وضو كنید به سوی قبله رو كنید با خدا گفت و گو كنید 🌈🌟🌈🌟🌈🌟🌈🌟🌈🌟🌈🌟
واحد فرهنگی وبسیج مدرسه علمیه رضویه برگزار میکند. دوره روخوانی وروانخوانی وتجوید یکشنبه وسه شنبه ساعت ۸:۳۰تا۱۲هزینه ۱۵۰۰۰تومان سرکارخانم صفایی دوره روشهای بیان احکام واحکام تخصصی دوشنبه ها ساعت ۸:۳۰تا۱۱:۳۰هزینه ۱۵۰۰۰تومان جناب آقای درافشان دوره عقاید چهارشنبه ها ساعت ۱۰تا ۱۲هزینه ۱۵۰۰۰تومان جناب آقای استادی کلاس خیاطی چهارشنبه ها ساعت ۸تا۱۰ کلاسهای آموزشی وهنری ویژه نوجونان یکشنبه ها ساعت ۸:۳۰تا ۱۱:۳۰ کلاس هنری بافت قالی بادارچوبک چهارشنبه ها ساعت ۸تا۱۰ مزایای شرکت دردوره: اعطای گواهی شرکت دردوره (تجوید.عقاید .احکام ) با همکاری مرکز مدیریت شرکت دراردوی آخردوره اعطای بسته آموزشی وفرهنگی به شرکت کنندگان معرفی مبلغین به سایر نهادهاجهت همکاری حضور دردوره های تخصصی مهلت ثبتنام.:تادوم تیرماه جهت ثبتنام اسامی خودرابه شماره ۰۹۳۶۲۶۹۹۴۱۴ویا ۰۹۳۵۵۵۷۵۷۲۵ پیامک نمایید.توصیه می شود خواهرانیکه میخواهند دراردوهای جهادی مرداد ماه شرکت نمایند در کلاس احکام وعقاید حضور داشته باشند. شروع دوره از۴تیرماه. واحد فرهنگی وبسیج مدرسه علمیه رضویه 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 دوستان دردوره ازاساتیدبسیار خوب دعوت شده است.خیلی تاکید دارند برجدیت وهمت خواهران دردوره .
4_6028525090050671296.pdf
535.9K
درسنامه پنجم:دوست و دشمن دوستی و دشمنی برای خدا سطح۱(۹تا۱۱سال) مربی محور؛ یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
4_6028525090050671335.pdf
484.7K
درسنامه پنجم: الگو الگوهای بدلی و واقعی سطح۲(۱۲تا۱۵سال) مربی محور؛ یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
4_6028525090050671346.pdf
641.8K
درسنامه پنجم: رمز عبور خود مدیریتی سطح۳(۱۶تا۱۸ سال) مربی محور؛ یک تجربه متفاوت فرهنگی @morabi_masjed
هدایت شده از  رهروان ولایت
ترجمه مغرضانه حدیث (قسمت اول) فرقه مدعی یمانی با ارائه ترجمه‌های اشتباه نسبت به احادیث سعی بر این دارند تا حقانیت خود را اثبات کرده ومخاطبین عوام و نا آشنا به لغت عرب را جذب خود نموده تا ازین رهگذر به هدف خود نائل آید. ⛔️ اخیرا با منتشر شدن کلیپی در فضای مجازی ــ البته این کلیپ در کانال سایت (شایعات) تکذیب گردید ــ که در آن صداهای عجیبی از آسمان به گوش می رسد، دست به ترجمه آزاد خنده‌دار حدیثی زده‌اند که در زیر به آن اشاره می‌نماییم. (( . . . إذا صاح الناقوس، و كبس الكابوس، و تكلّم الجاموس، فعند ذلك عجائب و أي عجائب . . . فتوقعوا ظهور مكلم موسى من الشجرة على الطور ترجمه: امام علی فرمود: ای جابر اگر ناقوس (آسمانی) صیحه کشید وکابوس به شدت روی آورد و گاو تکلم کرد ‌(صدای آسمانی شبیه گاو) پس در آن زمان شگفتی هاست وچه شگفتی‌هایی . . . پس منتظر ظهور آن کسی باشید که از کوه طور با موسی سخن گفت)) معجم احادیث الامام المهدی ج3ص27 و یوم الخلاص ج1ص354 و الزام الناصب ج2ص203 اینک توجه شما همراهان را به نکاتی پیرامون حدیث فوق جلب می نماییم. ✅ بررسی: 1⃣ یکی از ادعاهای احمداسماعیل این است که او مکلّم موسی در کوه طور می‌باشد. پس در حقیقت می‌خواهند بگویند که حدیث فوق اشاره به احمداسماعیل همبوشی دارد. 2⃣ عبارات فوق قسمتی از خطبه تطنجیة ــ منسوب به امیرالمومنین (صلوات الله علیه) ــ می‌باشد که ناقل آن فقط حافظ رجب برسی (متوفی 813 قمری) در کتاب مشارق انوار الیقین می‌باشد وهیچ سندی هم برای این خطبه ذکر نمی‌کند. 3⃣ سه کتاب الزام الناصب و یوم الخلاص ومعجم احادیث الامام المهدی هم ــ که تقریبا جزو کتب معاصر محسوب می شوند ــ از کتاب مشارق انوار الیقین این حدیث را نقل نموده‌اند. 3⃣ آقای کورانی در معجم احادیث الامام المهدی ــ که در بالا به عنوان مدرکی برای حدیث ذکر گردیده ــ پس از نقل این حدیث می‌گوید: (هذه الخطبة وغیرها تفرّد بروایتها البرسی رحمه الله فیما نعلم، ولم یذکر لها سندا، وفیها الفاظ عدیدة لم نعرف معناها . . . ) ترجمه: این خطبه وغیر این خطبه را فقط برسی روایت نموده است وسندی هم برای آن ذکر نکرده و در آن الفاظ زیادی است که معنایش مشخص نیست. عبارات فوق از جناب آقای کورانی بیان کننده عدم اعتماد واطمینان به حدیث مذکور می باشد. 4⃣ غوّاص بحار روایات اهل بیت، مرحوم علامه مجلسی هم به روایاتی که فقط در کتاب مشارق انوار الیقین حافظ برسی ذکر گردیده ودیگر علماء آن را ذکر نکرده‌اند وشاهدی هم بر آن در روایات دیگر نیست، اعتنا نمی‌کند. ایشان می‌فرماید: (و كتاب مشارق الأنوار و كتاب الألفين للحافظ رجب البرسي و لا أعتمد على ما يتفرد بنقله لاشتمال كتابيه على ما يوهم الخبط و الخلط و الارتفاع و إنما أخرجنا منهما ما يوافق الأخبار المأخوذة من الأصول المعتبرة) ترجمه: وکتاب مشارق الانوار وکتاب الفین ــ که از تالیفات حافظ رجب برسی است ــ و اعتماد نمیکنم بر آنچه که تنها او نقل نموده است به خاطر مشتمل بودن این دو کتاب بر آنچه که موهم خبط و خلط و ارتفاع است وفقط احادیثی را از این دو کتاب را نقل می‌کنم که موافق با اخبار اخذ شده از اصول معتبره می‌باشد. بر این اساس، علامه مجلسی ذکری از این خطبه در بحارالانوار به میان نمی آورد. 5⃣ با صرف نظر از بحث سندی حدیث، ترجمه آزاد ارائه شده توسط این عزیزان بسیار عجیب و مغرضانه است. به عبارات زیر دقت کنید: 👈 إذا صاح الناقوس / زمانی که ناقوس (آسمانی) صیحه کشید 👈 و تكلّم الجاموس / و گاو تکلّم کرد (صدای آسمانی شبیه گاو) در قسمت اول ــ یعنی اذا صاح الناقوس ــ اصلا صحبتی از (آسمان) در میان نیست اما با عبارت داخل پرانتز به مخاطب اینگونه القاء می‌کنند که این صیحه از آسمان است. ⛔️ وبر اساس همین ترجمه آزاد هدفمند، آن کلیپ منتشر شده در فضای مجازی را بر این حدیث تطبیق می‌دهند. تو خود حدیث مفصل بخوان ازین مجمل آیا اینگونه ترجمه های آزاد، انگیزه ای غیر از غرض ورزی می تواند داشته باشد!!؟ 📌 آری عزیزان! اینان برای رسیدن به اهداف خود از هیچ کاری دریغ ندارند. از تهمت به اهل بیت و تمسک به احادیث جعلی و سنّی گرفته . . . تا ترجمه‌های مغرضانه. ادامه دارد... 👽 @modaeeyan ترجمه مغرضانه حدیث (قسمت دوم) 6⃣ همین غرض ورزی را دوباره در ترجمه فراز سوم [وتكلّم الجاموس / و گاو تکلّم کرد (صدای آسمانی شبیه گاو)] مرتکب می‌شوند. در این فراز هم نه صحبتی از (آسمان) است و نه صحبتی از (شباهت به صدای گاو)، بلکه حضرت فقط فرمودند: و گاو تکلّم کرد. 7⃣ 📣 جالب‌تر اینکه: 👈 در این حدیث که هیچ صحبتی از (آسمان) نشده، اینان برای رسیدن به منافع خود در ترجمه آن صحبت (آسمان) را پیش می‌کشند، 👈 و اما در علائم ظهور که به وضوح در احادیث صحبت از (صیحه آسمانی) شده، برای رسیدن به منافع خود می‌گویند: