eitaa logo
متن روضه مقاتل معتبر چهارده معصوم (ع)
1.4هزار دنبال‌کننده
228 عکس
138 ویدیو
32 فایل
🔰 #متن_روضه 🔰 #مقاتل_معتبر_چهارده_معصوم_ع 🔰 #شناخت_شبهات_از_لسان_محققان http://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh لینک کانال👆🏻 ارائه صوت ومتن سخرانی ناب از علمای دینی کشور
مشاهده در ایتا
دانلود
🏷 گذشتِ متفاوت! : «گذشت، به همان اندازه كه شخص بزرگوار را درست مى‌كند، شخص فرومايه را تباه مى‌گرداند». «العَفوُ يُفسِدُ مِنَ اللَّئيمِ بِقَدرِ إصلاحِهِ مِنَ الكَريمِ» . 📚كنز الفوائد : ج ۲ ص ۱۸۲ @golvajhehaye_roozeh 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌┅─
─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃﷽❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌┅─‌ | | 💢 عوامل عزت حقیقی ! ✍🏻بندگی خدا، قناعت و عفو، مجاری عزت از جانب حضرت حق هستند. سومین عامل عزت حقیقی عفو و گذشت است. اگر انسان مورد ستم قرار گرفت، ولی انتقام نگرفت و گذشت کرد، باعث عزت او می‌شود. در روایتی از (ص) نقل شده که فرمودند: هر كس از ظلمى كه به او شده است در گذرد، خداوند به‌جاى‌آن در دنيا و آخرت او را عزيز گرداند. مَن عَفا مِن مَظلِمَةٍ أبدَلَهُ اللَّهُ بِها عِزّاً في الدّنيا والآخِرَةِ. 🚩 البته گذشت و عفو وقتی عزت می‌آورد که موجب تنبّه طرف مقابل شود، نه آنجا که سبب جری‌تر شدن مجرم شود. به عبارت دیگر، عفو پسندیده عامل عزت است نه عفو ناپسند و بد. در روایتی از چنین نقل شده است که: «گذشت به همان اندازه كه شخص بزرگوار را درست مى‌كند، شخص فرومايه را تباه مى‌گرداند». «العَفوُ يُفسِدُ مِنَ‌ اللَّئيمِ بِقَدرِ إصلاحِهِ مِنَ الكَريم‌» . 📚 كنز الفوائد : ج ۲ ص ۱۸۲ 🚩 ملاک عفو و بخشش چیست؟ در این باره روایت دیگری از آن حضرت نقل شده که می‌فرماید: به نيكى پاداش ده و از بدى درگذر، تا آنجا كه به دين لطمه‌اى نزند يا در قدرت اسلام ضعفى پديد نياورد. جازِ بِالحَسَنَةِ و تَجاوَزْ عَنِ السَّيِّئَةِ ما لَم يَكُن ثَلماً في الدِّينِ أو وَهناً في‌ سُلطانِ‌ الإسلامِ. پس اگر گذشت کردن سبب شود ارزش‌های دینی در جامعه ضعیف بشود، مجازات کردن و انتقام گرفتن بهتر است. همچنین در روایت دیگری از علیه السلام آمده است: حقُّ مَن أساءَكَ أن‌ تَعفُوَ عَنهُ‌، وإن عَلِمتَ أنَّ العَفوَ عَنهُ يَضُرُّ انتَصَرتَ، قالَ اللَّهُ تَبارَكَ وتَعالى‌: ﴿وَ لَمَنِ انْتَصَرَ بَعْدَ ظُلْمِهِ فَأُولئِكَ ما عَلَيْهِمْ مِنْ سَبِيلٍ‌﴾. حق كسى كه به تو بدى كند، اين است كه از او درگذرى، ولى اگر دانستى كه گذشت از او زيانبار است، آن گاه انتقام بگير. خداوند تبارك و تعالى فرموده است: «بر كسانى كه پس از ستمى كه بر آنها رفته باشد انتقام مى‌گيرند، ملامتى نيسـت». ا - - - - - ميزان الحكمه، ج‌۷عربى، ص۴۶۶. شوری/سوره۴۲، آیه۴۱. 📘 ،‌ درس خارج فقه @golvajhehaye_roozeh 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بزرگ تدبیرکننده عالَم.mp3
11.18M
🏴 ۱ ● در دینی که حرفش برابری و عدالت است زن با مرد فرق دارد ،،، چرا؟ ✖️ چرا در اسلام، هیچ زنی محل نزول وحی نبوده است؟ (ره) 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇═‎‌‌‌‌‌‌┅─
مادری در انتظار.mp3
6.07M
🏴 ۲ زیاد شنیدیم از "تقرّب به حضرت زهرا سلام‌الله علیها" ... اینکه کسی این را هدف بگیرد، یک سمت قضیه است، و اینکه کسی بتواند به آن برسد چیز دیگری! عنصر اصلی و لازم برای فتحِ این هدف، چیست؟ 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇═‎‌‌‌‌‌‌┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃﷽❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌┅─ گریه های مولا علی ع در فراق حضرت زهرا (س) «اَلسَّلامُ عـَلـَیـْکِ یا سـَیّدَةَ نـِساءِ العالَمین،اَلسَّـلامُ عَلـَیْکِ یا والِدَةَ الْحُجُجِ عَلَى النّاسِ اَجْمَعینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ اَیَّتُهَا الْمَظْلوُمَة» امام صادق(ع) می فرماید : وقتی لحظات آخر عمر شریف حضرت زهرا(س) سپری می شد، حضرت(س) در حال گریه بود. امیر المومنین(ع) از ایشان پرسید: «یَا سَیّدَتی! مَا یَبکیِکِ؟ قَالَت : اَبکِی لِما تَلقِی بَعدِی!» 🔺ای سرور من! چرا گریه می کنی؟ حضرت زهرا(س) فرمود : به سختیهائی گریه می کنم که تو بعد از من خواهی دید.(۱) 🏴وقتی حضرت زهرا(س) به شهادت رسید، امام علی(ع) ایشان را دفن کرد، در حالی که؛ «أَرْسَلَ دُمُوعَهُ عَلَى خَدَّيْه» 🔺اشک از چشمان مبارک به گونه ها می ریخت.(۲) و حضرت(ع) در رثای فاطمه زهرا(س) فرمود : «اِنّمَا أَبكِی مَخَافَةَ أَن تَطُولَ حَیاتِی!» 🔺گریه می ‌کنم از اینکه مبادا بعد از تو زیاد زندگی کنم و عمرم طولانی باشد.(۳) : _من علـی ام که خـــدا قبله نما ســــاخت مرا، _جز خدا ونبی(ص)وفاطمه(س)نشناخت مرا، _من کـــه یکــبار دراز قلـعه ی خـــیبر کَنـــدم، _داغ زهــرا(س)به خدا از نفس انداخت مرا،،، صبوحی 📚 : ۱)بحارالانوار مجلسی، ج۴۳، ص۲۱۸ ۲)أمالی شیخ طوسی، ص۱۰۹ ۳)بحارالانوار مجلسی، ج۴۳، ص۲۱۳ـ http://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh •┈┈••✾•✾•✾••┈┈ 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📖 توصیه به حدیث عنوان بصری یک‌ دستور اساسی‌ مرحوم‌ قاضی‌، عمل‌ کردن‌ به‌ روایت‌ عُنوان‌ بصری‌ بوده‌ است‌. مرحوم‌ استاد بزرگ‌، عارف‌ بی‌بدیل‌ قرن‌، بلکه‌ به‌ قول‌ استاد ما: حضرت‌ آقای‌ حاج‌ سیّد هاشم‌ که‌ می‌فرمود: «از صدر اسلام‌ تا به‌ حال‌، عارفی‌ به‌ جامعیّت‌ مرحوم‌ قاضی‌ نیامده‌ است‌.» برای‌ گذشتن‌ از نفس‌ امّاره‌، و خواهش‌های مادّی‌ و طبعی‌ و شهوی‌ و غضبی‌ که‌ غالباً از کینه‌ و حرص‌ و شهوت‌ و غضب‌ و زیاده‌‌روی‌ در تلذّذات‌ برمی‌خیزد، روایت‌ عنوان‌ بصری‌ را دستور می‌دادند به‌ شاگردان‌ و تلامذه‌ و مریدان‌ سیر و سلوک‌ إلَی‌ الله‌ تا آن را بنویسند و بدان‌ عمل‌ کنند. یعنی‌ یک‌ دستور اساسی‌ و مهمّ، عمل‌ طبق‌ مضمون‌ این‌ روایت‌ بود. و علاوه‌ بر این‌ می‌فرموده‌اند باید آن را در جیب‌ خود داشته‌ باشند و هفته‌ای‌ یکی‌ دو بار آن را مطالعه‌ نمایند. این‌ روایت‌، بسیار مهمّ است‌ و حاوی‌ مطالب‌ جامعی‌ در بیان‌ کیفیّت‌ معاشرت‌ و خلوت‌، و کیفیّت‌ و مقدار غذا، و کیفیّت‌ تحصیل‌ علم‌، و کیفیّت‌ حِلم‌ و مقدار شکیبائی‌ و بردباری‌ و تحمّل‌ شدائد در برابر گفتار هرزه‌گویان‌، و بالأخره‌ مقام‌ عبودیّت‌، و تسلیم‌، و رضا، و وصول‌ به‌ أعلی‌ ذِروۀ عرفان‌ و قلّۀ توحید است‌. فلهذا شاگردان‌ خود را بدون‌ التزام‌ به‌ مضمون‌ این‌ روایت‌ نمی‌پذیرفته‌اند. ▪️علامه طهرانی (قدس سره) 📚 روح مجرد، ص۱۷۶ @golvajhehaye_roozeh 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌┅─
حدیث عنوان بصری.pdf
263.5K
با ترجمهٔ مرحوم علامه طهرانی @golvajhehaye_roozeh 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
شرح حدیث عنوان بصری (۱).mp3
24.03M
🎧 در این جلسه می‌شنویم: _حدیث عنوان بصری برای طالب راه خدا و قرار گرفتن در مسیر مستقیم، کافی است. _فرق بین ورد و ذکر چیست؟ _حقیقت علمی که انسان را به راه راست هدایت می‌کند، کدام است؟ _راه رسیدن به علم حقیقی و حقیقت بندگی چیست؟ _راه صحیح برنامه‌ریزی در زندگی چیست تا با منیّت و أنانیّت همراه نشود؟ _مؤمن حقیقی در مشکلات و مصیبت‌ها چگونه رفتار می‌کند؟ _چه کنیم تا شیطان راهی بر ما نداشته باشد؟ _نکته: بهشت موطنی است که تعلق به غیر خدا در آن راه ندارد. @golvajhehaye_roozeh 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
شرح حدیث عنوان بصری (۲).mp3
31.18M
» 🎧 در این جلسه می‌شنویم: _شرح وصایای نه‌گانۀ امام صادق علیه‌السّلام به طالبان حرکت به سوی خداوند _ریاضت یعنی تربیت و ادب کردن نفس و مقابله با قوۀ شهویه و غضبیه _کمیت و کیفیت غذا و نحوۀ غذا خوردن سالک باید چگونه باشد؟ _انسان اگر شکم خود را کنترل کند،‌ می‌تواند مابقی شهوات خود را نیز مدیریت کند. _نحوۀ صحیح بردباری و صبر برای مقابله با قوۀ غضبیه که اساس آن أنانیت و خودیّت است. _روش صحیح معرفت‌آموزی و برخورد با علما _پرهیز جدی از عمل کردن به نظرات شخصی و بی‌اساس خود _نسخه‌پیچی برای دیگران ممنوع. _انسان باید مراقب باشد تا کسی، چیزی از آخرت او را ندزدد. @golvajhehaye_roozeh 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
شرح حدیث عنوان بصری (۳).mp3
23.25M
🎧 در این جلسه می‌شنویم: _مسیر عبودیت، پا گذاشتن بر روی هوای نفس است و نفی اثبات منیّت _انسان باید تلاش کند تا بفهمد که خودش، هیچ از خودش ندارد. _از بنده فقط اعتراف به عجز و فقر و نداری برمی‌آید و بس. _هجرت کبری یعنی حرکت از عالم نفس به سمت مقام عبودیت و بندگی _بالاترین درجهٔ انفاق، انفاق نفس و گذشتن از خودیّت خود است. _تفاوت اموری که در آنها به دنبال خدا هستیم با کارهایی که دنبال خود می‌گردیم. _از کجا بدانیم حال انکسار و عبودیت در قلب ما جا گرفته است؟ _انسان نباید به کمتر از مقام عبودیت و فنا بسنده کند. @golvajhehaye_roozeh 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
شرح حدیث عنوان بصری (۴).mp3
25.76M
) 🎧 در این جلسه می‌شنویم: _در راه سیر و سلوک چه چیزی مانع رسیدن به خداست؟ _اگر قرار است در راه خدا، جز خدا طلبی نداشته باشیم، آیا اهل دعا باشیم یا نه؟ _شرایط و نوع دعا کردن بر اساس عبودیت و بندگی چیست؟ _مقام کمال و مقام فناء که نهایت سیر و سلوک است، چه مقامی است؟ _شرح معنای دقیق فناء فی‌ الله و لقاء الله _معنای جملهٔ «انسان به جایی برسد که خواسته‌ای نداشته باشد.» _نکتۀ مهم: هیچ موجودی از افق خود بالاتر نمی‌رود. _شاه بیت کتاب روح مجرد: «نهایت سیر هر موجودی، فناء در موجود برتر و بالاتر از خود است.» @golvajhehaye_roozeh 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃﷽❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌┅─ 🏴 در هنگام دفن (سلام الله علیها) وجود مبارک حضرت امیر (سلام الله علیه) رو به قبر مطهر پیغمبر (صلّی الله علیه و آله و سلّم) کرد و به حضرت عرض کرد: «وَ سَتُنَبِّئُكَ ابْنَتُك‏ بِتَضَافُرِ أُمَّتِكَ عَلَی وَ عَلی هَضْمِهَا حَقَّها؛ فَأَحْفِهَا السُّؤَالَ وَ اسْتَخْبِرْهَا الْحَالَ‏ فَكَمْ مِنْ غَلِیلٍ مُعْتَلِجٍ بِصَدْرِهَا لَمْ تَجِدْ إِلَی بَثِّهِ سَبِیلًا». ابراهیم را ذات اقدس الهی امت معرفی کرد چون به تنهایی خاورمیانه را اصلاح کرد، بعد موسای کلیم آمد به برکت او، عیسای مسیح آمد به برکت او؛ همه اینها جزء انبیای ابراهیمی بودند. اینکه قرآن کریم دارد: ﴿إِنَّ إِبْراهیمَ كانَ أُمَّةً قانِتاً﴾ برای همین است. @golvajhehaye_roozeh در بین مردها وجود مبارک ابراهیم خلیل است؛ می ‌خواهم عرض کنم در بین زن ‌ها وجود مبارک صدیقه کبری (سلام الله علیها) است منتها حالا ما آن عُرضه علمی را نداریم که اینها را تبیین کنیم حرف دیگر است! آنها که آمدند را جهانی کردند، ما هم معتقدیم _ به هر حال مسیحی ‌ها توانستند مریم را جهانی بکنند، ما هم معتقدیم ما هم تأیید می‌ کنیم ما هم حمایت می ‌کنیم _ اما ما چرا بالاتر از مریم را جهانی نکنیم؟! این حضرت جهانی است، این جهانی را که آدم در این سیلی زدن خلاصه نمی ‌کند! این جهانی بودن را از کجا استفاده می ‌کنیم؟ از همین بیانات نورانی حضرت امیر (سلام الله علیه). @golvajhehaye_roozeh وقتی حضرت در این خطبه ناله دارد و به حضرت رسول (صلی الله علیه و آله و سلم) عرض می ‌کند که امت جمع شدند که فاطمه را خانه‌ نشین کنند، این برای چیست؟ اگر فاطمه به منزله یک امت نباشد که یک امت به جنگ او نمی ‌آید! اگر او یک فرد عادی باشد چهار نفر برای سنگ زدن درِ خانه ‌اش کافی است، در حالی که تمام مسئولین در درجه اول و همه پیروان اینها در درجه دوم، این تا فاطمه را خانه ‌نشین کند! تنها سخن از گرفتن و و مانند اینها نیست. خب اگر یک زن عادی باشد یا یک مرد عادی باشد، یک امت جمع می ‌شود که او را خانه ‌نشین کند؟! مگر کم افرادی را در صدر اسلام کشتند، مگر کم افرادی را خانه‌ نشین کردند، چرا درباره آنها نمی ‌گویند امت جمع شد تا آنها را هضم کند؟! «وَ سَتُنَبِّئُكَ»؛ دختر شما به شما گزارش می ‌دهد (سلام الله علیهما)، «بِتَضَافُرِ أُمَّتِكَ عَلَی وَ عَلی هَضْمِهَا»؛ اینها اجماع کردند توافق کردند هماهنگی کردند همه شرکت کردند که او را خانه ‌نشین کنند، پس معلوم می ‌شود که . اگر گفتند امت جمع شد یعنی او به منزله امت است، چون امت در برابر امت جمع می ‌شود، امت در برابر فرد که جمع نمی ‌شود. در جریان حضرت ابراهیم هم همین طور بود، لذا نگفتند «حرّقهُ»، بلکه گفتند: ﴿حَرِّقُوهُ﴾. این آیه خطاب به همه است یعنی مردم! جمع بشوید او را بسوزانید: ﴿حَرِّقُوهُ وَ انْصُرُوا آلِهَتَكُمْ﴾؛ تنها حاکم نبود که حاکم خودش دستور بدهد که آتش‌ سوزی کنند. اگر ﴿حَرِّقُوهُ وَ انْصُرُوا آلِهَتَكُمْ﴾، این ﴿حَرِّقُوهُ﴾ در آن ماجرای دَر هم صادق است، این از آن قبیل است؛ «حرّقوه و انصروا سقیفتکم»! 📚درس خارج فقه نکاح جلسه 422 تاریخ: 1397/11/10 http://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh •┈┈••✾•✾•✾••┈┈ 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴 در هنگام دفن (سلام الله علیها) وجود مبارک حضرت امیر (سلام الله علیه) رو به قبر مطهر پیغمبر (صلّی الله علیه و آله و سلّم) کرد و به حضرت عرض کرد: «وَ سَتُنَبِّئُكَ ابْنَتُك‏ بِتَضَافُرِ أُمَّتِكَ عَلَی وَ عَلی هَضْمِهَا حَقَّها؛ فَأَحْفِهَا السُّؤَالَ وَ اسْتَخْبِرْهَا الْحَالَ‏ فَكَمْ مِنْ غَلِیلٍ مُعْتَلِجٍ بِصَدْرِهَا لَمْ تَجِدْ إِلَی بَثِّهِ سَبِیلًا»،،،، http://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh •┈┈••✾•✾•✾••┈┈• 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌═‎‌‌‌‌‌‌┅─
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
1401.09.16_1.mp3
13.28M
📆 چهارشنبه ۱۶آذر ماه ۱۴۰۱ 🕌 مسجد شهداء| صفاییه http://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh •┈┈••✾•✾•✾••┈┈• 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
1401.09.16_3.mp3
6.54M
📆 چهارشنبه ۱۶آذر ماه ۱۴۰۱ 🕌 مسجد شهداء| صفاییه http://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh •┈┈••✾•✾•✾••┈┈• 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
1401.09.11_1.mp3
47.95M
📆 جمعه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۱ 🕌 مسجد مقدس جمکران http://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh •┈┈••✾•✾•✾••┈┈• 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
1401.09.15_2.mp3
45.75M
📆 سه شنبه ۱۵آذر ماه ۱۴۰۱ 🕌 مسجد شهداء| صفایییه http://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh •┈┈••✾•✾•✾••┈┈• 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
1401.09.15_1.mp3
16.11M
📆 سه شنبه ۱۵آذر ماه ۱۴۰۱ 🕌 مسجد شهداء| صفاییه http://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh •┈┈••✾•✾•✾••┈┈• 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
1401.09.15_3.mp3
8.07M
📆 سه شنبه ۱۵آذر ماه ۱۴۰۱ 🕌 مسجد شهداء| صفاییه http://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh •┈┈••✾•✾•✾••┈┈• 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─
1401.09.15_5.mp3
7.03M
📆 سه شنبه ۱۵آذر ماه ۱۴۰۱ 🕌 مسجد شهداء| صفاییه http://eitaa.com/golvajhehaye_roozeh •┈┈••✾•✾•✾••┈┈• 📌باز نشر مطالب کانال با ذکر صلواتی بر محمد و آل محمد(ص) ─‌┅═‎‌‌‌‌‌‌༅࿇༅ ❃ ༅࿇༅❃ ༅࿇༅═‎‌‌‌‌‌‌┅─