eitaa logo
مرتضی فیضی| آموزش تندخوانی
10.2هزار دنبال‌کننده
2هزار عکس
335 ویدیو
40 فایل
مرتضی فیضی زاده هستم 🧑‍🏫 مدرس کشوری مهارتهای تندخوانی و تقویت حافظه 🎖️نفر اول دوره تندخوانی و تقویت حافظه سال۹۷ ................................. اینجا بهت کمک میکنم سرعت مطالعه و قدرت حافظه ات رو حداقل 3 برابر کنی🧠😍 ارتباط با من👈 @admin_7
مشاهده در ایتا
دانلود
مرتضی فیضی| آموزش تندخوانی
#اولین_کتابی که می‌خوام معرفی کنم: کتابی هست با عنوان👈« مغز پویا » ماجرای مغزی که در هر لحظه تغییر
راستی این کتاب😊 رو به دانشجویان عصب شناسی، روانشناسی ، روانپزشکی و کسانی که با مغز و ذهن سر و کار دارند، بصورت ویژه پیشنهاد میکنم .
نام کتاب : قدرت شروع ناقص نویسنده : جیمز کلییر مترجم : سید ایوب کوکبی ناشر : ملیکان https://eitaa.com/joinchat/2574188597Cb942884099
11.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معرفی ویدئویی کتاب شروع ناقص 👆 .
. سلام دوستان ظهرتون بخیر ☺️ .
. امروز میخواستم آموزش داشته باشیم اما بخاطر درخواست بعضی از دوستان امروز هم میخوام چندتا کتاب جدید معرفی کنم 📚🧠✅ حالا فردا هم میرسم سراغ آموزش ☺️ .
: چرا دانش آموزان مدرسه را دوست ندارند؟ این کتاب نوشتهٔ: دنیل ویلینگهم و ترجمهٔ سیدامیرحسین میرابوطالبی است. انتشارات ترجمان علوم انسانی آن را منتشر کرده است. این کتاب نگاه یک دانشمند علوم شناختی به و اهمیت آن برای کلاس درس است. . https://eitaa.com/joinchat/2574188597Cb942884099
درباره کتابِ: چرا دانش آموزان مدرسه را دوست ندارند؟ مدرسه برای بسیاری از ما یادآور کلاس‌های ملال‌آور، تکالیف گیج‌کننده و اضطراب امتحان است، جایی که با ترس و اشک واردش شده‌ایم و با شنیدن زنگ آخر شادی‌کنان از آنجا گریخته‌ایم. مدرسه، با تمام فایده‌هایش، هنوز جایی خوشایند و لذت‌بخش نیست؟ دانش‌آموزان دوست ندارند تن به کلاس و درس و مشق بدهند؟ یادگیری اصولاً باید با مشقت و تأدیب و تکلیف همراه باشد؟ دنیل ویلینگهام، دانشمند علوم شناختی، در این کتاب چنین سؤال‌هایی را از راه بررسی مغز و هوش انسانی و کارکردهای شناختی جست‌وجو می‌کند. به نظر او نباید تصور کنیم که مغزمان اساساً برای فکرکردن ساخته شده است و در این کار مهارت دارد. مغز انسان از تفکر فراری است و طبیعتاً آن را کاری ناخوشایند می‌داند، مگر اینکه بتوان بخش‌هایی از این فرایند را با مغز سازگار کرد. ویلینگهام یافته‌های علوم شناختی را به حیطۀ آموزش می‌آورد و کاربردی برای اصلاح فرایند آموزش مطرح می‌کند. او در هر فصل، ضمن توضیح کارکردهای ذهن، سراغ یکی از معضلات رایج آموزشی می‌رود:👇👇 چگونه باید ایده‌های انتزاعی را توضیح داد؟ چطورباید تعادلی میان آموزش واقعیت‌های نظری و مهارت‌ها ایجاد کرد؟ باید به کمک کرد؟ و از همه، چگونه می‌توان کاری کرد که دانش‌آموزان با بیاموزند؟🤔 . https://eitaa.com/joinchat/2574188597Cb942884099
مرتضی فیضی| آموزش تندخوانی
#معرفی_کتابِ: چرا دانش آموزان مدرسه را دوست ندارند؟ این کتاب نوشتهٔ: دنیل ویلینگهم و ترجمهٔ سیدامی
👆👆👆 معلم، مدیر، مدرس، مدیر مدرسه یا رشته روانشناسی یا علوم تربیتی و مشاوره هستید حتما این کتاب رو جزو اولویت‌هاتون بذارید👌 .
. یکی از دوستان درخواست کردن که درباره اعتماد به نفس هم کتاب معرفی کنم، به همین دلیل کتاب بعدی که معرفی می کنم در رابطه با موضوع اعتماد به نفس خواهد بود .
عنوان کتاب: در باب اعتماد به نفس نویسنده : آلن دوباتن . این کتاب را محمد کریمی به فارسی برگردانده است و ناشر آن انتشارات کتاب‌سرای نیک است. . https://eitaa.com/joinchat/2574188597Cb942884099
. ✍درباره‌ی کتاب در باب اعتماد به نفس: شاید همه‌ی ما اعتماد به نفس را هدیه‌ای الهی از سوی خداوند بدانیم که فقط به افرادی خاص عطا شده است. این موضوع را احتمالا در لحظاتی به یاد می آوریم که تصمیم داریم کاری که برایمان سخت است انجام دهیم. کارهایی مانند حل معادلات ریاضی به اعتماد به نفس چندانی احتیاج ندارند اما پیشنهاد ازدواج دادن به کسی که دوستش داریم یا درخواست اینکه هم سفرمان صدای موسیقی‌اش را کم کند، از این کارها است. حالا چه باید بکنیم؟ آلن دوباتن در کتابش در باب اعتماد به نفس، مجموعه مهارت‌ها، ایده‌ها و افکاری را به شیوه‌ای نظام‌مند به ما می‌آموزد که با آموختن آن‌ها به تدریج می‌توانیم اعتماد به نفس را در خودمان بیشتر کنیم.💪 https://eitaa.com/joinchat/2574188597Cb942884099
. کمی بیشتر مراقب باشیم و بخاطر زنده ماندن ، خودمان را نکشیم🙃 .