📣(اطلاعيه)آزمون دوره ضمن خدمت مدیریت برنامه عمل در سطح تعالی"
پس از حمد خداوند متعال و درود صلوات بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاكش و با سلام و احترام؛ به اطلاع می رساند، آزمون دوره ضمن خدمت با عنوان "مبانی و اصول آموزش و پرورش در تدوین برنامه عمل (برنامه تعالی مدیریت سطح ۴)" با كد ۹۹۵۰۵۸۹۴ كه بصورت حضوری ویژه مدیران جدیدالانتصاب در سالن اجتماعات دبیرستان محمدرسول الله(ص) برگزار گرديد، روزهای
شنبه 1403/08/19،
یکشنبه 1403/08/20
در سه بازه زمانی
10_10:30
13_13:30
17_17:30
در سامانه LTMS برگزار می گردد.
لازم به ذكر است آزمون فقط برای همكارانی كه مجاز به گذراندن دوره بوده اند و در جلسات دوره شركت كرده اند، #فعال شده است و ثبت دوره در سوابق فرد منوط به انجام آزمون و کسب نمره حداقل ۱۲ به بالا میباشد.
* آزمون جبرانی نيز برای افرادی كه نمره قبولی كسب نكرده اند، در روز دوشنبه 1403/08/21 در سه بازه زمانی 10، 13 و 17 در سامانه LTMS برگزار می گردد.
#ضمن_خدمت
🆔 @ict1730
راهنمای کامل بارگذاری مدارک .pdf
606.3K
🗂 راهنمای جامع نظام #رتبه_بندی معلمان
✓ مدارک و مستندات جهت بارگذاری همکار
✓ نحوه بررسی و امتیازدهی ارزیاب
1⃣خوداظهاری و بارگذاری در سامانه my.medu.ir آیکون "رتبهبندی" قسمت "تشکیل پرونده رتبهبندی"
#آموزشی
🆔 @ict1730
🔦 کارمهم مدیر محترم وظیفه شناس قبل از بسته شدن برش آماری : چه چیزهایی رو در سیدا الان باید چک کنم و انجام بدم ؟! راه میانبرش چیه ؟
تقریبا میشه گفت اگه لیست کلاسی ، کاربرگ دبیر و ... (در قسمت عملیات ضمن سال .... ) بگیریم و اسم دانش آموزان در اون درس و کلاس باشن خیلی از کارها درست انجام شده ولی اگه دانش آموزانی نباشن یا برای اینکه مطمئن بشیم موارد زیر رو تکمیل کنیم(این کارها رو امروز چک کنید چون قراره امروز یا فردا برش آماری انجام بشه و اگه مثلا یکی از کلاسهای شما ایجاد نشده باشه و بعدا ایجاد کنید دیگه نمیشه برای اون کلاس یا حتی مدرسه ابلاغ همکاری رو زد و عواقب قطع حقوق و جابجایی همکار و ... 🔴🔴 ) :
1⃣ در قسمت مشخصات مدرسه موارد کد پستی ، آدرس مدرسه ،کد فضا ،شناسه ملی ، شبای مدرسه و ....
2⃣ مشخصات همه دانش آموزان در پرونده تحصیلی مثل آدرس ،کد پستی،شناسنامه دانش آموز ، شماره همراه پدر ، شماره شاد ، مشخصات والدین ، وضعیت و تصویر دانش آموز و ...
3⃣ مدیریت کلاسبندی : تعداد کلاس ایجاد شده ، تخصیص دقیق دانش آموزان به کلاس صحیح
4⃣ دکمه تایید نهایی کلاسبندی که مهمه
5⃣ انتخاب واحد دانش آموزان امسال انگار خودکار ایجاد میشد ولی گاها وقتی اسم دانش آموز در لیست دبیر نیست لازمه از گزینه انتخاب واحد انفرادی اون دانش آموزان چک بشن اگه خالی بود با انتخاب پایه و سپس کلاس در اون قسمت ،بعدش انتخاب درسهاش و دکمه های تایید و اعتبارسنجی ...،اگر هم از قبل انتخاب واحد داره ولی در لیست کلاسی اسمش نمیاد یه بار درس هاش از انتخاب واحد حذف بشن و دوباره ایجاد بشه و تایید و اعتبارسنجی ....
تقریبا همین ، حالا دیگه لیست دبیر ، لیست کلاسی ، لیست وارد کردن نمرات دانش آموزان کامله ....
✅ ابطال ثبت نام هم که برداشته شده ، حالا برای دانش آموزانی که رفتن مدرسه دیگه یا نیومدن ، با هماهنگی واحد سنجش و امتحانات و آموزش باید فرایند انتقال یا ترک تحصیل ثبت بشه ،لطفا برای ترک تحصیل دانش آموز ،انتقال دانش آموز و مواردی مثل نمرات ،کارنامه ،دفتر ارزشیابی ،وقفه تحصیلی ، اصلاح سابقه تحصیلی ،کمیسیون ها ،کبر و صغر سن ،حذف اضطراری دانش آموز ،جستجوی دانش آموز و ... با واحد امتحانات(مسئول سیستم دانش آموزی ) تماس بگیرید .
🆔 @ict1730
📣📣لطفا اطلاع رسانی گردد
⚠️ فقط #معلمان
🔴رمز عبور اتوماسیون اداری فقط برای معلمین به کد پرسنلی ریست شد.
➖نام کاربری: کد ملی
➖رمز عبور: کد پرسنلی
➖آدرس سامانه:
auto.isfedu.ir
🆔 @ict1730
سازمان عملي 1404-1403.pdf
1.74M
‼قابل توجه کلیۀ همکاران محترم شاغل در مدارس‼
📣شيوهنامۀ ثبت ابلاغ در سامانۀ اتوماسيون(سازمان عملي ابلاغ) سال تحصيلي 1404-1403
📋به استناد نامۀ شماره 1108 / 710 / 1700 / 03 مورخ 22 / 08 / 1403 اداره كل متبوع، با عنايت به اهميت بررسي صحت و ساعت ابلاغ موظف و غير موظف نيروهاي شاغل(رسمي، بازنشسته، سربازمعلم، دانشجو و ...) در مدارس، لازم است ابلاغ سازمان عملي سال تحصيلي 1404-1403 در سامانۀ اتوماسيون اداري به آدرس: https://auto.isfedu.ir توسط همكار فرهنگي شخصاً در آدرس ارسالي، از تاريخ 22/ 08 / 1403 الي 09/ 09/ 1403 ثبت، تآييد و پس از تآييد شخص همكار توسط مدير آموزشگاه تآييد نهايي و امضا گردد.
⚠نكات مهم و قابل توجه:
- در هنگام ثبت اطلاعات ابلاغ، كد، نام و جنسيت آموزشگاه مورد نظر با دقت انتخاب گردد.
- ثبت رديفهاي ابلاغ با توجه به پايه، ساعت و گروه تدريس انجام گردد.
- لازم به ذكر است، ملاك پرداخت حقوق و حقالتدريس تمامي همكاران منوط به ثبت اطلاعات ابلاغ در سامانه ميباشد.
- روند ابلاغ سازمان عملي شامل: نيروهاي حق التدريس آزاد(خريد خدمات سابق) نميگردد.
- به پيوست، فايل راهنماي ثبت ابلاغ در سامانۀ اتوماسيون جهت اطلاع ارسال ميگردد.
- چنانچه در روند ثبت ابلاغ مشكلي ايجاد گرديد، گزينۀ "ثبت تيكت" در صفحه اصلي ابلاغ مورد ثبت گردد.
- رمز عبور سامانه براي كليۀ "معلمان" به كد پرسنلي آنها ريست شده است. نام كاربري، كد ملي فرد ميباشد.
🆔 @ict1730
📌تغییر روند نقل وانتقال دانش آموزان
🔸روند نقل و انتقال دانش آموزان از این تاریخ تغییر کرده است .
از این تاریخ به بعد دانش آموزان بعد از انتقال از مدرسه به هیچ عنوان ابطال نشوند و روند نقل و انتقال باید از سامانه مای مدیو انجام شود .
🔸مراحل نقل و انتقال به شرح ذیل است :
🔺داخل شهرستان :
-درخواست نقل و انتقال از مای مدیوی دانش آموز
-تایید مدرسه مقصد در قسمت عملیات اولیه , نقل و انتقال دانش آموزان
-تایید مدرسه مبدا در قسمت عملیات اولیه , نقل و انتقال دانش آموزان
🔺خارج شهرستان :
-تایید مدرسه مقصد در قسمت عملیات اولیه , نقل و انتقال دانش آموزان
-تایید کارشناس سنجش مقصد
-تایید کارشناس سنجش مبدا
-تایید مدرسه مبدا در قسمت عملیات اولیه , نقل و انتقال دانش آموزان
🔸بعد از انتقال مراحل کلاسبندی و انتخاب واحد دانش آموز طبق روال قبل انجام شود.
🆔 @ict1730
💯نکات مورد توجه در رابطه با ثبت ابلاغ ها در اتوماسیون auto:
🔰آدرس سایت:
auto.isfedu.ir
🔸کاربری کلیه #معلمان کد ملی و رمز آن ها به کد پرسنلی ریست شده که پس از اولین ورود میبایست عوض شود. پس از ورود رمز قبلی کد پرسنلی زده شود و رمز جدید تعیین گردد. حتما از #کامپیوتر و مرورگر #کروم در این مرحله استفاده شود.
🔹کاربری جهت پرسنل #بازنشسته حق التدریس بگیر، با نام کاربری کد ملی و رمز عبور کد پرسنلی ایجاد گردیده است.
🔸کاربری ماده 28 و تازه استخدام ها جهت ثبت ابلاغ در اتوماسیون با نام کاربری کد ملی و رمز 12345678 قابل دسترسی است.
❌نیروهای #خریدخدمات نیاز به ثبت ابلاغ #ندارند.
🔸 #مدیران محترم جهت ثبت ابلاغ خود می بایست پس از ورود به کارتابل آموزشگاه؛ از وضعیت کارتابل، نقش معلم شاغل را انتخاب کنند. برای این منظور بر روی عکس پروفایل سمت راست نقش کلیک نمایید تا نقش معلم شاغل انتخاب شود.
سپس از قسمت ایجاد مدرک، کادر عنوان مدرک، سازمان عملی را تایپ نموده و بر روی سازمان عملی یافت شده کلیک نمایید و سپس مراحل بعدی را طبق شیوه نامه انجام دهید.
❌فعلا امکان تایید نهایی ابلاغ های صادره توسط پرسنل آموزشگاه از کاربری مدیران تعبیه نشده است و به محض ایجاد اطلاع داده می شود.
🆔 @ict1730
هدایت شده از اطلاع رسانی امور اداری ناحیه ۶
باسلام و وقت بخیر . گزینه تایید نهایی در قسمت بارگذاری مدارک رتبه بندی برای جاماندگان فعال گردیده است به ذینفعان اعلام تا با آرامش و صبر نسبت به بررسی مدارک بارگذاری شده اقدام و سپس دکمه تایید نهایی را جهت قرارگرفتن پرونده در چرخه بررسی بزنند . تاکید می گردد افراد شخصا وارد سامانه شده و مدارک را مجدد بررسی و سپس تاییدنهایی نمایند .
تاکید می گردد این گزینه برای افرادی است که در این ماه بارگذاری انجام داده اند و افراد فاقد که ماه های قبل بارگذاری انجام داده اند به طور اتوماتیک پس از مهلت ۱ ماهه سامانه بسته شده است و نیازی به تایید نهایی نیست .
💯قابل توجه #مدیران محترم💯
✔️فعال شدن قسمت تایید #سازمان #عملی همکاران
🔰 مراحل تایید #ابلاغ توسط #مدیران در auto:
🔻ورود به #اتوماسیون و انتخاب نقش #مدیر
🔻ورود به بخش #مشاهده #گزارش
🔻انتخاب #لیست #سازمان #عملی
🔻اجرای فرآیند را انتخاب کنید(پایین صفحه)
🔻برای هر ابلاغ، گزینه ویرایش ابلاغ را انتخاب کنید.
🔻با بررسی اطلاعات، درصورت #صحیح بودن، تایید ابلاغ را انتخاب کنید و در غیر اینصورت به معلم مربوطه اطلاع دهید تا #اصلاحات را انجام دهد.
🔻در پایان ثبت تغییرات و بستن پنجره را بزنید.
❌توجه: تا #قبل از تایید ابلاغ، ویرایش اطلاعات توسط مدیر امکانپذیر است. پس قبل از تایید حتما بررسی با دقت صورت پذیرد.
💡 برای مشاهده تغییرات اِعمال شده، مجددا گزارش را اجرا نمایید.
💡 برای تمامی مدارسی که تحت مدیریت شماست، مراحل بالا را انجام دهید(با تغییر سِمت)
پایدار و مانا باشید🍃
💡کارشناسی فناوری اطلاعات آموزش و پرورش ناحیه۶ اصفهان
🆔 @ict1730