eitaa logo
فناوری اطلاعات و توسعه پژوهش ناحیه ۶
1.5هزار دنبال‌کننده
498 عکس
45 ویدیو
166 فایل
🔊کانال اطلاع‌رسانی واحد #فناوری اطلاعات و آمار نیروی انسانی، توسعه پژوهش و آموزش نیروی‌ انسانی مدیریت آموزش‌وپرورش ناحیه ۶ اصفهان 🆔️ shad.ir/ict1730 #شاد 🆔 eitaa.com/ict1730 #ایتا 🌐zil.ink/ict1730
مشاهده در ایتا
دانلود
5⃣نسل Z: 💠 حدودا بین سال‌های ۱۳۷۳ تا ۱۳۸۷ متولد شده‌اند و این روزها بین ۱۱ تا ۲۵ سال دارند. شبکه‌های اجتماعی گسترش یافته و گوشی‌های هوشمند همه‌گیر شده‌اند. تحولاتی که ویژگی‌های این نسل را تحت تاثیر قرار داده است. ✅ویژگی‌های این نسل: 🔹مستقل: جنس استقلال این نسل با نسل‌های قبل تفاوت دارد، این نسل به چشمان خود نتیجه تفکرات قبلی و مسیرهای رفته را دیده است، معمولا تصمیم می‌گیرند مسیر خود را بروند، مسیری که موفقیت و لذت را در کنار هم داشته باشد. 🔸کارآفرین: مسیرهای مختلف موفقیت در دنیا را دیده‌اند، در جریان کسب‌وکارهایی که در زمان کوتاه به موفقیت‌های بزرگ رسیده‌اند هستند، با تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی آشنایی دارند و زندگی اینفلوئنسرها را دنبال کرده‌اند، معمولا می‌خواهند هدفی پیدا کرده و کارآفرین شوند. 🔹پذیرا: تفکرات مختلف را می‌پذیرند، اهل گفتگو هستند و معتقدند می‌شود درباره هر موضوعی بدون تعصب گفتگو کرد. 🔸اهل کار داوطلبانه: کارهای داوطلبانه گسترده را می‌بینند و معمولا مشارکت جدی در کارهای داوطلبانه دارند. 🔹طرفدار یکتایی: می‌خواهند هویت خودشان را داشته باشند، علاقه‌ها و انگیزه‌های شخصی را دنبال کنند و از اعتقاداتشان صحبت کنند. تجربه‌های منحصربه‌فرد برایشان جذاب‌تر از تجربه‌های صرفا جدید است. 🔸مدیریت آزادانه: معمولا اختیار می‌دهند و وقتی در جایگاه مدیریت یک تیم و گروه قرار دارند، به افراد مختلف اعتماد کرده و کار را واگذار می‌کنند. 🆔 @ict1730
6⃣نسل آلفا: 💠 گروه جمعیتی پس از نسل Z است. صاحب‌نظران و رسانه‌ها از اوایل دهه ۲۰۱۰ به عنوان سال شروع تولد و از اوایل تا اواسط دهه ۲۰۲۰ به عنوان سال پایان تولد این نسل اشاره می‌کنند. 🔴این نسل در زمان کاهش جمعیت در بسیاری از نقاط جهان متولد شده و در دوران کودکی اثرات کرونا را تجربه می‌کند. برای قشر برخوردار، سرگرمی کودکان به‌طور فزاینده‌ای تحت سلطه فناوری الکترونیکی، شبکه های اجتماعی و رسانه های جمعی قرار گرفته‌است و همزمان علاقه به تلویزیون به معنای سنتی کاهش یافته‌است. 🆔 @ict1730
فناوری اطلاعات و توسعه پژوهش ناحیه ۶
6⃣نسل آلفا: 💠 گروه جمعیتی پس از نسل Z است. صاحب‌نظران و رسانه‌ها از اوایل دهه ۲۰۱۰ به عنوان سال شرو
📲از این نسل به عنوان بومیان دنیای نیز نام برده می‌شود.نسل آلفا به دنبال اطلاعات جدید و به روز است و از این طریق، آگاهی خود را افزایش می دهند. نسل آلفا از نظر قومی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی تنوع گرا است و این تنوع، نسل آلفا را به نسلی پذیرا و مُداراگر تبدیل کرده است. 💡نسل آلفا نسبت به مسائل اجتماعی و زیست محیطی حساسیت بالایی دارد و به دنبال ایجاد دنیایی بهتر برای خود و نسل‌های آینده هستند. 🔍نسل آلفا با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، نقشی کلیدی در شکل‌دهی آینده ایفا خواهد کرد. پیش بینی می شود که این نسل در زمینه های مختلف از جمله: فناوری، کارآفرینی، آموزش، سیاست و فرهنگ تغییرات بزرگی ایجاد کند، در صورتی که شرایط تحقق پتانسیل های آن‌ها فراهم گردد. نسل آلفا به آموزش مهارت های زندگی و شغلی مورد نیاز در دنیای آینده تمرکز دارد. 💻این نسل به‌طور طبیعی با استفاده از فناوریهای دیجیتال آشناست و از این ابزارها برای تعاملات خود استفاده می کند. نسل آلفا به دنبال محتوای جذاب و آموزنده است .لذا مخصوصا در امر تعلیم و تربیت به‌ ویژه برای مدارس و آموزش و پرورش رسمی بایستی هشیار بود محتوایی که ارائه می شود باید کوتاه، بصری و سرگرم کننده باشد؛ چرا که میدانیم نسل آلفا تمایل زیادی به یادگیری دارد و در البته در جهان امروز امروز فرصت‌های یادگیری متنوع و خلاقانه برای آن‌ها فراهم شده است. 🆔 @ict1730
🔊 کانال اطلاع رسانی واحد اطلاعات و آمار نیروی انسانی، توسعه پژوهش و آموزش نیروی انسانی مدیریت آموزش و پرورش ناحیه ۶ اصفهان 🆔️ shad.ir/ict1730 🆔 eitaa.com/ict1730 👤مسئول واحد: 🔸مهدی شفیعی ورزنه 👤کارشناسان فناوری اطلاعات: 🔸رهام اعظمی‌فر 🔸احمد ابراهیمی 🔸سید امین اصفا 👨‍💻 با مسئول واحد: 📞03135253862 ☎️ داخلی_258 🧑‍💻 ارتباط با کارشناسان: 📞03135235657 ☎️ داخلی_217 🌐 zil.ink/ict1730
15.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📋گزارش هفتۀ سال 1403 ✨دبستان پسرانه دولتي حاج عبدالعلي اعتباري 💯با مدیریت سرکارخانم فريبا پورعابدين 🔹رابط محترم سرکارخانم مصور 🆔 @ict1730
دبستان اتحاد.pdf
2.83M
📋گزارش هفتۀ سال 1403 ✨دبستان پسرانه دولتي اتحاد خوراسگان 💯با مدیریت جناب آقای رضا حيدري 🆔 @ict1730
هفته پژوهش.pdf
8.77M
📋گزارش هفتۀ سال 1403 ✨دبستان دخترانه دولتي انقلاب اسلامي جي شير 💯با مدیریت سرکارخانم عاليه اشرف 🆔 @ict1730
چکیده_اقدام_پژوهشی_های_منتخب_هفته_پژوهش_1398.pdf
4.05M
🔗 گزارش اقدام پژوهی: 📋منتخب برترین های دوره معلم پژوهنده سال تحصیلی ۹۵-۱۳۹۴ 🔗کانال بیست و هشتمین دبیرخانه معلم پژوهنده استان مستقر در آموزش و پرورش ناحیه 🆔 shad.ir/edutechisf
⚠️ نکات قابل توجه و اشکالات رایج در فرایند چاپ دفتر آمار: 💯 بررسی مشخصات فردی دانش آموزان و ایرانی فاقد 🔰 محترم توجه داشته باشید که اطلاعات $هویتی شامل سری و سریال و ردیف شناسنامه و محل صدور دانش آموزان اتباع و ایرانی فاقد شناسنامه باید به صورت زیر ثبت گردد: ✔️دانش آموز : سری: افاغنه ردیف: ۱۱ سریال: ۱۱۱۱۱۱ محل صدور: تبعه افغانستان ✔️دانش آموز شناسنامه: سری: اتباع خارجی ردیف: ۱۱ سریال: ۱۱۱۱۱۱ محل صدور: ایران 🆔 @ict1730
🔰برگزاری اولین جلسه بزرگداشت مقام معلم ناحیه شش در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ 🆔 @ict1730
فناوری اطلاعات و توسعه پژوهش ناحیه ۶
🔰برگزاری اولین جلسه #ستاد بزرگداشت مقام معلم ناحیه شش در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ #معلم_نمونه 🆔 @ict173
🔹به گزارش روابط عمومی آموزش‌وپرورش ناحیه شش اصفهان، به منظور اجرای برنامه بزرگداشت مقام در سال تحصیلی جاری و اجرایی نمودن راهکارهای ۸-۲ و ۱-۱۰ سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، صبح روز سه‌شنبه ۴ دی‌ماه ۱۴۰۳، اولین جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم با حضور توکلی سرپرست آموزش‌و‌پرورش ناحیه، اعضای شورای معاونین و جمعی از مسئولان و کارشناسان اداری برگزار شد. 🔹در ابتدای جلسه، اعضای نشست در جلسه هماهنگ استانی که بصورت وبینار برگزار گردید، شرکت نموده و در ادامه توکلی دبیر ستاد با تبیین ابعاد برنامه، ضرورت شناسایی، انتخاب، معرفی و تجلیل از معلمان نمونه را به‌عنوان الگو در جامعه و فرهنگ عمومی، در جهت تکریم و قدردانی، تقویت خودباوری و ایجاد انگیزه در آن‌ها برشمرد. 🔹وی در ادامه با اشاره به اینکه این فرآیند زودتر از سال‌های قبل شروع شده، ضمن تشریح بخشنامه ارسالی و مفاد آن، بر لزوم بهره‌گیری از تمام امکانات و ظرفیت‌های ناحیه درجهت توجیه، جلب همکاری مدیران و نیز شناسایی کمیته ارزیابی مجرب و برنامه‌ریزی و اجرا براساس تقویم اجرایی تدوین شده در این زمینه تاکید نمود و گفت: این برنامه به‌گونه‌ای طرح‌ریزی‌شده تا با بهره‌گیری از نظرات دانش‌آموزان، اولیا، همکاران هم‌پايه و هم‌رشته، مدیر و اعضای کمیته ارزیابی از طريق مصاحبه و مشاهده، به تجزیه‌وتحلیل زوايای مختلف عملکردی معلمان در ابعاد: شخصیتی، نگرشی، توانمندی، مهارتی، تخصصی و حرفه‌ای بپردازد. 🔹بستر اجرای این برنامه در «پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش» به آدرس اینترنتی my.medu.ir می‌باشد و مدیران تمام مدارس تا ۲۳ دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه مذکور از طریق «سکوی هوشمند مدیران»، این فرایند را طبق شیوه‌نامه ارسالی انجام دهند. 🔹ضمن آرزوی توفیق در برگزاری مطلوب مفاد این بخشنامه، امید است که اجرای فرآیند شیوه‌نامه منجر به شناسایی، معرفی، تقدیر و تجلیل از معلمان ساعی، توانمند و نمونه در سطوح مختلف مدرسه، منطقه استان و کشور و زمینه ساز توسعه فرهنگ قدردانی، احترام و اکرام بایسته معلمی در جامعه باشد. 🆔 @ict1730