eitaa logo
رویدادها و تحلیل‌ها
4هزار دنبال‌کننده
24.4هزار عکس
18.2هزار ویدیو
271 فایل
 خط اغفال به خصوص خواص و نخبگان از تاثیر دشمن ، یکی از خطوط القائی و تبلیغاتی دشمن است.امام خامنه ایی دامت برکاته 🕛 مدیریت کانال @azizghazan رویدادها و تحلیل‌ها https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d95
مشاهده در ایتا
دانلود
🟥 یکی از نشانه‌های سفیانی ✍🏻 یکی از نشانه‌های سفیانی به‌عنوان نشانه حتمی ظهور، شیعه‌کشی و ... .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
همسفر من 🔹نماهنگ «همسفر من» باصدای «غلامرضا صنعتگر» .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
📲 | تصویری از رهبر انقلاب؛ قابل استفاده در پروفایل شبکه‌های اجتماعی .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
 نقش بصيرت ياران ائمه عليهم السلام در تداوم شيعه (با رويكرد رسانه‌اي) بينش و فرمانبري (بصيرت ياران اميرمؤمنان علي عليه السلام در دوران زمامداري) مالك‌ اشتر نخعي(۱) مالك بن حارث بن عبديغوث معروف به «مالك‌اشتر»، از قبيله مذحج و اهل يمن بود. وي را مردي شجاع، زيرك، باهوش، بارشادت و از مخلصان و بندگان صالح خدا معرفي مي‌كنند تا جايي كه حضرت علي عليه السلام درباره‏ او فرمود: «نسبت مالك به من، همانند نسبت من به رسول‏اللّه بود».1 مالك از قاريان قرآن و شخصيت‏هاي بانفوذ كوفه بود. در زمان حكومت عثمان، اعتراض‏هاي او به فرماندار كوفه، سبب شد وي را به شام تبعيد كنند. عثمان در نامه‏اي به مالك، اين‌گونه آورده است: تو اموري در دل داري كه اگر اظهار كني، ريختن خون تو حلال مي‏شود و هرگز فكر نمي‏كنم با مشاهده‏ اين نامه، دست از كار خود برداري، مگر اينكه بلاي كوبنده‏اي به تو برسد كه پس از آن، حياتي براي تو نيست. هرگاه نامه من به تو رسيد، فوري راه شام را در پيش گير. مالك به همراه چند تن از شيعيان معروف ديگر به شام تبعيد شد، ولي آنجا را نيز به جوش و خروش درآورد، به‌گونه‏اي كه دستگاه حاكم مجبور شد آنان را از شام اخراج كند و به دستور خليفه در «حمص» سكونت دهد.2 مدتي بعد، مالك در جريان شورش بر ضد عثمان، مردم كوفه را به همراه خود به مدينه برد و از كساني بود كه در جابه‌جايي خلافت به مركز واقعي‏اش نقش اساسي داشت. ولايت‌مداري مالك‌اشتر اطاعت از حضرت علي عليه السلام ، از ويژگي‏هاي بارز مالك است. او آن‌چنان به علي عليه السلام اعتقاد داشت و عشق مي‏ورزيد كه كوچك‏ترين سرپيچي از فرمان‌هاي وي را بر خود روا نمي‏داشت. او در جنگ جمل و صفين، وفاداري و پيروي خود از حضرت امير عليه السلام را به خوبي نشان داد. حضرت در وصف او فرموده است: مالِكُ وَ ما مالِكُ! وَ اَللّهِ لَو كانَ جَبَلاً لَكانَ قِتدا وَ لَو كانَ حَجَرا لَكانَ صَلْدا لا يَرْتَقيهِ الْحافِرُ وَ لا يُوفي عَلَيهِ الطائِرُ.1 مالك و چه مالكي! به خدا اگر كوه بود؛ كوهي كه در سرفرازي يگانه بود و اگر سنگ بود، سنگي سخت و محكم بود كه هيچ رونده‏اي به اوج قله او نمي‏رسيد و هيچ پرنده‏اي به فراز آن پرواز نمي‏كرد. پس از آنكه پيمان صلح ميان حضرت علي عليه السلام و معاويه نوشته و بر مولاي متقيان تحميل شد، بعضي گفتند مالك اين صلح‏نامه را نخواهد پذيرفت و به چيزي جز جنگ رضايت نخواهد داد. امام در پاسخ آنان اين‌گونه فرمود: بَلي اِنَّ الاَشْتَرَ لَيَرْضي اِذَا رَضيتُ وَ قَدْ رَضِيْتُ وَ رَضيتُم. آري به يقين، اشتر به آنچه من راضي باشم، راضي خواهد بود. وَ اَمَّا الَذّي ذَكَرتُم مِنْ تَرْكِه اَمْري وَ ما أنا عَلَيْهِ فَلَيسَ مِن اُولئِكَ وَ لَيسَ أَتَخَوَفَّهُ عَلي ذلِكَ وَلَيتَ مِثْلَهُ اِثنانِ بَل لَيتَ فيكُم مِثلَهُ واحِدٌ.2 و اما آنچه گفتيد مبني بر اينكه اشتر امر مرا ترك خواهد كرد، او اين‌گونه نيست و من از اين باب از او ترسي ندارم. اي كاش دو نفر مثل مالك داشتم، بلكه ‏اي كاش در ميان شما يك ‏نفر مثل مالك بود. نامه مالك به عايشه مالك‌اشتر از آنجا كه جزو ياران خاص اميرمؤمنان علي عليه السلام و از طرفداران حكومت آن حضرت بود، هنگامي كه متوجه شد عايشه آهنگ بصره كرده و درصدد قيام بر ضد حكومت علي عليه السلام است، در نامه‌اي به مكه، عايشه را از اين كار نهي كرد و براي او نوشت: اما بعد، تو همسر رسول خدا صلي الله عليه و آله هستي و به تو فرمان داده است در خانه خود بماني. اگر چنين كردي، چه بهتر و اگر در خانه خود، توقف نكردي و به پاخاستي، من با تو مي‌جنگم. تا تو را به خانه‌ات و جايگاهي كه سبب خشنودي خدايت گردد، برگردانم.1 مالك‌اشتر مي‌دانست حركت عايشه بر خلاف رضاي خدا و دستور اسلام است. بنابراين، از او خواست با درنگ در خانه، رضايت حق را به دست آورد. اين نامه، خشم عايشه را برانگيخت، ولي آنچه براي مالك اهميت و ارزش داشت، كسب رضايت خداوند بود. حضور فعال مالك‌اشتر در جنگ جمل مالك‌اشتر از آغاز تا پايان جنگ جمل، همراه علي عليه السلام بود. او با حضور در كوفه، ابوموسي را عزل كرد و مردم آن ديار را با علي عليه السلام براي جنگ همراه ساخت1 و در صحنه‌هاي گوناگون جنگ جمل، حماسه‌ها آفريد و ضربه‌هاي سختي بر ناكثين وارد آورد. مالك‌اشتر و جنگ صفين مالك‌اشتر در جنگ صفين جزو افراد انگشت‌شماري بود كه قاطعانه تا آخر خواهان ادامه جنگ بود و جنگيد و توطئه‌هاي دشمن و نقشه‌هاي شوم آن را مي‌شناخت. در اينجا تنها به گوشه‌هايي از فعاليت‌هاي مالك‌اشتر در صفين اشاره مي‌كنيم: .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
 نقش بصيرت ياران ائمه عليهم السلام در تداوم شيعه (با رويكرد رسانه‌اي) بينش و فرمانبري (بصيرت ياران اميرمؤمنان علي عليه السلام در دوران زمامداري) مالك‌ اشتر نخعي(۲) مالك، استوار و ميانه‌رو حضرت علي عليه السلام در صفين نامه‌اي به زياد و شُريح كه از فرماندهان بودند، نوشت و از آنها خواست از مالك اطاعت كنند. در اين نامه كه شأن، رفعت، مقام و زيركي مالك و نيز اعتماد حضرت امير عليه السلام به او را بيان مي‌كند، چنين آمده است: وَ قَدْ أَمَّرْتُ عَلَيْكُمَا وَ عَلَي مَنْ فِي حَيِّزِكُمَا مَالِكَ بْنَ الْحَارِثِ الْأَشْتَرَ فَاسْمَعَا لَهُ وَ أَطِيعَا وَ اجْعَلَاهُ دِرْعاً وَ مِجَنّاً فَإِنَّهُ‏ مِمَّنْ لَا يُخَافُ وَهْنُهُ وَ لَا سَقْطَتُهُ وَ لَا بُطْؤُهُ عَمَّا الْإِسْرَاعُ إِلَيْهِ أَحْزَمُ وَ لَا إِسْرَاعُهُ إِلَي مَا الْبُطْءُ عَنْهُ أَمْثَل‏.1 من مالك‌اشتر، پسر حارث را بر شما و كساني كه به فرمان شما هستند امير گرداندم. شما دو نفر سخنان او را گوش دهيد و فرمانش را اطاعت كنيد و او را مثل زره و سپر، نگهبان خود قرار دهيد كه در مالك‌اشتر سستي و لغزش وجود ندارد و در آنجايي كه سرعت عمل لازم است، كندي نمي‌كند و آن زمان كه كندي و حركت آرام ضروري است، شتاب نمي‌كند. نبرد مالك در يوم‌الهرير در يوم‌الهرير كه درگيري شديد بود، معاويه احساس كرد نمي‌تواند در برابر لشكريان اميرمؤمنان علي عليه السلام پايداري كند. بنابراين، با مشورت عمروعاص، قرآن‌ها را سرِ نيزه كردند و لشكريان علي عليه السلام را به حكم قرآن فراخواندند. عده‌اي از ياران علي عليه السلام فريب نيرنگ معاويه را خوردند و خواهان آتش‌بس شدند. امام علي عليه السلام آتش‌بس را نپذيرفت و فرمود: من قرآن ناطقم. ما اول آنها را به قرآن دعوت كرديم، ولي نپذيرفتند. حالا كه مي‌بينند در حال شكست هستند، به اين نيرنگ دست زدند. با اين حال آنها قانع و توجيه نشدند و به حضرت علي عليه السلام گفتند: بايد دستور دهي مالك برگردد. ابراهيم بن مالك مي‌گويد: من در حضور علي عليه السلام بودم كه به پدرم پيام فرستاد كه بازگردد، درحالي‌كه مالك مي‌خواست وارد اردوگاه معاويه شود. فرستاده علي عليه السلام به نام يزيد بن هاني به مالك گفت: علي پيام داد نزد من آي! مالك گفت: به اميرمؤمنان بگو حالا وقت آن نيست كه اين فرصت پيروزي را رها كنم و بازگردم. يزيد گفت: آيا دوست داري در اين جبهه پيروز شوي و از آن سو علي عليه السلام را به دشمن تسليم كنند؟! گفت: سبحان الله! به خدا اين را نمي‌پسندم. يزيد گفت: مخالفان جنگ مي‌گويند بايد مالك را احضار كني، وگرنه با شمشير، تو را مي‌كشيم، همان‌سان كه عثمان را كشتيم يا تو را تسليم دشمن مي‌كنيم. مالك با ناراحتي تمام به سوي آنها بازگشت و فرياد زد: سست‌عنصران خوار، آيا وقتي دشمن، شما را قاهر و غالب مي‌بيند، دعوت به حَكَميت قرآن مي‌كند؟ سوگند به خدا كه آنها اوامر الهي و سنت‌هاي پيامبر را فرو نهاده‌اند. پس نبايد به اين دعوت پاسخ دهيد. اندكي به من مهلت دهيد تا پيروز شويم. آنها گفتند: ما هرگز نمي‌خواهيم در گناه تو شريك شويم. مالك گفت: به من بگوييد شما كه نخبگانتان كشته و سفلگانتان بازمانده‌اند، چه هنگام بر حق بوده‌ايد؟ آيا وقتي شاميان را مي‌كشتيد؟ يا اكنون كه دست از جنگ كشيده‌ايد! شما اينك نمي‌توانيد فضل كشته‌هاي خود را انكار كنيد. آنها كه از شما بهتر بودند، آيا در آتش‌اند؟ گفتند: اي مالك، از ما دست بدار كه ما براي خدا با آنها جنگيديم و براي خدا از جنگ با آنها دست برداشتيم. ما از تو اطاعت نمي‌كنيم، پس از ما دور شو. مالك گفت: سوگند به خدا كه شما فريب خورديد. [دشمن،] شما را به ترك پيكار خواند، پس پذيرفتيد. اي روسياهان، گمان مي‌كرديم نماز و نيايش شما به دليل ترك دنيا و شوق به ديدار خداوند است. اينك روشن مي‌شود گريز شما به دليل هراسيدن از مرگ است. ننگتان باد اي شبه مهتران! پس از اين، عزتمند نخواهيد شد. مالك گفت: اي اميرمؤمنان، صف‌هاي عراق را آماده كن. بدين ترتيب، مردم خروشيدند كه علي عليه السلام ، حكميت را پذيرفته و به حكم قرآن خرسند شده است و جز اين چاره‌اي ندارد. مالك گفت: اگر اميرمؤمنان به حكميت رضا داده، من نيز بدان راضي و خشنود هستم. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حجم کم شده ✅ایشون چقدر عالی خواهر بدحجاب رو امر به معروف کرد ✅ارزش چند بار دیدن و نشر را دارد 🎙حجت الاسلام سالار سنجری .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
26.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلمی هیجان انگیز از فرود موفق تفنگداران دریایی سپاه به وسیله چتربازی-سقوط آزاد از بالگرد Mi-171E بر روی شناور پشتیبانی لجستیکی شهید رودکی ندسا درحال حرکت! موقعیت : خلیج فارس / جزیره فارور .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
35.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیت الله العظمی شاهرودی ۲۶۰ بار پیاده به کربلا رفت و موسس این پیاده روی عظیم شد 🌹 مستند کوتاه| تاریخچۀ پیاده‌روی اربعین؛ از سال ۶۱ قمری تا امروز ♦️پیاده‌روی اربعین از آیین‌های امروز و دیروز نیست؛ قصه‌های فراوانی دارد از همان اولین اربعین ۶۱ قمری تا امروز که ۱۳۸۴ سال می‌گذرد. در این مستند کوتاه گذری کرده‌ایم بر همین قصه‌ها. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
موکب دستمال کاغذی 😁😉 زیبایی فوق حد تصور 👌🌺 .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹‌ پیرزن عاشقی که هیجده سال در پیاده روی اربعین آب و غذا نخورد 🔹‌ حضرت زینب سلام الله علیها پیاده رفتن من چرا سوار ماشین شوم .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قابل توجه اونهایی که نمیتونند به هر دلیلی در حماسه آخرالزمانی اربعین شرکت کنند .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
با ۶کلاس سواد زبان دنیارا عوض می کنی 💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥💥 ♦️گفت‌وگوی صمیمی رئیس‌جمهور ایران با همتای برزیلی 🔹️رئیسی ساعتی پیش در حاشیه پانزدهمین اجلاس اعضای گروه بریکس،‌ با «لولا داسیلوا» رئیس‌جمهور برزیل دیدار و گفت‌وگو کرد .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴توهم غرب شناسی نوجوانان ایرانی دخترانی که گاها حتی نیم روز در ترکیه گشت نزده اند ،چگونه می‌توانند به صراحت درباره فضای فرهنگی اروپا صحبت کنند،یا فراتر از صحبت نظریه بدهند؟گاها این نظریه پردازی های ما خود زنان غربی را متعجب و به واکنش واداشته است . ⏪مستندی عجیب از باورهای ما به غرب و واقعیت های زن غربی ✍عالیه سادات .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺⛽️ آیا یارانه پنهان سوخت وجود دارد؟! 💵 اگر وجود دارد چه اقشاری از آن برداشت بیشتری دارند. ⛽️قیمت‌های جهانی سوخت 📉 ابعاد عوارض قیمت‌های فرآورده‌ها در ایران 🔥 ظلم به محرومان 📺 دکتر محمد حسن قدیری ابیانه 🕰 ۱۱ دقیقه .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
حکایت عبدالله دیوونه 🌹اسمش عبدالله بود . . تو شهر معروف بود به عبدالله دیوونه همه میشناختنش! مشکل ذهنی داشت خانمش هم مثل خودش بود ... وضع مالی درست و حسابی نداشت زوری خرج شکم خودش و خانمش رو میداد تو شهر این آقا عبدالله دیوونه، یه هیئتی بود هر هفته خونه یکی از خادمای هیئت بود نمیدونم کجا و چطور ولی هرجا هیئت بود عبدالله دیوونه هم میومد . . یه شب بعد هیئت مسئول هیئت اعلام کرد که هرکی میخواد هفته بعد هیئت خونه اش باشه بیاد اعلام کنه دیدن عبدالله دیوونه رفت پیش مسئول هیئت نمیتونست درست صحبت کنه به زبون خودش میگفت . . . حسین حسین خونه ما💔 مسئول هیئت با خادما تعجب کرده بودن گفتن آخه عبدالله تو خرج خودتو خانمت رو زوری میدی هیئت تو خونه گرفتن کجا بود این وسط . . !' عبدالله دیوونه ناراحت شد به پهنای صورت اشک میریخت میگفت آقا ؛ حسین حسین خونه ما💔. . خونه ما 💔💔 بعد کلی گریه و اصرار قبول کردن حسین حسین خونه عبدالله باشه . . اومد خونه به خانمش گفت ، خانمش عصبانی شد گفت عبدالله تو پول یه چایی نداری خونه هم که اجاره ست ... !! چجوری حسین حسین خونه ما باشه کتکش زد . . گفت عبدالله من نمیدونم تا هفته دیگه میری کار میکنی پول هیئت رو در میاری . . واِلا خودتم میندازم بیرون از خونه عبدالله قبول کرد معروف بود تو شهر ، کسی کار بهش نمیداد هرجا میرفت قبول نمیکردن که هی میگفت آقا حسین حسین قراره خونه ما باشه💔 . . روز اول گذشت ، روز دوم گذشت ... تا روز آخر خانمش گفت عبدالله وقتت تموم شد هیچی هم که پول نیاوردی تا شب فقط وقت داری پول آوردی آوردی نیاوردی درو به رو خودت و هیئتیا باز نمی کنم . . عبدالله دیوونه راه افتاد تو شهر هی گریه میکرد میگفت حسین حسین خونه ما💔💔💔 رفت ؛ از شهر خارج شد بیرون از شهر یه آقایی رو دید آقا سلام کرد گفت عبدالله کجا ؟ مگه قرار نبود حسین حسین خونه شما باشه ؟! عبدالله دیوونه گریش گرفت تعریف کرد برا اون آقا که چی شد و . . . آقا بهش گفت برو پیش حاج اکبر تو بازار فرش فروشا بگو یابن الحسن سلام رسوند گفت امانتی منو بهت بده ، بفروش خرج حسین حسین خونه رو بده💔 عبدالله خندش گرفت دوید به سمت بازار فرش فروشا به هرکی میرسید میخندید میگفت حسین حسین خونه ما . . خونه ما💔 رسید به مغازه حاج اکبر گفت یابن الحسن سلام رسوند گفت امانتی منو بده ! حاج اکبر برق از سرش پرید عبدالله دیوونه رو میشناخت گریش گرفت چشمای عبدالله رو بوسید عبدالله ... !!! امانتی یابن الحسن رو داد بهش رفت تو بازار فروخت با پولش میشد خرج ۱۰۰ تا حسین حسین دیگه رو هم داد . . با خنده دوید سمت خونه نمیدونم گریه میکرد ، میخندید میگفت حسین حسین خونه ما 💔 رسید به خونه شب شده بود . . دید خادمای هیئت خونه رو آماده کردن خانم عبدالله رفت چایی و شیرینی گرفت چه هیئتی شد اون شب 💔 آره یابن الحسن خرج هیئت اون شب خونه عبدالله دیوونه رو داد🚶🏻‍♂ عبدالله خودش که متوجه نشد ولی دیگه عبدالله دیوونه نبود ، خیلی خوب صحبت میکرد آخه یابن الحسن رو دیده بود💔😍 میخوام بگم حسین تو حواست به عبدالله بود حواست بود خرج هیئتت رو نداره اینجوری هواشو داشتی آقا حتما حواست هست نوکرات دلشون برات تنگه💔 ... *میشه یه شب حسین حسین بین الحرمین باشه؟!*🚶🏿‍♂ میشه درد منم دوا کنی بیام حرم💔😔 یا امام حسین خیلی ها دلشون میخواد بیان کربلا اما......ندارند خودت مثل عبدالله دیوونه براشون درست کن...بحق مادرت . 💔😭😭 هر کس خوند ودلش شکست برا فرج امام زمان عج دعا کنه وثوابش رو هدیه کنه نثار اموات همه مومنین *کپی با ذکر صلوات* 🍃 *اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم🍁* ✨اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج✨ .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
🔴 کودتای برخی مسئولین در لایحه عفاف و حجاب در وقت اضافه؟! ♻️ هم به وظایف قانونی خود در زمینه حجاب عمل نکنی و هم مانع بازشدن دست پلیس شوی! 🔻برخی مسئولین تا قبل از لایحه عفاف و حجاب، با توجه به اینکه از نظر قانونی دستشان برای مقابله قاطع با هنجارشکنی و جمع کردن بساط کشف حجاب باز بود، دچار شدند. 👈 آنگاه جالب است که در زمان ورود مجلس به لایحه عفاف و حجاب در آنجایی که قرار بود پلیس منتظر قوه قضائیه نباشد و برای سریع ترین شدن روند کار، خودش رأساً با هنجارشکن برخورد کرده و او را جریمه بازدارنده کند، همان عده ای که ترک فعل کرده اند، مخالف بازشدن دست پلیس شدند! ⚠️به این افراد باید بگوییم، متأسفانه خودتان که این بساط به وجود آمده را جمع نکردید و قانون را زیرپا گذاشتید، حداقل بگذارید دست پلیس در این جنگ تمام عیار باز باشد! ⏪ در کنار این موضوع، خبرهای موثق حکایت از این دارد که با فشار برخی از همان مسئولین که در بالا به آن اشاره شد، بعضی مجازات ها در لایحه عفاف و حجاب تغییراتی داشته است و میزان بازدارندگی آن مثل قبل نیست. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
پدرسوختگی به سبک رسانه اصلاح‌طلب انتخاب اول خط این رو میرفتن که اعضای بریکس ایران رو آدم حساب نمیکنن و توی گروه راهش نمیدن بعد که ایران عضو شد برای این که بریکس رو کم اهمیت جلوه بدن به دروغ گفتن عربستان گفته درخواست عضویت رو نپذیرفته ، در حالی سعودی‌ها بارها درخواست عضویت داده بودن کلا بریکس درخواست عضو نمیکنه، کشورای غیر عضو درخواست عضویت میدن و عربستان مثه ایران درخواست عضویت داده تو بریکس الانم پذیرفته شده این رسانه‌های اصلاح‌طلب حتی از رسانه‌های صهیونیست‌ها هم پست ترن .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خطر لیبرالیزم مذهبی از زبان شهید سید اسدالله لاجوردی 🔹چیزی به نام بر ما حاکم بشود، مبارزه با او، دشوارتر از لیبرالیزم غربزده از فرنگ برگشته است. با او به راحتی می شد مبارزه کنید. 🔹حیف که مجالش نیست من برای شما بگویم [که] در بینش های عقیدتی چگونه اند؟ و در مسائل اجتماعی و آنچه که در نظر مردم ایران قبیح ترین چیزهاست چگونه؟ داعیه اسلام راستین دارند، اما از هر مارکسیستی ضد مذهب تر هستند! .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجلس امام‌ حسین رو سیاسی نکنید!! ‼️ بعضیا انتظار دارن توی روضه بگی: امام حسین رفته بود اسب سواری، از اسب افتاد فوت کرد!! ______________________ 🔰 برشی از سخنرانی .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯🤯 🔞بفرمایید حقوق بشر 🔴 برخود وحشیانه از آفریقا آغاز می شد؛ جایی که بردگان را به هم زنجیر و به سمت ساحل حرکت میدادند؛ این فاصله گاه به هزاران مایل می‌رسید. در مسیر از هر 5 سیاهپوست اسیر 2 نفر جان خود را از دست می دادند. سپس آنها را درون کشتی های تجارت برده جای می دادند. در این مرحله همگی در فضایی تاریک به هم زنجیر می شدند و در به حالت قرار می گرفتند. عده ای به دلیل ازدحام شدید و می مردند. گاه در طول سفر کل آفریقایی های درون کشتی جان خود را از دست می دادند. 📚کتاب رویای آمریکایی 👤هاوارد زین 🌐https://www.africanexponent.com/amp/post/7334-the-horrible-tor 🔴 آشنایی با چهره واقعی و بدون رتوش غرب .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
 نقش بصيرت ياران ائمه عليهم السلام در تداوم شيعه (با رويكرد رسانه‌اي) بينش و فرمانبري (بصيرت ياران اميرمؤمنان علي عليه السلام در دوران زمامداري) مالك‌ اشتر نخعي(۳) خويشتن‌داري مالك و حفظ جان علي عليه السلام پيشروي مالك در جنگ، پس از ايجاد فتنه عمروعاص، به يقين عامل خونريزي‌هاي شديد در ميان ياران امام مي‌شد و پس از درگيري اينان با يكديگر، معاويه با يك حمله مي‌توانست به هدف خود برسد و نيروهاي حضرت را از بين ببرد. حضرت امير عليه السلام در پاسخ به علت پذيرش حَكَميت فرمود: خواستِ مرا درباره نپذيرفتن حكميت يارانم نپذيرفتند، مگر اين شيخ اشاره كرد به مالك‌اشتر و گروهي از خاندانم. به خدا سوگند! مرا بازنداشت از اينكه بنا بر ديدگاه خود عمل كنم، مگر ترس از اينكه اين دو اشاره كرد به امام حسن و حسين عليهما السلام كشته شوند و نسل رسول خدا صلي الله عليه و آله و ذريه او قطع گردد و ترس از اينكه اين و اين اشاره كرد به عبدالله بن جعفر و محمد بن ‌حنيفه به شهادت برسند. نكته مهم در كلام اميرمؤمنان علي عليه السلام ، تأييد منطق و روش مالك‌اشتر است كه خواهان ادامه جنگ بود، ولي در شرايط تنگنا اگر حكميت را نمي‌پذيرفت، دشمن خارجي (معاويه) و ياران منافق حضرت، با وي مخالفت مي‌كردند و اگر خودش را مي‌توانست از آسيب آنها نجات دهد، فرزندان زهرا عليها السلام و نوادگان رسول خدا صلي الله عليه و آله گرفتار دشمن مي‌شدند و در آينده، كسي نبود كه خط امامت و ولايت را ادامه دهد. ياري‌كننده اميرمؤمنان علي عليه السلام در اقامه دين اميرمؤمنان علي عليه السلام پس از پايان حكميت، در نامه‌اي، مالك‌اشتر را كه در نصيبين بود، به كوفه احضار كرد و به وي چنين نوشت: اي مالك، تو جزو افرادي هستي كه براي اقامه دين از او كمك مي‌جويم تا تكبر و غرور گناه‌كاران را در هم شكنم و مرزهاي خطرناك را ببندم. محمد بن ‌ابي ‌بكر را والي مصر كردم. پس عده‌اي از خوارج بر ضد او قيام كردند. او جواني است كم‌سن و بي‌تجربه در جنگ‌ها. پس نزد من آي تا در آنچه سزاوار است، بنگريم. جانشين خود را فردي مطمئن و خيرخواه از جمع يارانت قرارده، والسلام. جايگاه والاي مالك در نامه علي عليه السلام به مردم مصر زماني كه حضرت امير عليه السلام مالك‌اشتر را به جاي محمد بن ابي بكر روانه مصر كرد، مصريان را چنين مخاطب قرار داد: ... من بي‌ترديد، به سوي شما بنده‌اي از بندگان خدا را اعزام كردم كه در روزهاي ترسناك نمي‌خوابد و در اوقات بيم و هراس، از دشمنان رو برنمي‌تابد. بر بدكاران، از آتش سوزان سخت‌تر است. او مالك، پسر حارث، برادر مذحج است. سخنش را بشنويد و فرمانش را در آنچه مطابق حق است، مطيع و پيرو باشيد؛ زيرا او شمشيري از شمشيرهاي خداست كه تيزي آن به كندي نمي‌گرايد و ضربه آن، بي‌ثمر نمي‌گزارد. پس اگر شما را فرمان دهد كه به سوي دشمن حركت كنيد، روانه شويد و اگر فرمان دهد كه بمانيد، توقف كنيد؛ چرا كه او پيش نرود و باز نايستد، به تأخير نمي‌اندازد و جلو نمي‌برد، جز به فرمان من. من شما را بر خود مقدّم داشتم، براي خيرخواهي او در حق شما و دلير و برخورد شديدش با دشمنانتان. فضيل بن خديج گويد: اين نامه را بعد از شهادت مالك، در ميان وسايل وي پيدا كرديم. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
رویدادها و تحلیل‌ها
اهداف فرهنگي در جنگ نرم رسانه‌اي 7. جوزف ناي و قدرت نرم همان‌گونه كه در ابتدا توضيح داديم، جوزف نا
اهداف فرهنگي در جنگ نرم رسانه‌اي 7. جوزف ناي و قدرت نرم ب) قدرت نرم و اهميت آن در حال حاضر، قدرت نرم اهميت بسيار زيادي دارد؛ زيرا قدرت گيرايي فرهنگي و ايدئولوژيكي بر اعتبار استوار است. كشورهايي كه موقعيت متعددي در عرصه قدرت نرم دارند، كار خود را بهتر پيش مي‌برند. كشورهايي كه احتمالاً در عصر اطلاعات، قدرت نرم به دست خواهند آورد، با اين مشخصات شناخته مي‌شوند: 1. كشورهايي كه بر فرهنگ و انديشههايي مسلط ميشوند كه به هنجارهاي غالب جهاني نزديكترند. (امروزه اين هنجارها بر ليبراليسم، تكثرگرايي و استقلال حكومت تكيه دارند). 2. كشورهايي كه بيشترين دسترسي را به راههاي متعدد ارتباطي دارند و به همين علت، بر شيوه چارچوببندي مسائل (در عرصه سياست جهاني) بيشتر اثر ميگذارند. 3. كشورهايي كه اعتبارشان با عملكرد داخلي و بينالملليشان افزايش مييابد. اين ابعاد قدرت در عصر اطلاعات كنوني از افزايش اهميت قدرت نرم در مقايسه با مجموعه منابع قدرت حكايت دارد و مزيتي عمده براي ايالات متحده امريكا به شمار مي‌آيد. البته قدرت نرم، نوع جديدي از قدرت نيست و امريكا نخستين دولتي نيست كه براي توليد قدرت نرم، از فرهنگ خود استفاده كرده است. دولت فرانسه پس از شكست در نبرد فرانسه ـ پروس، كوشيد اعتبار آسيب ديده كشور را با ترويج زبان ـ ادبيات فرانسه در اتحاديه فرانسه1 كه در سال 1883 پديد آمد، ترميم كند. بدين ترتيب، به كارگيري فرهنگ فرانسه در خارج از كشور، به بخش مهم از ديپلماسي فرانسه تبديل شد. 2 از سوي ديگر، ناي معتقد است قدرت نرم در حقيقت قابليت دست يافتن به خواستهها از راه داشتن جذابيت براي طرف مقابل است؛ به گونه‌اي كه طرف مقابل مجذوب ‌شود و با اراده خود به تقاضاي شما تن در دهد. همچنين قدرت نرم به اشتغال فضاي ذهني كشورهاي ديگر، از راه ايجاد جاذبه در ذهن آنها توجه خاصي دارد. ازاين‌رو، قدرت نرم زماني محقق مي‌شود كه بازيگر بتواند از راه به كارگيري دانايي، بر اختلاف‌هاي ميان دو طرف چيره شود و امتياز بگيرد.3 از نظر ناي، قدرت نرم شيوهاي جديد از اعمال قدرت در مقايسه با شيوههاي سنتي است كه موجب مي‌شود يك كشور كاري كند تا كشورهاي ديگر، همان چيزي را بخواهند كه او ميخواهد. وي اين قدرت را قدرت متقاعد‌كننده نيز ميخواند. از ديد وي، منابع قدرت نرم براي امريكا عبارت‌ است از: جذابيت ايدئولوژيك، شركتهاي چندمليتي و فرهنگ امريكا.4 ناي سير تحول قدرت را از سرمايه به اطلاعات ميداند و معتقد است اطلاعات، قدرت است و قدرت در حال عبور كردن از كشور غني از اطلاعات است. بدين ترتيب، ميتوان گفت توانايي در زمينه واكنش به موقع در برابر اطلاعات جديد، منبعي عمده براي قدرت به شمار ميآيد.5 ناي در تبيين و تعريف قدرت، ميان قدرت سخت از راه اجبار6 و قدرت نرم از راه جذبه و امتناع7 تفاوت قائل مي‌شود و تصريح مي‌كند به رغم تمايل و ترويج مفهوم امپراتوري قدرت ايالات متحده در نظام بين‌الملل، اين امر موجب نقض و كاهش ضريب امنيتي امريكا خواهد شد. قدرت ايالات متحده در نظام بين‌الملل زماني ميتواند قابليت توفيق و نيل به اهداف از پيش تعيين شده را در حفاظت از منابع و اشاعه ارزشهاي مطلوب خود به همراه داشته باشد كه در نظر افكار عمومي و سياست‌گذاران و نخبگان مشروع پنداشته شود.8 به باور ناي، قدرت نرم نبايد در قالب (image) و تصويرسازي، روابط عمومي9 يا ايجاد محبوبيت صرف ارزيابي شود، بلكه بايد نوعي از قدرت پنداشته گردد و اين بدان معناست كه به عنوان «ابزاري براي نيل به اهداف و خواستههايي مطلوب10 در حوزه سياست خارجي و راهبرد امنيت‌هاي مورد توجه قرار گيرد و به عنوان مكمّل قدرت سخت از آن بهرهبرداري شود». .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خاطره شنیدنی حسین لاجوردی، فعال سیاسی اپوزیسیون: 🔺️در خارج از کشور، یکی از کسانی(رضا پهلوی) که بیشترین عبارت "دموکراسی" را برای ایران وعده می‌دهد، مشاورش را مثل سگ صدا می‌زند! این یعنی فهمی از دموکراسی، احترام و آزادی وجود ندارد. 🔺️مردم را سر کار نگذارید؛ وعده دموکراسی اپوزیسیون برای ایران، غیرممکن است. .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
💬 قلّه پاسداری 👈🏻نگاهی به جایگاه تقوا و مراقبت از خود در مسیر رسیدن به اهداف انقلاب براساس بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای 🔻معنای تقوا 🔹زندگی امروز عرصه مواجهه و مبارزه با دو دشمن درونی و بیرونی است، یکی استکبار خبیث و دیگری نفس درون. برای پیشرفت مادی و معنوی در این میدان، باید با رعایت تقوا گام برداشت و تصمیم گرفت. تقوا به معنای سکون و اقدام نکردن به بهانه نیفتادن در چاه معصیت نیست. تقوا در بستر حرکت و اقدام معنا می‌یابد. «تقوا یعنی پرهیز با حرکت نه پرهیز با سکون، یک وقت هست شما در حال سکون پرهیز می‌کنید، یعنی برو در خانه‌ات بنشین و کاری به کار چیزی نداشته باش و با رانندگی نکردن پرهیز کن به این که به کوه نخوری و از دره پرتاپ نشوی، پرهیز از کوهنوردی کردن، حرکت نکردن در خارزارها که خارهای مغیلان دامن شما را نگیرد، این یک جور پرهیز است و اسلام این را به شما توصیه نمی‌کند. بلکه می‌گوید در سینه‌ی قضایا و واقعیت‌ها با حوادث روبرو بشوید و در عین حال پرهیز کنید. مثل راننده‌ای که رانندگی می‌کند اما پرهیز هم می‌کند و این پرهیز همان است که گفته شد، مراقبت کردن و مواظب خود بودن.» ۱۳۷۰/۷/۲۴ 🔻هرگاه جامعه و اعضای آن به سمت 🔹اهداف والا قدم بردارند و به گام‌های خود سرعت بخشند، در معرض لغزش و خطا قرار می‌گیرند و اگر از خطرات راه پرهیز نکنند حرکت آنها متوقف یا به بی‌راهه کشیده خواهد شد. به همین دلیل است که موفقیت در دنیا و آخرت مرهون پاسداری از خویشتن و رعایت تقواست. «همه انسان‌ها در معرض لغزشند. همه سازمان‌ها در معرض لغزشند، در معرض کسالت و تنبلی و مغرور شدن و گرایش‌های گوناگون گمراه‌کننده و [مانند] اینها هستند؛ همه این‌جورند، غیر از معصومین. همه رؤسا، همه مدیران، همه رهبران، همه فرماندهان، همه ماها، همه ماها در معرضیم، پس نیازمندیم به خودحفاظتی؛ در درجه‌ی اوّل نیازمندیم به پاسداری از خویش. این پاسداری از خویش در فرهنگ قرآنی اسمش «تقوا» است. تقوا یعنی همین، یعنی پاسداری از خویش.» ۱۴۰۲/۵/۲۶ 🔻تزکیه مقصد اعلی حکومت اسلامی 🔹مقصد اعلی حکومت اسلامی تزکیه انسان‌ها و رسیدن افراد و جامعه به مراحل بالای تقواست. «همه چیز مقدمه‌ی تزکیه و طهارت آدمی است. عدالت در جامعه و نیز حکومت اسلامی در میان اجتماعات بشری هم با این‌که هدف بزرگی محسوب می‌شود ولی خود آن یک مقدمه برای تعالی و رشد انسان است که در تزکیه‌ی آدمی نهفته است. «قد افلح من تزکّی. و ذکراسم ربّه فصلّی» آن کسی که تزکیه بکند، فلاح و رستگاری را به دست آورده است.» ۱۳۷۰/۸/۱ 🔻هویت حقیقی جامعه 🔹هویت جامعه نیز به تزکیه وابسته است. ظهور بیرونی تزکیه در روابط اجتماعی و فضای عمومی در رشد فضائل و کرامات اخلاقی جامعه جلوه می‌کند. «سازه‌ی اصلی برای یک اجتماع، شاکله‌ی اخلاقی آن جامعه است و همه چیز بر محور آن شکل می‌گیرد. ... اخلاق‌های رفتاری افراد جامعه؛ مثل انضباط اجتماعی، وجدان کاری، نظم و برنامه‌ریزی، ادب اجتماعی، توجه به خانواده، رعایت حق دیگران - اینکه دیگران حقی دارند و باید حق آن‌ها رعایت شود، یکی از خلقیات و فضایل بسیار مهم است.» ۱۳۸۳/۹/۱۱ 🔻اهمیت تزکیه و درونی‌سازی فضائل 🔹اخلاقی برای مسئولین دو چندان است. خواص جامعه و نخبگان علمی، سیاسی و فرهنگی که تلاشی برای زدودن موانع درونی خود نمی‌کنند چگونه می‌خواهند موانع بیرونی و مشکلات را برطرف کنند؟ نتایج غفلت از مراقبت از خود، در لحظات سرنوشت‌ساز زندگی فردی و اجتماعی نمایان میشود و خسارات جبران ناپذیری را پدید می‌آورد. «در جنگ اُحد، آنهایی که پایشان لغزید و صحنه‌ی پیروزی را تبدیل به شکست کردند و آن خسارت بزرگ را به جبهه‌ی حق وارد کردند، اِنَّمَا استَزَلَّهُمُ الشَّیطانُ بِبَعضِ ما کَسَبوا، مشکل مالِ قبل بود؛ رفتارشان با خودشان رفتار خوبی نبوده، اثرش در جبهه، در آن منطقه‌ی حسّاس، در آن پیچ حسّاس ظاهر میشود.» ۱۴۰۲/۵/۲۶ .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9
🔍 ادامه 🔻جهاد اکبر 🔹نظام اسلامی به دنبال این است که با استفاده از شیوه‌های مختلف فساد را از جامعه ریشه‌کن کند و تقوا مهم‌ترین عامل ریشه‌کنی زمینه فساد درونی انسان‌ها و در جامعه است. «اگر در نظامی، مسئولان نظام باتقوا باشند، فساد در آن نظام راه پیدا نمی‌کند. اگر در یک جبهه جنگ، مسئولان و فرماندهان باتقوا باشند - یعنی همین مراقبت دائمی از خود - موجب می‌شود که هیچ خسارتی وارد نشود.» ۱۳۷۶/۶/۲۶ نباید آثار مهم تقوای اجتماعی را نادیده گرفت و آن را صرفاً محصور در ساحت فردی دانست. در این نگاه، جهاد نظامی و نبرد سخت با دشمنان که از خطیرترین آزمون‌های یک ملت است، در برابر جهاد با نفس یک کار کوچک محسوب می‌شود. «نبی‌اکرم اسلام، بعد از آن‌که از میدان جنگ سختی برگشتند، فرمودند: «این جهاد اصغر بود و بعد از این، نوبت جهاد اکبر است». جهاد اکبر یعنی جهاد با نفس. جهاد با نفس را فقط در یک محدوده‌ی شخصی نباید محصور کرد...آدمی با آن شیطان درونی خود باید دائم مبارزه کند و او را مهار بزند تا نتواند انسان را به کارهای زشت وادار کند. لکن جهاد با نفس، در محدوده‌ی عظیم اجتماعی هم معنا دارد. آن، این است که این روحیات پیروزی‌آفرین و احساسات و تفکراتی را که توانست آن امتحان را به آن شکل افتخارآمیز به پایان برساند، در خودمان حفظ کنیم و خود را رها نکنیم.» ۱۳۷۱/۷/۲۹ 🔹از دیگر ثمرات تقوا، امیدواری و دوری از یأس است. تقوا به معنای مراقبت از خود و پرهیز از هرچیزی است که مانع رشد انسان است و در نقطه مقابل یأس مهم‌ترین عامل توقف و بی‌تحرکی است. «تقوا یعنی خود را مرتّباً مراقبت‌کردن و مواظب بودن. مراقب خودتان باشید که دچار یأس و ناامیدی و [اینکه] نمی‌شود و فایده‌ای ندارد و مانند این حرف‌ها نشوید.» ۱۴۰۱/۲/۶ 🔹تقوا موجب فلاح توأمان دنیوی و اخروی و پایبندی به تقوا راه‌حل گرفتاری‌های امروز جوامع بشری است. «در جامعه‌ای که بد عمل کردن نسبت به محرومان با بی‌اعتنا بودن نسبت به آنان همراه نباشد؛ مال مردم خوردن وجود نداشته باشد؛ اگر خُلقيّات اسلامی همان چیزهایی که در اسلام برای یک انسان فضیلت است، همان چیزهایی که به تعبیر روایات، جنود عقل است رواج پیدا کند؛ مردم اهل صبر و استقامت باشند؛ اهل توكل و تواضع و حلم باشند، نسبت به یکدیگر بدبین نباشند؛ نسبت به احوال یکدیگر بی‌تفاوت نباشند؛ نسبت به سرنوشت جامعه قناعت وجود داشته باشد؛ زیاده‌روی و اسراف و ریخت‌وپاش و این چیزها نباشد و نشانی از حرص و افزون‌طلبی در امور مادّی نباشد، این جامعه به بهشت و گلستان تبدیل می‌شود. گرفتاریِ امروز مردم دنیا، حتّی کشورهای ثروتمند و پیشرفته، این چیزهاست. تهی‌دستی از اخلاقیات است که انسانيت را امروز در دنیا پریشان کرده است.» ۱۳۷۶/۱/۱ 🔻ریشه تقوا و پرهیزکاری اعتقاد به عالم 🔹معنا و محدود ندانستن زندگی به حیات دنیوی است. معنویت در عرصه نزاع جبهه حق و باطل در جهان امروز نیز جایگاه والایی دارد. «وجهه‌ی جهانی و بین‌المللی انقلاب، عبارت از پیام معنویت در سطح جهان است. دنیا غرق در مادّیت است. دسته‌ای سردمداران و شبکه‌های اختاپوسی مادّی، از یکی دو قرن پیش، دنیا را به‌سوی مادی‌گری سوق داده و ملت‌ها را در منجلاب مادی‌گری غرق کرده است.» ۱۳۷۴/۳/۱۴ حرکت عظیم انقلاب اسلامی به سمتی است که معنویت در دنیا زنده شده و جهان غرق در مادیات از اسارت نجات یافته و فلاح واقعی را برای بشریت به ارمغان آورد. 👈🏻پایان اینکه در راه این حرکت عظیم همه باید در برابر عوامل خطرزایی چون: غفلت از خدا، مغرور شدن به دستاوردها، خسته شدن از کار جهادی، بی‌توجهی به نعمت‌های الهی در زمان مشکلات، تردید، شک، کسالت و ناامیدی هشیار باشیم و بدانیم که «ما فصل مُشبعی را حرکت کرده‌ایم؛ این سربالایی، این شیب تند را عبور کرده‌ایم، به قلّه‌ها نزدیک شده‌ایم. نباید خسته بشویم. امروز روز خسته شدن نیست، روز ناامیدشدن نیست؛ امروز روز شوق است، روز امید است، روز حرکت است؛ مسئولین کشور در بخش‌های مختلف باید با این روحیه حرکت کنند.» ۱۴۰۲/۵/۲۶ 🔖 منتشرشده در شماره جدید نشریه خط حزب‌الله .💥جنگ نرم ودشمن شناسی به کانال خودتان بپیوندید 👇 https://eitaa.com/joinchat/1676804212C6788504d9