💐 ۴ روز تا #جشن_انتخابات 💐
#بریده_کتاب | #کتاب_رجل_سیاسی
بعضی وانمود میکنند که آرمانگرایی با واقعبینی نمیسازد؛ این را ما به شدت رد میکنیم. بسیاری از آرمانهای جامعه ما و مطالبه آنها جزو واقعیتهای جامعه است. مردم مایلند عزت ملی داشته باشند. مردم مایلند زندگی ایمانمدار و دینمدار داشته باشند. مردم مایلند در امور ادراه کشور و مدیریت کشور سهیم باشند. مردم مایلند پیشرفت داشته باشند، استقلال سیاسی و اقتصادی داشته باشند؛ اینها خواستههای عمومی مردم است. این خواستهها، واقعیتهای جامعه است. این واقعیتها دقیقا در جهت آرمانخواهی است. اینها که ذهنیات نیست. اینها واقعیاتی است که در جامعه وجود دارد.
📲 تا روز انتخابات، هر روز برشی از کتاب رجل سیاسی در حساب زیر منتشر خواهد شد👇
Instagram.com/Khamenei_Book
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | تحریمهای داخلی را هم دور بزنید!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | گلایه از مجوزهایی که صادر نمیشود!
👈 مطرح شده در دیدار با رهبر انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | محصول ایرانی با کیفیتتر از محصول ژاپنی!
👈🏼 مطرح شده در دیدار با رهبر انقلاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ کارشناس آمریکایی:
📍ایران وارد قلمرو نفوذ آمریکا شده/میخواهند مچ ما را بخوابانند...!
🆔 @Kavoshmedia
کانون غرب شناسی و اندیشۀاسلامی
📺 برنامۀ تلویزیونی #جهانآرا با حضور آیتالله #میرباقری 🕰 دوشنبه ۲۴ خرداد، ساعت ۲۲، شبکۀ #افق 🔍 نق
🔺 آنچه در برنامه امشب «جهان آرا» - دوشنبه 24 خرداد 1400 - گذشت
به نقل از اکانت توئیتر برنامه
👈 آیت الله سید محمدمهدی میرباقری، نماینده مردم استان البرز در مجلس خبرگان رهبری:
🔰 در مذاکرات هستهای از موضع قدرت برخورد نکردیم وگرنه توفیقات بیشتری پیدا میکردیم.
اگر انقلاب اسلامی نبود، خیلی از این آدمهایی که مدعی هستند، خارجیهای سلامشان را جواب نمیدادند.
🔰 نظام جمهوری اسلامی از نقشههای مختلف دشمنان همچون کودتای نرم و مخملی عبور کرده و آن را معکوس کرده و به سمت خود آمریکا و دشمنان سوق داده است.
فشار حداکثری هم به گفته کارشناسان غربی تاثیرش را از دست داده و از این مرحله هم عبور کردهایم.
🔰 در جنگ نرم، دشمنان به دنبال تحت اختیار گرفتن ارادهها هستند آن هم از طریق مبادی انگیزه و اراده و راهکار این شیوه هم ارائه اطلاعات نادرست در چارچوب یک نظام خبری است، امیدآفرینی نادرست و ایجاد یأس در جبهه حق، مثل کاری که الان میکنند تا مردم پای صندوق نروند.
🔰 فضای مجازی ذیل حکمرانی غرب توسعه یافته، به نحوی که نقشه غرب اجرایی شود، یعنی بکارگیری نیروهای داخل و مردم علیه جمهوری اسلامی
صرفا نباید کاربران فضای مجازی را افزایش داد و #فیلترینگ هم کارساز نیست بلکه باید موازنه قدرت را در این نبرد تغییر داد.
🔰 وقتی میروند بندهای مختلف سند 2030 را میپذیرند تنها با یک حق تحفظ، یعنی ما و اسلام حرفی در مقابل شما نداریم!
🔰 دو جریان تحولخواه در ایران است، یکی جریانی که دنبال ایجاد تمدن اسلامی است و دیگری جریانهای سکولار مسلمان که گاهی اوقات در انتخابات ایران موفق به پیروزی میشوند.
🔰 معیار اصلی در انتخاب، این است که افراد و گروهها اصول اساسی جمهوری اسلامی را قبول داشته باشند.
اگر شباهتها زیاد باشد، باید به کارنامه افراد نگاه کرد.
#انتخابات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 فرصتها و تهدیدهای فضای مجازی در بیان آیتالله میرباقری
(۲۴ خرداد ۱۴۰۰، برنامۀ جهانآرا)
☑️ @mirbaqeri_ir
برنامه جهانآرا .mp3
10M
🎧 صوت برنامه تلویزیونی «جهانآرا» با حضور آیتالله میرباقری، ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
🔍 نقش #انتخابات در اعتلای جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی
☑️ @mirbaqeri_ir
🔸️جلیلیسم؛ خلوصگرایی و برنامهزدگی
#سید_حسین_شهرستانی
این متن نه درباره #سعیدجلیلی مرد دوستداشتنی و بااخلاق سیاست که دربارۀ «جلیلیسم» است که با ایماژ و تصویری از جلیلی سروکار دارد.
ضمنا این متن شامل همه کسانی که به هر دلیل رایشان به سعید جلیلی است نمیشود. این متن مشخصا درباب پدیده سیاسی و بلکه رسانهای «جلیلیگرایی» است.
🔹️جلیلیگری یک کالای لوکس است. از آن کالاها که در مغازههای معمولی پیدا نمیشود. چون مردم عادی توان خرید آن را ندارند.
مشتری او «انقلابیتر» ها هستند و رونق او منوط است به غیررقابتی شدن بازار. نمادی است از تمام فرایندهای «فرقهای شدن» جریان انقلابی و جدایی حزباللهی ها از مردم.
جلیلیسم، نماد نیروی «خلوصگرایی» است که با جبهه پایداری پا به عرصه گذاشت و آفتی شد در خرمن انقلاب.
نیروی جلیلیگرایی در نوعی ارضاء کامجویی فانتزی جوانان گام دومی نهفته است. این کامجویی تن به هیچ آزمونی نمیدهد و با هیچکس گفتگو نمیکند، پس طرفداری از او کمترین هزینه را دارد. چون اصلا قرار نیست جلیلی رأی بیاورد. بلکه همواره قرار است بهمثابه گزینۀ «اصلح»! چون هندوانهای سربسته، باقی بماند و خوابها و رؤیاهای «انقلابیتر»ها را برهم نزند. انقلابیترهایی که هیچگاه تن به پذیرش اقتضائات میدان واقعی سیاست نمیدهند ضرورت وحدت را از بیخ منکراند (ایده خلوص همواره ضدوحدت است) و هیچ دلیلی ایمان راسخ آنها را متزلزل نمیکند.
برای همین جلیلیگری بیشتر یک کنش رسانهای است تا کنش "سیاسی".
اینکه حتی #ابراهیم_رئیسی هم نتوانست جلیلیچی ها را همراه کند نشان داد که جریان انقلاب تا نیل به بلوغ سیاسی راه زیادی درپیش دارد. البته برخی ضعفهای ابراهیم رئیسی و نیز نوع عملکرد شورای نگهبان هم بیاثر نبود.
جلیلیگرایی همواره در میدانی بروز میکند که رقابت چندان خطیر نباشد و ضمنا در همین رقابت بهظاهر کمخطر هم بار اصلی رقابت با رقیب واقعی را کس دیگری بر دوش میکشد (قالیباف یا رئیسی). در چنین فراغتی است که انقلابیتر ها ترجیح میدهند بهجای ورود در کارزار اصلی، در کارزاری فرعی درجۀ خلوص انقلابی خود را آشکار کنند. گرچه در این انتخابات نوعی نیروی «نخبهگرایی» انقلابی هم به این خلوصگرایی افزون شده است.
🔹و اما «برنامه»
کمتر مفهومی در این انتخابات اینقدر مبتذل شد. جالب آنکه تا پیش ازاین، جریان خلوصگرایی درپس نقابهای ارزشی و عدالتخواهانه حرکت میکرد اما طبعاً زمانی که ابراهیم رئیسی در میدان است، با این معیارها نمیتوان با او تقابل کرد. پس گفتار «برنامه» به میان میآید: سعید جلیلی هشت سال است که نشسته و دارد برای مملکت برنامه مینویسد! (عجب که بیکاری مراد خود را اینگونه بر سر آنکه در این مدت معاون و رئیس قوه قضا و رئیس آستان قدس بوده، میکوبند)
مگر رئیس جمهور کارش نوشتن برنامه است و مگر برنامه امری شخصی است چون پایاننامه دکتری که هرکس برای خودش بنشیند و آنرا بنویسد و مگر در یک کشور چند برنامه امکان وجود دارد و...؟
جلیلی خود در گفتگوی ویژه در پایان بحث خود گفت این برنامهها و راهحلها را همه میدانند. مساله کشور چیست؟ مساله این است که ارادۀ تحقق آن وجود ندارد.
سالهاست این برنامهها از ایتان و مرکز همکاریهای ریاست جمهوری و اندیشکدههای شریف و..مدتهاست درحال گردش است. دوستان انگار به فرمول جدیدی از واکسن کرونا دست یافتهاند!
وانگهی اگر ایشان در طراحی برنامه تبحری دارد در یک اندیشکده به تلاش ۸سالۀ خود ادامه دهد. چنانچه در همه جای دنیا برنامهنویسان و طراحان چنین میکنند. مگر برژنسکی و هانتینگتون، در امریکا خود رئیس جمهور یا حتی وزیر میشوند؟
🔹️اساساً سیاستمرد کیست؟ اجمالا آنکه بتواند یک گفتار سیاسی را نمایندگی کند، حداکثر ظرفیتهای جریانی و ملی را درجهت طرح کلی سیاسی خود به میدان آورد و با ارادۀ منعطف و عقل عملی خود راه را برای پیشبرد برنامه ها و تعیین اهداف اصلی و فرعی بگشاید.
بنابراین مهمترین عنصر مردسیاسی امری ست که در روایات ما ازآن به «سعۀ صدر» یاد شده که ابزار ریاست است. سعۀ صدر همان خلاقیت و انعطاف سیاسی سیاستمدار با نظر به اقتضائات میدان است. کشور را نمیتوان مثل یک «ماشین» با کاتالوگی به نام برنامه اداره کرد. تعبیر ماشین دولت که بارها از دکتر جلیلی بیان شد نشان از این رویکرد تکنوکراتیک داشت.
روحیۀ سیاسی او هم حاکی از فقدان سعۀ صدر و امکان تعامل او با دیگران است. این مهمترین نقطه ضعف جلیلی است که حتی داد حاجقاسم را هم درآورده بود. این روحیۀ مدرسی و اسکولاستیک او با مشی علمی او نیز سازگار است و البته در عینحال در وجه مثبت، با پاکدامنی و خلوص او نیز نسبت دارد. او هیچگاه مدیر اجرایی موفقی نبوده است. البته میتواند استراتژیست یا منتقد یا نمایندۀ سیاسی خوبی در مجلس باشد.
او بالفطره یک «سناتور» است نه یک مدیر.
یعنی کسی که با ملاحظاتی کمتر از یک مدیر
، یک گفتمان سیاسی را نمایندگی میکند، بیآنکه دغدغۀ اصلیاش همسخنی با اکثریت مردم و همکاری با بدنۀ سیاسیاجرایی باشد.
بگذریم، من قصد نشر چنین متنی نداشتم اما مطمئنم اگر در این انتخابات این امور آشکار و حلوفصل نشود، در کارزارهای خطیر آتی باز چون گذشته جریان انقلاب ناگهان ازدرون ـ بلکه از پشت ـ از این خلوصگرایی ضربه خواهدخورد. جهتدهی غلط به مطالبات بدون لحاظ واقعیت سیاسی (مانند آنچه امروز درباب برجام طرح میگردد) در بلندمدت موجب ناکامیهای سیاسی، اعوجاج در تصمیم و نیز ایجاد یاس و سرخوردگی در میان نیروهای انقلاب است.
#انتخابات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ دکتر #محمدهادی_حمیدیان، دکترای فلسفه سیاسی اسلامی موسسه امام خمینی(ره):
📺 در اندیشه سیاسی #اسلام، زمامداران برای این که مشروع باشند باید باتقوا، قانونشناس، کارآمد، مدیر و مدبر باشند.
📺 برای نزدیکشدن به فضای الگوی مطلوب مشروعیت در تمامی #انتخابات، باید با دقت شاخصهای مشروعیت را بر روی تکتک افراد، جهت مشخص شدن عیار آنها و رسیدن به مطلوب، تطبیق داد.
➕ به کانال #تحلیلTv بپیوندید👇
🆔 @Tahlil_Tv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ نویسنده و پژوهشگر تاریخ، حجتالاسلام والمسلمین #یوسفی:
📺 دنیاگرایی برخی از فرماندهان، غارت #بیت_المال توسط برخی از استانداران و عملکرد ضعیف برخی از مدیران، باعث کاهش مشارکت مردم در همراهی با حکومت امیرالمؤمنین شد.
📺 جنگ رسانهای بنیامیه بر علیه #امیرالمؤمنین و یاران ایشان نیز یکی از عوامل افول همراهی مردم با حکومت مولاعلی علیهالسلام است.
➕ به کانال #تحلیلTv بپیوندید👇
🆔 @Tahlil_Tv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ دکتر #قاسم_شبان_نیا، دکترای علوم سیاسی و عضو هیئتعلمی مؤسسه آموزشیپژوهشی امام خمینی(ره):
📺 بسیاری از تحولات در جمهوریاسلامی، وابسته به تصمیم و عملکرد #رئیس_جمهور است.
📺 در آغاز #گام_دوم_انقلاب و برای تشکیل دولتاسلامی، انتخاب یک رئیسجمهور ولایی، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
📺 برای کمکردن فشارها و تهدیدات دشمنان، موفق بودن در عرضه سیاست خارجی و تشکیل یک #دولت_مقتدر، همهی ما باید در ۲۸خرداد به میدان آمده و صحنه #مشارکت_حداکثری را به نمایش بگذاریم.
➕ به کانال #تحلیلTv بپیوندید👇
🆔 @Tahlil_Tv
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹تاريخ #تجدد در ايران، تاريخ بیتاريخی ماست؛ چرا كه از گذشته خود بريده شده و در تاريخ جديد غرب نيز شريك اصلی نبوده و اصولاً نمیتوانستيم شريك جديی باشيم. تجدد واقعی و اصيل در ايران وقتی بومی میشود، كه ما بتوانيم بر اين بیتاريخیگری غلبه كنيم و اين در ذات و ماهيت انقلاب اسلامی، قابل رويت است. در اين صورت آيا نظريهپرداز غربی، اين انقلاب را در حالت و فرض بیتاريخی میبيند يا نه؟ يعنی آيا اين انقلاب برای اين به وجود آمده كه بر اين بیتاريخیگری عصر تجدد سده اخير، غلبه كند يا نه؟ نظريهپردازی غربی در اين صورت اگر بخواهد به اين مهم بپردازد، بايد بپذيرد كه معنای خروج از بيتاريخی كه فلسفه اصلی انقلاب اسلامی است، به معنای خروج از حاشيه تاريخ غربی است و اين به معنای خروج از مدرنيته و لوازم غربی ديدن عالم است. نظريهپرداز غربی اين خروج از حاشيه به متن را چگونه میخواهد توضيح دهد و در چنين شرايطی اين متن را چگونه غير از متن اصلی و غربی شدن تمام عالم میبيند؟ اينها همه به نحوی به معنای شالودهشكنی در عالم مدرن و مبانی آن خواهد بود كه نظريهسازان غربی، با آن خود را بيگانه نشان میدهند.
#دکتر_موسی_نجفی
@KanooneQarbshenasiAndisheIslami
⭕️ شماره ۴۶ فرهنگ پویا،👆🏼 ویژهنامه قوه مجریه منتشر شد
🔻 در این شماره از فصلنامه فرهنگ پويا، قوه مجریه نظام جمهوری اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین ویژگیهای مسئولین این قوه از نگاه متخصصین و قانون اساسی تبیین شده است.
🔻 این نشریه را میتوانید در اینجا ملاحظه فرمایید.
🌑 جهت سفارش نسخه چاپی به شمارۀ 02536624811 و یا ادمین کانال سفارش دهید.
#انتخابات
#نشریه_فرهنگ_پویا
🆔 @farhang_puya
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 جریانهای تحولخواه ایرانی به روایت آیتالله میرباقری
👈 آیتالله میرباقری در گفتوگوی دوشنبه شب برنامه «جهانآرا»: دو جریان تحولخواه در ایران هست: یکی جریانی که بهدنبال ایجاد تمدن اسلامی است و دیگری جریان سکولار مسلمان.
☑️ @mirbaqeri_ir
💥 ملاک اصلیِ برای «رأی دادن» این است که موازنۀ موجود را بهنفع جبهه انقلاب تغییر دهد. «اصلح» کسی است که درمجموع، بهتر میتواند موازنه موجود را بهنفع اسلام و جبهه انقلاب تغییر دهد.
💥 بهصرفِ اینکه کسی تخصص بیشتری دارد، کافی نیست که در مقام مدیریت و تصمیمگیری و در مقام ایجاد هماهنگی بین شئون مختلف جامعه، اصلح باشد.
💠 آیتالله میرباقری:
«درباره معیار اصلح بودنِ کاندیداهای ریاست جمهوری باید به چند نکته توجه کرد.
نکته اول این است که ملاک اصلیِ رأی دادن در انتخابات این است که #موازنه موجود به نفع جبهه حق و جبهه انقلاب تغییر کند. اگر نمیخواهیم موازنه را تغییر دهیم برای چه رأی میدهیم و این رأی چه خاصیتی دارد؟! ما باید بهگونهای رأی دهیم که موازنه تغییر کند. بهصرف اینکه در تشخیصِ فردیِ ما کسی «اصلح» است کافی نیست که به او رأی بدهیم؛ بلکه عوامل و متغیرهای مختلفی را باید ملاحظه کنیم تا رأی ما به برتری جبهه حق و جبهه انقلاب در موازنه منتهی شود. درست است که ما باید به #تکلیف و وظیفه عمل کنیم، اما تکلیف و وظیفه، معطوف به چنین #نتیجه ای هم هست. ما اگر به #اصلح_غیرمقبول رأی دهیم و نتیجهاش سر کار آمدنِ فرد غیرصالح باشد مقصریم. ما مکلفیم بهگونهای رأی دهیم که فرد غیرصالح بر سر کار نیاید. حتی در شرایطی، اگر فرد غیرصالحی هم در بین نباشد، ممکن است تقویت پایگاه و پشتوانه اجتماعی آن کسی که میخواهد مسئول شود موضوعیت داشته باشد و ما به او رأی دهیم تا قدرت عملکرد بیشتری داشته باشد.
نکته دوم این است که اساساً #اصلح کسی است که درمجموع، بهتر میتواند موازنه را به نفع جبهه حق و جبهه انقلاب تغییر دهد. چنین کسی باید شاخصهای مختلفی را داشته باشد. بهصرف اینکه کسی #تخصص بیشتری دارد، کافی نیست که در مقام مدیریت و تصمیمگیری و در مقام ایجاد هماهنگی بین شئون مختلف جامعه هم اصلح باشد. هرچند تخصص یکی از شئون #مدیریت است اما نباید مدیریت را در حد تخصص تنزل دهیم و بگوییم هر کس متخصصتر است او مدیرتر و صالحتر است! به عبارت دیگر، تخصصهای مختلف، هرچند امتیازی برای مدیریت میآورد، اما مدار تشخیص #اصلحیت در مقام اداره کشور نیست. کمااینکه توانمندی در مدیریت بیمارستان غیر از متخصص بودن در رشتههای مختلف پزشکی است.
نکته سوم اینکه هیچکس نمیتواند مدعی شود که در همه شئون جامعه، دارای تخصص است. #برنامه_توسعه کشور با دهها رشته پشتیبان ارتباط دارد و یک فرد نمیتواند در آن دهها رشته تخصص داشته باشد و بهناچار نیازمند استفاده از توانمندی متخصصین دیگر است. البته یک فرد میتواند در نفس #برنامهریزی _ که دانش #میانرشتهای است و به مدیریت نزدیکتر است _ تخصص داشته باشد ولی تخصص در برنامه بهمعنای تخصص در همۀ امور وابسته به برنامه نیست، و باز هم نمیتوان مدیریت را در حد تخصص در برنامهریزی تنزل دهیم و بگوییم هر کس که بهتر میتواند برنامهریزی کند، مدیرتر و صالحتر است؛ مگر کسانی که برنامههای توسعه پنجم و ششم کشور را نوشتهاند برای ریاستجمهوری اصلح هستند؟». ۱۴۰۰/۳/۲۴
☑️ @mirbaqeri_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 فرصتها و تهدیدهای فضای مجازی در بیان آیتالله میرباقری
(۲۴ خرداد ۱۴۰۰، برنامۀ جهانآرا)
☑️ @mirbaqeri_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 آیتالله میرباقری:
«معیار انتخاب رئیسجمهور، اعتقاد به اصول اساسیِ جمهوری اسلامی همچون استکبارستیزی، عدالت اسلامی، نفی تبعیض و اشرافیت، باور به مردمسالاری و... است و اگر شباهتها زیاد باشد، باید به کارنامه افراد نگاه کرد».
(۲۴ خرداد ۱۴۰۰، برنامۀ جهانآرا)
☑️ @mirbaqeri_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 آیتالله میرباقری: اگر ظرفیت انقلاب اسلامی نبود، خارجیها سلامِ بعضی مدعیان ما را هم جواب نمیدادند.
👈 آیتالله میرباقری در گفتوگوی دوشنبه شب برنامه «جهانآرا»: در این دوره از مذاکرات هستهای، در عین اینکه نقاط مثبتی وجود داشت، از موضع قدرت برخورد نکردیم وگرنه توفیقات بیشتری پیدا میکردیم.
اگر ظرفیت انقلاب اسلامی نبود، خارجیها سلامِ بعضی مدعیان ما را هم جواب نمیدادند.
☑️ @mirbaqeri_ir
برنامه جهانآرا .mp3
10M
🎧 صوت برنامه تلویزیونی «جهانآرا» با حضور آیتالله میرباقری، ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
🔍 نقش انتخابات در اعتلای جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی
📺 http://www.telewebion.com/episode/۲۵۹۴۸۴۷
☑️ @mirbaqeri_ir
كمپين تواصي تلفني انتخابات-ستاد ملت امام حسين ع.pdf
10.65M
📜 روشهای تشویق مردم به حضور در انتخابات با تماس تلفنی
💠 خانه طلاب جوان
🔰 رهبر معظم انقلاب اسلامی:
💥 کسانی که سخن نافذی دارند، مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنند.
💥 تکتک آحاد مردم خودشان را موظّف بدانند که علاوه بر شرکت در انتخابات، دیگران را هم به شرکت در انتخابات دعوت کنند.
farsi.khamenei.ir/news-content?id=48010
#اطلاعیه ♨️
پویش انتخاباتی #من_رای_میدهم 🗳
🔰 با ارسال فیلم یا عکس از خودتان و نیز با ساخت کلیپ و عکس نوشته شما هم میتوانید از شرکت کنندگان پویش ما باشید.
💾 فایل های ارسالی خود را به آیدی @ketabaramsh برای ما ارسال کنید.
🔹 محتوای فایل ها در رابطه با چرایی شرکت در #انتخابات باشد.
🔹 ساکنین همه ی شهرهای ایران 🇮🇷 می توانند در این مسابقه شرکت کنند.
🎁 ۱۰۰ هزار تومان هدیه به یکی از شرکت کنندگان به قید قرعه اهدا میگردد
✨ مهلت ارسال آثار: ۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۰
⛔️ سایر توضیحات داخل تصویر حتما مطالعه شود. ⛔️
📲 اطلاعیه را برای دوستان و آشنایان خود نشر دهید.
🔅 مسجد جامع الغدیر بیرجند 🔅
@masjed_alghadir_birjand
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ دکتر #سیدابراهیم_حسینی، عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره):
📺 اعتراض و انتقاد به وضع موجود، با رأی دادن به کاندیدای اصلح معنا پیدا میکند نه با #تحریم_انتخابات.
📺 عدم مشارکت در این انتخابات حساس، باعث اختلال در #امنیت کشور و موجب خوشحالی دشمنان قسمخورده این نظام خواهد شد.
➕ به کانال #تحلیلTv بپیوندید👇
🆔 @Tahlil_Tv