eitaa logo
کرامت
16.3هزار دنبال‌کننده
1.5هزار عکس
1.4هزار ویدیو
19 فایل
﷽ ♦️ کرامت؛ کانون رشد و آموزش مربی تراز انقلاب اسلامی 🔶️ روابط عمومی @keraamat 🔶️ پیام رسان بله: https://ble.ir/keraamat_ir 🔶️ اینستاگرام: instagram.com/keraamat_ir
مشاهده در ایتا
دانلود
7.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 گیر تربیتیمون کجاست؟ 🔻هر کاری را خواستید در مدرسه اجرا کنید، اول ببینید که خودتان می‌توانید انجام دهید یا نه؟ و برنامه بریزید که انجام دهید. این یک قاعده کلی است. مثلا اگر می‌خواهید بچه‌ها منظم باشند و اتاقشان را مرتب کنند، خود اساتید و معلمان اتاق خودشان را تمیز و مرتب کنند. این شیوه اهل بیت بوده است که تا کف کار می‌آمدند. این کار باعث می‌شود هم از ظرایف امور باخبر شوند و هم با افراد زیر مجموعه همراهی داشته باشند. حجت الاسلام قاسمیان- دوره کرامت1 @keraamat_ir
4.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 محبت واقعی به همسر و فرزندان 🔻محبت این نیست که فرزند من مطابق آنچه من می‌خواهم رفتار کند تا آن چیزی که می‌خواهد را برایش بخرم. محبت یعنی آن تحولی که باید پیدا کند برای دنیایی که خدا او را برای آن دنیا خلق کرده است. کاری کنیم تمام لحظه‌های بچه‌های ما پر شود برای آن چیزی که خدا او را برای آن آفریده است. @keraamat_ir
7.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 تنشهای عاطفی کودکان در اینستاگرام 🔻 تفرد جزء ذاتیات نظام لیبرال هست که در طراحی فضای مجازی فرض گرفته شده است. حاصل تفرد، انزوای فعال است. زیست در فضای مجازی باعث میشود اراده نوجوان سست شود چرا که در هر لحظه با تعداد زیادی از تصاویر روبه روست وتصویرهای ذهنی مغشوش و زیاد موجب فهم نادرست مفاهیم دینی و سست شدن اراده می‌شود. این موضوع برای دختران اهمیت بیشتری دارد چون دختران بیشتر با تصویرهای ذهنیشان زندگی میکنند نه با استدلال‌هایشان. دکتر محمد حسین راحمی- دوره تربیت مشاور و پشتیبان تربیتی پیوند @keraamat_ir
2.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 بگذارید کودک بپرسد 🔻پدر و مادرهای بی توجه سوالات بچه‌ها را فضولی تلقی می‌کنند. در حالی که این حس کنجکاوی و پرسشگریست که در کودک زنده شده است. اگر سوالاتی می‌پرسد که نمی‌توانید پاسخ دهید یا پاسخ شما را درک نمی‌کند باید جوابی که برای او اقناع کننده هست را یافت. @keraamat_ir
7.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 انفجار اطلاعات رسانه ای و کودکان 🔻 یکی از مهمترین اتفاقات رسانه‌ای که الان باید یاد بگیریم، مدیریت دانایی است. دانایی که منتهی به عمل نشود و وقت عمل را هم بگیرد، مرتع شیطان است. مثلاً ترجمه سوره حمد را نمی‌دانیم، نماز میخوانیم و اثری هم نمی‌بینم. چون کلمات برای من تولید محتوا نمی‌کند. اما در مقابل در رسانه‌ها در مقابل دریایی از دانایی‌ها قرار می‌گیریم. اگر نتوانیم دانایی‌ها را مدیریت کنیم بچه های ما در مورد لباس فلان بازیکن خارجی به ما اطلاعات دقیق می‌دهند اما دانایی‌هایی که باید داشته باشند را ندارند. استاد اسماعیلی. دوره کرامت ۳ @keraamat_ir
🔰 معلم موحد! 🔻 شایدگام اول توحيد اين باشد كه انسان به توحيدِ با خويش برسد یعنی «ظاهر و باطنش» را يكى كند. وقتى حتى ما با خویش هم يگانه نيستيم، حرف‏هاى زيبای ما تأثيرى ندارند! توحيد واقعى زمانى است كه كارهاى ما محركى جز اللَّه، نداشته باشد. بايد از خويش پرسيد، به راستى آیا محرك ما براى تمام كارهايمان خداست و عواملی چون هوس‏هاى خودمان، حرف‏ها و هوس‏هاى مردم، جلوه‏هاى دنيا و وسوسه‏ هاى دشمن و طاغوت‏ها و شيطان محرک ما نبوده‌اند؟ معلمِ موحّد را بخشنامه‏ ها و مدير مدرسه و ... كنترل نمی‌كنند، بلكه او يك سره خدا را ناظر بر خويش میداند و براى كنترل اعمالش، به نيروى خارجى نياز ندارد. تربیت کودک. استاد صفائی حائری. ص۱۵ #استاد_صفائی_حائری #ویژگی_های_مربی ✅ @keraamat_ir
🔰 تکریم شخصیت کودک 🔻روزی پیامبر اکرم (ص) در راه مسجد، به کودکانی برخوردند که بازی می‌کردند. کودکان گرد ایشان حلقه زدند و گفتند شتر ما باش تا بر دوشت سوار شویم. اصحاب که برای اقامه نماز در مسجد، منتظر پیامبر بودند بلال را به دنبال ایشان فرستادند. پیامبر به بلال فرمودند به منزل من برو و چیزی برای کودکان بیاور. بلال رفت و ۸ دانه گردو یافت. پیامبر (ص) به کودکان فرموند: آیا شتر خود را به این گردوها می‌فروشید؟ کودکان رضایت دادند و با خوشحالی پیامبر را رها کردند. بر این اساس اگر بخواهیم کودکان را از کاری به ویژه از بازی‌های مورد علاقه آنها باز داریم، باید به شیوه‌ای عمل کنیم که با رضایت خاطر به این کار تن دهند، نه با کراهت و اجبار و احیاناً خشونت. مانند پیامبر (ص) که متوسل به چیزی شد که مورد علاقه کودکان بود. دکتر محمد داوودی. سیره تربیتی پیامبر و اهل بیت صفحه ۸۷ #روایات #تربیت_کودک #دکتر_داوودی ✅ @keraamat_ir
کرامت
💡 دوره مجازی الزامات تربیتی اندیشه شهید مطهری 🔻 آشنایی با نظام فکری اسلام از نگاه شهید مطهری و قدرت
2.94M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 فاجعه تربیت رفتارگرا بر کودکان 🔻 امر و نهی زیاد به بچه ها باعث می شود، بچه ها فقط به خاطر رضایت پدر و مادر و معلم، رفتاری را انجام دهند. این، یعنی شرطی سازی و در مکتب رفتارگرا معنا میابد. این رفتارسازی ها مانع می شود تا انسان، انسان تربیت شود. استاد صداقت زاده. دوره الزامات تربیتی اندیشه شهید مطهری #استاد_صداقت_زاده #تربیت_کودک ✅ @keraamat_ir
🔰 افتتاحیه دوره مجازی الزامات تربیتی اندیشه شهید مطهری 🔻 پخش زنده (لایو) از صفحه اینستاگرام کرامت instagram.com/keraamat_ir 🕰 زمان: یکشنبه ۱۲ بهمن ۹۹. ساعت ۱۸:۱۵ ✅ @keraamat_ir
🔰 در تربیت عجله نکنید! 🔻 در تشویق یک کودک خجالتی برای پیوستن به بچه‌های دیگر، هرگونه تعجیل و تسریع، فرایند اجتماعی شدن را به تأخیر می‌اندازد. سعی کنید کودک را در میان جمع کودکان برده و در ابتدا مدتی را به تماشای آنها بپردازد تا زمینه جذب او به بچه‌ها با میل و رغبت خود او ایجاد شود. ملاحظات روان‌شناختی در تربیت کودکان. دکتر عبدالعظیم کریمی. ص۳۱ #دکتر_عبدالعظیم_کریمی #تربیت_کودک ✅ @keraamat_ir
💡 *دوره مجازی الزامات تربیتی اندیشه شهید مطهری* 🔴 *مهلت ثبت نام تا ۲۲ بهمن تمدید شد* 🔻 آشنایی با نظام فکری اسلام از نگاه شهید مطهری و قدرت تحلیل مسائل روز بر مبنای اندیشه اسلام ناب 🔸۱۶۰ ساعت آموزشی طی ۷ ترم 🔸امکان ارتباط با استاد در جلسات برخط 🔸امکان ثبت نام در دو حالت ترمی و بسته ۷ ترمی 🔸تخفیف برای مادران دارای سه فرزند و بیشتر 🔸آغاز دوره از ۲۲ بهمن ۹۹ 🔆 این دوره به همه پدران و مادران، مربیان و علاقه مندان عرصه فرهنگ و تربیت توصیه میشود 🌐 *اطلاعات بیشتر و ثبت نام در * www.keraamat.ir ✳️ پشتیبانی در تلگرام، سروش، بله و ایتا با نام کاربری @varefinejad ✳️ پشتیبانی در واتس آپ، بله و ایتا با نام کاربری @keraamat یا شماره ۰۹۳۶۵۷۹۵۵۹۸ ✅ @keraamat_ir
3.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 تشویق و تنبیه صحیح در کودکان 🔻 آیه قرآن می‌فرماید تِلكَ الدّارُ الآخِرَةُ نَجعَلُها لِلَّذينَ لا يُريدونَ عُلُوًّا فِي الأَرضِ وَلا فَسادًا. امیر المومنین ذیل این آیه می‌فرماید: اگر اراده کنی بند کفشت برتر از بند کفش برادر مومنت باشد، اراده برتری کرده‌ای! ما در خانه و مدرسه چه می‌کنیم؟ آیا از بچه‌ها می‌پرسیم امروز مطلبی را خوب یاد گرفتی یا سوال مناسبی پرسیدی یا راجع به چیزی تفکر کردی؟ یا سوالات ما اینگونه است؛ معلمت که درس پرسید آیا تو اول شدی؟ باید نظام تشویق و تنبیه را بر اساس قرآن بازنگری کنیم. استاد عبدالهادی عمرانی @keraamat_ir