eitaa logo
حمیدرضا خاندوزی
1.9هزار دنبال‌کننده
709 عکس
334 ویدیو
101 فایل
ادمین @khandozi315
مشاهده در ایتا
دانلود
1⃣ آیت‌الله خامنه‌ای: «اسلام رحمانی»، همان معارف نشأت‌گرفته از لیبرالیسم است و نه «اسلام واقعی». اینان برای التقاط اسلام با لیبرالیسم، تعبیر اسلام رحمانی را بافته‌اند تا هم حسّاسیّت‌برانگیز نباشد و هم جذاب باشد، اما در عمل، اسلام را به نفع لیبرالیسم، «مصادره» می‌کنند. «لیبرالیسمِ‌معممّ»، به‌شدّت در تکاپوست و در قالب اسلام رحمانی،لیبرالیسمِ مذهبی را می‌ستاید. هستۀ تئوریک و طرّاح لیبرالیسمِ مذهبی که «تهران‌نشین» است،به این راهبرد دست یافته که اگر انقلاب از قم آغاز شد، ضدانقلاب نیز از قم آغاز خواهد شد وباید در سایۀ بازاندیشی در فهم دین،گذار از انقلاب را تحقّق بخشید. 🆔 @khandozi_ir
2⃣ بعضی‌ها اما حسینِ نیزه‌نشین را می‌ستایند ولی هرکه به مکتب و مرام حسین، نزدیک‌تر باشد را «افراطی» و‌ «تندرو» می‌خوانند؛ چنان‌که در زمانه‌ی حسین نیز، او را «خارجی» شمردند. اهل دنیا، در طلب «زندگی» هستند و نه «مبارزه». امام حسین برای دین، هم نان می‌دهد و هم جان، و اینان برای دنیا و لذت، «دین‌فروشی» می‌کنند. از دین خویش «می‌فرسایند» برای طلب دنیا. دنیای‌شان تا آنجا دینی‌ست که «هزینه» ندارد. دین‌داری‌شان، «بی‌هزینه» و «عافیت‌طلبانه» و «کاسبکارانه» است. دکان گشوده‌اند و کیسه دوخته‌اند و با «جهاد» بیگانه‌اند. 🆔 @khandozi_ir
3⃣ کسانی حسین را برای «محرم» و «هیأت» می‌خواهند و نه برای همیشه و «جامعه». حزن را بر «حماسه» ترجیح می‌دهند و مذاکره را بر «مقامت». به میدان رفتن حسین را می‌ستایند، اما خودشان، «دیپلماسی» را برمی‌گزینند و حتی از احتمال جنگ می‌هراسند. برای حسین، «قیام» را می‌پسندند و برای خویش، «تقیه» را. از حسین، توقع «خون» دارند و از خویش، توقع «اشک». در پوسته‌ها و ظواهر، متوقف مانده‌اند و خط و مرام و «منطق حسین» را دور افکنده‌اند. هم‌عهد با عافیت هستند و تن به بلا نمی‌سپارند. رفیق «منفعت» هستند و نارفیق «مصیبت». و بدانید اینان مانع «خونخواهی مهمان عزیز» ما هستند. 🆔 @khandozi_ir
حضرت ولایت(3).mp3
33.92M
💯 پیشنهاد استماع 👌👇 🔊 (۳) * اهمیت ذکر شریف صلوات *مقایسه قیام‌حسینی با قیام‌مهدوی * شیوه مدیریت جامعه توسط پیامبر، فلسفه قیام‌حسینی * شیوه مدیریت جامعه توسط پیامبر، فلسفه قیام مهدوی * جان دادن یا مقام اجتماعی داشتن در قیام مهدوی * ؛ رهایی از تمام اسارت‌ها * ساختار و روش مدیریت جامعه توسط پیامبر، علت دشمنی‌ها * بر فلسفه وجودی اربعین * ، فضیلت قوم آخرالزمان * اربعین؛ تنفس در حکومت حضرت * صرفاً نباید عزادار بود!! * اربعین، تقویت اُمّت اسلامی 📆 جلسه سوم | ۱۴۰۳/۵/۲۸ ⌚️مدت زمان ۳۵:۱۳ 🕌 .هیئت حسن‌ابن‌علی علیه‌السلام 🆔 @khandozi_ir
مدرسه تشکیلات(10).mp3
40.91M
🎧‌‌ (۱۰) 🎤 کار تشکیلاتی باید شخصیت تراز داشته باشد. 📆جلسه دهم | ۱۴۰۳/۰۶/۰۵ ⌚️مدت زمان ۴۲:۳۰ 🕌 تهران مسجد سیدالشهدا علیه السلام محفل طلوع نهایی 🆔 @khandozi_ir
🗓 مهمترین هدفی که پیامبر دنبال میکرد این بود که «اُمّت‌اسلامی» تأسیس کنند نه اینکه صرفاً «انسان مسلمان» تربیت کنند یا اگر قصد پیامبر این بود که انسان مسلمان تربیت کنند،باید گفت: مهمترین «شاخص تربیت»یک انسان مسلمان این است که این فرد بتواند «عضو اُمّت اسلامی» بشود نه اینکه در «تنهایی خودش»،مسلمان بشود. 🆔 @khandozi_ir
🤔 🗓 امام حسن مجتبی علیه السلام «صلح» خودشان را به «حضرت خضر» و «سوراخ کردن کشتی مستمندان»، و «اعتراض موسی» که از «باطن» ماجرا اطلاعی نداشت، «تشبیه» می‌کند. حضرت خضر کشتی را معیوب کردند که از «تصرف کشتی» و «کشته شدن» اهل آن توسط «پادشاه ستمگر» جلوگیری کنند. (تحف العقول ص۳۰۸) 🆔 @khandozi_ir
🤔 شهید «فؤاد شکر» نفر اول «پهپاد» و «موشک» حزب الله لبنان در واقع «سردار حاجی زاده» حزب‌الله لبنان بود. 🔻 دبیرکل حزب الله لبنان: شهید فواد شکر از جمله تصمیم گیران در سال ۲۰۰۰ و در جنگ ۲۰۰۶ «مسئول اتاق عملیات» بود. وی همچنین از روز اول عملیات «طوفان الاقصی» به طور مداوم در «اتاق عملیات» حضور داشت. این شهید گرانقدر از جمله «متفکرین استراتژیک» مقاومت بود که همواره اندیشه ها و پیشنهادهای بسیار غنی و فراوانی داشت. مسئول «تهیه پیش‌نویس‌ها» درباره برنامه‌ریزی برای جنگ و استراتژی‌های جدید بود و در این زمینه همواره «ابتکار» داشت. این شخصیت مجاهد، همواره به «تربیت نیروها» اقدام می کرد و در فضایی که در آن کار می کرد «تأثیرگذار» بود. به همین دلیل، بسیاری از شهدای مقاومت، نزد او «پرورش» یافته بودند. 🆔 @khandozi_ir
درنگی در تفسیر تسنیم(37 ).mp3
41.89M
📚 (۳۷) 1⃣ "وَعَلَّمَ آدَمَ الْأَسْمَاءَ كُلَّهَا ثُمَّ عَرَضَهُمْ عَلَى الْمَلَائِكَةِ فَقَالَ أَنْبِئُونِي بِأَسْمَاءِ هَٰؤُلَاءِ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ " • عمر👈 برنامه👈 فکر👈 قرآنتحمّل و آگاهی به اسماء، رمز و راز خلافت آدم • تفاوت تعلیم با تدریس • در تعلیم؛ هیچ‌گونه سهو و نسیان و جهلی در آن راه ندارد. • تعلیمِ بی‌واسطه اسماء به آدم • مراد از اسماء؛ حقایق غیبی آدمكُلٌّ قَدْ عَلِمَ صَلَاتَهُ وَ تَسْبِيحَهُ • تعلیم، اِشهادِ‌حضوری نه حصولی • عرضه علمی و حجاب‌نوری و معنوی • نحوه عرضه اسماء بر فرشتگان: ارائه حقیقت انسان کامل که مظهر همهٔ اسمای حسنای الهی است.فاصله وجودی انسان و فرشته ؟! • اِدّعای مثبت و منفی فرشتگان • نحو تعلیم‌اسماء دفعی یا تدریجی؟ • علت و تکرار واژه تقوا در قرآن؟! 📆جلسه سی‌‌و‌هفتم | ۱۴۰۳/۶/۱۲ ⌚️ مدت زمان: ۴۳:۳۱ 🕌 خانه طلاب ابوتراب علیه السلام 🆔 @khandozi_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎧 👈 در گوشی حضرت آقا با ما رهبر معظم انقلاب (حفظه الله) : توقف نکنید و نگذارید کار متوقف شود. چنانچه مقامات رسمی با شما همکاری نمی‌کنند، همانطور که تحریم‌های آمریکا را دور می‌زنیم، شما هم مسئولین رسمی را دور بزنید. 🤔نگاه آقا بسیار جالب بود. هم بحث عدم توقف هم بحث دور زدن ساختارهای داخلی چیزی شبیه به همان فرمان آتش به اختیار اصل اینکه آقا آن را تشبیه به مبارزات زمان طاغوت می‌کند، بسیار جالب و درس آموز است. 🆔 @khandozi_ir
حضرت ولایت(4).mp3
46.19M
🔊 (۴) * در تبلیغ دین ضعیف عمل کردیم. * مبارزه با هوای نفس؛ یعنی رهایی * تقرّب یعنی رهایی و آزادی * اسارت در بروکراسی ماکس‌وبر * ماجرای رهایی حداد آهنگر * آزادی، کارکرد دنیوی ولایت * تجربهٔ زندگی بدون حسادت * اهل محبت بودن یا نبودن ؟! * عزاداری برای امام یا نصرت امام؟ * از عاشورا به * اربعین، بهترین راه جهانی شدن امام حسین علیه السلام * تحلیلی از آخرالزمان * اتصلت بیوت الكوفه بنهر كربلا * سَيِّدِي غَيْبَتُكَ نَفَتْ رُقَادِي 📆 جلسه چهارم | ۱۴۰۳/۶/۳ ⌚️مدت‌زمان ۴۸:۰۰ 🕌 هیئت حسن‌ابن‌علی علیه‌السلام 🆔 @khandozi_ir
🏴«حرم رفتن‌مان را به تأخیر نیندازیم». آیت الله بهجت(ره): گاهی «موانع‌بزرگی»، با «یک‌بار مشهد رفتن» از سر راه ما برداشته می شوند. او حجّت خدا و «پناه‌شیعه» است. آسمان و زمین و آنچه بین آن دو است ، در «اختیار امام‌رضا» علیه السلام است. 🆔 @khandozi_ir