خانه طلاب جوان
📖 بزودی در کانال خانه طلاب جوان منتشر می شود... 🗒 بسیار می بینیم که هر یک از اساتید به شاگردانش
📖 #جزوه 《 از محدودیت های زندگی تا بایدهای بسیار طلبگی》🔰🔰🔰
از محدودیت های زندگی، تا بایدهای بسیار طلبگی2.pdf
1.69M
📖 #جزوات_طلبگی (۱)
🔴 #از_محدودیت_های_زندگی_تا_بایدهای_بسیار_طلبگی🔴
🔆🔆کانال خانه طلاب جوان🔰🔰🔰
@khaneTolab
🔆 بزودی در کانال خانه طلاب جوان منتشر می شود......
🌿 #نسل_برخاسته 🌿
📖 خاطرات چهل سال حیات انقلابی هنرمند جهادگر #سید_محمد_ساجدی 📖
🔆 با ما همراه باشید......
♨️♨️کانال خانه طلاب جوان🔰🔰
@khaneTolab
🎥 مستند #کاروان_روایت_فتنه
🔹 مدیر اجرایی این کاروان درباره هدف از شکلگیری «کاروان روایت فتنه» اظهار داشت: تثبیت روایت سره از وقایع فتنه ۸۸ یکی از اهداف شکل گیری کاروان روایت فتنه است چرا که اگر در هر برهه از تاریخ، مبنای وقایع و حقایق آن از طرف افرادی که به صورت مباشر در لایههای مختلف درگیر آن واقعه بودند نقل و روایت نشود احتمال تحریف و مصادره آن وجود دارد.
🔹 مدیر اجرائی کاروان روایت فتنه با اشاره به اینکه بحث فتنه یکی از مقولات پیچیده و مولفهای پر محتوا درانقلاب اسلامی است، افزود: کاروان روایت فتنه ۸۸ اقدامی مشابه راهیان نور است که چند سال اخیر جمعی از طلاب حوزه علمیه قم و دانشجویان تصمیم به راه اندازی آن گرفتند تا اینکه بعد از چند سال این واقعه مطابق با واقعیت و اخباری که بوده نقل شود و در حافظه مردم کشورمان به درستی ثبت شود.
🔹 او با اشاره به اینکه شعار «زینب تعلمنا» نماد کاروان راویان فتنه است، گفت: با اقتدا به حضرت زینب (س) که بعد از واقعه عاشورا روایت آن حادثه را به دوش گرفتند و به درستی به روایتگری آن پرداختند، اقدام به راه اندازی این کاروان کردیم چرا که اگر این کار صورت نمیگرفت واقعه عاشورا به این سرانجام و جریان سازی تمدنی نمیرسید.
🔹 وی افزود: قالب برنامه کاروان راویان فتنه تاریخی – تحلیلی است و سلسله نشستهای کاروان(در سال ۱۳۹۴) در ۱۲ نقطه از تهران درباره افرادی که از مظاهر فتنه بودند، با حضور ۱۶ نفر از راویان و ۸ نفر از تحلیل گران فتنه ۸۸ طی دو روز با حضور ۱۰۰ نفر از طلاب حوزه علمیه قم برگزار شد.
⬇️ #دانلود مستند #کاروان_روایت_فتنه 👇
〰〰〰〰〰
https://www.aparat.com/v/t4Wj3
〰〰〰〰〰
@KhaneTolab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کاروان روایت فتنه....
🚌حرکت طلاب از قم به تهران....
⛔️چه نکته ای میرحسین را وادار به موضع گیری علنی در قبال این حرکت کرد؟
⭕️کانال خانه طلاب جوان🔰🔰🔰
@khaneTolab
🔴به خاطر عدم آگاهی علما خیلی ضربه خوردیم🔴
🔍 #بصیرت و #علم_به_زمان و استفاده از موقعیت ها برای هر عالِمی چه #اعلم_العلماء باشد، و چه کسی که در یک محله، احکام دین را به چند نفر تعلیم می دهد ضروری است؛ منتها هر چه مقام بالاتر باشد، آگاهی های بیشتر و وسیع تری مورد لزوم است.
🔴 ما در طول تاریخ تشیع، به خاطر #عدم_آگاهی_علما از حقایق جریانات دنیا، #خیلی_ضربه خوردیم، به خصوص در #دویست_سال_اخیر که دنیا شکل جدیدی پیدا کرد و استعمار پدید آمد و سیاست ها عوض شد و دولت های اروپایی وارد میدان سیاست جهانی شدند و به کشورهای اسلامی تعرض کردند.
❌⭕️ هرگاه ما عالم دین و تقی و باهوش و زرنگ و دقیقی مثل #میرزای_شیرازی و #شیخ_انصاری داشتیم، از شرّ دشمن محفوظ می ماندیم و برنده بودیم، ولی آن جا که قدری #غفلت و #ناآگاهی در کار بوده است، ضرر می کردیم که آن ضرر به یک نفر و یک حوزه و یک مجموعه و یک شهر و یک سال و چند سال محدود نمی شد؛ بلکه در برخی موارد اثرش تا پنجاه سالِ تمام، جامعه ی اسلامی را تحت فشار قرار می داد.
📗بصیرت و استقامت/نشر صهبا/ ص۳۴
#امام_خامنه_ای
#بصیرت
#علم_به_زمان
#عدم_آگاهی_علما
💠💠💠💠کانال خانه طلاب جوان🔰🔰🔰🔰
@khaneTolab
📖 بزدوی در کانال خانه طلاب جوان منتشر می گردد...
⛔️ بیایید #طلبه_ای_با_رشد_کاریکاتوری نباشیم ⛔️
🔴 تا حال به #برنامه_ریزی_ماموریت_گرا فکر کرده اید؟
❌ با #سرگردانی، #خروجی_های_کم و دیر هنگام طلبگی چه کنیم؟
✳️ رسالت تخصصی و تیپ تخصصی ما چه باید باشد؟
🔴آیا فکری برای دوران #رشد و دوران #خدمت طلبگی کرده ایم؟
📖پاسخ تمامی سئوالات در جزوه🔰🔰🔰
🔴”برنامه ریزی #مأموریت_گرا🔴
🌿برنامه ریزی #منابع_محور“🌿
♨️درنگی در تنوع گزینه های برنامه ریزی♨️
📖 #دانلود_جزوه بزودی در کانال خانه طلاب جوان🔰🔰
@khaneTolab
🌿 #نسل_برخاسته 🌿
📖 خاطرات چهل سال حیات انقلابی هنرمند جهادگر #سید_محمد_ساجدی 1⃣
✴️ خوابی که درست تعبیر شد...
🎙شمیسه اخباری.مادر:
محمد را باردار بودم. خواب دیدم به دنیا آمده و رو به قبله سجده کرده. در خواب به پدرم گفتم ببین بچه ام چه طور مشغول سجده کردن است! بیدار که شدم خیلی نگران شدم، چون پدرم از دنیا رفته بود. خودم فکر می کردم این بچه هم از دست می رود. چند روز بعد خدمت یک عالم بزرگواری رسیدیم، تعبیر عجیبی کردند که خیلی من را آرام کرد. گفتند این بچه #کارهای_خیری انجام می دهد که خیراتش به پدر شما می رسد.
📖منبع: کتاب هنرمند جهادگر/ص۱۹
♨️♨️کانال خانه طلاب جوان🔰🔰
@khaneTolab
جلسه3-استاد مهدیان.mp3
12.81M
سلسه نشت های #چهل_سالگی، #بعثت_انقلاب
#صوت_جلسه
#جلسه_سوم
شنبه، ۸ دی ۱۳۹۷
باحضور استاد #مهدیان
#قرارگاه_جنت_انقلاب_اسلامی
@KhaneTolab
درنگی در تنوع گزینه های برنامهریزی.pdf
486.6K
#جزوات_طلبگی(۲)
✅ ((برنامه ریزی ماموریت گرا)) و ((برنامه ریزی منابع محور))
🔷درنگی در تنوع گزینه های #برنامه_ریزی
📖استاد فلاح شیروانی
✴️منبع: سایت: beheshteandisheh.ir بهشت اندیشه
♨️♨️♨️کانال خانه طلاب جوان🔰🔰🔰
@khaneTolab
🔴بعضی به این فکرها نیستند، و بیش از اینکه «ولا الضالین» را خوب ادا کنند فکری ندارند🔴
⭕️ بسیاری از #احکام_عبادی اسلام منشأ خدمات #اجتماعی و #سیاسی است. عبادتهای اسلامی اصولاً توأم با #سیاست و #تدبیر_جامعه است. مثلاً #نماز_جماعت و اجتماع #حج و# جمعه در عین #معنویت و آثار اخلاقی و اعتقادی، حائز آثار #سیاسی است.
🌕اسلام اینگونه اجتماعات را فراهم کرده تا از آنها #استفاده_دینی بشود؛ عواطف #برادری و #همکاری افراد تقویت شود؛ #رشد_فکری بیشتری پیدا کنند؛ برای مشکلات سیاسی و اجتماعی خود# راه_حلهایی بیابند؛ و به دنبال آن به #جهاد و #کوشش_دسته_جمعی بپردازند.
♨️در کشورهای غیر اسلامی، یا حکومتهای غیر اسلامی در کشورهای اسلامی، هرگاه بخواهند چنین اجتماعاتی فراهم آورند، مجبورند میلیونها از ثروت و بودجۀ مملکت را صرف کنند. تازه اجتماعات آنها #بی_صفا و #ظاهری و عاری از آثار #خیر است.
❇️اسلام ترتیباتی داده که هرکس خودش آرزو می کند به حج برود، و راه افتاده به حج می رود. خودش با اشتیاق به نماز جماعت می رود. باید از این اجتماعات به منظور #تبلیغات و #تعلیمات_دینی و #توسعه_نهضت اعتقادی و سیاسی اسلامی استفاده کنیم.
❌⭕️ بعضی به این فکرها نیستند، و بیش از اینکه «ولا الضالین» را خوب ادا کنند فکری ندارند. حج که می روند، به جای اینکه با برادران مسلمان خود #تفاهم کنند، #عقاید و #احکام_اسلام را #نشر دهند و برای مصایب و مشکلات عمومی مسلمانان چاره ای بیندیشند، و مثلاً برای آزاد کردن #فلسطین که وطن اسلام است اشتراک مساعی کنند، به #اختلافات دامن می زنند! در حالی که مسلمین صدر اسلام با اجتماع حج و با جماعت جمعه کارهای مهم انجام می دادند.
✴️در خطبۀ روز «جمعه» اینطور نبود که فقط یک سوره و دعایی بخوانند و چند کلمه ای بگویند؛ با خطبه های جمعه بسیج سپاه می شد، و از مسجد به #میدان_جنگ می رفتند. و کسی که از مسجد به میدان جنگ برود، فقط از خدا می ترسد و بس؛ و از کشته شدن و فقر و آوارگی نمی ترسد. و چنین سپاهی سپاه فاتح و پیروز است. هرگاه خطبه هایی را که راجع به جمعه است و خطبه های حضرت امیر(ع) را ملاحظه کنید، می بینید که بنا بر این بوده که مردم را به راه بیندازند و به حرکت درآورند و به مبارزه برانگیزند؛ برای اسلام #فدایی و #مجاهد بسازند؛ و گرفتاریهای مردم دنیا را برطرف کنند. اگر هر روز جمعه مجتمع می شدند، و مشکلات عمومی مسلمانان را به یاد می آوردند و رفع می کردند، یا تصمیم به رفع آن می گرفتند، کار به اینجا نمی کشید. امروز باید با جدیت این اجتماعات را ترتیب دهیم، و از آن برای تبلیغات و تعلیمات استفاده کنیم. به این ترتیب، نهضت اعتقادی و سیاسی اسلام# وسعت پیدا می کند و اوج می گیرد.
📕ولایت فقیه/صص۱۳۱و۱۳۲
#امام_خمینی
#احکام_اسلام
#خدمات_اجتماعی
#اجتماعات_دینی
📚📚📚📚کانال خانه طلاب جوان🔰🔰🔰🔰
@khaneTolab
🌿 #نسل_برخاسته 🌿
📖خاطرات چهل سال حیات انقلابی هنرمند جهادگر #سید_محمد_ساجدی 2⃣
🖌 مداد رنگی...
🎙 شمیسه اخباری. مادر:
درس نمی خواند. یک بار التماس می کرد یک مداد رنگی برایش بخرم، می گفتم: (( اول درست را بخوان، بعد )) چندبار اصرار کرد و دید فایده ندارد، یک تکه از موهای خواهرش را چید، با یک تکه حلبی و مداد، قلم مو درست کرد. با لاجورد و زردچوبه هم رنگش را درست کرد. شد جای مداد رنگی ای که قرار بود ما برایش بخریم.
📖منبع: کتاب هنرمند جهادگر،ص ۲۲
📗📗کانال خانه طلاب جوان🔰🔰
@khaneTolab
سخنرانی-استاد عابدینی.mp3
10.15M
🔈 #صوت_هیأت
🏴 #هیات_امام_حسن_علیه_السلام
#جلسه_732
🎙 #سخنران: حجة الاسلام و المسلمین #عابدینی
⏱ #زمان: ۵ دی ۱۳۹۷
جلسات #شرح_آداب_الصلاه امام خمینی(ره)
#جلسه_3:
🔶 موضوع بحث:
🔶 قوت سلوک در عظمت ربوبیت
🔶انسان بودن انسان تابع درک و شعور عظمت ربوبیت
🔶عالم وجود خاضع مطلق نسبت به خداوند
🔶سلوک الی النفس
@KhaneTolab
مداحی-حاج مهدی تدینی.mp3
13.48M
🔈 #صوت_هیأت
🔈 #روضه
🏴 #هیات_امام_حسن_علیه_السلام
#جلسه_732
🎙 مداح: حاج مهدی #تدینی
⏱ زمان: ۵ دی ۱۳۹۷
🔺مناجات با #امام_زمان_عج
🔺روضه #حضرت_زهرا_س
@KhaneTolab
🔴۸ توصیه رهبری به طلاب🔴
1⃣ اوّل اینکه #درس_خواندن را جدّی بگیرید...درس بسیار جدّی است؛ درس بسیار مهم است؛ علم و سواد #پایهی_اصلی است؛ بدون آن #هیچ_نقشی نمیتوانید ایفا کنید، یا #درست نمیتوانید ایفا کنید. نقشآفرینی غلط، از نقشآفرین نبودن به مراتب خسارتبارتر است.
2⃣حفظ #زى_طلبگی است. زىّ طلبگی چیست؟ من زىّ طلبگی را در دو جمله میتوانم معرفی کنم: #پارسایی با عزّت، و #نظم در تحصیل و زندگی...طلاّب - چه آنهایی که برخوردارند، چه آنهایی که دچار سختیهایی هستند - باید زىّ طلبگیشان محفوظ بماند؛ یعنی حالت پارسایی و قناعت، همراه با عزّت نفس؛ این یک. دوم، نظم در تحصیل و به تبع آن نظم در زندگی؛ که خصوصیت طلبگی نظم است.
3⃣ باید #اخلاق_اسلامی را، هم بشناسیم - همهمان؛ این دیگر پیر و جوان ندارد؛ اما جوانها بیشتر و بهترند - و هم تحلّی به حلیهی اخلاق پیدا کنیم...هر کسی خودش باید با دل خود، با رفتار خود، به طور دائم مشغول تهذیب و مشغول کشتی گرفتن با بدیها و زشتیهای وجود خودش باشد.
4⃣ از لحاظ #علمی و همچنین از لحاظ #سیاسی، باید اعتماد به نفس کاملی را در خودتان به وجود آورید...اینطور نباشد که طلبهی جوان در مواجههی با طوفانهای فکرىِ مخالف، به خود #بلرزد و احساس ضعف و وحشت کند.
5⃣ من شما عزیزان را در زمینهی مسائل سیاسی، به دو چیز که گاهی با هم اشتباه میشود - دعوت میکنم. یکی این است که همچنان که بزرگان گفتند و میگویند و توصیه میکنند، #غیرت_دینی، لازم است. نباید بگذارید غیرت دینی از مجموعهی حوزهی علمیه و آحاد آن سلب شود. دوم اینکه از لحاظ سیاسی #عصبی نشوید. اینها با همدیگر نبایستی اشتباه بشود. بعضی کسان دوست میدارند حوزهی علمیه را عصبی و آشفته و دچار کارهای بیرویّهی سیاسی مشاهده کنند. توصیهی من این است که نگذارید.
7⃣ به برادران عزیز در حوزهی علمیه توصیه میکنم که نگذارند توطئهی #جدایی و تقابل حوزه و دانشگاه بار دیگر به ثمر بنشیند. دانشگاه را همتای علمی خودتان بدانید؛ دو همتا.
8⃣ در ارتباطات خود با #مردم، اصل #نرمش و #تواضع و #مدارا و درعینحال #اثرگذاری و #تبلیغ و #هدایت را هرگز نباید فراموش کنید. خصوصیت طلاب حوزهی علمیه و فضلای حوزههای علمیه همین است که بتوانند #دل مردم را جلب کنند و #فکر مردم را تحت تأثیر سخن هدایتآمیز خودشان قرار دهند. اگر امر بعکس شد، نتیجه بعکس خواهد شد. اگر در مقامِ دادن فکر، حرف درستی ارائه نشود، متاع قابلی عرضه نشود؛ اما در مقامِ برخورد، برخورد طلبکارانه، متوقّعانه و خشن ارائه شود، دل جذب نخواهد شد؛ فکر هم تسلیم نخواهد شد.
🎙۱۳۷۹/۰۷/۱۴
#امام_خامنهای
#حوزه
#توصیه_ها
📚📚📚📚کانال خانه طلاب جوان⬇️🔰⬇️🔰
@khaneTolab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✉️ نامه توحیدی
🔹نامه #امام_خمینی(ره) در دی ماه ۱۳۶۷
🔹پیام باید #باصلابت و #کلام_فولادین و به دور از رعب و وحشت از #قدرت_شوروی قرائت شود ...
@KhaneTolab
4_6019071420355576448.pdf
441.8K
#جزوات_طلبگی (۳)
💎 #سیرمطالعاتی تحصیل و تحقیق فلسفه و عرفان اسلامی استاد علی #امینی_نژاد ( عضو مجمع عالی حکمت اسلامی )
🍀 منبع: سایت آواز پر جبرئیل(دروس استاد امینی نژاد): efteghar.blog.ir
🔆🔆کانال خانه طلاب جوان🔰🔰
@khaneTolab
خانه طلاب جوان
#جزوات_طلبگی (۳) 💎 #سیرمطالعاتی تحصیل و تحقیق فلسفه و عرفان اسلامی استاد علی #امینی_نژاد ( عضو مجمع
سیر تحصیل فلسفه اسلامی-۱.jpg
523.7K
🔴ضرورت تحصیل حکمت اسلامی
📖آداب تحصیل حکمت اسلامی
📎برنامه درسی فلسفه و عرفان
❌نموداری ۹ جلسه درس استاد امینی نژاد
🔆کانال خانه طلاب جوان🔰🔰
@khaneTolab
🌿 #نسل_برخاسته 🌿
📖خاطرات چهل سال حیات انقلابی هنرمند جهادگر #سید_محمد_ساجدی 3⃣
❓خیلی سئوال می کرد...
🎙 شمیسه اخباری. مادر:
از همان نوجوانی خیلی سئوال می کرد. پنجشنبه ها که از تهران می آمد خانه، انبانی از سئوال بود. بیشتر سئوال هایش را هم از پدرش می پرسید. می گفتم تو مثل بزغاله دنبال بابات می گردی. در بحث هم خیلی بدقلق بود. راحت قانع نمی شد. عصبانی می شد. داد و بیداد می کرد. تا نمی فهمید هم دست بردار نبود.
📖منبع: کتاب هنرمند جهادگر،ص ۲۳
📗📗کانال خانه طلاب جوان🔰🔰
@khaneTolab
📢 سلسله جلسات #اخلاق_کاربردی🔊
📖 تابستان سال ۱۳۹۶ سلسله جلسات درس #اخلاق_کاربردی توسط استاد عابدینی(حفظه الله) در پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی، حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان قم مربوط به نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها برگزار گردید.
🔴 #موضوع_جلسات درس اخلاق کاربردی و لینک دانلود:
🔈جلسه1⃣: حقیقت سیر و سلوک
🔈جلسه2⃣: مسالک اخلاقی (۱)_مسلک پسند عامه و مسلک انبیاء
🔈جلسه3⃣: مسالک اخلاقی(۲)- مسلک نبی ختمی(ص)
🔈جلسه4⃣: اصالت فرد یا اجتماع - فردِ شامل
🔈جلسه5⃣: حقیقت نیاز و حرکت
🔈جلسه6⃣: یقظه، بیداری و حرکت(۱)
🔈جلسه7⃣: یقظه، بیداری و حرکت(۲)
🔈جلسه8⃣: توبه(۱) - حقیقت توبه
🔈جلسه9⃣: توبه(۲)- مراتب توبه
🔈جلسه🔟: توبه(۳) - مراحل و ارکان توبه(۱)
🔈جلسه1⃣1⃣: توبه(۴) - مراحل و ارکان توبه(۲)
🔈جلسه2⃣1⃣: توبه(۵) - مراحل و ارکان توبه(۳)
🔈جلسه3⃣1⃣: توبه از رذائل(۱)
🔈جلسه4⃣1⃣: توبه از رذائل(۲)- حب دنیا(۱)
🔈جلسه5⃣1⃣: توبه از رذائل(۳)- حب دنیا(۲)
🔈جلسه6⃣1⃣: محبت الهی(۱)- حقیقت محبت الهی
🔈جلسه7⃣1⃣: محبت الهی(۲) - مسئله اخوت و ولایت(۱)
🔈جلسه8⃣1⃣: محبت الهی(۳) - مسئله اخوت و ولایت(۲)
🔈جلسه9⃣1⃣: محبت الهی(۴) - مسئله اخوت و ولایت(۳)
🔈جلسه0⃣2⃣: مظاهر حب دنیا(۱) - پرخوری،پرگویی، پرخوابی، شهرت
🔈جلسه1⃣2⃣: مظاهر حب دنیا(۲) - غضب
🔈جلسه2⃣2⃣: طلب، شوق و مجاهدت
🔈جلسه3⃣2⃣: طلب، شوق و مجاهدت
🔈جلسه4⃣2⃣: مراقبه و عهد های جمعی(۱) - واجبات و محرمات، نماز شب
🔈جلسه5⃣2⃣: مراقبه و عهد های جمعی(۲)- طهارت و مراتب طهارت
🔈جلسه6⃣2⃣: مراقبه و عهد های جمعی(۳)- نماز جماعت
🔈جلسه7⃣2⃣: مراقبه و عهد های جمعی(۴)- تلاوت قرآن
🔈جلسه8⃣2⃣: مراتب اجتناب از ریاء و مراتب اخلاص در عمل
🔈جلسه9⃣2⃣: عالم نیّات (و اخلاص در نیت)
🔈جلسه0⃣3⃣: مراقبه و عهد های جمعی(۵) - توسل به اهل البیت (علیهم السلام)
🎙🎙🎙🎙 #لینک_دانلود جلسات🔰🔰🔰🔰
http://sokhanha.ir/%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%82-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D8%B9%D8%A7%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C/
📖📖📖📖کانال خانه طلاب🔰🔰🔰🔰
@khaneTolab
🔴فرق بین اسلام و آنچه به عنوان اسلام معرفی شده...تفاوت بین قرآن با رساله های عملیه🔴
💠برای اینکه کمی معلوم شود فرق میان #اسلام و آنچه به #عنوان_اسلام معرفی می شود تا چه حد است، شما را توجه می دهم به تفاوتی که میان « #قرآن » و #کتب_حدیث، با #رساله_های_عملیه هست: قرآن و کتابهای حدیث، که منابع احکام و دستورات اسلام است، با رساله های عملیه، که توسط مجتهدین عصر و مراجع نوشته می شود، از لحاظ #جامعیت و اثری که در #زندگانی_اجتماعی می تواند داشته باشد بکلی تفاوت دارد. نسبت #اجتماعیات قرآن با #آیات_عبادی آن، از نسبت صد به یک هم بیشتر است! از یک دوره کتاب حدیث، که حدود پنجاه کتاب است و همۀ احکام اسلام را در بردارد، سه ـ چهار کتاب مربوط به# عبادات و وظایف انسان نسبت به پروردگار است؛ مقداری از احکام هم مربوط به# اخلاقیات است؛ بقیه همه مربوط به #اجتماعیات، #اقتصادیات، #حقوق، و #سیاست و #تدبیر_جامعه است.
📌ولایت فقیه/ص۱۱
#امام_خمینی
#اسلام
#آیات_عبادی
#اجتماعیات_قرآن
📚✴️📚📖کانال خانه طلاب جوان⬇️🔰⬇️🔰
@khaneTolab