eitaa logo
خانه طلاب جوان
8هزار دنبال‌کننده
4.6هزار عکس
1.4هزار ویدیو
304 فایل
﷽ 🌀کانال رسمی «خانه طلاب جوان» پویشی برای ترسیم #طلبه_عصر_انقلاب 💎صاحب امتیاز: ☑️ نشریه خط: @KHAT_NASHRIYE ☑️ نشریه عهد: @NASHRIYEAHD ☑️ رادیو روایت: @RADIOREVAYAT ☑️ سیر صراط: @SEIR_SERAT 👨🏻‍💻 ادمین: @admin_kht 🌐 سایت: www.khanetolab.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸همایش میثاق طلاب با آرمانهای امام راحل 🔹امام نسل‌ها روایت نسل‌ها از امتداد راه خمینی کبیر(ره) در حوزه‌های علمیه(گفتگوی بین نسلی) 🔺آیه الله دین پرور 🔺آیه الله تقوایی 🔺حجه الاسلام سهرابی 🔺حجه الاسلام امامی 🕌مکان: حسینیه جماران 🗓زمان: چهارشنبه، 10 خرداد 1402 🕞ساعت: 15:30 - 18 ▪️جهت ثبت نام و هماهنگی وسیله ایاب و ذهاب لطفا تا روز دوشنبه 7 خرداد مشخصات فردی و علمی خود را به شماره 09120437431 ارسال نمایید. ▪️اولویت با مسئولین و اساتید حوزه های علمیه تهران است 💠 بسیج طلاب و روحانیون تهران •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
گزارش نشست اول "سلسله نشست‌های پژوهشی امتداد" با حضور حجت‌الاسلام "تبیین رابطه دستگاه استنباطی و نظریات حکومتی حضرت امام خمینی(ره)" 🔻 حضرت امام یک چارچوب نگاه پیشافقهی دارند و یک مبانی اصولی که اتقانی به کار فقهی حضرت امام می دهد. 🔻 چارچوب‌ها یعنی نگرش حکمی عرفانی و حضور در صحنۀ اجتماعی. مبانی اصولی هم ام المعارفش خاص حضرت امام است. اگر طلبۀ حوزه این را احراز نکند وقتی با متون امام مواجه می شود با یک متن بی روح که مثل بقیۀ متون است برخورد می کند. 🔻 و از این متون امام به نگاه‌های ولایی و حکومی حضرت امام منتقل نمی‌شود. و اگر طلبه این را احراز کرد با صرف وقت و دقت روی متون امام منتقل می شود به نگاه ولایی و حکومی حضرت امام. •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
🔺سلسله نشست پژوهشیِ امتداد ▫️امتدادِ سوم ▫️تبیین رابطه دستگاه استنباطی و نظریات حکومتی حضرت امام خمینی رحمة الله ▫️باحضور: حجت الاسلام مهدی قریب (استاد و پژوهشگر حوزه علمیه) ▫️میزبان: خانه طلاب جوان 🔻زمان: چهارشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۲ - ساعت ۱۶ 📺«پخش زنده در کانال ایتا خانه طلاب جوان» https://eitaa.com/elmikhane •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
خانه طلاب جوان
#مکتب_امام 💠 امام و مکتب امام 4⃣ ✅ مکتب امام، برگرفته از مکتب قرآن و اولیای الهی 🔻 امام بزرگوار در
💠 امام و مکتب امام 5⃣ ✅ مکتب امام خمینی در مقابل دو مکتب کمونیستی و لیبرالیستی 🔻 امام بزرگوار ما در این مدت در عین هدایت مردم و گستردن دامنه آگاهی همگانی و کشاندن توده میلیونی به مبارزه، اندیشه را نضج و قوام بخشید و در مقابل دو مکتب رایج سیاسی عالم یعنی حکومت دیکتاتوری حزبی در شوروی سابق و چین و اقمار آنها در اروپا و آفریقا و دیگر نقاط، و حکومت های پارلمانی غربی که سلطه سرمایه داران و شرکت ها بر فکر و اخلاق و سرنوشت مردم به نام دموکراسی بود، راه اسلامی را مطرح کرد که در آن بر دو عنصر دین و انسان به طور اساسی تکیه شده و ایمان دینی و اراده مردمی بزرگترین شاخصه آن است. 🔻 نظام اسلامی در نظام عدل و ایمان و عقل و آزادگی و مردمگرائی است، و استقلال ملی و رد نظام سلطه بین المللی در مکتب امام بزرگوار ما دارای چنین ریشه های عمیقی است. 🗓 پیام رهبر انقلاب اسلامی به مناسبت بیست و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی؛ ۱۳۷۷/۱۱/۲۱ •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
سلسله نشست های نشست اول بررسی نقش آفرینی اجتماعی طلاب در شرایط فعلی کشور با حضور حجت‌الاسلام وطن فدا (پژوهشگر پژوهشکده فرهنگ و تمدن توحیدی) زمان سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲؛ ساعت ۱۷:۰۰ پخش زنده از صفحه آپارات 👇 https://www.aparat.com/matla/live در شبکه های مجازی ما را دنبال کنید بله | ایتا | آپارات | 💠💠 خانه طلاب جوان 🔰🔰 @khanetolab
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
علما 5⃣3⃣ ✅ خدا کافیست! ▫️ کسی که به خداوند اعتماد کند، خداوند او را واگذار نمی‌کند. 🎙 🌐 @Abedini •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
خانه طلاب جوان
#مکتب_امام 💠 امام و مکتب امام 5⃣ ✅ مکتب امام خمینی در مقابل دو مکتب کمونیستی و لیبرالیستی 🔻 امام ب
💠 امام و مکتب امام 6⃣ ✅ خط امام، شاخصی چون پیامبر 🔻من عرض میکنم بهترین شاخصها، خود امام و خط امام است. امام بهترین شاخص برای ماست. اگر این تشبیه با همه‌ی فاصله‌ای که وجود دارد، به نظر برسد، عیبی ندارد که تشبیه کنیم به وجود مقدس پیغمبر که قرآن میفرماید: «لقد کان لکم فی رسول‌اللَّه اسوة حسنة لمن کان یرجوا اللَّه و الیوم الاخر». 🔻خود پیغمبر اسوه است؛ او، او، او. یا در یک آیه‌ی شریفه‌ی دیگر میفرماید: «قد کانت لکم اسوة حسنة فی ابراهیم و الّذین معه»؛ ابراهیم و یاران ابراهیم اسوه‌اند. در اینجا یاران ابراهیمِ پیغمبر هم ذکر شده‌اند تا کسی نگوید که پیغمبر معصوم بود یا ابراهیم معصوم بود، ما نمیتوانیم از آنها تبعیت کنیم؛ نه، «قد کانت لکم اسوة حسنة فی ابراهیم و الّذین معه اذ قالوا لقومهم انّا براء منکم و ممّا تعبدون من دون اللَّه کفرنا بکم» تا آخر آیه‌ی شریفه. 🔻 در مورد بزرگوار که شاگرد این مکتب و دنباله‌روِ راه این انبیای عظام است، همین معنا صدق میکند. خود امام برجسته‌ترین شاخصهاست؛ ، . 🗓 بیانات رحلت امام خمینی (ره)؛ ۱۳۸۹/۰۳/۱۴ •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 امام رضا (ع) پناه زائرانش 🔻 از امام هشتم(ع) وارد شده که حضرت به کسانی که مزار او را زیارت کنند، وعده داده اند که در حسّاس‎ترین موقعیّت‎ها به داد ایشان برسند. ما دنیا و آخرتمان را مدیون امام هشتم(ع) هستیم... 🎙 مرحوم آیت‌الله آقامجتبی تهرانی •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
بخشهایی از سخنان آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی در آستانه سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) ▪️من با اینکه یک دوره اصول 23 ساله گفته‌ام و حرف‌های امام را جمله به جمله به دقت مورد بررسی قرار داده‌ام، با‌ این‌حال هر چه زمان می‌گذرد اعتقادم به علمیت امام واقعا بیشتر می‌شود و هر چه بیشتر توجه می‌کنم به نوآوری‌ها و حرف‌های تازه امام در اصول و فقه بیشتر می‌رسم. ▪️من مظلومیت علمی امام را در حوزه‌ها می‌بینیم و این حرفی از روی تعصب و علاقه مفرط به امام نیست‌. هر چند علاقه‌ بنده به امام مفرط است و بر این افراط هم افتخار می‌کنم؛ اما خدا می داند این قضاوتم در مورد مسائل علمی روی تعصب نیست‌، روی این است که انسان می‌بیند این مرد چه مقدار عمیق و دقیق بوده و چه مقدار حرف دارد و چقدر از معاصرین خودش جلوتر بوده، اما به‌گونه‌ای در حوزه وانمود کرده‌اند که امام نسبت به اقران خودش از جهت علمی‌ عقب‌تر بوده است. ▪️یکی از بزرگان مشهد که از شاگردان مرحوم آقای خوئی بودند در اواخر عمرشان فرمودند من مجدداً یک دوره اصول شروع کردم و عده‌ای هم مشغول نوشتن تقریراتش هستند‌، گفتم در این دوره اصول‌تان نمی‌خواهید مبانی امام را بیان کنید؟ ایشان گفت مگر آقای خمینی(ره) اصول دارد؟ ▪️متاسفانه مسئولین حوزه توجه لازم را ندارند، البته من حمل بر غفلت می‌کنم! چون مسئولین حوزه ما همه انقلابی‌اند ولی یا از این مسئله غفلت دارند یا از مبانی اصولی امام اطلاع ندارند. من هر چه بیشتر روی کتاب مناهج امام کار می‌کنم در می یابم امام این کتاب را به عنوان یک متن درسی نوشته‌اند چون قلم شان در مناهج با قلم شان در کتاب البیع خیلی فرق می‌کند، اما در ذهن آقایان نمی‌آید که یک بار این مناهج را باز کنند، یا به گروهی بدهند آن را ببینند و متن درسی قرار دهند. ▪️امام راحل در فقه، اصول و فلسفه و عرفان و تفسیر صاحب مبنا است، امام شخصیتی است که از جهت علمی بسیار قوی و صاحب مبناست. ▪️ امام بر همه ما حق دارد، امام بر اسلام هم حق دارد. من این جمله را می‌گویم و قیامت هم پای آن می‌ایستم، با هزار و یک دلیل؛ امام بر اسلام حق پیدا کرده، بر ما حق دارد، بر حوزه‌ها حق دارد، بر نسل گذشته و آینده حق دارد، یک مقدار از این حقّش را ادا کنیم و افکار علمی و سیاسی‌اش را دقیقاً بفهمیم و به نسل آینده منتقل کنیم. •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
خانه طلاب جوان
#مکتب_امام 💠 امام و مکتب امام 6⃣ ✅ خط امام، شاخصی چون پیامبر 🔻من عرض میکنم بهترین شاخصها، خود امام
💠 امام و مکتب امام 7⃣ ✅ مکتب امام، باطل کننده قرن‌ها دسیسه دشمنان اسلام 🔻 امام بزرگوار ما با ارائه‌ی ، خط بطلان بر همه‌ی تلاشهای فرهنگ و سیاسی دشمنان اسلام در طول یک قرن و نیم گذشته کشید که سعی کرده بودند اسلام را به کلی از عرصه‌ی زندگی جامعه بیرون رانده و با طرح نظریه‌ی جدایی دین از سیاست، دینداری را فقط پرداختن به عبادت و اعمال شخصی قلمداد کنند، و با حذف اسلام از صحنه‌ی سیاست جهان، کشورهای اسلامی را عرصه‌ی غارتگریها و تاخت و تازهای سیاسی و نظامی خود نمایند. 🗓 پیام به ملت ایران به مناسبت بیستمین سالگرد انقلاب اسلامی؛‌۱۳۷۷/۱۱/۲۱ •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍️ هم عصر بودن موجب می شود که هر کس به کار خویش مشغول شود و قادر به درک ارزشهای شخصیتهای "زنده" نباشد. ✍️ انسان ها دچار حجاب معاصرت میشوند و مغفول از درک جایگاه عمیق شخصیت های تاریخی. ✍️ خمینی کبیر(ره) اَبر‌مرد زمان ماست، که کل بشر در حجاب معاصرت او هستند و غافل از او. نمیدانم که چندسال طول میکشد 🙌 ولی خداوندا... هرچه زودتر ما را از حجاب معاصرت خمینی کبیر بیرون آر... 🌀🌀 دیده‌بان 🔰🔰 @talabedideban •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
🏴 هدیه قلب قرآن، به قلب مستضعفان جهان ⏰ ساعت ۲۲:۲۰ 🗓 شنبه ۱۳ خرداد سال ۱۳۶۸ ه.ش 🕋 برابر با ۲۸ شوال ۱۴۰۹ ه. ق 🏨 بیمارستان قلب تهران روح بلند پیشوای مسلمانان و رهبر آزادگان جهان، حضرت امام خمینی به ملکوت اعلی پیوست. 📢 امشب ساعت ۲۲:۲۰ 🔻 ختم جمعی سوره مبارکه یس ( نهایت ۱۰ دقیقه زمان می بره ) 🌷هدیه به روح بلند حضرت امام رضوان الله علیه لبیک یا روح الله •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
EyEmamShahidanKhomeini.mp3
4.14M
▪️ای امام شهیدان خمینی ... 🎙 بانوای: حاج میثم مطیعی 🏴 فرارسیدن ۱۴ خرداد و ارتحال حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت عرض می‌نماییم. •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
💠امام و مکتب امام 7⃣ 🔻 یک واقعیّت این است که در این کشور از بعد از ، سعی یک مجموعه‌ی مصمّمی بر این شد که را بکلّ بشویند بگذارند کنار. بعضی‌شان اشتباه کردند و همان اوّل، همین را اعلان هم کردند. در روزنامه مقاله نوشتند، حرف زدند. اینجا یک خطای راهبردی کردند یا خطای تاکتیکی کردند و مشت خودشان را باز کردند که میخواهند آرمانها را بکل، کنار بگذارند. 🔻 البتّه حالا پخته‌تر شده‌اند، حالا نمیگویند، میخواهند بعضی‌ها آرمانها را کنار بگذارند امّا صریح نمیگویند، به جای اینکه بگویند عمل میکنند. آن‌وقت، بی‌عقل‌ها قبل از اینکه عمل بکنند بنا کردند گفتن. خب کسانی را هم که حدس نمیزدند که چنین چیزی وجود داشته باشد، بیدار کردند. از آن روز شروع شده. بی‌وقفه هم کار کردند. 🔻 فقط هم در داخل کار نکردند؛ هم در داخل کار کردند، هم در خارج کار کردند، هم از# عنصر_فکری استفاده کردند، هم از استفاده کردند، هم از استفاده کردند، هم از استفاده کردند، برای اینکه آرمانها را در کشور از بین ببرند، یعنی نسل جدید آرمانها را بکلّ فراموش کند. 🗓 بیانات در دیدار جمعى از دانشجویان؛ ۱۳۹۴/۰۴/۲۰ •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
امام خمینی (ره) شاهدی بر ادامه خط علوی ✔ اسلام به حاکمان می‏‌آموزد که وسیله‏‌ای برای برخورداری از لذت‏‌های دنیا و وسیله‏‌ای برای ممتاز شدن از دیگران در عرصۀ مظاهر زندگی و زینت‏‌های آن نیست، بلکه حکومت مسئولیت، خلافت و مشارکت با مستضعفان در غم‏‌های آنهاست. ✔ چنان‌که از تاریخ تجربۀ اسلامی بگذریم و نظرمان را به واقعیت این تجربه در وضعیت فعلی معطوف کنیم خواهیم دید که آن علوی بزرگ [امام خمینی] که رهبری پیکار ملتش را زیر پرچم اسلام به عهده گرفت تا آنجا که خداوند او را یاری نمود و امپراتوری شاه با تمامی گنجینه‏‌هایش به‌دست او افتاد و پیروزمندانه به دیار خود بازگشت، خانه‏‌ای را بر خانۀ قدیمی‏‌اش ترجیح نداد، بلکه به همان خانه‏‌ای که ستمگران نزدیک بیست سال قبل، او را از آنجا تبعید کرده بودند بازگشت تا شاهدی باشد بر اینکه امام علی علیه‌السلام تنها یک فرد معین نبود که تمام شده باشد ، بلکه او مظهر خط اسلام بود که پایان نمی‏‌پذیرد. 📚 کتاب اسلام راهبر زندگی، صفحه ۲۰۸ •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
☑️ تحلیل واقعه ۱۵ خرداد 1️⃣ ▪️ مبدأ نهضت بزرگ و مردم نیست. قبل از پانزده خرداد، در سال ۱۳۴۱ و آغاز سال ۱۳۴۲، قضایای مهمی اتفاق افتاد: - در دوم فروردین ۴۲، حادثه ی مدرسه ی فیضیه پیش آمد و ضرب و جرح طلاب علوم دینی - و اهانت به مرجع عالیقدر مرحوم آیةالله گلپایگانی. - قبل از آن، در اواخر سال ۱۳۴۱، قضایای تظاهرات مردم در بازار تهران پیش آمد - و در آنجا هم اهانت به مرجع عالیقدر مرحوم آیةالله حاج سید احمد خوانساری. ▪️اینها نشان دهنده ی این است كه نهضت روحانیت در سال ۴۱ و آغاز سال ۴۲ به آنچنان اوج و نشاطی رسیده بود كه پلیس دستگاه جبار و دستگاه های امنیتی برخوردهای خشنی با علما و طلاب و حتّی مراجع تقلید داشتند. ▪️ ولی با این همه، پانزدهم خرداد سال ۴۲ یك مقطع بسیار مهمی است. علت این است كه در روز ۱۵ خرداد ۴۲ حادثه ای كه اتفاق افتاد، را در این سطح خطرناك و حساس نشان داد. 🗓 بیانات در مراسم بیست‌ و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله)؛ ۱۳۹۲/۰۳/۱۴ 🔻🔻🔻 •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
🔻🔻🔻 ☑️ تحلیل واقعه ۱۵ خرداد 2⃣ ▪️در روز عاشورای آن سال - كه روز سیزدهم خرداد بود - در مدرسه‌ی فیضیه یك سخنرانی تاریخیِ تعیین كننده‌ای كردند. بعد كه امام را دستگیر كردند، در روز پانزده خرداد عمدتاً در ، همچنین در و در بعضی از شهرهای دیگر، یك موج حركت عظیم مردمی به راه افتاد و رژیم طاغوت با همه‌ی وجود، با ارتش خود، با پلیس خود، با دستگاههای امنیتی خود، دست به سركوب این حركت مردمی زد. در پانزده خرداد یك قیام مردمی به وجود آمد. ▪️این نشان دهنده‌ی این بود كه آحاد ملت ایران، با ، با - كه مظهر آن، امام بزرگوار بود - یك چنین پیوند مستحكمی دارند. و نكته اینجاست كه همین پیوند است كه ضامن پیشرفت نهضت، اوج نهضت و پیروزی نهضت میشود. ▪️هر جا یك حركتی، یك نهضتی به متكی بود و مردم با آن همراه شدند، این نهضت قابل ادامه است؛ اما اگر مردم با یك حركت اعتراضی پیوند نخوردند، ناكام خواهد ماند؛ كمااینكه بعد از حادثه‌ی در ایران قضایائی اتفاق افتاد، مبارزاتی شروع شد، هم از طرف گروههای چپ، هم از طرف گروههای ملی، اما همه‌ی اینها در طول تاریخ نهضتهای ایران، سرنوشتشان شكست و ناكامی بود؛ چون مردم با اینها نبودند. وقتی مردم وارد میدان میشوند و پشتوانهی یك نهضت، احساسات مردم، اندیشه ی مردم و حضور مردم میشود، آن نهضت قابل ادامه است و پیروزی برای آن نهضت رقم میخورد؛ حادثه ی این مطلب را نشان داد؛ نشان داد كه مردم پشت سر روحانیتند. 🗓 بیانات در مراسم بیست‌ و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله)؛ ۱۳۹۲/۰۳/۱۴ 🔻🔻🔻 •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
🔻🔻🔻 ☑️ تحلیل واقعه ۱۵ خرداد 3⃣ ▪️با دستگیری آنچنان قیامتی در تهران و در برخی از شهرستانهای دیگر به راه افتاد كه دستگاه را وارد میدان كرد و سركوب وحشیانهای كردند؛ تعداد نامعلومی -بسیار زیاد- از مردم كشته شدند؛ خیابانهای تهران با خون بندگان خدا و مؤمنان و جوانان سلحشور این ملت، رنگین شد. در ، چهره ی خشن دیكتاتور، چهره ی بیرحم رژیم طاغوت، كاملاً خود را نشان داد. ▪️اما نكته‌ی دیگری كه در قضیه ی پانزده خرداد وجود داشت -كه جوانهای ما، مردم عزیز ما باید به این نكات توجه كنند؛ اینها مهم است- این بود كه در مقابل این كشتار بی رحمانه ای كه در تهران و برخی نقاط دیگر به وجود آمد، هیچ نهادی از نهادهای دنیا، از این سازمانهای به اصطلاح حقوق بشر، زبان به اعتراض نگشودند؛ هیچ كس اعتراض نكرد. ▪️ مردم و روحانیت، در صحنه تنها ماندند. ماركسیستها و دولتهای چپ و گروههای چپ، حتّی حركت مردم در پانزده خرداد را محكوم كردند؛ گفتند این یك حركت فئودالیستی بود! كه دم از مبارزه میزدند، آنها هم این حركت را محكوم كردند؛ گفتند یك حركت كور و بی هدف بود، یك حركت افراطی بود! هر جائی كه مردمان عافیت طلب و راحت طلب، در وسط میدان مبارزه، جائی برای خود باز نمیكنند و خطرپذیری نمیكنند، انسانهای مؤمن و را به تندی و افراطی گری متهم میكنند؛ گفتند اینها افراطی بودند؛ حركت، حركت افراطی بود. 🗓 بیانات در مراسم بیست‌ و چهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (رحمه‌الله)؛ ۱۳۹۲/۰۳/۱۴ •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
سلسله نشست های نشست دوم 🔰بررسی تجربه های اجتماعی خانه طلاب جوان با حضور حجت‌الاسلام حسین کاظم زاده زمان سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲؛ ساعت ۱۸:۰۰ ⭕️ پخش زنده از صفحه آپارات 👇 https://www.aparat.com/matla/live ✅ از مهمان این قسمت چه سوالی دارید؟ بپرسید! 🌐 eitaa.com/matla_mag •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"
هدایت شده از نشریه عهد
🔸مقام معظم رهبری: یکی از قویترین و بهترین مواریث معنوی امام، همین وصیتنامه‌ی اوست. 🔺دوره آموزشی وصیت‌نامه امام خمینی 🔺به صورت مجازی 🔺همراه با اعطای گواهی پایان دوره و جوایز نقدی به نفرات برتر ⚪️ برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در دوره عدد ۵ را به آی‌دی @Tarikh1357 ارسال کنید. لطفا رسانه ما باشید _ 🖇کانال نشریه عهد 🔰 __ https://eitaa.com/joinchat/3229286474Cc283d72f64
🎙 کتاب صوتی «روایت رهبری» را به صورت از اینجا دریافت کنید و بشنوید! 👇👇 🌐 http://book.iranseda.ir/detailsalbum/?VALID=TRUE&g=424894 🖇 روایت رهبری _مناسبات جمهوریت و اسلامیت در انتخاب ولی فقیه_ کتابی است شنیدنی و بسیار جذاب، از ناگفته‌هایی درباره‌ی رهبری حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدّ ظلّه‌العالی) که شنیدن آن را به همه‌ی علاقه‌مندانِ تاریخ ایران اسلامی پیشنهاد می‌کنیم. •┈••✾🔹✾••┈• 🌀🌀 خانه طلاب جوان در "ایتــا" "بلــه" "روبیـکا"