eitaa logo
گفتاری در فرهنگ | محمد رحمانی
663 دنبال‌کننده
493 عکس
77 ویدیو
28 فایل
یادداشت های روزانه محمد رحمانی پژوهشگر حوزه سیاستگذاری فرهنگی و تربیتی ارتباط با استاد: @OWistful67
مشاهده در ایتا
دانلود
به نظر می رسد که روزهای دشواری را در پیش روی دارد و می بایست تلاش خود را برای ایجاد تعادل بین و نماید. دوگانه ای قدیمی که ریشه در خطای شناختی و فداسازی مصالح بلندمدت برای مصالح کوتاه مدت دارد. شفافیت در منطق گزینش و تایید صلاحیت کاندیداها، می تواند در بلندمدت منجر به افزایش مسئولیت پذیری مردم نسبت به انتخابات خود و همچنین افزایش مشارکت اجتماعی گردد. در حالیکه عدم شفافیت - ولو با لحاظ مصالح عمومی - نهایتاً‌منجر به کاهش سرمایه اجتماعی در بدنه مردمی خواهد شد. 🆔 @m_rahmani_g
42.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌توضیحاتی در مورد سرفصل تدوین استراتژی فرهنگی استاد: دکتر محمد رحمانی با ما همراه باشید🌱..... ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️ 🌐 کانال اطلاع رسانی دوره تخصصی مدیریت فرهنگی 🆔 https://eitaa.com/rwaqgroup
48.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌توضیحاتی در مورد سرفصل تدوین استراتژی فرهنگی استاد: دکتر محمد رحمانی با ما همراه باشید🌱..... ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️ 🌐 کانال اطلاع رسانی دوره تخصصی مدیریت فرهنگی 🆔 https://eitaa.com/rwaqgroup
با سلام 🔻🔻🔻🔻🔻🔻🔻 فراخوان جذب نیروی کار در شتاب‌دهنده متیس🌱🌱 🔷 به یک کارشناس اجرایی نیازمندیم. اگر مایل هستید در این زمینه با ما فعالیت داشته باشید . لطفا رزومتون را برای ما ارسال کنید بعد از بررسی شرایط در صورت پذیرش با شما تماس گرفته می‌شود. 🙏 شماره تماس جهت ارسال رزومه در ایتا یا تلگرام👇 ٠٩٣٩٩۶٩۴١۶۶
🔵 مسعود پزشکیان 🔴 محمد باقر قالیباف 🟡 سعید جلیلی در حالیکه دوستان انقلابی در حال جدال بر روی دوگانه هایی مانند «گفتمانی-مدیریتی»، «نظری-میدانی»، «فسادگریز-فسادپذیر»، «باندباز-شایسته سالار» و ... هستند، حجم توجهات بر کاندیدای دیگر در بدنه عمومی بالاتر است. گرچه حجم توجه برای چهره ای که کمتر شناخته شده بوده است امری طبیعی است اما اگر وفاقی صورت نگیرد، احتمال دارد که این توجهات تبدیل به گرایشات و در نهایت انتخاب گردد. پی نوشت: نتایج جستجوی کاربران در گوگل در هفت روز گذشته 🆔 @m_rahmani_g
🎉منتشر شد 📚 «خوانشی بر دلالت های تربیتی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» به همت دوستان عزیزم در اندیشکده مرآت و انتشارات تعالی مبین منتشر شد🙏 در این کتاب تلاش شده تا چهار خوانش مبتنی بر کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن با پرداختن به «اسلام در میانه دو تیغ»، «نظریه کارخانه انسان سازی»، «سنت های الهی ناظر به تربیت» و «ملاحظاتی در معرفت افزایی دینی» مرور گردد. 🛑این کتاب را به مربیان و فعالین تعلیم و تربیت پیشنهاد می کنم. 🌀 جهت دریافت کتاب با آیدی @ad_merat ارتباط بگیرید. 🆔 @m_rahmani_g
نوجوانان پیشران و امکان سنجی رای گیری در سنین پایین تر ✅ آلفونسو کالدرون پس از زنده ماندن از تیراندازی در دبیرستان مارجوری استونمن داگلاس، به یک فعال کنترل اسلحه تبدیل شد. در تابستان 2017، چهار نوجوان ساعت صفر، جنبش ملی آب و هوا را تأسیس کردند. اینها تنها تعدادی از میلیون‌ها فعال آگاه و قدرتمند هستند که در سن 16 سالگی تاریخ را تغییر می‌دادند. آنها به سازمان ملل مراجعه کرده‌اند، پرونده‌های دیوان عالی را آماده کرده‌اند، مدارس و جوامع را متحول کرده‌اند، و شرکت‌ها و سیاست‌گذاران را در هر سطحی از دولت به چالش کشیده‌اند. یک کاری که نتوانستند انجام دهند رای دادن است و در دنیا دیدگاه هایی بر این موضوع پافشاری دارند که زمان تغییر آن فرا رسیده است. 🤔 در اکثر ایالت های آمریکا، افراد 16 ساله حق رانندگی دارند. آنها می توانند ازدواج کنند، به اتحادیه کارگری بپیوندند، مدرسه را ترک کنند و تمام وقت کار کنند، مالیات بر درآمد بپردازند، حداقل دستمزد بگیرند، بدون رضایت والدین خود خانه را ترک کنند، خلبان یک گلایدر، ناخدای یک قایق، نجات غریق باشند، رضایت نامه پزشکی. درمان، گرفتن پاسپورت و شرکت در آزمون های آمادگی کالج که اکثر بزرگسالان در آن ها عملکرد ضعیفی دارند. و در حالی که مطالعات نشان می دهد که آنها همان سطح درک افراد 21 ساله از مدنی را نشان می دهند، آنها در مورد اینکه چه کسی جوامع و کشور آنها را اداره می کند - نظری ندارند - حتی اگر آنها کسانی باشند که با عواقب تصمیمات زندگی می کنند. 🌐مطالعات نشان می دهد که رای دادن یک عادت است هنگامی که رای دهندگان در اولین سالی که واجد شرایط هستند رای می دهند، احتمال بیشتری دارد که در هر انتخاباتی در آینده رای دهند. علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد که احتمال رای دادن جوانان 16 ساله بیشتر از 18 ساله‌ها است. در صحنه بین المللی نیز سابقه زیادی وجود دارد. از سال 2017، سن رای دادن در برزیل، اکوادور، آرژانتین، نیکاراگوئه، اتریش و اسکاتلند 16 سال بود. قابل توجه است که اتریش سن پایین‌تر رای‌دهی خود را با افزایش آموزش مدنی در دبیرستان‌ها ترکیب کرد و برای اولین بار مشارکت بیشتری را نسبت به سن رای‌دهی 18 سال تجربه کرد. این یک مدل امیدوارکننده برای ماست. حقیقت مطلب این است که تا وقتی که پارادایم فکری ما به نوجوانان نشود و از تهدید محوری به فرصت محوری تغییر نیابد، مطالعه، پیشنهاد و بررسی نسبت به تغییر قوانین پیشین در خصوص نوجوانان نیز صورت نخواهد گرفت. نوجوانانی که به درستی این کم محلی را درک نموده و در یک اقدام متقابل مسیر زیست خود را تغییر می دهند و این واکنشی است طبیعی در قبال رویکردهای ما در حکمرانی. 🆔 @m_rahmani_g
🔰⚜🔰⚜🔰 🔰⚜🔰 🔰 به نام خدا 💠 *گام‌های بلند شهید رئیسی عزیز در تحول آموزش و پرورش و راهکارهای استمرار آن* 🔹 *دورهمی اهالی تعلیم و تربیت با میزبانی کانون مدارس اسلامی* 📆 چهارشنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۷ تا ۲۰ 📡 *پخش زنده* برنامه اطلاع رسانی می‌شود، ان‌شاءالله. 🔸 علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند با شماره زیر در پیام‌رسان بله، هماهنگ نمایند: 👇 ☎️ 0910 744 7900 🍃 ارتباط با *کانون مدارس اسلامی* 👇 تارنما: 🌐 https://kanoonma.ir/ پیام‌رسان بله: 📮@kanoonma_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
استاد محمد رحمانی درس تدوین استراتژی فرهنگی 📍طراحی نقشه جامع و یا طراحی راهبردی ؟ 📎استراتژی یعنی انتخاب کردن ،یعنی به یک سری امور نه گفتن ! ما با همراه باشید🌱 ▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️▫️ 🌐 کانال اطلاع رسانی دوره تخصصی مدیریت فرهنگی 🆔 https://eitaa.com/rwaqgroup
🎉نظام آموزش سازمان های مردم نهاد NGO جوانان توسط اندیشکده مرآت تدوین یافت این نظام نامه شامل: ▫️الگو شایستگی ها، نقش ها و انتظارات از سازمان های مردم نهاد جوانان ▫️نیازهای آموزشی این گونه از سازمان ها ▫️فرآیند آموزش و طرح ریزی و برنامه ریزی آموزشی این سازمان هاست این کتاب محصول دو سال فعالیت مطالعاتی با حمایت معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان بوده است. 🆔 @m_rahmani_g
تاملی بر دو واژه «» و «» واژگان بر خلاف تلقی عوامانه ای که از آن وجود دارد و یک امر اعتباری به معنای بی اثر معنا می شود، اتفاقاً امری حقیقی است و تاثیرات شگرفی دارد. ملاصدرا بر این باور بود که کلمات و واژگان مجموعه‌ای از نشانه‌های معنوی و رمزهای الهی هستند که باید به دقت مورد استفاده قرار گیرند. در فلسفه غرب نیز این اهمیت بس دقیق تر مورد توجه قرار گرفته است. ویلارد واِن اورمن کویین فیلسوف تحلیلی می گوید: «هیچ چیز به اندازه ساختار جمله‌ها و واژگان نمی‌تواند بر جهان‌بینی ما تأثیر بگذارد» کویین معتقد بود که ساختار زبانی نقش تعیین‌کننده‌ای در تشکیل دیدگاه‌های فلسفی افراد دارد. نوع بهره برداری ما از واژگان، در حقیقت جهان بینی ما را شکل می دهد و به تعبیر ویتگنشتاین «حدود جهان من محدود به حدود زبان من است و مرزهای زبان من، مرزهای جهان من را نشان می‌دهد.» از این رو توجه به معنای دو واژه «انقلابی» و «مردم» در ده روز گذشته بیان گر این است که ما نیازمند یک بازسازی الهیاتی و جهان بینی در خودمان هستیم. بگذارید با پرسشی شروع کنم: ▫️به راستی وقتی ما واژه «مردم» را استفاده می کنیم چه تصوری از آن داریم؟ کدام مردم اند که اندیشه ها و آراء آنها حجیت دارد و نظر آنها محترم است؟ آن ۶۰ درصدی که رای نداده اند یا ۴۰ درصدی که رای داده اند؟ در بین این ۴۰ درصد آن نزدیک به پنجاه درصدی که به جلیلی و قالیباف رای داده اند و یا آن نزدیک به پنجاه درصدی که به پزشکیان و پورمحمدی رای داده اند؟ به راستی ما در کنشگری اجتماعی و سیاسی و فرهنگی خود، مخاطب خودمان را کدام لایه از فضای اجتماعی می دانیم و نسخه ما برای دیگری چیست؟ ▫️نمایندگان جریان انقلابی در ریاست جمهوری آقایان و و و بودند. حال پرسش این است که نقطه مقابل آنها یعنی و نماینده چه می شوند؟ نماینده جریان غیرانقلابی یا ضد انقلابی؟ این برچسب زنی در فضای اجتماعی چه تاثیری دارد؟ تاثیر آن این است که وقتی ۶۰ درصد مردم رای نمی دهند و از ۴۰ درصد باقی مانده نیمی از آنها به جریانات غیرانقلابی رای می دهند پس مشروعیت ما چگونه قابل صورت بندی است؟ 🔻مساله و چالش اصلی ما در دو گانه «خودی و غیرخودی» است و ما دچار بحران «مرزبندی» هستیم. همان چالشی که در قالب "ما و دیگری" در اندیشه شریعتی مطرح گردیده بود. شریعتی معتقد است که با فراتر رفتن از مرزهای "ما" و "دیگری" و شناخت متقابل، امکان ایجاد گفت‌وگو و تعامل مثبت میان آنها وجود دارد. به اعتقاد او، این گفت‌وگو و تعامل می‌تواند به شکل‌گیری یک هویت مشترک و فراگیر منجر شود. مساله امروز ما این است که خط قرمز تبیین کننده غیریت، روز به روز در حال تنگ شدن است و سرمایه های اندیشه ای و واژگانی ما دائما در حال مصرف شدن برای امور روزمره است. جامعه ما به مثابه طفلی گریزپاست که سرمایه های یک عمر پدر خود را بدون توجه مصرف می کند و نگاهی به آینده و سیر دشوار بازگشت آنها ندارد. بدیهی است که تمایزات در نظامات اجتماعی و سیاسی امری لابد است، تمایزات در بدنه مردم وتمایزات در کنشگران سیاسی. اما این تمایزات از کجا مرز هویتی پیدا می کند و غیریت ها را شامل می شود؟ از کجا این امکان برای ما وجود دارد که این تمایزات را در شیپور واژگانی خود به صورت تمایز هویتی فریاد بزنیم؟ 🆔 @m_rahmani_g
یک پرسش ساده 🤔 * در یک هفته آتی که جامعه به شدت درگیر اوج فضای فعالیت های انتخاباتی است، انتخاب شما چیست؟ 1️⃣ تمرکز برتوسعه مشارکت و افزایش شرکت کنندگان در انتخابات ولو با افزایش رای کاندیدای رقیب 2️⃣ تمرکز بر رای آوردن کاندیدای مطلوب ولو با ثبات در میزان رای دهندگان (۴۰ درصد) حقیقت مطلب این است که در بزنگاه هاست که تصمیم گیری های افراد، جهت دهی های اندیشه ای آنها را نمایش می دهد. در حالت عادی پاسخ قالب فعالین بر این است که: افزایش مشارکت + رای به کاندیدای مطلوب. پاسخی که در حقیقت فرار از مساله و انتخاب است. در حالیکه در نگاه راهبردی «همه چیز یعنی هیچ چیز Every thing is nothing» به نظر شما راه حل برون رفت از این دوگانه چیست؟ پاسخ هوش مصنوعی به این دوگانه هم جالب است: «این یک سوال چالش برانگیز است و فیلسوفان و اندیشمندان نظرات متفاوتی در این مورد دارند. اما در کل، به نظر می رسد که تمرکز بر افزایش مشارکت شهروندان در انتخابات از اهمیت بیشتری برخوردار است. برخی دلایل که چرا تمرکز بر افزایش مشارکت ممکن است مهم تر باشد: ✔️ مشارکت بالا، مشروعیت بیشتری به نظام سیاسی می دهد و نماینده واقعی اراده مردم است. ✔️با افزایش مشارکت، طیف وسیع تری از شهروندان در تصمیم گیری های کلان جامعه نقش ایفا می کنند. ✔️مشارکت بالا، ثبات سیاسی و اجتماعی را افزایش می دهد و اعتماد عمومی به نظام سیاسی را بالا می برد. ✔️کاندیداهای منتخب با مشارکت بالا، مشروعیت و پشتوانه مردمی بیشتری دارند. اما در عین حال، رأی آوردن کاندیدای مورد نظر نیز اهمیت دارد، زیرا سیاست ورزی، رقابت سالم و پیروزی در انتخابات به منزله تحقق اهداف و اصول سیاسی است. بنابراین باید تعادلی بین این دو هدف برقرار شود. به گونه ای که افزایش مشارکت همراه با پیروزی کاندیدای مورد نظر باشد. این موضوع نیازمند برنامه ریزی و تلاش دقیق و هماهنگ است. 🆔 @m_rahmani_g
چطور سادگی بر پختگی چیره می شود؟ 🌀 اصولاً در طول تاریخ زبان حرکت های اجتماعی همواره با زبان روزمره اجین بوده است. به راحتی این موضوع را می توان در مشاهده کرد. کافی است یک صفحه از کتب امام خمینی(ره) را با یک دقیقه از سخنرانی های ایشان را مقایسه کنید. برقراری ارتباط بین خالقین این دو اثر امکان ندارد چرا که زبان مکتوبات، زبان نخبگی و با درون مایه فلسفی و فقهی و عرفانی و زبان سخنرانی ها، زبان عامیانه و با بهره برداری از «زبان روزمره است». به تعبیر یکی از اساتید آنگاهی که در تاریخ شیعه، رهبران اجتماعی از نعمت «سادگی» و «همه فهمی» در بیان بهره مند نبودند،‌حرکت های اجتماعی نیز به این صورت شکل نگرفت و نمونه تاریخی آن در آیت الله شاه آبادی نقل می شود. ▫️اسوالد هنفلینگ در کتاب «فلسفه و زبان روزمره» می گوید: «"زبان روزمره" عبارتی است که اکثر فیلسوفان با سوء ظن به آن می‌نگرند... اگر در بیانات یک فیلسوف ابهام و بی دقتی دیده شود باید از او خواست تا به همان زبان روزمره منظور خود را روشن و شفاف سازد، و اگر هم نتوانست باید به ناتوانی یا اکراه او در این امرظنین شد و نه به خود زبان".» در حقیقت برخلاف تلاش هایی که برخی فیلسوفان همچون راسل، ویتگنشتاین، فرگه و کارناپ در تبیین ضرورت سادگی در زبان می کنند اما توجه به زبان روزمره در ادبیات نخبگی به شدت کمرنگ است. 🔻در دو هفته گذشته و در جریان تمرکز بسیاری از نامزدها، بر ارائه پخته تر، عمیق تر و دقیق تر برنامه هایشان برای تحول ایران بود. گفتگوهای مفصل پیرامون برنامه پنج ساله هفتم، انبوه طرح هایی برای حل ناترازی های مختلف اقتصادی، چالش های حوزه سیاست خارجه مثل FATF و ... اما نهایتاً به جز لایه نخبگانی و خواص جامعه، آحاد جامعه به چه سمتی مایل می شوند؟ عامه مردم به سمت «زبان روزمره» می روند. چیزی که در زبان مشاهده نمی شود و در زبان کمتر بود. اما مسلط بر این زبان روزمره است. البته نه از باب توان در قدرت تبدیل، بلکه از عوامانه بودن شخصیت درونی خود ‼️ ولی نتیجه تغییری نمی کند، مردم با این زبان مانوس تر اند و احساس نزدیکی بیشتری می کنند. لذا کلید واژه ها، رفتارها و تک تک کنش هایش در اذهان مردم معناپذیر است. این درک از ذهن مردم، در بسیاری از ما وجود ندارد لذا دقیقاً محصولات رسانه ای تولید می کنیم که مبتنی بر چارچوب ذهنی ما خنده دار و مضحک، اما مبتنی بر اذهان مردم جذاب و قابل درک است. 🆔 @m_rahmani_g
47.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویژه برنامه 🔰 با محوریت هیات های نوجوانانه کنشگر و جهادی و معرفی نوجوانان پیشران 🌒شب های دهه اول ماه محرم 📺 از شبکه امید 🕢 ساعت ۱۹ لغایت ۲۱ 🆔 @m_rahmani_g
گفتاری در فرهنگ | محمد رحمانی
ویژه برنامه #نسل_قاسم 🔰 با محوریت هیات های نوجوانانه کنشگر و جهادی و معرفی نوجوانان پیشران 🌒شب ها
عرض سلام و خدا قوت ان شآء الله ویژه برنامه نسل قاسم رو از فردا شب در شبکه امید خواهیم داشت. محوریت این برنامه حول ایده «نوجوان پیشران» و همچنین «هیات فرامناسکی» کلید خواهد خورد و تلاش میشه تا الگوهای قابل روایتی رو در اون به مخاطبین نوجوان ارائه کنیم. خوشحال میشیم که دوستان در این خصوص اگر ایده و محتوا و کمکی داشتند بفرمایند. تشکر
هدایت شده از اندیشکده مرآت
📌مصاحبه با دکتر محمد رحمانی مدیریت اندیشکده مرآت 🔹گزارش تفصیلی خبرگزاری مهر از مصاحبه با حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد رحمانی، مدیریت اندیشکده مرآت و نویسنده کتاب خوانشی بر دلالت های تربیتی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن پیرامون مباحث مطرح شده در کتاب و دلایل نویسنده از نگارش کتاب فوق مشاهده متن گزارش: https://mehrnews.com/x35nxx 📚اندیشکده راهبردی مرآت https://eitaa.com/merat_thinktank
طرح یک پرسش 🛑 چالشی به نام انتخابات ریاست جمهوری اخیر از جنبه های مختلفی قابل تحلیل و بحث کارشناسی است؛ اما شاید ریشه ای ترین ساحت آن، بررسی از جانب است. ▫️آمارها نشان می دهد که بخش بیش از هشتاد درصد از واجدین شرایط زیر ۲۵ سال در انتخابات شرکت نکرده اند. به راستی آینده انتخابات در ایران چگونه خواهد بود؟ ▫️در دور اول انتخابات بخش عمده ای از افرادی که به نظر می رسید مرجعیت اجتماعی دارند - از اساتید اخلاق و خطابه تا مداحان و سرداران و ... - از آقای قالیباف حمایت کردند. اما بخشی از بدنه حزب اللهی نه تنها آن را نپذیرفت بلکه شروع به تهمت و برچسب زنی به این افراد نمود. به راستی پس کدام مرجع مذهبی و سیاسی است که می تواند خیزش اجتماعی ایجاد کند؟ ▫️بیشترین تخریب ها و برچسب زنی ها به جریان اصولگرایی نه از جانب رقیب که از جانب خودی ها بود. حجم تخریبی که به صورت خاص از آقای قالیباف توسط بخشی از بدنه حزب اللهی صورت گرفت کم نظیر بود. به راستی حد انقلابی گری و حضور در دایره انقلاب پس چیست؟ ▫️۶۰ درصد مردم در دور اول و ۵۰درصد از مردم در دور دوم انتخابات شرکت نکردند. این موضوع احتمالا ناشی از گلایه مندی نسبت به وضعیت حکمرانی دینی است. در این صورت چه باید کرد که نگاه مردم چگونه از ناکارآمدی دینداران به ناکارآمدی حضور دین در عرصه حکمرانی عدول نکند؟ ▫️پس از شکست جریان اصولگرایی در دور دوم انتخابات، کماکان تحلیل های کاملا متضاد از نحوه رقابت جلیلی-قالیباف به گوش می رسد. بالاخره چه اندوخته ای از انتخابات ۱۴۰۳ وجود داردکه بتواند چراغ راه آینده گردد؟ آیا اصولا فهم واحدی از این رویداد در بدنه مذهبی و حزب اللهی وجود دارد؟ اینها تنها بخشی از پرسش هایی است که می توان بدان ها از زاویه نگاه تربیت سیاسی پرداخت. موضوعی که به دلیل پارادایم غیرانقلابی حاکم بر جریان انقلابی و همچنین رویکرد انحصارگرایانه بخشی از بدنه کنشگران جریان انقلاب نسبت به مردم، در طول چهاردهه گذشته شکل گرفته و حل آن نیازمند برنامه ریزی جدی و میان مدت است که در صورت عدم برنامه ریزی منجر به چالش ها و بحران های جدی در آینده خواهد شد. شاید مهمترین و راهبردی ترین بزنگاه رشد و تعالی نوجوانان در شرایط کنونی و یک دهه آینده، همین تربیت سیاسی است. 🆔 @m_rahmani_g
🏴 السلام علیک یا اباعبدالله الحسین (ع) 🏴 فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهداء(علیه السلام) تسلیت باد. 📌آغاز ثبت نام کلاس های آموزشی ضمن خدمت مدیران و معلمان مدارس 📍تابستـــــــــــــــــــــــــــان 1403📍 💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢💢 مرکز آموزش های تخصصی دانشکده رفاه با مشارکت کانون مدارس اسلامی در نظر دارد کلاس های آموزشی تابستان را در ۴ حیطه برای شما عزیزان برگزار نماید : *1. حیطه ی روانشناسی* *2. حیطه ی تربیت دینی* *3. حیطه ی آموزشی و پژوهشی* *4. حیطه ی مدیریت مدرسه* 🖌️بهره مندی از اساتید برجسته در حوزه تعلیم و تربیت 📆 شروع کلاس ها از *1 الی 25 مرداد ماه* 📍مهلت ثبت نام تا ۲۸ تیرماه می باشد. 🔍☎️جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد * زمان کلاس های ضمن خدمت* و ثبت نام به آدرس زير در پیام رسان بله مراجعه نموده https://ble.ir/zemnekhedmat1403 و یا با شماره ۰۹۱۰۳۹۰۸۵۴۳ تماس حاصل نمایید . 🔍☎️ 📗 از طریق سایت کانون مدارس اسلامی هم می توانید اطلاعات بیشتر کسب نمایید . https://kanoonma.ir 🏢 مکان برگزاری : مرکز آموزش‌های تخصصی دانشکده رفاه – سالن 12 بهمن ✏️منتظر حضور ارزشمند وفعال شما هستیم .📝
هدایت شده از شتابدهنده متیس
📣 فراخوان شناسایی و توانمندسازی مربیان، هسته‌ها و تیم‌های نوآور 📍اگه طرح، ایده یا تجربه ای برای ساختن یک تیم اردویی دارید، یا دوست دارید یه تیم طراحی و برگزاری اردو تشکیل بدید، کافیه به پلتفرم هم آپ مراجعه کنید و اونجا پروفایل تون رو تکمیل کنید. (www.hamup.ir) 📝 شرایط ثبت نام: - بازه سنی ۱۹ تا ۳۵ سال - سابقه اردویی یا مدرک تحصیلی مرتبط - شرکت و پذیرفته شدن در مصاحبه 📩 مهلت ثبت نام تا ۲۷ تیرماه ۱۴۰۳ 💻جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه رویداد در ارتباط باشید: @hamupadmin 09197321103 ‏ بله | سایت | پلتفرم همآپ
گفتاری در فرهنگ | محمد رحمانی
📣 فراخوان شناسایی و توانمندسازی مربیان، هسته‌ها و تیم‌های نوآور #اردویی 📍اگه طرح، ایده یا تجربه ای
دوستانی که علاقه مند هستند تا یک هسته یا تیم نوآور در حوزه برگزاری اردو برای نوجوانان را داشته باشند می توانند در این فراخوان شرکت نموده و با حمایت ان شاء الله تیم سازی کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خلاصه برنامه هویت چیه ؟ 🤔 ما چقدر می‌تونیم هویت‌مون رو بزرگ کنیم ؟ نسبت "هویت انقلابی" و "هیئت" چیه ؟ 🆔 @m_rahmani_g
31.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خلاصه برنامه چجوری با عقل‌مون امام حسین (ع) رو دوست داشته باشیم ؟! هرشب قراره در نسل قاسم به یکی از ویژگی‌های "هیئت‌های نوجوانانه کنشگر" اشاره کنیم: در این قسمت، موضوع ما عقله ! 🆔 @m_rahmani_g
📌نشست رونمایی از کتاب خوانشی بر دلالت های تربیتی طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن 👤با حضور نویسنده اثر: دکتر محمد رحمانی(مدیریت اندیشکده مرآت) و جمعی از فعالین عرصه تعلیم و تربیت 👤دبیر نشست: دکتر امیرحسین نبی ⏰️زمان: یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۴/۳۱ ساعت ۱۷ الی ۱۹ 🎦پخش زنده از پلتفرم اسکای روم لینک ورود به نشست👇 https://www.skyroom.online/ch/khanahouse/events 🆔کسب اطلاعات بیشتر 👇 @ad_merat 📚اندیشکده راهبردی مرآت https://eitaa.com/merat_thinktank