eitaa logo
معارف تشیع
92 دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
3.2هزار ویدیو
135 فایل
ارتباط با ادمین @ahmadbagherian
مشاهده در ایتا
دانلود
پیامبر گرامی (ص): ای علی تو از من و من از تو هستم
*سه یار غیر هم دبستانی!* 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 همه صندلی‌ها پر شده بودند. اصرار داشت که سوار شود. راننده که عمامه‌ای به سبک خراسانیان اصیل بر سر داشت، وقتی اصرار جوان را دید، چارپایه چوبی کنارش را نشان داد و گفت: بیا بالا بنشین ور دست خودم. مقصد نهائی خواف است! هنوز به شریف‌آباد نرسیده بودند که راننده می‌پرسد: خُب جوان برای چه می‌خواهی به خواف بروی؟ کسی را آنجا می‌شناسی؟ کار واجبی داری که اینهمه اصرار داشتی سوار شوی؟ و جوانک می‌گوید نه! راننده بیشتر متعجب می‌شود و می‌پرسد: پس می‌خواهی بروی خواف چه کار کنی؟ آنجا که چیزی برای دیدن ندارد. وسط کویر است! و جوانک می‌گوید: هیچ! می‌خواهم بروم آنجا را ببینم! فقط همین! راننده جلوی یک قهوه‌خانه متوقف می‌شود تا گلويی تازه کنند. دست جوان را هم می‌گیرد. چای اول را که سر می‌کشند، جوان شعری را زمزمه می‌کند! گوش‌های راننده تیز می‌شود. شعر زبان حال راننده و مسافران است و این جاده‌های خراب و خاکی!! با این مضمون که چرا با این‌همه ثروت باید جاده‌های ما این‌چنین باشد و وضع مردمان‌مان این‌گونه؟ راننده تعجب می‌کند. آن‌چه این جوان می‌خواند، نه شعر است و نه محاوره معمولی. در عین اینکه قافیه ندارد ولی فکر می‌کنی شعر است! سر و ته دارد و گوش‌نواز است!! می‌پرسد این‌ها را کجا خواندی؟ و جوان می‌گوید: از جایی نخواندم؛ خودم سروده‌ام!! یعنی این‌ها شعر بود؟ و جوان جواب می‌دهد بله به این‌ها می گویند شعرنو! قشنگ است! نشنیده بودم. راننده خیلی از جوانک خوشش می‌آید. وقتی به خواف رسیدند راننده پرسید: خب ببینم! در خواف کجا می‌خواهی بمانی؟ اینجا مسافرخانه‌ای چیزی ندارد. جوانک می‌گوید: نمی‌دانم. بالاخره یک جائی پیدا می‌شود. خدا بزرگ است. راننده می‌گوید: باید بیایی خانه خودمان. بد نمی‌گذرد. به منزل راننده می‌روند. همین‌طور که دارند حرف می‌زنند، از خستگی به خواب فرو می‌روند. زمانی بیدار می‌شوند که اهل خانه دارند سور و سات شام را آماده می‌کنند. بعد از شام راننده اشاره‌ای به پستوی خانه کرده و با سر اشاره‌ای به بچه‌ها می‌کنند. به درون پستو می‌روند و اندکی بعد با یک بسته دراز، پیچیده در یک پارچه قلم‌کاری شده باز می‌گردند. بسته را جلوی راننده می‌گذارند. راننده به آرامی و با احترام بسته را باز می‌کند. حالا نوبت جوان است که متعجب شود. داخل بسته یک دو تار است. راننده دست چپش را سوی کوک دو تار می‌برد و با ناخن‌های دست راست بر سیم‌ها زخمه‌ای چند می‌زند. پس از چند بار بالاخره مطمئن می‌شود که ساز کوک است؛ می‌نوازد و سپس می‌خواند: نوائی، نوائی، نوائی، نوائی همه با وفایند، تو گل بی‌وفایی الهی برافتد نشان جدایی تازه اینجاست که جوان از بهت بیرون می‌آید و بی‌اختیار دست می‌اندازد به گردن راننده و او را بوسه باران می‌کند! آن راننده عثمان محمدپرست- نوازنده بزرگ خراسان- است و آن جوان هم مجتبی کاشانی شاعر و مدرسه ساز بزرگ سال‌های بعد! در همان خواف بود که پیوند میان عثمان و مجتبی شکل گرفت. این دو یار و در کنار یار دیگرشان، پدر عکاسی نوین و سلطان عکاسی طبیعت ایران، زنده‌یاد نیکول فریدنی، بنیادی را بنا نهادند که بعدها به جامعه یاوری فرهنگی معروف گشت و کارش ابتدا دادن خدمات درمانی و بعدها مدرسه‌سازی برای مناطق بسیار محروم جنوب خراسان بود. این تشکل در زمان حیات کاشانی بیش از ۲۰۰ مجتمع آموزشی ساخت، ولی با مرگ مجتبی به پایان نرسید و تاکنون ۹۰۰ مدرسه ساخته است. در قسمتی از وصیت‌نامه کاشانی آمده: «من کاری نتوانستم برای مردم انجام دهم، حاصل عمر من برای ملتم و کشورم ۲۰۰ مجتمع آموزشی است که با پول مردم و دوستانم در انجمن یاوری ساختم و شش کتاب شعر که برای مردم و به عشق آن‌ها سروده‌ام». شعر و شعور مجتبی کاشانی و دو تار عثمان در کنار تصاویر نیکول در معرفی فقر و مسکنت در روستاهای جنوب خراسان و اثرات مثبت مدرسه‌سازی، توانست جامعه یاوری فرهنگی را به کمال برساند. مجتبی کاشانی شیعه عثمان محمد پرست سنی و نیکول فریدنی ارمنی بود درس برای ما: ۱- عثمان هیچگاه برای نواختن موسیقی پول نگرفت و اگر پولی گرفت صرف کار خیر و مدرسه‌سازی کرد. ما کدام توانمندی‌مان را وقف بسط نیکویی و خلق زیبایی و نشر دانایی می‌کنیم؟ ۲- در نگاه اول همه ما فکر می‌کنیم این دیدار (مجتبی و عثمان) یک اتفاق تصادفی بوده است. اما در این جهان هیچ اتفاقی، اتفاقی نیست! اگر اندیشه خیری در وجود ما باشد دیر یا زود درها گشوده می شود. ۳- این سه یار غیر هم دبستانی، شاگرد سه مکتب مختلف بوده‌اند. اما هم جهان را مطلوب‌تر کرده‌اند و هم جان‌شان متعالی‌تر شد. دکتر محمد رفیع جلالی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌳🌹 آغاز روزمان را مزین و منور میکنیم به کلام روحبخش و دلنشین قرآن کریم..🌹🌳🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صبح هایمان بی شک میتواند زیباتر باشد، اگر تنها دغدغه زندگیمان مهربانی باشد، جای دوری نمیرود، یک روز همین نزدیکی ها لبخندمان را چند برابر پس خواهیم گرفت، شاید خیلی زیباتر... بیا باور کنیم دنیا برای زندگی زیباست زمینش هست، خدایش مهربان با ما چقدر از غم سرودیم چقدر با غصه سر کردیم! رهایش کن، کمی بگذر بیا باور کنیم دنیا، برای زندگى زیباست! ‌گاهی وقت‌ها تشکر کردن از خدا فقـط گفتن کلمه‌ی خدایا شکرت نیست گاهی وقت‌ها برای تشکر از خدا باید کاری کرد دلی را شاد کرد، گلی را هدیه داد دستی راگرفت و بخششی کرد ✨🏆🏆✨ سلام صبح بخیر امروزتون همراه با آرامش، مهربانی و خیر و برکت ❤️❤️
📖 تقویم شیعه ☀️ امروزدوشنبه: شمسی: دوشنبه - ۲۸ آبان ۱۴۰۳ میلادی: Monday - 18 November 2024 قمری: الإثنين، 16 جماد أول 1446 📆 روزشمار: ▪️17 روز تا شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها (روایت 95روز) ▪️27 روز تا وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها 🌺34 روز تا ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
انصاف با مردم امیر المؤمنین علیه السلام فرمود: « أَجْوَرُ السِّيرَةِ أَنْ تَنْتَصِفَ مِنَ النَّاسِ وَ لَا تُعَامِلْهُمْ بِه‏». [غرر الحکم ص 426 حدیث 16]. «ستم بارترین روش این است که از مردم برخورد منصفانه را اتظار داشته باشی ولی خودت با آنان به انصاف رفتار نکنی».
🔴 از عجایب روزگار! مرحوم علامه ابوالفتح کراجکی (م۴۴۹ق)، فقیه و متکلّم شیعه در قرن پنجم و از شاگردان شیخ مفید و شیخ طوسی رحمهماالله می‌نویسد: 🥀 «از عجایب روزگار این است که فاطمه زهراء بتول، سیدة نساء العالمین، دختر خاتم الانبیاء، بسوی پدرش گریه‌کنان خارج می‌شد و از امتّش یاری می‌طلبید و از کسانی که آنان را به دینش هدایت کرده بود برای دفع ظلم ابوبکر در حقّش استمداد می‌کرد، اما هیچکس او را یاری نکرد و پاسخش را نداد، با وجود زمان کمی که از رسول خدا صلّی‌الله‌علیه‌وآله گذشته بود و اگر این عمل آن غاصبان در حقّ فرد دیگری مثل او صادر می‌شد، رقّت قلبی بر مردم عارض می‌گشت و به یاری آن مظلوم می‌شتافتند! ⭕️ اما دیر زمانی نگذشت که عایشه دختر ابوبکر، بسوی بصره خارج شد و مردم را به جنگ با امیرالمؤمنین علیّ بن ابیطالب علیهماالسلام و نیکانی که در اصحابش بودند تحریض و ترغیب کرد و بسوی ریختن خون او و فرزندان و خاندان و شیعیانش سوق داد، در عین حال ده هزار نفر از همین مردم ندای او را لبیک گفتند و (در جنگ جمل) در برابرش جنگیدند تا اینکه اکثرشان در مقابلش به هلاکت رسیدند! و این از امور عجیب روزگار است!» 💠 «فمن عجيب الامور و طريفها: أن تخرج فاطمة الزهراء البتول سيّدة نساء العالمين، ابنة خاتم النبيّين، تندب أباها و تستغيث بامّته، و من هداهم إلى شريعته، في منع أبي بكر من ظلمها فلا يساعدها أحد، و لا يتكلّم معها بشر، مع قرب العهد برسول اللّه صلّى اللّه عليه و آله، و مع ما يدخل القلوب من الرّقة في مثل هذا الفعل إذا ورد من مثلها حتى تحمل الناس أنفسهم على الظلم فضلا عن غيره، ثمّ تخرج عائشة بنت أبي بكر إلى البصرة تحرّض الناس على قتال أمير المؤمنين عليّ بن أبي طالب عليه السّلام، و قتال من معه من خيار الناس، ساعية في سفك دمه و دماء أولاده، و أهله و شيعته، فتجيبها عشرة آلاف من الناس، و يقاتلون أمامها، إلى أن هلك أكثرهم بين يديها، إنّ هذا لمن الأمر العجيب!» 📚 التعجب من أغلاط العامة في مسألة الإمامة (ابوالفتح‌کراجکی)، ص۱۲۸
خارج زکات درس 88.MP3
45.71M
خارج فقه کتاب زکات درس 88 دوشنبه 28 آبان
خارج فقه کتاب زکات درس 88 دوشنبه 28 آبان نقل اقوال را طول دادیم چون مسأله از مسائل اساسي است و ما خواستیم تا هنگام رجوع به اخبار خوانندگان أنس ذهنی به خلاصه أقوال فريقين در ما يتعلق به الزكات داشته باشید. و قبل از ذكر اخبار مسأله نظر خوانندگان را به نكته ای توجه می دهیم و آن اینکه: ممکن است به ذهن خطور کند که چون زكات ماليات ديني تشریع شده در جميع اديان از جمله دين اسلام برای تأمين شؤون اقتصادي و سد خلات حادث شده برای حكومت دينی و پیروان آن در جميع ازمنه و امكنه است و دين اسلام دين شامل كافه مردم و برای جميع اعصار تا روز قيامت است، و اموال عامه و منابع ثروت مختلف و متطور به حسب ازمنه و امكنه و قاره ها است، پس لامحاله مناسب این است که اصل حكم زكات و تشريع آن مذكور در قرآن كريم و به منزله قانون اساسي اسلام باشد، و آنچه به آن زکات تعلق می گیرد بر اساس امكنه و ازمنه و متحول بوده و تعيين آن به متصدی حكومت اسلامي سپرده شود تا آن را بر اساس منابع ثروت مردم و بر اساس احتياج برای مصارف لازم تعیین نماید. بنا براین این چیزی است که ممکن است به ذهن تبادر پیدا کند و تو می بینی که قرآن كريم در آیات فراوان بر وجوب ايتاء زكات تاکید نموده و آن را مقارن با نماز قرار داده است، و نیز فرمود: (...أنفقوا من طيبات ما كسبتم و مما أخرجنا لكم من الارض). [بقره: 267]. و ظاهر این است که مراد از نفقه زكات است، به دلیل قوله (تعالی): (و الذين يكنزون الذهب و الفضة و لاينفقونها في سبيل الله) [توبه: 34] و خدا به پیامبر (ص) خطاب نموده و فرمود: (خذ من أموالهم صدقة) [توبه: 103] و مصرف آن را بیان فرمود با قوله: (انما الصدقات للفقراء و المساكين) [توبه: 60]. و چیزی که به آن زکات تعلق میگیرد را معين نکرد، و پیامبر (ص) آن را معین کرد، چنانکه در خلال اخبار آتيه خواهد آمد که آن گاه که قوله (تعالی): (خذ من أموالهم صدقة) نازل گردید پیامبر (ص) زكات را بر نه چیز وضع کرد، و از غیر آنها عفو کرد، و شاید از این اخبار به ذهن متبادر شود که رسول الله (ص) به عنوان رسول از جانب پروردگار خود حكم الله را که عبارت از وجوب زكات و لزوم أخذ انها هست بیان فرمود، و از این جهت که حاكم مسلمانان و سائس آنان در عصر خود بود زكات را در نه چیز وضع کرد و از غیر آنها عفو کرد، در حالی که مقتضی برای زکالت بقیه وجود داشت و قوله: «أموالهم» شامل آن نیز میشد، زیرا نه مورد عمده ثروت عرب در حجاز در عصر او (ص) بود، بنا براین برای حاكم مسلمانان در هر مكان و عصری جایز است ثروت رعيت خود و احتياج حكومت و مرتزق آن را ملاحظه نموده و زكات را طبق آنچه رافع احتياج باشد و صلاح می داند وضع نماید. و در أخبار كثيره مستفيضه وارد شده که «ان الله فرض للفقراء في اموال الاغنياء ما يكتفون به و لو علم ان الذي فرض لهم لايكفيهم لزادهم» [وسائل 9: 10، کتاب الزکاة، ابواب ما تجب فیه الزکاةف باب 1(باب وجوبها) ح 3]، و لا محاله مراد از فقراء فقراء و ساير مصارف ثمانيه تا روز قيامت است. پس این امری که ممکن است به ذهن خطور کند را ايرادا ذکر کردیم نه اعتقادا. بر می گردیم به أخبار باب، مستفاد از آنها بعد از جمع بين آنها و ضمیمه کردن بعضی از انها به بعضی دیگر مُحَكَّم است. فنقول: اخبار مسأله به چهار طائفه تقسیم میشود: طائفه اولی: أخبار متضمن اینکه رسول الله (ص) زكات را بر نه چیز وضع کرد و از غیر انها عفو کرد، این اخبار در صدد بيان أمر تاريخي صدر از رسول الله (ص) در عصر او است و این مدلول مطابقی آن است، گرچه ممکن است از آنها استشعار بشود که بيان آن برای اخذ به آن در عصر امام حاكی آن نیز. طائفه دوم: اخباری که مشتمل بر بيان این امر تاريخی است با تصريح یا ظهور به اینکه حكم فعلي در عصر امام حاكي آن نیز آن را، و اینکه غرض از نقل فعل پیامبر (ص) اخذ به آن در عصر حاضر نیز هست، و به این طائفه ملحق میشود آنچه بر وجوب زكات در نه چیز دلالت دارد بدون تعرض وضع بنا، و نیز آنچه بر عدم زكات در غير چهار نوع غلات دلالت دارد. طائفه سوم: اخباری که صريحا بر ثبوت زكات در غير نه مورد نیز دلالت دارد. طائفه چهارم: اخباری مشتمل بر مضمون دو طائفه دوم و سوم است و از آنها صدور هر دو طائفه استفاده میشود. و مخفی نماند که دو طائفه اخير با صراحت معارض طائفه ثانيه هستند، نه طائفه اولی، زیرا مفاد دو طائفه اخير صريحا ثبوت زكات در غير نه مورد و مفاد طائفه اولی این است که رسول الله (ص) زکات را در نه چیز وضع نموده و از غیر انها عفو کرده است، و بين عفو رسول از غير نه مورد در عصر خود از این جهت که حاكم عصر خود بود و عدم عفو از انها در اعصار متأخر منافات وجود ندارد. طائفه اول روایات زکات
در هر حال از طائفه اولي مارواه الكليني و الصدوق بسند صحيح لاريب فيه، ففي الفقيه روي الحسن بن محبوب عن عبدالله بن سنان قال: قال أبوعبدالله (ع): لما نزلت آية الزكاة "خذ من اموالهم صدقة تطهرهم و تزكيهم بها" في شهر رمضان فأمر رسول الله (ص)مناديه فنادي في الناس ان الله - تبارك و تعالی - قد فرض عليكم الزكاة كما فرض عليكم الصلاة ففرض الله عليكم من الذهب و الفضة و الابل و البقر و الغنم و من الحنطة و الشعير و التمر و الزبيب و نادي فيهم بذلك في شهر رمضان و عفا لهم عما سوي ذلك قال ثم لم يتعرض لشئ من اموالهم حتي حال عليهم الحول من قابل فصاموا و أفطروا فأمر6 مناديه فنادي في المسلمين: أيها المسلمون زكوا أموالكم تقبل صلاتكم قال : ثم وجه عمال الصدقة و عمال الطسوق».[وسائل ج 9: 53، باب 8 من أبواب ما تجب فيه الزكاة، حديث 1]. سند صدوق به حسن بن محبوب: محمد بن موسي بن المتوكل، عن عبدالله بن جعفر الحميري و سعد بن عبدالله، عن أحمد بن محمد بن عيسي، عن الحسن بن محبوب . و مخفی نماند که حكم زكات در آيات كثيره ذکر شده است، بعضی از آنها آيات مكی و قبلا نازل شده بود و آنچه در أواخر حيات پیامبر (ص) نازل شده به قوله (خذ من اموالهم صدقة) مطالبه زكات و أخذ آن از انان با توجيه عمال صدقات است. و منها أيضا مارواه الكليني، عن علي بن ابراهيم، عن أبيه، عن حماد، عن حريز، عن زرارة و محمد بن مسلم و أبي بصير و بريد بن معاوية العجلي و الفضيل بن يسار كلهم، عن أبي جعفر و أبي عبدالله (ع) قالا فرض الله (عزوجل) الزكاة مع الصلاة في الاموال و سنها رسول الله (ص) في تسعة أشياء و عفا رسول الله عما سواهن : في الذهب و الفضة و الابل و البقر و الغنم و الحنطة و الشعير و التمر و الزبيب و عفا رسول الله (ص) عما سوي ذلک». [وسائل ج 9: 55، الباب 8 من أبواب ما تجب فيه الزكاة، حديث 4]. سند حدیث صحيح بلا اشكال است.
📰 محورهای ۲۵گانه مشترک شیعه و سنی درباره حضرت صدیقه طاهره فاطمه‌ زهرا سلام‌ الله‌ علیها ♦️حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجعفر طبسی: وهابیت تکفیری در تبلیغات رسانه‌ای خود تلاش می‌کند تا حوادث و موضوعات مربوط به زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را پنهان سازد، یا آن‌ها را جزء اختصاصات و جعلیات شیعه قراردهد؛ در حالی که منابع معتبر و مشهور اهل تسنن، ابعاد گسترده‌ای از شخصیت و منزلت حضرت زهرا سلام الله علیها و فعالیت‌های اجتماعی و مواضع سیاسی آن بانوی والامقام را گزارش کرده‌اند. ♦️به‌طورکلی دست کم ۲۵ محور مشترک و مورد اتفاق در منابع شیعه و سنی درباره شخصیت و تاریخ زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها وجود دارد که در این یادداشت مطرح می‌شود: ۱. آیه تطهیر در سوره احزاب/۳۳ ۲. آیه مباهله در سوره آل عمران/۶۱ ۳. آیه ذوی القربی در سوره إسرا/۲۶ ۴. خلیفه اول فدک را به حضرت زهرا سلام الله علیها برنگرداند ۵. خشم و قهر و رویگردانی حضرت زهرا سلام الله علیها از خلیفه اول ۶. خودداری حضرت زهرا سلام الله علیها از سخن گفتن با خلیفه اول ۷. دفن شبانه حضرت زهرا سلام الله علیها ۸. بی‌خبر گذاشتن خلیفه اول نسبت به تشییع و دفن حضرت زهرا سلام الله علیها ۹. اقامه نماز بر پیکر حضرت زهرا سلام الله علیها توسط امیرالمؤمنین علی علیه السلام ۱۰. علت دفن شبانه فاطمه سلام الله علیها ۱۱. غسل آن حضرت توسط علی علیه السلام ۱۲. غضب و رضایت خدا در غضب و رضایت فاطمه سلام الله علیها ۱۳. غضب فاطمه سلام الله علیها، غضب رسول خدا صلی الله علیه وآله است ۱۴. آزار دادن و ایذاء فاطمه سلام الله علیها، ایذاء رسول صلی الله علیه وآله ایذاء خداست ۱۵. فاطمه سلام الله علیها راستگوترین افراد است ۱۶. فاطمه سلام الله علیها اولین شخصی که وارد بهشت می‌شود ۱۷. نحوه ورود فاطمه سلام الله علیها به صحنه قیامت ۱۸. فاطمه سلام الله علیها محبوبترین خلق نزد رسول خدا صلی الله علیه وآله ۱۹. پدر و مادر رسول خدا صلی الله علیه وآله فدای فاطمه سلام الله علیها ۲۰. قرائت آیه تطهیر بر در خانه فاطمه سلام الله علیها ۲۱. فاطمه سلام الله علیها پیشاپیش رسول خدا صلی الله علیه وآله در قیامت ۲۲. خانه فاطمه سلام الله علیها از خانه انبیا علیهم السلام با فضیلت‌تر است ۲۳. فاطمه سلام الله علیها موجب اتحاد میان امّت اسلامی ۲۴. اسقاط و شهادت جنین فاطمه سلام الله علیها حقیقتی انکارناپذیر است ۲۵. جایگاه دشمنان اهل بیت دوزخ است متن کامل +‌منابع: https://hawzahnews.com/xbwLp
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹🌳🌹 آغاز روزمان را مزین و منور میکنیم به کلام روحبخش و دلنشین قرآن کریم..🌹🌳🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرقی نمیکند شب چگونه گذشت، هر صبح دنیا به ما سلامی دوباره میدهد صبح بزرگترین پاداش برای کسانیست که به جادوی بی نظیر زندگی ایمان دارند صبح مثل معجزه میماند، آغاز دوباره‌ی یک زندگیست... درودها... صبحتون بخیر وعافیت شروع روزتون متبرک به یادخدا روزتون شادوپرنشاط🙏🌹🤚
📖 تقویم شیعه ☀️ امروزسه شنبه: شمسی: سه شنبه - ۲۹ آبان ۱۴۰۳ میلادی: Tuesday - 19 November 2024 قمری: الثلاثاء، 17 جماد أول 1446 📆 روزشمار: ▪️16 روز تا شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها (روایت 95روز) ▪️26 روز تا وفات حضرت ام البنین سلام الله علیها 🌺33 روز تا ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها