🔴 باشگاه رم | دستور کار #نظم_نوین_جهانی در سال ۱۹۷۳
🔸دنیس میدوز، یکی از اعضای اصلی #باشگاه_رم آشکارا در مورد کاهش #جمعیت به یک یا دو میلیارد و استفاده از اپیدمی بهعنوان یک روش برای این کار صحبت کرده است.
⚠️دیوید #راکفلر، الکساندر کینگ و آیورلیو پِچی، نیز از اعضای اصلی این نشستها در سال ۱۹۷۳ بودند.
#نظم_نوین_جهانی
🔗 منابع:
web.archive.org
donellameadows
@Monadizaman
🔻 پوستر | آل سقوط
◾️ هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع علیهمالسلام به دست آل سعود خبیث
▪️ اگر از صدام بگذريم، اگر مسأله قدس را فراموش کنيم، اگر از جنايتهاي امريکا بگذريم از آل سعود نخواهيم گذشت. | امام خمینی(ره)
@Jamkaran_ir
🏴 #اللّٰهم_عجّل_لولیّک_الفرج
🏴 #هشتم_شوال | #بقیع
╭────๛- - - - - ┅╮
│◼️ @Mabaheeth
╰───────────
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⛔️دیدن این فیلم به همه #توصیه_نمیشود.
🎥 #نبینید | شربت مرگ و دیگر #محصولات_طب_غربی از جمله #ویروس_کرونا و #واکسن آن، محصول یک تفکر در جهان غرب برای کاهش هزینه اجتماع با حذف قشر از کار افتاده است...
فقط #بدانید who و cdc و صندوق بین المللی پولی که برای اجرای سیاستهای آنان به ایران وام میدهد هم محصول همین تفکر و غیرقابل اعتماد هستند.
⏪ در فیلم فوق یک پدر توسط فرزندان و همسرش کشته میشود. خیلی شیک و با متانت !
✏️ در بعضی از کشورهای غربی مانند انگلیس، شربتی ساختهاند بنام شربت مرگ... این شربت برای افراد پیر یا معلول و از کار افتاده است که شرایط نگهداری از آنها برای دولت و خانواده هزینهبر است.
مستندات فراوانی بارها ارایه شد که ویروس و واکسن کرونا نیز یکی از اهدافش همین بود.
✏️ در دنیای #لیبرال دمکراسی، انسانهای عادی به اندازهی سودی که تولید میکنند ارزش دارند نه به اندازه آدم بودن و اشرف مخلوقات بودنشان ... !!
✏️ وقتی نگاه الهی از آدمی برداشته شود؛ همین میشود که انسان در حد ابزار دیده میشود.
✏️ وقتی #تربیت الهی از انسان گرفته شود تربیتی مانند تربیت لیبرال دموکراسی غرب حاکم میشود و نتیجهاش این میشود که فرزندان پدر را بکشند تا خودشان از زندگی لذت بیشتری ببرند.
✏️ وقتی انسان از خدا دور شود فراموش میکند که روزگاری خودش کودک بوده است و والدینش او را با چه زحمتی بزرگ کردهاند.
#شربت_مرگ
#واکسن_کرونا
@howzehenghelabi
https://eitaa.com/joinchat/2307129358C448afc1e38
#نهج_البلاغه | #حکمت ۵۲
🏷️ رابطه عفو و قدرت
┄┅═✧ا﷽ا✧═┅┄
❁• وَ قَالَ عليهالسلام أَوْلَى اَلنَّاسِ بِالْعَفْوِ أَقْدَرُهُمْ عَلَى اَلْعُقُوبَةِ
┅───────────────┅
☜و درود خدا بر او، فرمود: سزاوارترين مردم به عفو كردن، تواناترينشان به هنگام كيفر دادن است.
─┅•═༅𖣔✾✾𖣔༅═•┅─
♻️ ترجمه فیضالاسلام: امام عليه السّلام (در بارۀ عفو) فرموده است: سزاوارترين مردم بعفو و بخشودن تواناترين ايشان است بكيفر رساندن (زيرا عفو فرع بر قدرتست، پس ناتوان را عفوى نيست).
🇯 🇴 🇮 🇳
مباحث
📿 #استغفار_امیرالمومنین صلوات الله علیه (۵) ─┅•═༅ بند پنجم ༅═•┅─ 🤲 اللَّهُمَّ وَ أَ
📿 #استغفار_امیرالمومنین صلوات الله علیه (۶)
─┅•═༅ بند ششم ༅═•┅─
🤲 اللَّهُمَّ وَ أَسْتَغْفِرُکَ لِکُلِّ ذَنْبٍ أَتْعَبْتُ فِیهِ جَوَارِحِی فِی لَیْلِی وَ نَهَارِی وَ قَدِ اسْتَتَرْتُ مِنْ عِبَادِکَ بِسِتْرِی وَ لَا سِتْرَ إِلَّا مَا سَتَرْتَنِی فَصَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ اغْفِرْهُ لِی یَا خَیْرَ الْغَافِرِینَ
┅───────────────┅
«خدایا از تو آمرزش میطلبم از هر گناهی که شبانه روز اعضا و جوارح خویش را در آن به زحمت انداختم و خود را در پرده پوشش خویش از بندگانت پنهان کردم، در حالی که پرده حفظی جز پوشش تو نیست؛ پس بر محمد و آلش درود فرست و آن را بر من بیامرز، ای بهترین آمرزندگان»
@ostadelahi
77 ) اَ فَرَاَيْتَ الَّذی کَفَرَ بِآياتِنا وَ قالَ لَأُوتَيَنَّ مالًا وَ وَلَدًا
پس آیا دیدی کسی را که به آیات ما کفر ورزید و گفت: «قطعاً به من مال و فرزند [بسیار] داده خواهد شد!»
78 ) اَطَّلَعَ الْغَيْبَ اَمِ اتَّخَذَ عِنْدَ الرَّحْمٰنِ عَهْدًا
آیا [این خوشخیالی به خاطر آن است که] از غیب آگاه است؟ یا از [خدای] رحمان تعهّدی گرفته است؟
79 ) کَلّا سَنَکْتُبُ ما يَقولُ وَ نَمُدُّ لَهُ مِنَ الْعَذابِ مَدًّا
هرگز [چنین نیست،] به زودی هر چه میگوید، [در پروندهی عملش] مینویسیم و برای همیشه عذابش میکنیم.
80 ) وَ نَرِثُهُ ما يَقولُ وَ يَأْتينا فَرْدًا
و هر چه را [از مال و فرزند] که میگوید، ما وارث خواهیم شد و او بیکس و تنها نزد ما خواهد آمد.
81 ) وَ اتَّخَذوا مِنْ دونِ اللهِ آلِهَةً لِيَکونوا لَهُمْ عِزًّا
و به جای خدای یگانه خدایانی [دروغین] برگزیدند تا برای ایشان مایهی عزّت و توانمندی باشد.
82 ) کَلّا سَيَکْفُرونَ بِعِبادَتِهِمْ وَ يَکونونَ عَلَيْهِمْ ضِدًّا
هرگز [به این آرزو نمیرسند؛ بلکه] به زودی [معبودها] پرستش آنان را انکار میکنند و در برابر آنان [به جای عزّتبخشی] به دشمنی برمیخیزند.
83 ) اَ لَمْ تَرَ اَنّا اَرْسَلْنَا الشَّياطينَ عَلَی الْکافِرينَ تَؤُزُّهُمْ اَزًّا
آیا ندیدی که ما شیطانها را به سوی کافران فرستادیم تا آنان را شدیداً [به گناهان] تحریک کنند؟
84 ) فَلا تَعْجَلْ عَلَيْهِمْ اِنَّما نَعُدُّ لَهُمْ عَدًّا
پس بر [عذاب] آنان شتاب مکن. ما حساب آنها [و اعمال، و لَحَظات عمرشان] را شماره میکنیم [تا موعدشان فرا رسد و به کیفر آنچه همواره مرتکب میشدند، برسند].
85 ) يَوْمَ نَحْشُرُ الْمُتَّقينَ اِلَی الرَّحْمٰنِ وَفْدًا
روزی که ما پرهیزکاران را دستهجمعی به سوی [ضیافت خدای] رحمان گردآوریم.
86 ) وَ نَسوقُ الْمُجْرِمينَ اِلیٰ جَهَنَّمَ وِرْدًا
و مجرمان را [پیاده و] تشنه به سوی دوزخ میرانیم.
87 ) لا يَمْلِکونَ الشَّفاعَةَ اِلّا مَنِ اتَّخَذَ عِنْدَ الرَّحْمٰنِ عَهْدًا
[در آن روز،] اختیار شَفاعت ندارند مگر کسانی [مانند پیامبران، امامان، فرشتگان و اولیاء] که از نزد [خدای] رحمان، پیمانی [بر اذن شَفاعت] گرفته باشند.
88 ) وَ قالُوا اتَّخَذَ الرَّحْمٰنُ وَلَدًا
و [کافران] گفتند: «[خدای] رحمان [برای خود] فرزندی انتخاب کرده است!»
89 ) لَقَدْ جِئْتُمْ شَيْئًا اِدًّا
راستی، چیز زشتی و زنندهای [بر زبان] آوردید.
90 ) تَکادُ السَّماواتُ يَتَفَطَّرْنَ مِنْهُ وَ تَنْشَقُّ الْاَرْضُ وَ تَخِرُّ الْجِبالُ هَدًّا
نزدیک است از این سخن، آسمانها متلاشی، و زمین شکافته شود. و کوهها به شدّت فرو ریزد.
91 ) اَنْ دَعَوْا لِلرَّحْمٰنِ وَلَدًا
زیرا برای [خدای] رحمان، فرزندی قائل شدند.
92 ) وَ ما يَنْبَغی لِلرَّحْمٰنِ اَنْ يَتَّخِذَ وَلَدًا
در حالی که برای [خدای] رحمان، سزاوار نیست که فرزندی برگزیند.
93 ) اِنْ کُلُّ مَنْ فِی السَّماواتِ وَ الْاَرْضِ اِلّا آتِی الرَّحْمٰنِ عَبْدًا
تمام موجودات آسمانها و زمین، بندهوار نزد [خداوندِ] رحمان میآیند.
94 ) لَقَدْ اَحْصاهُمْ وَ عَدَّهُمْ عَدًّا
قطعاً آنان را برشمرده و حساب آنها را درست نگه داشته است.
95 ) وَ کُلُّهُمْ آتيهِ يَوْمَ الْقِيامَةِ فَرْدًا
و همگی #روز_قیامت تنها [و تهیدست] نزد او خواهند آمد.
1_963704524.mp3
10.29M
#آن_سوی_مرگ | ۰۴
📖 شرح کتاب آن سوی مرک
🦋 روحم بالای جسدم بود.
دوست نداشتم به جسمم برگردم، ولی برگشتم.
چند روز گذشت، باز سکته کردم و قلبم ایستاد؛ برای دومین بار روح از کالبدم جدا شد.
#جلسه_چهارم
@shahidane_14
https://eitaa.com/joinchat/2307129358C448afc1e38
،•●﷽●•
┃🗓️ امروز چهارشنبه:
┫ ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
┫ ۹ شوال ۱۴۴۳
┫ ۱۱ مه ۲۰۲۲
┃📿 ذکر روز:
┫ یا حیُّ یا قیّوم
┫﴿اے زنده و پاینده﴾
●●●●
ایندلِسنگِمـرا«گــریه»عجیببودعجیب!
دَمِنقـاره«زنـت»گـرم، غـریـبالغربــا..
#أَلسَّلٰامُعَلَیکَیٰاعَلیابنِموسَیأَلرّضٰآأَلمُرتَضٰی
@bentolhoda_81
https://eitaa.com/joinchat/2307129358C448afc1e38
📸 جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی رحمهالله با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
🔺️ این دیدار هماکنون در حال برگزاری است.
🏷 #دیدار_معلمان
💻 @Khamenei_ir
🔰 #سخن_نگاشت | چرا افتخارات ملی خودمان را نمیشناسیم؟
🔻 #رهبر_انقلاب: ما بایستی کاری کنیم که دانشآموز ما دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس #هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. از عمق جان، کودک ما با افتخارات کشور آشنا بشود این چیزی است که امروز وجود ندارد خیلی از افتخارات حالا ایشان اسم مرحوم آقای #کاظمی_آشتیانی را آوردند شما بین بچههای مدرسهتان، مدارستان نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی آشتیانی را با آن همه خدمات، با آن ارزش وجودی که این مرد، این جوان، جوان هم بود داشت میشناسند؟ چند درصد؟ رونالدو را چند درصد میشناسند، ما چرا افتخارات ملی خودمان را نمیشناسیم؟ این خیلی مهم است یک بخش از این چیزهایی که میگوییم هویت ملی همین است که افتخارات ملی را، گذشتهی علمی را، گذشتهی سیاسی را، گذشتهی بینالمللی را بشناسند.
🗓️ ۱۴۰۱/۲/۲۱
🏷 #بسته_خبری | #دیدار_معلمان
💻 @Khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | ترتیبی بدهید که رتبههای بالای کنکور بیایند دنبال معلمی
🔺 گزیده بیانات امروز رهبر انقلاب در #دیدار_معلمان
💻 @Khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | دانشهای بیفایدهای که در دبیرستانها و دبستانها تدریس میشود را شناسایی و حذف کنید / علم باید بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند.
🔻 رهبر انقلاب در دیدار معلمان: الان در دبیرستانهای ما و شاید در دبستانهای ما دانشهایی تدریس میشود که هیچ فایدهای به حال امروز و آیندهی این دانشآموز ندارد. یک چیزهایی است که ذهنیاتی است که یادشان هم میرود. در هیچ مسئلهی زندگی به اینها کمک نمیکند در پیشرفت علم به اینها کمک نمیکند اینها را شناسایی کنید حذف کنید. #علم_نافع آن علمی است که بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند. استعداد او را شناسایی کند آن را در جهت استعداد خودش رشد بدهد آن استعداد را شکوفا کند اینها علم نافع است.
🗓️ ۱۴۰۱/۲/۲۱
🏷 #بسته_خبری | #دیدار_معلمان
💻 @Khamenei_ir
♨️ دورههای در حال ثبت نام
۱. دوره #تربیت_مدرس طرح ولایت
📝 ثبت نام👇
🌐 https://maab.iki.ac.ir/node/1722
۲. دوره طرح ولایت #بسیج_دانشجویی
📝 ثبت نام👇
🌐 tvelayat.ir
۳. دوره #طرح_ولایت_طلاب حوزههای علمیه
📝 ثبت نام👇
🌐 login.ismc.ir
۴. دوره طرح ولایت #طلاب_اصفهان
📝 ثبت نام👇
🌐 esfv.ir
۵. دوره طرح ولایت #معلمین_و_فعالین_فرهنگی سراسر کشور
📝 ثبت نام👇
🌐 hamzevasl.ir
#طرح_ولایت
#ثبت_نام
🔰 مرکز آموزشهای آزاد مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در پیام رسانهای ایرانی:
🆔 @maab_iki
🌐 کانال و سايت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 @iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir
1_753873105.pdf
359K
🔸 جزوه "حاصل عمر" تبیین #سیر_منطقی_کتب_طرح_ولایت
🔸"طرح اسلام به صورت مسلکی اجتماعی و دارای اصولی منسجم و یکآهنگ و ناظر به زندگی جمعی انسانها، یکی از فوریترین ضرورتهای تفکر مذهبی است"
🔸خب راه کسب این معارف و مسلک اجتماعی چیست؟
🔆#علامه_مصباح پاسخ به این سوال را بیان میفرمایند
#تبیین_طرح_ولایت
#دارایاصول_منسجم
#اسلام_مسلکاجتماعی
#فوریترین_ضرورت_تفکرمذهبی
🆔 eitaa.com/hamzevasl
🌐 کانال و سایت مؤسسه امام خمینی(ره)
🔰 @iki_ac_ir
🔰 https://iki.ac.ir