▪️کلاس مبانی مدیریت محله (جلسه دوم)
با تدریس حجت الاسلام و المسلمین متحد
در لینک زیر تماشا کنید:
https://aparat.com/v/KG87J
@madineyefazele
▪️مفاد توانمندسازی کارکنان: قاطعیت و شدت
🔸قاطعیت و شدت در اجراء احکام الهی از دیگر مفاد توانمندسازی کارکنان است که باید همراه با تواضع به آنها آموزش داده شود.
📒خلاصه درس ۳۲ فقه توانمندسازی، استاد آیت الله قوامی
#فقه_الاداره #فقه_التمکین #فقه_توانمندسازی #توانمندسازی_کارکنان
#عکس_نوشته
@madineyefazele
▪️مفاد توانمندسازی کارکنان: حکمت و مقدمات آن
🔸تدبیر نفس را باید با تعلیم #حکمت محقق ساخت، اعم از حکمت نظری و عملی.
📒خلاصه درس ۳۳ فقه توانمندسازی، استاد آیت الله قوامی
#فقه_الاداره #فقه_التمکین #فقه_توانمندسازی #توانمندسازی_کارکنان
#عکس_نوشته
@madineyefazele
31.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️تدبیر بیت با مهارت «بیتوته»
🔸بیتوته برای پروردگار همراه با قیام و سجود است. بیتوته نباید شب نشینی با معصیت و عیاشی باشد. با مدیریت بیت باید بیتوته را نورانی و الهی کرد.
📒خلاصهای از درس ۸۵ فقه توانمندسازی، استاد آیت الله قوامی
#فقه_توانمندسازی #فقه_التمکین #خلاصه_دروس
@madineyefazele
▪️آشنایی اجمالی با مراکز مختلف مجموعه بنیاد فقهی مدیریت اسلامی
@madineyefazele
▪️مفاد توانمندسازی کارکنان: زهد
🔸برای داشتن مدیریت حکمتمحور، باید مدیران متمایل به زهد را گزینش کرد و منصب داد و در طی دوره خدمت نیز آنها را متمکن به زهد و حکمت نمود.
📒خلاصه درس ۳۵ فقه توانمندسازی، استاد آیت الله قوامی
#فقه_الاداره #فقه_التمکین #فقه_توانمندسازی #توانمندسازی_کارکنان
#عکس_نوشته
@madineyefazele
▪️مفاد توانمندسازی کارکنان: علم، فطانت و قدرت تفکر
📒خلاصه درس ۳۶ فقه توانمندسازی، استاد آیت الله قوامی
#فقه_الاداره #فقه_التمکین #فقه_توانمندسازی #توانمندسازی_کارکنان
#عکس_نوشته
@madineyefazele
▪️برج آزادی یک نماد است، در ظاهر نماد انقلاب است، زیرا در روزهای انقلاب شاهد بزرگترین تجمعات انقلابیون بوده است. ولی انقلاب را اگر صیرورتی به سوی استقرار نظام امامت فهم کنیم، دیگر اصرار نمیکنیم که راهپیماییهای ما به این المانها و نمادهای ذاتاً مدرن و غربی ختم شود. نظام امامت اگر شأن محصل حرکت انقلابی مردم مؤمن ایران بوده است، طبیعتاً مقصد #مشایههای آن نیز باید مساجد جامع شهرها باشد.
اگرچه گردوغباری ضعیف از معماری اسلامی و ایرانی بر روی برج آزادی نشسته است، اما اصل نمادینگی چنین بناهایی، جایگاهی در فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی ندارد. برج از اساس محصول دنیای مدرن است، همانگونه که المان، یادمان یا هر نشانه دیگری از این دست نیز محصول فرهنگ ما نیست. نماد اصلی و کانون هویتی شهر اسلامی، مسجد جامع است و تمام حرکتها باید به ساحت آنجا ختم شود تا نمادی از حرکت به سوی #امام باشد. حال در برهوت بیهویتی مانند تهران، مسجد جامع تهران کجاست، و چه نقشی در هویت شهر دارد؟ آیا اساساً مردم تهران میدانند مسجد جامع تهران کدام است و کجاست؟ آیا مسجد جامع تهران مرکز رهبری ایران و مدیریت پایتخت است؟ آیا مبدأ و مقصد همه حرکتها است؟ آیا قلب تپنده است؟ آیا واقعاً «جامع» است؟ یا نه، چیزی جز نمازخانه کاسبان بازار تهران نیست؟
باید روی این موضوعات فکر کرد. اینها مسائل جزئی و بیاهمیت نیستند، بلکه بیانگر مبانی اندیشهای و مقاصد تمدنی نهضت ما هستند. ما به شکل اساسی نیاز به تغییر نگرشها در این مسائل داریم. کاش جای این بحثها در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باز شود.
@madineyefazele
✅ رویداد علمی #انتخابات از دریچه اخلاق، سیاست و الهیات
🔴آکادمی اخلاق پژوهی روشمند با همکاری انجمن علمی معارف دانشگاه شهید بهشتی و سایر مراکز برگزار می کند
📌مزایا:
🔸استفاده از نظرات 16 تن از اساتید حوزه و دانشگاه
🔸شرکت به صورت آنلاین
🔸اعطای گواهی معتبر از سوی دانشگاه شهید بهشتی
📅زمان: چهارشنبه 2 اسفندماه از ساعت 8:00 تا 15:00
👈ثبت نام در رویداد (کلیک کنید)
💠 جزئیات بیشتر
🌐 در شبکههای اجتماعی ما را همراهی کنید:
تلگرام I ایتا I آپارات I اینستاگرام I روبیکا
🚨لطفا در به اشتراکگذاری این رویداد علمی فرهنگی، سهیم باشید.
@madineyefazele
▪️مفاد توانمندسازی کارکنان: اعتقاد و التزام به امامت
🔸حب امام و تولی او از مقدمات ایجاد حکمت در کارکنان سازمان است.
📒خلاصه درس ۳۸ فقه توانمندسازی، استاد آیت الله قوامی
#فقه_الاداره #فقه_التمکین #فقه_توانمندسازی #توانمندسازی_کارکنان
#عکس_نوشته
@madineyefazele
▪️مفاد توانمندسازی کارکنان: صمت
🔸پرحرفها از حکمت و عقل کمتری برخوردارند. صمت و سکوت تفکر را تقویت میکند. لذا مدیر ساکت و صامت توان تصمیمگیری صحیحتری را دارد.
📒خلاصه درس ۳۸ فقه توانمندسازی، استاد آیت الله قوامی
#فقه_الاداره #فقه_التمکین #فقه_توانمندسازی #توانمندسازی_کارکنان
#عکس_نوشته
@madineyefazele