eitaa logo
پایگاه خبری مفاز
2.5هزار دنبال‌کننده
7.3هزار عکس
2.5هزار ویدیو
280 فایل
﷽ پایگاه خبری مفاز؛ منبع اخبار فرق‌‌ضاله و ادیان انحرافی t.me/mafaz_news شامد: 1-2-757841-65-0-1 ارتباط با ما👇 @Pasokhgoo_mafaz سایت👇 www.mafaz.ir اینستاگرام👇 www.instagram.com/mafaz.ir سروش👇 sapp.ir/mafaz_news ایتا 👇 eitaa.com/mafaz_news
مشاهده در ایتا
دانلود
چهره واقعی در کلام امام خمینی(ره) فرمودند: این وهابی‌های پست بي‌خبر از خدا، بسان كه هميشه از پشت در مسلمانان فرو رفته‌اند، مگر مسلمانان نمیبينند كه امروز مراكز وهابيت در جهان به كانون‌هاى و مبدل شده‌اند، كه از يك طرف «اسلام امريكايى» را ترويج مى‌كنند؛ و از طرف ديگر، سر بر آستان سرور خويش، امريكاى جهان‌خوار، مى‌گذارند. : حضرت امام خمينى( س)، صحيفه امام، مؤسسه تنظيم و نشر آثار امام خمينى( س)،تهران،ج21، ص80-81با عنوان(پيام به ملت ايران در سالگرد كشتار خونين مكه) @ferghenews @mafaz_news
1_راه رسیدن به معنویت است! 2_ لذت‌پرست باشید! 3_ من نمی گویم هست یا نیست می گویم من اون را پیدا نکردم و این تقصیر من نیست که او را نیافتم! 4_اشو در ابتدا خود را در حد الهی دانسته و در پایان عمرش آنها را و دانسته و خود را برتر از آنها معرفی می‌کند. 5_ و را جایگزین می داند. 6_ازدواج را زن دانسته و قائل است که باید گروهی و مانند حیوانات زندگی کرد. 7_ سازش نکنید و در هیچ و بندی نباشید. @ferghenews @mafaz_news
فرقه شیطان‌پرستی لوسیفری‌ها بیش‌تر به همان پیرو لاوی شبیه‌اند. بیشتر آنها هستند و لوسیفر را به عنوان یک نماد پذیرفته‌اند. ۱۱ نشان قدرت لوسیفری‌ها که توسط بزرگ ایجاد شده است، نشان می‌دهند چگونه لوسیفر نماینده‌ی ارزش‌هایی نظیر خودمختاری و آزادی از “ ” است. بر این اساس، لوسیفرگرایی بیش‌تر شبیه یک فلسفه است تا یک مذهب واقعی. کلیسای لوسیفری نوین هدف اصلی لوسیفرگرایی را کمک به آدم‌ها برای “پذیرش مسئولیت زندگی (آن‌ها) و عمل کردن به صورت یک نماد اخلاق فردی، با استفاده‌ی کامل از نیروی بالقوه‌ی نبوغ (آن‌ها) و در نتیجه استفاده‌ی بهینه از فرصت‌ها (آن‌ها)” اعلام می‌کند. لوسیفری‌ها لوسیفر را یک موجود کاملا متفاوت با می‌دانند. کلیسای بزرگ لوسیفر اعتقاد دارد واژه‌ی “لوسیفر” (به معنی “حامل روشنایی” یا “ستاره‌ی صبح”) پیش از وجود داشته است و تغییر در ترجمه‌ها و تفسیرهای آن در طول تاریخ باعث شده تا لوسیفر و شیطان در مقام موجودی یکسان تلقی شوند. شاید بزرگ‌ترین تفاوت میان شیطان‌پرستان لوسیفری‌ و پیروان آن است که لوسیفر(حامل روشنایی) نماد آگاهی است، در حالی‌که شیطان(ضدیت) نماینده‌ی نفس اماره و عصیان‌گری است. کلیسای بزرگ لوسیفر داستان آدم و حوا را به داستان یونان باستان در مورد پرومته(زئوس در عصر آفرینش انسان‌ها، پرومته را برگزید تا همه چیز را به انسان بدهد جز آتش. پرومته دور از چشم زئوس آتش را به انسان داد. وقتی خبر به رسید او را بر سر قله قاف (درقفقاز) برد و بست و به سزای اعمال خود رساند.[سایت ویکی‌پدیا ].م) تشبیه کرده است. این داستان به داستان انجیلی وسوسه‌ی آدم و حوا توسط مار در مورد خوردن میوه‌یدرخت ممنوعه بی‌شباهت نیست. هدف نهایی لوسیفرگرایی کمک به هر فرد است تا بتواند شعله‌ی سیاهِ (آتش درون‌مان. آتشی که شامل عقل، تصور و هوای نفس است. درون‌اش را شعله‌ور کند و به خودآگاهی برسد. همه چیز را به پرسش فرا می‌خوانند، بر جهل درونی‌شان غلبه می‌کنند، و خواسته‌های نفسانی‌شان را با عقل‌شان به تعادل می‌رسانند. @ferghenews @mafaz_news
بزرگترین ای رهبر یک فرقه مذهبی است که با افکار پوچ و عقب افتاده خود جان مردم را به بازی گرفت. جیمز جونز مردی از ایالت ایندیانا با دادن وعده برابری «سیاه» و «سفید» عده ای از مردم را به دنبال خود کشید. زیر بیشترین تاثیر را در اعتماد مردم به حرف های وی داشته است: 1 - دهه شصت و اوایل هفتاد اوج های امریکا بود. 2- مردم از توهمات و عواقب خسته بودند. جونز هم مثل تمامی رهبران ایدئولوژیک در جهان در و مردم, خود را مطرح کرد و از خود هویت ساخت و به عبارت دیگر از آب گل آلود ماهی گرفت و خود را عنوان کرد. وعده سرزمین را داد و با سخنرانی در کلیسای خودش (موسوم به معبد مردم) و همین طور در کالیفرنیا تعداد زیادی از مردم را دور خود جمع کرد و حتی در یکی از سخنرانی هایش چنین گفت: "اگر وجود خدا را در من ببینید اشکالی ندارد" و از زاویه ی دیگر می توان چنین دید که کشیش جونز ادعای می کرده. در سخرانی های بعدی خود قدم های فراتری برداشت و عنوان کرد امریکا دیگر جای ماندن ما نیست و ما باید به سرزمین موعودی مهاجرت کنیم که نه دغدغه ی داشته باشیم و نه از بترسیم. و در نتیجه یک روز همه را به دور خود جمع کرد و فرمان هجرت داد, هجرت به عمق جنگل های گویانا (کشوری کوچک در امریکای جنوبی). بلافاصله بعد رفتن به جنگل های گوانا, شهر رویاهای خود و یا همان سرزمین موعود را ساخت و نامش را " " گذاشت . و شروع به فرستادن تصاویر ویدیویی گرفته شده از این شهر به امریکا کرد تا مردم بیشتری را به سمت خود بکشد. هنوز ده الی یازده ماه از ساخته شدن شهر نگذشته بود که گزارشاتی از "جونز تاون" به امریکا رسید که در آن نشان می داد کسانی که قصد خروج از شهر را دارند علاوه بر این که اجازه این کار را دریافت نمی کنند بلکه شکنجه هم می شوند و در ادامه این گزارشات بستگان کسانی که به گوانا رفته بودند دست به دامن مقامات سیاسی امریکا شدند. بعد از این تقاضاهای دسته جمعی دولت امریکا یک سناتور به نام " " به همراه تعدادی از خبرنگاران را به "جونز تاون" فرستاد. بعد از ورود بی سر و صدای رایان و همراهانش به این شهر عده ا ی نزد رایان رفتند تا مقدمات فرارشان را فراهم کند که این خبر به گوش جونز رسید و بلافاصله دستور قتل آن ها را داد سی دقیقه بعد این کشته شدن ها، جونز مردم را جمع کرد و اینچنین گفت: «اول کودکان و بعد خودتان بخورید تا با هم بمیریم». بیشتر مردم در این خودکشى دسته جمعى شرکت کردند و کسانى که حاضر نشدند به این کار تن دهند یا با تفنگ هدف قرار گرفته و مجبور شدند. دیگر کسانى که امتناع کردند در کنار آنها شلیک شد تا بترسند و قرص سم را بخورند یک الی دو ساعت بعد از شهر رویاهای جونز جنازه باقی مانده بود. @ferghenews @mafaz_news
ترویج اجرای سبک‌های یوگا و تای‌چی در اماکن عمومی ورزش‌های شرقی از قبیل یوگا، ووشو، تای‌چی‌چوان و غیره... که خواستگاه آنان کشورهای آسیای شرقی می‌باشند، برگرفته از ادیانی چون می‌باشند و هر کجا باشند حامل این نوع ادیان هستند که ناخواسته تأثیر نامطلوب خود را بر مخاطبین خود می‌گذارند. در این‌ بین متأسفانه مسئولین دولتی نیز به ترویج آن دامن می‌زنند. اقدام به برگزاری این سبک ورزشی در فضای عمومی کرده بود که شرکت‌کنندگان به‌صورت ، حرکات تای‌چی را انجام می‌دادند. و این جای سؤال است که چنین مجوزی در یک کشور اسلامی چگونه صادر شده است؛ درحالی‌که این سبک ورزشی حامل القائات است و به‌صورت کاملاً غیرمستقیم تفکرات انحرافی همچون ، را به مخاطبین خود القاء می‌کند. @ferghenews @mafaz_news
بهائیت ارتدوکس، کوچکی از بهائیت است که در سال ۱۹۶۰ توسط ریمی شکل گرفت، و بعد از آن توسط جوئل مارانجلا به همین نام مورد استفاده قرار گرفت. در واقع بهائیت به فرقه‌ای از بهائیت گفته می‌شود که بعد از شوقی به ریمی گرویدند و بعد از وی مارانجلا را به عنوان جانشین ریمی پذیرفتند. البته فرقه‌های دیگری هم وجود دارند که مارانجلا را به عنوان ولی امرالله قبول نکردند. ریشه اختلاف میان طرفداران ریمی و دیگر بهائیان بر سر هویت و شخصیت ولی بود؛ ولی امرالله عنوانی است که به رئیس مذهب بعد از عباس افندی جانشین اول میرزا حسین علی نوری بنیان‌گذار بهائیت اطلاق می‌شود. اولین ولی امرالله بهائی شوقی افندی، نوه دختری عباس افندی بود که از سال ۱۹۲۱ الی ۱۹۵۷ میلادی این مسند را در میان بهائیان داشت. میان فرقه بهائیت ارتدوکس و فرقه بهائیت ، به غیر از مسند امر و اداره جامعه، اختلافات دیگری نیز در مدل خوانش از بهائیت وجود دارد. بهائیت اورتدکس به عنوان گروهی که میسون ریمی را به عنوان ولی دوم امرالله می‌دانند، توسط فرقه حیفایی بهائیت که رهبری آن‌ها از سال ۱۹۶۳ بر عهده می‌باشد، ناقضین عهد تلقی می‌شوند. در حال حاضر ولی امر چهارم بهائیت ارتدوکس نصرت‌الله بهره‌مند می‌باشد. @ferghenews @mafaz_news
ممنوعیت نزاع با در عبدالبهاء به عنوان دومین پیشوای ، نزاع را حتی با شیطان ممنوع دانسته و آن را عامل اخراج حضرت آدم (علیه السلام) از بهشت معرفی نموده است: «دیروز به خواهش مدیر جریده "کامن ولث"، من برای آن روزنامه چیزی نوشتم که به سبب منازعه با شیطان، از بهشت بیرون شد. پس منازعه با شیطان نیز جایز نه و نزاع و جدال با دشمن هم ممنوع است و سبب محرومی از فیض رب ودود؛ و انسان باید که طرف مخالف را به حال خود واگذارد».[1] به این دیدگاه : : بنابر تصریح قرآن کریم، حضرت آدم (علیه السلام) به دلیل فریب خوردن از شیطان و نافرمانی خداوند در ترک اولی از بهشت اخراج شد و نزاع او با شیطان عامل اخراجش از بهشت نبود.[2] : در تمامی ادیان و حتی مکاتب اخلاقی، مبارزه با شیطان یک اصل بوده و ممنوعیت چنین مبارزه‌ای توسط ، با این اصل مغایرت دارد. همچنان که قرآن کریم در کنار توصیه به صلح، شیطان را دشمن آشکار انسان معرفی فرموده است: [بقره/208]؛ ای کسانی که ایمان آورده‌اید همگی در صلح و آشتی درآیید! و از گام‌های شیطان، پیروی نکنید؛ که او دشمن آشکار شماست‌». : با توجه به گفته‌ی عبدالبهاء مبنی بر واگذاری دشمنان به حال خود؛ اثری از دین و اماکن دینی باقی نخواهد ماند. همچنان که قرآن کریم فرموده است:[حج/40]؛ و اگر خداوند بعضی از مردم را بوسیله بعضی دیگر دفع نکند، دیرها و صومعه‌ها، و معابد و نصارا، و مساجدی که نام خدا در آن بسیار برده می‌شود، ویران می‌گردد». : [1]. مجله‌ی آهنگ بدیع، ارگان رسمی بهائیان، شماره‌ی: 9، ص 194. [2]. قرآن کریم، سوره‌ی مبارکه‌ی: بقره/36؛ سوره‌ی مبارکه‌ی: طه/121-120. @ferghenews @mafaz_news
باستان‌شناسان معتقدند اسکلتی که در یک صندوقچه طلایی در معبدی باستانی در پیدا کرده‌اند، به « » یا همان تعلق دارد. باستان‌ شناسان با کاوش زیر معبدی بودایی در نانجینگ چین موفق شدند صندوقچه‌های از جنس طلا و نقره پیدا کنند که تصور می‌شود جمجمه‌ی موجود در آن متعلق به باشد. این صندوقچه مقبره‌ای ویژه است. درون این جعبه هزار ساله، استخوان جمجمه بودا کشف شده و تصور می‌شود بقیه استخوان‌های موجود در این قبر، متعلق به دیگر قدیسان بودایی باشد. در کنار این استخوان‌ها، سنگ‌های قدیمی از جمله عقیق، کریستال، لاجورد و شیشه دیده می‌شود. این محفظه طلایی و ۱۱۷ در ۴۵ سانتی‌متری که در بردارنده جمجمه بوداست، درون یک صندوق نقره‌ای قرار داشته که آن هم درون یک صندوقچه سنگی نگهداری می‌شده است. روی این صندوقچه ۱۰۰۰ ساله نوشته شده: «او استاد روشنگری کامل است، راهب بزرگ صومعه چنگیتان و دارنده روبان بنفش.» روی تابوت‌های طلایی و نقره‌ای نقش‌های نیلوفر، پرنده « » و خدایان نگهبان شمیر بدست حکاکی شده‌اند. روی صندوق بیرونی هم تصاویر ارواحی که « » نامیده می‌شوند و آلات موسیقی می‌نوازند دیده می‌شود. سه بطری کریستالی و یک جعبه نقره‌ای که شامل بقایای جسد قدیس‌های بودایی است هم در تابوت زرین بودا کشف شده است. روی این صندوقچه تصاویری از بودا، صحنه‌هایی از زندگی او از تولد تا زمان رسیدن به مرحله « » حک شده است. این مرحله‌ای است که بودا در آن می‌میرد و دیگر دوباره متولد نمی‌شود چون براساس اعتقادات بودایی‌ها، او این چرخه را کامل کرده است. باستان‌شناسان گفته‌اند که صندوقچه سنگی به سبک سازه‌های دوران حکومت امپراطور ژنزونگ (۹۹۷ تا ۱۰۲۲ میلادی) از سلسله « » ساخته شده است. روی این تابوت نام طراحان و افرادی که هزینه ساخت آن را پرداخت کرده‌اند، حک شده است. همین نوشته‌ها نشان می‌دهد جمجمه مدفون در این صندوقچه « گوتاما» است. @mafaz_news
#باستانگرایی کورش: هر کس برای حکومت من #دعا نکرد را به #صلیب بکشید! #منبع؛ ژوزفوس فلاویوس، روزگار باستانی یهود، کتاب 11، فصل 1، بخش 3. @mafaz_news
نقدوبررسی شیطان گرایی.ppsx
1.77M
پاورپوینت موضوع: نقد وبررسی جریان شیطان گرایی @mafaz_news
آثار بزرگان توسط اگر ساختن بنا بر قبور انبیا و اولیا نشانه بود، جا داشت که فاتحان منصوب از سوی به تخریب و نابودی آن ابنیه می‌پرداختند. اما وهابیان بر خلاف همه مسلمانان و زمانی که در سال 1218 قمری بر مکه مسلط شدند، تمام آثار بزرگان دین را تخریب کردند. آنان قبه زادگاه پیامبر (صلی الله علیه و آله) و قبه زادگاه ابوبکر و امام علی (علیه السلام) و حضرت خدیجه (سلام الله علیها) را ویران و با خاک یکسان کردند. وهابیان همچنین تمام آثار و که در اطراف خانه خدا و بر روی چاه زمزم بود را تخریب کردند. آثار صالحین را نابود کردند و هنگام تخریب طبل می‌زدند و به رقص و آوازه خوانی می‌پرداختند. : امين، محسن، کشف الارتياب في اتباع محمّد بن عبد الوهاب، تحقيق حسن الامين، بي نا، چاپ دوّم، 1382ق، ص27 @ferghenews @mafaz_news