eitaa logo
پایگاه خبری مفاز
2.5هزار دنبال‌کننده
7.1هزار عکس
2.4هزار ویدیو
258 فایل
﷽ پایگاه خبری مفاز؛ منبع اخبار فرق‌‌ضاله و ادیان انحرافی t.me/mafaz_news شامد: 1-2-757841-65-0-1 ارتباط با ما👇 @Pasokhgoo_mafaz سایت👇 www.mafaz.ir اینستاگرام👇 www.instagram.com/mafaz.ir سروش👇 sapp.ir/mafaz_news ایتا 👇 eitaa.com/mafaz_news
مشاهده در ایتا
دانلود
#زن_در_آئین_زرتشت در شریعت زرتشتی اگر زنی از شوهرش #اطاعت نکند شوهر اجازه دارد با یک چیز #داغ بدن زن را بسوزاند. اگر زن ۳ مرتبه از شوهر اطاعت نکند، #مرگ‌ ارزان می‌شود (کشته شود) @ferghenews @mafaz_news
مروج از کسانی که در مروج عرفان سرخ‌پوستی است، شخصی به نام سرکرده فرقه ابرآگاهی می‌باشد. بابایی چند سال پیش در شهر فرقه ای به نام ابرآگاهی تاسیس نمود که ترکیبی از چندین فرقه انحرافی دیگر هم‌چون ، و ... است. وی در سال 91 ازدواج کرد و به آمریکا سفر می‌کند و سپس فرقه‌ای به نام تشکیل می‌دهد که در این فرقه از و استفاده می‌کند. @ferghenews @mafaz_news
(علیه السلام) قاتل امیرمؤمنان (ع) یکی از مشهورترین چهره‌های «عبدالرحمن بن عمرو بن ملجم مرادی» است. وی از قبیله «حمیر» و از تیره‌های «مراد» است. (۱) اهل و ساکن کوفه بود که همراه با بازمانده خوارج به مکه رفت. (۲) او پس از بیعت مردم با (ع) چندین بار برای بیعت نزد امام آمد، ولی حضرت ایشان را نپذیرفت، برای بار سوم که خدمت امام رسید، حضرت فرمودند: او محاسن مرا با خون پیشانی‌ام خضاب می‌کند. (۳) از 9 نفری بود که در جنگ جان سالم به در برد و به مکه آمد و در جلسه‌ای با حضور گروهی از نقشه قتل امام علی (ع)، معاویه و عمروعاص را کشیدند و در کنار خانه خدا هم‌قسم شدند که به پیمان خود وفادار باشند. او مسئولیت ترور امام علی (ع) را به عهده گرفت و به کوفه آمد و با همکاری چند تن از خوارج کوفه، چون اشعث بن قیس، وردان بن مجالد و... در سحرگاه نوزدهم رمضان سال چهلم هجری در محراب مسجد کوفه، حضرت را با شمشیری زهرآگین زخمی کرد که بر اثر آن امام به شهادت رسید. (۴) بررسی نشان می‌دهد که ابن ملجم مرادی در سرپرستی زنی قرار داشت. روزی امام علی (ع) از اصل و تبار وی پرسید، ولی او در جواب به ذکر نام پدر کفایت کرد و امام فرمود: رسول خدا (ص) به من خبر داده که قاتل من فردی است. (۵) : ۱. البلاذری، انساب الاشراف، بیروت، دارالفکر، چاپ اول، 1417ق، ج3، ص250 و 251. ۲. رشاد، علی اکبر، دانشنامه امام علی(ع)، تهران، مرکز نشر فرهنگ و اندیشه اسلامی، چاپ اول، 1380ش، ج9، ص432. ۳. شیخ مفید، الارشاد، ترجمه رسولی محلاتی، تهران، دفتر نشر فرهنگ اسلامی، چاپ ششم، 1383ش، ج1، ص13. ابن شهر آشوب، مناقب، بیروت، دارالأضواء، چاپ دوم، 1412ق، ج3، ص356 و 357. ۴. الارشاد، همان، ج1، ص11 و 12. یعقوبی، تاریخ یعقوبی، ترجمه آیتی، تهران، شرکت انتشارات علمی و فرهنگی، چاپ نهم، 1382ش، ج2، ص138. ۵. مجلسی، محمدباقر، بحارالانوار، بیروت، داراحیاء التراث العربی، چاپ سوم، 1403ق، ج42، ص262 و 263. @ferghenews @mafaz_news
خدای که به آمریکا ! یکی از در است که پیروان خود را دعوت به تزکیه‌ای می‌کند که برگرفته از حرکت‌های است. جی سرکرده این فرقه، پیروان خود را دعوت به می‌کند و از آنها می‌خواهد که جهت ، عکسی از خود را در خانه داشته باشند. لی هنگ جی بعد از به آمریکا گریخت و پیروانش را از آنجا رهبری می‌کند. متاسفانه این فرقه چندین سال است که در در حال تبلیغ است و پیروانی را به خود جلب کرده است. ؛ کژراهه، ص196 @ferghenews @mafaz_news
آیا جایز است؟! سرکرده مدعی است: تشعشع منفی و ، سرانجام دامن نفرین کننده را می‌گیرد. ؛ آنچه از اهل‌بیت(علیهم السلام) رسیده این است که، لعن بر چهار قسم است: لعنت حرام، مكروه، جايز و مستحب و به فرموده‌ی باقر‌ (سلام‌الله‌علیه) لعن مؤمن است. @ferghenews @mafaz_news
نمایندگان دکتر تحرکات را مذموم شمرده و ادعای حصر قطب سلسله را بشدت رد و محکوم کردند. @ferghenews @mafaz_mews
نمایندگان دکتر تحرکات را مذموم شمرده و ادعای حصر قطب سلسله را بشدت رد و محکوم کردند. @ferghenews @mafaz_news
نمایندگان دکتر تحرکات را مذموم شمرده و ادعای حصر قطب سلسله را بشدت رد و محکوم کردند. @ferghenews @mafaz_news
پاسخ به شبهه عرفان دروغین حلقه اصحاب فرقه‌ی برای چندمین بار در مورد دعای شرف‌الشمس شبهه پراکنی کرده و گفتند: «شرف الشمس»؛ نفوذ در بطن جامعه/ یا ؟ یا ؟ : این نقوش اسماء جلاله است که به خط سریانی نوشته شده و منسوب به (علیه‌السلام) است که توسط بزرگانی همچون: مرحوم بهائي، آيت الله مبشّر كاشاني، آيت الله روحاني، آيت الله مظاهري تأئید شده است. : 1. ریحانه الادب، ، مدرس تبریزی ، ج7 ، ص23. 2. هزار و یک کلمه ،‌ حسن زاده آملی، ج3، ص 371. 3. هزار و یک نکته ، علامه حسن زاده آملی ، ‌ج2، ص 796. 4. تفسیر قرآن، شهید مصطفی خمینی ، ج1 ، ص 153. @ferghenews @mafaz_news
28.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مخالفت با 🏠موسسه فرق و ادیان زاهدان-مفاز🇮🇷 📡 eitaa: @m_mafaz_lib 📺web: www.mafaz.ir 🎥Instagram: @mafaz_pic 🆔Admin: @mafaz1
هدایت شده از کتابخانه مفاز
کتابخانه مفاز ارائه دهنده فایل PDF کتاب های آشنایی با اسلام و مکتب تشیع و همچنین نقد فرق ضاله و ادیان انحرافی همچون بهاییت،انجمن حجتیه، جریان های سلفی، مدعیان دروغین، تصوف، عرفان های نوظهور، مسیحیت تبشیری، شیطان پرستی و... پیام رسان ایتا: m_mafaz_lib@ اینستاگرام: mafaz_pic@ ما را به دوستان خود معرفی کنید. Admin: @pasokhgoo_mafaz موسسه فرق و ادیان زاهدان
اعتقاد دارم مردم را به خیابان‌ها می‌آورد. : بنده به حرکت عمومی اعتماد دارم؛ معتقدم « »؛ اعتقاد دارم دست خدا است که دارد کار می‌کند؛ روز قدس را نگاه کنید، در آن گرما با آن دهان روزه؛ چه کسی مردم را می‌آورد در این خیابان‌ها؟ این دست خدا است؛ خدا را می‌بینیم، اعتماد می‌کنیم به این حرکت مردمی، به این و مردمی اعتماد می‌کنیم.(۱۳۹۴/۰۱/۲۰) 🏠موسسه فرق و ادیان زاهدان-مفاز🇮🇷 📡 eitaa: @m_mafaz_lib 📺web: www.mafaz.ir 🎥Instagram: @mafaz_pic 🆔Admin: @mafaz1
! درست زمانی که قرار بود بعد از ماه مبارک رمضان جلسات فقری باردیگر برگزار شود، با هدایت خود نسبت به بیانیه قطب سلسله دهن کجی کرد تا به خوبی از محدودیت های اخیر رمزگشایی شود. طبق رصد بخش تصوف پایگاه خبری ، گروهک مجذوبان با خط دهی عوامل در حال پیاده کردن فتنه جدید هستند که هدف اصلی به خطر انداختن دکتر نورعلی تابنده و فقرا از این طریق است. مسئولین هوشیار باشند و تمامی رفت و آمدهای دولت سرا را زیر نظر داشته باشند تا فتنه جدید اقطاب مدرن گروهک مجذوبان کلید نخورد. 🏠موسسه فرق و ادیان زاهدان-مفاز🇮🇷 📡 eitaa: @m_mafaz_lib 📺web: www.mafaz.ir 🎥Instagram: @mafaz_pic 🆔Admin: @mafaz1
روایت « » یک است یک سازمان یهودی دست آویزهای مذهبی برای تخریب مسجدالاقصی را "خرافات" نامید. روزنامه المصری الیوم نوشت ، خاخام ييسراييل داويد وايس، سخنگوي حركت نتوري كارتا اينترنشنال(اتحاد جهاني يهوديان ضد صهيونيست) روایت دینی دست آویز صهیونیست های اسرائیل که اخیرا با توجه به آن کنیسه خراب را افتتاح کرده اند، یک "خرافات" خواند. طبق روایات تحریف شده پس از ساخت معبد بر کوه معبد (مکان کنونی مسجد الاقصی) مسیح این قوم ظهور خواهد کرد و آغاز ساخت این معبد با افتتاح کنیسه ای به نام "خراب"ممکن خواهد بود. این خاخام یهودی آمریکائی الاصل، روایت مجعول فوق را بر مبنای اهداف عنوان کرده و آن را یک "کلام سخیف" خواند که هیچ مبنایی نزد جوامع یهودی متدین ندارد. وی اضافه کرده است: ما در دین یهودی معتقدیم روزی خواهد آمد که مردم جهان تنها یک خدا را می پرستند و اسرائیل مانند یک شهر روحانی ساخته خواهد شد اما برای این شهر مرز جغرافیایی وجود ندارد. یهود در آخر الزمان وارث زمین خواهد شد اما این شاید به فلطسین باشد شاید هم در سرزمینی دیگر. همچنین ما معتقد به اجبارکردن دیگران به پذیرش معتقدات دینی خودمان نیستیم. گفتنی است طبق های خاخام "جاوون فیلنا" در قرن هجدهم میلادی دوبار در طول تاریخ نابود خواهد شد و افتتاح آن برای سومین بار به قوم یهود اجازه داده خواهد شد تا معبد آسمانی سلیمان را بسازند. چند پیش رژیم اشغالگر قدس دعوت نامه های رسمی برای افتتاح کنیسه معروف به " خراب" ( هاحوربا) که بر ویرانه های مسجد "العمری" یک مسجد وقف اسلامی ساخته شده، بین شخصیتهای توزیع نمود و سپس بزرگترین و بلندترین کنیسه یهودیان در بخش شرقی شهر قدیمی قدس در مراسمی افتتاح شد. طبق باور یهودیان بعد از ساخت این کنیسه برای سومین بار و افتتاح آن به یهودیان اجازه داده خواهد شد که معبد سوم هیکل را که در مکان کنونی مسجد الاقصی است را بسازند. بدین ترتیب روند تخریب گسترده قبله اول مسلمانان با افتتاح کنیسه خراب آغاز شده است. 🏠موسسه فرق و ادیان زاهدان-مفاز🇮🇷 📡 eitaa: @m_mafaz_lib 📺web: www.mafaz.ir 🎥Instagram: @mafaz_pic 🆔Admin: @mafaz1
آشنایی با نام سامریان از منطقه ای به نام سامره می آید که در زمان تجزیه سرزمین پس از حضرت (ع)، مرکز کشور بود. این فرقه پس از بازگشت از اسیری بابل پدید آمد و برخی معتقدند که نژاد آنان اسرائیلی نیست و احتمالا مخلوطی از اسرائیلی و آشوری است. این فرقه بسیار کوچک تنها پنج سفر و کتاب را می پذیرد و 33 کتاب دیگر را رد می کند. همچنین تورات این فرقه با تورات رایج اندکی اختلاف دارد و زبان سامری نیز با زبان متفاوت است که البته این تفاوت اندک آن را از عبری بودن خارج نمی کند. سامریها به قداست کوه جرزیم در نزدیکی شهر نابلس اعتقاد دارند و آن را قبله خود می دانند و می گویند قبله حضرت (ع) نیز همان بوده است، ولی حضرت (ع) از پیش خود، مکان معبد سلیمان (مسجدالاقصی) را قبله معرفی کرده است. این فرقه به مسائل مذهبی توجه مخصوصی دارد و مراسم ویژه ای انجام می دهد. ازدواج و زندگی زناشویی در میان سامری ها بسیار با اهمیت است. مادران فرزندان خود را در خانه به دنیا می آورند. اگر نوزاد پسر باشد، مادر باید 40 روز در منزل بماند و اگر دختر بود 80 روز و در این مدت نباید به شی ء مقدسی نزدیک شود، زیرا نجس و ناپاک است. پسران روز هفتم ختنه می شوند و دختران روز سوم. ختنه بلافاصله پس از نماز صبح صورت می گیرد و این کار توسط پدر با کاردی مخصوص (طبق آنچه که در پیدایش 10 :17-14 و 21 :4 آمده) انجام می شود. اگر پسری ختنه نشود باید به برسد، زیرا جزء اسرائیل به شمار نمی آید. نامگذاری کودک توسط صورت می گیرد و نام یکی از بزرگترهای خانواده چه آنها که در قید حیات هستند و چه کسانی که درگذشته اند برکودک گذاشته می شود. نوه پسری کاهن همیشه به نام پدربزرگ خود خوانده می شود. قانون به گونه ای است که پسر بزرگتر 3 قسمت، فرزندان بعد 1 قسمت و دختران یک دوم سهم ارث می برند. سامری های تاجر و کشاورز، باید یک دهم از درآمد خود را به بدهند. در ها صندلی و نیمکت وجود ندارد و همه روی می نشینند، همانند مسلمانان هنگام نماز می کنند و بر خلاف یهودیان هنگام ورود به کنیسه کفش های خود را درمی آورند. (شنبه) روز عبادت است. در این روز هیچ کاری نباید انجام داد. سفر دریایی ممنوع و سفر خشکی نیز در صورت لزوم تا دو کیلومتر مجاز است. در غیر این صورت نباید حتی در خیابان ها قدم زد، بلکه باید درون منزل ماند. در این روز نزدیکی با همسر نیز جایز نیست. همچنین نباید روشن کرد و از این رو نمی توان سیگار کشید و یا با فلاش عکس گرفت. حتی نباید در منزل اجاق گرم داشت هرچند که هوا سرد باشد یخچال نیز نباید روشن باشد. سامری ها افراد خاورمیانه هستند، با لب های کلفت، دست های بلند اما باریک و انگشتان کشیده. رهبران مذهبی آنها نباید مو و یا صورت خود را بتراشند. آنان عمامه ای قرمز بر سر می گذارند که در حقیقت در دوران اسلامی به دستور یکی از خلفا برای شناخته شدن آنها از دیگران مرسوم شد. سامری ها فقط اعیادی را که در موسی ذکر شده جشن می گیرند و به آنچه که بعد از (به استثنای یوشع) اتفاق افتاده ایمان ندارند. یعنی پوریم و از نظر آنها اتفاقات معمولی است. روش هاشانا که بر اساس عقیده سامری ها جشن یادآوری ولادت موسی است.سامری های توراتی دارند که با تورات یهودیان تفاوت هایی دارد. برخی از این اختلافات اساسی و مهم است، به طوری که باعث شکاف بین آنها شده و برخی دیگر تنها اختلاف است.سامری ها نیز در انتظار هستند که او را " " می نامند. این واژه را "مبشر" (بازگشت کننده)، ترجمه کرده اند. دوره قبل از ظهور وی را " " یعنی دوره ناخشنودی خدا می نامند. زیرا انسان از راه های خداوند منحرف شده و تنها از طریق توبه از گناه رهایی می یابد. 🏠موسسه فرق و ادیان زاهدان-مفاز🇮🇷 📡 eitaa: @m_mafaz_lib 📺web: www.mafaz.ir 🎥Instagram: @mafaz_pic 🆔Admin: @mafaz1
کهانت یعنی دادن از ، یا چیزهایی که از چشم افراد پوشیده است؛ مانند اِخبار از شیء دزدیده شده یا گمشده. منبع خبر کاهن، است؛ یعنی اَخبار را از شیطان می‌گیرد و به مردم خبر می‌دهد. : گاهی اِخبار به وسیله است؛ مثلا به کمک علم ، یا و یا خبر از می‌دهد. این نوع إخبار کهانت نیست. چون شیطان از اجنه هستند می‌تواند به آسانی در هر جا حاضر شده، حوادث را از نزدیک ببیند و به کاهن خبر ‌دهد. : رجوع به کاهن مطلقاً است. کهانت برای کسی که با جن غیر شیطانی سروکار دارد، شامل نمی‌شود. ؛ درس دهم از رساله‌ی آموزشی آیت‌الله خامنه‌ای 🏠موسسه فرق و ادیان زاهدان-مفاز🇮🇷 📡 eitaa: @m_mafaz_lib 📺web: www.mafaz.ir 🎥Instagram: @mafaz_pic 🆔Admin: @mafaz1
در عرفان های نوظهور در معنويتى كه مطرح مى‌كند، دو ركن وجود دارد: 1_ 2_ اشو بر اين عقيده است كه افرادى كه به ارضاى تمايلات اقدام كنند، بعد از گذشت مدتى، اين مسئله را رها كرده، وا مى‌ گذارند چون برايشان مسئله اى عادى و پيش پا افتاده خواهد شد. این‌ها از دستورهاى تانتراست كه اشو با تمام وجود، به ترويج آن پرداخت. با توجه به این تفکر اُشو، فردی که در این دو رکن وارد شود، مطمئنا دیگر راهی برای رهایی نمیابد و در آن غرق می شود. 🏠موسسه فرق و ادیان زاهدان-مفاز🇮🇷 📡 eitaa: @m_mafaz_lib 📺web: www.mafaz.ir 🎥Instagram: @mafaz_pic 🆔Admin: @mafaz1
مولوی علی احمد سلامی مشهور به به ‌عنوان يكي از برجسته ترين علما و نخبگان اهل سنت ايران است.»[1] در مورد جایگاه اهل بیت نزد می گوید: به اهل بيت جزء ايمان ماست و ما به اين موضوع اعتقاد داريم. ما در نمازهاي خود به پيامبر و به درود مي فرستيم؛ درودي که در ما ثبت شده و ما نماز را بدون اين درود ناقص ميدانيم. صلواتي که ما واجب مي دانيم در ذکر کنيم اين است که: "اللهم صل علي محمد و علي آل محمد کما صليت علي ابراهيم و علي آل ابراهيم انک حميد مجيد، اللهم بارک علي محمد و علي آل محمد کما بارکت علي ابراهيم و آل ابراهيم انک حميد مجيد. ما در تشهد آخر هر نماز جماعت، فرادی، نماز شب و تهجد اين دعا و اين درود را هم براي پيامبر و هم براي آل پيامبر ميفرستيم. : [1]. وی علاوه بر نمایندگی مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و عضویت در شورای عالی مجمع جهانی ، عضو هیئت علمی گروه فقه و حقوق حنفی دانشگاه مذاهب اسلامی و مدرس حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان نیز میباشد. [2]. خبرگزاری اهل بیت، ابنا، کد خبر 512 🏠موسسه فرق و ادیان زاهدان-مفاز🇮🇷 📡 eitaa: @m_mafaz_lib 📺web: www.mafaz.ir 🎥Instagram: @mafaz_pic 🆔Admin: @mafaz1
آیا داستان پیامبر اسلام از حکایت معراج زرتشتی اقتباس شده است؟! : یکی از باورهای مسلمین، پیغمبر است. معراج از ریشه عروج، به معنی بالا رفتن و متعالی شدن است که در آیات مختلفی از قرآن به آن تصریح شده است. از جمله آیات مختلف سوره اسراء و نیز آیات سوره نجم... به هر حال حکایت از این قرار بود که نبیّ اعظم، به امر الهی شبانه از در مکه به در بیت المقدس (اورشلیم) راهی شدند. از کنار به قُدس وارد شده و از آن جا به معراج رفته و از احوال اهل آسمان خبر یافتند و آن شب بود که بسیاری از ارکان شریعت اسلام برقرار شد. لیکن چند سالی است که گروهی از باستانگرایان و آتئیست‌ها مدعی هستند که معراج محمد (صلی الله علیه و آله) کپی برداری از معراج شخصی زرتشتی به نام بود. در پاسخ به این جماعت باید بگوییم که برخی از باستانگرایان و تقریباً همه مُلحِدین عادت کرده‌اند هر احتمال ضعیف و هر امر نامربوطی را به عنوان یک امر حتمی و قطعی ارائه کنند. معراج پیغمبر ربطی به داستان‌ ارداویراف ندارد. به چند دلیل: ماجرای معراج در بیان شده و ساخته مسلمانان نیست که بگوییم از کپی کرده‌اند. اردوایراف اصلاً به معراج نرفت. اجازه دهید داستان ارداویراف را بازگو کنم. پس از حمله اسکندر، ایمان مردم به دین و آیین زرتشتی ضعیف شد. پس موبدان زرتشتی گرد آمدند و از میان خود، یکی را که ویراز (ارتاک‌ویراز، یا همان ارداوبراف) نام داشت، برگزیدند و به او سه جام منگ یا همان و خوراندند. پس او به خوابی عمیق فرو رفت، و در عالم خواب، بهشت و جهنم را دید و از این طریق، پس از مصرف بنگ، حقانیت دین زرتشتی را دریافت. ؛ ارداویرافنامه، ترجمه رشید یاسمی، بند ۲، همچنین: فیلیپ ژینو، ارداویرافنامه، ترجمه و تحقیق ژاله آموزگار، تهران: انتشارات معین، انجمن ایران شناسی فرانسه در ایران، ۱۳۸۲. و نیز بنگرید به: The book of ArdaViraf, Chapter 2, Translated by Prof. Martin Haug, of the University of Munich, revised from the MS. of a Parsi priest Hoshangji. From The Sacred Books and Early Literature of the East, Volume VII: Ancient Persia, ed. Charles F. Horne, Ph.D, copyright 1917. وی پس از چند شبانه روز به هوش آمد و آنچه را که دیده بود، بازگو کرد و ‌‌گفته‌های او در کتابی به نام ثبت و ضبط شده است. این در حالی است که در شریعت اسلام، استعمال است. پس چگونه ممکن است که پیغمبر از توهّم ارداویراف اقتباس شده باشد؟ بسیاری از تعالیمی که در آمده دقیقاً خلاف تعالیم اسلام است. مثلاً در ارداویراف‌نامه می‌خوانیم که وی به رسم دیانت زرتشتی با 7 خواهر خود داشت (سند: همان). و نیز آمده کسانی که با مادر و خواهر خود رابطه جنسی داشته باشند، در بهشت وارد خواهند شد. همچنین در این کتاب آمده که کشتن خرَفستَران (مورچه‌ها، قورباغه‌‌ها و لاک‌پشت‌ها و...) باعث آمرزش گناهان می‌شود. در حالیکه جمیع این آموزه‌ها در تضاد با تعالیم اسلام است. پس چگونه ممکن است که پیامبر از داستان ارداویراف اخذ شده باشد؟ @ferghenews @mafaz_news
پرونده محمدعلی سرکرده فرقه انحرافی که در دادگاه بدوی به ۵ سال حبس محکوم شده، برای رسیدگی در مرحله تجدیدنظر به شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست قاضی زرگر ارجاع شد. سیدمحمود علیزاده طباطبایی وکیل مدافع محمدعلی با اعلام این خبر گفت که پرونده به شعبه 36 دادگاه تجدیدنظر ارجاع شده اما هنوز تعیین وقت نشده است. محمد‌علی طاهری سرکرده فرقه یا حلقه در ایران است که 14 اردیبهشت سال 90 بازداشت و از سوی دادگاه انقلاب به‌اتهام توهین به ، مداخله غیرقانونی در امور پزشکی و درمان بیماران، ارتکاب فعل حرام و رابطه نامشروع، استفاده غیرمجاز از عناوین علمی (دکتر و مهندس)، ضالّه بودن کتب و آثار، به 5 سال حبس، پرداخت 900میلیون تومان جزای نقدی و 74 ضربه شلاق محکوم شد. افساد فی‌الارض از طریق منحرف کردن افراد، دیگر اتهام طاهری بود که در مرتبه نخست، شعبه 28 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی ، سرکرده گروه موسوم به عرفان حلقه را شناخت و به اعدام محکوم کرد که این حکم در دیوان عالی کشور نقض شد. سپس پرونده به شعبه 26 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی احمدزاده به عنوان شعبه هم عرض ارجاع شد که این شعبه نیز طاهری را به محکوم کرد اما دیوان عالی کشور، بار دیگر حکم صادره را نقض کرد تا پرونده مجدداً در دادگاه هم‌عرض بررسی شود. پرونده برای مرتبه سوم در شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مورد بررسی قرار گرفت که این بار دادگاه متهم را به 5 سال حبس محکوم کرده است. علیزاده طباطبایی معتقد است این بار نیز دادگاه در صدور حکم به تبصره ماده 286 قانون مجازات اسلامی استناد کرده در حالی که در دو مرتبه قبلی، دیوان عالی کشور صراحتاً اعلام کرده که مشمول ماده 286 نمی‌شود. @ferghenews @mafaz_news
برخی از آئین‌ها برای خود، منش و روش سلوک خاص دارند، که مسیحیت نیز مستثنی از آن نیست. عرفان مسیحیت، عرفان ، ولی تصوری که از خدا دارد، تصوری است. اگر به خدایی قائل باشید که هم خداست و هم می‌تواند تجسّد پیدا کند و به کشیده شود، این شرک‌آمیز و تنزل دادن خدا است. همچنین ناسازگاری عقل با عرفان مسیحی بسیار پررنگ است. برای نمونه این تناقضات در رمان‌های « » نیز بروز می‌کند، درجایی که تنها راه وصول به حقیقت شریعت است، وی بریا این راه مقام منزلتی قایل نیست. : عرفان و تصوف، ص101. @ferghenews @mafaz_news
عالم برزخ در دیدگاه بهائیت! دنیای بین دنیای مادی حاضر و است که از زمان مردن شروع می‌شود و تا زمان برپایی قیامت ادامه خواهد یافت. و روایات معصومین (علیهم السلام)، پیرامون این موضوع سخن گفته و از اموری که در آن‌جا برای انسان اتفاق می افتد خبر داده‌اند. همچنان که قرآن کریم، عالم برزخ را عالمی پیش از قیامت موعود دانسته است: «... وَمِنْ وَرَائِهِمْ بَرْزَخٌ إِلَىٰ يَوْمِ يُبْعَثُونَ [مؤمنون/100]؛ و در برابر آن‌ها عالم برزخ است تا روزی که برانگیخته شوند». از این‌رو معصومین (علیهم السلام) نیز عالم برزخ را جهان حد فاصل میان زندگی دنیا و آخرت معرفی نموده‌اند.[1] این در حالیست که به عنوان پیشوای فرقه‌ی و ، بر خلاف تصریح آیات و روایات اسلامی، به تحریف ماهیت عالم برزخ پرداخته و معتقد است: منظور از ، همان فاصله‌ی میان دو ظهور (پیامبران) است، نه آن‌چه که درباره‌ی زندگی بعد از مرگ در بین مردم معروف است».[2] آری؛ ملاحظه نمودیم که چگونه ، در راستای توجیه خود، متوسل به تحریف نصّ و تصریح آیات و روایات می‌شود تا غیرالهی بودن ریشه‌ی خود را به نمایش بگذارد! همچنین باید در نظر داشت که در مرام ظاهری ، اساساً تأویل نصوص جایز نیست، تا چه رسد به تحریف آن‌ها. : [1]. ابن جریر الطبری، تفسیر الطبری، کتابخانه‌ی الکترونیکی فقاهت، ج 19، صص 71-70. [2]. علی‌محمد شیرازی، بیان فارسی، بی‌جا: بی‌نا، نسخه‌ی 1330، باب 8، ص 34. @ferghenews @mafaz_news
سه ادعای پوچ ! 1. من می‌کنم؛ مولایم گفته، امضا کرده‌ام که قبل از ظهور بروی، نمانی؛ ولی باز قبل از ظهور قرار داده است که دوباره در دنیا بیایم. 2. هنگام مرا خواهید دید!؟؛ وی به مخاطبینش می‌گوید قبل از احتضار او را خواهند دید. 3. من در سری سوم یا چهارم از جنگ با کشته خواهم شد. ؛ چهل شب با کاروان حسینی، ص500 @ferghenews @mafaz_news
صراط مستقیم از نگاه در جمع‌بندی نهایی خود می‌نویسد: «بلند خواندن «بسم الله الرحمن الرحیم» توسط حضرت علی (علیه‌السلام) به تواتر به ما رسیده است و کسانی‌که در دین خود به علی بن ابی‌طالب (علیه‌السلام) اقتدا کنند، راه راست را انتخاب کرده‌اند و هدایت شده‌اند؛ زیرا (صلی‌الله‌علیه‌وآله) درباره (علیه‌السلام) فرمود: «اللهم ادر الحق مع علی حیث دار؛ یعنی خدایا! حق را همیشه بر مدار او بگردان.»[1] : [1]. فخر رازی، التفسیر الکبیر، مکتب الاعلام الاسلامی، ج1، ص204 @ferghenews @mafaz_news
هدایت شده از کتابخانه مفاز
hokomate modara.pdf
1.98M
#کتاب #حکومت_مدارا تبیین معنا و لوازم وحدت اسلامی #نویسنده #مهدی_مسائلی #شیعه_شناسی #اسلام #شیعه #لعن #تبری @m_mafaz_lib @mafaz_news mafaz.ir