eitaa logo
|🟥🟥🟥 مرصاد 🟥🟥🟥|
1.2هزار دنبال‌کننده
88.4هزار عکس
59.3هزار ویدیو
382 فایل
بصیرت تشخیص حق از باطل نیست بصیرت تشخیص حق از حق نماست 🔴 هدف کانال مرصاد جهادتبیین براساس رهنمودهای مقام معظم رهبریست. 🔴 مشتاقانه پذیرای انتقادات شمائیم: https://eitaa.com/sa_re_mi.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ای راحت دل، قرار جانها برگرد درمان دل شکسته‌ ی ما،💔 برگرد ماندیم در انتظار دیدار، ای داد دلها همه تنگِ توست مولا برگرد 💠🔸💠🔸💠🔸💠🔸💠
🔴 پرورش انسانهای خوش روحیه ▪️زن مسلمان باید در دامن پرمهر و پرعطوفت و با سخنان پرنکته و مهرآمیزش، فرزندان سالمی را از لحاظ روانی تربیت کند، انسانهایی بی عقده، انسانهای خوش روحیه در دامان او پرورش پیدا کنند 🧕مادر از هر سازنده ای سازنده تر و با ارزش تر است.
♓️ گام‌دوم روی کاغذ و نون‌وآب‌دار همان گام‌دومی است که برایش همایش میگیرن ردیف‌بودجه بهش اختصاص پیدا میکنه به اسمش پايان‌نامه نوشته میشه بابتش لوح‌تقدیر اهدا میشه و.. و.. 🔹️گام‌دوم واقعی افزایش سود بانکی و ربوی‌ترشدن نظام مالی است بیشترشدن فاصله اغنیا و فقراست دلسردشدنِ حتی دلبستگان به انقلاب است کاهش قدرت خرید مردم و تنگ شدن معیشت است سیاست‌هایِ فرهنگیِ دولتی است که به اسم شهید و پیر و پیغمبر رأی میاره و افتخارش بسترسازی برای ترویج هرزگی و لاابالی‌گری است
بازی با پدربزرگ_صدای اصلی_413867-mc(1).mp3
9.01M
🌃 قصه شب 🌃 🌼بازی با پدر بزرگ امیرعلی قصه‌ی ما پسر خیلی خوبیه، او با پدر و مادر و پدربزرگش زندگی می‌کنه... 🍃بهتر است ادامه‌‌ی داستان را بشنوید. 🌸🌸🌸🌸
مي‌ديدم‌. (تفسير «الميزان‌» تفسيري‌ است‌ كه‌ از صدر اسلام‌ تا بحال‌ مانند او از نقطۀ نظر به‌ هم‌ پيوستن‌ آيات‌ و بيانات‌ قرآني‌ نوشته‌ نشده‌ است‌. و يكروز من‌ خدمت‌ ايشان‌ عرض‌ كردم‌ كه‌ در بعضي‌ از جاهاي‌ اين‌ تفسير چنان‌ عنان‌ قلم‌ آيات‌ را به‌ هم‌ پيوسته‌ و ربط‌ داده‌ كه‌ جز آنكه‌ بگوئيم‌ در آن‌ حال‌ تأييدات‌ الهيّه‌ و الهامات‌ سبحانيّه‌ آنرا بر فكر و زبان‌ و قلم‌ شما جاري‌ كرده‌ است‌ محمل‌ ديگري‌ ندارد. و اگر اين‌ تفسير در حوزه‌هاي‌ علميّه‌ تدريس‌ شود و بدان‌ افكار پرورش‌ يابد، پس‌ از دويست‌ سال‌ ارزش‌ و قيمت‌ اين‌ تفسير معلوم‌ مي‌شود. ببينيد: اين‌ مرد چنين‌ تفسيري‌ نوشته‌ و فعلاً كه‌ در زمان‌ حيات‌ ايشان‌ است‌ در تمام‌ دنيا جزء اصول‌ معارف‌ شيعه‌ محسوب‌ مي‌شود، و علماء بزرگ‌ خود را از آن‌ بي‌نياز نمي‌بينند؛ چقدر اين‌ مرد بزرگوار و متواضع‌ است‌ كه‌ مي‌گويد: آخر ما چه‌ كاري‌ كرده‌ايم‌ ؟ چه‌ عمل‌ قابلي‌ انجام‌ داده‌ايم‌؟) فرمودند: نامۀ برادر كه‌ به‌ من‌ رسيد، بسيار منفعل‌ و شرمنده‌ شدم‌. گفتم‌: خدايا! اگر اين‌ تفسير ما در نزد تو مورد قبول‌ است‌ و ثوابي‌ دارد، من‌ ثواب‌ آنرا به‌ روح‌ پدرم‌ و مادرم‌ هديّه‌ نمودم‌. هنوز اين‌ مطلب‌ را در پاسخ‌ نامۀ برادر به‌ تبريز نفرستاده‌ بودم‌ كه‌ بعد از چند روز نامه‌اي‌ از برادرم‌ آمد كه‌ ما اين‌ بار با پدر صحبت‌ كرديم‌ خوشحال‌ بود و گفت‌: خدا عمرش‌ بدهد، تأييدش‌ كند؛ سيّد محمّد حسين‌ هديّۀ ما را فرستاد. 📚 منبع معاد شناسی علامه حسینی تهرانی ج۱ ص ۱۸۵
❤️❤️آخوند یعنی ؛ حجت الاسلام حسینعلی راشد👌👌👌👌 🔺زمان پهلوی می‌خواستند در منطقه بهارستان تهران، اطراف ساختمان مجلس شوراى ملّى را بسازند و بايد ۳۵ خانه خراب می‌شد، به اطلاع صاحبان خانه‌ها رساندند كه خانه شما را مترى فلان مقدار می‌خریم. هر كس اعتراض دارد، بنويسد تا رسيدگى شود. چون قیمت پیشنهادی خوب بود، هيچكس به‌جز مرحوم آیت الله حسینعلی_راشد اعتراض نكرد. اين جريان خيلى بر مسؤولين گران آمد و گفتند: فقط یک آخوند، اعتراض كرده. بعد مرحوم راشد را دعوت به صحبت كردند و آماده شدند تا به بهانه این اعتراض او را تحقیرش نمايند... 🔸نزد ایشان آمدند، بعد از سلام و احوالپرسى پرسيدند اعتراض شما چيست؟ گفت: حقيقتش اين است اين خانه را من سال‌ها قبل و به قيمت خيلى كم خریده‌ام و در اين مدت‌ زمان طولانى مخروبه شده و به نظر من قيمتى كه شما پيشنهاد کرده‌اید، زياد است! من راضى نيستم از بیت‌المال مردم قيمت بيشترى براى خانه‌ام بگيرم!... 🔸بهت و تعجّب همه را فراگرفت و يكى از اعضاى كميسيون كه از اقلیت‌های دينى بود، از جا برخاست و مرحوم راشد را بوسيد و گفت: اگر اسلام اين است، من آماده‌ام براى مسلمان شدن... از دریا حضرت آیت الله شبیری زنجانی ✅ نکته: مرحوم راشد فرزند روحانی وارسته مرحوم آخوند ملاعباس تربتی است ک کتاب سازنده و اثرگذار 《فضیلت های فراموش شده》 با حکایات و قصه های شبیه افسانه در وصف نادره دوران (مرحوم ملا عباس تربیت) نگاشته شده و تسط انتشارات روزنامه اطلاعات چاپ و به بازار فرهنگ کشور عرضه شده است. نقل است از علامه محمد تقی جعفری پرسیدند: کتاب 《فضیلت های فراموش شده 》را خوانده اید❓❓❓ فرمودند: بلی ۲ بار خواندم و لذت بردم👌👌
🔷گلايۀ والد علاّمۀ طباطبائي‌ بواسطۀ ارتباط‌ با عالم‌ غيب‌ و ارتباط‌ با ارواح‌ در عالم‌ خواب‌ 🔻ارتباط با روح افلاطون ، ارسطو و تقریباً با همه علما توسط یکی از شاگردان برادر علامه طباطبایی بجز روح دو تن از علمای شیعه؛ چرا؟؟؟ علاّمۀ طباطبائي‌ آقاي‌ حاج‌ سيّد محمّد حسين‌ تبريزي‌، استاد عاليقدري‌ كه‌ قرن‌ علمي‌ فعلي‌ مرهون‌ خدمات‌ و افكار بلند و فضل‌ و كمال‌ ايشان‌ است‌، عالِم‌ جليلي‌ كه‌ بواسطۀ تكان‌ علمي‌ كه‌ به‌ حوزۀ علميّه‌ دادند نهضتي‌ علمي‌ بوجود آوردند و با تدريس‌ تفسير و حكمت‌، طلاّب‌ علوم‌ دينيّه‌ را به‌ حقائق‌ معارف‌ الهيّه‌ آشنا نموده‌ و براي‌ هدم‌ سنگر كفر و ردّ ملحدين‌ يگانه‌ پايگاه‌ متين‌ و اساس‌ رصين‌ را پايه‌گذاري‌ كردند، صاحب‌ تفسير «الميزان‌» و كتب‌ نفيسۀ ديگر، و استاد حقير در تفسير و اخلاق‌ و فلسفه‌ و هيئت‌ قديم‌؛ برادري‌ داشتند در تبريز بنام‌ حاج‌ سيّد محمّد حسن‌ إلهي‌ طباطبائي‌ كه‌ او نيز عالمي‌ جليل‌ و متّقي‌ و زاهد و عابد و معلّم‌ اخلاق‌ و معارف‌ الهيّه‌ و مربّي‌ نفوس‌ صالحه‌ به‌ مقام‌ امن‌ و حرم‌ امان‌ الهي‌ بوده‌ و چند سال‌ است‌ رحلت‌ نموده‌ و به‌ عالم‌ بقاء ارتحال‌ يافته‌ است‌. و در اثر شدّت‌ علاقه‌اي‌ كه‌ معظّم‌ له‌ به‌ برادر خود داشتند در سوك‌ او مبتلي‌ به‌ كسالت‌ قلبي‌ شدند. حضرت‌ معظّم‌ له‌ بيان‌ فرمودند كه‌: برادر من‌ در تبريز شاگردي‌ داشت‌ كه‌ به‌ او درس‌ فلسفه‌ مي‌گفت‌، و آن‌ شاگرد إحضار ارواح‌ مي‌نمود و برادر من‌ توسّط‌ آن‌ شاگرد با بسياري‌ از ارواح‌ تماس‌ پيدا صفحه 185 ميكرد. اجمال‌ مطلب‌ آنكه‌: آن‌ شاگرد قبل‌ از آنكه‌ با برادر من‌ ربطي‌ داشته‌ باشد ميل‌ كرده‌ بود فلسفه‌ بخواند، و براي‌ اين‌ منظور روح‌ أرسطو را احضار نموده‌ و از او تقاضاي‌ تدريس‌ كرده‌ بود. ارسطو در جواب‌ گفته‌ بود: كتاب‌ «أسفار» ملاّ صدرا را بگير و برو نزد آقاي‌ حاج‌ سيّد محمّد حسن‌ إلهي‌ بخوان‌. اين‌ شاگرد يك‌ كتاب‌ «أسفار» خريده‌ و آمد نزد ايشان‌ و پيغام‌ ارسطو را (كه‌ در حدود سه‌ هزار سال‌ پيش‌ از اين‌ زندگي‌ ميكرده‌ است‌) داد. ايشان‌ در جواب‌ ميفرمايد: من‌ حاضرم‌، اشكالي‌ ندارد. روزها شاگرد بخدمت‌ ايشان‌ مي‌آمد و درس‌ مي‌خواند؛ و آن‌ مرحوم‌ ميفرمود: ما بوسيلۀ اين‌ شاگرد با بسياري‌ از ارواح‌ ارتباط‌ برقرار مي‌كرديم‌ و سؤالاتي‌ مي‌نموديم‌. و بعضي‌ از سؤالات‌ مشكلۀ حكمت‌ را از خود مؤلّفين‌ آنها مي‌نموديم‌؛ مثلاً مشكلاتي‌ كه‌ در عبارات‌ أفلاطون‌ حكيم‌ داشتيم‌ از خود او مي‌پرسيديم‌، مشكلات‌ «أسفار» را از ملاّ صدرا سؤال‌ ميكرديم‌. يكبار كه‌ با أفلاطون‌ تماس‌ گرفته‌ بودند، افلاطون‌ گفته‌ بود: شما قدر و قيمت‌ خود را بدانيد كه‌ در روي‌ زمين‌ لا إلَه‌ إلاّ اللَه‌ مي‌توانيد بگوئيد؛ ما در زماني‌ بوديم‌ كه‌ بت‌پرستي‌ و وثنيّت‌ آنقدر غلبه‌ كرده‌ بود كه‌ يك‌ لا إلَه‌ إلاّ اللَه‌ نمي‌توانستيم‌ بر زبان‌ جاري‌ كنيم‌. روح‌ بسياري‌ از علما را حاضر كرده‌ بود و مسائل‌ عجيب‌ و صفحه 186 مشكلي‌ از آنها سؤال‌ كرده‌ بود بطوريكه‌ اصلاً خود آن‌ شاگرد از آن‌ موضوعات‌ خبري‌ نداشت‌. خود آن‌ شاگرد كه‌ فعلاً شاگرد مكتب‌ فلسفه‌ است‌، مسائل‌ غامضه‌اي‌ را كه‌ آقاي‌ إلهي‌ از زبان‌ شاگرد با معلّمين‌ اين‌ فنّ از ارواح‌ سؤال‌ مي‌كرد و جواب‌ مي‌گرفت‌ نمي‌فهميد و قوّۀ ادراك‌ نداشت‌، ولي‌ آقاي‌ إلهي‌ كاملاً مي‌فهميد كه‌ آنها در زبان‌ شاگرد چه‌ مي‌گويند. ميفرمود: ما روح‌ بسياري‌ از علما را حاضر كرديم‌ و سؤالاتي‌ نموديم‌ مگر روح‌ دو نفر را كه‌ نتوانستيم‌ احضار كنيم‌، يكي‌ روح‌ مرحوم‌ سيّد ابن‌ طاووس‌ و ديگري‌ روح‌ مرحوم‌ سيّد مهدي‌ بحرالعلوم‌ رضوانُ اللهِ عليهما؛ اين‌ دو نفر گفته‌ بودند: ما وقف‌ خدمت‌ حضرت‌ أميرالمؤمنين‌ عليه‌ السّلام‌ هستيم‌، و ابداً مجالي‌ براي‌ پائين‌ آمدن‌ نداريم‌. حضرت‌ علاّمۀ طباطبائي‌ مدّ ظلُّه‌ فرمودند: از عجائب‌ و غرائب‌ اين‌ بود كه‌ وقتي‌، يك‌ كاغذ از تبريز از ناحيۀ برادر ما به‌ قم‌ آمد، و در آن‌ برادر ما نوشته‌ بود كه‌ اين‌ شاگرد روح‌ پدر ما را احضار كرده‌ و سؤالاتي‌ نموده‌ايم‌ و جوابهائي‌ داده‌اند، ضمن‌ گويا از شما گله‌ داشته‌اند كه‌ در ثواب‌ اين‌ تفسيري‌ كه‌ نوشته‌ايد، ايشان‌ را شريك‌ نكرده‌ايد. ايشان‌ ميفرمودند: آن‌ شاگرد أبداً مرا نمي‌شناخت‌ و از تفسير ما اطّلاعي‌ نداشت‌، و برادر ما هم‌ نامي‌ از من‌ در نزد او نبرده‌ بود؛ و اينكه‌ من‌ در ثواب‌ تفسير پدرم‌ را شريك‌ نكرده‌ام‌، غير از من‌ و خدا صفحه 187 كسي‌ نمي‌دانست‌، حتّي‌ برادر ما هم‌ بي‌اطّلاع‌ بود، چون‌ از امور راجعۀ به‌ قلب‌ و نيّت‌ من‌ بود. و اينكه‌ من‌ در ثواب‌ آن‌ پدرم‌ را شريك‌ نكرده‌ بودم‌، نه‌ از جهت‌ آن‌ بود كه‌ ميخواستم‌ إمساك‌ كنم‌ بلكه‌ آخر كارهاي‌ ما چه‌ ارزشي‌ دارد كه‌ حالا پدرم‌ را در آن‌ سهيم‌ كنم‌؛ من‌ قابليّتي‌ براي‌ خدمت‌ خودم‌ ن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 طب اسلامی در اسرائیل! 🔹 اسرائیل که دشمن اصلی حرث و نسل مسلمین است حالا شده دوستدار طب سنتی و اسلامی و کتابخانه‌ای هم در اسرائیل زده که کتاب ابن سینا هم از جملهٔ آنهاست! 🔸 درحالیکه اینجا در ایران هنوز عده‌ای درگیر سند روایات طبی هستند اسرائیل دارد با طب اسلامی و سنتی برای خودش آبرو و وجهه درست می‌کند آنهم در ماهوارهٔ معلوم الحال ایران اینترنشنال! حالا اینکه اسرائیل جنایتکار با ورود به عرصهٔ طب سنتی و اسلامی چه نقش شوم و پلیدی کشیده است بماند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢💯 پیشنهاد تماشا 🎥 بنیان گذار «هر کس اختیار بدنش رو داره» در ایران چه کسی بود؟ ♨️ افشای نامه محرمانه شاه ایران به پادشاه عربستان درباره مدرن شدن ایران در اواخر دهه ۱۹۶۰ میلادی 🔰 محتوای بخشنامه عجیب محمدرضا شاه به مدارس ایران در سال ۱۳۵۵ در مورد دختران این سرزمین چه بود؟
💠
 ملکوتِ علم
🔸 هر چه كه در جهان واقعیت دارد و فعل خداست، علم است و نور است، چون چراغ است. حالا گاهی عالِم كه این چراغ در دست اوست، این چراغ را به دست می ‌گیرد كه راه دیگران را ببندد و مردم را به چاه هدایت كند که این می ‌شود و یك وقت است كه این چراغ در دست اوست که خودش این راه را ببیند و نه بیراهه برود نه راه كسی را ببندد، این می ‌شود . 🔸 علم از آن جهت كه علم است یعنی علم به واقعیت و حقیقتِ خارج، یقیناً حق است، یقیناً نور است و دینی است، البته عالِم، گاهی كافر است گاهی غیر كافر. اگر كسی كافر باشد و قرآن شناسی را رشته خود قرار بدهد، چه اینكه كم نیستند از كفّاری كه در خارج از حوزه اسلامی به سر می ‌برند و درباره قرآن مطالعاتی دارند و قرآن پژوه هستند، علم اینها دینی است، گرچه اینها كافرند، زیرا اینها دارند قول خدا را بررسی می ‌كنند. چون اینها معتقد نیستند، پس اینجا عاِلم، كافر است؛ ولی علم، است. علم غیر دینی فرض ندارد؛ یعنی انسان بخواهد فعل خدا را بررسی كند، این یقیناً دینی است، حالا خودش یا معتقد است که می‌ شود مسلمان یا معتقد نیست که می ‌شود كافر. 📚 سوره مبارکه زمر
🔴 انسان شناسی زیمل: انسان حیوان ناطق است 🔺 گئورگ زیمل: زبان پلی است که حیوان را تبدیل به انسان می کند 📕 منبع: کتاب دائره المعارف نظریه اجتماعی‏، نوشته جورج ریتزر، 702
🔴 انسان شناسی هردر: انسان حیوان تعین نیافته است 🔺 یوهان فون هردر: محور اصلی انسان شناسی هنگامی شکل بندی شد که هردر انسان را در حیوان تعین نیافته معرفی کرد. به نظر او این موجود زنده‏، تنها زمانی می تواند وجود داشته باشد که نسبت به خود و واقعیت اطراف خود رفتار کند و خودش و جهانش را تعریف و تفسیر نماید. 📕 منبع: کتاب دائره المعارف نظریه اجتماعی‏، نوشته جورج ریتزر، ص 562
🔴 انسان شناسی الیاس: انسان حیوان یادگیرنده است 🔺 نوربرت الیاس: یادگیری در زمینه های اجتماعی خاص اتفاق می افتد و در حیوان انسان به اوج بلوغ خود می رسد. 📕 منبع: کتاب دائره المعارف نظریه اجتماعی‏، نوشته جورج ریتزر، ص 224
﷽🌌🕘🌌🕘🌌 قرارِعاشقی🕘🌸 ¦ (عج) 🌸✨ ••🌷بِسْمِ اللَّـــهِ الرَّ‌حْمَـٰـنِ الرَّ‌حِــيم🌷•• اِلهی یا حمیدُ بِحَقِّ مُحَمَد یا عالی بِحَقِّ علی یا فاطِرُ بِحَقِّ فاطمه یا مُحْسِنُ بِحَقِّ الحسن یا قدیمَ الاِ حسان بِحَقِّ الحُسَیْن عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَجَ صاحبَ العصرِ والزَّمان ••🌷بِســم‌ِالله‌ِاْلـرَحمٰـن‌ِاْلـرَحیـم🌷•• ♥️••اِلهی‌عَظُمَ‌الْبَلاءُ‌وَبَرِحَ‌الْخَفاءُ‌وَانْکَشَفَ‌الْغِطاءُ وَانْقَطَعَ‌الرَّجاءُ‌وَضاقَتِ‌الاْرْضُ‌وَمُنِعَتِ‌السَّماءُواَنْتَ الْمُسْتَعانُ‌وَاِلَیْکَ‌الْمُشْتَکی‌وَعَلَیْکَ‌الْمُعَوَّلُ‌فِی‌الشِّدَِّةِ وَالرَّخاءِاَللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلی‌مُحَمَّدٍوَالِ‌مُحَمَّدٍاُولِی‌الاْمْرِ الَّذینَ‌فَرَضْتَ‌عَلَیْنا‌طاعَتَهُمْ‌وَعَرَّفْتَنابِذلِکَ‌مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ‌عَنّا‌بِحَقِّهِمْ‌فَرَجاً‌عاجِلاً‌قَریباً‌کَلَمحِ‌الْبَصَرِ‌اَوْهُوَ اَقْرَبُ‌یامُحَمَّدُیا‌عَلِیُّ‌یا‌عَلِیُّ‌یامُحَمَّدُاِکْفِیانی‌فَاِنَّکُما کافِیانِ‌وَانْصُرانی‌فَاِنَّکُماناصِرانِ‌یامَوْلانایاصاحِبَ الزَّمانِ‌اَلْغَوْثَ‌اَلْغَوْثَ‌اَلْغَوْثَ‌اَدْرِکْنی‌اَدْرِکْنی‌اَدْرِکْنی السّاعَةِالسّاعَةِالسّاعَةِالْعَجَلَ‌الْعَجَلَ‌الْعَجَلَ‌یااَرْحَمَ الرّاحِمین‌بِحَقِّ‌مُحَمَّدٍ‌وَآلِهِ‌الطّاهِرینَــ••🖤 ¦ (عج)✨•• .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷دختر نخبه ایرانی۲۵ساله نیلوفرشادمهری دکترای طراحی صنعتی در فرانسه که به دنیا نشان داد محدودیت نیست 📘نویسنده کتاب خاطرات سفیر معنای واقعی زن زندگی آزادی را در این کلیپ ببینید 👌
1401-11-19 تبیین و وضعیت‌شناسی سند توسعه‌ی پایدار 2030.mp3
37.64M
📢 بشنوید 🔶🔹 نشست تخصصی با موضوع: «تبیین و وضعیت‌شناسی سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰» 💠 ارائه: مهندس محمدعلی شکوهیان‌راد - پژوهشگر مطالعات سایبرنتیک - پژوهشگر ارشد آزمایشگاه پژوهشی فضای سایبر - مدرس دانشگاه تهران 💠 دبیر علمی: سرکار خانم دکتر سارا طالبی - مدرس حوزه و دانشگاه - پژوهشگر در عرصه خانواده 💢 محورهای موضوعی 1⃣ تبیین مفهوم توسعه‌ی پایدار توسط جریان یهود، بلافاصله پس از جنگ جهانی دوم؛ 2⃣ فضاسازی با انقلاب صنعتی چهارم برای اعمال کنترل‌های هوشمند بر جهان، جهت اجرای مفاد سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰ که خروجی آن نظم نوین جهانی است؛ 3⃣ سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰، هر چهار سطح ایدئولوژی، استراتژی، تاکتیک و تکنیک را در هرم حکمرانی در بر می‌گیرد و صرفاً مسائل اجرایی نیست؛ 4⃣ اسناد سابق و زمینه‌ساز سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰؛ 5⃣ سازمان‌های بین‌المللی، متولیان و ناظران اجرای سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰ در جهان؛ 6⃣ مصادیق اجرای سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰ در کشور در حوزه‌های آموزش، محیط‌زیست، زنان، اقتصاد، سایبر، حقوقی، معماری و شهرسازی، پزشکی و نظام سلامت؛ 🗓 این جلسه مورخ چهارشنبه، ۱۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ در سالن آمفی‌تئاتر سازمان تبلیغات اسلامی تهران برگزار شده است. ✍️ مهندس شکوهیان‌راد
🇮🇷 سلسله نشست های بصیرتی 🔸با موضوع : جنگ شناختی، آخرین سنگر جبهه جنگ با غرب 🔹️با حضور جناب آقای مهندس شکوهیان‌راد مدرس دانشگاه تهران 📃 به همراه رونمایی و پخش نسخه چهارم نشریه نجوا "روایت جمهور" 📆 پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱
دوستان عزیز خسته نباشید التماس دعا یاعلی 🌺🌺
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا