eitaa logo
منهاج‌|| محمدمهدی حسین‌زاده
494 دنبال‌کننده
315 عکس
166 ویدیو
22 فایل
⚡تاملات، دغدغه ها و یادداشت‏های محمدمهدی حسین‌زاده اصفهانی @Abdolmahdy1 📞
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
-388292864_-1356556998.pdf
282.6K
📲 نسخه PDF | رفتار نبوی 👈 مروری بر سیره فردی و اجتماعی پیامبر اعظم(ص) براساس بیانات رهبرانقلاب 💐 سالروز ولادت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله وسلم و امام صادق علیه‌السلام را تبریک و تهنیت عرض میکنم.
💢استمرار انقلاب در گرو ادامه خط جهاد تبیین 🔅 انقلاب اسلامی بر اساس الگوی گفتگوی مستقیمِ امام با جامعه و امت شکل گرفت. حضرت امام راحل حزب تشکیل نداد او حلقه ای از نخبگان را میان خود و مردم قرار نداد‌. او بر فهم و اراده خود مردم حساب کرده بود و تمام تلاش خود و اطرافیانش بر ارتباط با بدنه مردم، ایجاد راه گفتگو مستقیم و ارتقاء سطح بینش امت بود. 🔅می‌توان به جرئت گفت اگر نهضت جهادتبیین توسط مقام معظم رهبری، شهیدمطهری، شهیدبهشتی، شهید هاشمی نژاد و دیگر بزرگان شکل نمی‌گرفت، مردم هیچگاه به مرحله خلق بزرگ ترین انقلاب قرن نمی‌رسیدند. جلوه هایی از فداکاری و گذشت و ایثار هم که از شهدا بروز میکرد نتیجه تبیین روشنی بود که از اسلام توسط بزرگان جهاد تبیین انجام گرفته بود. امروز هم وظیفه ما ادامه دادن جهاد تبیین است. 🔅اما آیا بحث تبیین بدون فهم مخاطب، نیاز ها و شرایط او امکان پذیر است؟ از مطالعه کتاب های مقام معظم رهبری و شهید مطهری روشن می‌شود آنان چقدر دقیق به نیاز مخاطب و حساسیت های او توجه داشته و از نقطه مشترک با مخاطب بحث خود را آغاز می‌کردند. 🔅اغتشاشات اخیر نشان داد دشمن در تلاش است تا اختلافات سطحی مردم را تبدیل به شکاف و گسست طبقاتی نماید. برای جلوگیری از این خطر، تبیین بهترین راه وحدت بخش جامعه است.‌‌ جهاد تبیین تنها راه برون رفت از این چالش است. اما آنچه باید مورد دقت قرار بگیرد توجه به عناصر تبیین است. 🔅بعد از فهم و معرفت عمیق به مساله، آگاهی نسبت به مخاطب وضعیت فکری و احساسی، توجه به خواسته ها و آرمان های او مهم ترین عنصر تبیین است. لذا مطلوب نیست حرف های صحیح را خام ارائه کرد. اگر ما برای تبیین ارزش های انقلاب بر اساس فهم و شرایط مخاطب تلاش نکنیم و با او به گفتگو ننشینیم و به ارتقاء بینشی او اهمیت ندهيم، عاقبت نسلی را از دست خواهیم داد. ✍🏻 محمدمهدی حسین زاده اصفهانی 🔰 @amin_enqelab
🔹به مناسبت روز شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی🔹 ✍🏻 متأسفانه وزانت و جایگاه علمی ایشان به خوبی معرفی نشده است درحالی که از بزرگان زمانه خود چیزی کم نداشته اند. 🎥 به همین مناسبت دو کلیپ در خصوص جایگاه علمی ایشان تقدیم می گردد:
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 آیت‌الله شهید سیدمصطفی خمینی همتای علمی آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر صدر بود. | شماره ۱ ▫️آیت‌الله سیفی مازندرانی: 🔸ایشان با اینکه سن چندانی نداشت اما یک فقیه مسلّم بود و کتاب‌هایی که از ایشان باقی مانده، بسیار عالمانه نوشته شده است. 🔹به جرأت بگویم ایشان چیزی کمتر از شهید محمد باقر صدر نداشته و در عرض ایشان و همتای علمی – انقلابی ایشان بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برتری علمی آیت‌الله شهیدسیدمصطفی خمینی نسبت به آیت‌الله شهید صدر به روایت آیت‌الله شب‌زنده‌دار| شماره ۲ 🔹آیت‌الله شب‌زنده‌دار: از کتاب‌های ایشان (شهیدسیدمصطفی خمینی) نشان داده می‌شود که در تتبع، اوسع از شهید صدر است. تفکرات مرحوم شهید صدر در یک محدوده‌ای در اصول وجود دارد: مرحوم ، مرحوم آقای ، مرحوم آقای ، مرحوم ، و به ندرت آقای و که استادشان بودند. 🔸ایشان معمولاً در همین حدود سیر می‌کنند ولی مرحوم آقای ، این‌ها که هست مازاد بر این‌ها هم دارد مثلاً فرض کنید که مرحوم ، حتی ، مرحوم آقای و دیگران. انسان می‌بیند که حرف‌های این‌ها را هم متعرض می‌شود، مطالعه کرده است و یک دامنه وسیع‌تری را ایشان مورد مطالعه قرار می‌دهد. چون بعضی‌ها هستند که تتبع دارند ولی دقت ندارند، بعضی‌ها هم دقت دارند ولی تتبع ندارند. ایشان جامع بین منقبتین است که هر دو را در وجود خودش جمع کرده است.
💢 "نخبه" کیست و شاخص آن چیست؟ 🖊تحلیلی بر اساس سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان ۱۴۰۱/۷/۲۷ 🔺نخبگان، به‌عنوان پیشبرانِ علم و پیشرفت، همواره مورد توجه مقام معظم رهبری هستند. بنابر نظر ایشان شُکر هر استعدادی، فعّال نمودن آن در جهت رشد و تعالی است‌. بنابراین کسی که استعداد و ظرفیت فکری والا دارد؛ اما آن را اساسا فعال ننموده و یا در مسیر غیرصحیح فعال کرده باشد در حقیقت شکر نعمت استعداد را بجا نیاورده است و می‌بایست جوابگوی خدای متعال باشد. 🔺در امتداد این مبنا، مقام معظم رهبری نخبه را کسی می دانند که استعداد وافر خود را در مسیر صحیح فعال نموده باشد‌؛ لذا افرادِ با استعدادی که هوش خود را در مسیر استعمار و ظلم فعال نمودند، اساساً نخبه نیستند. 🔺ایشان در تعیین شاخص نخبگی به نکته‌ی راهبردی اشاره کردند که اختصاص به دانشگاه ندارد و '' حوزه'' نیز باید آن را مورد توجه قرار دهد. معظم له دراین‌باره فرمودند: " یک نکته‌ی دیگر که انتظار می‌رود، این است که شاخص ارزیابی نخبه را اصلاح کنیم. امروز شاخص ارزیابی استاد و نخبه و غیره غالباً مقالات است؛ این درست نیست. البتّه من قبلاً هم این را گفته‌ام، من بارها تکرار کرده‌ام این را، شاخصها را "حلّ مسئله" قرار بدهید. مسئله را ارائه بدهید، بخواهید حل کنند. این جمع، این گروه نخبه، این شخص نخبه، این استاد نخبه، یک مسئله‌ای را حل کند برای دستگاه‌های ذی‌ربط؛ این شاخصِ ارتقا باشد، این شاخصِ پذیرش به عنوان رتبه‌ی برتر باشد." 🔺حوزه علميه به‌عنوان نهاد علمی و معرفتی پشتیبان انقلاب اسلامی چه ملاکات و شاخصه‌هایی برای نخبگان و رتبه‌های برتر خود قرار داده است؟ معیار ارزشگذاری طلاب و اساتید برتر چیست؟ آیا می‌توانیم به حوزه انقلابی دست پیدا کنیم درحالی که حل‌کردن مسأله‌های نظام اسلامی معیار درجه اول حوزه علميه نیست؟ 🔺تاریخ پر افتخار و پربار حوزه‌علميه نشان می‌دهد عالمانی در تاریخ منشأ اثر شدند که سوال‌های زمانه‌ی خویش را معیار پژوهش و تحقیق خود قرار داده و جامعه را از چالش های معاصر خود رهایی بخشیدند. 🔺شیخ مفید سرسلسله‌ی مکتب شیعه‌، جهاد عملی خود را بنابر مهم‌ترین مسأله عصر خویش جهت‌دهی کرد. او مشکل اصلی علم کلام را، تعریف‌شدن آن ذیل کلام معتزله تشخیص داد. مسأله او هویت بخشی و استقلال کلام شیعه بود. تشخیص صحیح مشکل و تلاش در حل مسأله باعث شد کلام شیعه، هویتی مستقل از نحله های کلامی دیگر پیدا کند. شیخ مفید در علم فقه نیز مسأله را به خوبی تشخیص داد. او خلط منهج فقهی شیعه با بعضی از مبانی اهل سنت را مسأله اصلی خود قرار داده و بدين ترتیب منهج فقهی شیعه را به خوبی سامان بخشید. برکت علمی شیخ مفید پایان ندارد؛ چرا که او مسأله زمانه خویش را یعنی "کم رنگ شدن مرزبندیهای اصولی مکتب" به درستی تشخیص داد و آن را محور پژوهش با برکت خویش قرار داد. 🔺مقام معظم رهبری درباره مجاهدت علمی شیخ مفید می‌فرمایند: " این‌جا است که یکی از مهمترین وظایف رهبران امت در آن برهه از زمان رخ می‌نماید، وظيفه‌ ای که درست به انجام رسیدن آن می‌توانسته است به معنای حفظ مذهب و معادل جهادی سرنوشت‌ساز باشد. و آن وظیفه عبارت است از این‌که تشیع به مثابه‌ی یک نظام فکری و عملی، مرزبندی شود و برای آن از لحاظ عقیدتی و عملی با استفاده از میراث ارزشمند سخنان ائمه (علیهم‌السّلام) چهار چوبی ترسیم گردد. بدین گونه هویت مستقل و مرز بندی شده‌ی مذهب اهل بیت (ع) مشخص گشته در معرض فهم و استفاده‌ی پیروانش قرار گیرد" (پیام به کنگره شیخ مفید) 🔺حوزه علميه نیز در صورتی می‌تواند خط نورانی علماء سلف را ادامه دهد که حل مسائل زمانه خود را معیار اصلی و شاخص اول قرار دهد و بر این اساس استعداد ها را جهت دهی کرده، فکرها را سمت‌و‌سو بخشيده و بر این معیار، نخبه‌ها و استعدادهای برتر را برگزیند. ✍🏻 محمدمهدی حسین زاده اصفهانی ۱۴۰۱/۸/۱ 🌐 خبرگزاری حوزه https://hawzahnews.com/xbW8H @menhaj_hoseinzade
⭕️ بشر محتاج به عالم است 🔸 عارف واصل حضرت آیت‌الله سعادت‌پرور (ره): ✨ ای عزیزان من! بشر محتاج به تمام عالم است، با این احتیاج اگر خدا را نشناخته باشید و بخواهید رفع احتیاج خود کنید به شرک و هزار گونه ناملایمات و صفات ناپسندیده مبتلا خواهید شد. 📚 ۵ 🔰 @amin_enqelab
درس نهم کتاب.PDF
24.7M
🚨اين قسمت از کتاب مطالعه شود! فایلPDF📄| با توجه به شبهاتی که این ایام در خصوص جایگاه زن و آزادی مطرح می شود مناسب است مبانی انسان شناسی اسلامی و نگاه به زن در اسلام مورد مطالعه قرار گیرد تا بتوانیم در نقش موثری داشته باشیم. 🔺انسان محوری در اسلام 🔺اشتراک زن و مرد در تعالی 🔺زن در نگاه اسلام 📘 کتاب اصول زندگی ساز اسلام| درس نهم ☑️ @amin_enqelab
⚫️مسئولیت این خون های پاک بر گردن کسانی است که به بهانه حجاب، امید را در دل تروریست ها زنده کردند. هر دو در یک جبهه بر علیه مردم... آیا این مدعیان مدنیت، دادخواه این خون ها هم خواهند بود يا خون امثال مهسا امینی ها رنگین تر از این زائرین معصوم است؟ 🔰 @amin_enqelab
⭕️ همه موظفیم در مقابل عوامل دشمن به پاخیزیم ⚠️این پیام یک فرمان عمومی است! 🏴 پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پی حادثه‌ی تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) شیراز بسم اللّه الرّحمن الرّحیم 🔺جنایت شقاوت‌آمیز در حرم مطهّر حضرت احمد بن موسی علیهماالسلام که به شهادت و مجروح شدن دهها مرد و زن و کودک بی‌گناه انجامید، دلها را اندوهگین و داغدار کرد. عامل یا عاملان این جنایت اندوهبار یقیناً مجازات خواهند شد ولی داغ عزیزان و نیز هتک حرمت حرم اهل بیت علیهم‌السلام جز با جستجو از سررشته‌ی این فاجعه‌آفرینی‌ها و اقدام قاطع و خردمندانه درباره‌ی آن، جبران نخواهد شد. 🔺 همه در مقابله با دست دشمن آتش‌افروز و عوامل خائن یا جاهل و غافل او وظائفی برعهده داریم؛ از دستگاههای حافظ امنیت و قوه‌ی قضائیه تا فعالان عرصه‌ی فکر و تبلیغ و تا آحاد مردم عزیز باید ید واحده‌ئی باشند در مقابل جریانی که به جان مردم و امنیت آنان و مقدسات آنان بی‌اعتنائی و بی‌احترامی روا میدارد. ملت عزیز و دستگاههای مسئول یقیناً بر توطئه‌ی خباثت‌آمیز دشمنان فائق خواهند آمد، انشاءالله. 🔺 اینجانب به خانواده‌های عزادار این حادثه و به مردم شیراز و به همه‌ی ملت ایران تسلیت میگویم و شفای مجروحان را از خداوند متعال مسألت میکنم. سید علی خامنه‌ای ۵ آبان ۱۴۰۱ 🔰 @amin_enqelab
هدایت شده از برگی از دفتر معرفت
📚 سرالاسراء (شرح حدیث معراج) ✍ تالیف عارف واصل حضرت آیت‌الله سعادت‌پرور (ره) سِرّالاسراء مجموعه بايدها و نبايدهاى زنده ماندن و زندگى كردن به حيات حقيقى و حركت در مسير سرمنزل معشوق و معبود است كه هيچ سالك مسير معبود از آن بى نياز نبوده و هيچ بى نياز از آن، سالك مسير معبود نيست. سِرّالاسراء مجموعه بايدها و نبايدهايى است كه صدور آن از ناحيه حضرت حق و معشوق حقيقى و دريافت آن توسط رسول حق و ابلاغ آن هم از ناحیۀ اوست؛ به همین جهت وصف بی شائبه‌ترین، خالص‌ترین و دقیق‌ترین دستورالعمل حرکت سالک در باره آن صادق است و شاید از همین رو و از آنجا که جمیع زاد و راحلۀ سالک و موانع سیر و مراحل آن را به نحو جامع بیانگر است مورد عنایت اهل معرفت قرار گرفته است. سِرّالاسراء (سیری به سوی انسانیت)كتاب حركت به جانب معبود بر مرام اهل بيت- عليهم السلام- است كه حجة الحق آية اللَّه حاج شيخ على سعادت پرور (پهلوانى تهرانى) عمرى را درعمل بر مبانی آن سپری کرده و به شرح آن همت گماشته است. 🔺 در پست بعدی، فهرست جلد اول این کتاب شریف و لینک خرید آن در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. ⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
هدایت شده از برگی از دفتر معرفت
ج1.extracted.pdf
472.6K
🔹فهرست جلد اول کتاب شریف سرالاسراء 🔺 علاقه‌مندان می‌توانند جهت تهیه مستقیم کتاب به وبسایت: www.ketabrah24.ir مراجعه کرده و یا روی لینک زیر کلیک کنند:👇 «لینک خرید مستقیم کتاب» 👆 کلیک کنید 👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌀 پیامبر عصر جدید 🎥 اهمیت طلبگی در دنیای ظلمانی امروز ❇️ کاری متفاوت از رسانه حوزوی مناهج @Manahejj 🔰 @amin_enqelab
💠 مجتهدی مخترع در تهران ✍ حاج شیخ علی مجتهد استرآبادی فرزند فقیه مجاهد حاج ملا محمد جعفر استرآبادی متولد ۱۲۴۲ق و متوفای ۱۳۱۵ق، از شاگردان و که در سال ۱۲۷۲ق و در زمان به تهران بازگشت. از تشکیلات مرجعیت دوری کرد و در خانه و باغ خود در که آن روز، روستایی در شمیران به شمار می‌آمد خلوت گزید و به نگارش آثاری ارزشمند (۸۰ اثر) دست زد و به خاطر استعداد فوق العاده‌اش اختراعاتی کرد. 👇 📖 ناظم الاسلام کرمانی در اینباره می‌نویسد: «از مخترعات آن مرحوم تفنگ ته‌پر و ساعت دزدبگير و كالسكه خودرو جنگى و قبله‌نماى معروف كه هم قطب و قبله را نشان ميداد و هم ظهر و درجات را معين مينمود و هم خواص ديگر داشت. ديگر تختى بود كه وصيت كرد روى همان تخت او را غسل دهند. اين تخت هم تختخواب و هم درشگۀ خانگى و هم ذخيره و صندوق و هم محل مأكول و مشروب و هم در گرما و سرما آدمى را حفظ مينمود. ديگر آنكه مدعى شد اگر از او همراهى كنند اسبابى اختراع كند كه آب طهران را به كوه توچال برساند و يخ آن را بشهر طهران بياورد.» 📚 (تاریخ بیداری ایرانیان ج1 ص114) 🔸البته شاه بی‌کفایت ایران (ناصرالدین شاه) به دانش و اختراعات این فقیه دانشمند وقعی نگذاشت. چنانکه به کتاب که شیخ علی به توصیه شخص شاه به عنوان قوانین حکومت قاجار نوشته بود هم (از ترس تضعیف سلطنتش) اعتنایی نکرد. 🔹 مسجد حاج شیخ علی واقع در خیابان دزاشیب، در واقع نمازخانه باغ حاج شیخ علی شریعتمدار بود که به صورت کنونی درآمده است. 🕌 @tarikh_hawzah_tehran 🔰 @amin_enqelab
Barayartin.mp3
18.68M
🎼 قطعه "برای آرتین" منتشر شد... ✍🏻 هنرانقلاب، پنجره ای است به سوی ارزش ها و باور های انقلابی. بدون هنر، زبان الکن و ناتوان در ارائه محتوا خواهد بود. اگر از ابتدای اغتشاشات، تلاش جدی تری برای تولید محصولات هنری انجام می‌گرفت و در مقابل یاوه گویی های دشمن و فضاسازی های سلبریتی ها با هنر انقلابی به مقابله بر می‌خواستیم، وضعیت فرهنگی و ذهنی جامعه به مراتب بهتر می‌بود و قطعا در همراه کردن جوانان موفق تر بودیم. اگر دشمن جنگ شناختی به راه انداخته است دفاع ماهم باید شناختی باشد. 🌹احسنت بر ایلیای عزیز بخاطر انتخاب شعر پرمغز و ریتم و صدای خوبش. 🔰 @amin_enqelab
📸 مواجهه زیبای طلاب مدرسه معصومیه با پرتاب کوکتل مولوتف توسط اغتشاشگران👌 @amin_enqelab
🇮🇷پیروزی تیم ملی که مزیّن به خواندن سرود ملی و سجده شکر شد را تبریک عرض میکنم🌹
هدایت شده از حبیب‌اله بابائی
صعود مراکش در وضعیت رقابت تمدنی صعود مقتدرانه مراکش به مرحله یک‌چهارم نهایی (با حذف اسپانیا) و سپس به نیمه نهایی (با برد مقابل پرتغال) آنهم با نماد فلسطین، شاید برای نوع دولت‌های اسلامی جالب و جذاب نباشد، ولی بی تردید برای امت اسلام، برای وحدت جهان اسلام، و برای احیای امید در میان مسلمانان و بلکه فراتر از آن برای هویت‌یابی مستضعفان (آنجا که طرفداران کشورهای آمریکای جنوبی هم با نماد فلسطین حضور پیدا کردند) از اهمیت زایدالوصفی برخوردار است. از این پس بازیکن‌های مسلمان زیادی در کشورهای اروپایی توپ خواهند زد، تماشاگران زیادی هم مسابقات برخی کشورهای مسلمان را تماشا خواهند کرد، نوجوانان ما بازیکن‌های نمونهٔ دیگری را نیز الگو خواهند گرفت، و از این پس ماها در کنار تماشای بازی‌های منچستر سیتی و بارسلونا از بازی‌های فوتبال آفریقایی هم لذت خواهیم برد. فوتبال مراکش (هر رتبه‌ای که در نهایت کسب کند) در کنار ظرفیت‌های ورزشی دیگر کشورهای اسلامی مانند والیبال، کشتی، تیراندازی، وزنه‌برداری و غیره، آنهم در کنار مدیریت ورزشی قطر در برگزاری موفق جام جهانی، جای آبرومند دنیای اسلام را در رقابت‌های جهانی ورزش برجسته ساخت و نشان داد که در برخورد تمدن ‌ها (به قول هانتینگتون) و در رقابت‌های تمدنی در درون تمدن‌ها (به قول شیرین هانتر) جهان اسلام قابلیت ‌های تمدنی بزرگی دارد که در آینده نزدیک آن توانایی از فوتبال و ورزش به دیگر حوزه‌های تمدنی تسری و توسعه خواهد یافت. از این جهت رخداد فوتبال مراکش برای جهان اسلام خبری مسرت‌بخش و برای دنیای غرب بی‌شک نگران کننده خواهد بود. این پدیده از یک سو ظرفیت تمدنی ورزش‌ بویژه فوتبال برای جهان اسلام را آشکار کرد و از سوی دیگر همبستگی‌های پنهان بین امت‌ها را ظاهر نمود که چگونه در برد ایران مقابل ولز مردم پاکستان و یمن و لبنان خوشحالی می‌کنند و در برد مراکش مقابل پرتقال بسیاری از کشورهای اسلامی در کنار فلسطین شادی می‌کنند. نکته مهم در این بین سهم بازیکن‌های آفریقایی‌ در پیشرفت فوتبال دنیا و تیم‌های مهمی همچون فرانسه، هلند، اسپانیا و انگلستان است. در این عرصه بسیاری از بازیکن‌های حرفه‌ای آفریقا در کشورهای اروپایی و تیم‌های بزرگ دنیا توپ می‌زنند، لیکن برد مراکش و صعود آن به عنوان یکی از چهار تیم برتر دنیا زمینه را فراهم کرد که پس از این، بازیکن‌های آفریقایی به جای بازی در تیم‌های اروپایی، در کشورهای خودشان و با فرهنگ خودشان و برای تقویت اعتماد به نفس تماشاگران خودشان به میدان بروند، و این البته دستاورد بزرگی است که تیم مراکش آن را رقم زد. البته ورزش ایران، جامعه فوتبالی، برخی از گزارشگرانی که مسابقات را گزارش می‌کنند، و برنامه‌های کارشناسی ما در صدا و سیمای ایران هنوز درک روشنی از سطح هویتی و تمدنی موضوع فوتبال ندارند و لذا نمی‌دانند که با برد مراکش خوشحالی بکنند یا از کنار آن با بی تفاوت بگذرند. در نگاه تمدنی، فقط ورزش قهرمانی و پهلوانی نیست که نماد تمدن به حساب می‌آید بلکه نمادهای دیگری نیز مانند نماد علم، نماد هسته‌ای، نماد معنویت، نماد استقلال سیاسی، نماد صنعت، نماد سلامت، نماد مقاومت موشکی و نمادهای دیگر تمدنی که هر یک از آنها از گوشه‌های مختلفی از جهان اسلام در حال رشد و پیدایش است که آرایش جهانی متفاوت را در آینده‌ای نزدیک نوید می‌دهد. @Habibollah_Babai
خانواده فاطمی جلسه 1_mixdown35.mp3
9.82M
1⃣ 💢بهشت، اجتماع یک زن وشوهر برای رضای خدا بدون تعلقات ونفسانیّات زیریک سقف است. 🥀 بهشت گمشده ای که همه مابه دنبال آن میگردیم محیط خانه است. 🎙استاد ◼️◽️◾️▫️ 📣اداره خانواده حرم مطهر 🕌کانال تخصصی خانواده فاطمی https://eitaa.com/joinchat/1443561510Cdccfd61dde
منهاج‌|| محمدمهدی حسین‌زاده
#همسران_فاطمی #مهارتهای_همسرداری 1⃣#بهشت_گمشده 💢بهشت، اجتماع یک زن وشوهر برای رضای خدا بدون تعل
✅ استماع این پادکست را به متاهلین پیشنهاد میکنم. با این نگاه توحیدی، زندگی مشترک شیرین تر و سختی ها قابل تحمل خواهند شد.